Sunteti de acord ca dobanzile la cumpararea de Dacii sa fie subventionate din banii vostri ?
Una dintre masurile de sprijin pentru industria auto promovate de PSD este dedicata uzinei de la Mioveni: subventionarea de catre stat a dobanzilor la creditele facute la CEC pentru cumpararea unui autoturism Dacia. Oficialii Dacia confirma ca au discutat deja cu CEC, banca asteapta inca "vointa politica".
Iata ce spune cititorul Petcu S :
Nota Bene, PSD-ul se pregateste sa mai traga o teapa fraierilor de romani, tot prin venerabilul si iresponsabilul CEC, asa cum a mai facut-o dupa '89 cu clientii de dinainte de '89. Daca ar avea intr-adevar intentii constructive fata de industria auto din Romania, ar trece imediat la schimbarea tintei principalilor jucatori, prin impunerea si capitalizarea unei teme de produs, cu orizont dincolo de combustibilii fosili sau biocombustibil, iar asta ar presupune cercetare fundamentala in Romania, cercetare pe care au distrus-o cu buna stiinta in anii '90 si care probabil, are putine sanse de revigorare pe structura unui invatamant declasat si neperformant, cu dascali copiisti, pretentiosi pertinenti la salarii prime si sporuri, intr-o romanie modernizata de la stanga la dreapta doar cu vanzatori, comisionari de elita. Clasa politica in general si cu precadere PSD-ul, nu are puterea de a se lepada de cei rai, este construita prin ei pentru ei, este insasi fiinta ei si a o face, ar fi precum si-ar amputa teasta, mainile si picioarele, devenind inerta, neputincioasa si inutila. Dacia a murit odata cu Decebal si a fost vanduta legiunilor straine, inca de acum 1903 ani, iar locuitorii ei au fost fortati sa plece-n bejenie si sclavie unde-au fost manati de unii sau de altii, asa cum fac inca si astazi, prin lume, mai cu totii, tot pribegi. Cat despre Dacia, oricat ar vinde-o unii, de aici putin probabil, ca va putea fi mutata vreodata, drept care, va-ndemn nu pierdeti speranta si dorinta de a face pentru tara voastra mai mult decat pentru interesele de moment ale unora sau ale celorlalti. Banii nu sunt o masura, sunt doar un mijloc prin care puteti sa va atingeti tintele, iar tintele sunt cele care va fac sa deveniti oameni cu adevarat si mai putin vanzatori.
CE PARERE AVETI ? CREDETI CA STATUL ROMAN AR TREBUI SA SUBVENTIONEZE DIN BANI PUBLICI ADICA DIN BANII DVS. DOBANZILE LA CREDITELE PENTRU CUMPARAREA MASINILOR LOGAN ?
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































padurarul said
am January 27 2009 @ 6:14 pm
niciodata ! NU !
radu said
am January 27 2009 @ 6:15 pm
NU SUNT DE ACORD ! INCA O MAGARIE FARA MARGINI ! DACA E ASA DE MARINIMOS, PSD-UL SA DEA DIN BANII LOR PRIVATI BANI CATRE DACIA , ALTFEL SA NE LASE CU CHESTIILE LOR POPULISTE SI RASUFLATE !
ROMANIA TREZESTE-TE !
gp said
am January 27 2009 @ 6:15 pm
Nu, sa ma f*t pe norocul lor de francezi borati
0 barat said
am January 27 2009 @ 6:16 pm
nuuuuuuuuuuuu
Eugen said
am January 27 2009 @ 6:16 pm
Nuuuuu, adica ne-au furat, ne-au jecmanit si acum sa le dea rOMANIA pe tava posibilitatea de a isi vinde jegurile de masini ?
Sa se duca la dracu jigodiile de la PSD
Buduru said
am January 27 2009 @ 6:52 pm
Boierule, eu tot nu-nteleg! Iaca, asa sunt eu, ca Mos Ion Roata! Pai, CEC-ul urmeaza a fi capitalizat cu 900 de milioane RON, pentru sprijinirea IMM-urilor si agriculturii! Buuun! Industria auto urmeaza a fi ajutata cu 1.8 miliarde RON. Pai, de ce sa subventionez dobanda? La 10% dobanda pentru RON, tot romanul isi poate permite sa plateasca creditul, iar daca CEC-ul nu poate trai din 10%, atunci trebuie restructurat! Cele 1.8 miliarde RON, care urmeaza a fi puse pe foc (a se citi ajutor pt. industria auto), mai bine le dau CEC-ului, pentru credite auto pe factura (adica nu creditez orice, ci numai Logan-uri / vine omu’ cu factura de la dealer, CEC-ul vireaza banii). Cea mai mare prostie (mai degraba interese) este “ajutorarea”, din banul public, a bancilor, sau industriei producatoare de bunuri de folosinta medie/indelungata! Trebuie creditat consumatorul, in LEI, cu dobanzi rezonabile, ca sa consume, produse, servicii, etc. Nu trebuie sa ne intereseze ce se-ntampla in alte parti! De ce sa asteptam modele straine? De ce sa nu cautam propriul nostru model de iesire din criza? Nu suntem in stare? Hai dom’ne sa fim si noi un model pentru altii! Creditarea consumului, din productia interna, prin CEC, la dobanzi de maxim 10%, reprezinta solutia iesirii din criza! De ce sa subventionam dobanda, daca vorbim despre capitalizarea CEC-ului din bani publici? Are nevoie CEC-ul, pentru a fi profitabil, de mai mult de 10%? Imi vine greu sa cred! CEC-ul trebuie sa refinanteze creditele pentru care bancile au crescut, in mod nejustificat, dobanzile (doar creditele pentru primul autoturism, sau prima locuinta – nu refinantam iahturi). Isarescu poate sa-si bage ROBID-ul in dos, daca doreste, impreuna cu dobanda de referinta!
mike said
am January 27 2009 @ 6:58 pm
cred ca de aici li se trage
http://ozi.ro/rolul-femeii-in-societate-interesant/
Tica said
am January 27 2009 @ 7:03 pm
Nu le dam nimic.
Si, era sa uit, nu mai votez PSD…sa imi faca ei una ca asta
-zero said
am January 27 2009 @ 7:21 pm
bai cacanarilor de la psd voi sunteti nebuni ?! ba in pana mea, eu abia reusesc sa fac fata nevoilor zilnice si tot de la mine vreti sa luati ca sa platesc Dacia …sa ce ? sa le fac profit alora DEMENTILOR !!!!!!!!!!!!
dracu sa va ia de nenorociti
m1ha1 said
am January 27 2009 @ 8:12 pm
intrebarea e : cine mai vrea DACIE ?
MoshuSan said
am January 28 2009 @ 1:02 am
nu, nu,si nu. ca la harap alb:))
MoshuSan said
am January 28 2009 @ 1:03 am
iar tu ,mai tica,fara suparare, daca abia acu` te-ai trezit….
Cristian said
am January 28 2009 @ 2:17 am
NU, IN NICI UN CAZ…
Subventionarea oricarui produs de dragul crizei e cea mai mare prostie a Statului Roman… cel mai bine e ca Statul sa creeze alte locuri de munca care sa aduca profitabilitate Romaniei nu sa bage banii in buzunarele unor straini… daca pleac aproiectele de infrastructura totul se aranjeaza… oamenii vor avea de munca si automat vor avea ce sa puna pe masa si eventual, daca au nevoie de masina, vor putea cumpara si o Dacia chiar si cu dobanda standard…
Apropos, Renault nici macar nu promoveaza brandul Dacia decat acolo unde ii convine asa incat, incet dar sigur, industria auto romaneasca e 0… desigur producem masini dar pentru alte branduri si pentru ei e foarte simplu sa isi ia fabrica si sa plece… si apropos, Renault a avut niste reduceri imense de taxe parca in primii ani ai investitiei in Romania, nu e oare suficient?
Viorel said
am January 28 2009 @ 2:18 am
Nu, in nici un caz inca o sponsorizare din banii nostri.La calitatea lor nu as lua o dacie nici daca mi-ar da gratis, deoarece ai de bagat bani in ea dup cativa km facuti.Nu au ce face, nu au decat sa inchida fabrica, daca nu sa aduca francezii bani si contracte de vanzare de afara.Fiecare sa-si faca managementul asa cum se pricepe fara a cere ajutor tot de la stat.Stau cu mainile in san si asteapta fonduri…DE UNDE…… ca n-au copii alocatii , pensionarii pensii, oamenii saraci care intra in somaj si sunt disperati ca nu stiu ce vor face sa-si intretina familia , rate la banci , etc.
Viorel said
am January 28 2009 @ 2:21 am
Bagati banii in agricultura deoarece de acolo sigur ve-ti scoate macar un pret bun pentru un produs romanesc mult mai bun decat din import .Ne-am saturat de carne de import si alte produse toate din import.Oare suntem atat de incapabili sa avem produsele alimentare de aici din tara noastra?
apocas said
am January 28 2009 @ 8:02 am
sa se echipeze psd ul cu dacii si sa salveze renaultul
vedeaiasi cu loganul la congrese
Rikki said
am January 28 2009 @ 8:26 am
NU
MADCAT said
am January 28 2009 @ 9:26 am
NU!
E vremea razbunarii!
Nu vrem sa scoatem hoti (producatori auto, banci etc.) din buda in caer s-au bagat prin lacomie.
Decebal said
am January 28 2009 @ 9:47 am
Eu am tinut Dacia cu forte proprii.
john said
am January 28 2009 @ 9:48 am
NU categoric. ma pis pe Dacia lor. Nu mai stiu ce sa faca pt a vinde harbul ala necompetitiv.. de ce sa le platesc eu rata la rabla ??????????????
Jean said
am January 28 2009 @ 9:52 am
Ce aveti mai Romani jegosi cu Francezii. Am venit sa va scoatem in lumea buna si voi faceti gura pentru niste bani amarati. Ce era Dacia pana sa vina Renault, un gunoi. Acum despre miracolul Dacia se invata in toate lumea. Romania a devenit o tara europeana datorita Renault.
Florin said
am January 28 2009 @ 10:11 am
terminati…
si unii de pe aici si sa nu mai zic de cacatii de politicieni
DUNDY said
am January 28 2009 @ 10:45 am
totdeauna cei de la dacia au fost mai cu mot,zeci der ani au ris de noi cu rebuturille lor,acum vor mila publica???NU,NU mai suntem de acord sa ducem in spate acesta jalnica masina care chiar daca este asistata de hotii de francezi tot o dacie amarita ramine,incaodata un NUUUU HOTARIT,MILOGII DIN DACIA SFIDEAZA BUNUL SIMT
Giupi said
am January 28 2009 @ 11:04 am
NU , NU de n ori NU.
De unde si pina unde, discriminarea asta !Noi ceilalalti care avem o afacere privata(citeva sute de mii)respectiv contribuabilii trebuie sa intretinem o industrie neperformanta ?(chiar daca are 5000 de angajati)…pe noi cine ne subventioneaza,pt.ca si noi sintem sute de mii(sa nu spun ,…mai multi oricum decit ei) ?
Nesimtitii de guvernanti , ar trebui sa ajute in mod egal fiecare intreprinzator ,…sa acorde aceasi facilitate de ex. reducind 1,2,3 etc. % din aceasi taxa !
Noi nu avem angajati ? ai nostri nu au copii ? …nu au familii ?
Trezitiva ! …ca de fiecare data , a-ti muscat !..chiar asa sintem toti ?
P.G. said
am January 28 2009 @ 11:38 am
Economia Romaniei nu depinde de singura fabrica de automobile. Industria de automobile a saturat piata de ani de zile, era de asteptat sa vina timpul stagnarii. Criza economica a inceput cu piata imobiliara. Toate statele incep subventionarea bancilor falimentate prin garantii de stat. Eu ma mir pe treaba asta cum se poate ca statul cu miliarde de euro datorii sa garanteze pentru o banca care sta in datorii? Deci cu datoriile mele garantez datoriile tale, sau cum?
ady said
am January 28 2009 @ 11:58 am
Falimentul pt dacia!!! aia nue masina!!!
daca era masina buna nu cereau ca milogii ajutor si taxe de protectie ca in statele africane, vrem libera concurenta! daca nu se pot mentine si lumea nu vrea masina aia de ce nu se inchide fabrica?
si inca ceva: spuneau ca merge super la export. acum de ce nu se cere la export? tot din cauza ca au cumparat romanii masini second-hand?
loreta said
am January 28 2009 @ 11:59 am
nu sunt de acord , in niciun caz .ce-ar mai fi .domnilor , dar mie cine imi da bani sa ma ajute sa ies din criza ? m-am saturat ca din banii nostri sa platesc milioane de taxe si impozite si , de fapt , in viata asta sa nu ma aleg cu nimic .traiesc decat sa platesc facturile si ratele .asta e viata ?si , apropos , unde ajung toate comentariile astea ale noastre ? le vede cineva ? sau vorbim decat sa ne mai treaca de urat sau sa treaca vremea sau sa ne aflam pur si simplu in treaba ….
Elena said
am January 28 2009 @ 12:11 pm
Nu.
politicianul said
am January 28 2009 @ 12:48 pm
Cred ca trebuie sprijinite acele ramuri economice care au fost neglijate si care pot contribui la bunastarea cetateanului -agricultura ,turismul si multe altele pana la autoturisme de care este saturata piata.Daca francezii au nevoie de cumparatori pentru Loganuri sa-i caute in Tanzania,insula Cocos sau chiar in Franta unde acestea sunt super raritatzi!!! De ce?…raspundetzi dumneavoastra!…
Radianu Mihai said
am January 28 2009 @ 1:34 pm
NUUUUUUU!!!!!!
nu le este rusine!
dupa ce au umflat preturile la masina de 5000 EURO,acum vor sa-i subventionam!
Adrian said
am January 28 2009 @ 1:57 pm
pentru jean sau jan varianta romaneasca
1) dacia a consumat stocul renault de piese de pe gamele vechi de masini – ex cand a iesit clio 2 toate daciile erau echipate cu bord, corp de semnalizare, etc de pe clio 1.
2) pe perioada asta de criza toti (inclusiv renault) au scazut preturile cu pana la 25% numai dacia nu
in cazul acesta din ce motiv sa acceptam subventionarea dobanzilor??? doar ca sa aveti o marja mai mare decat inainte de criza?
Si mai usor cu romaina tara europeana datorita dacia ca nu tine!!!
gica said
am January 28 2009 @ 3:08 pm
Ce ati inebunit??? Dupa ce au promis ca fac o masina de 5000 de Eu care s-a dublat la pret, mai vor si asta? Sa le dea doua la pret de una si vor ajunge la promisiunile initiale. Cum s-a intanmplat in alte tari, si, ATENTIE!!! Tot au fost in castig!!!!
HIM said
am January 28 2009 @ 4:36 pm
kkt…
cine a propus asta e debil mintal… si trebuie stirpit, de mic , cu familia lui de imputicenii de sindicalisti cu tot…
io propun sa subventionam doar achizitionarea de Lexus.
ce ziceti, asta ar fi OK?
ce tzara de kkt…
bodo said
am January 28 2009 @ 5:46 pm
Intradevar in proportie de 99% toata lumea este impotriva acestei decizii.
Intradevar nu asta vad eu a fi solutia. De fapt e solutia a ce? E solutia salvarii unei firme de la falimet. Mai voi stiti cate alte mi de firme au inceput sa dea falimet in tara asta? Si ii pasa cuiva de asta !?! HA !!!
E drept ca nu e in regula sa se inchida firmele si sa fie pusi pe liber atatia angajati. Dar lucrurile se puteau aranja altfel. In criza asta se va vedea cu adevarat cine este competitiv si cine nu e. Supravietuitorii crizei pe care o traim, vor fi doar cei mai competitivi. Asa cum utilizarea petrolului se va duce de rapa din cauza ca el este un carburant ce produce noxe – polueaza aerul, si motoarele bazate pe combustibile derivati din petrol se vor duce la fier vechi si inlocuite de alti carburani mult mai ieftini si mai la indemana si mai ales nepoluanti (en. solara, eoleana, electrica – baterii apa si unele uleiuri din plante), tot asa vor fi inlocuite si masinile proaste, care consuma mult sunt mari de nu le poti parca si care mai sunt si scumpe pe deasupra.
Inevitabil, deceniul care urmeaza va fi inceputul erei economice. Va incepe era in care toata lumea va fi OBLIGATA de IMPREJURARILE economice si sociale si mai ales financiare, sa economiseasca. Toate se vor face doar cat sa fie, doar cat sa ai loc, doar cat sa iti ajunga. S-ar putea sa se termine cu viloacele cu yahturile, suvurile 4×4 etc. Marii bastani de azi or sa treaca si ei vrand nevrand in majoritatea cazurilor la masini mai economice si se vor muta in case cu mai putine camere. Pentru ca viloacele si yahtiurile or sa coste o avere numai intretinerea lor. Vor fi inlocuite pana si centralele pe gaz. Vor trebui inlocuite cu alte sisteme mult mai ieftine si mai economice. Nu vedeti ca se arde gazul, adica se si termina in 20 de ani, poate si mai repede, si cu atat mai mult se va scumpii de la an la an.
Asa ca, acest guvern ar trebui sa isi bage mintile in cap si sa lase ca regurile de cerere-oferta si cele ale pietei libere sa decida in favoarea celui care a fost BUN sau RAU. A fost BUN cu clientii, a ales sa introduca inovatii si tehnologii noi ca sa imbunatateasca produsul de ex. masina auto, sau a ales sa produca mult si prost si sa faca economie in a implementa inovatii tehnice in acel produs. Asa ca se va vedea cat de corecti sau purtat cei de la DACIA cu clientii si cat de competitiva este masina produsa de ei – Loganul – care de cativa ani e tot acelasi, in lini mari la fel, doar cu usoare ameliorari.
vbs said
am January 28 2009 @ 6:42 pm
De ce nu se publica o lista a tuturor producatorilor care au probleme financiare, ca in acest fel poate amaratii aia de lucreaza pe plantatia francezilor isi vor da seama ca nu sunt singuri in tara asta, ca nu sunt singurii care cotizeaza la buget.
Am si eu dreptul sa cer subventionarea (sau poate maine obligativitatea acizitionarii, de ce nu?!?!) a produselor si serviciilor oferite de mine. Si nu sunt singurul in aceasta situatie. Spre norocul nostru (si cu siguranta si al vostru) suntem f multi in situatia asta, care ne zbatem sa castigam cinstit un ban fara pangeri, tv, ziare, etc.
Incepe sa imi aduca aminte de IMGB…..