Sustineti propunerea ca parlamentarii lenesi sa poata fi demisi ? Astept comentariile voastre

Tweet this

Pedelista Elena Udrea, colega mea de partid si de Parlament, a declarat faptul ca are ca prioritate în Parlament iniţierea unei legi prin care demnitarii care nu îşi respectă promisiunile electorale să fie demişi de alegători. "Preşedintele, premierul, primarul - toţi pot fi demişi, numai parlamentarii nu", a spus Elena Udrea.

Personal eu sunt primul senator care ma declar deschis pentru sustinerea unei asemenea initiative legislative , intrucat si eu cred ca singura ratiune pentru ca votul uninominal a cernut la alegerile din 30 nov. 2008, a fost aceea ca alegatorii au trimis in functiile de demnitate ale tarii, oameni care sa faca legi astfel incat viata lor sa devina mai buna.
In legislatura Parlamentului din 2004-2008 au existat parlamentari care nu au trecut pe la Senat sau Camera Deputatilor decat cand isi aduceau aminte; nu vreau sa-i mai amintesc, unii au ajuns [ ma intreb cum oare i-au pacalit iar pe alegatori ] in Parlament, astfel incat si eu cred ca o asemenea lege, ar avea menirea sa-i faca sa inteleaga ca trebuie sa isi faca datoria fata de alegatori si sa fie prezenti in Parlament, asa cum au promis cetatenilor.

Voi sustineti aceasta propunere legislativa ? ASTEPT COMENTARIILE VOASTRE




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 493

32 Comentarii pana acum»

  1. ildiko said

    am December 17 2008 @ 10:20 am

    Pot fi demisi numai de cei care i-au ales, altfel vor fi tot feluri de abuzuri, insa pot fi penalizati pecuniar si prin retragerea facilitatilor. Daca nu se prezinta la munca sa nu fie platiti, sa returneze masinile, banii de cazare etc…
    Sa i se faca adresa catre partid, sa se publice in mass media ca alegatorii sa aibe posibilitatea sa-i recheme.

  2. Santa Claus is coming to town said

    am December 17 2008 @ 12:07 pm

    In vanzari salariul este mic dar primele pentru realizarea target-urilor sunt mari si atunci se se compenseaza.

    La fel si la parlamentari. Poate fi facut un venit constant, mai mic si cu indemnizatie pentru fiecare sedinta. Poate fi un parlamentar foarte activ, care sa nu fie prezent la toate sedintele. In acest caz sa nu primeasca indemnizatia pentru sedinta. (scuze, daca chiar asa este situatia la ora actuala, nu stiu si, sincer, nici nu ma prea intereseaza).

    Parerea mea este ca ar trebui sa existe un sistem de comunicare catre colegiul pe care il reprezinta fiecare parlamentar cu privire la activitatea parlamentara a acestuia: proiecte depuse, idei sustinute in parlament, prezenta la sedinte si in comisii.

    In momentul in care un parlamentar aduna semnaturi suficiente pentru a fi retras sa se organizeze un mic referendum pentru retragerea acestuia si alegerea altui parlamentar.

    Da, va fi o fluctuatie mai mare in Parlament, dar cine va munci va fi premiat de catre alegatori cu mai multe mandate. Cine nu va munci, va disparea…

    Poate ma insel?

  3. Solcan said

    am December 17 2008 @ 12:23 pm

    Si pe cine pune in loc? Se fac iarasi alegeri, sau ii scoate din stoc?

  4. Radianu Mihai said

    am December 17 2008 @ 12:25 pm

    DA!!!
    la fel si chiulangii si cei care trec de la un partid la altul,sau
    se trezesc ca vor sa fie independenti!

  5. robert said

    am December 17 2008 @ 1:19 pm

    nasol, daca si pana presedintele poate sa zboare
    ca basescu din cate tin eu minte mintea asa induiosator cum o sa iasa el la 3 luni parca sa dea raportu despre starea natiunii si ce-a mai manarit el pe acolo..si a ramas la stadiu d promisiune
    deci e buna legea..abia astept ca dupa ce o semneaza domnu’basescu sa-si semneze si demisia ca sa fie primu care respecta legea, tot e el primu om in stat..

  6. gica said

    am December 17 2008 @ 1:34 pm

    Evident, si inca INSTANTANEU! Si penalizati! La fel si incompetentii fara penalitati insa… Nu e vina lor si nici Dumnezeu nu cere de unde nu e!
    Si sa fie pusi si pe o lista gen rai-platnicii, sa stim sa ne ferim de ei la alte posibile alegeri!!!!!!!!!!!!

  7. doru said

    am December 17 2008 @ 1:37 pm

    Nu cred ca pot sa fie demisi , pentru ca atunci nu ai cum sa numesti pe altcineva in loc . In nici un caz nu poate partidul respectiv sa-si numeasca in loc un alt demnitar , partidul a facut doar nominalizarea pe liste , dar electoratul a decis . Acelasi lucru pentru demnitarii independenti , daca sunt sau vor fi . Este insa buna propunerea de amendare a demnitarilor care ori nu se prezinta la sedinte , ori singura lor activitate parlamentara in cazul cand se prezinta , este sa faca jocul partidului care i-a propulsat votand cu da sau nu . In schimb beneficiaza de toate drepturile votate de ei pentru ei , la nivel de o tara superdotata si supercivilizata . Trebuie amendati si daca nu au initiative legislative , daca nu iau cuvantul . Opinia mea este de fapt ca nu trebuie platiti de loc din banul public . Senatorii si deputatii sunt oameni destul de bogati si devin si mai bogati fiind acolo , prin legile pe care si le voteaza . Pentru asta trebuie sa-i mai si platim , asta-i culmea . Sa-i plateasca partudul care i-a propus acolo . Asta mi se pare logic .

  8. Cristian said

    am December 17 2008 @ 1:48 pm

    Toti politicienii ar trebui sa faca un PACT CU NATIUNEA inaintea alegerilor, sa prezinte date concrete de realizare a PROMISIUNILOR SI GOGOSILOR ELECTORALE. Daca nu isi respecta graficul, sa zboare din post, ca asta este regula in democratie si in economia capitalista: daca nu muncesti, ajungi pe tusa.
    Popeye-Basescu ce a facut? A prostit poporu’ cu bombele lacrimogene? Ce s-a ales de mogulii presei? I-a lichidat sau au finantat PDL in campanie, ca nu mai zice nimic de ei.
    Dar cu mafiotii din petrol care subminau economia scumpei noastre patrii… pardon ca era sa scriu socialiste, cum a ramas? In coada de peste, dom’ Basescu?
    Si sarlatanii politici, criminalii democratiei care l-au suspendat?
    Acum cine mai este de vina ca ne merge rau tovarase Basescu? Politicienii sunt ai tai. Mai tii minte ssloganul electoral al PDL? Noi (PDL) cu voi (poporul), EI (restul partidelor) cu EI (adica cu afacerile lor mafiote). Acum v-ati aliat la ciolanu’ puterii. Imi este scarba, dar nu de tara, ci de voi.

  9. Cornei Andrei said

    am December 17 2008 @ 1:48 pm

    Ar trebui sa fie penalizati, sau cum au mai zis si altii, sa aiba un salariu fix, mic, si in functie de performantele lor sa primeasca adaosuri, sau hai sa le zicem comisioane, ca la agentii vanzari. Salariul fix sa fie minimul pe care-l poate primi o persoana cu studii superioare.

  10. xxl said

    am December 17 2008 @ 1:50 pm

    Haideti domnilor, lenea nu are legatura cu inconsecventa. Lenea este o boala boiereasca, pe cand inconsecventa una hoteasca. Si legea asta unde va fi votata? In parlament? :) ))))

  11. FELICIA RUSU said

    am December 17 2008 @ 2:02 pm

    Da, sunt de acord sa fie demisi si sa le ia locul urmatorul candidat care a iesit la alegeri; chiar daca nu e de la acelasi partid, sa fie din acelasi colegiu.

  12. dorina g. said

    am December 17 2008 @ 2:12 pm

    daca au pensii din functia de parlamanentar, cred ca li se poate aplica Codul Muncii in vigoare. 3 zile nemotivat de la servicu. desfacerea contractului de munca. asta nu priveste imunitatea parlamentara.

  13. aurelian said

    am December 17 2008 @ 2:25 pm

    SUNT FOARTE DE ACORD !

  14. a2 said

    am December 17 2008 @ 2:26 pm

    demisi si batuti cu nuiaua la fund in piata unirii la ore de varf

    chilotii jos, bineinteles

  15. dorina g. said

    am December 17 2008 @ 3:35 pm

    si nu o mai puneti pe pupaza de udrea la inaintare.

  16. dorina g. said

    am December 17 2008 @ 3:39 pm

    cum dracu, Doamne iarta/ma poti pune tatele astea la guvernare? asta nu a auzit de morala si etica? ce ii dati in prim plan mamelele de maimutica?

  17. dorina g. said

    am December 17 2008 @ 3:39 pm

    daca aparea Mr Obama cu penisul in iegari, ce mai afisati?

  18. Ovidiu CRACIUN said

    am December 17 2008 @ 3:51 pm

    Sustin propunerea !

  19. dorina g. said

    am December 17 2008 @ 3:59 pm

    CARE?

  20. Dorina Avramut said

    am December 17 2008 @ 4:07 pm

    Depinde la ce ne raportam cand spunem “lenesi”. Daca il luam ca punct de referinta pe Domnul Iulian Urban atunci este posibil sa fie demisi mai toti parlamentarii, asa ca…ce este “lenes” pentru unii pentru altii poate fi foarte” harnic”.Complicat se pare “a fi”…

  21. dorina g. said

    am December 17 2008 @ 4:30 pm

    NUUU. daca ma refer la Dl. Urban, pot spune DOAR ca imi pregatesc SINGURA APARAREA! nu imi da nimic.

  22. Cris said

    am December 17 2008 @ 4:41 pm

    HA HA HA ce-am mai ras…corb la corb sa-si scoata ochii? si pe urma despre care promisuni e vorba? ca din electorat face parte si clientela politica…

  23. Cristina Turcitu, Otopeni said

    am December 17 2008 @ 6:18 pm

    De acord, fie cu demiterea, fie cu sanctionarea sa pina se “demite” singur, daca nu se corecteaza si continua sa nu-si faca munca pentru care este platit.

  24. Wawy said

    am December 17 2008 @ 7:56 pm

    DA, sustin aceasta propunere legislativa!

    Dar sa fie valabila si pentru cei ce “dorm – bine mersi” in sedinte!

    Gasiti, Va rog, o modalitate prin care sa nu mai fie nevoie de alte alegeri in cazul persoanelor demise!

    Eventual prin numirea celui de-al doilea sau treilea candidat de pe lista!

    ACEASTA LEGE AR FI EXTRAORDINARA.

    Sunt convins ca ar lua exemplu si alte state ale UE!

  25. Doru said

    am December 17 2008 @ 8:52 pm

    Doamne , da ce tzatze are …… , cred ca sta la tribuna tot timpul si nu mai doarme nici unul in sala ….

  26. Marian D. said

    am December 18 2008 @ 1:55 am

    Eu as propune sa fie impuscati ! Mai ales astia care au fost in parlament din 1990 incoace. Toti, ca n-a fost unul caruia sa-i pese macar un pic acolo de tara asta. Unul, mah, unul macar. De unde atata ? Fiecare sa fure pt el si clanul lui. N-au nici o treaba cu tara asta, cu istoria ei, cu populatia ei, cu demnitatea ei, economia, natura, etc.

  27. S. Civic said

    am December 18 2008 @ 7:54 am

    Ar fi greu de aplicat.Pâna atunci sper ca d-l senator Urban va afla si ne va spune daca parlamentarii sunt platiti si pentru zilele/orele când nu sunt prezenti la Parlament.

  28. ildiko said

    am December 18 2008 @ 9:13 am

    Am uitat. Aceasta propunere prin gurita lui Elena Udrea s-ar putea sa provina de la seful ei cel mare, care astfel ar avea un instrument sa controleze si parlamentul

  29. izabela said

    am December 18 2008 @ 10:15 am

    ar trebui mai intai sanctionati, se la ia masinile si telefoanele de serviciu. dupa aceea penalizari, sa li se scada din salariul ziua in care nu s-au prezentat la “job”; si daca nici asa nu se potolesc, demisi si gata. aceeasi masura ar trebui aplicata si celor care efectiv dorm, cum am tot vazut la televizor, si cei care joaca solitaire la noile lor laptopuri de nu stiu cate mii de euro.

  30. Popescu Mihai said

    am December 18 2008 @ 10:16 am

    In sfirsit…..cineva vine cu o idee mai mult decat minunata.
    Si cind va aparea acel act normativ????

  31. constantin s. said

    am December 20 2008 @ 12:27 am

    Cred ca este un fel de joaca de-a democratia……cum sa demiti un parlamentar atat timp cat el a ajuns acolo prin optiunea unei majoritati….Parlamentul nu este sala de clasa unde madam Udrea a dat cu mopul si nici Parcul Moghioros la servirea sarmalelor……

  32. dan said

    am January 7 2009 @ 12:27 pm

    Cred ca deocamdata suntem reprezentati de prea multe persoane. Probabil ca am luat exemplul altor state privind modelul de legislatura bicamerala. Practica a demonstrat si demonstreaza mereu ca ce-i mult, adica peste un achilibru optim, se strica. In primul rând as elimina notiunea de partid politic. De ce ? Simplu : ideologii diferite doar pe hârtie, în rest domneste HAOSUL. Suporterii acestor partide,în acelasi timp, se pupa înttr ei, se bat, se scuipa, se denigreaza, trec “granita” foarte usor de-o parte sau de alta partidelor, depinde de unde bate vântu’.
    Daca au sânge-n …. de ce nu propun un referendum privind modelul de legislatura unicameral cu doar maxim 2 persoane ptr. fiecare judet. (de ce doua? în caz de crapa unu’ sa-i ia locul vicele). Iar presedintele sa fie ales dintre ei prin vot direct, transparent.
    Pe scurt : nu se va face nimic pentru ca noi, “prostimea” am devenit lenesi si nu ne intereseaza decât boala caprei, cea a vecinului.
    Dar EI n-ar trebui sa uite ca suntem noi prosti, da’ în acelasi timp suntem multi (vorba lui Lapusneanu)
    Ar mai fi multe de spus….

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean