Cum comentati eliberarea din arest a lui Cocoana, care a omorat un tanar cu ferarri-ul ? Astept comentariile voastre
Geza mi-a trimis acest mesaj si profit de ocazia sa pun in dezbatere publica acest subiect; Va amintesc faptul ca Cocoana a fost arestat intrucat procurorii spuneau ca poate sa influenteze martorii, astfel incat odata terminata cercetarea si fiind gata trimiterea in judecata, instanta a apreciat ca nu trebuie sa mai stea dupa gratii, desi pedeapsa care o poate primi bate usor catre 5 ani de inchisoare.
Iata mesajul lui Geza : Buna,
Uite ce am scris pe blog: http://groller.info/geza/2008/12/14/cocoana-eliberat-dupa-ce-a-omorat-un-tanar-cu-ferarri-ul-in-timisoara.html
Tu ce parere ai despre aceasta decizie? Ti se pare corect ca dupa ce a omorat omul acela cu masina pe trotuar sa fie eliberat?
Te rog sa scrii si pe blogul tau sa afle lumea treaba asta. E nedrept ce se intampla in tara asta! Sper ca tu sa poti schimba ceva acolo sus!
Cu stima,
Geza
ASTEPT COMENTARIILE VOASTRE
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Gez said
am December 14 2008 @ 6:32 pm
Multumesc ca ai deschis acest subiect catre dezbatere. Mie mi se pare o nedreptate ceea ce s-a intamplat!
DZ said
am December 14 2008 @ 6:37 pm
O mare mizerie si porcarie ! Trebuie sa faca puscarie – ani grei si asta sa fie un exemplu !! La ce avem politie si toate institutiile statului daca astuia i se da drumul ? Si mass-media de ce nu face valva sau oare sunt interese ???
dracu de nenorociti, umoara oameni si apoi nu stiu ce indivizi decid ei ca poate sa fie cercetat liber ! NU BAI ! vreau sa stea in puscarie si sa hotarasca instanta sa-si “faca” anii grei de puscarie si sa fie totul mediatizat ..asa ca smecherii si durii sa bage la cap ca legea e lege si autoritatea statala functioneaza
insa daca iar comit aberatii dastea.. + ca mass-media trece subiectul cu vederea
Cocoana esti un jeg uman ! Sa mori si tu exaCT cum a murit si acel tanar
Maria said
am December 14 2008 @ 7:05 pm
Parnaie sau omorat si el si daca se poate tot cu un ferarri
Adrian said
am December 14 2008 @ 7:08 pm
Inca o dovada ca Romania este o tara corupta, si averea tine loc de lege. Constitutia Romaniei se aplica doar paturilor medii si sarace.
Morosanu said
am December 14 2008 @ 9:01 pm
Cred ca fiecare localitate din Romania are cite un “caz Cucoana”. Ce-i mai trist e ca in final pedeapsa va bate mai degraba spre vreo 2 ani cu suspendare decit spre cei 5 pe care-i spui tu.
sepia said
am December 15 2008 @ 2:34 am
Coruptia e eradicata doar prin solutii radicale, as putea spune chiar extreme.
Coruptia va fi eradicata cand tentativa de a ocoli legea va fi pedepsita mai dur decat fapta in sine.
Singurul care a reusit sa faca ceva treaba in sensul asta a fost (se pare) Vlad Tepes cand pt. un furt erai tras in teapa.
Daca omul asta scapa cu suspendare din chestia asta si mie imi miroase ca asa se va intampla, atunci ar merita un glonte in cap sau un brici in beregata.
Eu unul, daca as fi o ruda apropiata a victimei,(sot, parinte, copil) nu as sta pe ganduri prea mult. Cred ca e crestineste sa ierti pe cel care iti greseste, daca acesta isi asuma greseala, dar nu cred ca as putea sa iert un individ care dupa ce iti omoara pe cineva drag, se foloseste de situatia sa materiala ca sa iasa basma curata. Asta e AROGANTA CIOCOIASCA SI E IMPARDONABILA!!!!!!!!!!!!!
Parmalat said
am December 15 2008 @ 6:00 am
E greu de spus… daca l-au prins e clar ca trebuia sa-l tina arestat si sa fie si condamnat la inchisoare, dar prost a fost ca l-au prins…
In principiu Cocoana nu e un om lipsit de posibilitati, putea sa fuga oriunde in lume si sa o ia de la inceput. A fost tampit ca s-a lasat prins (sau a avut un plan!), dar tampiti au fost si cei care l-au pus in libertate acum.
Accidentele de masina ridica niste probleme morale foarte grele fiindca lipseste cu desavarsire elementul intentie. Mai foloseste cuiva acum daca face Cocoana inchisoare sau nu?! Totusi – avand in vedere ca a fost arestat – ar fi putut instanta sa-l mai tina cateva luni in arest.
Eu personal as pedepsi accidentele de circulatie cu despagubiri materiale si morale imense pentru familia victimei. Inchisoarea nu mai foloseste la nimic, dar familiei victimei ar putea sa-i foloseasca niste sume de bani ca o minima reparatie pentru ce s-a intamplat. Pe de alta parte exista n metode pentru a evita orice impunere pecuniara…
Complicat! Daca familia victimei si autorul nu se inteleg pe loc la bani, atunci as condamna autorul la inchisoare. Dar le-as da posibilitatea sa se inteleaga la bani cu plata imediat – cash, terenuri, apartament, orice dar imediat. Daca autorul e un om de nimic si n-are cu ce sa plateasca atunci l-as arunca in inchisoare ca oricum sta liber degeaba.
Serban said
am December 15 2008 @ 6:28 am
Justitie stramba , chioara , ciunga …
Bine ca au inchis-o pe femeia saraca cu mai multi copii , care n-a avut bani de pensie alimentara !!!
Nu ma mira nimic : asta e tara noastra si astia suntem oamenii care traim in ea … cu totii !!!
Dan said
am December 15 2008 @ 6:43 am
Orice nas isi are nasul ! Chiar daca a scapat pentru moment, desi este regretabil ceea ce se intampla, toti cei care gresesc vor plati mai curand sau mai tarziu !
Popescu Mihai said
am December 15 2008 @ 7:19 am
Intr-un articol precedent ati expus cazul unei femei de 35 de ani din Gorj care face inchisoare 2 ani pentru ca nu poate achita pensia alimentara de 35 de lei/luna.
Aici vad eu dreptatea. Daca vrei sa scapi de puscarie in Romania, trebuie sa omori oameni, nu sa furi sau sa faci o alta “gainarie”.
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.
Cristina Turcitu, Otopeni said
am December 15 2008 @ 7:23 am
Acest caz demonstreaza -daca mai era nevoie- ca este nevoie de o reforma reala in justitie!
Gil said
am December 15 2008 @ 8:20 am
O data cu venirea la putere, banul isi spune inca o data cuvantul.
Bani aduc fericirea?
Unul la cimitir , unul la Revelion .
Fiecare dupa posibilitati.
Amintitiva Ferma Animalelor.
raz said
am December 15 2008 @ 8:44 am
Vorbim degeaba. Noi vorbim si banditii umbla liberi asteptand urmatoarea victima. In tara asta nu se va schimba NIMIC NICIODATA. Vreti ceva mai bun? Europa e mare. Eu daca as putea as pleca fara sa ma uit o clipa inapoi.
apocas said
am December 15 2008 @ 8:54 am
cu sotia lu adrian paunescu (la craiova, parca) cum a iesit pana la urma?
Elena said
am December 15 2008 @ 9:10 am
Iata un exemplu ca vechile coduri penal si de procedura penala trebuie schimbate, nu doar modificate pe ici, pe colo, dar in partile esentiale sa ramana sa ramana la fel.
Tepes said
am December 15 2008 @ 9:10 am
Romania = Spaga ,da-o in morti de tara corupta…”daca ai bani stai in fata”
Trez said
am December 15 2008 @ 9:11 am
am plecat deja din ro. smecher baiatu, ia sa vedeti sum scapa de puscarie. daca urban chiar e serios in tot ceea ce spune ca face, tot nu rezolva nimic, se lupta cu morile de vant
Constantin-Alexandru Tabacu said
am December 15 2008 @ 9:21 am
Este normal sa-l elibereze. Pentru ca intr-adevar NU este un pericol social. Crima nu a fost cu intentie.
Asta nu inseamna in nici un caz ca nu continua ancheta si nu va fi trimis in judecata.
Eu propun sa nu fim asa justitiari doar pentru ca are un Ferrari.
loreta said
am December 15 2008 @ 9:23 am
@parmalat
daca victima ar fi fost o ruda de-a ta cam ce daune morale si materiale crezi tu ca ar inlocui viata cuiva drag ???BIG MISTAKE a justitiei romane ,ca mereu de altfel .nu se dezice nici in al 12-lea ceas .in primul rand trebuie schimbata toata sleahta care se cheama justitie si adusi altii noi care vor stii sa-si faca treaba .poate de acolo , de sus , de unde sunteti acum , d-le urban , sa nu mai lasati sa se intample asemenea nedreptati .
MADCAT said
am December 15 2008 @ 9:24 am
apocas, cu sotia lu paunescu o fost rapid: paunestii au platit cheltuieli de inmormantare + o pensie lunara de vo cateva milioane pe viata si o excursie anuala, parca, si totul o fost uitat: mortul o inviat, rudele sunt fericite, paunestii sunt nevinovati si traiesc cu constiinta impacata!
Halal tara, halal justitie!
barbu said
am December 15 2008 @ 9:39 am
sincere regrete pentru suferinta familiei celui accidentat !
faptul ca persoana care a efectuat accidentul are marca ferrari nu este o circumstanta agravanta. ar fi fost la fel de grav sa aiba trabant. pe de alta parte retinerea se face printre altele daca exista pericol social. cel vinovat va trebui sa raspunda in fata legii si sper ca legea sa fie impartiala, iar faptul ca este in libertate ar fi o josnicie in cazul in care cel care a provocat accidentul ar fi fost la momentul accidentului sub influenta alcoolului s-au nu ar fi detinut o licenta valida de a conduce.
eu imi pun in schimb o alta intrebare! daca domnul avocat l-ar fi avut client pe detinatorul marcii exclusiviste ar mai fi facut circul acesta mediatic?
parerea mea e sa lasam fatarnicia si sa abordam cu mai multa obiectivitate.
Trez said
am December 15 2008 @ 9:48 am
bine punctat barbu
politicianul said
am December 15 2008 @ 9:49 am
Asta-i legea!Cei care i-au dat drumul pana la terminarea procesului, au aplicat o LEGE ,n-au facut-o de capul lor!Concluzia:buna sau rea ,legea-i lege cu sau fara comentarii!Ce-o urma ,vom vedea….
Ilie said
am December 15 2008 @ 9:53 am
Ica o data se vede adevarul amar di Romania: “Legile sunt facute pentru catei, dulai sar peste”
Justitia a ajuns o rusine si o plaga devastatoare a societatii romanesti, cinstea din interiorul ei se vede ca o lumanare intr-o padure mare si intunecoasa.
Pacat
nicolae said
am December 15 2008 @ 10:01 am
daca este legal sa transferi procesul de la Timisoara la Criova,daca este legal sa fie eliberat cel care a provocat accidentul si a fugit de la locul accidentului atunci aceasta este tara pe care o avem si pentru care au votat doar sub jumatate dintre noi.Cei care comenteaza au votat sau au fost in vacanta???!!!!
doru said
am December 15 2008 @ 10:03 am
Este revoltator faptul ca ei au considerat deja ca acest criminal nu trebuie sa ispaseasca nici o pedeapsa . Faptul ca trebuia sa ramana in arest , s-ar putea sa fie singura pedeapsa pe care o va lua . Despre culpa , normal ca intr-un accident de circulatie nu este nici o intentie . Dar faptul ca mergea cu viteza cu care mergea , nu este deja o intentie ? Justitia in Romania , mai ales modul cum actioneaza ea in Dolj , trebuie decapitata . Persoana in cauza mai este si medic , cum sta el cu constiinta juramantului pe care l-a depus si faptul ca a omorat un om . Influentarea martorilor se poate face si cu el in puscarie , ca doar nu el actioneaza ci banii lui . RUSINE domnilor judecatori .
dirk said
am December 15 2008 @ 10:23 am
Domnule Urban,
Sunteti la putere acum. Faceti ceva pentru ca balanta justitiei sa nu se incline in functie de greutatea contului acuzatului!
Astept sa ne comunicati ca ati facut ceva pentru indreptarea acestui caz!
Mi-ar place sa cred ca puteti actiona mai mult.
Stiti pentru ce ma bucur pentru alianta PDL-PSD? Pentru ca daca ar fi fost PNL cu unul dintre castigatori atunci nu puteau sa-si impute nimic altuia si continua un santaj politic murdar.
dinu said
am December 15 2008 @ 10:24 am
La fel cum am “comentat” decizia judecatorilor care au “condamnat-o” pe sotia lui Adrian Paunescu, deputat or senator la acea data, pt uciderea din culpa a trei persoane, intr-un accident de masina, la 2 ani cu suspendare. Da, la 2 ani cu suspendare!????
Spuneam unor prieteni, pe la inceputul anului 2008, ca lumea se va confrunta cu o criza economica, si nu numai, cat de curand, si ca pe acest fond vor avea loc miscari sociale ample, revolte sociale, chiar razboaie civile. De aceasta data nu voi mai rata o asemenea ocazie, nu voi mai ierta pe nimeni, ca in `89.
Este decizia mea si nu sunt un anarhist, dimpotriva. Insa, toate au o limita.
Cand justitia este doar pt “catei”, ea, justitia, va ajunge, mai devreme sau mai tarziu, sa se faca in strada, la propriu.
Marian said
am December 15 2008 @ 10:43 am
Sa-l ia draku de sistem judiciar, este doar pentru cei cu relatii si cu bani, bani furati din buzunarele noastre, unii platesc cu ani buni de inchisoare ca au furat o gaina si altii care nenorocesc oameni, familii si omoara se plimba bine mersi pe strajile din Romania. Cred ca mai bine ne-am face singuri dreptate!
shogun said
am December 15 2008 @ 10:51 am
N-o mai frecati atata – s-a aplicat legea si gata.
Daca ramanea procesul la Timisoara nu ar fi fost eliberat din cauza judecatorilor corupti.
Accidentul s-a produs fara intentie, n-are antecedente , care-i problema?
Oricine poate ajunge in aceeasi situatie cand se afla la volan in traficul asta infernal.
Si daca are Ferrari ce? Unoara le plac femeile , lui ii plac masinile.
Sa ne spuna Urban cate procese asemanatoare exista la ora actuala in RO. si nu sunt atat de mediatizate.
0 barat said
am December 15 2008 @ 10:53 am
shogun cand o fi mata sau prietena ta..sau copilul tau omorat , atunci sa vorbesti ma imbecilule
dracu de tampit ce te-a facut mata, prost esti ma date-n gura matii
danio said
am December 15 2008 @ 11:07 am
noi degeaba comentam aici cocna ne va rade in nas oricand si oricui,legea pt el nu exista”banii vorbesc,banii vorbesc”iti vine sa tampesti cand auzi kiar nu mai gasesc cuvinte.dak familia victimei a acceptat banii in skimbul tacerii atunci……………… dar daca nu a acceptat si spera sa se faca dreptate nu o va gasi in tara asta.
E-maniacs said
am December 15 2008 @ 11:49 am
E un subiect dureros.
Cred ca in toata tara existe infinit numar de cazuri asemnanatoare. Si e strigator la cer sa vezi ca viata unui tanar de varsta noastra e curmata de …. un increzut, de un parvenit care se crede dumnezeu….
Problema e ca aproape sigur, cum ziceau si alti cititori, acest cocoana ne va rade in nas….
si noi tot cu frica in san o sa traim, oare noi cand o sa murim din cauza unui inconstient….
Marian D. said
am December 15 2008 @ 12:00 pm
Mi se pare ceva normal , in Romania. Victima trebuia sa nu iasa din casa daca stia ca beizadeaua cu ferrari iese la plimbare. E vina victimei. Clar. Justitia a facut dreptate, ca de obicei – criminalul iese castigator. Yuppie ! Pai cum sa nu iubesti tara asta de ca… ?
In Romania dreptatea trebuie sa ti-o faci singur – ochi pentru ochi, dinte pentru dinte !
mona said
am December 15 2008 @ 12:01 pm
PEDEAPSA SPRE 5 ANI????
pentru atatea fapte ,ar merita macar 20 in ocna de uraniu.
Un baiat care avea tot viitorul in fata…. A MURIT,o mama care a ramas marcata pe viata,de fapt toata familia lui,si criminalului ii s-a dat drumul din puscarie de ziua lui???
Unde este dreptatea??
Daca era un parlit de muncitor ,deja era condamnat de mult (vezi cazul femeii care face puscarie 2 ani ca nu are de unde plati 35 ron / luna).
Jegul asta ,caci nu pot sa ii zic altfel,precis a condus si beat caci de aia a fugit de la locul faptei,a avut si viteza mare,a si omorat un baiat,si scapa???
RUSINE JUSTITIEI ROMANE!!!.
OARE CATI BANI AU PRIMIT CEI CARE L-AU ELIBERAT??
NEAPARAT TREBUIE FACUT CEVA!NU SE POATE SA ISI FACA SARBATORILE IN LIBERATE,CACI MAI POATE OMORA PE CINEVA.
GANDITIVA LA ASTA.
REVOLTATOR!!!
ANA said
am December 15 2008 @ 12:03 pm
CE SE INTAMPLA CU JUSTITIA DIN TARA ASTA?
DE CE NU PRIMESC NICI UN FEL DE SANCTIUNI ASPRE CEI CARE DAU VERDICTE
ABERANTE?
DE CE TREBUIE SA PLATIM NOI GRESELILE LOR? VEZI SITUATIA PROPRIETATILOR!
C
Gabriel said
am December 15 2008 @ 12:03 pm
Intrebare. Mai puneti botul la minciunile autoritatilor, si chiar credeti ca care detin Ferrari, Porche, Q7 fac puscarie in tara asta??????????????? Dar naivi mai sunteti.
Inchisoarea era doar pentru ,,braconaj,, si se da doar celor cara au indraznit sa prinda cativa pesti pe dunare ca sa dea de mancare celor 5 copii.
mona said
am December 15 2008 @ 12:06 pm
Mai shogun ,daca tie ti-ar fi omorat copilul sau vreun farate etc.. tot asa ai gandi???
Zici ca nu a fost cu intentie??
Cu intentie nu e atunci cand conduci (nu conteaza marca masinii) regulamentar si iti sare careva in fata masinii,atunci da,dar atunci cand gonesti ca un nebun???
ADMINUL LUI PESTE said
am December 15 2008 @ 12:10 pm
bine zis Mona
Nades said
am December 15 2008 @ 12:15 pm
Fratilor de ce va mirati ?! Este normal si uitativa bine la cine este de vina in cele mai multe cazuri, POLITIA RUTIERA va spun ca ei sunt primii care vin cu probe, declaratii ale martorilor, masuratori .Pana sa ajunga la procurori multe informatii se pierd, se musamalizaeza sau se distorsioneaza in asa fel incat sa fie undeva la limita vinovatiei ,, Mortul e de vina,,. Politistii rutieri sunt cei mai spagari si fac pre putin in litera legi , vedeti sute sau mii de cazuri de permise luate pe spaga, smecheri cu lovele care fac victime dar care apoi nu numai ca sunt liberi dar sofeaza in continuare fara probleme, vedeti traficul din orasele mari unde cururile lor nu satu decat in birouri sau pe la colturi sa ii salte o amenda vre-unui amarat care nu poarta centura. Ultimul exemplu ar ca am sunat saptamana trecuta de 3 ori la 19544 si am sesizat o foarte aglomerata intersectie din Bucuresti La Real Vitan cu probleme de semaforizare si am solicitat agenti in zona. Au spun Da, da si nimic , asta este POLIA RUTIERA ROMANA o freaca si pe bani frumosi si mai mult este ca sunt banii nostri…
Rikki said
am December 15 2008 @ 12:19 pm
asa o sa se intample si cu nistorescu?
Romeo said
am December 15 2008 @ 12:35 pm
Justitia din romania nu exista! sunt doar legaturi de prietenii
Deea said
am December 15 2008 @ 12:53 pm
intentie = infractorul prevede rezultatul faptei sale , rezultat pe care il urmareste prin savarsirea faptei (directa) ; infr. prevede rezultatul , si desi nu-l urmareste , accepta producerea lui (indirecta)
eu nu cred ca acest domn cand a iesit pe strada , a pornit manat de dorinta de a-l ucide pe acel tanar !
motivul pentru care ar fi putut fi judecat in stare de arest este fuga de la locul faptei …
nu intelegeti de-aici ca-i iau apararea d-lui cucoana , nici pe departe ! sper sa fie aplicata legea , iar d-lui sa-i fie aplicata o pedeapsa proportionala cu gravitatea faptei savarsite .
legi avem (unele mai bune decat altele ) insa mai prost stam la capitolul aplicarii acestora .
d-nii procurori trebuie sa-si faca treaba !
daca procurorul + organele de cercetare penala isi fac treaba asa cum trebuie , judecatorul tb. sa ia decizia corecta , nu are de ales ! dar cand i se prezinta un dosar de doi lei ,nu are pe ce sa puna o sentinta dreapta .
coruptia si incompetenta MARE este in randurile procurorilor ,iar nu printre judecatori (mult mai putin )- experienta proprie !
nu uitati ca exista mai multe grade de jurisdictie !
este unul corupt , dar , nu pot si nu vreau sa cred ca toti sunt corupti !
D-lor procurori , faceti-va treaba !!!
cristal said
am December 15 2008 @ 1:04 pm
URAAAAAA !!!!! SA SCOATEM STEAGURILE CU SECERA SI CIOCANUL CA S-A REINTREGIT PARTIDUL COMUNIST !!! AU MURIT OAMENI CA SA PLECE COMUNISTII SI SE PARE CA SI-AU DAT VIATA DEGEABA , SE RASCOLESC IN PAMINT CAND VAD GOLANEALA CARE DOMINA VIATA POLITICA .
PACAT DE VISELE NOASTRE SPULBERATE DE GASTILE DE SECURISTI IMPLANTATI IN TOATE PUNCTELE CHEIE ALE TARII. POATE CAREVA SA SPUNA VREO AVERE IMPORTANTA FACUTA IN ROMANIA FARA LEGATURI CU PCR-UL SAU UTC-UL SAU EXTERNELE ( VOICULESTI , MICULI , COPOSI ,BADEA TELEAGA ,ETC )? MAI LASA ASTIA PE CAREVA SA II DERANJEZE ? VALIZA SI LA GRANITZA CA AICI NU MAI ESTE DE STAT
Radianu Mihai said
am December 15 2008 @ 1:06 pm
si de data asta justitia si-a facut treaba!
probabil ca a sponsorizat pe cine trebuie in campania proaspat in-
cheiata!
nu meritam ceva mai bun!
Uigres said
am December 15 2008 @ 1:44 pm
CINE ARE BANI SI S..A TARE,FACE PE ORISICARE
carmen said
am December 15 2008 @ 2:09 pm
Deci, singura noastra este pedeapsa DIVINA, nu-i asa?
alt cristi said
am December 15 2008 @ 2:23 pm
Da, sunt convins ca coconul nu a intentionat sa omoare pe nimeni. era convins ca toti amaratii de pe trotuar i-ar fi facut, umili, loc LUI si MASINII LUI.
Desigur, nu e un pericol social. Nici nevasta lui Adrian Paunescu nu e un pericol social, si nici toti ceilalti posesori de masini puternice si simt dezvoltat al nesimtirii, care inteleg si din acest caz ca au drept de viata si de moarte asupra celorlalti.
Nici un pericol social!
As vrea sa-i vad pe Parmalat si pe cei care gandesc ca el avand de-a face cu alde Carmen Paunescu sau Cocoana in trafic !
sign'n'sauer said
am December 15 2008 @ 2:29 pm
alt cristi > de acord 100%
costel said
am December 15 2008 @ 2:46 pm
Mie mi se pare normal: ai Ferari ,deci poti cumpara orice !!! Mi-a placut “argumentul” avocatilor ucigasului : nu reprezinta un pericol pt. ca a omorat UN SINGUR om !!! Dar de cati era nevoie ca sa mearga la “mititica”? Ce nu pot eu sa inteleg este : cum poti ca avocat sa pledezi ca un criminal sa fie scos “basma curata “? Te lupti sa-l scoti cu 10 ani in loc de 15-25 , dar nu-l scoti vinovat pe mort !!! Dar cum noi suntem originali de vreo 2000 ani , va readuc aminte vorba aia : frumoasa tara Romania ; pacat ca este locuita !
Unu fara ferrari said
am December 15 2008 @ 2:48 pm
Pentru Parmalat,
Ce ai zice “amice” daca ti-ar calca mortal masina, copilul de cativa anisori sau sotia sau pe oricine drag si soferul respectiv ar fi un pusti de bani gata?Ai fi fericit cu o suma impresionanta de bani sau te-ai simti mai bine sa il stii pe respectivul cel putin 10 ani in puscarie? Chiar ai inchide ochii si a doua zi ai merge mai departe? Este plina tara de ganditori dinastia ca tine.Cu respectul cuvenit
costel said
am December 15 2008 @ 2:50 pm
Catre PARMALAT : am citit ineptiile scrise de tine.Daca un criminal cu Ferari ti-ar omori copilul , ai negocia cu el pretul ? Esti cam varza : mai bine faceai economie de gandire ca de-aia apare efectul de sera .De la “ganditori” ca tine !
adminule bastanule said
am December 15 2008 @ 2:53 pm
Unu fara ferrari – bine spus!!!!!!!!!!!!
bravo si tu costele
bai dementilor asta cocoana a omorat un om ma !! daca era vreo ruda a voastra , copilul vostru ce dracu spuneati ? faceti voi altul …cum a spus un nenorocit de doctor ????
treziti-va dracului ca sunteti ori prosti ori dementi totali
Remus said
am December 15 2008 @ 3:25 pm
Imi pare o solutie normala, fireasca, iar faptul ca respectivul a petrecut timpul asta inchis din punctul meu de vedere a fost un abuz.
Pericolul social reprezentat de fapta omului se leaga strict de dreptul acestuia de a conduce un autoturism, ori acest drept i-a fost restrans dupa comiterea infractiunii, deci el nemaiputand conduce nu mai era pericol pentru societate …
Cate accidente soldate cu morti se petrec zilnic, cate se intampla zilnic exact in conditiile in care s-a intamplat accidentul cauzat de aceasta persoana, ori de ce nu sunt arestati toti? Imi permit sa spun ca omul asta a facut puscarie strict pentru ca are ferarri . Daca avea o dacie 1310 si facea exact aceeasi fapta nu se mediatiza, drept urmare nu patea absolut nimic.
Cate infractiuni se petrec zilnic mult mai grave si sunt cercetate cu faptuitorul in stare de libertate. Pe nu stiu ce jegos de interlop Sila nu stiu cum, pe care l-au arestat aproape cu trupe swap, a fost eliberat, pai putem sa comparam???
Nu mai muscati asa usor la momeala oameni buni …
Riki said
am December 15 2008 @ 3:29 pm
Nu trebuie omorat , saracu’ … trebuie sa stea inchis si sa primeasca doar apa si sare , sa mai traiasca , dar sa nu traiasca bine .. omul ala care a murit avea o viata plina si fericita cred el a facut sa nu o mai aiba. Cocoana asta si cei care i-au dat drumul trebuie sa fie pedepsiti. Tot o parere ca si a celorlalti … nu am citit toate posturile , imi cer scuze , dar asta e parerea mea.
Riki said
am December 15 2008 @ 3:35 pm
Aoleeeuuuuu … acum am citit si ce scrie Parmalat asta….. Impusca-te frateeeeeee (parmalat)
Deea said
am December 15 2008 @ 4:02 pm
D-le Remus , sunt 100% de acord cu d-voastra ! Cu siguranta , in acest caz “averea” nu l-a ajutat pe “detinator” , ba dimpotriva .
Deea said
am December 15 2008 @ 4:04 pm
A fost arestat preventiv pt. ca a fugit de la locul accidentului ; circumstanta agravanta .
Solcan said
am December 15 2008 @ 4:13 pm
Avand in vedere ca victima era pe trotuar se poate considera intentie indirecta si incadra la omor , dar trebuie ca si victima sa fi fost un posesor de ferrari ca sa se intample asa ceva in Romania.
Parmalat said
am December 15 2008 @ 5:25 pm
@Unu fara ferrari, admin, costel si altii asemenea: indiferent cati ani de puscarie i-ar da soferului, tot nu mi-ar aduce mie inapoi ruda decedata. Evident ca as accepta o suma consistenta de bani (consistenta in raport cu valoarea mea evident) ca reparatii morale si l-as lasa pe nenorocitul ala care n-a avut nici o intentie sa-mi omoare mie familia sa fie pedepsit de Dumnezeu.
Dar voi habar n-aveti pe ce lume traiti. Ati fi in stare sa-l bagati pe ala la puscarie si dupa aia sa ramaneti cu pomenile (fiindca cu altceva n-o sa va mai alegeti) doar ca sa va razbunati pe un om CARE N-A AVUT NICI O INTENTIE. Moarte pentru moarte, dar numai atunci cand cineva VREA sa-mi faca rau!!! Asta e diferenta dintre un om si un animal! Voi sunteti oameni rai in sufletul vostru, sunteti pusi pe facut rau altora daca ganditi asa! Cu gandirea asta n-aveti posibilitatea de evolutie spirituala, la fel o sa va tina Dumnezeu si peste 50 de ani.
gica said
am December 15 2008 @ 5:32 pm
A intervenit d-na Paunescu??? Atunci sa i se dea si un Hammer, cumparat eventual de rudele decedatului sau de judecatori, ca sa-si vada de exterminari in continuare…
Riki said
am December 15 2008 @ 6:16 pm
Parmalatule … se vede ca pe tine te-ar interesa sa dea cineva peste vreo ruda de a ta pe trotuar… ca sa faci si tu ceva bani… ca doar daca il bagi la puscarie pe saracul nevinovat, ce rezolvi ? Nu ? Nici nu stii ce injuraturi am pt tine ….Apropos…. Dumnezeu sa te tina pe tine .. pentru ca tu ai nevoie.
anonim said
am December 15 2008 @ 8:16 pm
am trecut la nume anonim pt ca nu stii an ziua de azi cu cine te pui…dar sunt un simplu cetatean care traieste in tara asta de mizerie in care se intampla tot felu de mizeri incat nu te mai mira nimic pe scurt la mine in cartierul pantelimon mai exact pe sos vergului pt cei ce o cunosc ….intr-o noapte un om din lume interlopa a omorat o persoana pe trecerea de pietoni ….toate bune si frumoase a doaua zi cand sa trezit lumea sa se duca la servici sau trezit ca trecerea de pietoni fusese mutata …..asa ca dragi ROMANI ce va mai mira in tara asta ????
vorba cuiva celebru zic eu TRAIM IN ROMANIA SI ASTA SPUNE TOTUL
Parmalat said
am December 15 2008 @ 9:18 pm
@riki: eu am ajuns la un nivel de siguranta a vietii la care nu prea ma mai intereseaza ce spun unii si altii despre mine. Dovada si faptul ca imi permit sa-mi exprim parerea cu numele meu in spatele ei. Deci nu ma intereseaza nici injuraturile tale si nici ale altora si o sa raman in continuare la parerile mele.
Am fost intr-o situatie asemanatoare, e adevarat – a fost vorba “numai” de o vatamare corporala urmata de un handicap de gradul I permanent si nerevizuibil al unei rude foarte apropiate – m-a ferit Dumnezeu de mai rau si am speranta ca o sa ma fereasca in continuare. Totusi nu m-am dus sa ma razbun ca un idiot pe un om care n-a avut nici o intentie sa-mi faca rau mie sau familiei mele. Ba dimpotriva, l-am ajutat cat am putut ca sa nu-i dea puscarie cu executare.
Om rau si razbunator ce esti, tine-o tot asa sa vezi unde ajungi!
Vlad Moldovan said
am December 15 2008 @ 10:50 pm
Nu sunt sigur, dar din cate stiu eu in Italia de exemplu, daca moare cineva intr-un accident rutier, nu conteaza cine este vinovat, dar nu se face puscarie pentru asa ceva…multi isi fac asigurari mari pentru asemenea situatii dar puscarie nu se face! Nu-i ajuta cu nimic pe rudele victimei daca persoana respectiva este in puscarie…ba mai mult nici nu le poate oferi un eventual sprijin daca este inchis… Se poate intampla oricui o nenorocire, nu conteaza ca ai Ferrari sau alta masina. Nenorocirea s-a intamplat si nu ai cum sa dai timpul inapoi…
zisule said
am December 15 2008 @ 11:47 pm
parmalat = refulat
bou cu pareri, cocalar ilustru cu site
esti un jeg , mars in gatu matii de muist
199 said
am December 15 2008 @ 11:48 pm
de acord cu Unu fara ferrari
Wawy said
am December 16 2008 @ 12:02 am
Dumnezeule, am citit atatea comentarii ca am “ametit”.
Inca nu v-ati dat seama doamnelor si domnilor?!!
COCOANA este LIBER … (pe moment!)
Un sofer care a curmat viata unui om nevinovat (in conditille accidentului dat), in statele UE cum ar fi catalogat?
Va spun eu: CRIMINAL!
Sa dea DUMNEZEU ca justitia sa-l ajunga!!!
Parmalat said
am December 16 2008 @ 3:40 am
@zisule: tu esti un nimeni. De ce mai comentezi fiindca oricum nu reprezinti nimic. Singura ta sansa sa fii bagat in seama e sa scrii pe blogul asta. In rest nu valorezi nici cat materialul din care esti facut.
Parmalat said
am December 16 2008 @ 3:46 am
Ce se oftica lumea cand ma aude! Ce-ar fi blogul asta daca n-as veni yo sa va incalzesc putin
Noname :) said
am December 16 2008 @ 7:37 am
A fost eliberat pe motiv ca “a omorat doar un om” dupa cum s-a facut publica hotarirea putzoilor de la tribunalul Craiova care pe bani grei sau pe motiv de scapat in pantaloni din cauza amenintarilor au hotarat ca trebuie cercetat in libertate.
Deea said
am December 16 2008 @ 7:40 am
Stimati domni , DECENTA !!!!
In momentul in care cineva are o alta opinie decat noi , o putem combate prin argumente , iar nu prin injurii ; este totusi parerea dumnealui si trebuie respectata asa cum fiecare dintre noi avem pretentia sa ne fie respectate parerile .
Nu putem avea toti aceeasi optica asupra vietii !
Albertony said
am December 16 2008 @ 5:21 pm
Ce tot bateti campii cu puscaria ? Nevasta lui Adrian Paunescu a omorat 3 persoane si dupa ce a primit sentinta , 3 ani cu suspendare tot ea obraznica comenta ca sentinta nu-i dreapta.
a2 said
am December 17 2008 @ 10:59 am
putea sa foloseasca si el ceva mai ieftin ca sa omoare…
Remus said
am December 17 2008 @ 2:11 pm
Domnilor, multi de aici inainte de a va da cu parerea consultati codul penal si consultati decizii ale diferitelor instante pentru aceesi fapta. Nu tineti cont marca masinii ci doar de reglementarile legale si de precedent.
Eu sunt de acord sa zicem ca pedeapsa in astfel de cazuri e nesemnificativa fata de consecinte, insa asta se rezolva schimband codul penal oameni buni, judecatorii astia care dau solutii le dau in functie de ce srie in codul penal pentru fapta respectiva, ori pentru o fapta din culpa majoritatea covarsitoare a sentintelor sunt cu suspendare. DE CE? PT CA ASA E FACUTA LEGEA. daca legea nu ar permite nu ar putea da ei judecatorii de la ei. Asta e cruda realitate.
In tara noastra exista tentatia asta de a vorbi fara sa ai nici macar cat nengru sub unghie habar despre ce se vorbeste dar sa emiti intregi teorii pe subiect.
Deea apreciez ca exista oameni care au trecut peste subiectivism si au remarcat postul meu anterior. Cu stima.
0 barat said
am December 17 2008 @ 2:14 pm
remuse nu uita , daca o sa -ti calce unul fetita si o sa moara , sa gandesti tot asa relaxat si indoctrinat amice
esti patetic (si o spun pt binele tau)
Gal said
am December 17 2008 @ 4:58 pm
asa este legea …dureros de nedreapta…..dar trebuie sa o respectam……
eu said
am December 17 2008 @ 6:31 pm
nu, Maria asta ar trebui calcat cu un lastun pana moare. legile la noi sunt de rahat sa ar trebui sa infunde puscaria pe viata, dar daca are ferrari are si bani deci… totul se poate cumpara
((
Nazistu' said
am January 13 2010 @ 2:48 pm
5 ani… de conservare in borcanul cu formol al Facultatii de Medicina pt. studiul de organe. Dupa care trebuie aruncat ca se strica …