Alimentele fast-food conduc la instalarea Alzheimer-ului

Tweet this

Cercetătorii suedezi au dezvăluit faptul că şoarecii hrăniţi cu alimente tip fast-food, timp de nouă luni, au dezvoltat nişte anomalii cerebrale asociate cu boala Alzheimer. Descoperirea, vine după ce cercetătorii de la institutul Karolinska, au publicat mai multe studii care corelează alimentaţia bogată în grăsimi, zahăr şi colesterol cu riscul de a dezvolta unul dintre cele mai comune tipuri de demenţă. "Examinând creierul acestor şoareci, am descoperit nişte modificări chimice foarte asemănătoare celor care se produc în creierul bolnavilor de Alzheimer", spune Susanne Akterin, coordonatorul studiului.

Boala Alzheimer este incurabilă şi este cea mai comună formă de demenţă întâlnită la persoanele în vârstă. Ea afectează în special regiunile cerebrale responsabile de gândire, memorie şi limbaj.

Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com sau la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1007

4 Comentarii pana acum»

  1. banceanu said

    am November 30 2008 @ 11:20 am

    Multe pericole ne pasc din cauza alimentelor modificate genetic. Cei care nu au fost in occident nu pot sa isi dea seama de degenerarea programata si planificata de oculta mondiala . Din alimente si din medicamente intentionat obscure se munceste din greu la reducerea sporului demografic mondial. Nu mai este un secret ca se fac eforturi pentru diminuarea populatiei globului prin orice mijloace si metode , ca nu sunt scrupule in acest sens . Cine scapa de bune cine nu tot la fel. Persoanele informate si cu un oarecare grad de cultura mai au de trait , pe cind ignorantii si inconstientii clipele sunt numarate.

  2. Dorina Avramut said

    am November 30 2008 @ 11:39 am

    Intr-adevar au si alimentele “un cuvant” de spus in ceea ce priveste gradul de sanatate fizica.Dar ce sunt si alimentele de fapt, privind putin mai adanc , “dincolo ” de aparente.Alimentele sunt si ele o manifestare fizica, un efect al realitatii care se manifesta in interiorul nostru.Limitarile si conditionarile( “virusii” din programul nostru mental)se manifesta in realitatea pe care o traim si o vedem.O sa vina un “timp” cand o sa punem mana pe cel mai pur aliment fara sa stam prea mult pe ganduri. Pentru asta trebuie sa ne dorim macar acel “timp”.Pana atunci nu avem decat sa “inghitim” mancare fast-food si curcani congelati adusi tocmai din SUA.Pamantul nostru “saracu” este bun doar pentru aur si petrol, mancare ” a uitat” sa mai faca.

  3. a said

    am November 30 2008 @ 1:32 pm

    daca ar fi periculoase ar fi interzise, macar in tarile civilizate daca nu la noi

  4. MADCAT said

    am December 2 2008 @ 10:02 am

    FALS!

    Aluminiul duce la aparitia Alzheimer. Aluminiul din bere, tuburi de deodorante/spray, doze de bauturi, folia de aluminiu pentru alimentatie etc.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean