Banner

Cerseala francezilor de la Dacia !

Tweet this

Obama a prezentat Congresului un plan de salvare a economiei americane de 1200 miliarde USD; in centrul acestui plan de salvare se afla industria auto. Americana. Pe plaiurile mioritice udate din belsug de Dambovita, el presidente Geoana, care s-a intors bronzat de pe Taramul Fagaduintei, intrucat vrea sa semene la "stat si sfat" cu Obama, a sustinut public, cu o mima grava , ca pentru contribuabilul roman, prioritatea no.1 este salvarea industriei auto locale.
Bun. Contribuabilul roman , se aseaza la masa, isi toarna o cinzeaca de tuica, ultima care a mai putut sa o faca inainte sa fie obligat sa inceteze productia clandestina din curtea proprie, si isi da seama de dilema creata in mintea lui de el presidente. Contribuabilul american este chemat sa munceasca, sa sufere si sa accepte tot felul de privatiuni, dar salveaza industria auto americana. Contribuabilul roman este chemat la sacrificii ca sa salveze industria auto...frantuzeasca. Stop cadru! Aici este ceva in neregula. Ce sens are sa munceasca el ca robul ca sa-i salveze pe francezii de la Renault-Dacia ?
Oameni seriosi, francezii de la Dacia au promis o masina de 5000 de euro ! Nu au mai facut-o, Loganul mergand catre 10000 de euro. Au promis apoi ca vor reduce pretul Daciei, suspinand duios ca nu vor sa ramane cu stocul nevandut. O lacrima de recunostinta se vedea deja in ochiul contribuabilului roman. Au revenit in numai 24 de ore si au spus ca managementul francez a decis ca preturile sa ramane neschimbate, pentru ca societatea-mama nu poate ramane fara profit.
In schimb au anuntat ca , nici mai mult nici mai putin, someaza poporul roman prin Guvern sa mentina taxa auto triplata, eventual sa o mai tripleze de vreo doua ori, si ca sa fie convingatori, au unsa cateva rotite sindicale, si uite asa s-a format Fratia Interesului , mergand pana la un pas de a , asoma contribuabilul roman sa il finanteze, sa il sustina, eventual daca se poate, romanii sa isi doneze salariul lunar, integral, catre marele frate francez, pentru ca profitul poarta fesul.
Contribuabilul se uita lung la paharul gol . Ofteaza pentru ca si butelca din care isi toarna s-a golit intre timp. Da cu pumnul in masa si scrasneste dintii intrebandu-se " ce diferenta mai este intre cersetorii de la Universitate , care scot din cerseala de vreo 10 ori cat castig eu pe luna din 10 ore de munca pe zi, si francezii de la Dacia ? ". Nici una!

PS - intr-un sondaj realizat de Gold FM pe tema " Ce animal credeti ca reprezinta cel mai bine Romania " raspunsul a fost " BOUL!"




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 3305

54 Comentarii pana acum»

  1. ady said

    am January 16 2009 @ 2:31 pm

    Faliment sa scrie pe jegul ala de masina!!!!
    Vrem banii dela UE dar regulile nu le respectam?
    JOS TAXA AUTO!!!

  2. dan sandulescu said

    am January 16 2009 @ 2:36 pm

    din pacate atunci cand trebuia sustinuta industria romaneasca, si nu numai cea auto, au falimentat-o si au vandut-o (pardon – donat-o) “investitorilor” straini. s-au dus pe apa sambetei tractoarele, masinile de teren, autocamioanele, injectoarele, etc. romanesti.

  3. sorin said

    am January 16 2009 @ 2:45 pm

    Acum ca Dacia nu mai apartine guvernului romanesc si cei de la dacia petrec vacante de sute de mii de euro, ce obligatie mai are Romania?

  4. gabriel said

    am January 16 2009 @ 2:55 pm

    osa faca santaj dragutei acestia de francezi http://www.anunturiplatite.ro nu sunt de acord cu nici o subventie sa aduca bani din franta

  5. Elena said

    am January 16 2009 @ 3:04 pm

    Va mai aduceti aminte pe la inceputul anilor 90 mitingurile acelea in care se striga “Nu ne vindem tara?”. Poate ca cei care strigau nici nu stiau atunci ce inseamna lucrul acesta, dar iata ca il vad acum….

  6. Viorel said

    am January 16 2009 @ 6:41 pm

    Hai sictir pe romaneste acestor sacali de la Dacia.
    Noi platim taxe ca sa le creasca lor fundu mare.
    Nu sunteti compatibili pe piata rimaneasca va rog out.
    Mie nu-mi sporta nimeni cheltuielile salariale si catre bugetul statului asa ca …. mai lasa-ne…

  7. Razvan din Timisoara said

    am January 16 2009 @ 6:42 pm

    nu avem nici o datorie fata de DACIA.

    Sa renunte la profituri, sa se eficientizeze.

    Aici e o mare “invirteala” intre DACIA & importatori & sindicate ca sa stopeze importurile de seconds.

  8. Viorel said

    am January 16 2009 @ 6:43 pm

    Hai sictir pe romaneste acestor sacali de la Dacia.
    Noi platim taxe ca sa le creasca lor fundu mare.
    Nu sunteti compatibili pe piata romaneasca va rog out.
    Mie nu-mi sporta nimeni cheltuielile salariale si catre bugetul statului asa ca …. mai lasa-ne…
    Din platite noastre sa va acorde voua fonduri pentr…. aproduce masini care sa stea in stoc… Pentru ce?

  9. Horatiu said

    am January 16 2009 @ 7:36 pm

    Eheee , aici sunt interesele colonistilor , nu e vorba numai de Dacia e un lant intreg de profitori francezi incepand cu BRD SG – Renault – Accor – Sodexo – Cora etc . Dacia (renault) vrea bani de la stat pe care ii da la Accor care ii da la Cora si din care toti obtin profituri si comisioane pe care le depun in SG BRD cu destinatia tara mama Franta. Asta e doar un circuit , sunt mii de circuite franceze in Romania , si ne mai plangem ca nu avem bani. Colonistii vin cu un proiect de profit in Romania , il fac si pleaca . Noi scriem …

  10. cineva said

    am January 16 2009 @ 7:41 pm

    lucrurile nu sunt intotdeauna asa cum par; dincolo de o taxa de poluare controversata, care trebuia administrata corect de la bun inceput (pentru ca ea trebuie categoric sa existe, nu putem deveni cimitirul auto al Europei)locurile de munca, indiferent care si unde sunt inseamna contributie la bugetul asigurarilor sociale, pt sanatate, somaj si pensii; cine nu crede ca DACIA inseamna mult pentru Romania se va convinge anul acesta, pentru ca vom suferi cu totii pentru o firma care inseamna 10% din PIB!

  11. Stroie said

    am January 16 2009 @ 7:43 pm

    Cand este vorba de masini, intrebati-l pe Tariceanu ca (pare) a sti cate ceva despre asta !
    Ref. la DACIA ceea ce ar trebui sa stiti este ca :
    D-acia ati vrut , d-acia luati !

    Cu datul afara este simplu : datorita pozitiei geografice, francezii de la Pitesti se pot da singuri afara din Romania ! NU stiu cum poate arata scena ” francezii ii da afara pe romani” … !

    Pe de alta parte, daca se tin tare si mai iau ceva bani de la statul roman pentru a “nu inchide fabrica” , francezilor poate sa le ramana stocul de 10.000 de masini baskha ! Adica platit de guvernul roman ! Dupa aia … tot inchid fabrica !

    Acum trebuie sa stim ca dupa plecarea francezilor, putem negocia si cu altii (producatori auto care mai raman pe piata) sa preia fabrica si sa incerce si ei sa faca ceva pe 4 roti !

  12. cineva said

    am January 16 2009 @ 7:46 pm

    sa fim seriosi oameni buni! nu cred ca este momentul sa ne invrajbim intre noi! destul suntem manipulati de altii! toate locurile de munca sunt importante pentru noi toti, direct sau indirect! ne vom convinge de asta anul acesta, la anul…

  13. doru said

    am January 16 2009 @ 8:01 pm

    niste secaturi cei de la Renault prin marionetele lor de la Dacia .Iar daca Domnul prezidente Geoama vrea sa salveze industria auto romaneasca , pardon frantuzeasca , de ce nu-si cumpara dumnealui vreo 10.000 buc , bani are doar ……

  14. apocas said

    am January 16 2009 @ 8:03 pm

    lu “cineva” ,: asta,
    sunt cu dividendele actionariatului la zero?
    au redus castigurile stafului, consiliului de administratie etc?
    dupa aia mai vorbim.
    ca baietii vand si in strainatate cu profit?
    (aveti vre-o legatura cu zona auto sau cetatean onest sincer indignat?)
    am o amintire de prin ‘90, cand unii strigau “si ei sunt oameni” .
    nu mai spun despre cine era vorba

  15. Alin said

    am January 16 2009 @ 8:06 pm

    Ok, am citit articolul cu atentie….dar nu pricep de ce un intelectual (cel putin asa te pretinzi domnule senator) amesteca profesorii in povestea asta. Daca profesorii nu existau, acum probabil trageai la saiba la Dacia….

  16. gabriell said

    am January 16 2009 @ 8:36 pm

    Cu toate ca profitul merge in Franta, Guvernul este santajat cu protectia sociala. Daca se inchide Dacia raman fara loc de munca cateva mii de oameni… Dar pana la urma, asta e! Au fost tragedii si mai mari si nu s-a sfarsit lumea.
    Sa-si reconsidere politicile de management si comerciale, dar fara sa ceara mentinerea taxei pe poluare triplate. Sa functioneze in continuare principiile concurentiale. Daca produsul lor este concurent si isi revizuiesc pretul, cu siguranta vor scapa de faliment, dar fara sa forteze mana puterii pentru sustinerea unei taxe complet supradimensionate, impusa de un premier care avea interese personale directe in vanzarea autoturismelor noi, pe care suntem obligati sa o platim noi, care avem curajul de a nu fi de acord cu pretul si calitatea Daciei.
    Daca ei considera ca produsul lor e in continuare vandabil, cu toata criza creditelor, sa-si mareasca pretul de 3 ori, in locul unei taxe triplate pe care sa fim fortuiti sa o platim daca vrem produse de calitate la acelasi pret.
    Acum sa fim seriosi, cine isi cumpara Dacii? Romanul de rand, care nu avea bani si facea un credit, atat cat ii permitea venitul. In prezent, creditele fiind blocate sau la preturi exagerate, automat vanzarile lor se vor diminua si le prevad un faliment rasunator, chiar daca taxa pe poluare va fi mentinuta in continuare triplata si indiferent de sustinerea financiara a statului. Ar avea ceva sanse sa supravietuiasca pe piata daca si-ar revizui pretul, iar “masina de 5000 de euro” (asa-zisa) ar deveni “masina de 2000 de euro” (cat valoreaza real).

  17. snakev said

    am January 16 2009 @ 8:41 pm

    in legatura cu dacia si cu alte companii straine care au deschis fabrici in romania (nokia, coca cola etc)asta este rezultatul in urma faptului ca am acceptat sa ne vindem forta de munca ieftin…….credeti ca au venit in romania pentru ca suntem noi frumosi si destepti?? nu…..au venit pentru ca este sau mai bine zis a fost rentabil pentru ei la acel moment, dar in perioada de criza cum este acum sau cand romanii cer salarii mai mari isi iau repede talpasita…asta pentru ca in romania cei care au puterea isi vad numai interesele lor si nu pe ale noastre…….interesul guvernelor ar treui sa fie acela de a face ceva in tara asta pentru noi, sa producem noi ceva nu sa muncim pentru altii…..din pacate ne-am bucurat si ne-am vandut pentru a intra in NATO si in UE si acum facem ce ne spun ei……americanii si-au atins scopul si au deschis baze militare in romania si mai calca cate un roman din cand in cand…….iar UE ne spune ce sa mai importam si de unde….sa nu producem lapte ca nu mai vand ei, sa nu producem carne tot d-aia….si uite asa noi muncim ca sa-i platim pe altii………
    concluzia este una singura: nu ca nu stim sa ne vindem….dar ne place sa ne prostituam…..si pe bani putini…….pentru ca ne place……

  18. snakev said

    am January 16 2009 @ 8:44 pm

    ai dreptate gabriell

  19. mike said

    am January 16 2009 @ 9:35 pm

  20. DUNDY said

    am January 16 2009 @ 9:46 pm

    ASTIA CHIAR CRED CA DACIA LOR ESTE SUPER MASINA SI DE LA MASINA DE 55OO EURO.AUAJUNS LA PETE 10OOO EURO,O MASINA VAI MAMA EI!!!!TAXA INCALCA LEGILE COMUNITARE,IERTATI-MA NOI SUNTEM INCA IN TARA LUI PAPURA VODA ASA CA NU MAI VREM SA FIM BADJOCORITI PE BANII NOSTRI!!

  21. gica said

    am January 16 2009 @ 9:47 pm

    Societatea mama sa nu ramana fara profit? Da’ mama lor ce zice? A astora care indraznesc sa ne ceara asa ceva? Si inca pentru un jeg de masina, imi era asa o rusine sa merg cu ea cat am avut-o… Si cand m-am urcat pt. test drive in cea cu motorina, am crezut ca nu era adevarat, sau ca mi-au dat una fara motor! Pana sa demarez de pe clo, se schimba semaforu’ pe rosu! Dacia e masina de STAT in loc nu de circulat! In conditiile astea, puneti pariu ca vom primii care vom accepta cipurile care ni se pregatesc??? Alea de implantat? http://www.youtube.com/watch?v=_V4c6gAjq8g
    Asa ca dragii moshului, salvati voi ce puteti, eu, direct la manastire! Una de prin Grecia, ca e mai cald…

  22. ady said

    am January 16 2009 @ 9:54 pm

    Dar unde scrie frate ca trebuie sa avem indiustrie auto?
    nu suntem in stare sa facem ceva competitiv inchidem si gata ca doar nu se sfarseste lumea cu dacia!
    e neimtire pe fata sa ceri mentineea unei taxe aberante si sa cersesti bani de la guvern(bani publici) si tu sa produci gunoaie!

  23. stefan said

    am January 16 2009 @ 9:54 pm

    Salutare oameni buni,intradevar nu mi se pare corect ca o anumita parte a industriei sa fie ajutata si alta nu,basca nu este nici firma cu capital romanesc,in afara de asta se tot ridica si vor ca si aceea taxa triplata sa ramana in viguare,lucru care nu este valabil din nici un punct de vedere,de platit trebuie sa se plateasca ceva,dar nici sa iti bati joc de oameni,iar cum spuneau ceva mai sus si altii Dacia sa isi revizuiasca politica de preturi,pentru ca masina aceea de 6000-7000 cred ca este cea mai ieftina,in realitate pentru producerea ei sunt necesari doar 2500-3000,si atunci ce facem?Tot noi suportam lucrurile astea,pana cand.Si la noi incep sa se clatine lucrurile,suntem ingrijorati si constienti de ce se intampla,ne acceptam in anumite limite,taierea bonusurilor si a beneficilor oferite de companie,dar nu cersim….

  24. albu ca zapadu said

    am January 16 2009 @ 10:12 pm

    loganul, alaturi de tigari si alcool, dauneaza grav sanatatii.

    dar, nici un taran fara logan, ca suntem tara de tarani, de la oras, bineinteles.

  25. sex shop said

    am January 16 2009 @ 10:18 pm

    noi nu avem industrie auto… nu pricep ce mai insista cu dacia asta…. sa-i lase dracu sa moara ca asta e soarta

  26. Nelu said

    am January 16 2009 @ 10:26 pm

    Cu siguranta sunt si oameni destepti in tara asta! Poate isi vor da seama pana la urma si cei care ne conduc si pe care-din pacate- i-am ales si ii vom mai alege. Cei 20 de ani prezisi de un oracol, au trecut degeaba. Oare cat ne va mai trebui pana vom putea intelege si lua masurile pe care deja le-am incercat?

  27. Radianu Mihai said

    am January 16 2009 @ 10:30 pm

    niste nenorociti si niste nesimtiti francezii astia!
    ma intreb de ce sa sufere un popor intreg pentru 4-5.000 de muncitori din industria auto romaneasca?
    sa se recalifice si sa-si vada de viata lor nu sa ne ameninte ca ce?
    ca nu o sa mai fabrice jafurile lor de loganuri!
    duca-se pe pustii!

  28. Required said

    am January 16 2009 @ 10:38 pm

    A existat o oferta de reducere a preturilor cu 2000 euro. Asta inseamna ca la o asemenea reducere ei inca sunt profitabili, altfel nu ar putea sa o ofere. Dar apoi au retras-o.
    In toata situatia asta Renault si multi altii trebuie sa inteleaga ca efortul de trecere a crizei cu pierderi minime trebuie sa fie unul comun.
    Dar tendinta generala care se intrevede este ca pierderile sa fie transferate contribuabililor marunti, exclusiv.
    Tot de optiunea asta este legata si evolutia cursului euro/ron. De ce a incetat BNR sa sustina cursul leului ?

  29. goguologu said

    am January 16 2009 @ 11:06 pm

    Sa-si cumpere cine vrea Dacia… Eu personal fac alergie numa’ cand aud de brand-ul asta…. Sunt satul de Dacia pana peste cap si nici un guvern din lumea asta si nici o taxa nu ma poate impiedica sa imi iau orice masina si de orice nivel de uzura… O taxa o pot intelege insa cand o impachetezi cu tot felul de etichete si ambalaje care mai de care mai colorat si deochiat(ba k e taxa de poluare, ba ca e de prima inmatriculare, ba k e de dracu sa-i ia de sclemberisti platiti din banii nostri de jigodii ce sunt…s.a.m.d.)ma apuca pandaliile si ma intreb: chiar atat de idioti suntem incat dam 12-15 mii de euroi pe masini de “ciocolata”(asta ca sa ma exprim mai “plastic”) cand cu banii astia iti poti cumparalejer o masina nemteasca(e doar un exemplu)care bate la popou orice stift frantzuzesc…. Guvernantilor!!!!! Nu ma puteti obliga sa cumpar Dacii!!!!! Si nici nu aveti dreptul sa ne privati(prin orice metode)de a ne cumpara masini uzate de “afara”…. Sa nu uitati deciziile pe care le luati acum….Peste 4 ani vor atarna greu!!!! Maturizati-va naibii o data si nu mai visati cai verzi pe pereti, k nu creste bugetul cu o taxa imbecila domnilor guvernanti, sunteti pusi acolo sa munciti si sa va rupeti oasele sa gasiti solutii nu sa ne impovarati cu taxe !!! Cretinilor!!!!

  30. Florin said

    am January 16 2009 @ 11:06 pm

    Ba baieti treziti-va la realitate si nu mai va cacati pe voi ca logan e varza, ca cei care o conduc sunt tarani, etc.

    Tarani frustrati sunt aia care comenteaza despre logan asa. Ii intalnesti in fiecare zi in trafic gata sa te injure, dar cand cobori la ei nu mai sunt cocosei in masina lor de lux..

    Cat despre directorul Renault ce sa zicem, e penal sa ceara de la stat sa il ajute, eventual lumea sa contribuie cu taxa pt ei. Nu ar fi de mirare sa fie asa avand in vedere ce oameni ne conduc. Le da directorul Renault 2-3 valize de euro la fraierii de la conducere si accepta sa le futa si familia.
    Iar ca pret, Loganul ar trebui sa fie mai ieftin cu 2000 de eur sa isi merite banii. Si nu numai Loganul, toate masinile au preturi prea umflate, pentru profituri record, iar francezul asta imputit nu suporta ideea de reducere de pret, s-a obisnuit cu profitul urias. LACOM. Luane-ar mielu’ la tranta.

  31. Diana said

    am January 16 2009 @ 11:12 pm

    hello,

    dacia noastra ,asa cum o blameaza unii,e foarte buna in Olanda,tara in care locuiesc,si se vindeeeeeee….mama-mama,numai intr-o zi am numarat vreo 20 de bucati…asta in Haga….e o masina ieftina,si buna,DACA AI SHOSELE!!!!!!!!!!!!!!!!!asa k…acum e momentul pentru cei din tara,sa “speculeze” piatza europeana…si am mai vazut si din Germania oameni cu Dacii…..logan,si sandero mai nou.Stiti cat costa o masina noua de aceeasi clasa cu Dacia aici in Olanda? 25-30 000 de euro,pe cand un mcv e 15 000 cu toate taxele……cred ca tre3buie sa dea de gandit celor din tzara…….

  32. Diana said

    am January 16 2009 @ 11:27 pm

    “prostul,daca nu e fudul,nu e prost destul!”
    pentru cei din tzara:luati exemplul celor din Olanda:oameni care nu pun pretz pe fudulie,ca romanii:daca esti roman sef,trebuie sa ai cel putin Passat sau Renault espace….aici manageri din mari corporatti merg cu BICICLETA in fiecare zi la munca,10-15 km strabat…si au salarii mari;romanashul nostru,trebuie sa fie “cusurgiu”…ii “pute” loganul,e masina de “tzarani”..samd.Mai ave(ti/m) muuult sa vedem cu alti ochi viatza,se pare ca anii de comunism ne-au orbit,parca am scapat din “lesa”,si numai vrem pe lumea asta decat LUX:toyote,chrysler,honde,mercedes………samd.
    Exportul trebuie sa fie salvarea daciei,si se pare ca Sandero castiga foarte mult teren in occident.

  33. Diana said

    am January 16 2009 @ 11:31 pm

    “prostul,daca nu e fudul,nu e prost destul!”
    pentru cei din tzara:luati exemplul celor din Olanda:oameni care nu pun pretz pe fudulie,ca romanii:daca esti roman sef,trebuie sa ai cel putin Passat sau Renault espace….aici manageri din mari corporatti merg cu BICICLETA in fiecare zi la munca,10-15 km strabat…si au salarii mari;romanashul nostru,trebuie sa fie “cusurgiu”…ii “pute” loganul,e masina de “tzarani”..samd.Mai ave(ti/m) muuult sa vedem cu alti ochi viatza,se pare ca anii de comunism ne-au orbit,parca am scapat din “lesa”,si numai vrem pe lumea asta decat LUX:toyote,chrysler,honde,mercedes………samd.
    Exportul trebuie sa fie salvarea daciei,si se pare ca Sandero castiga foarte mult teren in occident,in aceste vremuri de criza economica.Omul cu “scaun la cap”-citeste are familie- nu arunca banii pe fereastra ,de parca ar locui in masini,nu in case,si isi cumpara masina ca pe o necesitate,nu ca pe UN TROFEU,CUM ESTE IN VIZIUNEA ROMANASHULUI NOSTRU FUDUL,DAR P. ………

  34. Florin said

    am January 16 2009 @ 11:40 pm

    bine zici…romanu’ a scapat din lesa si fudulia il omoara.
    eu daca as avea o carca de bani e clar ca nu mi-as lua Logan, ci un Landcruiser sau un X5, X6, Q7, dar la noi sunt o gramada care dau multi bani pe o masina, apoi acasa mananca numai conserve. Dar cand iese el pe strada cu masina aia cine mai e ca el :) ))

    cred ca e cazul sa inchidem discutia de logan, e clar ca mereu o sa fie frustrati pe strada si le “pute” loganul.

    ce e sigur e ca daca nu am mai cumpara nimic (nici masini, nici haine cu preturi nejustificative – gen genti, pulovere de mii de eur) atunci nu ar mai exista preturi d-astea, dar cat timp avem snobi cat cuprinde in Romania, vanzarea lor e o MARE AFACERE!

    directore Renault, da-i drumu la mata acasa cu ideile tale, ar trebui sa te calce in picioare angajatii Dacia, pacat ca esti pazit bine.

  35. pentru Diana de vilyfort said

    am January 16 2009 @ 11:57 pm

    Diana scumpo ori esti tuta, ori esti proasta facuta gramada.De care Olanda vorbesti, cea de la granita cu Germania, sau de olanda din Proxima centauri? cat de idioata poti sa fii cu comentariu ” o masina de clasa loganului e in Olanda 30 mii eur” la ce clasa te referi? la lungime?prostutzo.In olanda un BMW seria 3 cu motor mic sau un Mercedem C sunt la banii astia, noi la showroom cretino.Gunoiu de logan mai mult de 4 mii nu face la fel si mizeria aia de MCV. referitor la ” Exportul trebuie sa fie salvarea daciei” constat cu surprindere ca degeaba a scris toata lumea mai sus care e treba cu francezii , tu , tuto nu ai inteles nimic.N`avem nevoie sa salvam nici dacia, nici Cora, carrefour, auchan si alte corporatii franceze puse pe capatuiala care vand lapte winny cumparat de la ferme cu 10 mii la pretz de 50 mii, adaus care evident dupa ce se scade tva`-ul destinat bugetului de ciordeala ( studii de fezabilitate, planuri, infrastructura care nu exista)restu` scria un baiad destept mai sus, nu prost cum esti tu se duc via BRD in Franta.Constat cu placere ca pe siteul domnului Urban au inceput sa ramana numai baieti cu creier in cap
    asa ca lasa`ne si viziteaza fetite.net sau iubita.ro .Apropos, ce faci in Olanda? Esti la Vitrina? de ce ai fugit acolo si nu stai sa iti rupi coatele si genunchii pe aici sa produci ceva pt tara asta. bagaboanto

  36. Alex said

    am January 17 2009 @ 1:03 am

    :) Umblu lunar in Olanda, dar nu cred ca am vazt 2 loganuri. Iar despre calitate? Sicriu pe roti! Asa-i romanul, linge in cur cand vede 2 lei.

  37. dorel said

    am January 17 2009 @ 1:44 am

    pentru ‘cineva’ mai dute in ..ula mea ca pe mine daca ma dau americanii afara din servici ca nu ii sustine guvernul roman la investitia (escrocheria) de au facut-o in romania in domeniul generatoarelor electrice raman pe drumuri ca nu sunt in industria automobilelor si nu i-am ingrasat la pormoneu pe francezi
    nu sunt de acord cu sustinerea nici unei intreprinderi de stat sau particulare pe perioada crizei
    daca au sange in ..uta sa continue afacerea daca nu sa dea faliment
    asa se separa gunoaiele de afacerile sanatoase
    dupa acea vom vedea noi ce facem ca timpul are grija sa niveleze tot

  38. Cristina Turcitu, Otopeni said

    am January 17 2009 @ 7:05 am

    Dacia a obtinut la privatizare scutiri de impozit si facilitati, apoi a cerut taxa auto si a primit-o, apoi a sustinut triplarea taxei auto si a beneficiat si de acest lucru, apoi a cerut ajutor de stat si a obtinut pe final de mandat tariceanu, astfel incat dealerii/managerii si-au permis vacante de lux exotice in timp ce se plingeau de efectele crizei. Cred ca a venit momentul sa lase smiorcaiala si cersitul: sa puna osul la treaba, sa-si reduca cheltuielile si sa produca Dacia aia de 5000 de euro pe care o promiteau romanilor.

  39. Georgian said

    am January 17 2009 @ 8:32 am

    Ca in orice stat “democratic”, si politicienii americani sunt aserviti grupurilor de interese. Ei sunt sustinuti in campanii si, la randul lor ofera servicii celor care i-au sustinut. Vi se pare cunoscut ?

  40. doru said

    am January 17 2009 @ 8:58 am

    singura solutie e ca masinile produse la Dacia sa fie competitive cu cele de pe piata! Nu e simplu?
    Nu mai putem sa ne permitem subventionari ca pe vremuri in sectorul minier…Si apropo, de ce n-ar produce Volkswagenul la noi? Sau Toyota …Ca de fapt pentru roman tot aia e

  41. john said

    am January 17 2009 @ 9:28 am

    Mai oameni buni.. nu taxa de mediu mica a scazut vanzarile auto in RO.. poate fi facuta si 20.000 euro per masina SH si tot nu se vor vinde masini.. asta pentru ca s-a terminat cu creditarea pentru persoanele fizice.. lucrez in industria auto si va spun ca inainte de 01 octombrie 2008 existau la firmele de leasing asa numitele norme de ASSET. adik , daca o persoana fizica dadea avans 20%-30% din pretul masinii si obtinea finantare indiferent de valoarea salariului lunar.. acum la revedere.. acesti clienti reprezentau 60% din clienti de masini noi.. la dacia ei reprezentau 80% .. normele de creditare s-au inasprit, asa ca vinovatul nu e taxa auto ci Banca Nationala.. cat despre Dacia , niste cersetori imputiti acesti francezi.. uitati-va ce a facut VW din SKODA si ce a facut RENAULT din DACIA.. un rahat. in tzara asta toti vor sa ne jecmaneasca, dar treaba serioasa nu face nimeni.. au trecut 20 de ani de la asa zisa revolutie si noi suntem inca prostii europei cu 50 mld euro datorii in crestere, si strangem cureaua.. nu le dati nimic celor de la Dacia.. nu sunt in stare sa suporte concurenta? sa lase Dacia Romanilor si sa se care.. milogii beneficiaza oricum de scutiri de taxe si impozite inca de cand au luat uzina de la pitesti si tot nu fac fata.. de fapt vor profituri imense pe spatele prostilor…

  42. Vlad Tepes said

    am January 17 2009 @ 11:11 am

    Eu am fost si raman de partea multinationalelor pentru ca ele au insemnat un aport masiv de educatie, de disciplina si de eficientizare a muncii, locuri de munca mult mai bine platite si probabil cel mai important, au asigurat o piata de desfacere a produselor realizate in Romania, in toata lumea.
    Ma distantez in continuare consecvent fata de orice atitudine de boicot demagogic a multinationalelor.
    In acelasi timp insa, de aceasta data sunt de acord ca sustinerea Dacia din banii nostri exclusiv ar fi doar o alta tampenie a guvernului asta caci ceea ce cer cei de la Dacia in realitate este in foarte mare parte sustinerea economiei franceze. Banii acestia ar intra aici intr-o productie ale carei beneficii se opresc direct in Franta. Asta in conditiile in care in UE dobanzile sunt mai putin de jumatate din cele de la noi, in care guvernul francez are atat mintea cat si capacitatea si bunele intentii de a-si sustine solid propriul capital.
    Am fost si raman un sustinator al multinationalelor atata timp cat, desfasurandu-si activitatea in Romania sunt capabile sa se sustina singure, asigurand in primul rand multe locuri de munca bine platite si platindu-si macar impozitele aici in urma succesului lor economic.

  43. Nelamuritul said

    am January 17 2009 @ 11:52 am

    Mirciulica al nostru, in plimbarile efectuate peste mari, la o reinstruire,a tras ci Ge(o)ana si a prins o idee care i s-a fixat pe creier – “statul sa scoata din criza ramurile importante ale productiei. Perfect de acord! Inclusiv cu ajotorul dat industriei constructoare de automobile, in speta DACIA. Dar…
    Sa nu dam de pomana. Sa transformam ajutorul in actiuni in favoarea statului. Ulterior, dupa depasirea momentelor critice aceste actiuni vor fi vandute la un pret rentabil si banii se vor intoarce in buzunarele statului roman. Ce vom face cu acesti bani ??? Aceasta este marea noastra problema. Prea multi sacali stau cu ochii pe banii nostrii.
    Aceiasi sacali, care au numai de castigat din aceasta criza.

  44. Un cetatean said

    am January 17 2009 @ 12:12 pm

    Ai dreptate john Skoda masina Dacia rahat.
    In 1990 au aparut pt. scurt timp Trabanturi cu motor VW POLO 1.2 si eu care am avut unul pot sa afirm in cunostinta de cauza ca Loganul nici nu poate fi pomenit in acasi zi.Insa sa nu ne facem iluzii pt. ca atita timp cit nu sintem in stare sa facem rost de guvernanti competenti si cinstiti intotdeauna se vor gasi citiva dintre banditii de la putere sa le faca hatirul ca doar ei incaseaza comisioanele nu Noi.Fratilor ne cred un popor de handicapati si impotenti si poate ca au dreptate daca nu dam cu ei de pamint sa le iasa fulgii.Ati vazut ce spuneau inainte de alegeri si vedeti unde s-a ajuns.

  45. Un cetatean said

    am January 17 2009 @ 12:40 pm

    Apropos; Vedeti ce au reusit si cu pretul carburantilor .Cind in toata lumea pretul scade ei adica banditii de la guvernare maresc accizele si intervin in devalorizarea leului in mod artificial pt. ca vorba aia Noi sintem cu doua perechi de c ….. si avem venituri sa platim totul dublu fata de altii.Nu vreau sa cobesc dar acest asa zis guvern condus de BocPiticot cirpa lu Basescu ne va lasa muritori de foame intr-o tara intorsa cu susul in jos.Halal ne meritam soarta.!!!!!!

  46. Dan Straut said

    am January 17 2009 @ 1:06 pm

    Groparii economiei si ai generoasei idei “Fabricat in Romania” au revenit la Putere. Inseamna ca le-a mai ramas inca mult de lucru!

  47. Gabriell said

    am January 17 2009 @ 3:42 pm

    Cu toate ca profitul merge in Franta, Guvernul este santajat cu protectia sociala. Daca se inchide Dacia raman fara loc de munca cateva mii de oameni… Dar pana la urma, asta e! Au fost tragedii si mai mari si nu s-a sfarsit lumea.
    Sa-si reconsidere politicile de management si comerciale, dar fara sa ceara mentinerea taxei pe poluare triplate. Sa functioneze in continuare principiile concurentiale. Daca produsul lor este concurent si isi revizuiesc pretul, cu siguranta vor scapa de faliment, dar fara sa forteze mana puterii pentru sustinerea unei taxe complet supradimensionate, impusa de un premier care avea interese personale directe in vanzarea autoturismelor noi, pe care suntem obligati sa o platim noi, care avem curajul de a nu fi de acord cu pretul si calitatea Daciei.
    Daca ei considera ca produsul lor e in continuare vandabil, cu toata criza creditelor, sa-si mareasca pretul de 3 ori, in locul unei taxe triplate pe care sa fim fortuiti sa o platim daca vrem produse de calitate la acelasi pret.
    Acum sa fim seriosi, cine isi cumpara Dacii? Romanul de rand, care nu avea bani si facea un credit, atat cat ii permitea venitul sau si mai mult, un leasing unde nu-l intreba nimeni de venituri. In prezent, creditele fiind blocate sau la preturi exagerate, automat vanzarile lor se vor diminua si le prevad un faliment rasunator, chiar daca taxa pe poluare va fi mentinuta in continuare triplata si indiferent de sustinerea financiara a statului. Ar avea ceva sanse sa supravietuiasca pe piata daca si-ar revizui pretul, iar “masina de 5000 de euro” (asa-zisa) ar deveni “masina de 2000 de euro” (cat valoreaza real).
    Nu am nimic cu cei care au ales Dacia la acelasi pret cu o masina adevarata. Gusturile nu se discuta, eu spun doar ca mie nu-mi place si n-as da pe ea mai mult de 2000 Euro. Pentru mine autoturismele pot fi Dacii sau masini. Prefer sa-mi aleg o masina.

  48. Razvan said

    am January 17 2009 @ 4:05 pm

    Subscriu la tot ce implica un 9mm unde merita

  49. Lanton said

    am January 19 2009 @ 9:46 am

    Cei de la Dacia daca nu sunt in stare sa stea pe piata romaneasca au doua alternative ori sa se orienteze spre pietele externe si sa aduca bani in tara, ori sa intre in conservare ca Romaero.

  50. doinitza said

    am January 19 2009 @ 11:38 am

    - capitalismul s-a impotmolit la fel ca si comunismul: produse inutile pe stoc si lipsa sau scumpirea produselor strict necesare.
    - prostia unora si lacomia altora au dus tara asta de rapa si in ridicol.
    - nu trebuie sustinuta nici o ramura.
    - sunt de acord cu cine a spus ca e momentul sa se separe griul de neghina.
    - e adevarat ca intr-o prima faza, multinationalele au adus aport de know-how si eficienta…dar daca s-a schimbat conjunctura sa gaseasca solutii, sa se adapteze, sa reduca profitul si participatiile nerusinate, etc.

  51. Cristian Racasan said

    am January 19 2009 @ 12:47 pm

    Nu sunt de acord cu nici un fel de sustinere a unor companii private din banii statului. Sa-i vad pe cei de la Renault ca parasesc Romania si abandoneaza proiectul Dacia…va spun ca n-or s-o faca niciodata…din simplul motiv ca din toate modelele vandute de ei, Dacia le aduce cel mai mare profit…cum sa renunti la vaca de muls. Bineinteles ca se incoarda ei sa primeasca ceva pomeni de la statul roman…ca daca se poate, de ce nu?…de aia au creat putina valva scotandu-si angajatii in strada, amenintand cu desfiintarea unui schimb, etc. pentru a mentine taxa auto triplata, chiar daca UE a zis clar ca e ilegala (pentru ca taxa auto depaseste valoarea reziduala a masinii in majoritatea cazurilor)… Ne manipuleaza cu televizorul cum vreau ei. Nimeni nu a luat vreodata in considerare cati oameni din tara asta lucreaza in companii private ale caror obiect de activitate e comercializarea de autovehicule rulate…As pune pariu ca sunt mai multi decat la Dacia (aia 5000 angajati). Pe aceste companii nu le sprijina nimeni…si toti le acuza…de parca ar face lucruri ilegale, pe cand ele platesc impozite, CAS-uri si TVA-uri cacalau, ca orice companie ce activeaza legal in Romania.

  52. lester the jester said

    am January 19 2009 @ 1:59 pm

    hahahahah
    cumparati de la carefour
    si dacia
    hahahahhahahahahaha

  53. cosmin said

    am January 20 2009 @ 2:25 pm

    mi se pare aberant sa ajuti firme mari doar fiindca scot muncitorii in strada, aceiasi boi care salutau minerii la bucuresti.
    nu poti fi proprietar de apartament si primii ajutor de gaze.
    firmele mici platesc impozite, nu sunt ajutate si merg cat sa supravietuiasca, in schimb firmele mari cu directori de sute de mii de euro primesc ajutoare si taxe speciale.
    este genul de tupeu cu care s-a dus si directorul gm cu avionul personal sa ceara ajutor la stat, dar macar statul era tara lui. francezii sa se duca in martinica sa ceara ajutor.
    taxa este aberanta si neconstitutionala, nicio taxa pe masina nu are justificare, masinile sunt achizitionate din bani deja impozitati, fie la salariu , fie la dividende/profit.

  54. Codrut Balasa said

    am February 10 2009 @ 12:33 am

    Azi am trimis email la mai multi dealeri in care mi-am prezentat interesul de a cumpara 2 autoturisme pentru activitatea firmei. Am trimis mail inclusiv celor de la Dacia, Ford, Opel, VW, Suzuki, Skoda…

    Cei de la Opel m-au sunat primii, dupa numai 30 minute. Apoi au fost cei de la FORD la maxim 2 ore. Cei de la VW au trimis mail ca imi cauta o oferta buna.
    DE LA DACIA NU AM PRIMIT NICI UN RASPUNS. NIMIC! Nici un interes cu toate ca am precizat clar intr-un mail oficial ca doresc 2 bucati Logan, culoare, motor, echipare, etc..

    Lipsa totala de profesionalism, tipic romanesc!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean