Reclamatie vizand incalcarea drepturilor consumatorilor la Cirma Electronics

Tweet this

---------- Forwarded message ----------
From: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Date: 2008/12/3
Subject: reclamatie vizand incalcarea drepturilor consumatorilor la Cirma Electronics
To: dan.vlaicu@anpc.ro

Catre ANPC

Plecand de la reclamatia trimisa Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro de catre Cotirta Sebastian Gabriel si luand in calcul si fotografiile atasate de acesta la reclamatie, va solicitam sa aveti amabilitatea de a intreprinde o investigatie menita sa verifice daca la Cirma Electronics au fost incalcate dispozitiile legii 449 din 2003, republicata in 2008 si implicit nu au fost respectate drepturile acestui consumator.
Asteptam raspunsul dvs. scris
Urban Iulian - Presedinte al Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro

---------- Forwarded message ----------
From: cotirta gabi <gabicotirta@yahoo.com>
Date: 2008/12/3
Subject: Re: Contact asistentapentruconsumatori.ro
To: Viorel Urban <viorel.urban@gmail.com>

buna ziua ,
pe data de 09.11.2007 am achizitionat de la germanos un telefon nokia 6300 , care a incepot sa-mi faca probleme ( se bloca ,nu mai mergea bine butonul de selectare si isi pierdea semnalul ) . fiind in garantie m-am prezentata cu el la un service autorizat , mai exact la sc cirma electronics pe data de 23.10.2008 . pe data de 31.10.2008 am fost chemati sa ridicam aparatul si spre surpriza noastra am fost anuntati ca telefonul a fost scos din garantie pe motiv ca a suferit un soc mecanic . telefonul a fost inapoiat cu sigilii ale societatii dar partial ansamblat , ceea ce imi pune mari semne de indoiala in privinta profesionalismului societatii respective . am facut nenumarate incercari de a face reclamatii la nokia dar fara succes , am apelat si la opc dar tot nu am primit nici un raspuns ... aveti in atasament si poze cu telefonul dupa ''reparatie''
va rog a ma indruma sau ajuta in rezolvarea situatiei
cu stima
cotirta sebastian gabriel


Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la office@asistentapentruconsumatori.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 4606

16 Comentarii pana acum»

  1. Enache said

    am December 4 2008 @ 8:26 am

    Sunt niste incompetenti…majoritatea celor care au fost nevoiti sa apeleze la serviciul lor…NU au plecat multumiti. Merita actionati in instanta…cu OPC`ul s`au invatat si spaga e la ordinea zilei. Numai impreuna putem sa`i invingem…si nu fiind nepasatori in fata monitorului.

  2. mihai parlea said

    am December 5 2008 @ 12:17 am

    eu am avut o problema ceva mai complexa, oarecum similara, dar cu aceeasi firma. povestea mea insa este de asta vara si a ramas in continuare ne-rezolvata din pacate, cu un telefon nokia e51, folosit de 3 luni la momentul respectiv.

    cronologic:

    1. februarie 2008, achizitionare telefon nou clasa business, nokia e51, din orange shop. fericire.

    2. aprilie-iunie 2008, deplasare temporara in grecia, telefonului nu i-au mai mers 2-3 taste de la sfarsitul lunii mai, tasta altceva in momentul in care apasam o tasta (ex: 5 in loc de 9, etc), in rest functiona okay (primeam apeluri dar nu prea puteam sa formez ca n-aveam access la agenda).

    3. iulie 2008, prezentare la orange/ mag. real in constanta, dupa o saptamana, orange mi-a spus ca telefonul s-a defectat iremediabil, mi-au anulat garantia si nu mi-au prezentat nici o dovada a expertizei lor :) bummer. now what?

    4. insistente la orange, mi-au trimis un fel de dovada, o fotografie cu telefonul meu care spun ei prezinta “urme” de contact cu lichide. lucru care chiar nu reiese din fotografia lor, iar eu dorm linistit noaptea ca nu mi-am bagat telefonu la apa in mod intentionat.

    5. deci, sunat la nokia, ca sa vedeti ca lucruri ca nori de praf, ca telefon nou, ca tunete si fulgere, ca sa merg la acesti cirma electronics in constanta / mag. carrefour, pentru contra expertiza. ca o nota de subsol, suportul nokia romania vorbeste foarte foarte foarte prost romaneste. cred ca sunt fie moldoveni (no offence for our fellow moldavian people, please!!!) fie romani din diaspora care nu au practica.

    6. acuma vine partea cea mai dura, la cirma. daca doriti, noi il facem, dar garantia este oricum anulata. pentru ca service-ul orange a pus un sigiliu pe telefon si-a zis ca daca cineva il mai desface isi retrage orice responsabilitate :) penibil, dar hei, am nevoie de telefon, okay, voi il faceti, eu va platesc. constatare: telefonul are DOAR tastatura stricata, il trimitem la bucuresti pentru inlocuire.

    7. dupa 2 saptamani primesc un telefon in care mi se spune ca tastatura poate fi inlocuita NUMAI cu actualizarea softului, pentru un pret cat china, si ca modelul de tastatura nu este compatibil cu soft-ul existent. pe romaneste se cheama pacaleala, ca oricum clientu nu stie si n-are incotro deci putem sa-i umflam nota. solicit doar inlocuirea hardware a tastaturii, mi se spune ca telefonul o sa ajunga inapoi la mine in constanta in aproximativ 1 saptamana. a durat doua, numai ca asta e cea mai mica problema aici.

    8. la livrare telefonului, intr-adevar i-a fost inlocuita tastatura, SI actualizat softul desi am cerut in mod expres sa NU, stiind ca este disponibil GRATUIT update-ul pe web, si sa zicem ca ma pricep. crize la cirma ca daca nu le platesc (n.b. ceva ce n-am cerut, si care oricum era gratuit, fiind supra taxat cu 100ron pentru operatiune), nu-mi dau telefonul.

    am incercat sa contactez biroul din bucuresti care nu raspunde la telefon cu zilele. ca sunt cica prea ocupati. in orice caz, chiar in timpul programului de lucru acestia fiind contactati pe o linie interna cirma constanta – cirma bucuresti, au refuzat refacerea facturii, pe motivul ca nu mai este program la contabilitate, lasandu-mi doar optiunea achitarii sumei, si ca altceva oricum nu se poate.

    9. sunat la nokia in pragul disperarii, ca dom’le nu-mi dau telefonu, ca sa vedeti, c-o fi c-o pati.

    10. nokia foarte uimita ca de ce mi-au reparat telefonul, pentru ca atunci cand ai garantia anulata, nokia nu-ti mai repara telefonul fiind deja considerat stricat deci mergi la un alt tip de service. lucru surprinzator si pentru mine, care nu m-am gandit in micimea mea la varianta asta. totusi eu eram la un service autorizat care imi ultra-reparase telefonul (deja declarat iremediabil la prima mana) dar ma si taxase corespunzator.

    11. nokia a sunat pe alte canale la cirma, cirma mi-a dat telefonul, am platit numai ce trebuia pana la urma, telefonul a fost reparat pana la urma.

    concluziile sunt asa:
    - durata executiei 1 luna + 1 saptamana, multi nervi in trafic (locuiesc in eforie nord, si pana la constanta pe timp de vara nu faci sub 2 ore), multe alte ore petrecute la telefon pe banii mei, vorbind cu oameni fie prost instruiti fie fara dorinta de a ma ajuta.

    - telefon declarat iremediabil distrus, pus un diagnostic prost, fara sa am dreptul la replica.

    - mi s-a anulat garantia, fara posibilitatea de a-mi mai repara cumva telefonul, prezentandu-mi-se solutii de telefon nou si abonament si alte lucruri complicate (care by the way, NU sunt client orange, mi-am luat doar un telefon de la ei, ne codat, ne nimic, surprinzator de asemenea)

    - cand l-am reparat, am fost supra taxat pentru o treaba care se face GRATUIT.

    - cand am sunat la protectia consumatorului IN CONSTANTA si in TIMPUL ORELOR DE PROGRAM, mi-a intrat un mare ton de FAX !!!

    nu stiu ce sa zic si cum sa comentez. dar nu cred ca puteti face nimic in situatia mea. oricum, toate numele mentionate mai sus, inclusiv anpc/opc/sau cum s-o mai numi, s-au purtat de la foarte urat pana la cu spatele cu mine.

    tine-ti-o tot asa, sunt curios ce-ati putea spune la asemenea poveste complicata, si aparent nerezolvata.

    mihai parlea.

  3. Chiriac Constantin said

    am December 9 2008 @ 12:13 pm

    Buna ziua,

    As dori sa stiu ce s-a intamplat cu reclamatia facuta de cotirta gabi la adresa Cirma. Pentru ca din pacate am impresia ca ma voi afla intr-o situatie asemanatoare. Deocamdata am telefonul in service la Cirma dar azi se fac 10 zile si acesta e termenul maxim comunicat de ei pentru reparatie. Mentionez ca statusul telefonului se poate vedea la ei pe site si acesta este de mai bine de o saptamana pe asteapta piesa. E vorba de o defectiune minora, melodia de apel este distorsionata. Telefonul este aproape nou are 2 luni daca nu ma insel si este si unul destul de scump (Nokia N95).
    Impresia mea este ca telefoanele sunt uitate prin rafturi/cutii/mese/pe sub mese/etc si se lucreaza neprofesionist acolo.
    De aceea as dori sa stiu daca OPC sau alta institutie abilitata s-a sesizat vreodata cu privire la aceasta firma (am rasfoit netul un pic si vad ca sunt destui clienti nemultumiti de Cirma).
    Si ma intreb cum de Nokia a acceptat sa ofere servisarea unei firme care ofera service la zeci de alte marci de telefoane mobile si fara sa se asigure ca firma lucreaza profesionist.
    Si poate ne sfatuiti pe toti cei care vrem sa reclamam o firma pentru servicii proaste, cum trebuie sa-i trezim pe cei de la OPC. Pentru ca am apelat si eu odata la OPC si am constatat ca desi suntem tara UE si se bate mare moneda pe protectia consumatorului, la noi e o mare bataie de joc chiar din partea OPC. Mai precis nu raspund la telefoane (au program scurt si sunt tot timpul la cafele banuiesc), pe site la fel raspund dupa o saptamana si cu un mare sictir. Dupa raspunsul lor eu mi-am dat seama ca nu am nici o sansa sa reclam ceva, e pierdere de timp si nervi chiar cu OPC. In concluzie pe mine nu m-au ajutat cu nimic si nici nu am chef si nici timp sa stau sa alerg dupa ei. Totusi ii mai vad pe la TV, probabil numai daca aud de TV/ziare/spaga se sesizeaza.
    Astept de la d-vstra niste tips-uri, sfaturi cu privire la Cirma si modul de utilizare al OPC-ului (platit de noi toti ca sa ne apere interesele).

    Multumesc

  4. Ispir Dragos said

    am December 14 2008 @ 5:31 pm

    Buna ziua!Problema mea este legata tot de firma Cirma Electronics…Am cumparat in septembrie 2008 un telefon Nokia N95 si l-am dus la reparat la firma respectiva de doua ori pana acum .Desi ei spun ca l-au reparat,telefonul tot nu functioneaza si nu au trecut decat trei zile de la data ridicarii lui.Chiar nu stiu ce sa fac si cui sa ma adresez pentru ca se pare ca ei nu au de gand sa rezolve intr-un fel problema si cel care are de suferit sunt eu pentru ca nu pot folosi telefonul…Doresc sa precizez ca si personalul de acolo lasa de dorit.Sunt foarte aroganti si expeditivi.

  5. Croitoru Cosmin said

    am December 24 2008 @ 1:01 am

    Buna la toata lumea!Deci aceeasi problema o am si eu si tot cu rahatii aia de la Cirma,altfel nu pot sa le mai zic.Deci am cumparat un e51,foarte bucuros si mandru.La nici 3 zile au aparut probleme de soft(zic ei)dar eu zic ca problema este tot din tastatura,pentru ca desi se blocheaza de foarte multe ori(cauza impusa de cirma fiind o problema de soft),in momentul in care apas mai brutal pe el incepe sa mearga,adica se deblocheaza.Din cate am observat eu,aceasta tastatura este cu un fel de lichid,probabil de aici si toate problemele.Cu OPC?Pai eu m-am dus cu tot cu televiziune,am cumparat niste caserole cu mici (9) pur si simplu imputite,de mancai te pricopseai cu toate cele trei tupuri de hepatita,iar cand au aparut ei la televizor sa zica rezultatele anchetei:Am mai gasit in jur de 5 cutii cu mici alterati,dar care nu puneau in pericol viata posibililor cumparatori!TRAIM IN ROMANIA si ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!

    P.S. Cine se uneste cu mine sa-i dam in judecata?

  6. ovidiu said

    am January 6 2009 @ 10:54 am

    OPC? care consumatori?
    Organizatia Patronilor Consumatori
    In 2007 achizitionez o cada cu hidromasaj de la sc prima construct srl brasov – 3000lei. platita in 17.07.2007 ridicata in 11.08.2007. cand am luat-o era ambalata, m-am uitat sa vad geamurile si alte componente cat m-am priceput. acasa vad ca lipsesc 2 profile metalice de imbinare la colt a geamurilor. dupa luni de dus cu presul ca se rezolva fac reclamatie la opc brasov si primesc adresa 682 din 26.02.2008 ca pana la data 29.02.2008, bineinteles termenul trecuse, firma sa remedieze sau sa restituie banii. vine reprezentant opc la mine acasa sa constate problema si este uimit ca am montat-o 90% si o folosesc asa, adica fara geamurile din fata, 4 buc, si astept. Din cand in cand mai sun reprezentantul opc si primesc asigurari ca se lucreaza la sesizarea mea. in octombrie 2008 reclam opc bv la sediul opc pentru neprofesionalism si dau iar datele problemei. primesc raspuns pe mail in 08.12.2008 o adresa scanata cu nr 3770 din 13.07.2008, ma umflat si rasul, prin care sunt instiintat ca firma respectiva nu a depus bilantul financiar pe anii 2006 si 2007. acesta este opc fratilor. dar sa vedeti partea ascunsa: reprezentantul opc care a venit la mine in control a scapat o pasarea si anume ca tatal/socrul patronului a lucrat “la ei” si “i se pare ca firma e falimentara” atunci de ce ma luat de prost? si reclam ineficientii agenti opc la sefii lor care sunt la fel de ineficienti. pentru ce mai sunt platiti? sa dea amenzi pentru o ciocolata expirata? si aia numai cand face lumea scandal. “ciocolata mea” m-a costat 3000 de lei, cand euro era 3.09 ron. pentru recuperarea daunelor sunt sfatuit sa ma adresez instantei de judecata competente. de ce? ca i-am transmis reprezentantului opc ca ma duc si ridic produse de valoarea 3000 ron din curtea firmei cu japca? cand o sa ne cumparam si noi arme ca breloc la masina sau doar asa, ca rest la paine? toate cele bune

  7. gabi cotirta said

    am January 10 2009 @ 12:17 am

    din pacate reclamatia mea a fost ” CLASATA ” DE CEI DE LA OPC

  8. cosmin said

    am March 3 2009 @ 3:02 pm

    am si eu o problema ,,contact cu lichide”[poate a stat 5 min in bucatarie]la un sony ericsson/ parerea mea este ca cei de la service orange ori nu stiu ori nu vreau sa repare telefonul si il scot ,,ireparabil ,contact cu lichide” sigilat sa nu faci contraexpertiza, nu au frica de opc sau altii./daca il duci la alt service il repara fara sa schimbe piese dar costa ./problema este ca nu stiu ce sa mai face pt a mi se face dreptate -reclamatie la orange -la opc am facut/rog sa mi dati un raspus

  9. catalin said

    am March 4 2009 @ 11:45 am

    Buna.
    Te-ai gandit ca datorita socului nu a mai putut fi tatl ansamblat?

  10. ion said

    am March 5 2009 @ 3:06 pm

    in data de 28dec.2006 am cumparat o dacia logan break in leasing de la firma din constanta.am un grafc de rambursare a ratelor de 174 eur.de doua luni imi vin facturi colosale.in februarie factura este de 1000 ron.acesti excroci ne pun in imposibilitate de plata pentu a ne lua masina .parcul lor din cta este plin de astfel de masini lasate de oamenii care nu au mai putut plati retele .acesti excroci nu sunt verificati de nimeni?

  11. Magda said

    am March 20 2009 @ 3:49 pm

    Aceeasi problema o am si eu cu cei de la Cirma. Am dus telefonul la ei pentru ca se bloca uneori (la inceput mai rar, apoi aproape zilnic). Dupa aproape 1 luna de stat in “laborator”, m-au chemat sa ridic telefonul de la ei, cu garantia anulata, pe motiv ca a avut “contact cu lichide”. Le-am explicat ca nu a curs nimic in telefon, dar au spus ca daca nu sunt de acord cu constatarea lor sa fac reclamatie la opc sau sa-i dau in judecata. Au spus ca pot sa-mi trimita poza cu placa de baza, dar inca nu au trimis nimic… Telefonul merge deocamdata, i-am facut un update de soft si vad ca pana acum nu s-a mai blocat… Astept sa primesc poza cu placa de baza si apoi o sa le fac reclamatie pt ca au anulat garantia pe motive neintemeiate. E imposibil sa fie urme de lichid in telefon, numai daca nu au varsat ei ceva.

  12. Roman Florin said

    am June 16 2009 @ 11:38 am

    In legatura cu Cirma simt nevoia sa spun prin ce trec!!!! :)
    Am lasat la service pe 27.Mai un Nokia E51, pe motiv ca se auzea incet in casca. Domnul de acolo, amabil, mi-a spus ca imi va fi schimbata carcasa sau casca si ca telef va fi gata in maxim 10 zile.
    Au trecut cele 10 zile dar au depasit si cele “maxim 15 zile” mentionate in bonul de predare catre service, fara ca telef. sa fie reparat.
    Dupa tot ce am citit pe aici, sincer ma sperie gandul ca ma voi trezi cu cine stie ce surpriza neplacuta….din partea lor.
    Pana atunci ce imi ramane de facut e sa mai dau cate un e-mail la firma, poate, intr-un final, le va fi mila si imi va raspunde cineva !!!!!!!!!!!

  13. gigi said

    am July 21 2009 @ 3:50 pm

    firma orange e de cacat. tocmai am fost sa-mi scot telefonul din service si surpriza telefon es nereparabil si scos din garantie pentru ca a avut contact cu lichide. am mers la primul service sa uitat la telefon nici urma de lichide doar a reinstalat softul la nokia si in 5 minute gata. atat trebuia sa faca fraierul ala de la orange service care nu stiu din ce motiv a desfacut telefonul. era problema de soft atat. daca fac reclamatie telefonul trebuie trimis la expertizza la firma nokia care este in bucuresti. nasol celor care nu snut din zona. le urez celor de la orange sa-si piarda toti locul de munca, adica aceia care fac numai smecheri cu oamenii saraci.

  14. Ghita Dragos said

    am August 25 2009 @ 2:08 pm

    Am dus si eu un telefon N95 la sediul nokia din Pitesti(mall) din pricina ca nu mai avea semnal GPS. De acolo l-au trimis la Bucresti la SC. Cirma Electronics SRL, si mi l-au inapoiat peste 15 zile cu urmatoarele specificatii: “update soft+formatare. Telefonul functioneaza in parametrii de fabricatie. A SE CITI MANUALUL DE UTILIZARE.”!!! Sunt fenomenali acesti oameni. Ei cred ca numai ei se pricep la telefoane! Ba din contra: nu zic ca nu au updatat softul(adica l-au reinstalat tot pe acela pe care l-am adus eu la ei ) si l-au formatat(de formatat puteam si eu sa-l formatez, si daca nu era blocat in vodafone puteam si eu sa-i reinstalez softul), dar MI L-AU TRIMIS SI DEFECT: nu mai vibreaza de nici o culoare!!!
    Dati-mi voie sa spun cu tarie si pe proprie raspundere, ca SC Cirma Electronics SRL nu se pricepe sa repare telefoane! Ba ii acuz, -dar nu-i dau in judecata- ca au facut ‘ceva manevre’ si astfel, m-am trezit ca imi inapoiaza telefonul cu piese lipsa(sau poate ca vibratorul o fi in el, dar oricum, nu functioneaza). Daca as fi umblat intr-un telefon, si daca as fi avut si macar unele cunostinte elementare, m-as fi dus la ei si i-as fi invatat ce trebuie sa faca -cum trebuie sa repare un telefon Nokia N95. Probabil ca tehnologia a avansat mult prea mult pentru ei, si cineva trebuie sa se ocupe sa-i invete.

    Catre Domnul Director General al SC Cirma Electonics,

    Poate ca veti citi cuvintele de mai sus, si va veti da seama ca sunt peste masura de intristat si din pricina ca telefonul meu a iesit din garantia celor 11 zile prelungite.
    Nr. fisei de lucru la care a fost telefonul meu, este: 402918.
    Nu vreau sa fie sanctionat cel care s-a ocupat de cazul meu; ceea ce vreau sa va spun este ca utilizatorii sa nu mai fie tratati ca niste copii. Am si eu 30 de ani. Este bine ca sa se lucreze cu seriozitate si raspundere in firma dvs.. Eu, in locul dvs mi-as fi sanctionat drastic angajatii la cate reclamatii s-au facut mai sus din partea multora dintre cei care au apelat fortat la serviciile dvs.. Dar fiindca nu s-a facut publica nici o masura, tind sa cred ca sunteti pe mana cu angajatii. Nu dau firma dvs in judecata, chiar daca sunt mai mult ca sigur ca ati fi gasit vinovat. Nu mi s-a reparat nici GPS-ul, si in plus, vibratia telefonului a disparut cu desavarsire.

    =In atentia Nokia=
    Tind sa cred ca telefoanele produse de firma dvs -ca societate- nu functioneaza mai mult decat durata timpului acordata garantiei(in cazul meu 2 ani). Softurile noi pe care le produceti, pe de o parte aduc imbunatari aparatelor, dar pe de alta parte.. e Jale! Cum poate sa cada semnalul GPS asa dintr-o data? Cum poate telefonul sa nu mai descopere minum 3 sateliti pentru pozitionare(localizare), sau minimum 4 sateliti pentru un traseu amarat?! pana la versiunea 31.0.017 totul mergea perfect. Softul acesta suporta card de 8GB, dar ii distruge GPS-ul! Si eu nu inteleg cum de nu se mai poate introduce un soft vechi in telefon! Eu cum pot sa reinstalez un OS mai vechi pe calculator, si pe aceleasi piese, iar dvs nu puteti reinstala aceeasi versiune de software pe acelasi hardware??!!
    Dar degeaba am scris aceste lucruri. Oricum, aparatele marca ‘nokia’ au fost cu mult depasite de telefoanele samsung si SE.

    Si vi-am varsat sufletul pentru ca inca de la inceput am fost tras in tzeapa, din cauza ca telefonul N95 care l-am luat la liber de la vodafone, mi l-au dat blocat in reteaua lor, mentionand ca nu mai au alte aparate. Astea sunt vrajeli pe care dansii sa le spuna copiilor lor la pomul de iarna si la gura sobii; pentru ca am vorbit cu dansii mai inainte, si astfel am astaptat mai mult de 2 saptamani dupa aparat. Si da, numita Dana de la centrul vodafone din Pitesti poate sa va confirme asta. De-abia dupa 2 ani mi l-au deblocat -pana atunci era ilegal. Eu zic ca era cea mai mare prostie a celor de la vodafone, si nu ca era ilegal!(cu toate ca aveam abonament la ei mai dinainte).
    Nu-i voi jigni pe cei care cumpara produse nokia. Ci doar vreau sa le atrag atentia cu acest memorium al meu, ca atunci cand cumpara un aparat nokia, sa nu se bazeze pe garantie NICIODATA! Pentru ca risca sa il ia mai defect decat l-a dat; sau in cel mai rau caz… li se poate intampla orice -pentru ca cei de la SC Cirma Electronics SRL isi fac de cap.

    A, si inca ceva -ca era sa uit. Trebuie sa admit ca intr-adevar, pe timpul garantiei beneficiezi de un soft nou de instalare gratis(asta in caz ca ai fost pacalit cu un tel codat in reteaua vodafone). Dar nu va mai zic ce am patit, ca nici sa mi-l resofteze nu vroiau cei de la nokia pitesti(din mall), mentionanad ca numai si numai daca telefonul e defect! Altfel, nu mi-l resofteaza. Deci, eu nici acasa nu puteam sa mi-l resoftez(pentru ca era codat de vodafone), si nici la ei(la nokia) nu puteam sa fac asta! Imi era asa ciuda ca nu puteam sa fac nimic! Va imaginati dragi cititori in ce situatie am fost pus eu atunci? Nu puteam sa ma bucur de softuri noi care ‘imbunatateau’ performantele telefonului decat contra cost(60ron). Pana la urma, cu chiu cu vai, am reusit.
    “Da-i incolo” mi-am zis, “ca si eu lucrez tot intr-un domeniu asemanator si apot astfel sa ma razbun la randul meu pe altii”. Ca doar trebuie sa ma descarc cumva de tristetea care s-a acumulat in 2 ani! O, si cata tristete…

    Uitasem sa va mai zic ca imediat ce am ridicat aparatul de la service(13.08.2009) am sunat la nokia si mi-a raspuns un “domn” cu un accent strain (nu-i mai retin numele -asta in caz ca mi l-a dat- nici eu nu mai stiu, la cat de intristat am fost), si a zis ca o sa ma sune imediat o doamna de la departamentul “sateliti”(sau cam asa ceva:) ) Pe buna dreptate, cred ca sateliti s-au facut amandoi -ca nici unul nu m-a mai sunat pana in ziua de azi. (Si cred ca o sa mai dau de dansii atunci cand telefonul meu o sa mai de-a de sateliti.)
    Ce sa mai spun, ca daca ar fi sa spun tot ce mi s-a intamplat, nu m-ar tine o baterie intreaga de tel…

  15. anonim said

    am February 21 2010 @ 1:12 pm

    Buna ziua!
    Doresc sa va impartasesc urmatoarea experienta avuta cu firma Cirma Electronics Bucuresti: in urma cu aproximativ o luna am cumparat un NOKIA 2330 prin programul de fidelizare de la Orange.In primele zile am observat ca telefonul raspunde foarte tarziu la comenzi si ca displayul acestuia ramane luminat pe toata perioada in care este conectat cu incarcatorul.Am prezentat cele de mai sus magazinului Fonomat de unde l-am achizitionat, iar de acolo au trimis telefonul la firma Cirma Electronics pentru reparatii. Mentionez ca aparatul se afla(si se afla) in garantie. Dupa cateva zile am fost anuntat de magazinul care a trimis telefonul in service ca pot sa imi ridic aparatul deoarece a fost returnat din service. In momentul in care am deschis coletul in care era ambalat, am observat ca era lipita la modul grosolan o folie adeziva pe display, iar ceea ce m-a indignat foarte tare a fost faptul ca A FOST RUPT IN SERVICE-UL CIRMA CAPACUL BATERIEI. Drept urmare, acest capac nu se mai inchidea corespunzator ramanand un spatiu mare intre el si corpul telefonului. M-am suparat foarte tare pentru acest lucru. Cum e posibil sa trimiti un telefon aflat in garantie, in service pentru reparatii si sa-l primesti cu defecte mecanice care inainte nu au fost? De unde atata lipsa de respect pentru clienti? Am cerut celor de la magazin un nr. de telefon al firmei Cirma. I-am sunat, dupa un timp a intrat robotul care spunea ca trebuie sa astept, apoi a intrat un ton de fax(sau asa ceva)dupa care am fost taxat pentru acest apel. Am cerut al doilea nr de telefon, am sunat din nou. Rezultatul a fost identic. Am cerut un email al Cirma. M-am intors acasa, am trimis un email la acestia, iar apoi am fost apelat de o doamna angajata a Cirma, care a zis ca telefonul era zgariat si ca acel capac a fost rupt de cei de la magazinul Fonomat cand l-au preluat. Am ramas socat de asemenea afirmatii! Mentionez ca service-ul a lipit pe capacul telefonului, in interiorul telefonului si pe acumulator, niste etichete de intrare in service. Doamna respectiva a spus ca ei nu au deschis telefonul cand eu am afirmat ca cel ce s-a ocupat de reparatie a rupt capacul. Deci a incercat sa ma minta si a afirmat ca resoftarea se face cu un cablu de date si ca nu se deschide aparatul. Ca urmare am intrebat-o cum au ajuns acele etichete in interior daca ei nu au dechis telefonul? Abia atunci a recunoscut ca ei l-au deschis si au lipit etichetele. Este dea dreptul strigator la cer comportamentul acelei angajate a firmei Cirma! In prima faza ma minte spunand ca ei nu au deschis telefonul, incercand sa arunce vina asupra magazinului Fonomat spunand ca ei l-au rupt, apoi daca a observat ca am prins-o cu minciuna a recunoscut. Dupa 2 zile am primit un capac nou si un email prin care ma anuntau de acest fapt. Le-am raspuns la acest mail si le-am mai spus care este parerea mea despre ei, ca mai apoi sa imi retrimita cei de la Nokia HelpLine un email spunand ca Cirma si-a indeplinit bine rolul si ca eu am adus prejudicii de imagine si am amenintat firma Cirma, iar avocatii acesteia au preluat cazul pentru analiza. Va intreb eu: de cand poti fi actionat in judecata pentru ca iti exprimi parerile pentru calitatea serviciilor oferite clientilor de o firma? Din punctul meu de vedere sunt destule marturii pe forumurile de discutii, ale celor care au fost tratati necorespunzator de firma Cirma, asa ca ei sunt cei care vor trebui sa-si revizuiasca atitudinea, si nu clientii! Dupa acesta experienta nici eu si nici sotia mea nu vom mai cumpara NICIODATA telefoane Nokia, desi timp de peste 8 ani am fost sustinatori ai aceste marci. E dreptul fiecarui client sa aleaga produsele pe care le doreste! Iar cei de la Cirma ar trebui in acest caz sa-i actioneze in instanta pe toti cei care si-au exprimat, mai ambil sau nu, parerea despre ei ca firma, despre angajatii lor si despre calitatea serviciilor oferite.

  16. zama alin si rusu anamaria said

    am December 9 2010 @ 5:01 pm

    Subsenmatul alin zama si rusu anamaria din Barlad jud.Vaslui dorim sa depunem o plangere impotriva firmei S.C. CIRMA ELECTRONICS care se ocupa cu service gsm avand sediu in bucuresti str Spataru Preda nr 12 sec 5 ,le-am trimi un telefon marca motorola wx395 fiind in garantie 2 ani cu o problema minora trebuia resoftat si avea dungi pe display .dupa ce au primt coletul prin fan curier m au sunat si mi au spus ca nu au garantia ,apoi la 10 minute m-au sunat iar sa imi spuna ca au garantia in colet dar ca ime seria telefonului nu corespunde cu cea din certificatul de garantie ,iar in final m au anuntat ca nu se poate repara ca este defecta placa de baza ,este posibil asa ceva ?va rog sa le faceti o vizita ca merita sa fie inchizi ca firma crede ca prosteste lumea pe fata ?
    cu stima alin zama si rusu anamaria asteptam un raspuns 0754619702

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: