In fata votului, un prost este egal cu un destept.
n-o sa vina la vot, fiindca i se pare ca totul e lipsit de sens.
unul are probleme existentiale si nu vine la vot, iar altul e sigur ca o sa iasa
tot aia si n-are sens sa se mai duca.
Mercedes si i se pare ca n-o sa se schimbe nimic, altul stie el cine o sa iasa,
iar al treilea prefera sa adoarma la un film bun de cinemateca.
prost care voteaza!!!
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro
































George said
am November 28 2008 @ 12:04 am
Asta cam asa e. Dar ganditi-va la Marean, care este, ca nu numai voteaza, ci si garanteaza. Frumoasa tara avem, pacat ca-i locuita!
Parmalat said
am November 28 2008 @ 1:04 am
Eu nu cred ca votez fiindca nu prea am pe cine. L-as vota pe Dan Voiculescu fiindca sunt PSD-ist (si cred ca asta o sa fac daca ma nimeresc prin zona duminica), dar de aia de la C.Dep. n-am auzit si nu pot sa pun stampila chiar asa pe Neica-Nimeni.
Asta de la PNL (Paul Mircescu se numeste) – n-a avut bani nici sa-si faca publicitate. Am chiar acum in fata o scrisoare de mana scrisa de el probabil si trasa la xerox in care ne spune ceva de o anume Bratianu, de Radu Campeanu si de Bunul Dumnezeu. Trebuie sa fii cretin ca sa pui stampila pe unul din asta! Ii sufla vantul prin buzunare si el vrea sa fie Deputat al Romaniei! Va dati seama cu ce ganduri se duce acolo! M-am intalnit azi cu el, cu dl. Radu Campeanu (care este un domn, trebuie sa recunoastem) si cu un mic alai de aplaudaci patetici (adica 2 sau 3); pe cuvantul meu, in afara de Radu Campeanu care a trait prin strainatate si stie sa aiba o atitudine pozitiva atunci cand iese in lume, restul erau niste tristi. Mircescu semana cu un paznic de la magazinul BIG.
Tizul said
am November 28 2008 @ 2:20 am
Madama Abramburica, aka Ecaterina Andronescu, acceseaza ilegal baza de date de la fisc:
http://nucredetzi.ablog.ro/2008-11-28/madama-abramburica-aka-ecaterina-andronescu-acceseaza-ilegal-baza-de-date-de-la-fisc.html
Goa Uld said
am November 28 2008 @ 3:50 am
Din pacate, Ana-Maria are perfecta dreptate si reda cu cincism ceea ce destepti stiu si accepta, adica : Nimic nu se poate face. Nu te poti impotrivi curentului, etc.
Parerea mea, a fost , este si va fi: Nu conteaza optiunea ta politica, dar dute la vot!
Cei care nu se duc la vot, si sa dea cu stampila nu mai au absolut nici un drept ca sa se planga ca e bine sau rau in tara asta.
@Parmalat,- ai perfecta dreptate cu d-l Campeanu. Eu, ca si liberal inca de dupa primele luni de la revolutie, stiu ca doar Campeanu este un liberal autentic ceilalti sunt saltimbanci, marionete, etc. Iar sforarii lor sunt PSD-isti!
De aceea : EU O SA VOTEZ PD-L !!!
E drept ca m-am hotarat cam pe ultima suta de metri dar, oamenii astia nu au fost la guvernare , ci au fost dati afara ( tradati ) de catre Tariceanu si “sleahta” lui PNLSD-ista!
Trebuie sa le dam o sansa si acestora, pentru ca am vazut cum a fost cu PSD si PNL: DEZASTRU TOTAL!!!
sergiu said
am November 28 2008 @ 6:35 am
Asa e Goa Uld………………… Pacat ca-i locuita
dani said
am November 28 2008 @ 7:58 am
Din pacate Romania este un mare sat. Si nu mi se pare corect votul unui intelectual fata de a altui om.
L oras prezenta va fi estimativ de 30% iar la sate de 88%.
Si votul asta uninominal credeti ca ii mai bun se voteaza dupa bunul plac al omului(pana aici foarte bine), dar dupa aceia se aleg ei intre ei , de unde sa avem noi certitudinea ca va fi bine.
II aceasi Marie dar cu alta Palarie.
galia said
am November 28 2008 @ 8:06 am
ai drepate,dar cei 100 de destepti devin si ei prosti pentru ca nu-si cunosc interesul si nu merg la vot!
ce daca nu-ti place niciunul,sigur exista un clasament si unul care este mai putin “neplacut”,ce daca ies tot aia,poate daca se duc din ce in mai multi “destepti”scade probabilitatea asta!
Asa ca fiti destepti si duceti-va in mod egal cu prostii la vot!
Dorina Avramut said
am November 28 2008 @ 8:11 am
Poate as spune altfel putin mai ales ca nu stiu la ce te raportezi cand spui “prost” si “destept”. S-ar putea ca punctul meu de referinta sa fie altul si atunci ceea ce pentru tine este “prost” pentru mine este “destept” si invers.Se pare ca pentru a vota cu Adevarat ai nevoie de putina genialitate.Aceasta presupune sa poti “scana”(al 6-lea simt) si sa alegi de pe lista pe care o ai in fata persoana autentica, adevarata , la care in spatele actiunii de a candida exista intentia de Iubire si nu intentia de a controla si manipula.Mai pe intelesul tuturor nu conteaza ca esti “prost” sau “destept” conteaza sa ai Discernamant si sa te si implici.Pentru aceasta avem nevoie insa de Informatie pura si de Dorinta. Se pare ca romanului ii cam lipsesc si una si cealalta.In ce ma priveste abia astept sa vad pe cine am pe lista. Chiar si asa fara afise si propaganda electorala pot alege “pe cel mai bun”.Sunt geniala?!
Dora said
am November 28 2008 @ 8:37 am
Dorina Avramut ai dreptate. Lui George i se pare Marean prost desi nu o spune pe sleau. Dar se subintelege asta din comentariul lui. Mie Marean nu mi se pare deloc prost. Este incult, nu a primit educatie aleasa si nu stie sa vorbeasca corect. Dar omul este inteligent si foarte bine intentionat. Daca ar fi avut sansa floraresei din My Fair Lady atunci cu siguranta ca nu vi s-ar mai fi parut prost. Si desi la prima vedere faptul ca dumnealui garanteaza pentru d-na Andronescu pare o prostie, in realitate este o dovada de inteligenta. Marean stie ca cei care voteaza sint ca el, vorbesc ca el, sint de-ai lui, au incredere in el si fac ce zice el. Asa ca daca zice Marean sa o voteze pe d-na Andronescu, o sa vedeti ca o vor vota.
loner said
am November 28 2008 @ 8:44 am
Lasati prostii sa se duca la vot. Pt. ei este sistemul actual. Un om destept nu poate sa aleaga un sistem de prosti si nesimtiti.
Eugen said
am November 28 2008 @ 9:11 am
Traim in tara lozincilor :
“Noi muncim nu gindim”
“Moarte intelectualior”
In aceste condtii destepti sunt destepti pentru ca isi vad de treaba lor si nu pun umarul la inobitocirea in continuare a Romaniei votand raul cel mai mic .
Destepti sunt destepti deoarece stiu ca orice ar face sunt mai putini decit ceilalti si efortul lor nu ar avea nici un efect .
Destepti sunt destepti pentru ca stiu ca prostilor trebuie sa le ajunga cutitul la os ca sa ajunga si ei destepti .
Vlad Tepes said
am November 28 2008 @ 10:28 am
Toata lumea abordeaza participarea sau neparticiparea la vot intr-o maniera foarte…ingusta. In mediul in care ne punem viata l bataie in fiecare zi si drepturile ne sunt incalcate fara nici cea mai mica jena sau pudoare, ba chiar ne sunt incalcate in numele statului mafiot roman si al scopului aproape declarat al acestuia de a-si betjocori propriul popor, singurele lucruri care ne mai raman de care inca nu ne-au talharit cei de la Cotroceni pana la cei din Palatul Victoria, sunt ideile noastre, sperantele noastre si dreptul asta care pare ridicol de a vota.
Cum peste doua zile suntem chemati la vot, adica ni se da voie si ni se scot ochii ca avem un drept, eu cred ca trebuie si putem sa ne folosim macar o data la patru ani de ceva ce ne dau voie sa avem dreptul.
Eu am sa profit de aceasta ocazie rara si voi VOTA PRIN ABSENTA LA VOT ca expresie a alegerii mele. Spre deosebire de altii insa care fie raman acasa din comoditate, din ignoranta, din indiferenta, dar si spre deosebire de cei ce merg la vot si voteaza pentru ca in naivitatea lor sau chiar in prostia lor cred ca votul lor conteaza, EU CHIAR VOTEZ PRIN ABSENTA MEA si imi exprim astfel in modul cel mai constient si constincios pe de o parte optiunea iar pe cealalta parte refuzul de a ma alatura unei strategii si scheme meticulos puse la punct de 18 ani incoace de a anihila demnitatea, vointa, aspiratiile si drepturile natiunii asteia din care fac parte. Sunt astfel daca vreti un cumparator in piata care nu are ce cumpara si nefiind bolnav de o dependenta de a cumpara sau de a cheltui pe ceva care sunt constient ca imi face rau, nu cumpar nimic. Mi-am facut datoria de cumparator, am iesit la piata si am vazut numai fructe stricate, otravite, ca dupa dezastrul de la Cernobil cand totul era contaminat. Cei fara minte, fara speranta, fara coloana (ultimii apartinand structurilor mafiote numite partide) vor merge la piata si “vor cumpara” vor vota in idiotentia lor crezand ca pot face din rahat bici, ca pot schimba ceva votand aceleasi structuri pur mafiote sau in viclenia si marlania lor incercand astfel sa-si mentina capacitatea de a talhari si natjocori natiunea. Cei, cred eu cu minte, cu coloana si care chiar doresc sa schimbe ceva in tara asta se vor abtine la aceasta licitatie, numita alegeri, la care au fost puse la bataie ramasitele demnitatii noastre ca indivizi si ca natiune. Abtinerea de la vot este o forma de exprimare FOARTE CLARA A VOINTEI POPORULUI, este expresia ferma si clara a disocierii de tot ce este putred, murdar, oribil si extrem de nociv in aceasta tara, este expresia disocierii mele fata de toate faradelegile si marsaviile ce vor avea loc de indata ce noii potentati (in realitate aceleasi mumii sau aceleasi hiene, aceasi microbi proaspat fardati)se vor tara si cocota in scaunele lor.
Pe 30 noiembrie 2008 – o zi de doliu in istoria Romaniei dupa 2008 – stati acasa, coborati drapelul in berna, iesiti la ferestre si pavati drumul candidatilor nostrii cu scuipat si lasati-i sa se voteze singuri si singuri sa poarte raspunderea faradelegilor la care trebuie sa va asteptati.
SUBTIRELU ANCA said
am November 28 2008 @ 11:03 am
Conform comentariilor facute pe diverse posturi de televiziune noi electoratul suntem o multime de prosti pentru ca nu-i consultam pe ziaristi cind mergem la vot. Prostii voteaza ce considera ei ca ar putea duce la schimbare. Ce ar insemna sa voteze toata lumea ca …MIRCEA BADEA…ION CRISTOIU…. TURCESCU…etc.
DZ said
am November 28 2008 @ 11:13 am
@ SUBTIRELU ANCA – nu suntem prosti deloc si daca niste nesimtiti care oricum scriu articole la comanda, manipuleaza omul si sunt platiti SA SPUNA EXACT CE LI SE ORDONA spun asemenea lucruri este clar ca sunt de o ipocrizie si josnicie incredibila
trebuie sa fim atenti la acesti indivizi care creeaza curente de opinie si dracu mai stie ce fac ei, daca te uiti concret si lucid o sa vezi ca e multa gargara insa EI NU VOR SA REZOLVE NIMIC CONCRET IN BINE SI NU SPUN NICIODATA TOT CE AR TREBUI, CI SPUN “CE LI SE ORDONA”
altfel ar fi dati afara, si-ar pierde relatiile…si ce ar face ei saracutzii , incoruptibilii ?
Suntem facuti cu ou si otet, ni se zice ca romanii sunt prosti din nastere aproape insa eu zic ca e bine sa nu mai punem botul la toate aceste porcarii si sa gandim cu inima si astfel vom vedea ca nu se vrea schimbarea si NOI TREBUIE SA FACEM CEVA PENTRU NOI, ALTFEL NU VA FACE NIMENI. INCLUSIV LA VOT TREBUIE SA MERGEM SI SA ACTIONAM NOI, NU SA BOICOTAM ALEGERILE SAU SA SPUNEM ASTA E , TOT “AIA” IES
DACA AVETI OAMENI CARE MERITA VOTATI EU VA RECOMAND SA O FACETI, DACA NU AVETI OAMENI CARE MERITA SUNT DE ACORD SA STATI ACASA .
voi decideti
Rikki said
am November 28 2008 @ 2:55 pm
Ganditi singuri, nu va mai lasati manipulati si folositi-va dreptul de vot! Cei care nu merg la vot sa nu mai deschida gura dupa 30 noiembrie 2008! Este usor sa te plangi si sa astepti pica-para-malaiatza de la guvern, este greu sa actionezi – asa a schimbat comunismul mintile romanilor!
vveninosu said
am November 28 2008 @ 7:33 pm
felicitari lui Vlad Tepes, mi-a luat vorba din gura.
celorlalti: atata timp cat platesc taxe si impozite, am dreptul la o parere, am dreptul sa critic sau sa laud, am dreptul sa votez sau nu.
si celor care ne aburesc cu mortii din decembrie, am o surpriza pt ei: in decembrie 89 nu s-a murit sa putem vota, ca si pe vremea lui Ceausescu se vota. s-a murit sa fim liberi sa alegem. si acum voi vreti sa ajungem inapoi, sa fim obligati sa votam, chiar daca nu avem cu cine. pt ca asta e adevaru care deranjeaza, nu avem cu cine vota. de-aia ne tot incurajeaza unu si altu sa votam.
Cristina Turcitu, Otopeni said
am November 29 2008 @ 6:17 am
@vveninosu
!
Spuneti ca “atata timp cat platesc taxe si impozite, am dreptul la o parere, am dreptul sa critic sau sa laud, am dreptul sa votez sau nu”…
Taxele si impozitele nu mi le platiti mie sau celui care voteaza, ca atare noi vom continua sa sustinem ca nu aveti dreptul (moral, atentie!) sa va plingeti, atita timp cit nu votati! Tocmai pentru ca platiti taxe si impozite ar trebui sa va mobilizeze si sa-i penalizati -prin vot- pe cei carora le platiti taxele si de care va tot plingeti.
Va inteleg lehamitea si lipsa de incredere, insa acestea nu vor scuza niciodata lipsa de la vot, lipsa de civism si de vointa in a schimba ceva.
Va urez sa va mai ginditi si sa luati -in final- o decizie inteleapta
Cristina Turcitu, Otopeni said
am November 29 2008 @ 6:46 am
@Goa Uld
) si (3)care promoveaza sincer reformarea reala a clasei politice romanesti.
Va dau dreptate, stimate domn: sinteti un liberal adevarat, si nu unul prefacut gen premierul Tariceanu si toti cei ca el, care s-au ridicat in parlamentul Romaniei sa-l aplaude pe tov.Iliescu. Eu pot intelege ca politica este arta compromisului si a negocierii…Insa PNL a facut ca aceasta arta sa devina doar una a discreditarii totale, a tradarii (propriului electorat si nu numai), a contradictiei in termeni (liberal iliesciano-pesedist). Daca PSD ar fi fost un partid de stinga autentic, (re)format numai din oameni politici echilibrati precum Cristian Diaconescu sau grupul de la Cluj, poate ca as fi inteles compromisurile facute pentru a se mentine la guvernare. Ca atare, nu-i mai pot vota pe cei care au guvernat prost aceasta tara, nu-i voi mai vota pe cei de la PSD si PNL, decit atunci cind imi vor dovedi ca (1)s-au reformat cu-adevarat si (2)ca sunt demni de increderea si votul meu.
PDL este singurul partid (cu sanse reale) care mai merita (inca) increderea mea (si implicit, votul meu), fiind singurul partid care (1) nu a guvernat niciodata singur, (2) care a fost singur in opozitie (luindu-si rolul in serios, nu ca psd-ul
Cristina Turcitu, Otopeni said
am November 29 2008 @ 7:01 am
@vveninosu
.
Spuneti -foarte frumos, de altfel- ca ” in decembrie 89 nu s-a murit sa putem vota, ca si pe vremea lui Ceausescu se vota. s-a murit sa fim liberi sa alegem.” Ori dvs., nevotind (liber, nu ca pe vremea lui Ceausescu), nu faceti altceva decit sa “alegeti” (tot liber, ce-i drept) sa NU alegeti. A vota liber inseamna a alege, a decide, a deosebi si a distinge, a cumpani si a separa pe unul de celalalt. A nu vota inseamna ca ai “ales” doar sa nu-ti exerciti libertatile si drepturile cetatenesti, sa nu fii liber cu-adevarat, si nici responsabil, cu-adevarat (vezi Doamne, “nu votez, deci nu ma poate trage nimeni la raspundere ca l-am votat pe unul sau pe altul”)
A nu vota inseamna inertie, indolenta, indiferenta si apatie, adica notiuni in totala contradictie cu conceptul de evolutie si progres!
Buduru said
am November 29 2008 @ 2:00 pm
Desteptu’ plange la urma (nu la urna, ca acolo nu se duce)! Facem pariu ca un guvern PSD va readuce impozitarea progresiva?! Facem pariu ca, pentru multi din cei cu salarii bune (2-3 mii de euro), va fi cel mai scump weekend petrecut vreodata pana acum si ca vor plati, in rate lunare, inca 4 ani de-acum inainte, acest miniconcediu? Va mai aduceti aminte de “45 % pentru ce depaseste…”? Nu e vorba de scor electoral, ci de impozit!
Nicolae Coman said
am November 30 2008 @ 1:03 pm
Nu conteaza ce parere ai.Dute la vot si spuneti-o.Nu se poate sa ni sti ce vrei.Esti atat de nehotarat?Asta este foarte nociv.
Du-te si spuneti parerea!Alege ce crezi ca este mai putin rau pentru tine si pentru Tara mai ales ca maine este Ziua Nationala a Romanilor.Iesiti la urne ca este important.