Nesimtitilor, ne-am saturat de voi !

Tweet this



Nesimtitii de la Enel, avand pretentia ca vin sa ne civilizeze pe noi, ilfovenii, manifestand aceiasi aroganta cu care conationalii lor din Italia, ne sfideaza, ne jignesc, ne improasca cu noroi si ne fac tigani, au ajuns sa ne terorizeze in propria noastra tara. Fara sa avem alternativa, noi, cei 700000 de ilfoveni suntem zilnic bataia de joc a celor de la Electrica Enel Ilfov. Ni se intrerupe curentul cand vor ei sa faca lucrari pe spagi si bani multi pentru tot felul de parveniti care se muta in Ilfov, ne furnizeaza asa cum puteti citi mai jos, tensiune sub norme, isi bat joc de munca noastra, ne ard aparatele electrocasnice, ne sfideaza cand sunam sa cerem explicatii, ne amenintati ca ne taie curentul daca nu platim facturile la timp. La noi in tara isi bat joc de noi, fac profituri uriase, nu investesc nimic si ne sfideaza !


Sambata seara un nou episod s-a consumat in Balotesti; balotestenii au stat ca soarecii pe intuneric ca asa vor nesimtitii astia de la Electrica Ilfov; ce? este limbajul dur ?

Pai si cum vreti sa va spun hienelor ? Sambata seara, mi-ati distrus un server, mi-ati stricat un televizor, mi-ati stricat centrala termica si din cauza frigului mi s-au spart calorifele din casa ! Bai nemernicilor, voi credeti ca aici sunteti in tara fara stapan ? Credeti ca mai suportam mult sa fim bataia de joc a voastra a lipitorilor de la Electrica Muntenia Sud ? Credeti ca va platim mizeriile de facturi care se refera la mizerii de servicii , ca sa va bateti joc de noi pe banii nostrii ?

Lasand deoparte cererea adresata institutiilor statului, ma voi ocupa sa organizez un miting al pagubitilor din Ilfov, in fata sediului Electrica Muntenia Sud, acolo de unde , prin geamurile de sticla ale cladirii ridicate din banii nostri, ne sfidati si aveti impresia ca sunteti intagibili, Va voi demonstra ca de tangibili sunteti, va voi demonstra ca nu avea Romania si Ilfovul nevoie sa veniti voi, din Italia sa ne civilizati , sa ne invatati voi ce este sapunul ! Duceti-va in tara voastra si lasati-ne sa ne vedem de viata noastra. Este destula nesimtire in Romania si Ilfov ca sa mai trebuiasca sa va suportam si pe voi !


---------- Forwarded message ----------
From: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Date: 2009/1/18
Subject: Solicitare de investigare a abuzurilor grave comise de Electrica Ilfov in dauna ilfovenilor
To: doinabadea@anre.ro, nicolaeopris@anre.ro, anre@anre.ro, istancu@anre.ro, mdumitriu@anre.ro, idiaconeasa@anre.ro, presa@consiliulconcurentei.ro, birou_presa@minind.ro
Cc: neculae.iosif@sdb.ro, director.economic.sise@sdb.ro, director.comercial.sise@sdb.ro
, director.servicii@sdb.ro, ingsef.aiseif@sdb.ro
1. Catre ANRE

Vicepresedinte - domeniul energiei electrice: Nicolae Opris


2. Catre Electrica Ilfov


3. Catre Consiliul Concurentei


4. Catre Ministerul Economiei - d-lui ministru Adriean Videanu

- d-lui secretar de stat Tudor Serban - Energie, petrol si gaze


Subsemnatul Urban Iulian, senator PDL de Ilfov, VicePresedinte al Comisiei Juridice, Imunitati, Validari si Disciplina din Senatul Romaniei, va inaintez pe acesta cale, in nume personal ca locuitor al judetului Ilfov, dar si in numele celorlalti 700000 de ilfoveni, prezenta :

Interpelare si solicitare de investigare in regim de urgenta a abuzurilor grave comise de Electrica Ilfov in dauna ilfovenilor

In fapt, in calitate de senator ales al judetului Ilfov, si de Presedinte al Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro am primit sute de reclamatii ale locuitorilor din judetul Ilfov , care denota abuzurile, la care sunt supusi de catre Electrica Ilfov, constand in :

- furnizarea energiei electrice la valori ale tensiunii sub standardele legale, fapt ce duce la deterioararea aparaturii electrice si electrocasnice

- intreruperi neanuntate, repetate si tendentioase in alimentarea cu energie electrica;

- bataie de joc si lipsa oricarui bun-simt elementar la nivelul relatiilor cu clientii

- oferirea unor vesnice explicatii pentru aceste abuzuri, constand in afirmatii puerile gen " instalatia este subdimensionata fata de consum" sau " nu avem bani pentru investitii in echipamente noi"

Vreau sa va amintesc urmatoarele : Electrica Muntenia Sud a facut obiectul unei privatizari, la finalul careia, societatea ENEL din tara prietena Italia, a fost declarata castigatoare. De la acel moment, nu s-a observat nici un fel de imbunatatire a modului in care este gestionata relatia cu clientii, ba chiar, calitatea serviciilor a scazut constant, crescand in schimb numarul , si varietatea precum si frecventa abuzurilor si a nesimtirii cu care sunt tratati consumatorii de energie electrica din Ilfov.

Ilfovenii au ajuns practic, sa fie tratati in propria lor tara , de catre investitorii italieni, ca niste nimicuri, perpetuandu-se practic dispretul cu care sunt priviti romanii din Italia.

Intrucat, Electrica Enel Ilfov, detine o pozitie de MONOPOL urmare a careia, consumatorii casnici din Ilfov, nu au posibilitatea sa apeleze la serviciile unei companii concurente, practic piata concurentiala nu exista, le sunt incalcate drepturile de consumatori, cu intentie, intrucat managerii Electrica Ilfov stiu ca pur si simplu nu avem alta alternativa, astfel incat trebuie sa platim aceste mizerii pe care ei le numec servicii de furnizare a energiei electrice. Nu avem in Ilfov, alternativa, nu avem solutie pentru abuzurile la care suntem supusi.

In afara reclamatiei alaturate, primita de la dl. Aurel Stefanescu din comuna Cernica, judet Ilfov, care se adauga unui lung sir de alte reclamatii trimise de mine la ANRE si Electrica Ilfov, vreau sa va relatez si un incident in care am fost implicat personal si care s-a finalizat cu grrave prejudicii, similare celor prin care trec celalalte sute de mii de ilfoveni , zilnic.

In seara zilei de 17 ianuarie 2009, locuitorii comunei Balotesti, judet Ilfov, au fost supusi unei noi batai de joc din lunga serie promovata si intretinuta de Electrica Ilfov. Astfel incepand cu orele 19:30, timp de doua ore si jumatate furnizarea energiei electrice, a fost intrerupta, sambata seara, fara preaviz, fara notificare, asa cum se intampla saptamanal in judetul Ilfov.

Din cauza acestei intreruperi, mi-a fost distrus :

- un server

- un televizor

- centrala electrica pe gaze s-a defectat si din cauza frigului mi s-au spart 5 calorifere in casa

In total, prejudiciul este estimat privizoriu la circa 12000 euro.

Aceasta bataie de joc continua fara ca nimeni sa fie in stare sa-i opreasca, fara ca noi, ilfovenii sa avem vreo alternativa, fiind captivi ai acestui monstru care ne santajeaza in schimb lunar, sa le platim facturile, amenintandu-ne ca la prima intarziere in plata, suntem debransati de la reteaua de energie, abuzand de pozitia dominanta de monopol pe care o au in judetul Ilfov.

Cer institutiilor sesizate sa se implice si sa dispuna derularea unei investigatii si sanctionarea drastica a Electrica Ilfov, intrucat, gradul de revolta al ilfovenilor creste de la zi la zi, si trebuie sa ne acoperim promisiunile facute romanilor si ilfovenilor, de a lupta pentru ei, pentru drepturile lor, si pentru a reaminti Electrica Enel Ilfov, ca sa nu se afla in tara lui Papura Voda, ca se afla in Romania, si trebuie sa ne respecte drepturile de consumatori. Daca investitorii italieni nu pot sa faca acest lucru, atunci Guvernul trebuie sa ia in calcul, pentru protectia propriilor cetateni, rezilierea acestui contract de privatizare al Electrica Muntenia Sud, intrucat se pare ca, situatia si calitatea serviciilor s-a inrautatit constant de la momentul privatizarii, care ne arata dimensiunea esecului, in fata unei companii din Italia, care spunea ca vrea sa ne civilizeze !

Astept raspunsul dvs. scris pana la 01 februarie 2009.

Va anunt de asemenea ca intentionez sa organizez un miting de protest in fata sediului Electrica Muntenia Sud la care voi aduce sute de ilfoveni care sunt victime ale abuzurilor si bataii de joc a acestei companii in Ilfov.

Cu stima

Urban Iulian

senator PDL de Ilfo

---------- Forwarded message ----------
From: Aurel Stefanescu <reluste@xnet.ro>
Date: 2009/1/17
Subject: Tensiunea electrica
To:
iulian.urban@gmail.com

Stimate Dle. Urban,

De peste un an ma confrunt cu o problema care nu am gasit cale de a fi rezolvata.

Am o casa ridicata in 1995, cu acte in regula, in satul Posta, com. Cernica, Ilfov.

Problema este tensiunea foarte redusa a curentului electric, zilnic acesta variaza intre 190V si cel mai adesea in jur de 170V ( va rog sa deschideti att. pentru edificare). Nu mai discut de intreruperile dese care se intampla datorita ploilor, vantului etc.

Ba chiar de curand, un stol de grauri, care s-a asezat pe firele de alimentare a reusit sa rupa firul de energie activa.

Am incercat si prin telefonul de deranjamente electrice pt. Ilfov dar nu s-a indreptat nimic. Vecinii mei sunt in aceiasi situatie cu mine.

De fapt, cred ca trebuie facuta o investitie de acest Enel -aparut peste noapte si care a preluat sudul tarii. Aceasta investitie inseamna -dupa parerea mea - schimbarea transformatorului existent la intrarea in sat, care este subdimensionat la cerintele actuale.

M-am adresat cu un e-mail si la info@enel.ro pentru a cere o informatie si anume care este adresa la care pot sa fac o reclamatie scrisa - nu am primit niciun raspuns.

Am rugamintea de a ma (ne) ajuta pentru ca sa beneficiem de tensiunea de alimentare de 220V+/- 10%, prevazuta in contractul incheiat cu FDFEE Electrica Muntenia Sud - Sucursala Ilfov.

Cu multumiri,

Aurel Stefanescu











Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 4616

46 Comentarii pana acum»

  1. Eugen said

    am January 18 2009 @ 4:50 pm

    Da, da, de 1000 de ori da. Ne-au mancat ficatii jigodiile astea imputite de la Electrica Ilfov. Mi-au ars un frigider si am jurat sa-i dau foc la masina lui Neculae Iosif directorul tehnic de la Ilfov care este o mare lepra umana

  2. mike said

    am January 18 2009 @ 5:09 pm

    poti ii mai adaugati pe si pe astia la pachet

    ca si astia sunt nenorociti

    http://ozi.ro/mare-bataie-de-joc-se-numeste-politia-romana/

  3. eu said

    am January 18 2009 @ 5:23 pm

    Va sustin d-le Urban

  4. Razvan din Timisoara said

    am January 18 2009 @ 5:31 pm

    D-le Urban,

    Sunt deacord cu D-vs insa daca vrem sa obtinem ceva trebuie sa pastram un limbaj civilizat care se ridica la nivelul pretentiilor de care dam dovada.

    Aveti posibilitatea sa actionati in Parlamentul Romaniei acolo unde ati fost ales. V-am urat succes inainte de alegeri si v-am felicitat si rugat sa faceti ceva concret dupa ce s-au anuntat rezultatele alegerilor.

    Acum ca sunteti in Parlament, va rog eu mult ceva: lasati limbajul agresiv si adunarile de oameni. Promovati o lege care sa ne protejeze impotriva abuzurilor si cereti sprijinul partidului din care faceti parte.

    Trebuie sa depasim etapa de bla-bla-bla si sa facem ceva concret.

    Am speranta ca vom vedea lucruri concrete si reusite din partea D-vs

    Toate stima
    Razvan din Timisoara

  5. barbu said

    am January 18 2009 @ 6:02 pm

    din pozitia pe care o detineti atitudinea dvs este una echivalenta a celor pe care-i dezavuati.
    ceea ce este rusinos ca prin internet ati organizat acest instrument de linsaj si santaj mediatic
    nu contest partile sale bune dar in calitate de autointitulat Presedinte al Asociatiei de Asistenta pentru Consumatori si de
    Senator de Ilfov post obtinut prin acest instrument ati devenit un om cu un caracter de care personal ma indoiesc.
    NU CONTEST IN TOTALITATE CEEA CE FACETI DAR CALITATEA PE CARE O AVETI NU VA PERMITE SA VA COMPORTATI ASTFEL.

  6. logout said

    am January 18 2009 @ 6:21 pm

    cu adevarat NE-AM SATURAT DE VOI JIGODIILOR !! baRBU SI RAZVANE – sa treceti prin sfidarea, batjocura si alte suferinte pricinuite de electrica ilfov/bucuresti si dupa aia sa va aud !

    incetati sa mai fiti filozofi cat timp va calca in picioare astia si va iau banii !

    pt javrele de la electrica : SUNTETI NISTE NENOROCITI MA NESIMTITILOR !! VA VINE RANDUL , NU UITATI CE VA ZIC!

  7. Goa _uld said

    am January 18 2009 @ 6:35 pm

    Peste tot in tara trebuie sa se ia pozitie si sa se adopte masuri legislative aspre impotriva viermilor de la Electrica ( indiferent ca e Enel sau mai stiu eu care!? ), ca sa se obisnuiasca cu bunul simt si cu respectul pentru cei care le platesc facturile exorbitante pentru servicii de kkt.

    Am nu mai putin de 5 UPS-uri in casa, care din cauza deselor probleme de tensiune (sau lipsa sau prea multa ) la nicide2 ani de zile nu mai tin alimantarea cu energie a pc-ului si a celaorlaltae anexe convexe acestuia.

    Daca te duci cu o reclamatie iti spun ca trebuie sa sti ora exacta cand s-a intamplat, si sa mai fie inca 3-4 persoane cu probleme similare cu ale tale, altfel nu iti iau in seama reclamatia.

    Trebuie chiar “linsati” sefii acestor companii de kkt.
    Chiar daca dezavuez limbajul violent, uneori am impresia ca este singura cale de a mai taia din amarul pe care ti-l provoaca viermii stapani ai utilitatilor din Romania.

    Iulian, te sustin in ceea ce faci!

  8. VIOREL URBAN said

    am January 18 2009 @ 6:39 pm

    Multumim Goa _uld! trebuie sa luam atitudine fata de acesti paraziti ! Si asta inseamna inclusiv sa trimitem reclamatii scrise la ei si sa facem publice aceste mizerii ordinare ! Sunt banii nostri si unii dintre noi muncim mult ca sa ne arda jmecherii de la electrica aparatele !!

  9. Guarino said

    am January 18 2009 @ 6:59 pm

    Si in cartierul TITAN se pe trec fenomenele astea:locuiesc langa supermarchetul AUCHAN-se intimpla de 2 X pe luna lejer..pe la la ora 12 ,1 noaptea-ultima data mi-a ars un PC si masina de spalat-nenorocitii draq..mi-au spus ca imi platesc despagubiri in maxim 6 luni de la reclamatie.Am renuntat-nu are rost sa astept atita.In schimb le platesc facturile exact cind imi trimit amenintari de taiere a curentului-nu mai platesc nimic la timp.Asta pot face.

  10. Felicia Antip said

    am January 18 2009 @ 7:02 pm

    Democratia de strada (de fapt de stadion, de haita) este la moda in judetul Ilfov, unde se convoaca mitinguri spontane bine pregatite in vederea unor rafuieli personale. Ar fi fost de asteptat ca macar un senator care reprezinta un partid democratic sa stie ca romanii au optat pentru democratia parlamentara, nu pentru iesiri zgomotoase in piata publica, asa cum a fost aceea regizata de organizatia locala PSD.
    Vocabularul cu adevarat suburban al chemarii la arme se situeaza la nivelul favorizat, incurajat si acum si practicat de cel ce patroneaza acest site. Daca ar fi vorba doar de injuraturi ad hominem, mai treaca-mearga, dar demagogia xenofoba, ridicol de autarhista si de antieuropeana (mai lipseau doar expresii ca “lifte pagane”) este in total dezacord cu orientarea politica a partidului reprezentat de domnul senator.
    S-ar putea insa ca domnia-sa sa fie un antemergator al orientarii care s-ar putea impune daca se va adeveri stirea pe care o reproduc mai jos despre proxima absorbire de catre organizatia ilfoveana a componentei generalo-securistice a PSD-ului local. Nou-venitii ar veni sa intareasca aripa infiltrata in PDL prin specimene ca Talpes, Progoana si scursurile din Romania Mare aciuite in ultima vreme in partid si rasplatite cu mandate parlamentare.
    Oprea si Iordanescu ar intentiona sa se inscrie in PD-L, contactand filiala din Ilfov

    * Sâmb?t?, 17 Ianuarie 2009

    Gruparea disiden?ilor din PSD Ilfov a început discu?iile cu filiala democrat-liberal? pentru înscrierea în acest partid, sus?in surse PD-L, care spun îns? c? sunt rezerve destul de mari pentru a-i primi în partid.

    Gabriel Oprea ?i Anghel Iord?nescu au contactat filiala PD-L Ilfov pentru a începe discu?ii astfel încât cei exclu?i din PSD Ilfov s? se înscrie în PD-L. “Acum bat la por?ile noastre, dar urmeaz? s? vedem, pentru c? e o situa?ie complicat?, iar resentimentele sunt mari. Mai ales în cazul parlamentarilor va fi foarte dificil”, sus?in surse din PD-L.

    Acceptarea lui Oprea ?i a lui Iord?nescu în PD-L ar putea tensiona rela?iile cu social-democra?ii, iar la acest fapt se adaug? gradul ridicat de ostilitate manifestat în trecut între pesedi?tii ?i pedeli?tii din Ilfov. “Înc? nu am uitat ce s-a întâmplat la alegeri, când candidatul nostru din colegiul lui Oprea a primit amenin??ri la telefon. ?i în cazul lui Ne?oiu avem re?ineri mari s?-l accept?m. Iar filiala PSD Voluntari nu va fi admis? niciodat? în PD-L”, sus?ine un pedelist ilfovean.

    Discu?iile sunt la stadiul de tatonare, un cuvânt greu de spus urmând s?-l aib? ?i conducerea central? a PD-L, preocupat? ca racolarea unor membri PSD s? nu provoace tensiuni la nivelul coali?iei de guvern?mânt. În plus, o mare parte din pedeli?tii ilfoveni nu sunt de acord cu aceast? variant? tocmai din cauza incidentelor care au marcat campaniile electorale din jude? în cursul anului 2008. Pe de alt? parte, pedeli?tii din Ilfov sunt interesa?i s? ob?in? un avantaj în fa?a social-democra?ilor din acela?i jude?, miza fiind controlul asupra jude?ului mai mul?i ani, ne-au precizat acelea?i surse.

    Gabriel Oprea a p?r?sit PSD, dup? ce a demisionat ?i din func?ia de ministru de Interne ?i din cea de lider al Organiza?iei PSD Ilfov. O situa?ie neclar? este în ceea ce-l prive?te pe senatorul Anghel Iod?nescu, deoarece acesta a refuzat vineri seara s? recunoasc? faptul c? a demisionat din PSD. Exist? totu?i o scrisoare deschis? adresat? liderului social-democrat Mircea Geoan? care anun?? c? Anghel Iord?nescu pleac? din PSD din cauza ultimelor evenimente de la filiala Ilfov ?i în semn de solidaritate cu Gabriel Oprea.

    Potrivit unor surse din partid, vicepre?edintele PSD Ilfov, Anghel Iord?nescu, ar fi transmis semnale c? dore?te ?i el s? demisioneze, dup? ce Gabriel Oprea a renun?at la postul de pe?edinte al acelea?i filiale ?i a demisionat din PSD, iar Gigi Ne?oiu a fost propus spre excludere. Acelea?i surse au declarat vineri pentru NewsIn c? Marian Vanghelie inten?ioneaz? s? “cure?e” toat? filiala de oamenii lui Oprea, îns? lideri centrali ai PSD i-ar fi recomandat lui Vanghelie s? încerce s?-l p?streze în partid pe fostul selec?ioner al echipei na?ionale.

    Totodat?, Vanghelie a declarat vineri la RTV c? are informa?ii potrivit c?rora Gabriel Oprea ar fi semnat pe când era ?ef al PSD Ilfov o în?elegere secret? cu cei de la PDL pentru ca social-democra?ii s? piard? consiliul jude?ean la alegerile locale din var?.

    “Decizia BPN de retragere a sprijinului politic ?i de propunere spre excludere a fost corect?, demisia lui Oprea e o confirmare. Ve?i vedea în perioada urm?toare spre ce sau spre cine se va îndrepta Gabriel Oprea”, a declarat joi Marian Vanghelie pentru NewsIn.

    Pe de alt? parte, fostul vicepre?edinte PSD, Vasile Dâncu, a declarat vineri pentru NewsIn c? a fost surprins de demisia lui Gabriel Oprea din partid, apreciind c? acesta a condus organiza?ia de Ilfov în mod exemplar ?i c? Oprea ar fi fost sacrificat de PSD. “Cred c? a fost sacrificat ?i prin acest sacrificiu s-a transmis un mesaj, inclusiv c?tre Traian B?sescu”, a spus Dâncu, ad?ugând c? în PSD exist? o preocupare prea mare pentru Traian B?sescu. “Dac? va exista mereu un r?zboi cu pre?edintele, nu ?tiu cum vor reu?i s? lucreze mini?trii PSD. Aceast? obsesie pentru B?sescu din PSD nu e un lucru bun”, a spus Dâncu.

    Sursa: ROL.ro

  11. Gabriela said

    am January 18 2009 @ 7:04 pm

    sustin demersul d-lui Urban.

    Mult success chiar si cu demonstratia.
    TREBUIE SA LUAM ATITUDINE IN TARA ASTA. VA FI O LECTIE PENTRU TOTI CEI CARE NE BATJOCORESC PE BANII NOSTRI!!!
    Daca ei sunt necivilizati, atunci de necivilizatie sa aiba parte.. caci doar asa vor intelege despre ce e vb.

  12. sex shop said

    am January 18 2009 @ 7:08 pm

    pacat ca nu avem alte optiuni

  13. Felicia Antip said

    am January 18 2009 @ 7:46 pm

    Sa nu ne plangem de manelizare, de tiganire, cand se preconizeaza apararea consumatorilor cu ajutorul unui asemenea limbaj de sant.
    Pe strada auzi la tot pasul vorbe de ocara, porcarii, injuraturi murdare, oamenii au ajuns sa se imbranceasca, sa se sicaneze, sa se infurie din senin, nimanui nu-i pasa ca face viata amara vecinilor, celorlalti cumparatori din magazin, soferilor care trebuie neaparat depasiti si carora nu trebuie sa li se faca niciodata loc, batranii sunt batjocoriti, copiii sunt brutalizati, toata lumea striga in gura mare, se incrunta, se repede, se grabeste sa improste cu insulte pe oricine, fara pic de jena. Bunul simt, buna crestere, cordialitatea, amabilitatea, politetea sunt necunoscute de omul de pe strada si din locurile publice. Se vorbeste adesea despre deosebirea dintre soselele romanesti si soselele pe care treci imediat dupa granita cu Ungaria, dar nu se vorbeste mai deloc despre si mai frapanta deosebire dintre atmosfera de pe strazile Romaniei si atmosfera de pe strazile din alte tari.
    Situatia nu se poate schimba decat in rau, odata ce, un senator roman foloseste intr-un text scurt un manunchi de expresii ca cele de mai jos:
    Nesimtitii ne improasca cu noroi si ne fac tigani, au ajuns sa ne terorizeze in propria noastra tara.
    La noi in tara isi bat joc de noi, fac profituri uriase, nu investesc nimic si ne sfideaza !

    asa vor nesimtitii astia de la Electrica Ilfov; ce? este limbajul dur ?

    Pai si cum vreti sa va spun hienelor ?
    ! Bai nemernicilor, voi credeti ca aici sunteti in tara fara stapan ? Credeti ca mai suportam mult sa fim bataia de joc a voastra a lipitorilor
    nu avea Romania si Ilfovul nevoie sa veniti voi, din Italia sa ne civilizati , sa ne invatati voi ce este sapunul ! Duceti-va in tara voastra si lasati-ne sa ne vedem de viata noastra.

  14. M S said

    am January 18 2009 @ 7:56 pm

    Domnule Urban,

    Va ridic o singura intrebare mai jos, la care daca veti gasi solutia de a se raspunde pozitiv – si in Parlament aveti mijloacele necesare – atunci multe magarii de genul acesta vor dispare.

    OPC-ul nu ar trebui sa se ocupe si de institutiile-mamut, unele inca de stat, care manifesta un tratament de monopol fata de consumator?

    Cu totii stim ca OPC-ul se indreapta cu multa rautate catre institutiile private, si stiu personal ca acest tratament (foarte sanatos de altfel, deoarece este in limitele legii) este stimulat politic. Ar fi foarte util sa stimulati politic si un “atac” asupra institutiilor gen Apanova (in ultimele 2 luni, o data la doua zile consum 100-200 litri (masurati pe ceas) pentru a avea apa calda curata…sau a avea apa calda punct – si stau in zona centrala si nu cu blocuri foarte vechi).

    Nu este suficient ca un parlamentar sa intreprinda astfel de actiuni, si nici mitingurile nu sunt cea mai buna solutie. Controalele si sesizarile institutiilor statului care sunt abilitate sa dea amenzi sunt mai potrivite. O sa se intrebe cei ce citesc: pai si da statul amenda statului? Pai corect, doar asta nu are efect. Insa daca mai vine si domnul Boc si da o lege ca toate amenzile platite de institutiile statului sa fie suportate de conducerea institutiilor, pana la 100% din salariu, atunci vom vedea ceva mai multa eficienta.

    Nu sunt bani? Da, nu sunt! Tocmai de asta nu e normal ca o institutie a statului sa ajunga sa va despagubeasca cu 12000 EUR, prin nesimtirea unora care nu stiu ca pot obtine bani si de la UE pentru a redimensiona local reteaua de energie. Sa puna mana sa munceasca sau daca nu sa mearga la privati sa doarma, nu pe salariu platit de mine.

    Cam atat azi.

  15. gica said

    am January 18 2009 @ 8:01 pm

    Inainte de ‘90 era ceva ma bine, pe voltmetrul meu personal, iarna citeam 198V! Sau o fi din cauza crizei??? Desi daca ma uit la nota de plata sau la intretinere… intru eu in CRIZA! Cardiaca!!!

  16. doru said

    am January 18 2009 @ 8:35 pm

    n-ar strica niste filiale locale prin judete ale Dvs cu abonati care sa fie aparati in instanta si sa aiba consultanta inainte de proces pt orice abuzuri

  17. raducu said

    am January 18 2009 @ 9:21 pm

    @ Razvan din Timisoara – daca esti din Timisoara, taci in mortii ma-tii din gura. aici se vorbeste de Ilfov.

    @ Felicia Antip – cucoana, tine-ti balmajelile politice si rafuielile itre-partide acasa. dezbate asta altundeva.

    P.S. Va este frica, jigodiilor! Va este frica de faptul ca pana la urma romanii se vor trezi, vor iesi in strada si va vor caca copii cei cu multe “milioarde” cheltuite-n cluburi.
    SA VA FIE !!

  18. Dolf lundgren said

    am January 18 2009 @ 9:26 pm

    TREBUIE NISTE SCHIMBARI IN LEGISLATIE !
    NU SE MAI POATE TOLERA CA SA FIM BATJOCORITI DE COMPANII STRAINE SI BANCI FARA CA ACESTEA SA SUFERE REPERCURSIUNI!
    AJUNGE!!

  19. Viorel said

    am January 18 2009 @ 10:34 pm

    ROMANIA TREZESTETE!

  20. DUNDY said

    am January 18 2009 @ 11:03 pm

    mai razvan din timisoara,ce limbaj vrei sa folosesti cu aceste lichele care distrug munca oamenilor ,a citea oara se intimpla?stii?a o mia oara ,sa te vad pe tine in aceasta situatie si mai vorbim.

  21. DUNDY said

    am January 18 2009 @ 11:07 pm

    felicia !!!nu vezi ca delirezi politic.daca nu poti vorbi la subiect atuncea TACIIIII !!!

  22. kt said

    am January 18 2009 @ 11:59 pm

    Dle Senator, cu parere de rau, va spun ca va pierdeti din credibilitate cu astfel de reactii.
    De acord, sunteti un om, ca noi toti ceilalti, care munciti pentru un trai mai bun si aveti tot dreptul sa va infuriati pe nedreptatile facute de companiile ce ne monopolizeaza tara. Mai ales acum, cand pagubele produse de acestia va afecteaza in mod direct si substantial.
    Aceste abuzuri si nereguli trebuie atacate si e demn de lauda ca va mentineti printre putinii care o mai fac cu vehementa in Romania. Insa acest limbaj “de strada”, folosit public din postura de formator de opinie, nu face decat sa va discrediteze in fata celor care va urmaresc newsletter-ul si va sustin (macar moral) in demersurile Dvs.
    Mai rau, va indeparteaza si de posibilitatea de a fi considerat un partener de dialog demn de luat in seama de catre cei pe care ii criticati, sau de catre cei carora va adresati pentru solutionarea reclamatiilor, chiar parlamentar fiind.
    Dupa cum se observa, astfel de exprimari (dar si cvasi-totala lipsa de reactie fata de injuriile utilizate in unele comentarii), dau si apa la moara unor oameni pentru care respectul fata de opiniile diferite, ori critice, este total necunoscut.
    Cu riscul de a-mi incasa propria portie de “carne”, va spun ca v-ati apropiat de zona pe care o criticati vehement: cea a “becalizarii”, a “bizonilor”, “jmekerilor”, “parvenitilor”, etc etc, unde acest tip de discurs este, din pacate, uzual.

    Dle Urban, va rog si insist, lasati la o parte limbajul sub-Urban!

    Si cu asta ma opresc din a mai scrie ceva pe acest site, pana cand redactarea articolelor va reflecta, din nou, statutul si valoarea Dvs intelectuala, fiind si exemple de civilizatie si respect.

  23. S said

    am January 19 2009 @ 12:03 am

    kt invata sa respecti ideile si manifestarile altora amice si dupa aia sa vi aici sa ne dai lectii de viata si comportament ne-am inteles domnu’ .. ??

    bravo Iuliane, bravo ca ai curajul sa iei atitudine si sa spui lucrurilor pe nume ca de “profesionisti plini de ei” care vorbesc de sus si ne cred pe toti buni doar sa platim TAXE , IMPOZITE SI FACTURI PE SERVICII DE CACAT ne-am saturat !!!!!!!!!!!

    mama lor de nenorociti

    Sandu

  24. kt said

    am January 19 2009 @ 1:01 am

    Dle Sandu, in primul rand, cred ca faceti o grava confuzie. Nu stiu ca noi doi sa fi fost vreodata amici, ori sa ne fi intalnit macar.
    In al doilea rand, daca Dvs. aratati un minim respect pentru “ideile si manifestarile altora”, nu v-ati fi grabit in a face recomandari, inainte de a descoperi ca se critica doar exprimarea utilizata in articol, nu intentia si dorinta (de laudat si admirat) de a face dreptate a Dlui Urban.
    In al treilea rand, aceasta atitudine de forta, prin care incercati sa dobanditi o oarecare superioritate in fata cuiva, nu atesta decat faptul ca va aflati in imposibilitatea de a sustine o discutie cu alt gen de argumente.
    In al patrulea rand, “sa vi” se scrie corect gramatical “sa vii”, iar propozitiile se incep, intotdeauna, cu majuscule.
    In al cincilea (si ultimul) rand, eu nu dau lectii de viata nimanui. Fiecare e liber sa-si aleaga singur calea. In plus, consider ca mai am destul de munca cu propria persoana in directia asta, incat nu sunt in masura a ma ocupa si de altii. Pot doar sa incerc sa ajut, cu sfaturi, un om pe care il respect pentru ce incearca sa faca in tara asta ce se duce de rapa pe zi ce trece.
    Cu respect, multumesc pentru atentie.

  25. iulian said

    am January 19 2009 @ 7:44 am

    Ptr Razvand din Timisoara,

    Draga Razvane, sunt de acord cu tine atunci cand il sfatuiesti pe d-l senator sa foloseasca un limbaj mai putin agresiv.Da, acest sfat il poatae da cineva care o duce bine, nu a patit nimic din murdariile ce li se intampla celorlalti…
    Poate, daca ti s-ar fi intamplat tie, sau altuia ca tine, care stie ca nu are nici o putere de a lupta cu acesti nenorociti, cred ca ai fi fost mutl mia agresiv, macar in limbaj; si te-as fi inteles.
    D-le senator, e momentul sa vedem ce s-ar mai putea face cu aceste lepre ce s-au aciuat in ROMANIA?
    mi-e teama ca doar …dar nu…nu vreau sa fiu agresiv inca nici macar in limbaj. Va sustin insa in demersuri de acest gen, chiar daca atunci cand am considerat , v-am si criticat.

  26. milena said

    am January 19 2009 @ 8:48 am

    daca va sta in putere, atunci rezolvati aceasta problema.
    ENEL isi bate joc de oameni!
    daca nu luam atitudine, cine sa ne rezolve problemele? vom sta si vom vorbi la luna, cum facem si in cazul de fata, iar situatia va ramane neschimbata!

  27. DANIELA said

    am January 19 2009 @ 8:48 am

    acelasi lucru se intampla si in Popesti Leordeni
    Doresc si eu ca si alti consumatori de buna credinta care-si platesc facturile la timp sa se ia atitudine dar intr-un mod evident civilizat. Cei ce pot de acolo de sus ( ca si dvs. dl. Urban care puteti avea in spate un partid care azi este unul dintre cele mai puternica partide ) ar trebui sa ia atitudine si sa incerce pe cai legale, evident, sa rezolve problemele.
    Tot probleme sunt si cu cei de la Distrigaz pt care eu deja, la 5 luni de cand locuiesc in Popesti fac a trei sesizare, ceea ce nu cred ca este normal.

  28. Elena said

    am January 19 2009 @ 9:19 am

    Locuiesc in Ilfov. Stiu ce inseamna bataia de joc a celor de la Electrica nu din povesti, ci pentru ca am simtit-o pe propria piele.
    Sustin orice demers al Domnului senator pentru a rezolva aceasta situatie!

  29. dinu said

    am January 19 2009 @ 10:06 am

    Va sustin in acest demers absolut bine-venit si zic eu foarte important pentru cetatenii dinzona limitrofa Bucurestiilor. Problema se pare ca este a statiilor de transformare care sunt, in quasi toatlitatea lor, subdimensionate ca putere.
    Una dintre cauze este Primaria localitatii -in cazul meu Corbeanca- care nu prea are bani pentru astfel de investitii. Pe de alta parte nici Primarii nu sunt prea interesati de un astfel de proiect. Ori sunt de-a dreptul ignoranti, cu un orizont cat lungimea propriei ograde, ori ticalosi pentru ca nu este o investitie care sa le aduca si un comision pe masura. Este o realitate crunta, insa ceva trebuie facut.

    Succes !

  30. admin said

    am January 19 2009 @ 10:31 am

  31. VIOREL URBAN said

    am January 19 2009 @ 10:34 am

  32. prada said

    am January 19 2009 @ 10:55 am

    Domule Senator Iulian Urban ,
    va rog frumos sa nu mai incitati lumea la rasism pt. ca eu personal am copiii mici la gradinita si scoala cl. I si sunt cetateni Italieni. eu sunt romanca dar tatal este italian si ei la fel si poate intr-o zi datorita faptului ca dvs. incitati oamenii impotriva italienilor copiii mei sa fie agresati de catre alti colegi mici si fara cap , care dau crezare unui SENATOR CU CAP. eu cred ca sunt probleme dar nu strainii sunt problemele ns. , daca am avea conducatori care sa ne apere in fata abuzurilor de tot felul nu am ajunge aici . si mai trebuie sa stiti ca in Italia tot niste nemernici de politicieni au mediatizat negativ romanii . dar sa fim seriosi poate dvs. nu stiti ce au facut romanii cand au ajuns in Italia , lipsa noastra de cultura si civilizatie si-a spus cuvantul cu varf si indesat si datorita faptului ca nu suntem nici noi sfinti s-a ajuns sa nu ne mai vrea nimeni din Europa. asa cum exista si in Romania oameni buni si oameni rai asa este si in Italia, Franta, Spanie etc. asa ca va rog nu mai generalizati , eu am pretentii de la dvs. , va inteleg ca sunteti tanar si plin de nervi dar este bine sa-i indreptati catre lucruri constructive. Domnule Iulian Urban avem nevoie de LIDERI DE CARACTER , cu stima

  33. braior said

    am January 19 2009 @ 11:01 am

    asteptam sa vedem ce va raspunde Enel , Dumneavoastra in calitate de parlamentar. Va dauun alt exemplu duminica 11 ian 2009 la Magurele au prajit cateva televizoare, Pc uri stati de dedurizare, cuptoare si plite elctrice , centrale etc. Pentru constatare ar trebui sa vina cineva de la Enel. Poate o sa vina anulasta. Pana atunci nici nu le poti repara , ca atunci nu au ce sa mai constate.
    ce facem cu ei?
    ne apara cineva sau mai iesim noi odata pe strazi sa o rezolvam cum trebuie. Acum stim macar ce nu am facut bine in 89.

  34. asistentapentruconsumatori.ro said

    am January 19 2009 @ 11:42 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  35. Gabriel Stanciulescu said

    am January 19 2009 @ 11:43 am

    Domnule Urban,

    Si eu sunt un locuitor al judetului Ilfov, oras Magurele, am probleme cu modul in care Enel ma trateaza, a existat o avarie la reteaua de alimentare cu energie electrica in dupa amiaza de 11.01.2009 in Magurele, fapt pentru care acasa s-au ars mai multe cabluri de alimentare cu energie electrica a unor consumatori. Problema cea mare nu o constitue aceste cabluri ci nivelul de siguranta al instalatiei electrice din casa mea care a avut de suferit. Am depus o cerere la Enel pentru a se deplasa o echipa de specialisti la mine acasa, sa determine si sa certifice in scris ca instalatia electrica de acasa mai este sigura sau nu sa functioneze la capacitatea maxima, in caz contrar sa remedieze pe costurile Enel. Nici pana azi 19.01.2009 nu am primit nici macar un raspuns darmite sa vina cineva.
    Sunt de acord sa va ajutam cum se poate, eventual si cu un miting in fata Enel fie si numai pentru atragerea atentiei asupra seriozitatii paetenerului Enel, dar in pozitia pe care o aveti este cazul sa faceti mult mai mult. In calitate de om care lucreaza in domeniul asigurarii calitatii consider ca trebuie sa intocmiti si sa puneti in practica un program riguros de control asupra modului in care Enel isi desfasoara activitatea fie si numai d.p.d.v al relatiei cu clientii. Se pot determina multe neconformitati si in raport cu legislatia in vigoare sa se aplice o serie de amenzi care sa scada simtitor profitul Enel, este modul care doare cel mai rau o societate comerciala si stiti foarte bine ca se poate si mai mult pana la anularea contractului de preluare a Electrica Muntenia Sud, este cazul, in pozitia pe care o aveti sa luati pozitie ferma pentru a stopa aceste abuzuri.
    Asa cum am mentionat si mai sus sunt gata sa va ajut daca imi cereti, in limita legalitatii, dar nu mersul cu gloata este solutia, lucrul acesta ar trebui sa-l stiti.

    Cu respect,
    Gabriel Stanciulescu

  36. VIOREL URBAN said

    am January 19 2009 @ 12:46 pm

  37. Liviu said

    am January 19 2009 @ 5:41 pm

    Dragos,

    Daca nu ti-ai rezolvat inca litigiul cu Electrica Alba, iti recomand sa te aliezi cu Dl. Avocat & Senator de Ilfov Urban Iulian. Pare ca poate sa aibe suficient de tari cojones sa-i zdrobeasca si pe gusterii cu care te lupti si tu !… Succes, dragule !

    Datele lui de contact sunt :
    - in scris, pe e-mail, la: iulian.urban@gmail.com
    - la telefon: 021 207 47 17 – tarif normal ROMTELECOM
    - pe Yahoo Messenger la id-ul: urbaniulian

    P.S. Nu stiu de ce nu-mi valideaza comentariul direct de pe site-ul lui
    Zice Yr Remark is (vai de engleza noastra !)Invalid

  38. romeo said

    am January 19 2009 @ 7:53 pm

    Acelasi lucru este valabil si la Enel Dobrogea. De cind au cumparat Electrica este mai rau.

  39. Eugen said

    am January 20 2009 @ 10:00 pm

    Bãi mike, chiar trebuie sa iti faci reclama la blogul ala prapadit si neinteresant pe fiecare articol de pe site-ul asta?

  40. Marius said

    am January 20 2009 @ 10:47 pm

    nici eu nu am niciodata mai mult de 190 V acasa ..

  41. Ion said

    am January 21 2009 @ 11:49 am

    Ilfovenilor, de ce nu boicotati plata facturilor la curent timp de 3 luni, ca sa intre aia in faliment ?? Nu e mai bine decat sa iesiti in strada ?

    Spuneti de aia din nord, dar, voi, istetilor, o incasati de nu va vedeti de la proprii vostri smecheri … ha ha ha

    Probabil ca nu suferiti destul ….. asta e !!

  42. Raspuns oficial al Consiliului Concurentei said

    am January 21 2009 @ 3:19 pm

    Consiliul Concurentei.

    Nr. iesire: RG 250/20.01.2009

    Domnului

    Iulian URBAN

    e-mail: iulian.urban@gmail.com

    Stimate domnule Urban,

    Ca urmare a sesizarii dvs. transmisa prin e-mail si inregistrata la Consiliul Concuren?ei cu nr. RG 250/19.01.2009, referitoare la calitatea serviciilor prestate de SC Electrica Muntenia Sud SA pe raza judetului Ilfov si avand in vedere vedere prevederile Legii concurentei nr.21/1996, republicata1, precum si reglementarile in domeniul energiei electrice, va comunicam urmatoarele:
    Pentru a solicita autoritatii de concurenta sa constate o incalcare a art.5 sau 6 din lege sau incetarea unei incalcari a legii, in conformitate cu art.45 lit.a), persoanele fizice sau juridice se pot adresa Consiliului Concurentei prin inregistrarea unei plangeri conform art.2 alin.2 din Regulamentul pentru aplicarea prevederilor art.5 si 6 din Legea concurentei nr.21/1996, republicata, privind practicile anticoncurentiale in cazul plangerilor.
    Totodata, va comunicam ca autoritatea de concurenta supravegheaza modificarile comportamentale ale agentilor economici activi pe o anumita piata, in scopul impiedicarii aparitiei si manifestarii oricaror practici anticoncurentiale, sub forma intelegerilor intre firme sau a abuzului de pozitie dominanta. Insa, pentru incadrarea unei practici anticoncurentiale intr-una dintre aceste categorii este necesar a fi indeplinite, in mod cumulativ, anumite conditii specificate de Legea concurentei nr.21/1996. In consecinta, nu orice practica savarsita de agentii economici poate fi considerata o practica anticoncurentiala interzisa de legea pe care Consiliul Concurentei o administreaza.

    Conform prevederilor din domeniul energiei electrice, activitatea de furnizare a energiei electrice – prin care intelegem activitatea de comercializare a energiei catre client si respectiv, cea de distributie – prin care intelegem transportul energiei electrice prin retele de distributie cu tensiune de linie nominala pana la 110 kV inclusiv, in vederea livrarii energiei catre clienti, sunt considerate activitati separate.

    De asemenea, in acest sector activitatile se desfasoara pe doua segmente :

    * segmentul concurential cuprinde producerea si comercializarea angro a energiei electrice, comercializarea energiei electrice, pe de o parte, intre furnizori si intre furnizori si consumatorii eligibili, pe de alta parte;
    * segmentul reglementat, care cuprinde activitatile cu caracter de monopol natural (distributie, transport, servicii de sistem) si furnizarea energiei electrice, la pret reglementat, in baza contractelor cadru.

    Astfel, in ceea ce priveste activitatea de furnizare a energiei electrice, va comunicam ca incepand de la 1 iulie 2007, piata de energie electrica este deschisa integral pentru toti consumatorii, acestia avand libertatea de a alege un furnizor de energie electrica dintre cei licentiati. Consumatorul poate sa-si exercite calitatea de consumator eligibil in mod direct, fara a fi necesara indeplinirea niciunei formalitati administrative. In acest context, consumatorii pot alege sa incheie un contract de furnizare de energie electrica cu oricare dintre furnizorii care detin licenta de la Autoritatea Nationala pentru Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), contractul putand, sau nu, sa includa si distributia.

    In ceea ce priveste activitatea de distributie a energiei electrice, aceasta este o activitate cu caracter de monopol natural, care se desfasoara in regim reglementat, in conformitate cu licenta de distributie obtinuta de la ANRE si contractul de concesiune incheiat cu ministerul de resort. Licenta acordata de autoritatea de reglementare are ca obiect acordarea permisiunii de exploatare comerciala, de catre titular, a retelei electrice de distributie amplasata intr-o anumita zona. Titularul (operatorul de retea) are exclusivitate in zona pentru care ii este acordata licenta de distributie, detinand astfel o pozitie dominanta pe piata geografica respectiva. In situatia in care titularul licentei nu isi indeplineste obligatiile, asa cum sunt prevazute de lege, nu respecta o conditie identificata ca fiind esentiala in cadrul licentei sau incalca in mod repetat una sau mai multe conditii ale licentei, autoritatea de reglementare, respectiv ANRE, poate suspenda licenta acordata.

    De asemenea, furnizarea de energie catre consumatorii casnici care nu si-au manisfestat eligibilitatea se desfasoara in sectorul reglementat, in baza contractului-cadru de furnizare a energiei electrice, incheiat intre furnizor si consumatorul casnic. Contractul-cadru de furnizare a energiei electrice la consumatorii casnici este aprobat prin ordin al ANRE Contractul-cadru cuprinde drepturile si obligatiile partilor si are caracter obligatoriu pentru acestea, partile neavand posibilitatea de a-i modifica si sau/completa clauzele, cu exceptia acelora lasate, in mod expres, la latitudinea lor. Prin urmare, competenta de a constata si eventual sanctiona nerespectarea obligatiilor furnizorului revine autoritatii de reglementare.

    In cazul prezentat de catre dvs. este vorba despre furnizarea de energie electrica catre consumatori casnici, furnizare care se realizeaza la momentul actual in baza unui contract de furnizare reglementata (furnizare/comercializare de energie electrica + punerea la dispozitie pentru consum a acestei energii – distributie). Fiind vorba despre o activitate reglementata exercitata de catre furnizorul in cauza, va recomandam sa va adresati ANRE (lucru pe care l-ati si facut, potrivit adresei transmisa si Consiliului Concurentei) pentru o eventuala nerespectare a conditiilor contractuale. De asemenea, pentru pagubele materiale produse ca urmare a prestarii de slaba calitate a serviciului, aveti posibilitatea de a va adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor sau in justitie.

    Va informam faptul ca aspectele pe care le-ati semnalat raman in atentia autoritatii de concurenta ca un semnal privind comportamentul acestui agent economic pe piata pe care acesta actioneaza.

    Cu stima,

    Simona Barbu

    Purtator de Cuvant

  43. online said

    am January 22 2009 @ 9:22 am

    ce pacat ca nu avem alternative

  44. VIOREL URBAN said

    am January 22 2009 @ 10:47 am

  45. admin said

    am January 22 2009 @ 2:14 pm

  46. Cetatenii din Balotesti sa revolta impotriva ENELULUI | Urban Iulian said

    am July 16 2009 @ 4:02 pm

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean