10000 ron amenda si risca sa fie dat afara din Facultate pentru ca a descarcat filme de pe torrente

Tweet this

Un student din Iasi s-a adresat Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu aceasta sesizare :






buna ziua. sunt student la o facultate din iasi.caminul in care sunt cazat este racordat la reteaua de internet a facultatii...ca sa am acces la retea,mi-am facut cont,cu nume de utilizator,parola,date personale..etc...plictisindu-ma in una din zile,am zis ca vreau sa vad si eu un film,un documentar ceva....buun..intru pe un site de torrente ,imi fac cont si downloadez un film..ma uit,il sterg,apoi iau altul,ma uit,il sterg,si tot asa...pana la un moment dat cand am ajuns sa am cam 100gb de fisiere downloadate de pe acel site...ieri primesc un e-mail de la firma care distribuie internet facultatii in care mi se comunica ca am fost amendat cu 10.000 lei pentru piraterie si incalcarea drepturilor de auto.sa cad jos,nu alta...si mai jos imi zicea ca trebuie sa merg luni la ei sa-mi inmaneze amenda,si sa particip la sedinta care o va face decanul,sa se hotarasca daca voi fi dat afara din facultate sau nu..mda.eu cam ce ar trebui sa fac? :)

VOI CE L-ATI SFATUI SA FACA ?




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 8159

66 Comentarii pana acum»

  1. gogu said

    am January 4 2009 @ 6:54 pm

    sunt nebuni.
    in fond si la urma urmei, a descarcat omu’ filme (nu XXX), le-a vazut, deci s-a informat pentru ca probabil din alta parte nu avea unde si le-a sters(nu le-a immagazinat nici macar pentru el).din moment ce in Franta, chestia asta e perfect legala, dupa un tamabalau de toata frumusetea creat de Sarkozy( domnii de la firma de net, sa puna mana sa ma i citessca si legislatia UE in vigoare, nu au nici un drept la amenda si cu atat mai mult la exmatriculare.

  2. danio said

    am January 4 2009 @ 7:19 pm

    degeaba dam noi sfaturi…tot k ei o sa faca

  3. Marc said

    am January 4 2009 @ 7:22 pm

    Cu ce drept iti urmaresc activitatea pe internet?
    Nu cumva este intruziune?

  4. Simona V. said

    am January 4 2009 @ 7:36 pm

    Firma nu iti poate da amenda, ci doar poate anunta politia, care sa-ti intocmeasca dosar penal, iar abia daca si cand vei fi gasit vinovat poate facultatea sa ia astfel de masuri.

  5. 2fast4u said

    am January 4 2009 @ 7:39 pm

    Dle Urban,va rugam sa ne spuneti ce putem face in aceste cazuri de asa zisa ”piraterie” ptr.ca numai piraterie nu e …..piraterie este atunci cand ceea ce descarci de pe torente vinzi mai departe, cand obtii un venit de pe urma fisierelor downlodate de acolo,nu ?
    PS.Statul nu are cum sa impoziteze si aceste venituri….ca dak ar putea….ar face-o si ar lasa lumea sa descarce cat cuprinde!

  6. stefan said

    am January 4 2009 @ 7:41 pm

    cert este ca daca firma a pastrat loguri cu traficul de date pe care l-ai efectuat in perioada in care ai descarcat acele fisiere piratate, este doar o chestiune de timp pana la dosar penal; mai ales ca identiatatea ta le este cunoscuta prin acele date de autentificare furnizate initial.

    din cate stiu eu… sunt destul de rare aceste cazuri. probabil i-ai suparat cu ceva pe baietii de la firma care face gestiunea conexiunii la internet pentru respectiva institutie de invatamant.

  7. jaffarhu said

    am January 4 2009 @ 8:04 pm

    eu consider ca este o diferenta clar si bine definita intre utilizarea de programe si descarcarea lor din diferite surse (dreptul consumatorului) si recomercializarea frauduloasa ale acestora (piraterie). ar trebui inceputa o ancheta prin care sa se determine clar scopul si actiunile respetivului individ inainte de a se lua anumite masuri. si hai sa fim putin cinstiti.. chiar nu este nimeni in tara asta care sa nu fi facut vreodata vreo ilegalitate informatica?

  8. GxG_Lexuss said

    am January 4 2009 @ 8:13 pm

    Legea nr. 8 din 1996, privind dreptul de autor ?i drepturile conexe, a fost modificat? semnificativ prin Legea nr. 285 din 23 Iunie 2004, care a fost publicat? în Monitorul Oficial în 30 Iunie 2004 ?i a intrat în vigoare la 30 de zile de la publicare. Noua lege este rezultatul unor dezbateri ?i discu?ii de peste 10 luni, dezbateri la care BSA România a participat activ.Programele pentru calculator sunt strict protejate de noua lege – instalarea, stocarea, rularea sau executarea, afi?area ori transmiterea în re?ea a unui program pentru calculator f?r? autorizarea titularului dreptului de autor (f?r? licen??) reprezint? infrac?iune ?i se pedepse?te cu închisoare de la 1 la 4 ani sau cu amend? de la 100 de milioane de lei la 400 de milioane de lei.
    * Se stie ca politie a declarat razboi retelelor de tip Torrent deoarece, zic ei “afiseara ilegal continut sub copyright”, si totusi subscriu la ce a spus Simona, firma nu are dreptul de a te amenda. Te sfatuiesc sa iei cat mai repede legatura cu Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor (www.orda.ro) si sa vezi cum poti rezolva aceasta problema.
    Multa bafta!!!

  9. CristiM said

    am January 4 2009 @ 8:15 pm

    Parerea mea. Vorbeste cu cativa baieti destepti de pe la automatica , calculatoare etc sa le puna pe butuci serverele,adica sa le programeze sa se autodistruga. Gasesc ei o metoda de acces.Asta o sa le dea de lucru suficient ca sa nu mai aiba timp de tine. Apoi ignora-le mesajele.

    Daca te cheama decanul sau cine te-o chema, du-te si ia la cunostinta. Daca vor sa te dea afara trebuie sa o faca in scris. Restul sunt vrajeli. Inclusiv povestea cu amenda. E interesant cum o firma privata da amenzi. :)

    Tine-ne la curent…

  10. yo said

    am January 4 2009 @ 8:18 pm

    Impuscate si gata.. impushcateeee aha..

  11. IONUT said

    am January 4 2009 @ 8:21 pm

    Si cum pot ei dovedi ca el a fost cel care a folosit efectiv pc-ul pentru a descarca acele filme????
    Arunca HDD-UL ca sa nu se mai poata citi si ….lasai sa caute s sa dem0nstreze , oricum amenda nu au voie sa i-ti dea,iar de dat afara din facultate????Ca ce chestie?Nu cred ca exista vreo lege prin care sa poti fi dat afara din facultate doar ca ai face ceva de care esti acuzat si inca nu este dovedit.

  12. Parmalat said

    am January 4 2009 @ 8:24 pm

    Amenda pot da numai organele de control ale Statului, nu firmele de internet. Si amenzile ajung la tine prin posta, la adresa de resedinta altfel nu sunt legale. Eu cred ca ti-a facut cineva o farsa, probabil aia de la firma de internet care te-au reclamat si la decan ca descarci filme si le faci lor trafic si vor sa dai pe la ei ca sa-ti frece un pic ridichea. Sau i-a amendat cineva pe ei din cauza asta, dar daca i-a amendat pe ei e amenda lor, nu e transmisibila :D

  13. Parmalat said

    am January 4 2009 @ 8:29 pm

    Stati asa domne ca omul n-a stiut ce a descarcat, poate a vrut sa descarce un film facut de un amator si s-a trezit cu nu stiu ce productie pe calculator!
    Cine poate sa-mi demonstreze ca in fisierul ala era material aflat sub drepturi de autor?! De unde stiu eu care material se afla sau nu sub drept de autor?! Aici nu exista elementele constitutive ale infractiunii, haideti sa fim seriosi – dosar penal au primit cei care vindeau astfel de materiale aflate sub drepturi de autor nu utilizatorii fiindca este foarte greu sa dovedesti infractiunea utilizatorului!

  14. maria said

    am January 4 2009 @ 8:29 pm

    Te supui legii romane, deci daca ai furat si esti prins, ti se va intocmi dosar penal, nu conteaza ce ai facut cu obiectul furat, actiunea se pedepseste. Nu trebuie nici sa vinzi, nici sa distrbui, aia doar adauga la pedeapsa, nu-i asa?
    Ce usor luati voi dragilor in luneta voastra proprietea. Si dreptul de proprietate, aici de autor. De ce nu ai cumparat un film, ca sa dormi noaptea linistit?

  15. P.G. said

    am January 4 2009 @ 8:30 pm

    In Germania daca esti prins ca descarci sau incarci filme sau mp3 primesti somatie de la avocat, specializat sa-ti scoata bani din buzunar. Avocatul (imputernicit de firmele producatoare)solicita o suma de 5.000,-Euro /titlu si risti sa fii dat in judecata daca nu accepti oferta (economisitoare)facuta de ei, sa platesti o suma de….ca. 10-15 Euro/titlu. Si asta cu ajutorul legii, chiar daca fapta nu este 100% dovedita. Iti arata lista cu titlurile pe care le-ai oferit sau tras si IP-ul de identificare.

  16. Parmalat said

    am January 4 2009 @ 8:31 pm

    E adevarat, 100 de giga inseamna cam mult, bate la ochi

  17. maria said

    am January 4 2009 @ 8:32 pm

    Afara din facultate nu au dreptul sa te dea. Chiar daca esti pedepsit si chiar daca nu-ti platesti amenda.

  18. Parmalat said

    am January 4 2009 @ 8:35 pm

    @P.G.: pai cum se poate asa ceva, daca sub titlul respectiv se ascunde de fapt nu stiu ce prostie, si eu pot sa pun pe net orice cu orice titlu vreau eu, asta nu inseamna ca protejat de drepturi de autor!
    In mod normal trebuie sa demonstreze cu hardul calculatorului meu ca am tras ceva protejat, nu exista reglementari in privinta numelor fisierelor!

  19. yola said

    am January 4 2009 @ 8:58 pm

    eu am 1TB descarcat si 700GB uploadati si nu seuita nimeni la mine. pt Maria, fa-ti un harakiri ca tot nu cred k toate filmele pe care le-ai vazut au fost la cinema sau cumparate cu 90 Lei DVD-ul.

  20. Diana said

    am January 4 2009 @ 8:59 pm

    arunca calculatorul….nu mai au ce sa iti faca…..legal….”legal”….samd………….

  21. yo said

    am January 4 2009 @ 9:27 pm

    man, poate e o farsa de la ceva colegi de-ai tai … nu are cum sa iti trimita tie firma furnizoare de net aceasta instiintare! ei o trimit la facultate si ei iau legatura cu tine.. (daca chiar ar fi adevarat)… oricum is f sceptic.. tind sa cred ca e o farsa :)

    si eu am stat prin camine in complex-ul studentesc din tm, scoteam la greu PLUS ca aveam retea intre camine.. (netu-ul venea de la Universitate..) deci… ii cauta pe aia care inchiriau/vindeau filme, muzica etc nu pe noi care ne uitam si stergeam filmul..

  22. Titi said

    am January 4 2009 @ 9:28 pm

    Prietene, e o farsa……..ce fraier….

  23. apocas said

    am January 4 2009 @ 9:37 pm

    100 giga de filme documentare, adica 200 de filme documentare, hai sa fim seriosi, asta e un student model si se documentaeaza si se documenteaza,
    numai pt cat se documenteaza ar trebui premiat
    dar povestea baiatului e bine indulcita,
    e adevarat ca uneori sau de cle mai multe ori poti pretinde sau chiar pe bune nustii ce e sub denumirea (caut in calculator)…”activestatekomodoeditportable5.paf.zip”, poti sa te duci pe google, dar si acolo gasesti prostii ne conforme cu continutul, asa ca pentru “scopuri educative” se tolereaza sa te uiti sa vezi cu ce se mananca,
    in franta care e una din cele mai severe o profa a ajuns la tribunal pt cateva sute de DVD cu filme care le avea pe raft acasa;
    judecatorii (la recurs< adica cu un etaj mai inteligenti) au decis ca nu le vindea, ca nu putea nici sa le vada pe toate, si au comutat intr-o amenda simbolica, dar nu cred ca i-a picat bine

    dar , invers, spunea undeva, ca ar trebui sa fie mandrii ca cineva se uita la ele, ca daca nici gratis nu se uita….

  24. apocas said

    am January 4 2009 @ 9:41 pm

    “ca daca nici gratis nu se uita….”
    de fapt era despre muzica, ca daca nici gratis nu-i asculta cineva…

    s-ar potrivi excelent compozitorilor romani de muzica simfonica

  25. vimp said

    am January 4 2009 @ 9:56 pm

    Eu sunt tare curios de ce dracu stau astia cu ochii pe utilizator si nu pe distribuitor, vad ca serverele de sharing sunt inca in plin avant. Pot sa descarc de pe net ce vreau eu; atata timp cat nu mi se pune in fata un “legal notice” nu voi avea niciodata certificarea ca sub un .avi sta de fapt filmul intreg si nu un trailer. :p

  26. cristi said

    am January 4 2009 @ 10:02 pm

    sa plateasca amenda!
    a incalcat legea drepturilor de autor!

  27. gore said

    am January 4 2009 @ 10:09 pm

    De vreme ce nu le-a comercializat mi se pare o mirlanie sa ceri bani ,dupa ce nu le-ai parolat suficient de bine.
    Nu cumva firma de net e mina in mina cu ceilalti?…
    Sau si cu decanul ?
    Paranoia,dar nuse stie ……..

  28. savu said

    am January 4 2009 @ 10:15 pm

    e vrajeala , omul este tinta unei glume bune !

  29. Parmalat said

    am January 4 2009 @ 10:30 pm

    Era un episod din Seinfeld in care aparea unu care mergea la filme la cinematograf si le inregistra cu camera video ca sa le vanda in cartier =))

  30. john said

    am January 4 2009 @ 11:13 pm

    prietene, ti-au facut niste prieteni o gluma
    nu exista asa ceva k amenzi pt dowloaduri

  31. relu said

    am January 4 2009 @ 11:27 pm

    PENTRU MARIA: MARIA DRAGA , TI S-A FACUT CHEF DE SEX? IA VAZI=TI DE TREABA SI NU MAI BATE CAMPII.NU DE ALTCEVA , DA’ SPUI PROSTII SI S-O GASI CAREVA SA TE PENETREZE .AUZI , TU, CHESTIE, SA CUMPERI FILME…SAU ESTI DIN AIA CARE STA TAT’TU CU MILIONUL DE PARAI IN CONT? SCUZATI LIMBAJUL STIMATI VIZITATORI, I-AS FI RASPUNS MARIEI IN PRIVAT DAR NU STIU DACA EXISTA OPTIUNEA.

  32. kt said

    am January 4 2009 @ 11:34 pm

    E o farsa.
    Amenda o da doar organu’, cand vine, cu mandat, peste tine in casa, camin, etc. Nici nu se comunica prin e-mail.
    Invitatia pentru “interviu” o primesti personal, ba chiar iti aduc si “limizina” la scara. Cu catusele aferente, daca refuzi.

  33. codin said

    am January 5 2009 @ 12:35 am

    Curat murdar !Pai de unde stia firma aia de internet ce drepturi de autor ai incalcat tu si pe ale cui…?!Inseamna ca primii care le-au incalcat au fost chiar ei, cei de la firma, din moment ce stiau despre ce materiale era vorba.Nu ai de unde sa stii ce se ascunde in spatele unui fisier cu un anume titlu.Fiind vorba despre torente nimeni nu are certitudinea produsului original aflat sub protectia legii dreptului de autor.Or…din moment ce ei stiau(cica),de ce nu au luat masuri pentru a bloca descarcarea lor asa cum ar fi fost normal, pentru ca pe diagonala “produs” – “intermediar” – “cumparator” responsabilitatea cea mare ii revine intermediarului..adica firmei distribuitoare de servicii internet.Totul e alambicat si in ceata.Stii cum e chestia asta? Iti vine garsonul acasa cu pizza, ii platesti, te apuci sa mananci si te pomenesti intre dinti cu inelul de logodna a bucatarului de la pizzerie.Apoi isi dau aia seama de intamplare si te cauta sa sa le platesti inelul ori sa te amendeze pentru neglijenta lor.E o aiureala.Daca nu e o gluma de prost gust si e pe bune, eu i-as si da in judecata pentru calomnie,persecutie..intimidare..stiu eu…din astea.Cu un avocat bun as scoate eu de pe ei vreo 15.000 lei.Scurt.

  34. Deejay G.BY said

    am January 5 2009 @ 12:41 am

    ALOO LUME!!
    UN OBIECT INFORMATIC ESTE SUB COPYRIGHT ATATA TIMP CAT CONTINE UN LEGAL NOTICE SAU AVERTISMENT VIZUAL. IN CAZUL BAIATULUI NU SE POATE DOVEDI CA ACELE FISIERE SUNT COPYRIGHTED? DACA DE EX SUNT DOCUMENTARE CARE AU FOST OFERITE IN REVISTE SI PE DISCURI SCRIA “YOU ARE FREE TO COPY OR REDISTRIBUTE TO YOUR FRIENDS”? A? CUM E ATUNCI? ATATA TIMP CAT NU CONTIN LEGAL NOTICE NU E PIRATERIE!!!
    A FOST O FARSA SAU IS DOBITOCI AIA DIN FIRMA AIA DE NET. NU TE AMENDEAZA NIMENI IN CAMINE. VOI CREDETI K POLITIA NU STIE CE FAC STUDENTII IN CAMINE??? STIE DAR NU SE BAGA

  35. Andrei said

    am January 5 2009 @ 1:35 am

    1. Acel mail este o gluma. Daca nu crezi, dami un mail la andrw_m@yahoo.com si iti explic exact si procedura(eventual iti si trimit un mail de la SRI@guvern.ro)
    2. Ei pot sa vada ca ai luat ceva, dar nu pot intercepta fisierul.
    In acest caz iti recomand sa le zici ca ai downloadat de exemplu o distributie linux de aici http://www.debian.com/CD/torrent-cd/ care este 100% legala si chiar producatorii ei incurajeaza aceasta metoda de download.
    3. Tu cumva ai semnat in contractul tau de internet ca le dai permisiunea sa iti monitorizeze NOMINAL traficul ? (monitorizare se face, dar la nivel de retea, pt buna functionare si nu pt prinderea celor care downloadeaza filme XXX de pe torrente) Cumva ti s-a prezentat vreun mandat judecatoresc prin care se justifica urmarirea ta? Daca nu, du-te cu incredere si dai in judecata. Fiind student ai timp de proces, iar procesul va fi civil (statul suporta toate chelutuielile, poate eventual te ajuta nenea Urban care imi mananca mie in fiecare seara timpul de somn cu mailurile lui. Vei crea un precedent, vei face un bine general.)
    4. Daca vrei sa faci o treaba buna, pune mana de la mana, cu niste prieteni/colegi/etc si inchiriati in server in rusia. O sa coste in jur de 80-100 euro pe luna. Va luati toate torrentele pe acel server(privat si protejat prin lege de ochii asa zisului decan) dupa care puteti downloada tot ce vreti din acel server printr-o singura conexiune criptata(nici macar tracker-ul nu va sti de voi, dapai firma de internet). Si atunci sa ii vad eu pe baietii de la net :D
    Stiti voi vorba aia: mess with the best, die like the rest.
    Pt detalii tehnice despre ce si cum se pot implementa toti aceste minunatii astept un mail.

    Depinde acuma de cat de agresiv esti tu. Personal eu nu am timp de tampenii deastea, dar daca reusesc sa ma calce suficient pe coada, niste baieti de la o astfel de firma de net, le f** toata afacerea de nu se vad.

  36. ion kuvaka said

    am January 5 2009 @ 4:09 am

    hehe dragii mosului. folositi rapidshare, sau limewire in disconeccted mode. in USA providerii de internet se uita la upload si nu la dpwnload. nu-s curiosi de ce downloadezi. daca ar fi child porn sau ceva ilegal su interzis, poate au ceva filtre sa te vada. dar, din prproe experienta de customer service representative la o companie de cablu, net si phone, se verifica uploadul. apoi, la un up suspect de mare si de lunga durata se verifica pachetele de date de catre NOC(inginer sistem). su apoi se trimite o notita utilizatorului ca shareaza continut ilegal, iar acesta trebuie sa semneze sau sa confirme prin telefon ca nu va mai shara. abia ala 3-a abatere se deconecteaza internetul. nici vb de amenda. nici macar nu vor sa dea informatiile altor companyy pt protectia copyrightului. legea confidentialitatii. asta se aplica si la masini inchiriate. te ia camera pe autostrada cu viteza mult peste limita, compania de inchirieri auto primeste amenda, dar nu o plateste. si atat ramane totul. asa ca, daca in USA nu pot face mai nimic, ce safaca in ro? barbologie si vrajeala cat carul. dau 2 gauri prin platane in hard disc…si gata. imi pun un router wireless nesecurizat cu NAT pe mac, sa arate ca ar fi computerul, las reteaua WIFI nesecurizata sa poata intra oricare. prinde orbul, scoate-i ochii. asa ca…sa stea linistiti si sa nu mai agite apele atata. stiu caz real la bistrita. a fost pe PRO-TV. un hacker f bun a carduit peste 300.000$. plus ca avea control pe reteaua unei universitati din cluj, de care isi batea joc dupa bunul lui plac. intro seara, beat fiind, s-a laudat pe unde nu trebuia, asa ca politia l-a luat, prins, etc. cica ar fi trebuit sa ia 7 ani, dar nu a stat inchis mai mult de cateva zile. legea nu e pusa la punct nicaieri in lume…deocamdata. baiatului i-as sugera sa mearga la provider sa vada ce le trebuie. sa ii ia de izmene pe baieti…..

  37. politicianul said

    am January 5 2009 @ 8:26 am

    “Ceva e putred in Danemarca”Baietii de la Iesi au dat de multe ori de lucru nu numai piratand ci si facand alte porcarii pe internet!Se pare ca acest novice “pui de hacker” nu a invatat mare lucru din scandalurile anterioare pe aceasta tema!!!Oricum 100de giga e o mica cinemateca si se pare o mare tromboneala!

  38. Georgian said

    am January 5 2009 @ 8:49 am

    Dar haideti sa vedem lucrurile si altfel.
    In scoli se preda numai pe sisteme de operare windows. Cand termina liceul, tanarul nu stie decat pe windous, iar timpul cheltuit la scoala a fost PENTRU windows. Va trebui sa scoata bani din buzunar pentru a achizitiona SO sau va pirata. Chiar nu inteleg de ce nu se preda la licee pe sisteme de operare bazate pe Linux, precum si tot ceea ce inseamna aplicatii office (Open Office) care toate sunt GRATIS. Se pare insa ca $Microsoft-ul si-a bagat nasul si pe la Ministerul Educatiei.

  39. cristi said

    am January 5 2009 @ 8:56 am

    Sigur legea prevede 10000 de ron amenda ? Nu e o farsa ?

  40. nicu said

    am January 5 2009 @ 9:26 am

    linux?? cred ca glumesti in scoli?? da ce noi avem profesori care sa stie un pic de linux? chiar daca noile distributii de la linux sunt foarte usor de utilizat configurarea reinstalare si fixarea parametrilor sunt foarte greu de facut iar un utilizator de ymsg si hi5 nu stie nimic, are nevoie de ajutor pentru o reinstalare de sistem.
    cat despre fecioru de mai sus cu rahatul ala de torent sa-si vada de viata ca nimeni nu are voie sa-i monitorizeze continutul downloadat e abuz clar,

  41. GoguOlogu said

    am January 5 2009 @ 9:32 am

    Te pot acuza de piraterie doar daca comercializezi ce descarci de pe net. Atata timp cat ai folosit filmul in scop personal, nu te poate acuza nimeni de nimic. Este un abuz ce ti se intampla.

  42. Cinemateca said

    am January 5 2009 @ 9:44 am

    Eu zic sa incepi prin a solicita de la firma care furnizeaza net citeva documente oficiale privind solicitarea, deoarece in Romania exista proceduri clare si institutii abilitate sa faca control.
    Spre informare , controlul se face numai de catre Politie (este un departament special creat pentru asta) iar apoi BSA-ul (este o firma de avocatura care protejeaza doar drepturile de autor ale celor care au subscris … ) poate deschide un proces , in care “cineva” trebuie sa se constituie “Parte Civila” , apoi trebuie demonstrat in fata unui judecator pe baza de PROBE vinovatia … etc.
    Povestea cu amenda prefer sa cred ca este doar o gluma, deoarece firmele private (asa cum este si cea care asigura servicii de Net) nu au dreptul sa dea amenzi !
    Cit despre exmatriculare … nici vorba ! (deoarece nu exista inca o hatarire judecatoreasca definitiva si executorie , pentru ca NU EXISTA PROBE acceptate … ) Sfatul cu “formateaza HD-ul este bun … ) In rest, este destul de dificil sa se probeze in fata unui judecator din Romania faptul ca acea IDENTITATE este chiar a ta si nu a creat altcineva o clona …

    Ref. la firma care asigura Net. daca, totusi “atentionarea” vine din partea lor , am rugamintea sa le solicitati o copie de pe Autorizatia pe baza careia au dreptul sa inregistreze si sa prelucreze “datele cu caracter personal” … vezi : http://www.dreptonline.ro/legislatie/legea_preluare_date_personale.php
    Daca nu au asa ceva , iar Autorizatia sa le dea dreptul explicit sa actioneze (asa cum spuneti ca au facut-o) puteti sa-i actionati in judecata (sunt o sumedenie de Legi care va protejeaza dreptul Constitutional la “viata privata”) …
    Vezi si : http://www.dataprotection.ro/

    Daca mai aii nevoie de ajutor , scrie pe Urban … si te voi gasi !

  43. Tata John said

    am January 5 2009 @ 10:05 am

    -cel mai tare ma impresioneaza solidaritatea cu bietul baiat…exceptia,maria,care face pe moralista.

  44. Fam Rusu said

    am January 5 2009 @ 10:10 am

    E o Gluma….Daca providerul nu accepta, bloca siteul din server…e doar o gluma…

  45. nimeni said

    am January 5 2009 @ 12:49 pm

    ASA?
    E DE RAU ATUNCI KA TREABA ASTA O FAC PUSTII DE 12 ANI
    TRAG DIN TORENTE LA GRRREU..

  46. PROPAGANDA said

    am January 5 2009 @ 1:08 pm

    1. Politia da amenzi si alte cateva structuri de stat. O firma nu poate da amenzi.

    2. Firma respectiva a urmarit activitatea online a persoanei respective, ceea ce inseamna ca poate sa aiba inclusiv date de inregistrare, parole, etc. Cu ce drept? Mi se pare ca a incalcat legea.

    3. Studentul nu poate fi exmatriculat, intrucat actiunile sale nu au legatura cu scoala ci cu viata personala.

    4. Atata vreme cat exista site-uri de torrent-e vor exista si download-eri. Daca vrei sa nu mai existe download-eri trebuiesc desfiintate site-urile de torrent-e.

    5. Cand apare o problema statul nostru s-a obisnuit sa dea pedepse in loc sa incerce sa rezolve cauzele. Cu alte cuvinte trateaza doar efectele. Este cea mai mare imbecilitate care se poate intalni. Asta se intampla deoarece sistemul actual este falit. O sa vedem asta in 15-20 de ani. Am vazut cateva documentare facute in SUA. Au aceeasi problema, se inventeaza tot felul de fapte care sunt incluse in categoria penalului de s-a ajuns sa fie pline puscariile de condamnati de tot felul. Ce inseamna asta pe termen lung: gaura la buget uriasa si o multiume de cetateni care in loc sa produca stau in puscarii. Mai ramane sa fim cu totii inchisi pentru tot felul de nimicuri, cum ar fi ca ne-am uitat la televizor prea mult, ca am vazut pornografie, ca am citit o carte, ca am tras cu ochiul unei doamne sau cine mai stie cate s-or inventa.

    6. Suntem intr-o lume cretina in care este incurajata adormirea spiritului, gandirii, initiativei. Cu alte cuvinte suntem inrobiti. Daca nu ai bani, nu ai masina si stai acasa ca intr-o inchisoare si te uiti la programe TV imbecile care spala creierul. Daca ai bani, ai masina, stai blocat in trafic in masina, ca intr-o inchisoare si asculti la radio programe imbecile menite sa iti spele creierul. Daca traficul nu este aglomerat si profiti de ocazie sa mai iutesti pasul vine agentul si iti da amenda.

    Singura salvare este sa gasim persoane asemeni noua cu care sa comunicam si sa schimbam idei. La TV nu avem acces, la radio la fel, cei din jurul nostru au creierele deja spalate sau in curs de spalare, Internetul poate fi o salvare, pana ne-or cenzura si pe aici pe bloguri, pe site-uri. Cenzura oricum exista pentru ca daca vrei sa cauti o idee gasesti mai intai site-uri imbecile, menite sa iti spele creierul, mai catre sfarsitul sirurilor gasesti si valorile adevarate, care nu au bani ca sa se faca cunoscute si auzite, dar care sunt spirite libere in cautare de altii asemeni lor.

    Asa ca, daca vreti ca lumea sa schimbe in bine, incurajati accesul la informatie de orice fel, fie ea si pornografica, daca asa se doreste si nu mai luati atata in seama regimul care desi este auto-declarat in serviciul poporului, nu este deloc asa.

  47. VIOREL URBAN said

    am January 5 2009 @ 1:10 pm

    BRAVO PROPAGANDA !!!

  48. cristi said

    am January 5 2009 @ 1:41 pm

    @Viorel Urban
    Da, bravo propaganda. Din pacate, rromanul stie sa se revolte cand este prins facand ceva ilegal, nu este obisnuit sa respecte legea. Cum ar fi daca el ar munci si nu ar fi platit? Nu ar trebui sa fie ilegal. De ce sa fie platit cand alti pot beneficia de pe urma lor pe gratis?
    Tara de tigani, nu este de mirare ca suntem rusinea europei. Obisnuiti doar sa furam de unde putem.

  49. Sorin Enache said

    am January 5 2009 @ 2:31 pm

    Esti fericitur posesor al unei tepe trasa de colegii tai, intr-un mare fel:)) daca providerul de internet avea ceva impotriva folosirii retelelor de tip torrent bloca siteurile de acest genm si ma car se chinuia sa faca o filtrare a protocoalelor. Si subscriu la ce a spus cineva mai sus pot si eu sa dau un mail de la o adresa de genul sri@guvern.ro sa iti zic ca te bag la parnaie pt cine stie ce porcarie. Sfatul meu, stai linistit si lasa-i sa faca glume. Cu atat mai mult facultatea nu are de ce sa te de afara pentru asta.

  50. easy said

    am January 5 2009 @ 10:36 pm

    minti fraiere. sau asa ne consideri pe noi.

  51. Cristina said

    am January 6 2009 @ 9:38 am

    Ori e teapa, ori e o gluma proasta. (Citeste legislatia privind plata amenzilor contraventionale)

  52. ID said

    am January 6 2009 @ 5:50 pm

    sa inteleg k dak primiti mailuri gen ati castigat 10000000Euro la loteria calculatoarelor, va ganditi de unde faceti rost de 100-1000Euro, pe care sa-i trimiteti expeditorului ca si cheltuieli de transport al banilor???

    cred k se discuta cam mult pe tema asta!!! ce naiba, amenda primita pe mail… mi-ar fi rusine sa postez asa ceva…

  53. Robert said

    am January 6 2009 @ 6:21 pm

    Amenzile se dau doar in cazurile penale si anume multiplicare pentru distribuire/distribuire.
    Daca nu au un text de lege+nu gasesc filmele in calculator ti-o pot papa intreaga.
    Numai de bine si la multi mega downloadati…
    PS:Daca nu le convine traficul facut de tine n-au decat sa puna limitare la dld.[guristii!....]

  54. m1ha1 said

    am January 6 2009 @ 10:29 pm

    Atatea comentarii pentru un om care a primit pe mail o farsa !

  55. Crys said

    am January 7 2009 @ 2:22 pm

    In tara asta daca n-ai spate poti fi acuzat de orice, iar in legatura cu descarcatul ilegal de pe internet, cel mai bine este sa te feresti si sa iei masuri.Probabil peste 50% din toti cei conectati la internet din lumea asta il folosesc mai mult pentru a descarca filme si muzica, si mai putin pentru alte activitati.Daca ar exista o lege clara cu privire la ilegalitatea anumitor descarcari de pe internet, sunt convins ca multi ar renunta la acesta.Toata lumea stie ce se intampla de fapt, mai dau unii cate un ”exemplu” de pirat si lucrurile revin la normal.Cum au scris si cei de mai sus, ar trebui pedepsiti cei care comercializeaza produsele descarcate.Acuma ce nu inteleg este, cat de prost trebuie sa fi sa cumperi de la cineva filme descarcate.

  56. dariux said

    am January 8 2009 @ 2:45 pm

    e o farsa, nu are ce sa-ti faca. sunt cel putin 1 mil ca si tine in tara asta.

  57. online casino said

    am January 29 2009 @ 12:03 am

    http://gm-credit-card.lasadelitas.org/ household bank credit card [url=http://signature-loans.lasadelitas.org/] signature loans [/url] home equity loan online [url=http://home-equity-loan-online.lasadelitas.org/] home equity loan online [/url]

  58. Tata Mare said

    am February 20 2009 @ 11:51 am

    Tu la 100 gb iti faci probleme??? HA HA HA HA HA Pai eu am pe bittorent 10 tb upload si 1 tb downlowd….ha ha ha ha ha MOARTE ORDA SI TUTUROR IMBECILILOR DIN TARA ASTA

  59. aaa said

    am December 12 2009 @ 6:01 am

    pe hotii de la putere nu vad?
    vad un fraier curios?
    un calic de student?
    atit?
    ei sunt fraierii nu curiosul!

  60. Alex said

    am March 2 2010 @ 12:56 am

    Mai uitete si la tv :) )))

  61. Anarhistu said

    am May 18 2010 @ 3:23 pm

    eu zic k trebuia prima data sa-tzi instalezi hide_IP platinum ;) shi nu te depista nici draq…dak vretzi careva hide IP ma cautatzi la ID haker_anarhist ;)

  62. olivia rastoaca said

    am July 20 2010 @ 9:42 pm

    este vorba despre UAIC.
    de cind cu niste prostii facute pe retea de studenti acum 5 ani ,sufera toti………
    stiu regulamentul.
    cititi asta http://www.dcd.uaic.ro/default.php?t=site&pgid=53

  63. Doar un om said

    am November 2 2010 @ 5:08 pm

    cata dementa poate exista in mintile inculte a unora :

    http://www.onuinfo.ro/documente_fundamentale/declaratia_drepturilor_omului/

    Mai exact :

    Articolul 19.
    Orice om are dreptul la libertatea opiniilor si exprimarii; acest drept include libertatea de a avea opniii fara imixtiune din afara, precum si libertatea de a cauta, de a primi si de a raspândi informatii si idei prin orice mijloace si independent de frontierele de stat.

    In plus: Piraterie este acea activitate de a distribui prin punerea in vanzare a diverselor informatii pentru care nu ai drept de autor.

    Da-le doamne minte ca de prostie nu duc lipsa !!!!!!!!!

    PS: Daca s-ar pune impozit pe prostie in Romania, am reface economia mondiala in mai putin de 3 luni !

  64. alexutu 01 said

    am March 13 2011 @ 8:13 pm

    sunt tare curios ce ai patit pana la urma! dupa parerea mea nu au ce sa iti faca! referitor la mesajul ps:. . . imi permit sa rectific: sar reface economia in 3 zile nu 3 luni!!!!!!!!!!!:!

  65. Anonim said

    am April 26 2012 @ 11:30 am

    Dragii mei, din cate stiu, legislatia cu privire la pirateria online,in vigoare la noi in tara, prevede faptul ca pirateria se defineste ca fiind actual prin mijloace online de a obtine profit in urma intreprinderii unor actiuni de natura comerciala, fara a detine drepturi de autor asupra produsului comercializat sau drepturi de distributie din partea acestuia.
    Din punct de vedere legal, eu ca cetatean al Romaniei, daca descarc de pe internet orice material care imi este oferit in mod gratuit, din prisma dreptului la informare, nu sunt raspunzator daca acel material a fost distribuit in mod ilicit, atata timp cat nu il dau mai departe.
    In momentul de fata,tu, nu poti fi acuzat de piraterie si din simplul motiv ca nu se poate dovedi ca tu ai descarcat filmele sau ca ai intrat vreodata pe site.
    Zic asta pentru ca :

    1. activitatea aceea s-a desfasurat intr-un mediu cu acces public. Un camin universitar nu e o proprietate privata si cu siguranta in camera ta de camin ar fi putut intra zeci de persoane cu zeci de laptopuri care ar fi putut descarca filmele etc.

    2. Logurile unui pc, server de internet etc, nu sunt informatii ce nu pot fi contrafacute si drept urmare, orice informatie din acele loguri poate fi pusa la indoiala si nu poate servi ca dovada impotriva ta.

    In plus, legat de facultate.
    De obicei, cel putin la facultatile “cu taxa”, la inceput de an se face un contract de scolarizare.

    Daca in contractul tau de scolarizare, in eventualitatea in care ai asa ceva, nu e stipulata o clauza care sa mentioneze ca facultatea te poate exmatricula in situatii exceptionale (se dovedeste ca ai facut o fapta ilegala in incinta facultatii si/sau in timpul orelor de curs), facultatea NU te poate exmatricula NICI daca esti declarat vinovat de piraterie de o instanta de judecata.

  66. Anonim said

    am April 26 2012 @ 11:31 am

    actul* – Imi cer scuze de eventualele greseli de scriere din postul anterior.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean