RCS-RDS isi deconecteaza abuziv clientii de la DigiTV; acestia nu primesc facturile si ar trebui sa viseze noaptea ce sume au de plata

Tweet this

Ia uitati aici o noua mostra de "respect" fata de clienti marca RCS-RDS.
Aceasta firma , considera faptul ca, chiar daca facturile pentru serviciul DIGITV nu au ajuns la clienti, acestia trebuie sa le plateasca, c toate ca in Codul Fiscal scrie foarte clar faptul ca, NU SE POT CERE BANI DE CATRE UN COMERCIANT DE LA UN CONSUMATOR fara sa fie emise documente contabile justificative ale platii solicitate !
In acest caz, desi ultimile 3 facturi nu au fost trimise NICIODATA  de RCS-RDS , totusi clientul a fost deconectat, fara preaviz , fara sa fie anuntat, si in mod sfidator i se raspunde asa cum puteti vedea mai jos : " ce daca nu ai primit facturile, tu trebuia sa platesti " !
Ei bine, am cerut si noi Garzii Financiare si Ministerului de Finante sa ne lamureasca daca RCS-RDS are dreptul sa pretinda sume de bani fara emiterea facturilor fiscale !

---------- Forwarded message ----------
From: ionita alexandru
Date: 2008/10/31
Subject: Re: facturi digi
To: Mircea Tica <mircea.tica@rcs-rds.ro>
Cc: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>


daca nu avem facturile in original indiferent de motivul pt care nu au ajuns nu le putem plati !!!

la noi nu sint inregistrate in contabilitate deci sigur nu au cum sa fii ajuns





2008/10/31 Mircea Tica





Salut,



Pana acum ati platit 7 facturi pentru acest contract, facturi ce sau fost trimis la fel ca si acestea 3 ce sunt neachitate.

Faptul ca nu a primit facturile nu exonereaza beneficiarul de la plata.

Puteti solocita cu o cerere semnata si stampilata pentru schimbarea adresei de facturare.

Contractul a fost dat spre reconectare, dar maine se va deconecta automat daca nu sunt platite facturile.




.....................................................................................


Mircea Tica


Account Manager


RCS & RDS S.A.


Forum 2000 Building


71-75th Dr. Staicovici Street, 5th District, Bucharest


Tel: +40314004445    Fax: +40314004062


www.rcs-rds.ro


.....................................................................................




Acest mesaj poate contine informatii confidentiale. Daca dumneavoastra nu ar fi trebuit sa primiti acest mesaj (sau daca nu sunteti responsabil cu retransmiterea lui), nu puteti copia sau trimite mai departe acest mesaj. In acest caz, ar trebui sa-l distrugeti  si sa semnalati celui ce vi l-a trimis.

Privileged/Confidential Information may be contained in this message. If you are not the addressee indicated in this message (or responsible for delivery of the message to such person), you may not copy or deliver this message to anyone. In such a case, you should destroy this message and kindly notify the sender by reply e-mail








From: ionita alexandru
Sent: Friday, October 31, 2008 10:25 AM
To: Mircea Tica
Subject: Re: facturi digi








Salut mircea la noi nu au ajuns niciodata facturile astea

o sa vreau si eu o dovada de la posta ca au fost trimise pt ca la noi nici macar nu sint bagate in decontul de TVA

pina atunci va rog sa dati drumul la serviciu avind in vedere ca facturile nu au ajuns vrodata la noi











Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com






Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 6426

25 Comentarii pana acum»

  1. admin said

    am October 31 2008 @ 2:21 pm

  2. meme said

    am October 31 2008 @ 2:59 pm

    Si eu patesc la fel. Intr-un an de zile am primit o singura factura.
    I-am sunat si au zis ca ei le trimit dar cei de la Posta nu le livreaza. Am fost si la Posta si ei spun ca nu au primit nimic pe numele meu. Ar fi foarte bine sa se poata face ceva in aceasta privinta. Nu pot sa platesc ceva pentru care nu am primit instiintare de plata, factura…

  3. slavov andreea said

    am October 31 2008 @ 5:00 pm

    Buna ziua,

    Si pe mine m-au deconectat de la cablu TV fiidca nu am platit o factura ce cuprindea serviciile pentru 3 luni(acele 3 luni fiind gratuite cf contractului) Am sesizat acest lucru doamnelor de la relatii clienti iar dansele mi-au spus ca nu trebuia sa platesc acele 3 luni. Cert e ca acum am contractul desfiintat dar cablul nu mi l-au oprit.. Daca RCS nu vrea sa incaseze bani de la oameni e strict treaba lor!!

  4. Silviu Cenusa said

    am November 1 2008 @ 9:21 am

    Compania mea este la fel: avem un contract cu DigiTV de cand a fost lansat. De atunci o data la 3 luni avem serviciile suspendate.
    Eu ca firma nu pot achita nimic fara factura logic. O data la 3 luni primesc in copie facturile dupa ce fac taraboi ca mi s-a inchis abuziv serviciul.
    De retinut ca facturile pentru internet le primesc lunar la aceeasi adresa fara probleme. Am impresia ca cei de la digi chiar nu emit facturile

  5. alice said

    am November 1 2008 @ 10:45 am

    Buna ziua,
    Referitor la ceea ce spunea dl de la RDS ca au trimis facturile catre abonati este total eronat. Unii abonati au primit in custodie (gratuit)in cursul lunii iunie un decodor DigiTv. In urma acestei promotii RDS nu a mai stiut unde sa incadreze acesti abonati: la abon CaTv sau DigiTv. Drept urmare nu s-au mai emis facturi. Noi, desi am platit lunar abon, on-line, pe codul de abonat CaTv in mod obisnuit am fost deconectati abuziv. Se pare ca nu au gasit platile noastre pe lunile august, septembrie si octombrie desi ele au fost acceptate la plata de banca cu care coleboreaza RDS-ul. Am fost deconectati doua zile fara sa stim de ce. Dupa 2-3 apeluri la serv clienti de la RDS am aflat cu stupoare ca nu ne-am platit abonamentul. Le-am explicat ca noi am achitat la timp dar pana nu am trimis fax cu dov platii pentru luna Oct nu au vrut sa discute cu noi. Am fost la casieria din Iancului unde am mai platit inca o data abon si am facut o sesizare scrisa. Poate cine stie, imi vor gasi platile efectuate iar taxa de recuplare achitata degeaba imi va fi trecuta ca avans pe luna decembrie. Dar mai asteptam un pic poate nenumaratele sesizari facute la Rds de diferite persoane ii va pune pe ganduri si vor solutiona mai repede aceste situatii. Sincer nu cred ca vor face nimic avand in vedere ca de la caseierie ni s-a spus ca au probleme cu sistemul de facturare a serviciului Catv. Multumesc pentru rabdarea de a citi una din micile frustari ale unui roman obisnuit.

  6. oker said

    am November 1 2008 @ 5:32 pm

    Problema RDS-ului este ca isi permite sa isi bata joc de clienti. Nu e o problema grava cand nu vine factura sau vine tarziu. Exista posibilitati de plata. Problema este cand te taie de la telefon fix, internet, digi mobil, cablu tv, pentru neplata si tu defapt ai facut platile prin online bankink (virament bancar) de o luna. Conteaza ca firma de contabilitate ramane fara internet si progamul de contabilitate merge prin net? Va zic eu pentru ei nu conteaza. Ahh era sa uit. ulterior a venit si taxa de reconectare pentru ca am fost client fidel si am facut platile fara factura imediat prin banca. MULTUMESC RDS.

  7. Istvan said

    am November 2 2008 @ 11:36 am

    Am patit si eu asa ceva cu RDS RCS. In sase luni am primit o singura factura si am fost deconectat de doua ori de la reteaua de telefonie fixa. Am reclamat odata pentru acest fapt, si mi s-a spus ca pe strada noastra nu trece cel care aduce facturile, strada se afla in zona 0 din Targu Mures! Ulterior mi s-a spus ca s-a gresit adresa de facturare, s-a corectat si de atunci tot nu a trecut pe strada noastra cel cu facturile. Eu n-o sa mai platesc facturi catre RDS RCS!

  8. Apostolescu Catalin said

    am November 3 2008 @ 10:35 am

    Dar de serviciile de voce ce sa mai zicem. Daca ai si telefonie mobila si fixa pe factura iti apare cumulat (asa zi ei) desi sunt doua servicii diferite. La un moment dat au venit sa-mi instaleze vreo 3 telefoene fixe, desi eu facusem cerere doar pentru unul. Si inca o chestie au venit la mine cu 2 procese verbale (la date diferite) care aveau acelasi numar de inregistrare pe care eu trebuia sa le semnez am refuzat si i-am dat afara din casa. Mai aveau putin si faceau centrala telefonica la mine in casa.
    AVETI GRJA CA ASTIA FURA MAI ALES LA CONVORBIRILE TEEFONICE am oprit tot timp de 2 luni de zile si SURPRIZA m-au facturat in cele doua luni (probabil la ei telefoanele vorbesc singure, chiar daca acestea nu exista). Si inca una tare ma duc la ei sa-i trag de raspundere sa intreb cine a vorbit ca eu nu si au zis sa fac o cerere pentru o lista a convorbirilor si sa achit suma de 1 EURO pentru ea. Astia mai au sa-ti ia bani si pentru ca intri la ei. TOTUSI sunt absolut sigur ca ei nu platesc nimik pentru simplu fapt ca au impanzit si gaurit scarile blocurilor cu cablurile lor ar trbui sa le cerem chirie pentru chestia asta.

  9. Cristian TUDORICA said

    am November 12 2008 @ 12:29 pm

    Factura la DigiTv ?! Exista !?(evident in mod ironic am scris ‘exista’), asta datorita faptului ca de aproape 2 (doi) ani de zile nu am primit macar o factura.
    Am sunat la ei (DigiTv), am fost personal, am trimis e-mail-uri, sesizari …nimic ; singurul raspuns a fost ca “de la noi facturile se emit” sau “s-ar putea sa fie o problema cu firma de curierat…” insa oricum aveti obligativitatea sa o achitati… no comment!
    A…btw. am facut 2 sesizari la ANPC:
    -la prima mi-au dat un raspuns aproximativ identic cu cel furnizat de RCS-RDS (DigiTv) ca …pot sa solicit EU o copie dupa factura in cazul in care nu o primesc direct in casieriile RCS-RDS-ului sau telefonic sa-mi fie expediat prin fax /e-mail o copie (am facut asta luni de zile ,dar pana cand sa dau telefoane pe banii si timpul meu!?);
    -la ultima sesizare/reclamatie, ANPC-ul imi trimite un raspuns care …m-a lasat ‘paf’ deoarece imi comunica faptul ca RCS-RDS NU ARE un sistem centralizat de urmarire a facturilor expediate si nu au cum sa furnizeze aceasta informatie !!!

  10. Sabina said

    am November 12 2008 @ 8:32 pm

    Victorie, azi dupa lungi discutii si nervi de ale sotului cu Digi TV am reusit sa primim o factura. Cat despre cele din urma nici nu se pune problema.

  11. madalina said

    am November 26 2008 @ 7:30 pm

    buna ziua ma numesc madalina din comuna niculesi sat ciocanari jid dambovita am si eu problema unchiul mau are digi tv din 2007 si de 2 nu mai merge scrie pe ecranul tv scaning plis wite am sunat la rel cu clienti digi tv si ni sa sp k o sa vin pe data de 25.11.2008 sa ne schimbe aparatul k este blocat va rog faceti ceva va multumesc

  12. florin constantinescu said

    am November 28 2008 @ 4:30 pm

    eu am platit pe 29.07.2008 abonamentul pe un an la rcs-rds pentru digi tv si acum m-au deconectat pentru neplata. Cum nu mai gasesc chitanta, m-au laat fara cablu.Nu-i nimic, oricum luasem digi doar pentru meciuri, de-acum nu mai platesc nimic, chiar daca m-a costat afacerea 7 milioane.SUNT NISTE HOTI, REALMENTE.

  13. buruiana dragos said

    am January 4 2009 @ 1:10 pm

    Cand te uiti la televizor incep sa se schimbe programele singure si toate astea dupa actualizarea softului.Plus ca cand schimb un program ai niste spatii unde ar trebui sa-ti apare niste indicati(emisiunea filmul ora cand a inceput etc dar pauza….

  14. ghigeanu alexandrina said

    am January 11 2009 @ 7:28 pm

    am o reclamatie de facut…sa facut o sesizare 958473487 la 4 ianuarie si nici pana acum nu sa rezolvat…va rog daca se poate sa fie rezolvata cat mai curand va multumesc!!! asa tratati dv clientii??dupa o luna de zile sau dupa o saptamana???ca era vorba ca o reclamatie sa fie realizata dupa doar 24 de ore…si nu cred ca atatea ore sunt pana in ziua de azi….
    astept raspuns cat mai curand la reclamatie!!!

  15. anna said

    am February 22 2009 @ 1:51 pm

    eu m-am trezit cu telefonul taiat de la ei si m-am dus acolo ca sa aflu ca am 3 facturi restante care nu le-am vazut in viata mea si deodata ma duc acolo dupa faza asta si imi zice k nu mai pot plati separat internetu de telefon
    asta nu pot intelege……de ce? mai ales k factura la telefon e umflata in stil mare ……………is si neseriosi nu is in stare sa vina la o sesizare nici macar in 24 d ore de la telefon si tipa de la asistenta de la mn din oras parca e scapata in cap eu ii explic cv ea zice da mai incercati totusi o data si eu ii spun am incercat de 5 ori fato crezi ca a6a oara e cu noroc ?

  16. Aksan Marinela AURELIA said

    am April 10 2009 @ 9:38 am

    Aksan marinela aurelia Firma Kalimera fass-fud pe la statia de metrou constantin brancoveanu . vreau sa se faca control la acestia care isi batjoc de oameni care muncesc si porma ii dau a fara nu se face nimica bun a colo de cat sa ia-sa bani daca ma contactati va spun mai multe VA MULTUMESC .

  17. dorin said

    am June 12 2009 @ 10:56 pm

    Sunt client digitv de aproximativ 2 ani timp in care nu am avut probleme cu semnalul sau alt gen de curand dupa furtuna din ziua de 2.06.2009 antena digi sa dereglat ,am sunat si eu ca tot omul la serviciu clienti am primit o sesizarea nr.959510016 si termenul de 24 de ore .Cu toate ca termenul maxim de rezolvare a problemelor este de 72 de ore de la sesizare la mine au trecut 10 zile fara rezultat .Simt inebunesc cu gandul ca va mai dura inca o perioada buna de timp pana la rezolvare . Nu inteleg cum poate exista atata indiferenta .

  18. Danut said

    am October 27 2009 @ 10:37 pm

    Deci rds avand servicii foarte GRATIS alti operatorii influenti vor s-a denigreze ei firma ca sa se intoarca la tarifele super mari care le practicau toti operatorii ,DACA NU ITI VINE FACTURA POTI PLATI CU NUMELE SI ADRESA LA CASERIE CUM FAC PERSONAL SI MAI ZIC CA AI 30 ZILE SA PLATESTI O FACTURA CURENTA .

  19. mirela said

    am March 29 2010 @ 3:02 pm

    Doamne…..de ce nu platiti factura la o casierie unde va da si chitanta..GEN” NU POT SA PLATESC FARA FACTURA” nu exista.Cum platiti voi ? nu vi se da chitanta cand platiti?sau sunteti prea lenesi sa va deplasati?

  20. Zolly said

    am March 29 2010 @ 3:04 pm

    @ mirela

    Cum sa platesti factura ..FARA FACTURA ?
    nu cred ca stii despre ce vorbesti
    apropos studiaza ce inseamna plata fara factura si alte documente necesare [dupa caz] = EVAZIUNE FISCALA
    dupa ce studiezi EVAZIUNEA FISCALA uita-te in oglinda si nu mai vorbi alta data fara sa stii despre ce e vorba!

  21. Dragan Nicolae said

    am July 19 2010 @ 9:05 am

    Buna ziua, am cod client nr. 13173863, si doresc sa primesc factura pe e-mai, (ar fi cel mai operativ, deoarece doresc sa platesc online, prin 24 banking BCR), daca nu se poate va rog sa-mi transmiteti factura pe adresa din C.I. : str. Visana, nr.2, bl.25, ap.21, sector 4, Bucuresti
    Multumesc,

  22. musat cristyan said

    am April 9 2011 @ 7:49 pm

    eu nu am primit nicio factura pe care sa o platesc si acum nu mai vad nimic la tv . iam sunat si leam spus sa schimbe adresa unde sa vina factura dar nu au vrut sa o schimbe. io zic ca ie cea mai naspa companie de televiziune

  23. bebe said

    am October 27 2011 @ 8:34 pm

    cei de la digi tv sunt niste hoti,mi-au trimis o factura de 87,00ron ,am dat telefon la dep cu clienti sa imi explice de unde atatia bani daca eu am lunar 29,00roni si am fost conectat pe data de 05.10.2011 .NE FURA PE FATA

  24. VANCU ELENA said

    am June 4 2012 @ 9:29 am

    BUNA ZIUA SANT ELENA
    SANT CLIENT NOU DE APROXIMATIV 2 LUNI SI NICI PANA AN PREZENT NU AM PRIMIT O FACTURA DE PLATA
    AM SUNAT LA SERVICIU CLIENTI SI MI S-A SPUS SA ASTEPT CA MI SE VA EMITE AN CEL MAI SCURT TIMP FACTURA
    DAR NICI PANA AN PREZENT NU AM PRIMIT
    ASTEPT AN CONTINUARE
    MULTUMESC TEL DE CONTACT 0741954078

  25. Bostiog Lucian said

    am February 12 2013 @ 11:26 am

    Va rog frumos sa veniti la Paulesti pentru o defectiune. Am sunat de Vineri si nici azi nu a venit nimeni sa rezolve. Va multumesc

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: