Cum esti mintit in fata la Banca Romaneasca , unde nu se respecta nici legea si nici propriile prevederi contractuale !

Tweet this

Dumitriu Stefan s-a adresat Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu aceasta problema :








D-le Iulian Urban,

ma alatur initiativei extraordinare de a lupta impotriva abuzurilor din societatea noastra contribuind cu o mica istorioara (reala!) despre "Banca Romaneasca",



















Draga "Banca Romaneasca",





Avand in vedere zvonurile care circula prin targ, cum ca Banca Romaneasca nu mai respecta prevederile contractuale si s-a transformat intr-un veritabil camatar, marind dobanzile dupa chef, te rog sa ai amabilitatea de a-mi comunica daca acest lucru e adevarat!Numele meu este RSM, sunt beneficiara a unui contract de credit (nr.78053624/29.08.2005), contract de credit in care se precizeaza:







- la Art. 7.3 "La modificarea nivelului de dobanda... se comunica IMPRUMUTATULUI prin notificare scrisa cu confirmare de primire", acest lucru facandu-se pe cheltuiala clientului (vezi Art.6.f) [ clauza care respecta dispozitiile art. 9 din legea 289 din 2004 privind creditul de consum precum si OUG 99 din 2006  ]





- Art.3.3: In cazul modificarii obligatiilor lunare de plata ... ca urmare a unor modificari ale nivelului dobanzii, graficul de rambursare modificat si agreat de ambele parti are ca efect modificare corespunzatoare a contractului




Avand in vedere cele de mai sus, te rog sa ai amabilitatea de a-mi preciza, prin procedura prevazuta in contract,  daca s-a modificat nivelul dobanzii pentru contractul de creditare de mai sus, situatie in care te anunt inca de pe acum ca nu sunt de acord cu o noua crestere de dobanda si solicit rezilierea contractului pentru nerespectarea acestuia de catre banca.




Adresa de corespondenta prevazuta in contract: Bucuresti sect. 3, str....




Cu multumiri....

SI MOSTRA DE NESIMTIRE [ ADICA RASPUNSUL ]





--- On Thu, 10/30/08, Costache Ecaterina <Ecaterina.Costache@brom.ro> wrote:

From: Costache Ecaterina <Ecaterina.Costache@brom.ro>
Subject: RE: RECLAMATIE FORMA CORECTA
To: dumitriu stefan
Date: Thursday, October 30, 2008, 1:49 PM

Stimata Doamna RSM,

Cu referire la solicitarea dumneavoastra, transmisa electronic pe adresa opinii@brom.ro privind situatia creditul de nevoi personale obtinut prin  Contractul de Credit Bancar nr. 78053624/29.08.2005 va comunicam urmatoarele:

Dumneavoastra beneficiati de un credit de nevoi personale in valoare de 2.410 EUR, pentru care ati platit o dobanda variabila de 9.75% p.a.,revizuibila in functie de politica de dobanzi a Bancii.

Regretam că modalitatea de comunicare a majorării de dobândă prin afişarea în sucursale nu a fost suficientă pentru dumneavoastră. Banca analizează găsirea şi a altor modalităţi de informare a clienţilor despre modificările dobânzilor, astfel încât la viitoarele majorări de dobândă să fiţi informată corect despre aceasta.

Banca s-a conformat prevederilor contractuale si a afisat in avizierul din sucursala !!?? modificarile dobanzilor la creditele clienţilor si va poate oferi oricand un grafic de rambursare si un extras de cont la sucursala Pallady.

Incepand cu data de 25 septembrie 2007, din dorinta de a va oferi o imagine cat mai transparenta asupra costurilor creditului, Banca informeaza clientii despre costurile incluse in dobanda variabila, urmarind structura "indice de referinta" si "marja".

Pentru exemplificare, in 25 septembrie 2007, dobanda variabila pentru credite de nevoi personale de tipul celui  contractat de dumneavoastra era de 11.5% p.a. formata din 4.525% p.a. (indice de referinta) si 6.975% p.a. (marja Bancii).

In prezent de la ultima modificare de dobanda ce a avut loc in data de 16.10.2008, dobanda variabila aplicata creditului dumneavoastra contractat in data de 29.08.2005 este de 13.433% formata din 6.458% (indice de referinta) si 6.975% (marja Bancii).

De asemenea, va informam ca Banca Romaneasca afiseaza orice modificare de dobanda, la sectiunea Persoane fizice/Credite, pe webisite-ul propriu, www.banca-romaneasca.ro.

Ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice intrebari si opinii!

Cu deosebita consideratie,

Ecaterina COSTACHE
Ofiter Bancar Calitate si Suport
Divizia Retea Sucursale/Departament Calitate si Suport
-------------------------------------------------------
Banca Romaneasca Membra a Grupului NBG -
Head Office, Ion Campineanu, 3, Bucuresti
Tel: (021) 305 9331
Fax: (021) 305 9285
ecaterina.costache@brom.ro; www.banca-romaneasca.ro

P Think before you print.




Si, in final, de parca nesimtirea nu era destula, am aflat la telefon ca s-a mai introdus (cine stie de cand) inca un comision care nu a fost prevazut in contract!!!, cel de administrare cont lunar.













Raspuns
Toate aceste majorari de dobanda si comisioane sunt ILEGALE si nu au nici o valoare, iar incasarea lor de catre banca este ILEGALA , intrucat nu se respecta dispozitiile legii si nici propriile clauze inscrise in contractul semnat cu clientul.
Acest gen de abuzuri trebuie imediat :
- reclamate la office@asistentapentruconsumatori.ro
- reclamate la ANPC
- reclamate la BNR
- reclamate la Consiliul Concurentei
- deduse Justitiei unde aveti sanse de 100 % sa castigati un proces cu banca pe aceasta tema !

TOTI CEI CARE AU PRIMIT SAU TRECUT PRIN ASEMENEA SITUATII DE MAJORARE ABUZIVA A DOBANZILOR BANCARE SAU LI S-AU INTRODUS COMISIOANE LA BANCA ROMANEASCA , FARA SA FIE ANUNTATI PREALABIL PRIN SCRISOARE RECOMANDAT CU CONFIRMARE DE PRIMIRE SUNT INVITATI SA NE SCRIE LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro ca sa demaram un PROCES COLECTIV impotriva Bancii Romanesti !



Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 4107

40 Comentarii pana acum»

  1. admin said

    am November 10 2008 @ 1:59 pm

  2. Oana Mihailescu said

    am November 10 2008 @ 7:57 pm

    Si mie mi s-a intamplat acelasi lucru.
    Am semnat cu BROM – Sucursala Domenii contractul nr. 81073273/28.05.2007 (refinantare credit de nevoi personale, in RON), cu dobanda fixa in primul an de creditare, respectiv 8.5000%, urmand ca, citez:
    “la expirarea primului an contractual, dobanda datorata va fi variabila a BANCII, respectiv revizuibila in functie de politica de dobanzi a BANCII”.
    Oare cei care intocmesc asemenea contracte nu au fost prezenti la orele de gramatica limbii romane in scoala generala?
    In contract se mai mentioneaza ca:
    “In cazul in care evolutia pietei monetar financiare justifica o astfel de masura, Banca va putea modifica unilateral procentul de dobanda variabila curenta contractuala.” (!!!!)
    Am fost prevazatoare si am tinut legatura cu BROM prin telefon, solicitand trimiterea graficului de rambursare prin fax.
    Dupa expirarea perioadei de 1 an de la data contractarii creditului, dobanda s-a majorat succesiv, de la 8.50% ajungand la 12.77% astazi, iar DAE de la 14,81% la 19%.
    De asemenea, a intervenit comisionul de intretinere cont de 3 RON/luna. Cand am intrebat ce fel de comision este acesta, intrucat nu mai auzisem de el, mi s-a explicat ca se percepe pentru intretinerea contului CURENT. Numai ca eu nu am cerut sa mi se deschida niciun cont curent! Eu nu folosesc contul curent! Este treaba Bancii si tine de politica sa interna faptul ca trebuie sa ataseze un cont curent contului de credit.
    Eu insa cred ca au inventat asta numai pentru a mai lua niste bani in plus de la clienti…
    Bineinteles ca in contract nu este mentionat niciun astfel de comision.
    Mai mult, in graficul de rambursare nu exista rubrica pentru acest comision (logic, de vreme ce comisionul este legat de contul curent, si nu de contul de credit), iar el apare scris timid, de mana, intr-un colt…
    In concluzie, doresc si eu sa reclam Banca Romaneasca.
    Cu stima pentru dl. Urban care macar incearca sa faca ceva pentru consumatorii simpli cetateni.

  3. Mihai said

    am November 10 2008 @ 9:23 pm

    Exact asta mi s-a intamplat si mie. Am facut o reclamatie prin care le-am explicat despre ce e vorba si ca nu sunt de acord cu politica dusa de aceasta banca, mi s-a trimis astazi o scrisoare prin care mi se explica orice altceva decat ceea ce am intrebat eu, iar cateva din datele trecute acolo sunt pur si simplu aiurea. Deci nici macar respect nu se dovedeste prin simplul fapt ca vor sa abureasca un om acre stie ce e ala un contract si sa si citeasca printre randuri.

    Ceea ce doresc sa fac in continuare e sa achit anticipat unul din credite (stiu, e greu, dar luna asta o voi face, asta e), insa voi merge cu reclamatia mai departe si am de gand sa ajung si la ANPC. Nu ma las! Si chiar daca voi ajunge in instanta (da, si pentru 3 lei, sunt banii MEI) si voi plati avocati de-mi vor sari capacele, sper ca escrocheriile si tertipurile de inselatorie ale acestei banci sa inceteze (evident, spun prostii, nu vor inceta niciodata).

    Cu stima,
    Mihai

  4. Robert Scholler said

    am November 10 2008 @ 9:37 pm

    Este brutal ce dobinzi mari aveti in Romania. Nu stiu dupa ce se iau bancile din romania. In germania credituri particulare au de obicei dobinzi fixe si nevariabile. Ele se afla intre 5,5 si 10 %.
    In ziua de azi se primeste oricind un credit cu o dobinda efectiva de 8 sau 9 %. Dobinda nominala nu se aduna niciodata cu cea efectiva. Ea este doar o parte din cea efectiva. Deci pentru cei care au bonitate 8 % stabil si nevariabil se obtine oricind. A acorda un credit in lipsa bonitatzii este o dovada pentru practici necinstite.

  5. Alexandru said

    am November 10 2008 @ 11:04 pm

    La Bannca Romaneasca-obiceiuri romanesti. Fara comentariu

  6. Corcodel said

    am November 11 2008 @ 12:00 am

    Banca e romaneasca numai cu numele … ea face parte din grupul “Banca Nationala a Greciei”

  7. avramescu nicusor said

    am November 11 2008 @ 12:42 am

    Buna ziua la toata lumea si d-lui Urban caruia ii doresc bafta in alegeri si sa fie la fel de tenace in activitatea de parlamentar.
    Ii doresc din suflet mult succes.
    Pentru ca am lucrat 8 ani in banca si stiu cum sunt furati clientii rog pe oricine are probleme cu banca sa-mi scrie la email anicu@rdslink.ro si il servesc in 48 de ore.
    In prezent sunt avocat, lichidator si expert contabil.

  8. lumida said

    am November 11 2008 @ 2:44 am

    pe 8.11.2008 gsesc in cutia postala notificare de Banca Romaneasca ca mi-a crescut rata la credit incepand cu 16.10.2008.
    Plicul nu avea nici un fel de stampila a Postei .
    Cine la pus?
    Dar totusi de ce dureaza atatea zile pentru notificare sau….dupa ce am reclamat ca nu mi s-a adus la cunostinta marirea ratei sau gandit ei ca totusi trebuie sa-mi trimita notificarea.
    Curios nu?

  9. Adrian said

    am November 11 2008 @ 9:02 am

    Eu sunt in situatia doamnei cu creditul la sucursala din Domeni, am luat un credit mare (26.500) la o dobanda promotionala de 8,5%, stiam clar care este dobanda bancii normala nu cea promotionala, dar nu inteleg de ce s-a marit rata mea de 4 ori in acest an.
    Mentionez ca nu am primit nici o notificare scrisa, si am platit ratele majorate dupa bunul plac al bancii si voi actiona banca in justitie daca nu am de ales, este nesimtire curata sa modifici dobanda fara nici o sustinere in piata, toate dobanzile au scazut in zona euro, in Spania guvernul va sustine persoanele care nu mai fac fata la credite su jumatate din suma de plata, iar in Romania (aceasta tara bananiera) bancile isi bat joc de clientii seriosi.
    Trebuie sa se termine odata cu aceste practici si asta printr-o lege care sa fie aplicata cu sanctiuni drastice (gen ridicarea licentei de functionare) nu cu amenzi financiare, ca alea vin tot pe spatele celor care iau credite, nu le platesc angajatii bancilor.

  10. Popescu said

    am November 11 2008 @ 9:15 am

    De-ar fi vorba doar de Banca Romaneasca !
    Daca inainte limbajul de lemn era folosit la congrese si plenare, acum un limbaj de lemn, mult mai perfid si pagubos, il foloseste sistemul bancar, limbaj care deruteaza, sa nu spun pacaleste, care se adreseaza clientilor, dar de fapt este accesibil doar celor din sistemul bancar.

  11. marioara marin said

    am November 11 2008 @ 9:16 am

    TOT BANCA ROMANEASCA.
    AM UN CREDIT LA ACEASTA BANCA.PE 10.10.2008 AM FOST LA
    BANCA SI AM PRIMIT UN GRAFIC DE RAMBURSARE NOU.CU DOBINDA MODIFICATA.IN DATA DE 10.11.2008 PRIMESC O NOTIFICARE PRIN CARE SINT ANUNTATA CA DIN 16.10.2008 S-A MODIFICAT DOBINDA LA CREDIT DE LA 15% – LA 17% SI SA MA PREZINT LA BANCA PT.UN NOU GRAFIC.CRED CA AM SA MA MUT LA EI CA SA PRIMESC IN FIECARE ZI GRAFICE DE RAMBURSARE.

  12. turcanu said

    am November 11 2008 @ 9:18 am

    Aceasi problema o am si eu cu Banca Romaneasca. Sotul meu are un credit de 30.000 euro si s-a majorat de la 285 euro la 365 euro in 5 luni. Nu am primit acasa nici-o scrisoare ca sa ma informeze de unde provine aceasta majorare.
    Plus ca “normal” mi s-a cerut si comision de intrtinere a contului.

  13. EURIBOR DE LA OBOR said

    am November 11 2008 @ 10:16 am

    Dl. Avramescu, cum Dzeu poti fi si avocat si expert contabil?
    OK cu lichidatorul, dar celelalte doua nu merg impreuna din cate stiu eu.
    Mult succes.

  14. strajerul said

    am November 11 2008 @ 10:31 am

    Cel putin 28 de hunedoreni au depus reclamatii la Oficiul pentru Protectia Consumatorului din Deva si Valea Jiului, nemultumiti de faptul ca le-au crescut nejustificat ratele împrumuturilor în lei sau valuta.
    Inspectorii OPC spun ca exista cel putin o banca unde se percep comisioane ilegal, iar cei care au reclamat acest lucru ar putea sa aiba câstig de cauza. „Am constatat ca la Bancpost se percepe un comision de administrare de 0,59 la suta, comision ce nu a fost stipulat în contractul cu nici unul dintre cei împrumutati. Consumatorii care au reclamat acest aspect au sanse sa primeasca acel comision, iar în ce priveste majorarea ratelor, noi trimitem toate sesizarile spre ANPC si de acolo se vor face toate verificarile”, spune Ioan Roiu, inspector OPC din Valea Jiului.
    Tendinta de majorare a ratei la împrumuturi este valabila la toate bancile, iar hunedorenii au reclamat acest lucru la OPC în speranta ca vor avea câstig de cauza.

  15. Alex said

    am November 11 2008 @ 11:19 am

    Pentru Mihai:

    Toate sesizarile si reclamatiile trimise furnizorilor de servicii in general, si bancilor in particular sunt o totala pierdere de timp. De ce ?
    Toate raspunsurile lor se bazeaza pe un tipar. In functie de problema e si un tipar.
    Aceste raspunsuri la reclamatii sunt gata intocmite si asa-numitul “Ofiter Bancar Calitate si Suport” nu face decat sa completeze spatiile libere cu datele specifice fiecarui client. Tocmai de aceea d-voastra sesizati un lucru si primiti un raspuns aiurea: pentru reclamatia d-voastra nu este inca un tipar.

  16. Urban Iulian » Cum esti bombardat cu grafice de rambursare de catre Banca Transilvania ! Cred ca ma voi muta la banca ! said

    am November 11 2008 @ 11:34 am

    [...] Cum esti mintit in fata la Banca Romaneasca , unde nu se respecta nici legea si nici propriile preve… (1534) [...]

  17. Margean Stefan Daniel said

    am November 11 2008 @ 11:38 am

    Banca Romaneasca
    Eu in urma cu o luna am fost sunat de cei de la EOS-KSI Romania SRL,
    aceasta fiind o firma de recuperare creante ce lucreaza cu BRom, acestia anuntandu-ma ca BRom si-a marit dobanda ,si ca trebuie sa cer un nou grafic de rambursare.Ajungand la banca am aflat ca acestia mi-au marit dobanda la un credit de 30 000 RON pe 10 ani, cu 1 milion si anume 4700 la 5700 +3 RON comision de?,insa aceasta fusese marita cu doua luni in urma si deja aveam 200 dobanda restanta, acest lucru nefiindu-mi comunicat de nici un fel.Pe data de 07/11/2008 am primit de la BRom o instintare prin care dobanda anuala se majoreaza de la 15,10% la 17.10%. Momentan urmeaza sa ma prezint la banca si sa mai iau un grafic de rambursare pe care nu il voi semna si cu care ma voi prezenta la ANPC.Oameni buni daca se intenteaza proces comun, contati si pe mine, daca nu, eu oricum ii dau in judecata.

  18. Dragos Florin Stefan said

    am November 11 2008 @ 11:49 am

    Aelasi lucru l-am patit si eu, cu celebra “Banca Romaneasca” a greciei.
    Doar creditul e diferit, in loc de euro am luat o suma echivalenta in lei.
    de 3 luni mi se tot modifica dobanda, inclusiv rata, fara sa-mi comunice nimeni cu cat.
    aaa…scuzati, aflu la ghiseu ca s-a modificat, noroc ca-mi iau bani mai multi la mine!

    Regret zi si noapte ca am facut un credit la “Banca Romaneasca a Greciei”.

    Aaaaa… am intrebat de ce nu mi s-a comunicat in prealabil ca s-a modificat rata, ca macar sa stiu si eu cu cati bani sa vin la mine. Raspunsul a fost simplu: “eu nu stiu lucrurile astea ar trebui sa discutati cu directorul sucursalei, sau cu ofiterul de credite. Si eu am rate la aceasta banca si patesc la fel!”

    Auzi dom’le ala care-mi ia banii pateste la fel ca mine, se aseaza la coada la platit rata, cred ca se duce la ghiseu, se-ntreaba ce nume are si unde are facut contul, apoi revine pe postul de platitor si se enerveaza ca afla ca si-a marit rata!…
    mai fratilor, CE FILM AR IESI DINTR-O CHESTIE DE ASTA ce-as vrea sa vad si eu filmul asta!!

    Domnule Urban, daca se face ceva in justitie ma alatur doamnei RSM de mai sus!!!!

  19. Urban Iulian » Clientii Bancii Romanesti cer ANPC , BNR si Consiliului Concurentei sa intreprinda un control la aceasta banca said

    am November 11 2008 @ 11:53 am

    [...] Cum esti mintit in fata la Banca Romaneasca , unde nu se respecta nici legea si nici propriile preve… (1590) [...]

  20. Dragos Florin Stefan said

    am November 11 2008 @ 11:59 am

    DOMNULE URBAN,
    spuneati sa VENIM LA VOT ca numai asa vom aduce schimbarea, ca votul tinerilor americani a produs schimbarea si se poate face si la noi. OK toate bune si frumoase.

    DAR PE CINE SA VOTAM DOMNULE! CARE ESTE OMUL CARE NE POATE ADUCE SCHIMBAREA???

    nu vedeti ca participa la vot toti grasanii si imbuibatii…saturati de atata “munca”??? Pe cine sa alegem la conduceera tarii asteia, ataat timp cat oamenii nu se mai uita la Dumnezeu???/
    Atata timp cat nu mai este pocainta aceeaa de pacate, pocainta de minciuna, pocainta de hotie. NU auzi nici unul sa vina public si sa-ti spuna ca a furat si-i pare rau, ca tot ce a furat, va da innapoi si este dispus sa fie pedepsit si apoi daca o mai fi lasat de Dumnezeu o sa faca ceva pentru noi astia, care putem sa-i dam votul, sau nu!
    Ati auzit dumneavoastra pe careva zicand ca-i pare rau ca si-a batut joc de tara, ca si-a batut joc de cei din jurul sau, ca si-a batut joc de increderea oamenilor???

    FITI seriosi!

  21. stefan said

    am November 12 2008 @ 12:41 am

    Doresc sa aduc la cunostinta opiniei publice si in acest fel poate afla si functionarii de la BNR ca in codul penal exista:

    Abuzul de încredere prin fraudarea creditorilor

    Art. 257. (1) Fapta de a ascunde, a deteriora, a distruge în totul sau în parte valori ori bunuri din patrimoniul propriu sau de a invoca datorii fictive ori alte acte în paguba creditorilor, se pedepse?te cu închisoare strict? de la un an la 3 ani sau cu zile-amend?.

    Sper ca macar aceasta prevedere sa mai potoleasca din lacomia bancilor iar angajatii BNR
    sa ia la cunostinta de faptele penale ale menagerilor din banci si sa reactioneze in consecinta, nu cu sfaturi prietenoase ca pana acum si totodata jalnice de genul “Mergeti la judecatorie…!”!

  22. dumitru said

    am November 12 2008 @ 1:20 am

    De 4 ani numai am dreptul sa mai fac vreun credit la nici-o banca iar acum numai am dreptul ca am implinit 69 de ani . Dece? banca romaneasca din craiova nu tinut o evidenta clara a ratelor si m-a comunicat la Biroul de credite pentru ca am depasit 30 de zile scadenta cu sumele de 2Lei si 20 lei in doua luni cu toate ca eu platisem anticipat cu 10 luni.Am aratat la timpul potrivit am depus un act si nu au raspuns nimic si nici nu m-au scos dela Biroul de Credit.Poate au pierdut un client bun si ca mine multi altii.

  23. un ROMAN said

    am November 12 2008 @ 7:56 am

    O zi buna tuturor !

    Am citit mai aproape toate comentarile pe aceasta tema si mam cutremurat cu cata usurinta bancile din Romania FURA cu buna stiinta si cu nesimtire clientul , bazanduse pe …..hai sa nui zicem naivitate ci necunostinta de cauza sau necunoastere a ” teritoriului ” financiar si bancar din partea clientului si totodata haosul legislativ din Romania care nu ocroteste cu nimic consumatorul , ba mai mult , permite bancilor deschiderea de “portite” meschine si hotesti de a santaja clientul la mai toate nivelurile de activitati bancare sau financiare ….. ASA aau ajuns zeci daca nu sute de mii de Romani sa-si piarda toata agoniseala lor de o viata si sa ajunga la dezastre familiale , copii fara parinti , crime , intrun cuvant dezastru la toate nivelele , Iar serviciile sociale puse pentru a ocroti familia , pentru a ocroti cetateanul de asemenea hotii si nelegiuiri sunt aproape inexistente si cele ce exista isi iau salariile pentru a nu face nimic ….. iar guvernati dorm in jilturi domnesti platite cu sudoarea acestiu popor furat si batjocorit si asta la mod ” legal “de acestia …………….
    Acum atentie !
    In momentul in care ati depus o semnatura pe un contract de acreditare indiferent cere e motivul creditului ,inseamna ca sunteti deacord in totalitate cu conditiile impuse de banca si scrise in acel contract iar combaterea acestora dupa depunerea semnaturii si incheieri acelui contract este in 99,99 % din cazuri egala cu 0 ( zero ) si asta datorita , ma repet inca o data , haosului legislativ existent momentan in Romania .
    De aceea este indicat ca inainte de semnarea si incheierea acelui contract sa consultati un expert in acest domeniu ,prezentandui contractul IN ORIGINAL si cereti acelui expert sa va explice detailat ceea ce in acel contract scrie si toate riscurile pe intreaga perioada a imprumutului , daca banca nu este deacord cu eliberarea contractului in original in vederea consultarii expertului , PARASITI ACEA INSTITUTIE BANCARA LA MODUL IMEDIAT si multumiti cerului ca nu ati efectuat nici o tranzactie cu acea institutie . Apropo expertul ! CONSULTATIA acestuia se va face tot contractual iar acel contract TREBUIE sa contina obligatia expertului in a va explica detailat si exact toate conditiile prevazute de acel contract bancar de acreditare ( cei ce doresc o mai multa siguranta vor inregistra intreaga convorbire avuta cu acest expert ) ……………suna complicat ??? se poate , dar luind aceste masuri veti avea posibilitatea de a combate toate ” hotiile bancare” si asta cu o mare sansa de reusita .
    Eu va doresc tuturor sa nu fiti nevoiti niciodata sa efectuati o asemenea tranzactie , iar daca totusi nevoile va imping in aceasta directie ……… bunul D-zeu sa va ajute sa scapati cu bine de aceasta .

  24. Elena Zaharia said

    am November 12 2008 @ 1:41 pm

    Buna ziua!

    Sunt in aceeasi situatie cu doamna Oana Mihailescu, avand un credit de nevoi personale luat de la Banca Romaneasca in 2007, cu dobanda fixa in primul an.

    Nu s-au respectat prevederile contractuale, nefiind instiintata de majorarea dobanzilor in scris, la adresa mentionata in contract, chiar daca pe cheltuiala mea, iar din luna august, dobanda
    s-a majorat de doua ori succesiv – in luna septembrie si in luna octombrie, 2008.
    Banca se bazeaza pe afisarea unui anunt de majorare a dobanzilor la ghiseele unde se face plata ratelor, pe care poti sa-l observi sau nu, iar pentru a primi un nou desfasurator al ratelor, trebuie sa astepti sa vorbesti din nou cu ofiterul de credit, care este sau nu disponibil, tinand cont de programul destul de “strans” al bancii – 9.00 – 16.30.

    O sa ma adresez si eu “Protectiei Consumatorilor”/ asistenta consumatorilor, dar nu sunt sigura daca rezultatele vor fi utile sau se va ajunge la o rezolvare/ imbunatatire a situatiei.

  25. cezar said

    am November 13 2008 @ 6:49 pm

    Mugur Isarescu este insusi marele Skaraotzky. Toate abuzurile bancilor au aprobarea sa. Din veniturile astfel fraudate de la cetateni prin reglementari si ajustari imorale si ilegale o particica ajunge in CONTURILE SECRETE ale diabolicului personaj. Veti vedea cati banuti a strans cand se va retrage. Va scapa nepedepsit ocrotit de o adevarata Kabala a gulerelor albe pe care le-a cocolosit ani in sir.

  26. antibanci said

    am November 13 2008 @ 10:03 pm

    dar legea 193/2000?
    Zice clar ca bancile pot modifica unilateral dobanda, fara notificare prealabila, cand exista o motivatie intemeiata.. iar criza financiara e o motivatie mai mult decat intemeiata..

    nu cititi doar legile care va convin in campania electorala

  27. senator_de_ilfov@tamtam_gratuit.ro said

    am November 13 2008 @ 10:07 pm

    Iulian Urban,
    ce faci este pur electoral si iti construiesti campania intr-un mod mai murdar decat al lui Nastase.. profiti de situatia chiar disperata a unora si ii pacalesti ca pot castiga. Pe cati dintre cei carora le-ai promis victorii i-ai si reprezentat in instanta? Le arati doar legile care i-ar proteja si te faci ca uiti ca ar exista si legi care nu le dau dreptate (post mai sus)

    tamtam de ilfov

  28. senator_de_ilfov@tamtam_gratuit.ro said

    am November 13 2008 @ 10:08 pm

    si nu imi mai sterge posturile.. chiar vrei sa copiez mesajele in fiecare moment?

  29. senator_de_ilfov@tamtam_gratuit.ro said

    am November 13 2008 @ 10:15 pm

    ziceam mai sus, dar iulian urban mi-a sters postul:

    Exista o lege, 193/2000 care da voie bancilor sa modifice chestii in contracte cu o justificare ok. Iar criza financiara e o justificare. Cititi intai contractul, apoi legea, si apoi dati-va cu parerea ca la obor

  30. senator_de_ilfov@tamtam_gratuit.ro said

    am November 13 2008 @ 10:21 pm

    egea 193/2000 se aplica oricaror contracte prin care se vand bunuri sau se presteaza servicii, inclusiv bonurilor de comanda sau bonurilor de livrare, biletelor, tichetelor si altora asemenea care contin stipulari sau referiri la conditii contractuale generale prestabilite. Exemple ale clauzelor contractuale considerate a fi abuzive sunt prezentate in anexa legii 193/2000. Acestea sunt clauze care:

    a) dau dreptul comerciantului de a modifica unilateral clauzele contractului, fara a avea un motiv intemeiat care sa fie precizat in contract.

    Prevederile acestei litere
    nu se opun clauzelor in temeiul carora un furnizor de servicii financiare isi rezerva dreptul
    de a modifica rata dobanzii platibile de catre consumator ori datorata acestuia din urma sau valoarea altor taxe pentru servicii financiare,
    fara o notificare prealabila,
    daca exista o motivatie intemeiata, in conditiile in care comerciantul este obligat sa informeze cat mai curand posibil despre aceasta celelalte parti contractante

    si acestea din urma au libertatea de a rezilia imediat contractul.

  31. fdfdfdfd said

    am November 14 2008 @ 12:55 am

    @ senator_de_ilfov@tamtam_gratuit.ro – SUGI PULA TU SI TOATA FAMILIA TA + STAPANII DE LA BACNPOST

    MUISTULE ZIMI UNDE STAI CA SA VIN CU SATRA SA-TI TAI GURA

    bagamias pulabn mortii tai , tu nu vii aici cu dastea ma si asta s-o bagi la cap

    ne fura bancile si m-am saturat, ce ti-as rupe gatul !!! natia matii de imputit

  32. G77 said

    am November 14 2008 @ 12:57 am

    senator_de_ilfov@tamtam_gratuit.ro – e pe fata fratioare ca vrei sa dai in iulian insa calmeaza-te si nu te agita prea mult ca nu vei rezolva nimic

    esti un nimeni, iulian ajuta oamenii si va avea sprijinul lor

    pun pariu ca bancpost te-a pus sa scrii astea ceea ce demonstreaza ca esti un sclavone 100% si oricat iti bati joc de problemele oamenilor , tot nu vei reusi sa fi om si sa ajuti alti oameni !

  33. jiji said

    am November 14 2008 @ 12:59 am

    pentru cretinul si avortatul care a scris asta :

    dar legea 193/2000?
    Zice clar ca bancile pot modifica unilateral dobanda, fara notificare prealabila, cand exista o motivatie intemeiata.. iar criza financiara e o motivatie mai mult decat intemeiata..

    STIMABILE ESTI RETARDAT CUMVA ? CUM POTI SA SUSTII ASEMENEA ABERATII NESIMTITULE ? ITI BATI JOC DE NOI ? OAMENI BUNI TINETI MINTE ACEASTA BANCA BANCPOST SI SA NU MAI LUATI DELOC CREDITE DE LA EI, SA NU MAI INTRATI IN ACEASTA BANCA CARE ISI TRIMITE SCLAVII SA POSTEZE ASEMENEA LUCRURI SI SA DEZINFORMEZE !

    Iuliane da-i astuia replica ca simt si eu ca trebuie injurat

    naiba de profitori bai, nu se mai satura de furat si mintit…..

  34. friptu' said

    am November 14 2008 @ 1:02 am

    @ senator_de_ilfov@tamtam_gratuit.ro

    acest individ/individa care a fost trimisa de bancpost sau alta banca vrea sa demonstreze inca o data ce escroci sunt bancherii, cat de smecheri si manipulatori pot fi si in ce hal cauta sa ne prosteasca ca sa le platim lor alti si alti bani!!!!! Romani va invit sa luati act de aceste agresiuni direct prin care suntem atacati de acest bancheri care nu mai au pic de bunsimt si uitati-va ca au ajuns sa-si trimita lacheii ca sa posteze asemenea comentarii ! Nu va lasati prostiti !!!!!!!

  35. adrian said

    am November 15 2008 @ 3:57 pm

    Despre banca romaneasca am si eu o poveste neplacuta. Am avut un card de credit, obtinut, e drept foarte usor, din care am folosit niste bani, am platit regulat ratele, dar dupa 2 ani, fara nici un fel de notificare, indivizi au transmis datele mele personale la o firma de recuperatori pe motiv ca au trecut 2 ani, cardul a expirat si eu mai aveam datorii. Adica o mare magarie. Am cerut explicatii si tot ce am primit a fost ca ar fi trebuit eu sa vin la ei, cu alte acte si adeverinte si sa renegociez conditiile de prelungire a creditului si un card nou. Ei nu au comunicat cu mine in nici un fel, dar mi-au pus pistolul la tampla. OK, am platit totul, am inchis contul si am pretins ca sa fiu sters din baza lor de date si sa nu mai fiu niciodata deranjat de oamenii lor. Dupa doar 3 luni insa, o voce suava de domnisoara bine crescuta a catadicsit sa ma abordeze pe telefonul mobil ca sa imi prezinte oferta lor. Bine inteles ca i-am relata, politicos, dar ferm despre ce am patit, si am rugat inca o data sa fiu sters din baza lor de date. Presupun ca la o noua tentativa de abordare, trebuie sa ii dau in judecata si sa obtin o decizie judecatoreasca pentru a fi complet uitat de aceasta banca cu maniere mitocanesti, sau chiar gangsteresti

  36. card la banca romaneasca said

    am November 20 2008 @ 12:13 am

    Mai Adrian,
    Cand zici ca nu ti-a comunicat banca nimic, vrei sa spui ca nu ai avut nici contract, nici extrase? Am si io card la banca rom, tot asa luat odata cu un credit, dar am toate extrasele de la ei.. de ce nu reclami la banca, si ii scrii bancii prin candidatul urban? Crezi ca dupa ce se face senator (si o sa ajunga daca scrie in stilul Libertatea, ziarul preferat in ilfov)

    Cum crezi tu ca o sa se rezolve problema ta daca tu scrii lui urban si el la protectia consumatorilor? Hai succes, atunci

  37. card la orice banca said

    am November 20 2008 @ 12:15 am

    Iulica,
    Daca mai blochezi posturile negative vei fi cel mai bun la tine in sat:)) adica pe site.. oricum site-ul tau e o cocina tocmai potrivita pentru ilfov

  38. efervescent said

    am December 10 2008 @ 9:33 pm

    Acelasi lucru l-am patit si noi.Anul trecut mama a facut un credit de nevoi personale in valoare de 22650 ron pe 10 ani si luna trecuta cand a expirat primul an de creditare cu dobanda fixa de 8.5% am aflat cu stupoare ca desi achitasem rata pe luna respectiva, ca figuram cu o restanta provenita din majorarea de dobanda.Mentionez ca banca nu a trimis nici o notificare scrisa sau telefonica si ca nici pana in prezent nu s-a facut acest lucru nestiind la ora actuala care este rata pe care trebuie sa o platesc pe luna in curs.Este cea mai mare nesimtire si hotie posibila si as vrea sa am sustinerea dvs a celor care au patit acelasi lucru sa ne unim si sa ai actionam in instanta.Mama lor de HOTI NENOROCITI.

  39. Simona said

    am January 11 2010 @ 1:36 pm

    Am si eu o problema cu Banca Romaneasca pe care sper sa o solutionez.
    Este vorba de o eroare a doamnei de la ghiseu, care in loc sa faca alimentarea contului de casco, a alimentat contul de leasing.
    Din aceasta cauza, rata nu a fost inregistrata iar firma de leasing a refacturat rata cu TVA si penalizari si in final am de plata 150 RON.

    Voi face o reclamatie scrisa insa sincer, nu am mari asteptari de solutionare.

    As vrea sa-mi spuneti, daca aveti idee, catre cine trebuie trimise reclamatiile scrise?

    Multumesc,
    Simona

  40. ionescu monalisa said

    am November 10 2010 @ 7:38 pm

    buna ziua
    sper ca ma puteti ajuta si pe mine
    in urma cu 2 ani am facut un credit in EURO la banca romaneasca cu garantie pe o perioada de 300 luni)
    cu primul an o dobanda fixa 6,9%p.a iar urmatorii dobanda variabila calculata in functie de dobanda bancii la care se adauga o marja de 4,85%
    odata cu O.G. 50/2010 am primit un act aditional in care dobanda variabila va fi calculata in functie de indicelE EURIBOR(3M) + marja care a fost modificata la 7,25%
    pe tot parcursul anului 2009 euriborul a tot scazut insa rata mea nu , de cate ori creste euriborul rata creste dar cand scade euriborul nu se intampla acest lucru
    am depus o notificare in baza actului aditional insa ca raspuns nu am primit nimic concret doar ca rata va fi in functie de indicele euribor 3M
    CE MA SFATUITI SA FAC?CUM POT CERE O RENEGOCIERE SAU SCADEREA MARJEI CARE AR FI TREBUI SA RAMANA COMFORM CONTRACTULUI 4,85 SAU MA ALATUR CELORLALTI CLIENTI BANCA ROMANEASCA PACALITI ABUZIV SI II VOI ACTIONA IN JUDECATA

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean