Sticia Corina s-a adresat Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu aceasta sesizare :
---
-- Original Message -----
Sent: Monday, January 12, 2009 7:55 PM
Subject: Reclamatie impotriva Kaufland
Buna seara,
Numele meu este Sticia Corina, sunt din Jud. Iasi, Loc.Iasi si vreau sa va aduc la cunostinta despre ce mi s-a intamplat la supermarketul Dvs. KAUFLAND Varlaam: Iasi, Str. Mitropolit Varlaam Nr.54 (Nicolina).
In data de 12.01.2009, orele 18:15 - 18:30, am intrat in magazin pentru a-mi face cumparaturile zilnice, iar la casa, dupa ce am platit, am fost abordata de un domn care nu s-a recomandat, pentru a-l insoti intr-o camera. Ajunsi in acea camera domnul respectiv, care nu s-a recomandat, mi-a luat geanta de pe umar si m-a pus sa ii scot tot din geanta. Am ramas stupefiata de modul in care am fost abordata si de modul in care mi s-a vorbit, parca as fi fost ultimul om de pe strada sau cel mai mare infractor, am intrebat de ce sunt controlata, care sunt acuzatiile pentru care mi-a fost luata geanta? iar domnul de acolo, care reprezenta firma de paza " Cobra" mi-a spus ca sunt oprita deoarece am trecut pe la raionul " Drogherie...de unde se fura", si binenteles am intrebat ce treaba am eu cu furatul? mai ales ca nici nu am trecut prin acea zona.
Am scos tot ce aveam in geanta, desi nu mi se pare normal ca intr-un supermarket asa de mare si recunoscut si cu principii foarte solide, sa fiu tratata in acest mod, mai ales ca in acea camera am vazut undeva pe un perete afisat ca se pot opri persoanele in cazul in care aceste prezinta un "comportament suspect sau in cazul in care exista o banuiala concreta", iar eu nu m-am incadrat in nici o situatie...am fost o persoana care " are o geanta de umar mare" si care " a trecut pe la zona drogherie de unde se fura", asta a fost tot ce mi s-a spus. Am solicitat sa vorbesc cu un director de magazin sau cu o persoana competenta pentru clarificarea acestei situatii, dar mi s-a spus ca nu am acest drept, atunci am solicitat sa fac o reclamatie in speranta ca voi primi un raspuns de la o persoana competenta si nu de la un amic de-al domnului care m-a oprit.
Solicit si pe aceasta cale solutionarea acestei situatii; consider ca mi-au fost incalcate drepturile de client al acestui magazin si ca am fost pusa intr-o situatie extrem de jenanta fata de ceilalti oameni care se aflat la case cat si fata de personalul din acel magazin.
Solicit ca acea persoana de la firma de paza sa fie penalizata/mustrata sau sa luati masurile necesare de a nu se mai intampla astfel de situatii.
Am fost client fidel al acestui magazin de cand s-a deschis (se poate vedea pe inregistrari), dar acum sunt sigura ca voi avea mari retineri cand voi intra in acest magazin si daca acel domn de la paza va fi tot acolo, cu siguranta imi voi aminti de felul in care am fost tratata de acest domn...pacat ca toate astea s-au intamplat intr-unul din magazinele Dvs.
P.S. Si nu stiu daca are vreo importanta, dar eu cu ochii mei am fazut cum persoanele de la paza, dimineta folosesc spray-uri de pe raft.
Cu deosebita stima,
Corina Sticia
Eugen said
am January 13 2009 @ 1:45 pm
Adica ma scuzati, puteau sa o si futa pe d-na in cauza, ca oricum nu se baga nimeni; aceste magazine au ajuns adevarate puscarii unde ai senzatia ca ti se da pe gratis, fiind tratat ca un sclav fara drepturi.
Tica said
am January 13 2009 @ 2:12 pm
Niste jigodii balcanizate
VIOREL URBAN said
am January 13 2009 @ 2:14 pm
http://urbanviorel.ro/2008/10/10/bravo-gardianul-hypermarketul-cora-demascat-pentru-marfa-mucegaita-cu-care-atenteaza-la-viata-consumatorilor-romani/
http://urbanviorel.ro/2008/07/14/sucuri-fierbinti-de-la-careffour-batjocura-totala-la-adresa-clientilor/
http://urbanviorel.ro/2008/09/25/pestele-din-carrefour-baneasa-de-la-vanzatori-se-impute/
http://urbanviorel.ro/2008/09/26/pestii-morti-de-la-carrefour-cadoul-otravit-aruncat-de-francezi-in-republica-bananiera-romania/
http://urbanviorel.ro/2008/10/31/consumatorii-sunt-luati-la-misto-de-inspectorii-sanitari-control-la-magazinul-care-vindea-alimente-alterate-facut-la-45-de-zile-de-la-incidentul-reclamat/
http://urbanviorel.ro/2008/09/11/sucuri-si-apa-pastrate-la-soare/
http://urbanviorel.ro/2008/12/15/nu-poti-face-pozefilma-in-baneasa-shopping-city
MADCAT said
am January 13 2009 @ 3:50 pm
Si daca zici: “Nu vreau”, ca poate sa iti faca?! Zici “nu vreau sa vin cu tine, paznicule!”, sau “Nu vreau sa iti arat ce am in geanta, paznicule!”.
George said
am January 13 2009 @ 3:58 pm
Si mie mi s-a intamplat acest lucru, e adevarat acum ceva timp, in supermarketul “Mr. Bricolage” de pe Mihai Bravu. E adevarat ca firmele de paza platesc o parte din furturi, dar “baietii” fac parca controale “la norma” ca sa-i vada sefu sau stiu eu ce… E desgustator !!!
Irina said
am January 13 2009 @ 4:05 pm
am patit acelasi lucru in acelasi magazin, dar nu m-au dus in nici o camera ci acolo, la casa, in vazul lumii.M-am simtit oribil!
asistentapentruconsumatori.ro said
am January 13 2009 @ 4:05 pm
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
online said
am January 13 2009 @ 4:27 pm
Noi suntem fraierii ca mai cumparam de la ei
Emilia said
am January 13 2009 @ 4:37 pm
Imi pare rau ca trebuie sa spun ca nici macar nu trebuia sa mergi cu el in camera. In calitate de ce? Sa ce? Dupa ce ai trecut de case nu are dreptul nimeni sa NIMIC. Daca scria undeva aceasta era altceva…erai informat si puteai alege daca doresti sa mai intri in acel magazin sau nu. Iti spun din experienta deoarece acelasi lucru am patit si eu in fostul XXL care acum este Penny Markt, dar le-am spus ca nu le arat nimic si daca nu ma lasa sa plec sa ia marfa inapoi si sa-mi dea banii. A venit seful de magazin si m-a intrebat de ce nu vreau ca este doar o chestiune de rutina. Am spus ca atata timp cat nu scrie lucrul acesta undeva eu nu le permit sa ma controleze din principiu si gata. A fost un taraboi de toata frumusetea si am plecat asa cum am vrut eu dar nici nu am mai intrat vreodata in acel magazin.
Tolea said
am January 13 2009 @ 4:38 pm
Am si eu o intrebare ? Pe mine ma bagau carnatii de la Cobra in camera
)
MariusM said
am January 13 2009 @ 4:56 pm
Abuzuri ale angajatilor frustrati. De aia e bine sa ai un mobil cu tine si sa suni la 112, sa chemi politia. Si apoi ii acuzi de rapire
Marius said
am January 13 2009 @ 4:56 pm
@online
…suntem fraieri ca ne facem cumparaturi de la ei. dar ce optiuni avem intr-o tara ca romania. magazinele de coltz de strada sunt din ce in ce mai putine, iar acolo unde sunt, preturile sunt cu 20-50% mai mari.
DUNDY said
am January 13 2009 @ 4:58 pm
deocamdata mai avem bunsimt noi cumparatorii,cred ca ajunge!sa-i lasam fara clienti sa inteleaga ca depind de noi in totalitate.nu mai intrati in aceste magazine si gata,dupa 3-4 falimente sa vezi ce politicosi vor fii cei care vor ramine
Denisa said
am January 13 2009 @ 5:03 pm
http://denisuca.com/tag/kaufland
No comment… pentru ce i s-a întâmplat femeii din Ia?i.
Ghinea said
am January 13 2009 @ 5:07 pm
Astept clipa cand or sa ma abordeze si pe mine..Doamnee ..abia astept ..sa mai ma descarc putin
Silviu said
am January 13 2009 @ 5:15 pm
a, pai eu am patit si mai tare:
merg cu sotia inainte de Craciun sa mai cumparam mici cadouri de la un hypermarket, mai exact din partea comerciala.
Vad cum la o casa o doamna face scandal ca a fost furata, dau din cap romaneste pentru ca nu aveam cum sa o ajut pe femeie.
Brusc din spate aud tipete, ma intorc si vad cum femeia e luata pe sus de doi zdrahoni si tarata la propriu… nimeni nu face nimic.
Ei, eu insa imi spun ca am destul spirit civic, chiar daca masa musculoasa a zdrahonilor e mai mare decat a mea si dau drumul la telefon pe inregistrare video. OK, inregistrez din spate dar ma gandesc ca un primplan ar fi mai bun. Primplanul a durat vreo 5 secunde dupa care au aruncat femeia pe jos ca nu mai era interesata si trebuiau sa prinda infractorul cu filmarea. M-au luat pe sus, agresandu-ma verbal si nu numai, apoi m-au dus in spate unde au ei punctul de lucru comitand doua-trei infractiunie penale (rapire, lipsire de libertate si agresare fizica) si o infractiune pedepsita de codul civil: agresiune si injurii in loc public.
Evident am explodat, am pus mana pe 3 telefoane, tampitii si-au dat seama cat de imbecili au putut sa fie, au inceput sa dea inapoi pana a aparut sefa de tura, o despteapta de vai de capul ei.
Evident am chemat Politia care a venit dupa vreo 20 de minute pentru ca era un trafic infernal. Intre timp baietii s-au volatilizat de langa mine, nu au mai cerut nici sa sterg inregistrarea nici nimic. Oricum inregistrarea era din primele minute la mine pe server ca sa ma asigur.
S-a discutat, a venit si directorul de la hypermarket care mi-a spus nevinovat ca sunt om cu scoala, ce pretentii pot avea de la niste astfel de oameni de la marginea societatii, si inchei citatul.
Politia le-a explicat baietilor veseli ca sunt intr-un spatiu public si ca am toate drepturile sa filmez, ca au incalcat nu stiu cate legi, ca sunt in r…t pana in gat si ca pot depune plangere penala impotriva lor.
Evident era de Craciun, deja sunasem la firma de paza si vorbisem cu cine trebuie, prin urmare am renuntat pentru moment sa mai fac vreo plangere, insa inregistrarea a ramas aruncata pe un server de afara.
Nimeni in afara de sotia mea care era cu mine nu a reactionat cand eu, un platitor de taxe la zi, un roman intre proprii sai romani am fost ridicat pe sus.
Imi este lehamite de astfel de compatrioti si sper din tot sufletul ca in astfel de cazuri se afla doar exceptiile de romani care nu intervin in ajutor.
Sa ne uitam putin la Grecia. Ce se intampla acolo daca cineva este atacat?
Legionarul said
am January 13 2009 @ 5:16 pm
Si eu abia astept sa se ia de mine, ca sa ma pis pe ei; sa cheme politia ca pana atunci bag in spital vreo 3-4 dintre ei
Edy said
am January 13 2009 @ 5:17 pm
Se pare ca devine un adevarat flagel in tara asta tipul de controale inopinante in propriile buzunare si genti. Inclusiv eu am fost “buzunarit” in public la Kaufland Colentina, la casa in vazul tuturor. Dupa ce mi-a trecut toate produsele in cos si i-am intins cardul sa platesc marfa in valoare de circa 200 de ron, casiera mi-a cerut sa desfac geanta si sa arat buzunarele, in conditiile in care mai erau inca 7-8 persoane in spatele meu la coada. M-am infuriat si am refuzat si atunci s-a “autosesizat” o freaca-menta de la paza care pierde timpul de pomana pe acolo si mi-a zic ca este obligatoriu sa fac asta, regula fiind scrisa la intrarea in magazin, iar in caz de refuz ma poate retine si raporta la organele de pulitie. A trebuit sa ma conformez in ciuda protestelor verbale, dupa care am stat ulterior verificarii cu cosul de cumparaturi undeva pe lateral si am urmrit circa 10 minute casa la care am fost umilit. Se pare ca se fac aceste “controale” ALEATOR, numai la clienti care par “suspecti”. Asta in ciuda faptului ca sunt roman din tata-n fiu, alb la piele, curat, elegant imbracat, cu un limbaj adecvat unor discutii in public, dar mai ales ca am platit cu cardul o valoare destul de mare pentru cumparaturi saptamanale. Nu cred ca era cazul sa fiu confundat cu un parnaias care vine prin supermarket sa suteasca ceva de-ale gurii. Este o situatie foarte anormala care tinde sa se generalizeze si o sa ajungem sa ne dam si chilotii jos la casa ca sa poata verifica asa-zisele firme de paza daca nu ne-am indesat in anus o sticla de suc si 2 briose.
apocas said
am January 13 2009 @ 5:19 pm
intreb si eu, daca doamna care se simtea agresata, scotea din geanta spreyul cu piper sau ardei iute intru propria ei aparare, era legitima aparare impotriva unui sechestrator (privator de libertate, fie si pt 5 minute!)??
Ciprian said
am January 13 2009 @ 5:21 pm
Pentru toti fraierii care s-au lasat buzunariti de tiganii aia borati de la Cobra angajati la Kaufland, Cora, si mai stiu eu unde :
Voi sinteti de vina ca va speriati ca fraierii.
Manual de utilizare a gardianului
Ce ba vrei sa ma controlezi ? sa imi bag pula in mata daca pui mana pe mine te bag in spital pis-a-m-as pe mata de carnat.
Pai tu crezi ca mai pleci diseara acasa ? te urmaresc, vad unde stai si iti dau foc la casa si tie si la toata familia ta date-n mortii matii.
Garantez ca veti fi lasati in pace
ANDREI SALAGEAN - BISTRITA said
am January 13 2009 @ 5:48 pm
pai de-aia exista comert electronic care iti aduce marfa acasa … se numeste prodconsumator , adica daca tot consumi ceva , te si plateste ….
comertul electronic se va globaliza in curand detronand hipermarketurile , producatorului fiindu-i mult mai usor sa trimita marfa prin curier la om acasa .
http://www.amway.ro
obiectivu said
am January 13 2009 @ 5:58 pm
Cipriane, o fi eficace metoda pentru tine, da’ nu prea e credibila daca vrea sa o aplice Corina sau alta doamna/domnisoara
Ciprian said
am January 13 2009 @ 6:01 pm
Obiectivule, sa stii ca nu costa mult un spray paralizant, si uite ca iti scoti repede investitia
GI said
am January 13 2009 @ 6:05 pm
De ce oare aceasta firma de paza COBRA nu se plimba si prin magazin sa vada si sa prinda grupuri de “colorati” care “servesc” la greu produse si aruncand apoi ambalajele ?
Tica said
am January 13 2009 @ 6:25 pm
ptr. GI
Pai de colorati nu se iau ca aia aplica tactica descrisa de Ciprian .
Asa ca masa de manevra raman :
- babele
- femeile
- copii
- aia cu fete de fraieri
Eugen said
am January 13 2009 @ 6:34 pm
IN ASEMENEA CAZURI NU VA LASATI INTIMIDATI SI SUNATI LA POLITIE SA VINA SI SA ANCHETEZE CE S-A INTIMPLAT. DUPA O ASEMENEA CONSTATARE CERETI PROCES VERBAL SI DA-TI IN JUDECATA ATIT FIRMA DE PAZA CIT SI MAGAZINUL LOR IMPUTIT CARE ARE PROSTUL GUST SA-SI TRATEZE CLIENTII IN HALUL ASTA FARA MOTIVE TEMENICE!
IN PLUS ESTE BINE SA NU FITI SINGURI LA CUMPARATURI CA SA AVETI MARTOTI! PRUDENTA INTAI DE TOATE IAR APOI ATACATI IN JUSTITIE JIGODIILE PRIPASITE PE AICI!
Anonim said
am January 13 2009 @ 6:36 pm
cunosc oameni angajati la firme de paza care au furat tricouri, electrocasnice mici, mancare… personal n-am patit sa fiu controlat si nici n-am vazut pe cineva care sa faca asta… dar, am vazut multi tigani care mananca fara rusine printre rafturi si lor nu le zice nimeni nimic… e vina noastra ca traim in tara noastra?
Ovidiu said
am January 13 2009 @ 6:36 pm
Ptr. Eugen [ ala cu sunatul la Politie ]
Este mai eficient si mai rapid sa le dai un spray in nas
George-Bucuresti said
am January 13 2009 @ 9:04 pm
Acelasi lucru mi s-a intamplat la Kaufland Suceava acum 2 ani.O vaca care era nu stiu ce sefa de departament vroia sa ma controleze vorbind in acelasi timp cu subordonatele ceva de genu “bucurestenii astia au fata de hoti”.Nu m-am mai complicat sa ii explic proastei tot,i-am aratat ca nu am furat nimic si de atunci nu mai calcat in Kaufland.nu te-am “uitat” d-na Gabriela de la Kaufland Suceava
Corina D. said
am January 13 2009 @ 9:32 pm
Dragii mei,
“CONSTIINTA CIVICA” va spune ceva?
sau vom duce cu noi, in noi, frustrarile, transmitandu-le si urmasilor nostri pana la a7-a spitza?
cat mai aveti de gand sa “inghititi” comportamente nu neaparat indecente cat neadecvate in jurul vostru si in viata voastra?
am vazut si mare pacat ca nu mai este pe televizoare acea reclama in care se face apel la CONSTIINTA CIVICA spunandu-ne ca “TOLERAND UN INFRACTOR ESTE CA SI CUM L-AI INVITA LA TINE IN SUFRAGERIE!!!”
REACTIONATI FRATILOR!
Eu am 112 in sange.
nu tolerez “infractiuni”(recte un marlan care a umilit o lucratoare comerciala la Real, la raionul de lactate in 3 ianuarie a.c.) sau INFRACTIUNI (recte “om batut in plina strada”).
EU AM CONSTIINTA CIVICA!
imi cunosc drepturile, sunt constienta ca intr-un stat de drept TREBUIE sa-l fac pe “al’ cu coarne” in patru pana imi castig drepturile. spuneti-mi idealista. putin imi pasa. NU MA VOI OPRI PANA NU IMI VOI DEMONSTRA CA INTR-UN STAT DE DREPT SUNT UN CETATEAN CU DREPTURI!
VOI, NOI, URMASII NOSTRI…. CAND?
astept vesti; puteti chiar sa incercati sa ma faceti sa renunt. am arme si impotriva pesimistilor care se culca pe ureche plangandu-se de statul si societatea in care traim.
AVEM INSTRUMENTE PUNITIVE(recte LEGEA). DE CE NU LE FOLOSIM?
Corina D. said
am January 13 2009 @ 9:43 pm
SILVIU draga,
FOARTE BINE REACTIONAT! BRAVO!
In ce priveste Grrecia, unde merg la fiecare 3 luni de 7 ani (colaborez cu greci), acolo IL RUPEAU IN 2 LA PROPRIU pe marlanul care s-ar fi dedat la astfel de acte. crunt!
pai aiai au iesit in strada pentru mult mai putin de atat.
Asta nu stim noi:
SA AVEM CONSTIINTA CIVICA si SA NE CUNOASTEM DREPTURILE!
pacat.
pegas said
am January 13 2009 @ 10:26 pm
-vorbim,vorbim,dar ar trebui ca toti care vorbim sa mergem intr-un hipermarket;sint curios ce ar iesi.ca fiecare stim cite ceva…
dan said
am January 14 2009 @ 9:22 am
FIRMELE DE PAZA NU AR TREBUI PUSI SA PAZEASCA NICI VARZA DEGERATA. sun tmult prea cretini si fara educatie.sunt niste firme capusa ale unor fosti securisti.ar trebui desfintate aceste firme,kia rnu si au folosul in societate.nu vedeti k tot se fura bancomate si case de skimb valutar?interventia lor lasa de dorit.deasemeni si politia comunitara este exact degeaba,se ocupa numai de gainarii.doar de capturarea cainilor maidanezi da rin tigenie nu au curaj sa salte pe cate un infractor.vai de soarta lor,vai de ei cat sunt de nenorociti asa zisii astia agenti de securitate.
Iubi said
am January 14 2009 @ 11:28 am
Am gasit acest site si este o idee buna de a face cunoscut si altora , prin ce ” jungla ” incercam sa iesim la liman ,din moment ce pe toate partile cauta sa te fure .
Am patit de multe ori in special la produse alimentare expirate si erau in termen de garantie (ex. nuci vidate rancede , pastrama,unt cu gust ranced, oua sticate, mancare de testoasa expirata, )aceste produse fiind cumparate din selgros agigea, si tot aici diferente la gramaj,si preturi care la raft (citind firma,gramaj denumire etc ) erau mai mici fata de cele de pe bon .
Nu mai zic de produse ce se vand la bucata (acum stiu) trebuie sa aiba lipite un cod de bare (care defineste pretul la bucata sau la bax , daca nu te taxeaza ca pentru un bax ),am cumparat orez la pachet (deci 4 nu aveau acea eticheta doar 9 aveau eticheta ,m-am intors la raft special pentru a numara pachetele) deoarece imi incasase pentru un bax , avand si alte cumaraturi n-am realizat si totusi mi s-a parut un pic cam mult ,in schimb la verificare cos ,angajata ne-a intrebat daca nu am platit cam mult pentru 1 kgr. orez ( aproape 50,00 lei) .ne-a trimis apoi sa ne scada factura (au facut o copie) si foarte arogante parca eu eram de vina ca la raft era un pret si (normal vazand pret,firma ) cred ca vina au si casierele ca trebuia sa atraga atentia consumatorului . acea factura de un bax orez au ramas la ei (nemaiputand face reclamatie) , Atunci vazand tupeul lor am vrut sa fac reclamatie , am intrebat unde trebuie sa reclam si mi-au zis la cei care dau garantiipentru produse electrice,acolo au facut o copie si s-a dus cineva sa o duca la cei de sus ,neavind timp sa stau am zis ca vin alta data sa vad ce masuri a luat conducerea si …….bla bla bla din partea lor.
Citind despre nereguli am gasit pe pachetele de maggi (maggi secretul gustului gust de gaina la 200gr.sare iodata (max 78%) si 5% legume in proportie variabila si produsul maggi 10 legume (ambele pliculete de 400gr si 75 gr. )aveau sare 68%si legume 8,82% in proportie variabila . dar sant in garatie pana in 2010, au fost cumparate ….selgros agigea ,kauflland sau real constanta posibil in general de aici fac cumparaturi.
Apropo de real , de sarbatori 2006/2007 printre alte cumparaturi ( mai multe altele ) am luat o caseta vido pret 9,00 lei la raft si acasa am constatat ca am platit 18,00 lei uitandu-ma pe bon (deoarece am vrut sa iau o caseta de 60 min nu de 90 min ) si va dati seama , seara tarziu apoi nu am mai avut drum pe acolo imediat si uite asa.la metro 2 constanta am luat un aspirator (avand bonus un fier de calcat ),era sus pe un raft inalt si a venit ,cel care era responsabil cu marfa ,ne-a dat aspiratorul si dupa ce am platit la iesire zic sa iau si niste oferte ,acasa rasfoind am vazut produsul si cu bonusul respectiv pe care nu-l primisem (va dati seama ca produsul nu era pentru mine era pentru socrii dar putea sa fie pentru un amic care nu avea legitimatie si….situatia putea fi jenanta )
Aveti dreptate ar trebui mai multa lume sa citeasca depre produsul pe care il cumpara detali ,dar dupa cum se vede traim in secolul vitezei si banuiesc ca multi se uita la valabilitate si nu detalii, caci te mai gandesti ca stai si la casa de inebunesti (la kauflland au reclame :pentru fiecare 10 min de stat la rand la casa primesti 1,00 leu si daca ar face toti reclamatiii…dar lumea s-a invatat sa astepte …in nestire si ziceti si dv cand sa mai citeasca omul toate detaliilede pe ambalaje ?
Protectia consumatorului trebuie sa se ocupe cu aceste lucruri ,daca si-ar face datoria nu ar mai exista atatea nereguli (si ….ma rog de unde trebuie sa stie omul atatea detalii pe care dv .le oferiti despre produse (ex. ” tip hellas “) habar nu aveam ca nu trebuie sa scrie “TIP” si cred ca multi nu stiu .
Nu mai zic si de banci ca aveti dreptate cate nereguli sant .Nu cred ca este un roman nepacalit .
www.medicultau.com said
am January 14 2009 @ 2:47 pm
de multe lucruri tre sa ne ferim
http://www.medicultau.com/boli-si-tratamente/boli/index.php
corina sticia said
am January 14 2009 @ 5:49 pm
Cel mai dureros este ca sunt mult prea multe cazuri de acest fel dar de care nu se stie.
Ce spuneti de o petitie ?
mike said
am January 16 2009 @ 9:48 pm
asta e mai tare
http://ozi.ro/cum-a-fentat-porcul-taierea-de-craciun/
Geanina, Iasi said
am January 22 2009 @ 1:37 pm
In Iasi se intampla foarte frecvent aceste lucruri la Supermarketul Kaufland. In ultimele 2 luni cred ca am fost controlata in geanta de foarte multe ori, si cerand explicatii doamnei de la paza mi s-a spus ca e legal. Nu pot sa cred ca au dreptul sa faca acest lucru. Si odata chiar m-au dus impreuna cu iubitul meu intr-o camera in spate controlandu-ma in buzunare si apoi cand am intrebat de ce trebuie sa aplice aceasta procedura, mi s-a spus ca am petrecut prea mult timp in supermarket. Mi se pare normal ca atunci cand ei cred ca fur sa cheme politia si nu sa ma controleze. Si sa nu mai zic ca se gasesc si preturi la raft care difera de bon. Va multumesc anticipat daca ati putea sa ma sfatuiti ce as putea face. Va doresc o zi buna! Geanina, Iasi
ana said
am January 25 2009 @ 1:32 pm
daca sant camere de luat vederi,de ce trebuie sa mai existe agenti de paza care sint platiti de pomana si au salarii mari.Eu as pune agenti de paza la fiecare colt de strada unde se intimpla atitea tilharii si multe altele
virgil said
am January 25 2009 @ 11:25 pm
eu am patit una mai tare , sant unul din cei multi care fac aprovizionarea la kaufland ,adica lucrez cu camionul meu pt coca cola si le duc marfa la cei de la kaufland,sa vedeti in spate [in magazie ]ce fel de marfa au ,stricata ,pute ,o curata si o baga la vanzare la proletari , cand am vazut asa ceva si i-am atras atentia la o mucoasa de fatucaca nu face bine a sarit de cur in sus a chemat paza sa ma scoata afara de la rampa de descarcare . de atunci nu mai cumpar produse din carne si lactate din kaufland mai bine cumpar de la piata de la taranul roman ,plus ca de atunci am probleme la descarcare de cate ori ma duc cu marfa ma tin 3 ,4 ore la rampa sa faca receptia la 12 paleti de cola .Niste dobitoci .
mike said
am April 15 2009 @ 8:09 pm
Pana la acuzarea Kaufland-ului, ar trebui discutata si etica firmei de paza care actioneaza acolo !
Nu cred ca staff-ul Kaufland a dat asemenea indicatii de comportament celor de la paza. Mult mai plauzibila este varianta in care acest comportament a reprezentat / reprezinta un mod de manifestare al celor de la paza. Sa nu uitam ca traim intr-o perioada in care “gorilele” isi fac singure dreptatea lor iar oamenii de la firma respectiva de paza au mai avut probleme de comportament si in trecut !
Pacala said
am April 17 2009 @ 10:09 pm
“”"mike said
am April 15 2009 @ 8:09 pm
Pana la acuzarea Kaufland-ului, ar trebui discutata si etica firmei de paza care actioneaza acolo !
Nu cred ca staff-ul Kaufland a dat asemenea indicatii de comportament celor de la paza”"……
mishule draga…te iubesc…m-ai facut sa rad cu lacrimi….
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu—-te Planet….du-te….
“Corina D. said
am January 13 2009 @ 9:32 pm
Dragii mei,
“CONSTIINTA CIVICA” va spune ceva?”…..
NU…Da’ cred ca e ceva ce se serveste cu multa educatie ,respect,bun simt,ordine si disciplina….bla-bla-bla….
“Corina D. said
am January 13 2009 @ 9:32 pm
Dragii mei,…..IMI VOI DEMONSTRA CA INTR-UN STAT DE DREPT SUNT UN CETATEAN CU DREPTURI!”…..
Bravo…te iubesc si pe tine…..insa…insa…s-ar putea sa-ti lipseasca un “drept”…DREPTUL DE A TI SE RESPECTA DREPTURILE!!!
“DUNDY said
am January 13 2009 @ 4:58 pm
nu mai intrati in aceste magazine si gata,dupa 3-4 falimente sa vezi ce politicosi vor fii cei care vor ramine”….
Sunt convins/a ca ti-a trenurat mana cand ai dat in tastele alea….iarta-ma…insa mi-e imposibil sa te cred…deci….du-teeeeeeeeeeeeeeeee……
Concluzie…ca un “adevarat” roman ce-mi place sa cred ca sunt:Ha ha ha …ce bine-mi pare ….ce bine-mi pare……
Sper sa-mi fi gustat ironia…
Sper sa nu fi jignit pe nimeni….
Bafta….
“corina sticia said
am January 14 2009 @ 5:49 pm
Ce spuneti de o petitie ?”
Dac’ajuta….ai semnatura mea….
P.s.
dupa cum vedeti…la ora la care scriu…deja “Rambo” a iesit in strada…vezi cazul.Carefour Grozavesti Student Medicina…pacat…e deja hilar…de toata scarba….
cetatean "european" said
am May 15 2009 @ 7:17 pm
Astazi 15 mai 2009 am patit-o si eu la Kaufland Pacurari Iasi.O nesimitita de casiera a facut tot posibilul sa ma umileasca trimitandu-ma sa recantaresc o punga de castraveti. Pana la urma s-a dovedit ca nu era nici o eroare. La indignarea mea motivata, individa m-a trimis la biroul de reclamatii. Era foarte sigura de ea si aroganta.
george said
am May 15 2009 @ 9:36 pm
Si eu am avut probleme in Kaufland Pacurari Iasi cu comportamentul ofensator al unei casiere care fara un motiv concret m-a obligat sa recantaresc o punga de castraveti.Ceea ce m-a deranjat enorm a fost tendinta vadita de a ma umili sugerand prin comportamentul sau ca marfa nu ar fi fost cantarita corect(la recantarire cantitatea era absolut identica ) punandu-ma astfel intr-o situatie absolut penibila fata de clientii de la case. Mai mult, atunci cand mi-am manifestat indignarea fata de comportamentul ei absolut indolent, m-a directionat cu tupeu la serviciul de informatii ca sa fac reclamatie.
micutzul said
am June 17 2009 @ 10:47 pm
am April 15 2009 @ 8:09 pm
Pana la acuzarea Kaufland-ului, ar trebui discutata si etica firmei de paza care actioneaza acolo !
Nu cred ca staff-ul Kaufland a dat asemenea indicatii de comportament celor de la paza. Mult mai plauzibila este varianta in care acest comportament a reprezentat / reprezinta un mod de manifestare al celor de la paza. Sa nu uitam ca traim intr-o perioada in care “gorilele” isi fac singure dreptatea lor iar oamenii de la firma respectiva de paza au mai avut probleme de comportament si in trecut !
aici te inseli,sunt angajat kaufland si am auzit de la dl.director : sunt din ce in ce mai putini hoti prinsi ,oare firma de paza ce face doarme.
deci altfel spus daca nu ai vede cu activitate risca sa fie schimbati asta e magaria
eu said
am July 23 2009 @ 2:04 pm
BUNA,
Kaufland un supermarket de tot rahatul incepand de la angajati care se cred in mahala pana la clientii care inca mai frecventeaza acest asa numit supermarket. Cand spun toate acestea ma refer la kaufland colentina este amplasat in mijlocul tiganiei dar vreau sa spun ca sunt cei mai terminati tigani dar nici macar asa nu pot fi numiti, sunt niste viermi care merita tocati de masina de tocat carne. Fura mai ceva ca-n codru nu stiu de nici o lege iti fura pur si simplu din mana si tot tu esti cel amenintat. Din pacate sunt nevoit(a) sa frecventez locul acela infect acea cloaca de viermi. Din prima secunda cand am ajuns acolo am devenit mai rasist(a) ca oricand. sa facem ceva fratilor cu tiganii astea ca ne-am saturat de ei am ajuns sa ne domine si partea mai proasta e ca unii dintre romani au inceput sa-i copieze. imi este pur si simplu greata cand ajung in acea zona a bucurestiului prefer rahova sau ferentari decat cloaca unde e amplasat kaufland colentina
Laura said
am July 24 2009 @ 4:34 pm
Dragii mei,
Perchezitia “este activitatea (…) exercitata de organele de urmarire penala sau de instanta de judecata in scopul scoaterii la iveala a unor obiecte sau inscrisuri care se afla ascunse, si care, daca ar fi descoperite ar contribui la aflarea adevarului intr-o cauza penala”. Potrivit dispozi?iilor art.100 din Codul de Procedura Civila si Penala, “cand persoana careia i s-a cerut sa predea vreun obiect sau vreun inscris din cele aratate in art. 98 tagaduieste existenta sau detinerea acestora, precum si ori de cate ori pentru descoperirea si strangerea probelor este necesar, organul de urmarire penala sau instanta de judecata poate dispune efectuarea unei perchezitii”. Deci, numai politia poate sa faca o perchezitie si numai in baza unor dovezi sau banuieli foarte intemeiate. “Potrivit dispozi?iilor art.101, perchezi?ia dispus? în faza de urm?rire penal? se efectueaz? de c?tre procuror sau organul de cercetare penal? înso?it, dup? caz, de lucr?tori operativi.”
La fel este si cu controlorii de pe RATB (dua caz, RATX). Nu au voie sa va ia la controlat, in cautare de acte sau bani.
Ideea este (parerea mea) ca cei ce fac perchezitii o fac “la misto”, in cautare de “achizitii”. O prietena de-a mea a fost perchezitionata in Carrefour, iar cand a ajuns acasa a constatat ca bodyguardul a usurat-o de 600 de lei. Cand s-a dus sa-l reclame, cum putea sa demonstreze? Ca el nu o fi fost prost sa ramana cu banii la el…
Laura said
am July 24 2009 @ 4:42 pm
Insa toate aceste lucruri le-am aflat dupa ce m-am incapatanat sa nu ma las perchezitionata de un angajat al Mega Image, pe care l-am amenintat ca il dau in judecata pentru vatamare corporala si rapire (voia sa ma duca in spate. Poate voia sa ma jefuiasca si sa ma bage la congelator dupa aceea
)). I-am spus ca daca are chef, ii fac scandal dupa ce vine Politia. Am sunat, iar cand au venit politistii (2), el a inceput din nou sa traga de mine, ca sa ma duca in spate, iar eu l-am dat in judecata, avand politistii ca martori la faptul ca m-a invinetit (plus certificat de la INML). Asa ca nu va lasati! Stiu ca justitia are o vedere perfecta, e ciunga, schioapa, corupta si altele… Dar poate veti fi voi cei care vor fi indreptatiti. Si daca nu, exista CEDO.
emma said
am June 2 2010 @ 3:41 pm
daca ati fii mai cinstiti stimati clienti nu vi s-ar mai intampla lucruri de genul :controlat,abordat etc
john cena said
am July 6 2010 @ 4:47 pm
ce rahat e in kaufland ca nush jocuri pe calculator cum ar fi:wrestling 2010,need for speed shift,gta4 etc.Ma pis pa kauflandul cela plictisitor
john cena said
am July 6 2010 @ 4:52 pm
cel mai drogat om din lume este bebeleul de la kaufland
anonima is said
am August 5 2010 @ 5:35 pm
firma de paza de la kaufland e pusa sa ii pazeasca pe angajati nu pe clienti,iar paza se plimba prin magazin sa vada ce fac angajatii si cum li se pare ceva ‘’suspect” se duce si toarna la director ….
…………………un angajat………..
Blu Apple said
am November 3 2010 @ 2:37 pm
In data de 01.11.2010 am fost la Kaufland Iasi,Cartierul Pacurari,si cand sa plec,m-au luat cu japca…m-au dus in spate si m-au perchezitionat,atat in mapa scolara,cat si corporal…m-au acuzat ca le-am furat un pix(in timp ce imi faceam cumparaturile,imi taiam de pe lista produsele cumparate,cu pixul PERSONAL)…
INCREDIBIL!!!angajatii fura la greu,iar apoi clientii trebuie sa plateasca pt ceea ce au furat angajatii!…fiind fata si fiind mai timida,n-am facut scandal,si nici la biroul de reclamatii nu m-am dus…pur si simplu,am plecat…se uita lumea la mine ca la o hoata si m-am simtit penibil…de atunci nu am mai facut cumparaturi acolo, sau la oricare magazin Kaufland, si nici nu voi mai face!
Sa va fie rusine!!! Ca sa nu mai zic de faptul ca produsele alimentare,legumele,fructele,painea…sunt expirate sau stricate…Painea e tare ca piatra…si nici nu are termen de valabilitate.
Cantarele sunt stricate…efectiv suntem furati la cantar!!Cartofii,varza,morcovii etc. sunt in stare de putrefactie!! Iar preturile de la raft nu coincid cu cele de pe bon!!!
Mi-e scarba!! Asta inseamna capitalism??? In alte tari mai evoluate,nu se intampla asa ceva!!! stiu sigur pt ca am mai umblat prin lume.
In alte tari,daca un produs are un anume pret la raft si tu platesti mai mult la casa,ti-l da pe gratis,pt ca se simt prost fata de clienti!
Adevarul e ca in Romania,OPC-ul nici nu-si face treaba!!
cristian said
am December 29 2010 @ 4:26 pm
astia au invatat ce inseamna “fraier”
fiindca vor sa ne fraiereasca :-J
salamuri mucegaiteeeeeeeeeeeeeeeeeee etc etc
sa le fie rusine..da desigur nu le e rusine
oare in romania exista rusine???
hmmm nu cred….
minona said
am August 17 2011 @ 8:17 pm
pt emma
nu ti-e rusine?cum adica”daca ati fura mai putin”?jigodie impertinenta!
ida said
am August 29 2011 @ 10:58 am
am citit aproape toate comentariile de aici … sincer si eu fac cumparaturi la kaufland aproape zilnic si niciodata nu am fost dezamagita. sigur ca intotdeauna verific termenele de valabilitate la toate produsele, si sunt mereu atenta la casa sa vad ce preturi imi incaseaza. Intotdeauna sa fii sigur pe tine cu angajatii, ca nu au tupeu sa iti zica nimic.
O singura data cand eram in kaufland mi s-a facut sete si am luat o sticla de suc, am baut din ea si am pus-o in cos. cand am trecut de casa de marcat m-au acostat 2 indivizi, mi-au spus ca m-au vazut pe camera ca am baut suc, mi-au cerut sa le arat bonul si totul a fost in regula. nu au vorbit urat, nu m-au agresat. Fiecare isi face meseria cum stie si cum poate, dar eu cred ca e in avantajul firmei sa aiba numai angajati care respecta clientii. si eu lucrez in comert de 4 ani si stiu ce inseamna sa respecti un client.
anonima 43 said
am October 1 2011 @ 7:33 pm
kaufland e un magazin de tot ca*atu !!!!! de un milion de ori am facut reclamatii din cauza nesimtirii angajatilor si nimic !!!!! totul e la fel !!!
CETATEAN INDIGNAT DE ACEST MAGAZIN said
am December 21 2011 @ 9:58 pm
KAUFLAND DIN SLOBOZIA IALOMITA E CEL MAI IMPUTIT SI MAI JEGOS MAGAZIN, SI PE MINE M-AU SUPARAT SI INDIGNAT CU MULTE NEREGULI CEI DE LA KAUFL. DIN SLOBOZIA. LA RECEPTIE SUNT CELE MAI NESIMTITE SI MAI PANARAME ANGAJATE DE MAGAZIN. NU STIU SA RESPECTE CLIENTII SI NICI PROPRILE REGULI NU LE RESPECTA CUM AR FI REGULA DE GARANTIE DE RAPIDITATE LA CASA- LA FEL SI PAZNICIi DE ACOLO SUNT NISTE RETARDATI NESIMTITI CARE TE ACUZA PE NEDREPT DE CEEA CE NU AI FACUT SI TE VERIFICA PE NEDREPT. SUNT MULTE INTAMPLARI CARE IMI DAU DREPTATE ASUPRA ACESTUI MAGAZIN IMPUTIT CU ANGAJATE DE KKT SI PROASTE. CELE DE RECEPTIE TREBE DATE AFARA SI PENALIZATE PUTORILE IMBECILE
CETATEAN INDIGNAT DE ACEST MAGAZIN said
am December 21 2011 @ 10:00 pm
KAUFLAND DIN SLOBOZIA DIN IALOMITA. ACOLO GASITI CELE MAI PANARAME SI INCREZUTE SI PROASTE ANGAJATE CARE NU AU RESPECT PTR CLIENTI. ACELE MUIERI CARE LUCREAZA ACLO MERITA BATUTE IN GURA PENTRU PROSTIILE SI ATACURILE VERBALE PE CARE LE FAC ASUPRA CLIENTILOR
CETATEAN INDIGNAT DE ACEST MAGAZIN said
am December 21 2011 @ 10:01 pm
RUSINE ACELUI MAGAZIN KAUFLAND DIN SLOBOZIA IALOMITA E CEL MAI IMPUTIT SI MAI JEGOS MAGAZIN
CETATEAN INDIGNAT DE ACEST MAGAZIN said
am December 21 2011 @ 10:03 pm
BATETI-LE IN GURA PE ANGAJATELE DE LA RECEPTIA DE LA KAUFLAND DIN SLOBOZIA IALOMITA
CETATEAN INDIGNAT DE ACEST MAGAZIN said
am December 21 2011 @ 10:07 pm
SI PE MINE M-AU SUPARAT SI INDIGNAT CU MULTE NEREGULI CEI DE LA KAUFL. DIN SLOBOZIA. LA RECEPTIE SUNT CELE MAI NESIMTITE SI MAI PANARAME ANGAJATE DE MAGAZIN. NU STIU SA RESPECTE CLIENTII SI NICI PROPRILE REGULI NU LE RESPECTA CUM AR FI REGULA DE GARANTIE DE RAPIDITATE LA CASA- LA FEL SI PAZNICIi DE ACOLO SUNT NISTE RETARDATI NESIMTITI CARE TE ACUZA PE NEDREPT DE CEEA CE NU AI FACUT SI TE VERIFICA PE NEDREPT. SUNT MULTE INTAMPLARI CARE IMI DAU DREPTATE ASUPRA ACESTUI MAGAZIN IMPUTIT CU ANGAJATE DE KKT SI PROASTE. CELE DE RECEPTIE TREBE DATE AFARA ptr ca sunt niste pramatii nesimtite si proaste de fete care nu au nici 25 ani si au gura plina de kkt fatza de clienti
CETATEAN INDIGNAT DE ACEST MAGAZIN said
am December 21 2011 @ 10:08 pm
KAUFLAND DIN SLOBOZIA IALOMITA E CEL MAI IMPUTIT SI MAI JEGOS SI MAI DE CACAT MAGAZIN CVU ANGAJATE LA FEL