Banner

Bancile CRIMINALE au facut inca o victima : o femeie din Neamt s-a spanzurat din cauza ratelor majorate de la banca !

Tweet this

O femeie din Neamţ şi-a pus capăt zilelor pentru că nu îşi mai putea plăti ratele pe care le avea la bănci. În urmă cu trei zile a plecat de acasă, iar astăzi a fost găsită spânzurată în Baia Mare.

Femeia, în vârstă de 37 de ani, avea o afacere, dar şi credite la bancă. Martorii susţin că în ultima vreme problemele economice au copleşit-o, iar odată cu creşterea dobânzilor nu a mai putut acoperi ratele. A plecat de acasă în urmă cu trei zile şi nimeni nu a mai ştiut nimic de ea până când a fost găsită moartă.

NIMANUI NU-I PASA IN TARA ASTA DE DRAMELE OAMENILOR; TOTUL ESTE CENTRAT IN SISTEMUL BANCAR PE BANI, PROFIT, CIFRE...Viata noastra si a celor care sunt clienti ai unor banci [ statut echivalent cu statutul de detinut in lagar de concentrare fiscala ] NU VALOREAZA ABSOLUT NIMIC; ce le pasa lor ca o banala in ochii lor lacomi, scrisoare, in care omului i se spune ca rata la banca i s-a dublat, va GENERA o drama cumplita, va genera o reactie extrema care duce la SINUCIDERE !

IN ACEST RITM, CU BANCILE LASATE DE CAPUL LOR DE CATRE BNR SI CONSILIUL CONCURENTEI, CRED CA IN CURAND, DACA NU SE IAU MASURI RADICALE IMPOTRIVA LOR, BANCILE SI ACTIUNILE LOR IRESPONSABILE DAR CAMATARESTI, VOR CREA UN NUMAR DE SINUCIDERI EGAL CU CEL AL ACCIDENTELOR AUTO;

D-le Isarescu cat aveti de gand sa mai asteptati pana veti lovi decisiv in acest avant ilegal al bancilor ? Chiar merita ca romanii sa ajunga sa se sinucida din cauza majorarilor iresponsabile ale dobanzilor ? Daca omul nu are de unde sa plateasca si risca ca banca sa-i ia casa, ce reactie vreti sa aiba el ? Fiind si asa extrem de labili psihic iata ca cedeaza si , este pacat de D-zeu sa se prapadeasca vieti nevinovate de romani din cauza lacomiei bancilor !

TOTI CEI CARE NE POT AJUTA PE NOI CEI DE LA ASOCIATIA WWW.ASISTENTAPENTRUCONSUMATORI.RO SI NE POT DA DETALII SAU DATE DE CONTACTAT DESPRE FAMILIA VICTIMEI, VA ROG SA NE SCRIETI INTRUCAT VREM SA CHEMAM IN JUSTITIE BANCA SI SA-I CEREM DAUNE MORALE PENTRU CA A PROVOCAT INTENTIONAT ACEASTA DRAMA SI TREBUIE SA RASPUNDA ! Fac apel si la mass-media sa ne ajute in acest demers sa oprim crimele produse de banci!

Si cei care imi tot spun ca asemenea chestiuni sunt "oteviste" ca ele sunt fapte grave de viata; in locul acestei nefericite putea sa fie o ruda sau o cunostinta a noastra, asa ca haideti sa nu mai trecem asa de usor peste asemenea DRAME CUMPLITE si sa ne solidarizam si sa-i ajutam pe cei din familia doamnei din Neamt sa treaca peste acest moment greu, si in acelasi timp sa lovim si noi banca care a provocat aceasta sinucidere.

IN MOMENTUL IN CARE VOM IDENTIFICA BANCA CARE I-A TRIMIS FEMEII SCRISOAREA DE MAJORARE A DOBANZILOR IN URMA CAREIA ACEASTA A DECIS SA SE SINUCIDA, VOM TRIMITE ZECII DE MII DE MESAJE PRIN E-MAIL CATRE TOATE ADRESELE DE E-MAIL ALE BANCII IN CAUZA CU MESAJUL " SUNTETI NISTE CRIMINALI" ; o sa ma ocup eu de acest lucru ! nu mai putem toleram sa fim luati drept prosti sau drept simple marfuri pe care le pot aranja pe raft sau manevra ei cum vor !

Trupul neînsufleţit al femeii a fost transportat la morga Spitalului Judeţean Baia Mare pentru efectuarea necropsiei şi stabilirea exactă a cauzei morţii.

Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2507

40 Comentarii pana acum»

  1. Ovidiu said

    am November 4 2008 @ 5:33 pm

    Nu bancile au ucis’o ci incompetentii de la Protectia Consumatorului…

    Ei i’au infasurat funia in jurul gatului si i’au tras scaunul…

    Si pana nu ii trezeste cineva, multi romani vor mai omora…

  2. verheiden said

    am November 4 2008 @ 5:37 pm

    bancile si anpc-ul sunt de vina + societatea asta de caini turbati si dornici de avere

  3. Paul said

    am November 4 2008 @ 5:41 pm

    multumim bancilor ca inca o data ne-au aratat cum nu dau nimic pe viata oamenilor ci isi urmaresc goana nebuna dupa avere si putere

    sa va stea averea si puterea in gat NENOROCITILOR !

  4. om_cu_scaun_la_cap said

    am November 4 2008 @ 5:59 pm

    Probabil voi starni un val de proteste cand voi afirma ca nici o banca nu a obligat-o pe aceasta femeie sa faca credit. Nu a venit nimeni la ea cu amenintari sa o oblige sa semneze. Probabil creditul a fost luat de biata femeie intr-un moment cand afacerea ii mergea bine fara sa se gandeasca macar 2 secunde ca poate pica de pe val. De fapt 99% din fericitii posesori de credite nu se gandesc cand fac creditul. Sunt fericiti ca le merge bine, au de unde si se arunca cu capul inainte. In momentul cand dau de greu si au probleme este normal ca arunca vina pe banca.
    Precizez ca nu lucrez la nici o banca si dispretuiesc bancile la fel de mult ca si voi, dar bancherii trebuie sa faca profit ca orice om de afaceri. O afacere dezvoltata prin credite este instabila, spre deosebire de o afacere dezvoltata lent, in timp, fara credite care este mult mai putin expusa financiar.

  5. Florin said

    am November 4 2008 @ 6:00 pm

    Nu bancile au ucis-o. Avea probleme de personalitate daca a ajuns sa faca asta. Legat de ratele de la banca stia foarte bine la ce se inhama cand a facut creditele. Daca nu facea credite nu ajungea pana acolo.

  6. neox.ro said

    am November 4 2008 @ 6:07 pm

    Si-a facut-o cu mana ei. Asa se inatmpla cand nu gandesti in perspectiva.

  7. ADMINUL LUI PESTE said

    am November 4 2008 @ 6:19 pm

    neox ai dreptate si tu insa oare decat sa dam filme seriale aberante , nu mai bine am invata oamenii despre treaba asta cu creditele si ce vine cu ele ? adica educatie pentru oameni insa nimanui nu-i pasa, stiu sigur ca niciunul din banca aia (sau bancile la care a mai avut ) nu au dat o lacrima pentru ca sunt nebuni cu adevarat dupa profit, MAXMIZAREA PROFITULUI E TOT CE INTERESEAZA PE ACESTI ESCROCI

  8. Eugen said

    am November 4 2008 @ 6:49 pm

    Cand faci credite la banca iar balanta de plati o cam depaseste pe cea de incasari, clar ca ajungi la disperare.
    Cand balanta de plati > balanta de incasari rezulta ca s-ar putea sa te fi intins mai mult decat ti-e plapuma.
    Normele BNR au incercat sa restrictioneze cat mai mult bancile de la a acorda credite tuturor “disperatilor”, ca masura de siguranta au impus un plafon maximal de 70% grad de indatorare (pt PF). Acu’ daca esti dement si te imprumuti de toti marafetii pe care presupui ca-i vei castiga daca “totul o sa mearga brici” n-ai decat sa-ti duci crucea.

    In cazul unui PJ (ca inteleg ca femeia avea o afacere) masurile sunt si mai drastice. Orice PJ care a incercat vreodata sa ia un credit probabil a ajuns la aceeasi concluzie ca si mine si multi altii: mai degraba imprumuta o banca o femeie de serviciu cu 10000$ decat un SRL cu 20000$ depozit in banca respectiva si care vine sa se imprumute de 10000$.

    Concluzie: nu dati vina in exclusivitate pe banca, daca au coplesit-o datoriile s-ar putea sa aflati ca femeia ar fi putut apela si la surse non-bancare (ex: imprumut de la camatari) si acestea sunt mai “criminale” decat bancile.

    A promova ideea ca (doar) bancile sunt de vina mi se pare un mod superficial de gandire, iar titlul articolului ar parea “populist”, asa ca tot a inceput campania electorala.

    Trompete gen “Jos mafia, sus Patria!” nu prea mai tin, e suficient un nebun ;o)

    PS: am un vecin patron de butic la fereastra de garsoniera de la parter care si-a luat pe leasing acum 1 an (deci nu in perioada asta cu majorari de dobanzi, etc) un gipan. A platit baiatu’ avansul, 2 rate dupa care s-a trezit cu recuperatorii firmei de leasing ca i-au suit masina pe platforma si l-au lasat cu buza umflata. Isi luase saracu un X5 care probabil l-a dus undeva pe la 60K euro.
    Intrebare: cati dementi d-astia or mai fi printre noi care n-au cu ce trece strada, stau cu chirie, dar dau toti banii pe “un credit” ca sa-si afirme un statut social care nu-i de nasul lor? cati dintre ei vor deveni “articol” pe urbaniulian.ro si care vor acuza nu prostia lor ci bancile de complicitate la prostia lor?

  9. loreta said

    am November 4 2008 @ 6:54 pm

    NU TREBUIA SA-SI IA VIATA .PROBABIL ERA FOARTE LABILA PSIHIC.DAR BANCILE AU DEVENIT INTR-ADEVAR CRIMINALE PT. MODUL IN CARE AU STIUT SA NE PRINDE IN GHEARE , IAR ACUM PROFITA DE PE URMA NOASTRA .PANA LA URMA , CUM AM MAI SPUS , TOTI CEI CARE AVEM SALARII DE MIZERIE , AVEM NEVOIE SI DE CREDITE PT. CA NUMAI ASA PUTEM SA AVEM UN TRAI DECENT .DAR , AVAND IN VEDERE CA ACESTE CONTRACTE AU NENUMARATE CLAUZE ABUZIVE SI PANA ACUM NIMENI NU A INCERCAT SA EDUCE OMUL DE RAND IN ACEST SENS , CONSIDER CA ASA NU SE MAI POATE TRAI , PT. CA IN CURAND , NIMENI NU VA MAI PUTEA SUSTINE FINANCIAR SI NICI PSIHIC ACESTE RATE .DECI SPER CA SE VA FACE CEVA ATAT PT. VIITOR , CAT SI PT. CONTRACTELE AFLATE DEJA IN DERULARE .

  10. loreta said

    am November 4 2008 @ 7:01 pm

    ei, uite ca a inceput sa mearga “Jos mafia, sus Patria!” .da , exista si camatari care-ti iau pielea de pe tine , dar bancile nu sunt oare camatari cu acte in regula ?????

  11. CHE GUEVARA said

    am November 4 2008 @ 7:03 pm

    Trebuie sa intelegem cu totii ca singurul vinovat de mizeriile acestei vieti insuportabile este sistemul capitalist mondial ajuns in faza imperialismului unipolar.Pana nu vom creea organizatii de lupta armata contra acestuia, totul va fi in zadar.
    Justitia oriunde in lume are caracter de clasa.Orice actiune in acest cadru este sortita esecului.
    Haideti sa vedem radacina raului nu frunzele.Haideti sa ne unim toti in lupta contra capitalismului spoliator pentru a instaura justitia sociala si prosperitatea durabila.
    Traiasca revolutia mondiala !

  12. CINE X said

    am November 4 2008 @ 7:05 pm

    comandante CHE GUEVARA – DE ACORD !!

    e timpul sa incepem sa luam atitudine

    sustin :

    http://www.urbaniulian.ro
    http://www.urbanviorel.ro

  13. ANA SIGARDSON said

    am November 4 2008 @ 8:11 pm

    am citit articolul an legatura cu femeia care sa sinucis din baia mare.
    dar cred ca era foarte disperata daca nu ai un sprijin din alta parte alta cale nu exista decat sa-ti iei viata si asa ai scapat de toate grijile.
    asa cred ca sa gandit ea anainte de a face pasul asta sa-ti dai viata la drac.
    dracul lucreaza.
    si vor fii si altii asa ca si ea daca esti disperat numai judeci.
    dar ami pare rau ca sa dus pe calea cea mai proasta si era tanara de varsta mea aproape eu sunt un pic mai batrana dar anca judec.
    va doresc o zii buna.
    bay!
    teke kare!

  14. Alexandra said

    am November 4 2008 @ 8:53 pm

    Pentru cei care au si nu ii inteleg pe cei care nu au,pentru cei care tot zic de intinsul plapumei …ei tovarasi sa stiti ca unii nu au avut plapuma si au trebuit sa apeleze la credit sa-si cumpere.De ex eu din salariul meu si al sotului meu ,salarii de mizerie tipic romanesti,a trebuit sa tinem fata in facultate.Din cauza ca nici macar cu spaga nu gaseai un loc in camin a trebuit sa cautam o garsoniera.Si nu una nemaipomenita,una ca vai de capul ei pt care am platit chirie 12 mil lei.Si facultatea nu era cu bani,era de stat ca altfel nici nu o lasam acolo.
    Asa ca nu mai dati din gura ca au facut oamenii credite degeaba poate au fost si unii din aceea ,dar majoritatea au luat de nevoie ca.Mancarea la noi e aur curat.In Cipru de exemplu mancarea costa jumatate
    din cat costa la noi,iar salariile lor sunt de 3 ori mai mari.Fata a terminat facultatea si a plecat in Cipru.Eu dupa 27 de ani de munca am venit net 350 euro
    iar ea lucreaza de 3 luni in Cipru si ia 950 euro cat e in perioada de proba dupa care o sa ia mai mult.Si asta pentru ca acolo oamenii sunt platiti la ora si nu muncesc pe gratis ca aici unde faci ore suplimentare si nu esti platit.
    Tara asta cu conducatorii ei de rahat ne-au impins la credite ,pemtru ca sunt cei mai prosti economisti din lume in frunte cu Tariceanu ala idiot cu tot care latra sa se intoarca lumea din alte tari aici.
    De fapt ei sunt ucigasii poporului roman!!!!

  15. lucian lucuta said

    am November 4 2008 @ 8:54 pm

    stimabililor, cum as putea sa va ajut din arad?…
    orice sugestii le trimiteti la adresa de email mentionata.
    haideti sa incepem un parteneriat. voi acolo in bucuresti, eu… si asociatii aici in arad… ce ziceti?…

  16. manole alexandru said

    am November 4 2008 @ 8:56 pm

    a fost matusha mea si era foarte stabila mintal,nu avea probleme de genul asta.bancile au facuto sa isi iasa din minti.pacat are 2copii acasa care au ramas in grija bunicilor.

  17. PRLobby said

    am November 4 2008 @ 9:00 pm

    de ce necropsia s-a facut la Baia Mare daca spuneti ca femeia a murit la Neamt. Cred ca nu aveti informatii exacte si clare si incercati orice stire sa o faceti VEDETA.

  18. scepticu' said

    am November 4 2008 @ 9:00 pm

    da’ de ce nu sesizeaza nimeni ca bancile astea de care ne plangem cu totii functioneaza cu ROMANI?!?!
    aia, romanii, nu vad ce tampenii si dobitocii fac bancile astea??? nu cumva ofiterii de credite sunt romani? dar directorii diverselor produse de creditare? dar juristii care compun acele mirobolante contracte in care banca are toate drepturile si tu doar unul singur: acela de a plati oricat iti cere banca, nu sunt si ei tot romani??
    cine dracu ii pune sa participe la aceast genocid financiar???
    de astia de ce nu zice nimeni nimic?!?!

  19. gigi vasilache said

    am November 4 2008 @ 9:06 pm

    Am sustinut toate demersurile si petitiile dvs, dar nu sunt de acord ca bancile au luat viata acestei femei. Nu banca a facut-o sa semneze.

  20. FLORIN said

    am November 4 2008 @ 9:11 pm

    L-ati vazut pe idiotul ala de director de la “RAIFFEISEN”…la ProTv in seara asta ….ce sfaturi dadea…”IN LOC DE CONCEDIU IN STRAINATATE …MERGEM LA MARE”…..adik ce voia sa spuna..ca sta probabil de ceva timp si o duce boiereste la Romanica si nu stie prostu’ ca un concediu la noi la mare te poate costa cat unul in strainatate plus ceva peste…..
    Va dati seama de cate ori a fost ala in concediu pe litoaral la noi….sau poate o fi fost da pe banii bancii…d’aia e la curent si mai da si sfaturi…..

  21. Viorel S said

    am November 4 2008 @ 9:50 pm

    Incep sa cred catraiesc intr-o tara de afaceristi verosi…care trag concluzii despre orice in interesul …cui?
    Ca si-a luat un imprumut, poate, mai mare decit ii era “plapuma”…se poate…
    Dar oare ia spus banca in momentul semnarii contractului ca va dubla dobinzile?…
    Cum isi poate aroga banca, dreptul de a mari dobinda…chiar si cu 1 leu…fara sa te cosulte?…fara sa analizeze…
    Cititi un contract si o sa vedeti ca isi aroga dreptul de a mari dobinda …cind si cum vrea…nimeni nu controleaza…
    Prin alte parti se fac ani grei de puscarie pentru asta…
    Intrebati un strain de ce anume ii e frica…
    Raspunsul va fi promt…DE FISC…pe acolo nu merge ca pe Dimbovita…
    Condoleante familiei…dar imi pare rau sa o spun…Nu ati ajutato cu nimic…pe linga napasta venita de la banci, pesemne sau mai adunat si altele…din casa…nu trebuia lasata singura nici un moment, stiind prin ce trece…
    Dar asa ceva nu se mai practica in tara lui peste…
    Ai dreptate Guevara…dar…iesi in strada la lupta…ai sa fii surprins…de singur ce ai sa fii…
    Romanii lupta mai nou, doar pe internet…la adapostul anonimatului…
    Habar nu aveti citi dintre ei nu mai au familii…nu mai au bun simt…dar au masini de lux…sa moara vecinii…sa urle maneaua…sa vina respectul…ce daca masina e luata de afara, pe bani munciti(citeodata)la greu…ca sclavii…sau mai rau.
    Asa se intimpla cind crezi in revolutii inchipuite…cind faci eroi nationali tradatorii de neam si tara(vezi Pacepa)…
    Cautati un moment adevarul in memorie…sau intrebind pe altii…
    In ‘79 a tradat Pacepa si mii de romani aflati la datorie au avut de suferit…
    In ‘89 a tradat securitatea…si suferim cu totii…faceti o analiza a patronatului de azi…si a politicienilor…
    De ce dracu or fi in majoritate fost securisti, militieni si fosti cu functii in partid…
    Poate pentru ca au avut informatii mai multe ca noi…relatii mai multe…
    Cine stie?
    Imi pare rau de biata femeie, indiferent de cauzele mortii…
    A murit un om…nu s-a stricat o masina…
    Poate ca asta am uitat…sa iubim oamenii asa cum sunt…
    Noapte buna si somn usor…daca puteti…

  22. Liviu V. said

    am November 4 2008 @ 11:01 pm

    Inca ceva… sa vrei sa pleci din romania, daca ai un credit, adios … esti sclavul lor .

  23. Viorel S said

    am November 4 2008 @ 11:09 pm

    Si apropo de multinationale…
    Ce credeati ca o sa vina dupa ‘89?…
    Daca in comunism mai aveai cui sa te plingi si sa-ti mai capeti si dreptatea…Acum nu aveti decit sa o cautati…ca o sa vinaaaaa…
    Muncesc cu francezi,englezi…Curge lenea dupa ei…dar striga cit pot ca nu muncesc romanii…ei au salarii de 7-8000 de eur si noi 1800…muncim mai bine si mai mult decit ei…toti sefii ne admira si ne pling de mila…si…atit.
    Copii mei au luat deja contact cu binefacerile Uniunii Europene…si au vazut ce inseamna viata de sclav pe meleaguri straine…vai si amar…
    Dar nu e nimic…suntem romani…pesemne ca de la noi vine numele de ROBOT…ca tot cu RO incepe…
    Am avut binele in mina si ne-am batut joc de el…
    Mai tineti minte?…se fura la greu din fabrici…ne turnam unii pe altii la securitate…taceam ca pestii cind nu ne convenea ceva…si visam ca o sa vina americanii…
    Na…ca au venit…Bucurativa…si ducetiva sa-i mai votati o data tot pe aia care au fost…ca vorbesc frumos…2 ore…si nu spun nimic…
    Asa ii invatau la Stefan Ghiorghiu …la facultateaa de partid…
    dar ma i aveti o sansa…sa o urmati pe femeia despre care discutam…
    Sa aveti grija sa va anuntati sefii inainte…sa nu ramina fara om…asa peste noapte…
    Ne-am vindut pe ‘Nasturi’ fratilor…asa ne trebuie…

  24. Adi said

    am November 5 2008 @ 12:14 am

    CORECT Viorel S

    … dar, ti degeaba, ca romanii suunt surzi, orbi si muti. Nu ai cu cine sa vorbesti si se repeta istoria cu duminica orbului pt alti 5 ani de mizerie. Pacat. Nu am crezut ca o sa ajungem slavii europenilor, le adunam furctele si legumele, le constuim case, le facem curat in case si firme. Cand era MONARHIE, pretul graului se facea la Braila si “cocoselul de aur” valora 12 franci francezi, bateam la cur lumea. Acum ne bate ea pe noi si ne scupa in gura. ROMANIA TEZESTE-TE pana nu e prea tarziu !!!!!!

  25. Adi said

    am November 5 2008 @ 12:16 am

    P.S. scuze de greselile de editare :|

  26. consultant bancar said

    am November 5 2008 @ 12:26 am

    Aceasta femeie a facut aceasta greseala pentru ca nu-si cunostea drepturile. Banca nu poate sa-ti ia casa atat de usor si repede. In primul rand, dupa mai multe luni de neplata a ratei banca are obligatia sa cheme imprumutatul la negocieri.Se afla cauza de ce imprumutatul nu-si onoreaza indatoririle apoi sunt obligati sa-i dea o perioada de gratie de cel putin un an pentru ca imprumutatul sa-si redreseze situatia sau sa-si gaseasca un loc de munca din care sa poata sa-si plateasca ratele,iar in anul de gratie imprumutatul plateste doar comisioanele si dobanzile fara partea principala.Banca nu poate sa-ti ia casa dupa prima scrisoare de instiintare.Banca are obligatia de a-l ajuta pe imprumutat sa-si achite ratele.Sa stiti ca bancile nu-si doresc prea mult sa intre in posesia caselor ipotecate,sunt in pierdere.Banii raman blocati. Ceea ce s-a intamplat acum in SUA.Aici sunt multe de povestit. Inainte de a lua un credit de ce nu apelati la un consultant bancar intr-o companie de intermediere credite care sa va explice cum e mai bine de facut?

  27. consultant bancar said

    am November 5 2008 @ 12:35 am

    Aceasta femeie a facut aceasta greseala pentru ca nu-si cunostea drepturile. Banca nu poate sa-ti ia casa atat de usor si repede. In primul rand, dupa mai multe luni de neplata a ratei banca are obligatia sa cheme imprumutatul la negocieri.Se afla cauza de ce imprumutatul nu-si onoreaza indatoririle apoi sunt obligati sa-i dea o perioada de gratie de cel putin un an pentru ca imprumutatul sa-si redreseze situatia sau sa-si gaseasca un loc de munca din care sa poata sa-si plateasca ratele,iar in anul de gratie imprumutatul plateste doar comisioanele si dobanzile fara partea principala.Banca nu poate sa-ti ia casa dupa prima scrisoare de instiintare.Banca are obligatia de a-l ajuta pe imprumutat sa-si achite ratele.Sa stiti ca bancile nu-si doresc prea mult sa intre in posesia caselor ipotecate,sunt in pierdere.Banii raman blocati. Ceea ce s-a intamplat acum in SUA.Aici sunt multe de povestit. Inainte de a lua un credit de ce nu apelati la un consultant bancar intr-o companie de intermediere credite care sa va explice cum e mai bine de facut? Serviciile sunt gratuite.

  28. Mordor said

    am November 5 2008 @ 2:48 am

    Prostia si domnia se platesc. Nu banca e de vina ptr. lacomia si dorinta de imbogatire rapida a multora. Vreti sa traiti pe datorie, f bine va asumati riscurile . De ce credeti ca sunt preturi aberante la case si terenuri ? Ptr. ca sunt o gramada de tampiti dispusi sa plateasca mai mult si mai mult, fara sa tina cont ca au o viata, nu mai multe si un venit de supravietuire nu de investitii. In 2007 toata Romania vindea si cumpara case si terenuri, toti eram oameni de afaceri, luam credite, cautam oportunitati si vanam fraieri. Acum ne vaitam ca ne fura statul, banca, patronul etc.
    NE MERITAM SOARTA !

  29. Darius said

    am November 5 2008 @ 9:30 am

    inca o dovada de politica de 2 lei cu care ne-ati obisnuit, keep up the good work!

  30. ggg said

    am November 5 2008 @ 9:32 am

    dariuse esti patetic ! hai mars si pupa curul altor banci , CANTA LA ALTA MASA !!!!!!!

    daca era maicata tot asa ziceai ? boule

  31. Noname :) said

    am November 5 2008 @ 9:42 am

    Raspuns armat – gen cel sugerat de Che Guevara – contra capitalismului este ultima solutie pe care ar trebui sa o luam in calcul. Va degenera rapid intr-un razboi religios si mai apoi intr-un masacru pe plan global.

    Problema capitalismului este una simpla. Ofera posibilitatea celor cu bani sa ajunga la putere si sa faca legi care sa le asigure in continuare cresterea veniturilor si a puterii si sa ii protejeze – legal – de a fi trasi la raspundere. Pentru sistemul capitalist si cu orientare pur economica omul nu este nimic altceva decat o resursa, o marfa care este intr-o anumita cantitate si care se consuma ca si orice alta marfa. Atat si nimic mai mult.

    Toti care lucreaza in firme stiu asta, mai ales cei din multinationale. Primesc un cod in loc sa li se respecte numele pe motive de usurinta in gestionare la fel cum cataloghezi o marfa. Sunt referiti in disctuii ca si “resurse”, la fel ca si petrolul, carbunele sau energia electrica. Se discuta despre angajati prin cifre de eficienta – la fel cum sunt diferite cifre octanice la combustibili.

    Omul in capitalism este o marfa si nimic mai mult. Cum schimbam asta? … Va las sa decideti.

  32. admin said

    am November 5 2008 @ 10:18 am

  33. Rodica said

    am November 5 2008 @ 10:41 am

    Am citit cu mare intristare despre drama acestei tinere, iar curiozitatea m-a impins sa citesc si comentariile facute pe marginea acestei stiri….M-am ingrozit de rautatea, insolenta si lipsa de intelegere si compasiune a romanilor. E asa de usor sa arunci cu pietre cand nu esti in cauza.
    Bravo doamna Alexandra si domnule Viorel! Sunteti singurii care aveti dreptate si ati inteles cu adevarat aceasta drama. Majoritatea care apeleaza la credite bancare sunt oameni necajiti care au salarii de mizerie si care numai asa isi pot permite sa aiba un nenorocit de apartament, sa-si tina copii la facultate (de stat, nu vorbim de cei care-si permit facultati private), sau sa-si rezolve problemele de sanatate.
    Domnule “om_cu_scaun_la_cap”, se pare ca dvs. sunteti unul din cei “de bani gata” care nu stiu ce inseamna greutatile vietii de azi din Romania si, de aceea va da mana sa aruncati cu pietre fara, insa, a gandi. Ia, puneti-va intr-o situatie similara. Tot asa ati gandi si reactiona?!
    Si pt. “PRLobby” un sfat: cititi cu atentie articolul, inainte de a va spune parerea.
    Sincere condoleante familiei tinerei doamne din Neamt.

  34. STRAJERUL said

    am November 5 2008 @ 10:59 am

    Executat silit pentru o datorie inexistenta la Alpha Bank

    – Mihai Dicu, client la Alpha Bank, le-a prezentat specialistilor de la urbaniulian.ro faptul ca institutia bancara il pune sa plateasca o restanta ce a fost deja achitata.

    In urma cu aproape patru ani, barbatul a contractat un credit de consum la Alpha Bank Romania, intermediat de Credisson International. Imprumutul, care trebuia rambursat in 48 de rate, se ridica la 20.276.000 lei, la care se adauga si comisionul de administrare, de 1.804.564 lei. Dupa achitarea a sase rate, clientul Alpha Bank stopa plata din motive personale. In august 2008, Dicu se prezenta la Alpha Bank pentru a returna toata suma restanta, iar contractul de credit era incheiat. “Dupa aceea am primit o scrisoare de la Alpha Bank (…)”, prin care banca ii comunica faptul ca “ia la cunostinta ca am achitat orice datorie catre ea si nu mai figurez in evidente cu debite aferente contractului de credit de consum”, spune barbatul. O luna mai tarziu, Dicu primea o notificare de plata din partea Kruk International, in care i se explica faptul ca are de plata, pana la data de 07.10.2008, suma de 707.93 lei catre Alpha Bnak. “Lovitura de gratie vine pe 28.10.2008, cand primesc din partea Biroului Executor Judecatoresc Georgiana Jalba un dosar de executare silita care contine: Somatie de plata din partea BEJ la cererea creditoarei OMNIASIG Vienna Insurance Group, copie conform cu originalul dupa contractul de credit, Proces Verbal cheltuieli executare silita (308,85 lei), Contract Executare Silita intre Biroul Executorului Judecatoresc si OMNIASIG, Proces Verbal din Partea BEJ pentru procedarea la actualizarea sumei de plata din partea Institutului National de Statistica cu date despre indicele preturilor de consum si rata inflatiei in perioada ianuarie 2004 – iulie 2008 solicitat de BEJ”, explica Mihai Dicu.

  35. Gil said

    am November 5 2008 @ 11:35 am

    Cand eram mult mai tanar aveam o vorba despre oameni pacalibili GUSHTERI.
    Asta este definitia pentru Romani dupa marea cotitura.
    BNR Banca de Naruire a Romanilor, a facut tot ce a fost posibil ca sa fie imposibil pentru GUSTER sa aiba dreptate sau sa cistige in lupta cu sistemul Bancar. Acest sistem bancar a fost resturat de cate ori afost nevoie de la Bancorex incoace pe bani GUSTERILOR, Cresteri de dobanzi, comisioane incredibile, asociere in scopul comiteri de infractiuni asupra vieti noastre cu firme de care nu aa uzit nimeni, NOTARI manjiti, Executori HOTI.
    SIA STEA TOATE PE BAZE LEGALE GENERATE DIN UMBRA DE BNR LA CEREREA SISTEMULUI, SI A FRATILOR.
    Discutam degeaba, atata timp cat nu vom fi organizati la fel de bine ca Statul si nu vom aplica exact aceleasi principii ” Legale ” sa ne recuperam dreptul la viata pentru noi si generatiile viitoare.
    Trebuie sa luptam sa nu fim o alta natiune perpetuu datoare, dupa modelul American unde un bun cetatean se naste si moare dator, pentru ca sistemul ” Democratic” sa se perpetueze.
    Restul este vrajeala.

  36. loreta said

    am November 5 2008 @ 7:33 pm

    sunt de acord cu rodica .tin sa va aduc la cunostinta sau sa va reamintesc , celor cu memoria scurta , ca nimeni , la nicio banca nu sta sa discute cu clientii , adica noi ,riscurile , clauzele etc existente intr-un contract .asa ca e foarte usor sa arunci cu vorbe .cred ca nici nu mai este nevoie sa comentez mai mult , ca mi se face greata .
    condoleante pt. moartea acelei femei

  37. ADMINUL LUI PESTE said

    am November 5 2008 @ 7:35 pm

    si la tv, e doar reclama care te imbie, iti spune ce bine va fi, oamenii vin la banci si fac credite si apoi angajatii bancii se fac ca nu stiu faptul ca ei NU INFORMEAZA COMPLET SI CORECT CLIENTII caci daca i-ar informa si explica corect s-ar reduce extrem de mult numarul celor care ajung sa nu mai poata sustine ratele corect ? SA VA STEA IN GAT AVEREA SI BANII , NESIMTITILOR !

  38. Vicky said

    am November 5 2008 @ 8:34 pm

    Azi o inteleg pe saraca femeie. Cred ca o sa ajungem multi in aceeasi situatie. La bancpost, pentru un credit ridicat acum 3 luni, de la o dobanda de 500 lei ajungi sa platesti 1055 lei si a mai crescut si comisionul de administrare cu 100 lei. Deci de la o rata totala de 1150 lei am ajuns la 1650 lei (asta in conditiile in care rata a scazut cu peste 100 lei. Condoleante familiei!!! Sper sa nu ia Dumnezeu mintile la mai multi.

  39. dvdfhtj said

    am November 9 2008 @ 1:31 pm

    Haideti sa nu le dam bancilor nimik si sa-i lasam pe lucratorii de la banci si proprietarii lor sa se sinucida… Ha ha ha!

  40. dumitriu said

    am November 13 2008 @ 12:13 am

    Doresc sa aduc la cunostinta opiniei publice si in acest fel poate afla si functionarii de la BNR ca in codul penal exista:

    Abuzul de încredere prin fraudarea creditorilor

    Art. 257. (1) Fapta de a ascunde, a deteriora, a distruge în totul sau în parte valori ori bunuri din patrimoniul propriu sau de a invoca datorii fictive ori alte acte în paguba creditorilor, se pedepse?te cu închisoare strict? de la un an la 3 ani sau cu zile-amend?.

    Sper ca macar aceasta prevedere sa mai potoleasca din lacomia bancilor iar angajatii BNR
    sa ia la cunostinta de faptele penale ale menagerilor din banci si sa reactioneze in consecinta, nu cu sfaturi prietenoase ca pana acum si totodata jalnice de genul “Mergeti la judecatorie…!”!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean