Furati nu doar de hoti, dar inselati si de banca !

Tweet this

Ionescu N. s-a adresat Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu aceasta sesizare :

Va salut domnule Iulian Urban! Ma numesc Ionescu N. si disperat de cele intimplate sotiei mele si mie, cautind pe net informatii pentru lamurirea problemei noastre, am gasit site-ul Dvs.,si chiar daca nu veti putea sa ne ajutati ,as dori sa va descriu intimplarea.

In data de 17 decembrie sotiei i s-a furat portofelul din geanta cind eram impreuna la cumparaturi in Cora Militari.In portofel erau si cardurile ei, asa ca, la casa, cind am constatat lipsa lor am procedat la blocarea cardurilor telefonic-BRD, BCR, FINANS. Ni s-a confirmat ca pina la ora declararii furtului-in jur de 18-nu s-au efectuat tranzactii.Am fost a doua zi la sectia 22 si am reclamat furtul,stind apoi linistiti . Dar iata ca astazi (29 dec.) cind sotia a fost la BRD sa-si scoata alt card in extrasul de cont a aparut o retragere de 4500 ron in data de 17. Am verificat telefonic si ni s-a dat chiar si desfasurarea tuturor operatiunilor din acea seara,sumele extrase fiind de aceasta data de 6000 ron, de pe un bancomat ALPHABANK. Dar cardul este cu limita de retragere de 3000 ron la 7 zile! Cum este posibil sa se poata retrage o suma care pe de-o parte depaseste chiar maximul de pe card(insumind ce a extras hotul cu suma extrasa mai de mult depaseste valoarea maxima de pe card), iar pe de alta parte suma extrasa -in transe de cite 200,300,500,1000ron in timp de jumatate de ora, din minut in minut, depaseste suma maxima care se poate retrage(cum am mai spus 3000 ron la 7 zile)?

Ma tem ca politia nu ne va ajuta prea mult! Sper ca cei de la Alphabank sa puna la dispozitie inregistrarea camerei de supraveghere.

In cazul in care aveti vreo sugestie in ajutorul nostru va multumim anticipat.

Cu multa consideratie ing.Ionescu N.

Raspuns
Buna ziua
Va recomand in primul rand sa va constituiti in dosarul penal parte civila cu suma de 6000 ron.
In al doilea rand trimiteti o adresa scrisa la AlphaBank si in CC la ANPC si BNR in care sa cereti explicatii fata de faptul ca a fost retrasa o suma de bani mai mare decat limita de retragere impusa de normele bancare. Si completati plangerea penala in sensul ca Politia sa investigheze si acest aspect procedural al AlphaBank.

Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 928

10 Comentarii pana acum»

  1. ALINUS said

    am December 30 2008 @ 12:54 pm

    BNR-UL ESTE MAMA SI TATAL HOTILOR DEGHIZATI IN BANCHERI …CE ASTEAPTA OARE ? SA II VADA SATULI , SA LE REPARAM NOI GRESELILE SI SA LE SATISFACEM LACOMIA ?
    STIE CINEVA CE SE PETRECE DINCOLO DE BUDAPESTA ? CAT AU FOST SI CUM AU EVOLUAT DOBANZILE LA CREDITE ? DACA FACEAU ASTA LA GRECI ERAU MORTI DEMULT ………..SUNT NATIUNI CARE NU POT FI INCALECATE DE NISTE MARSAVI SI DIN PACATE NOI NU SUNTEM PRINTRE ELE

  2. ADOLF said

    am December 30 2008 @ 12:55 pm

    Ajutati sitemul bancar sa se schimbe!!! Nu mai depuneti bani, retrageti tot din conturi, nu mai faceti imprumuturi.
    Ceea ce numiti voi banci nu sunt de fapt decat monopuluri de camatari. Hotia este la ea acasa in bancile din Romanica. Zici “banca X” (adica oricare) zici furaciune si tupeu, nesimtire si aroganta. Toate se petrec sub ochii ingaduitori ai statului.
    Am sperat (ce naiv!) ca intrand in UE, se va rezolva si problema hotiei bancare, dar din pacate, cred ca nici daca organizam proteste de strada, nu o sa determinam statul roman, sa puna capat jafului. BNR-ul e pe fata mana in mana cu hotii din bancile comerciale (dovada, a intervenit cu norme noi, abia acum, la inceperea crizei). Consiliul Concurentei e tatal hotilor, care se face ca nu vede intelegerile dintre banci in privinta “armonizarii” dobanzilor tot mai mari, dobanzi care le garanteza bancherilor castiguri uriase. ANPC propune un “proiect de lege” (si asta foarte tarziu!) care o sa cosmetizeze putin lucrurile, dar in principiu, nu o sa rezolve problemele hotiei (contractul semnat poate fi modificat oricand). UE deasemenea, nu vede hotia sistemului, pt ca-i apartin toate bancile din Ro, asa ca jupuirea noastra le aduce lor profit.
    Singura solutie, inca o revolutie! Discreta! Suprapusa peste criza mondiala, ignorarea totala a sistemului bancar, de catre tot mai multi oameni, poate face minuni. Sa aiba bancherii frisoane. Sa le tremure fundul la gandul crizei si al falimentului. Sa le piara zambetul de stapani smecheri cu salarii uriase, intoliti in costume Armani si plimbati in limuzine Audi. Sa se schimbe! Daca nu, atunci SA DISPARA! Sa-i manance falimentul pe cat mai multi! Poate asa o sa invete cei care o sa supravietuiasca, ca lacomia fara limite, inseamna paguba si faliment. Hai sa traiti bine

  3. Micro said

    am December 30 2008 @ 6:25 pm

    Sfatul meu :
    1. Lichidati creditele (fara sa faceti altele noi, chiar daca asta ar insemna transferul=migrarea creditului la o alta banca)
    2. Retrageti TOTI BANII DIN BANCA aleasa mai jos, sau propune chiar tu care banca vrei sa incepem sa o lasam fara bani !
    3. Nu depuneti nici un ban in banca !

    Numai astfel puteti ajuta sistemul bancar sa se schimbe … PRIN FALIMENT EVIDENT !

    PS Incepeti “sincron” cu o banca … oricare din ele (toate sunt la fel). Chiar daca deocamdata luati credit de la alta banca , migrati toti banii …. retrageti tot … lichidati creditele … nu depuneti !
    Alegeti ORICARE BANCA … Astept propuneri … ORICARE ! Numiti o banca si apoi TOTI aplicati cele 3 reguli si diseminati “actiunea” Mobilizati toti prietenii si cunoscutii sa faca la fel …
    INCEPETI CU O BANCA …. oricare ! DAR INCEPETI !

    Astept propuneri si “adeziuni”
    Hai sa punem mana cu mana si sa incepem sa transferam toti banii de la o banca (alegeti-o pe care vreti) catre alte banci. Trebuie sa existe un exemplu CA SE POATE CA LA DORINTA CLIENTILOR O BANCA POATE FALIMENTA !

  4. Micro said

    am December 30 2008 @ 6:29 pm

    Nu a propus nimeni o banca cu care sa incepem ?
    A spus cineva Banc Post – asta nu mai exista , a fost cumparata de Raiffeissen Bank (se poate incepe si cu ea !)
    A spuc cineva BRD … aaaaaa francezii au mai avut probleme si la ei ( v. Societe Generale cu marele ei “broker” ) … Eu zic sa incepem cu BRD SG !
    Cine este pentru ? astept voturi !
    Multeeeeee
    si-apoi sa le auzim mai intii guritza , apoi gemetele , apoi supararile …. si nu vom intarzia sa-i vedem cum pleaca cu koada-n-tre picioare !
    INCEPEM CU BRD ???

  5. Alfredo said

    am December 30 2008 @ 6:41 pm

    OK , votez BRD !
    Trimiteti la toti prietenii acest mesaj :
    RESPEKT CLIENTII
    1. Lichidati creditele (fara sa faceti altele noi, chiar daca asta ar insemna transferul=migrarea creditului DIN brd la o alta banca)
    2. Retrageti TOTI BANII DIN BRD !
    3. Nu depuneti nici un ban in BRD !

    Copie acest mesaj si trimite-l la toti prietenii si cunoscutii tai si sfatuieste-i sa faca acelasi lucru (adica sa-l trimita la toate adresele din “Contacts” …
    Si tineti aproape !
    Multiplicati mesajul in orice comunicat pe net legat de banci !
    Nu vreau sa ne cunoastem intre noi ci vreau sa actionam mutual !
    Puterea noastra consta in faptul ca suntem multi , multi de tot !

    BANCILE TREBUIE SA NE RESPECTE !

  6. apocas said

    am December 31 2008 @ 12:48 am

    sunt de acord cu brd, dar nu pot sa va ajut ca am retras banii de la ei, mai am ceva si cand vine termenul ii scot definitiv
    sunt niste jegosi , au scris ceva pe afis, dar inauntru erau excrocii

  7. ADOLF said

    am December 31 2008 @ 1:17 pm

    buna treaba
    eu de sapt viitoare inchid toate conturile la haimanalele astea
    de la BRD ….si carduri si tot …sunt trist ca azi am platit gazele la un ATM de-al lor…..nimic , nimic , nimic la ei de la anul…..sa vedem inceputa treaba macar

  8. ARTECTU' said

    am December 31 2008 @ 6:19 pm

    S-A REZOLVAT !
    DIN PACATE, FARA BANII DIN BANCI, ( CREDITE ) ORICE SISTEM ECONOMIC ACTUAL INTRA IN COLAPS. SE INTRA IN INCETARE DE PLATI, APOI IN SUPRAVEGHERE….. SI IN FINAL IN ADMINISTRAREA ALTORA. CARE ALTII, IN ESENTA, SUNT TOT BANCI !

  9. corectia said

    am January 5 2009 @ 4:15 pm

    In SUA nici o banca nu mai acorda dobanzi la depozitele bancare din lipsa de lichiditati. In Romania este la fel de 19 ani, doar ca trebuie sa fac o precizare. Nivelul inflatiei este cam la fel cu nivelul dobanzii anuale. Deci bancile din Romania nu au dat dobanzi.
    Eu as vrea sa incep a falimenta bancile care au incercat un atac asupra leului anul trecut. Oricum acestea sunt mai mici si mai fragile acum. Acestea sunt:

    Unicredit Tiriac Bank,
    ING Bank
    ABN Amro, actualmente RBS Bank
    Bancpost

    De care doriti sa ne apucam a o falimenta.
    Este adevarat ca o actiune concomitenta si intinsa pe un interval de timp mare din partea tuturor romanilor are sanse mari de reusita in conditiile de acum.
    Acest lucru este valabil pentru orice banca.
    SUNT DE ACORD CA UN FALIMENT AL ORICAREIA DIN ACESTE BANCI DATORITA ACTUNII CONJUGATE A CLIENTILOR POATE CORECTA CONDUITA CELORLALTE BANCI SI REVERSUL LE POATE MARI COTA DE PIATA.

  10. alinabacau said

    am February 2 2009 @ 4:47 pm

    gata ..tinem banii la ciorap sau sub saltea si gata cu bancile.. nu mai depun nimic ..nici credit vreaodata in viata nu am sa iau.. mai bine mor decat sa imi faca japca de 3 4 ori bancile..

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean