De fapt ei nu vor sa elimine cainii maidanezi de pe strazi pentru ca pe spatele lor fac profituri uriase de zeci de milioane de euro ! Pana atunci copiii si batranii nostri sunt sfasiati pe strazi !
In Bucuresti, dar si in alte mari orase ale tarii, cainii fara stapan sunt o prezenta obisnuita la fiecare colt de strada. Ca mai ridici piatra sau le arunci un biscuit pentru a te feri de pericol face parte din programul zilnic al bucuresteanului. Daca cineva se gandea ca problema cainilor vagabonzi va fi rezolvata, s-a inselat amarnic. Chiar edilii Capitalei avertizeaza ca orasul nu va scapa niciodata de cainii fara stapan, in conditiile legislative actuale si a faptului ca sunt aruncate pe strada patrupede de la populatie, iar in ultimele patru luni au fost sterilizati doar 2.800 dintre cei peste 30.000 de caini vagabonzi din Bucuresti. Primarul general Sorin Oprescu sustine ca marea problema ramane adoptia cainilor fara stapan. La inceputul lunii octombrie, bucurestenii au luat acasa doar cativa dintre cainii comunitari adusi de edili, in parcul Tineretului, la un eveniment de adoptii publice organizat de municipalitate si de asociatiile neguvernamentale, cu ocazia Zilei Internationale a Animalelor. "Putem steriliza circa 50 de caini pe zi, costul unei sterilizari fiind de 40 lei", a precizat, pentru NewsIn, directorul Administratiei pentru Supravegherea Animalelor (ASA), Simona Panaitescu. Directorul ASA spune ca problema adoptiilor este rezolvata doar in aparenta. "Acum, practic, toti caini sunt adoptati, insa, in realitate, organizatiile neguvernametale care fac acest lucru arunca ulterior cainii inapoi pe strada", a afirmat Panaitescu. "Oricat de multi caini am steriliza, in conditiile actuale legislative, nu vom scapa niciodata de cainii fara stapan. Mereu sunt aruncati pe strada alti caini care vin de la populatie. Practic, ar trebui o lege care sa identifice si sa ne permita sa sterilizam caini de la populatie. Prin identificare, ii vom putem amenda apoi pe cei care arunca puii pe strada", mai spune directorul ASA. Mai mult, pe langa cainii existenti si cei care sunt aruncati de populatie, in Bucuresti mai vin si patrupede din judetul Ilfov, astfel ca numarul de animale nu are cum sa scada. 70% dintre bucuresteni se declara deranjati de cainii fara stapan Conform statisticilor oferite de autoritati, in Bucuresti sunt peste 30.000 de caini fara stapan, concentrati in special in zona pietelor si a aglomerarilor de blocuri din cartiere. Zilnic, peste o suta de bucuresteni ajung la medic muscati de caini. "Numarul cainilor vagabonzi a crescut foarte mult anul acesta, dupa ce a fost adoptata Legea nr. 9 din 2008, care ne permite sa eutanasiem doar cainii bolnavi incurabil. Pana anul trecut, am tinut sub control fenomenul cainilor fara stapan si chiar am inregistrat o scadere a reclamatiilor legate de acestia", preciza, in august, directorul ASA, Simona Panaitescu. Pana la intrarea in vigoare a Legii 9/2008, era permisa eutanasierea tuturor patrupedele care nu erau adoptate. In prezent, insa, rolul ASA se rezuma, teroretic, la strangerea cainilor, sterilizarea si oferirea lor pentru adoptie. Un sondaj Gallup Romania arata ca 70% dintre bucuresteni se declara deranjati de prezenta pe strazi a cainilor fara stapan, iar aproape 90% dintre locuitorii Capitalei sunt de acord cu sterilizarea cainilor comunitari. Sursa
http://ziua.net/news.php?data=2008-11-03&id=15375
Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com
GABI said
am November 3 2008 @ 2:25 pm
INTR-UN FEL SAU ALTUL TREBUIE REZOLVATA PROBLEMA CAINILOR VAGABONZI. ASA ESTE. PE SPATELE CAINILOR VAGABONZI SE OBTIN MILIOANE DE EURO. STITI SI DVS FAPTUL CA DACA CINEVA OMOARA UN CAINE, TOATA LUMEA II SARE LA CAP SI RISCA SI ANI BUNI DE INCHISOARE. DACA UN CAINE MUSCA PE CINEVA, ATUNCI LUMEA O SA SPUNA: CE A CAUTAT LA CAINE, DE CE NU A LASAT CAINELE IN PACE, ETC.
IN ZIUA DE AZI, VIATA UNUI CAINE VALOREAZA MAI MULT DECAT O VIATA DE OM!!!
ADMINUL LUI PESTE said
am November 3 2008 @ 2:35 pm
edilii ?? niste nenorociti si cand sunt criticati de lume se supara, ca nu e asa
pai te cred ca nu e asa cand esti pasuit de politie, cand mergi cu masini de lux, cand ai facut culoar de smecher si razi la tv sfidand pe cetateni si prostii de romani care au ales
eu va zic asa ; luati-va permise de arme, invatati sa folositi armele si aveti grija de voi
alex said
am November 3 2008 @ 2:45 pm
am o ruda care a fost muscata de un maidanez nici nu pot sa povestesc cit a batut spitalele din cauza lui
ar trebuii toti impuscati
marius said
am November 3 2008 @ 2:48 pm
foarte bine Admine, asta e solutia… cu plangeri nu ajungem niciunde… este nevoie de ceva bani la inceput pentru arma si permis dar dupa aceea te poti apara. si nu numai de caini
Mihai Neacsu said
am November 4 2008 @ 10:54 am
La un moment dat se parea ca sunt mai putini caini vagabonzi. Probabil a fost doar o impresie. Pentru ca acum sunt extrem de multi, si din pacate, mare parte din ei sunt si periculosi. In tarile civilizate s-a rezolvat aceasta problema acum cel putin un secol; acum, cand am putea sa rezolvam si noi problema asta, toti ne sar in cap cu protectia animalelor. Totdeauna am fost de parerea ca toti cei care hranesc cainii vagabonzi sa faca un bine sa ii ia acasa. Eu am un caine acasa, nu-mi permit sa mai iau unul. Si culmea, acum o luna, mi l-a muscat un caine vagabond. Iar cainele meu este un mielusel,exagerat de prietenos si chiar n-ar face rau nimanui. Mi-a fost foarte mila de el. Dar de oameni, ce sa mai spui. Ca pe langa durerea pe care o suporta atunci cand sunt muscati de caini, mai cheltuie si o gramada de bani. Tratamentul antirabic ar trebui sa fie gratuit!
vanatorul de imbecili said
am November 4 2008 @ 12:27 pm
@all
cainii “vagabonzi” -o etichetare demna de bipezi-, animalele in general, flora si fauna in toata complexitatea ei, au adus planeta in halul in care este azi?
mi-e mila, si sila in acelasi timp, de voi, naroade bipede, ce va credeti stapani cu drept de viata si de moarte asupra vietii altor fiinte.
probabil imi voi lua si eu o arma -ce ziceti?- si o voi folosi cum cred eu mai bine, mai eficient, dar in folosul vietii planetei.
pe curand, “voinicilor”!
BGS said
am November 4 2008 @ 12:36 pm
vanatorul de imbecili – ba baiatule ce mama dracu nu intelegi ma ? sunt cainii astia periculosi pentru oameni mari, dar pentru copii ? tu citesti ziarele, te uiti la tv? ai vazut oamenii sfasiati expertule ? ai auzit de fetita aia care a murit dupa ce a fost muscata de caini ? ai familie, ai copil ? daca nu ai, taci dracu din gura ca nu are nimeni nimic cu cainii de pe strazi insa cand e vorba de siguranta noastra iti spun sincer ca as omora orice caine turbat decat sa-mi muste fetita sau sotia intelegi cap patrat ? prostule ce esti, daca vrei sa faci ceva i-ai acasa si creste-i date dracu de cretin
ia-ti arma si impusca-te in cap boule, retardat
marius said
am November 4 2008 @ 2:40 pm
BGS usor..
lasa baiatu daca el vrea sa salveze animalele
), poate maine il musca unul de c*** si atunci sa il vad tot asa bun samaritean o sa fie
).. La arme cu frunze si flori si pe ei, pe ei , pe ei pe mama lor
vanatorul de imbecili said
am November 4 2008 @ 4:00 pm
@ BGS, marius,
iata-ma simt nevoit sa va “deranjez” mamele, care au o singura vina. v-au adus pe lume. uitati-va-n “oglinda”!
in rest, va promit sa trimit “vidanjorii”.
pe curand!
ADMINUL LUI PESTE said
am November 4 2008 @ 4:13 pm
catre vanatorul de imbecili : esti jenant de prost si injuri aiurea (chiar daca subtil)
ai grija ca si eu sunt de acord cu faptul ca nu as ezita sa omor un caine daca mi-ar ataca sotia sau copii ok ?
hai stai cuminte acolo si ia cainii acasa daca vrei
vanatorul de imbecili said
am November 4 2008 @ 6:00 pm
…stiu, sunteti multi -vorba lapusneanului- …dar, cu cat mai multi, “bipezi”, cu atat mai bine. vom fi mai eficienti, bestiilor!
BGS said
am November 4 2008 @ 6:04 pm
vanatorul de imbecili are dreptate cand zice ca trebuie sa-si ia arma : pentru ca e timpul sa realizeze ca este un ipocrit la fel ca celelalte persoane care apara animalele insa nu ar lua acasa nici macar un motan sa-l creasca
ipocritii si fatarnicii sunt multi si sunt o clasa nenorocita
MARS ! cretinule nu te face ca nu intelegi
Mihai said
am November 6 2008 @ 11:20 pm
Bai Bgs da nevasta-ta e handicapata, nu se poate feri singura de ciini?Trebuie sa o aperi tu? Citi ciini sar la beregata! Mai repede ai sarit tu la ceea ce a scris “vinatorul de imbecili”. Cretinule!!!!
admin1987 said
am November 7 2008 @ 1:04 am
vedeti cati bravi aparatori ai cainilor avem aici ? si cand o sa mai avem la tv alte fetite mutilate sau oameni morti aceste animale vor spune aceleasi lucruri, injurand si dandu-se specialisti
sunteti patetici
adaug ca si eu sunt de acord ca daca ar fi sa-mi atace familia un caine sau mai multi, nu as ezita sa-i omor
mai bine cainii decat familia mea
multa ue pentru oprescu si ceilalti din tara care nu fac nimic impotriva acestui pericol insa ne lasa sa ne chinuim , dar ce sa faca si acesti nesimtiti ca mihai si acel vanator : dau in oameni care au spus ca si-ar apara familiile
Mihai sa ai parte distrusule de moartea sotiei , care sanatoasa fiind, nu a putut sa se bata ca in filme cu cei 3-4 sau peste 6 caini turbati…
prosti sunteti ma
Cristina Turcitu, Otopeni said
am December 9 2008 @ 7:08 pm
Inconstientilor care apara drepturile ciinilor in detrimentul drepturilor omului, le spun un singur lucru: daca preferati sa traiti printre ciini este dreptul vostru, luati-i pe toti acasa la voi, si, inimosi cum sunteti, oferiti-le dragostea si adapostul vostru. Nu va impiedica nimeni.
Dar nu-i obligati pe altii sa renunte la dreptul lor la sanatate publica (fara pericol de boli si turbare prin muscaturi) si de a circula liber printre oameni, mai degraba decit printre ciinii lasati de izbeliste (tot de ecologistii de paie, ca si voi) pe strazile pline de mizeriile voastre canine!
anonim said
am April 15 2010 @ 1:20 am
Incepeti sa cereti primariei milioane de lei pentru orice muscatura de caine cit de mica. Sa vedeti cum ii doare buzunarul. Are sau nu are primaria raspundere civila si penala intr-o situatie care dureaza de 20 de ani si nu s-a facut nimic ?