Dezbatere publica : Mama “model” – o prostituata a avut clienti pana au apucat-o chinurile facerii ! Credeti ca ar trebui decazuta din drepturile parintesti ?
● O tanara de 24 de ani a practicat prostitutia chiar pana in Ziua cand a venit pe lume cel de-al treilea copil ● Tatal copilului ar putea fi unul din cei cativa mii de barbati care au apelat la serviciile prostituatei ● Silvica Mariana Damian practica aceasta meserie de peste opt ani, timp in care a reusit sa agoniseasca un numar impunator de amenzi, dar si bani pe masura ● "Am facut strada pana cand am nascut. In ultima seara am avut doar doi clienti, pentru ca imi era rau", povesteste Mariana ● "Am casa mare, ca in Occident. Nu vreau sa ma intorc acolo. Prefer sa stau aici decat sa se uite vecinii cu ochi urati la mine", a explicat Mariana
Mama a doi copii, a practicat cea mai veche meserie de pe pamant pana la venirea pe lume a celui de-al treilea copil. Desi urma sa aduca pe lume o noua viata, aceasta nu s-a lasat de prostitutie, facand strada in chinurile facerii. In urma cu trei saptamani, prostituata a nascut o fetita al carui tata nu il cunoaste.
Tatal copilului ar putea fi unul din cei cativa mii de barbati care au apelat la serviciile prostituatei.
Cititi pe larg aici http://www.bzi.ro/A-nascut-in-timp-ce-se-prostitua--A39455.html
ASTEPT COMENTARIILE SI PUNCTELE VOASTRE DE VEDERE

Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Eugen said
am December 18 2008 @ 6:05 pm
Da, pai asta nu are cum sa asigure un trai decent copilului; o sa doarma in acelasi pat asta micu cu clientii ?
dorina g. said
am December 18 2008 @ 6:10 pm
ceva asemanator cu cazul Angelicai. numai ca aceasta asigura copiilor traiul. nu ii abandoneaza. daca nu o judecati pe Angelica, nu o judecati nici Silvica.
dorina g. said
am December 18 2008 @ 6:13 pm
cand faci prostitutie nu ai carte de munca si nu primesti indemnizatie de 6 milioane. trebuia sa se asigure femeia.ca are bani de pampersi si lapte praf. oricum, RO este o jungla si astia de pe aici se grabesc al naibii sa judece femeile singure care isi cresc copiii, dar tolereaza mame care isi abandoneaza puii. nici colega dvs. din Senat, madam Udrea nu este un model de moralitate.
Tica said
am December 18 2008 @ 6:27 pm
Dorino, esti pesedista ? sau scuze, comunista ?
dorina g. said
am December 18 2008 @ 6:28 pm
nu am apucat decat sa fiu utecista!
Tica said
am December 18 2008 @ 6:35 pm
Se vede ….
dorina g. said
am December 18 2008 @ 6:40 pm
cine a postat acest articol cu “Trebuie decazuta din drepturile parintesti?”, abereaza cu eleganta.
dorina g. said
am December 18 2008 @ 6:42 pm
cititi codul familie art. 109 si legea nr. 272/2004 si mai vorbim. eu sunt ex utecista si revolutionara fara patalama, dar nu imi permit sa aberez.
dorina g. said
am December 18 2008 @ 6:44 pm
poate ca dl. Senator va gira si garanta si pentru Silvica.
dorina g. said
am December 18 2008 @ 7:05 pm
sa va spun eu ce se va intampla cu copilul sau copiii Silvicai, in cazul in care este decazuta din drepturile parintesti. dupa imagine, pare o MAMA. va fi preluat de stat, dat in asistenta maternala (eventual, ars cu tigara si ucis cu bestialitate ca bietul copil de la Bistrita), dat in adoptie (probabil la cetateni straini si i se va pierde urma, devenit probabil un obiect de placere al pedofililor sau preluat de traficantii de organe).
dorina g. said
am December 18 2008 @ 7:06 pm
de ce nu ganditi planificat, asa ca si comunistii, macar cu 5 ani inainte?
dorina g. said
am December 18 2008 @ 7:17 pm
incep sa ma indoiesc de anumite calitati ale celui care publica aceste informatii. adica, plangi de mila unei mame care fura din codrul verde al tarii, plangi de mila unei mame care nu plateste o pensie de intretinere modica si tipi in gura mare ca, o mama care face prostitutie sa fie decazuta din drepturile parintesti. pentru O MAMA, stimate D-LE SENATOR, este mai bine sa faca puscarie, decat sa fie decazuta din drepturile parintesti.
marta said
am December 19 2008 @ 4:22 am
dorina g. esti atit de depresanta mai ai un pic si te sinucizi….
Nicolae said
am December 19 2008 @ 5:10 am
Trebuie lasata sa-si vada de treaba. Mai bine domnul Urban sa lupte pentru legalizarea prostitutiei, caci daca interzici ceva, taman atunci devine mai bun si gustos dar daca o legalizezi atunci o poti controla si astfel de femei nu ar ajuge sa nu aiba alocatie si celelalte drepturi de care se bucura o mama!
Trez said
am December 19 2008 @ 6:06 am
Mars ma cu decaderea din drepturile parintesti. Maca ea are grija de copii ei
marina violeta said
am December 19 2008 @ 8:49 am
Inainte de a ne gandi sa fie decazuta din drepturile parintesti, ar trebui sa ne gandim ce face societatea pentru aceste femei exploatate, ce face Biserica ? Le intinde cineva o mana de ajutor ? Fundatiile sunt preocupate de propriile castiguri si nu au timp sa salveze suflete iar noi trecem indiferenti pe langa ele gandindu-ne ca fac de placere ce fac si chiar isi merita soarta. Asa o fi?
ildiko said
am December 19 2008 @ 8:52 am
Nu, e tanara, isi iubeste copii, mai degraba ar trebui ajutata sa-si gaseasca alt drum. Sunt multe femei care au copii, sunt casatorite/necasatorite, sunt amante de politicieni, oameni de afaceri si alte VIP-uri, o fac tot pentru diferite posturi/avantaje materiale etc (practic tot bani) si nimeni nu considera ca sunt prostituate.
Sunt pentru legalizarea prostitutiei, ceea ce nu poate fieradicat, trebuie controlat.
lili said
am December 19 2008 @ 9:06 am
De acord cu ildiko.
dorina g. said
am December 19 2008 @ 9:07 am
marta! se spune depresiva, nu depresanta. te rog sa mai iei niste ore de limba romana, inainte de a mai posta pe site. si, care e problema ta? 80 %din romani sufera de depresie. nici pe asta nu o stiai? si daca tu mai postezi pe aici, numarul acestora va creste direct proportional cu numarul postarilor tale.
MODERAT said
am December 19 2008 @ 9:32 am
Daca codul familiei prevede decaderea din calitatea de parinte ptr acest motiv, atunci DA. Dar aici ne aberam la greu, ea nu poate fi acuzata ca a facut prostitutie ca mama, atata timp cat nu nascuse, Stiti doar ca avortul nu este pruncucidere!
Apoi o acuzam de prostitutie, nu exista si o decizie in acest sens, si incepem sa-i luam din drepturi.
Si ca sa nu ma scuipati, va asigur ca moral o acuz, dar nu si ca cetatean cu drepturi.
izolatii said
am December 19 2008 @ 9:37 am
cine sa-i asigure concediu postnatal ??? in cazul asta a lucrat pana-n ultima zi…
Razvan IOAN said
am December 19 2008 @ 10:02 am
Absolut !!!
Imi era greu sa-mi imaginez ca cineva poate face asa , dar se pare ca se poate .
Mai imi pun inca o intrebare : cine e de vina , doar ea sau ANIMALELE care au apelat la serviciile ei pana in ultima clipa .
Adica, mai frate, sunt si eu barbat, dar daca m-as duce la curve , macar am pretentia ca respectiva boarfa sa fie ceva de capul ei . Cat poti fi de disperat ca sa apelezi la o asemenea…taratura si scursura a societatii ( probabil ca veti zice ca munceste ca sa intretina cei 2, respectiv 3 copii – pe care i-a facut cu persoana iubita, nu prin prostitutie….NUUUUU!!!! )
DAN said
am December 19 2008 @ 10:20 am
Nu stiu!
Cazul este de aprofundat…trebuie vazute toate aspectele si apoi trasa o concluzie in sensul asta; poate vrea sa-l pastreze…
Tinteala said
am December 19 2008 @ 10:23 am
D-nilor care au scris si au aruncat cu piatra in aceasta femeie: aveti impresia ca fetele astea fac “trotuarul” din placere? Nu cumva este vorba la mijloc despre bani? Nu cumva in anumite epoci ale tarii noastrea aceasta meserie se practica in case celebre? Domnilor, mai bine alegeti sa militati legalizarea acestei meserii pentru ca aceste femei sa beneficieze de “securitate sociala” ca doar n-or fi bune numai de consumat dupa care le putem arunca la gunoi!!!! Ca si PET-urile !!! Au drepturi ca si noi toti ceilalti “puritani”. Nu sunt de acord cu decaderea din drepturile parintesti !!!! Alegeti alt subiect D-nule Senator, unul care sa fie ne intereseze ca de exemplu, ce face clasa politica sau societatea civila ca astfel de lucruri sa NU mai fie dezbatute ca au sanse sa fie promovate legi !!!!
Dan said
am December 19 2008 @ 10:37 am
Razvan daca tu esti fat-f…k asta nu inseamna ca toata lumea e facuta dupa sablonul din care ai iesit tu!
In alta ordine de idei… trebuie condamnate faptele dar nu persoana. Nu este ok ceea ce a facut Silvia dar asta nu cred ca ne da noua oamenilor dreptul de a lua de langa eea ceea ce de fapt e al ei.
Spuneau mai sus uni … in Romania se petrec lucruri muuult mai grave care ar trebui judecate. Sa ne uitam mai degraba la bârna din ochiul nostru si apoi vom vedea clar ca sa putem scoate paiul din ochiul aproapelui…
Clarice Post said
am December 19 2008 @ 10:55 am
nu inteleg ce tot va dati atata cu presupusu’ despre ce ar trebui facut cu femeia asta. dar pe ea ati intrebat-o ce vrea de la viata? parca ar fi un animal care nu are drepturi, zau! dar si acelea au. ce rau face ea societatii si cine sunteti voi ca s-o judecati? hm… romani… blleaaahhh!
Nata said
am December 19 2008 @ 11:27 am
Exact, ea e mama ea decide, nu o invatam noi cum sa traiasca!
Totusi nu inteleg “barbatii” care au avut curajul sa apeleze la serviciile ei in asemenea conditii…
loreta said
am December 19 2008 @ 11:34 am
sunt de acord cu ILDIKO .de asemenea , urban a pus o simpla intrebare la care ne-a cerut parerea .cred ca nimeni n-are dreptul s-o judece pe aceasta femeie, mai ales ca nu si-a parasit copiii .precum s-a zis mai sus , multe practica aceasta meserie pt.alt gen de foloase :neveste de…de…oricum , asa cum zicea si ISUS :cine este primul fara de pacat sa faca un pas in fata …(nu am pretentia ca am citat exact )….restul e…cancan…
loreta said
am December 19 2008 @ 11:38 am
am zis-o si repet :prostitutia e de cand lumea si pamntul si nimeni si nimic nu i-a pus capat pana acum .asa ca , cel mai bine ar fi legalizarea ei , decat sa fie cineva tot timpul contra , ca oricum nu se rezolva nimic .asa ar aduce bani frumosi la buget si ar fi supravegheata din pdv medical .
milena said
am December 19 2008 @ 11:57 am
Art. 109
(1)Daca sanatatea sau dezvoltarea fizica a copilului este primejduita prin felul de exercitare a drepturilor parintesti, prin purtare abuziva sau prin neglijenta grava în îndeplinirea îndatoririlor de parinte ori daca educarea, învatatura sau pregatirea profesionala a copilului nu se face în spirit de devotament fata de România, instanta judecatoreasca, la cererea autoritatii tutelare, va pronunta decaderea parintelui din drepturile parintesti.
pana la proba contrara, femeia isi ingrijeste copilul cum crede de cuviinta.
ar fi culmea sa-i ia copilul pentru ca practica prostitutia. legea nu se aplica cum trebuie. cei ce-si molesteaza copii raman in continuare sa aiba grija de ei, din pacate. iar asistenta sociala pemtru protectia copilului este jalnica!!!!!
Dora said
am December 19 2008 @ 12:04 pm
Dar cele care isi trimit copii la cersit in loc sa ii trimita la scoala? Ele nu trebuie decazute din drepturi?
dan said
am December 19 2008 @ 1:17 pm
cand revine la treaba?
Tata John said
am December 19 2008 @ 1:49 pm
Sunt destui politicieni care practica prostitutia morala si trec de la un partid la altul,totusi nu sunt decazuti din drepturile parintesti…
Rikki said
am December 19 2008 @ 2:01 pm
Copilul nu exista cand a facut mama prostitutie, asa ca nu poate fi decazuta din drepturile parintesti pentru copilul inca nenascut.
Jeni said
am December 19 2008 @ 3:40 pm
Societatea condamna un astfel de comportament, dar, ce se ofera acestor femei ca sa renunte la practicarea “celei mai vehi merserii”? E cel mai usor sa arunci cu piatra.
Multe dintre ele nu o fac din placere. O fac pentru ca nu au incotro. SALARIILE DIN TARA NOASTRA SUNT ASA DE MICI, INCAT ANUMITI OAMENI PUR SI SIMPLU MOR DE FOAME. SAU, CE NE VOM FACE ATUNCI CAND IN LOC SA AVEM UN LOC DE MUNCA STABIL, VOM AJUNGE IN STRADA COCEDIATI DE MARII BOGATASI?
CE STIU CEI BOGATI DE “SLUGI”, SAU CE-I INTERESEAZA ATATA VREME CAT LOR NU LE LIPSESTE NIMIC.
O sa fie si mai rau. Oamenii disperati vor recurge si la alte metode mai putin “ORTODOXE” de a-si asigura bucatica de paine zilnica.
Sa dea Bunul Dumnezeu ca noul Guvern sa fie atat de competent, incat sa nu mai lase loc de incalcare a legilor de catre anumiti cetateni romani care nu stiu sa se descurce altfel.
marta said
am December 19 2008 @ 6:33 pm
Vai de mine…. scuza-ma ESTI DEPRESIVA.si mai esti si desteapta , stii tu ca 80% din romani sint depresivi…..tu esti prima. In primul rind aici a fost vorba doar de o intrebare nu i-a dat femeiei aceea nimeni cu nimic in cap dar cred ca tie iti trebuie terapie imediat….
dorina g. said
am December 19 2008 @ 7:06 pm
oricum, mai desteapta decat tine, SIGUUUR!si in legatura cu procentajul de romani depresivi, mai citeste si alte ziare, studii si informatii statistice, nu doar ce iti dl. Urban pe site….
florin said
am December 19 2008 @ 7:10 pm
Cum statul garanteaza dreptul la proprietate prin constitutie asa ar trebuii sa garanteze si dreptul la decizia proprie asupra felului in care iti asiguri traiul, fara ca societatea sa fie lezata. Aceasta femeie a decis sa-si utilizeze resursele proprii fara a constrange pe nimeni. Dovada ca a prosperat. Multe initiative mor din lipsa de clienti. La ea nu a fost cazul. Nu a apelat ca altii la credite sau alte magarii financiare si a reusit sa-si asigure painea. Ca ,,a facut prostitutie pana in ziua nasterii” e un record de Guinness cred. Mai bine ati ajuta-o sa incaseze banii de la Cartea Recordurilor.
florin said
am December 19 2008 @ 7:12 pm
Marta ce inseamna ESTI DEPRESIVA?
florin said
am December 19 2008 @ 7:13 pm
Dorina se poate , Marta te-a doborat
dorina g. said
am December 19 2008 @ 7:30 pm
cum m/a doborat? nu vezi ca nu posteaza nimic cu privire la articol, ci bate campii si ma ataca in persoana mea virtuala? da/o in aia a ma/sii, ca ma plictiseste. crede ca ma provoaca!!! ma duc in garaj sa mai lucrez ceva la racheta spatiala.
marta said
am December 19 2008 @ 9:48 pm
WOW….Acum inteleg….Stai pe aproape ca or sa vina sa te ia…
Jeni said
am December 19 2008 @ 10:19 pm
Marta draga, pana sa judeci tu oamenii care isi spun parerea liber, pune mana si invata limba romana.
E mai important pentru tine decat sa improsti cu noroi, mai ales pe un astfel de subiect.
Mai ai si altceva de facut? Zi-ne si noua. Poate ne mai “desteptam” un pic.
marta said
am December 19 2008 @ 10:28 pm
In primul rind Jeni draga nu am aruncat cu noroi in nimeni. Daca citesti tot ce s-a vorbit pina acum poate o sa intelegi… Nu critic pe nimeni fiecare face ce poate pentru a trai si pentru a-si creste copii si nu ar trebui nimeni sa se bage. Aici a fost vorba de o dezbatere publica si nu personala cum au luat-o unii. Tot ce faci tu este sa critici pe altii si apoi guvernul. Pun pariu ca nici nu ai fost la vot, asa ca nu mai comenta.
dorina g. said
am December 20 2008 @ 12:04 am
sper ca nu de mine este vorba cand spui ca, (virgula) critic guvernul. cred ca esti madam udrea, de esti asa de ofuscata. privitor la alegeri, nu am scapat nici o votare. am mail lucrat cate ceva la nava spatiala, cred ca e timpul sa ma duc sa compun la pian niste osanale dragului partid si conducatorului iubit. asta e ultima postare pe aici, deja ma plictisesc subiectele de OTV si am suficiente posturi TV. asa ca, nu te obosi, draga, sa mai scrii, ca nu iti voi raspunde. iti las tie ultimul cuvant.
dorina g. said
am December 20 2008 @ 12:08 am
pentru administrator, nu reusesc sa imi sterg datele de identificare. m/am suparat si imi iau jucariile si plec. cum procedez?
eamariashe said
am December 21 2008 @ 10:19 pm
Nu am avut nici timp, nici rabdare sa citesc toate aberatiile, pentruca am propriul meu copil si primele 20 de comentarii m-au scandalizat.
Apropo: imi cresc singura propiul copil (legal, nascut intr-o familie binecuvantata prin Taina Cununiei, dar desfiintata din multe motive, unul fiind cel pe care Biserica il considera ca unicul real: curvia .. si nu pe mine m-a atins aceasta patima, evident!).
“Dorina” se pare ca are multe frustrari, mult mai multe decat am crezut ca am eu insami … cu diferenta ca eu am incercat sa ma “tratez” prin Spovedanie si terapie …
Cat despre intrebarea “Ce face Statul sau Biserica pentru astfel de mame …”, dati-mi voie sa va impartasesc una dintre experientele mele.
Cunosc de ceva ani o tanara care, avand un mic defect la picior, cerseste si care, la un moment dat, a aparut cu un copil. Se plimba cu el im brate pe la intersectii, pe la biserici .. cum se obisnuieste.
Am stat de vorba cu ea, am incercat sa o ajut (mai ales ca fetita ei este cu jumatate de an mai mica decat a mea), iar la un moment dat am rugat-o sa ma lase sa o conduc la un centru unde stiam ca poate fi inregistrata si ajutata: copilul ar fi stat la o cresa sapatamanala sau zilnica, iar ei i s-ar fi gasit un loc de munca modest. Ce credeti?! Ei, bine, a insistat ca nu poate, deoarece fetita nu sta fara ea!!! Am incercat sa o conving, dar, evindent, nu am avut sanse de castig. Am aflat intre timp ca are familie intr-un sat din apropiere, iar fratele ei sta cu ea in “locuinta”, dar are serviciu, urmeaza liceul la seral si pare un om ca toti oamenii.
Sincer, ajutorul meu s-a diminuat vizibil din momentul refuzului.
Ce credeti ca s-a mai intamplat?!
Ei bine, in vara a aparut cu un al doilea copil, fetita cea mare fiind lasata la … ati ghicit: parintii ei, evident! Cum se face ca acum sta copila fara ea?!?!
Asa ca, lasati-ma cu morala!
Catre cei care fac pe moralistii: de cate ori ati stat de vorba cu astfel de oameni serios, de cate ori ati incercat sa aflati ceva despre ei si de cate ori ati incercat sa ii ajutati pe cei din jurul bisericilor in activitatea de milostenie?
P.S. Sunt convinsa ca majoritatea nici nu stie ca EXISTA o activitate de milostenie in cadrul parohiilor. A, pardon, “caritate”, ca asa este la moda! Numai ca, spre deosebire de “moda”, cea din cadrul bisericilor nu se trambiteaza!
P.S.s. Am activat mai bine de 10 ani ca voluntar in cadrul unui astfeld e asezamant si …cam stiu ce zic … Daca va mai mananca limba, duceti-va la o biserica (oricare) si oferiti-va sa ajutati, apoi … mai stam de vorba!
Spor la treaba! Asta insemna “spiritul Craciunului”… daca n u stiati!
Maria
obiectiva said
am December 21 2008 @ 11:11 pm
Uite, de aceea ma feresc eu de titluri din astea paguboase. Am citit de enspe’ ori, sa vad unde e frustrarea “Dorinei”. Nu vad decat legi si articole de lege. Si cand mai vad si bisericoase, din astea, care se trateaza cu Spovedanie si terapie, ce naiba ai de spovedit, femeie, atata, ca il exasperezi pe popa,mi se face parul maciuca. Sunt mari reliogioase, dar judeca!!!! Cunosc pe una care asa de religioasa era, ca spunea “Doamne ajuta!” de cate ori terminai conversatia la telefon cu ea. L-a lasat pe tat-su sa moara in spital si, daca nu era vorba sa isi ia cheia de la casa, nu venea nici la inmormantare. A mai terminat si Facultatea de Teologie.Ia uite cine vorbeste… Lupul moralist. Pun pariu ca se supara si pe asta si nu stie cine a scris fabula….
a2 said
am December 22 2008 @ 12:04 am
de ce sa fie decazuta daca face sex? nu asa a facut copilul?
gabriel said
am January 21 2009 @ 11:59 am
da pentru ca inevitabil parerea mea il va abandona http://www.anunturiplatite.ro