CRIMINALII de la CNADNR au omorat o familie intreaga ; haideti sa le raspundem si noi pe masura !
Tragicul accident s-a petrecut, în noaptea de duminică spre luni [ 26 spre 27 octombrie 2008 ] , pe DN 73. Dacia în care se aflau cele trei victime a intrat pe contrasens şi s-a izbit de un camion încărcat cu lemne, după ce s-a lovit de nisipul rămas de la o lucrare nesemnalizată. În urma impactului, şoferul maşinii, în vârstă de 38 de ani, a murit pe loc, iar fiul său de un an a decedat la Spitalul din Rucăr. Soţia conducătorului auto, în vârstă de 23 de ani, a fost grav rănită şi dusă la un spital din Capitală. INSA NU A REZISTAT si la randul ei MAMICA a murit azi 30 octombrie 2008 .
CNADNR i-am omorat !
Erau tineri si nesimtirea, bataia de joc si sfidarea fata de soferii romani , care exista la nivelul CNANDR, institutie care gestioneaza miliarde de euro in Romania, i-a trimis in mormant ...O INTREAGA FAMILIE, familia BALAN din Campulung !
- tatal de 38 de ani
- mama de 23 de ani
- baietelul lor de 1 an
Despre drama familiei va povesteam aici
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/28/drama-au-murit-din-cauza-unei-gropi-nesemnalizate-vom-incerca-sa-obtinem-daune-de-15-milioane-de-euro/
In prezent, Asociatia www.AsistentaPentruConsumatori.ro impreuna cu ziarul Libertatea, vrem sa ajutam rudele sa-i traga la raspundere penala si financiara pe TOTI cei responsabili de aceasta tragedie !
Insa pana acolo, AVAND IN VEDERE CA ZILNIC pe drumurile din Romania, 5 MILIOANE DE ROMANI RISCA SA MOARA LA FEL DIN CAUZA BATJOCURII CELOR DE LA CNADNR care, au lasat de izbeliste drumurile din aceasta tara, angajeaza constructori care sunt pusi numai pe furat, pe jaf, care lasa lucrari nesemnalizate, gropi uriase in asfalt, din cauza carora MURIM CA PROSTII FARA VINA ! Iar angajatii si stabimea din CNADNR care se lafaie pe salarii uriase, nu iau nici o masura pentru ca noi, sa nu mai murim pe aceste drumuri ale iadului care sunt soselele din tara aceasta !
Haideti , sa aducem un omagiu acestei familii, acestor oameni care au MURIT TINERI SI FARA NICI O VINA afara de aceea de a se fi nascut in aceasta tara care a ajuns Polul Nesimtirii si Coruptiei , in locul carora puteam fi oricare dintre noi; haideti sa ne luam de piept cu cei responsabili pentru aceste mizerii ! NU PLATIM TAXE SI IMPOZITE ca sa murim pe soselele iadului romanesc, iad intretinut si alimentat de jafuri care ascund spagi uriase , precum : Bechtel, A1, A2, etc.
HAIDETI SA TRIMITEM LA ACESTE ADRESE DE E-MAIL ale celor de la CNANDR, mesajul " Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ? "; macar atat sa facem pentru acesti tineri ! sa ne mobilizam ca aceste lucrari nesemnalizate si aceste capcane ale mortii sa dispara din drumul sotiilor, copiilor, parintilor, fratilor, surorilor si prietenilor nostri ! Sa facem ceva sa nu asteptam sa ne vina si noua randul !
IATA ADRESELE DE E-MAIL ! si toate e-mailurile va rog sa le inscrieti si la sectiunea "comentarii" a acestui material !
sigcirc@andnet.ro - Siguranta Circulatiei
drum@andnet.ro - Departamentul de Intretinere a Drumurilor
Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Ovidiu said
am October 30 2008 @ 2:52 pm
Eu as modifica astfel… in loc de ” Noua cand va vine randul ?”, as scrie… ” Voua va vine randul !!! ”
Sfetnic said
am October 30 2008 @ 3:11 pm
” Voi ati omorat familia Balan !!! Voua va va veni randul !!! Curand, mai curand de cat puteti crede !!!”
G said
am October 30 2008 @ 3:12 pm
nu mai au pic de rusine sau omenie in ei
dracu sa va ia nenorocitilor , se umple paharul la romani si atunci sa va tineti
admin said
am October 30 2008 @ 3:22 pm
Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ?
——————————————————————————– Thu, Oct 30, 2008 at 2:20 PM
Viorel Urban
To: sigcirc@andnet.ro, drum@andnet.ro, autorizatii@andnet.ro
Cc: drum1@andnet.ro
Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ?
DE CE VA BATETI JOC DE VIATA OAMENILOR ? DE CE NE UMILITI SI SFIDATI ? DE CE NU AVETI RESPECT PENTRU VIATA OAMENILOR ? CUM ESTE POSIBIL SA NU VA GANDITI LA ASEMENEA TRAGEDII ? VA PLATIM SUTE DE TAXE SI IMPOZITE SI NE DATI MOARTEA IN SCHIMB ?
ESTE INCA UN CAZ , ALATURI DE TANCABESTI IN CARE PROBABIL IAR VA VENI MUSAMALIZAREA SI “MORTII VOR FI DE VINA” NU ?
NU MAI ACCEPTAM SA NE OMORATI ! AJUNGE !
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/30/criminalii-de-la-cnadnr-au-omorat-o-familie-intreaga-haideti-sa-le-raspundem-si-noi-pe-masura/#comment-30891#comment-30891
Sceptic said
am October 30 2008 @ 3:30 pm
Unde s-a intamplat accidentul?
Eu am fost de curand la Rucar ( mi-am condus tatal pe ultimul drum) si pe sensul Campulung-Rucar, mai bine spus pe Mateias sunt lucrari dar, semnalizate corespunzator si semaforizate.
Cum de s-a putut intampla o asemenea tragedie si unde?
bm said
am October 30 2008 @ 3:47 pm
” Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ? “
Dan DC said
am October 30 2008 @ 3:54 pm
Trimis la: sigcirc@andnet.ro; drum@andnet.ro; autorizatii@andnet.ro; drum1@andnet.ro
Email: Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ?
Mihai Ciocau said
am October 30 2008 @ 3:54 pm
Cum de mai este posibil sa existe atata nesimtire in dumneavoastra, cei care conduceti aceste departamente cat si in cei pe care ii platiti sa faca munca??? Ati omorat familia Balan, maine altii le vor urma si tot asa vor continua tragediile si nenorocirile deoarece nu aveti competenta in ceea ce faceti! Cum de reusiti sa traiti cu gandul ca pe ceea ce puneti mainile ramane un bun distrus, cum de reusiti sa ramaneti in functii cand drumurile pe care aveti datoria sa le aranjati omoara oameni zilnic din cauza ca nu va faceti datoriile cum trebuie???? Puteti trai cu ceea ce semanati? Este inacceptabil ca voi sa va traiti in huzur mizerabilele voastre vieti bune de nimic in timp ce altii putrezesc in pamant din cauza voastra!!!!!
Va doresc doar ca toate nenrocirile pe care le aduceti acestei tari sa va bantuie pana la sfarsit!
Mihai Ciocau
Iulian Urban said
am October 30 2008 @ 3:56 pm
VA MULTUMESC la toti pentru sustinerea acestei initiative;
Trebuie sa intelegem ca numai de noi depinde sa nu luam noi, sau cei dragi noua, drumul cimitirelor , doar pentru ca exista atat nesimtire si bataie de joc in tara romaneasca.
Urban Iulian
Tina said
am October 30 2008 @ 4:01 pm
…. nu am cuvinte la asa ceva…..durerea si uimirea m-au lasat muta……sunt din acelasi oras cu aceasta familie…nu cred ca-i cunosc….dar…pacat de tineretea lor…..trebuie sa plateasca cu varf si indesat cine poarta vina….pentru a nu se mai intampla si cu altii…..sau mai bine zis cu multi….pentru ca de intamplat tot se va mai intampla…pentru ca pana iau astia masuri si pana le aplica…..vor mai trece ani…..of…of…of…
Victor Marcu said
am October 30 2008 @ 4:12 pm
LASITATEA ESTE IN FLOARE! NU AVEM PE CINE SA NE BAZAM. Sa zgaiesti ochii cand circuli pe sosea. Pedeapsa cu moartea nu a fost desfiintata. Daca nu respecti Regulile de Circulatie si de Protectia Muncii si de Convietzuire civilizata, poti fi omorat instantaneu.
Singurele persoane care nu au voie sa ne condamne la moarte sunt…”TINERELE JUDECATOARE”, ca sa nu-si mai incarce sufletul cu vietile noastre nenorocite!!!
Laura said
am October 30 2008 @ 4:19 pm
Si eu am CAZUT cu o roata a masinii intr-un canal din mijlocul drumului in zona Delea Noua. Drumul era acoperit cu apa din bordura in bordura si m-am gandit sa o iau prin mijloc, intrucat ma asteptam ca pe margine mai sunt canele fara capac. Si surpriza!!! canalul era in mijloc!!!!
Am mai avut doua avarii la masina in urma carora o data am pierdut toba si odata doar am lovit-o. La prima avarie Asiromul nu m-a crezut ca s-a intamplat asta pt ca in seara aceleiasi zile s-a asfaltat groapa. Deci am platit ambele daune din buzunar.
Sa zicem ca ultimele doua au fost mai putin grave. Dar la prima puteam avea aceeasi soarta cu acesti oameni nefericiti.
Laura said
am October 30 2008 @ 4:22 pm
A! Si sa nu uit. Pe soseaua Pantelimon, in dreptul benzinariei Lukoil de langa Peugeot (in dreptul uneia din intrarile in orasul Pantelimon) e un canal fara capac de cateva saptamani in care oamenii au pus o creanga mare de copac. Oare cine trebuie s-o repare asteapta sa se prinda acolo copacul?
Iulian Urban said
am October 30 2008 @ 4:28 pm
Laura, trimite-mi si mie o poza cu acest canal pe adresa iulian.urban@gmail.com ca sa o trimit la Primarie pana nu o sa moara cineva si acolo
Urban Iulian
vera said
am October 30 2008 @ 4:29 pm
———- Forwarded message ———-
From: vera
Date: Thu, Oct 30, 2008 at 3:19 PM
Subject: ” Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ? ” DAR voua! ????
To: sigcirc@andnet.ro, drum@andnet.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
elena said
am October 30 2008 @ 4:40 pm
Imi pare rau dar eu nu mai cred ca se poate face ceva in tara noastra. Justitia e cu ei, gata eu sunt asa de pesimista incat nu mai cred ca vom iesi din mocirla si durere.
Zilnic au loc drame si multe din cauza sistemului si a functionarilor , multe se intampla din cauza lor, a simplilor functionari. Nu-si fac serviciul , nu-si mai dau silinta nici macar sa se ascunda.
NU MAI CRED IN DREPTATE, MA ROG IN FIECARE ZI SA NU AJUNG PE MANA CADRELOR MEDICALE SI A FUNCTIONARILOR PUBLICI! NU MAI CRED! NU MAI AVEM SCAPARE!
Misu said
am October 30 2008 @ 4:45 pm
Noi, romanii suntem de vina, pt. ca alegem sa fim condusi de banditi fara de lege. Putem trimite milioane de mail-uri. Celor de la CNADNR nu le pasa. Probabil ca rad de noi si ne considera niste amarati fara valoare. Imi pare rau pt cei morti. Sincere condoleante familiei indurerate.
Nora said
am October 30 2008 @ 4:52 pm
” Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ? ” DAR voua! ????
Aproape ca ne-a venit luna trecuta la iesirea din Constanta catre Bucuresti! Noroc cu Mercedes-ul ca de era Dacie era vai si amar. Oricum ne-a costat doua cauciucuri pe dreapta noi noute si putina tinichigerie! Apropo cine a mai trecut pe acolo? Mai exista ridicatura in asfalt?
Circulati cu grija!
Nora
Georgiu said
am October 30 2008 @ 4:55 pm
Niste lasi si nenorociti , sefii muncitorilor trebuie trasi la raspundere, de aia sunt sefi sa raspunda de muncitori, dar in romania sensul de sef s-a pierdut, ei nu mai raspund alaturi de subordonati , mai nou ei sunt calaii, care impart pedepse in astfel de cazuri subordonatiilor si ei se spala pe maini.
mirela o said
am October 30 2008 @ 5:01 pm
sunt niste porci astia de la cnadr mai ales aia de la portile de fier care vor spaga ca sa-ti fie recunopscuta vinieta de catre ei .
dupa ce ca dai 4000 lei pentru o masina mare ei se fac ca o verifica de fiecare daca si te tin cite 5-6 ore si mai zic “sa ziceti merci ca nu va dau amenda ca nu aveti rovinieta in regula ” cu factura in mana.treiasca d-l lacatusu de la portile de fier.
Dor said
am October 30 2008 @ 5:12 pm
Cunosc o multime de oameni care nu au crezut in viata de apoi si pedeapsa divina.
L-i sa intamplat sa aiba cate un necaz si au luat frica.
Sunt unii care inca au credinta ca ei nu o sa sufere. Treaba lor.
Din propie experienta va pot spune ca greselile/rautatile se platesc atat in viata aceasta cat si dupa.
EU CRED. STIU SIGUR CA VINOVATII ( CU VOIE SAU FARA VOIE/n.b nu exista de fapt fara voie cand te referi la nesimtire; rautate sau lacomie) PLATESC ATAT EI CAT SI FAMILIILE LOR DE ALUNGUL GENERATIILOR.
Asa ca aveti grija DOMNILOR si DOAMNELOR ( PARVENITILOR si CIOBANILOR,NESIMTITILOR SI INDOLENTILOR) exita ALB si NEGRU.
VA GARANTEZ.
cristi said
am October 30 2008 @ 5:22 pm
Astea sunt crime la locul de munca.
As fi zis ca vinovati sunt exact cei care au lucrat acoloc si nu au senalizat lucrarile, dar capcanele de genul asta sunt atat de raspandite in tara si de atat de mult timp incat nici baietii din birourile CNADNR nu au nici o scuza pentru ca nu au introdus disciplina .
Gil said
am October 30 2008 @ 5:36 pm
Nu se va rezolva nimic.
De ce ? Pentru ca vinovat este un necalificat care a sapat, a bagat si el ojuma de Vodca, a fost presat de un inconstient de Sef de lucrare care a zis ” Oral ” ba prostule sapa pe raspunderea mea, si care acu este detasat la Cuca macaii la tuns oua. Primi care trebuie inculpati sunt cei de la administratia locala care au dormit cu curu pe izmene + sefu de post care este obligat sa asigure respectrea legi si siguranta cetatenilor care-l platesc, si pe urma idiotii care au facut lucarea respectiva. Asa ca lantul trofic este cam lung, fac pariu ca sapatorul Paun este di vina.
Mircea Galut said
am October 30 2008 @ 5:46 pm
Le doresc de doua ori mai mult ce ne doresc ei noua
STRAJERUL said
am October 30 2008 @ 5:49 pm
sa muriti in chinuri jegosilor
mama voastra de nemernici care sugeti seva poporului !! v-as baga pe stadion si v-as mitralia precum spune tribunul Vadim
moarte ne dati ? moarte va dam si noi !
Ursache said
am October 30 2008 @ 5:51 pm
Din punctul meu de vedere care se vrea moral, etic, echilibrat si corect … voi domnilor care stati prin regii sau regionale sau… bugetari dástia grei, nu gluma… chiar si voi bugetarii care trebuie sa-i verifice pe primii, parteneri cu totii la furaciunea asta generalizata, sa va ia dracu, sunteti niste criminali odiosi!
As spune ca voi omorati oameni aproape cu mana voastra, din pix, … in cel mai bun caz, doar ii lasati sa moara … De v-ar lua Doamne-Doamne girofarurile si spagile… veti deveni brusc constienti mai cacatilor ca nu sunteti zei sau stapani mai rahatilor. Veti deveni constienti ca in mare masura din cauza voastra stam cu totii la coada pe drumurile de rahat care reprezinta ne-munca si furaciunea voastra si poate faceti un gest frumos si va sinucideti dracului…
Sper sa apuc ziua cand pot sa bat si eu cateva cuie la usa celulei in care veti trai pana la sfarsitul vietii voastre imputite. In caz ca nu stiti deja, niciodata n-o sa va ajunga rahatilor, intotdeauna veti vrea mai mult. Sper sa deveniti impotenti din cauza stresului… nu ne mai dorim inca o generatie de hoti ca voi.
Sa va ia dracu, stimati domni de rahat ce sunteti!
Ursache
Aurelian Monu said
am October 30 2008 @ 6:09 pm
Subscriu celor spuse de d-l URSACHE , cu precizarea ca am o fabrica de “balonase” pentru impotenti.
Alina said
am October 30 2008 @ 6:09 pm
Pe cine si cum putem trage la raspundere? este nevoie de niste parghii concrete. Pe toti ne doare ce se intampla si faptul ca nimeni nu este raspunzator.
Agavriloaie Marius said
am October 30 2008 @ 6:13 pm
Cam penibile modul de exprimare din newsletterele + articolele… se vede ca vine campania electorala
Eugen said
am October 30 2008 @ 6:17 pm
Agavriloaie este o scarba angajata de CNADNR , un criminal ordinar care tine cu criminalii. Javro ce esti !
Cristian Badescu, Bucuresti said
am October 30 2008 @ 6:17 pm
———- Forwarded message ———-
From: Cristi Badescu
Date: 2008/10/30
Subject: Ati comis CRIME la locul de munca
To: sigcirc@andnet.ro
Cc: drum@andnet.ro, iulian.urban@gmail.com
Voi ati omorat familia Balan ! Si nu numai pe ei.
Cristian Badescu, Bucuresti
Alex said
am October 30 2008 @ 6:28 pm
In Floresti, Jud. Cluj este un drum care normal are 2 benzi, 1 dus, 1 intors si o marcine de jumatate de metru de urgenta. Totul ar fi OK dar drumul a fost marcat si remarcat si acum au ramas toate marcajele si cele anterioare si cele de acum. In total exista 9 linii continue pe un drum cu 2 benzi normal.
Am sunat la Politie prin 112 si i-am rugat sa trimita pe cineva sa constate situatia ca pot sa amendeze administratorii drumului sau Primaria, cine o fi, pentru ca e drum european si nu e normal asa ceva, fiecare sofer tine cont de banda care o considera. S-au intamplat si accidente aici! Doamna respectiva a spus sa o las in pace ca nu e problema lor, ca doar nu o sa vina ea sa stearga marcajele. In clipa aia i-am spus sa ia o carte sa citeasca si sa se mai documenteze ca e jenant ce se intampla in tara asta.
Daca treaba politiei nu e sa PREVINA atunci treaba cui e? In cazul de mai sus pe care l-a redactat domnul Urban, de vina e si POLITIA care sta si o freaca toata ziua calare pe radar in loc sa vada starea drumurilor care e deplorabila si sa amendeze responsabilii de drum.
Nu e normal ca intr-o tara membra a Uniunii Europene sa nu ai un drum pe care sa circuli si sa iti risti viata mergand pe sosea. POLITIA e la fel de vina ca si cei care au lucrat la drum ca si toti ciubucarii din tara asta de rahat!
stefanescu mihaela said
am October 30 2008 @ 6:30 pm
stefanescu mihaela
Subject: NEPASREA UCIDE OAMENI NEVINOVATI
To: sigcirc@andnet.ro
Date: Thursday, October 30, 2008, 6:53 AM
alina said
am October 30 2008 @ 6:30 pm
———- Forwarded message ———-
From: Secretariat
Date: 2008/10/30
Subject:
To: iulian.urban@gmail.com
“Voi ati omorat familia Balan! Noua cand ne vine randul?” Nu va este nici o clipa teama ca s-ar putea ca odata sa va vina si voua randul?! Alina
Ionescu Valter said
am October 30 2008 @ 6:36 pm
Eu cred ca nu ei sunt de vina ci noi toti care circulam , observam ca ceva este neinregula si … daca scapam de problema ne doare in cot de ce se intampla, asa ca de ce sunte-ti vehementi pe altii .
Nu poti da vina pe altul cand tu treci si … gata
Este suficient sa dai un telefon (112) si sa anunti – nu se rezolva mai suni o data – altfel este bla bla bla .
Daca sunt reclamatii cu miile se va face ceva altfel nu se va intampla nimic.
Concluzie – nu ei sunt vinovati in totalitate – cei care au trecut inainte pe acolo si ia durut undeva sa aiba remuscari , dupa ei putea sa treaca un membru al familiei cu masina !!!
Nu face-ti circ – pentru ce circarii suntem noi – !!!
Cu stima
Duiliu said
am October 30 2008 @ 6:55 pm
Sunt nefericit. Nu stiu sa traduc initiale. Nici nu am stiut vre-o data. Imi puteti spune, va rog, ce e aia CNADR ?
andrei said
am October 30 2008 @ 7:04 pm
Pentru Duiliu:
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania.
Au si pagina web: http://www.andnet.ro/
Horia said
am October 30 2008 @ 7:13 pm
1. Cind credeti ca se va finaliza unul dintre sensurile podului peste Ialomita,inainte de Urziceni,inceput de peste un an ?
2. Cit va mai dura batjocura de reparatie a podului de la Ciolpani ?
Ambele lucrari nu sint identificate legal (constructor;termene incepere – finalizare lucrare;valoare;beneficiar;denumire lucrare) si nici semnalizate pe timp de noapte.
CNADR nu are diriginti de santier si termene de finalizare ? Chiar toti neavenitii executa lucrari pe drumuri publice cu fiare vechi (vezi structura de sub podul peste Ialomita),fara termene , fara limite valorice ? Pina cind vom suporta acesti imbecili de care ne lovim zilnic ?
miki said
am October 30 2008 @ 7:14 pm
CNADR = Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri din Romania
niste idioti (platiti de noi toti) care fura bani (nostrii) prin contracte paguboase sau pentru lucrari inutile.
Niste cretini platiti de noi care freaca menta si numai de drumurile noastre nu se ocupa.
cati CENTIMETRI metri de autostrada s-au construit anul acesta ?
Ciocoiu Dragos said
am October 30 2008 @ 7:19 pm
———- Forwarded message ———-
From: Ciocoiu Dragos
Date: 2008/10/30
Subject: ” Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ? ”
To: sigcirc@andnet.ro, drum@andnet.ro
De fapt in cazul vostru… CAND SE VA APLICA LEGEA?
CAND VA INTRA UN DIRECTOR CNADNR IN MORMANT DATORITA UNOR GROPI?
Plaur said
am October 30 2008 @ 7:45 pm
From: Pufea Laur
Date: 30.10.2008 18:43:15
To: sigcirc@andnet.ro
Subject: Voi ati omorat familia Balan !!!
Da, voi i-ati omorat prin nepasarea, delasarea, nerusinarea, lenea si
nesimtirea voastra!
Familiile voastre circula doar cu avionul?
Nu va ganditi ca le poate veni si lor oricand randul pe drumurile pe care NU le ingrijiti nici macar pentru 10 % din salariile pe care le incasati?!!!!!!!!!
Plaur said
am October 30 2008 @ 7:46 pm
From: Pufea Laur
Date: 30.10.2008 18:43:57
To: drum@andnet.ro
Subject: Voi ati omorat familia Balan!!!
Da, voi i-ati omorat prin nepasarea, delasarea, nerusinarea, lenea si
nesimtirea voastra!
Familiile voastre circula doar cu avionul?
Nu va ganditi ca le poate veni si lor oricand randul pe drumurile pe care NU
le ingrijiti nici macar pentru 10 % din salariile pe care le
incasati?!!!!!!!!!
Uigres said
am October 30 2008 @ 8:12 pm
DN72 Targoviste-Gaesti e ca un cofrag de oua urias,o sosea de testat pivoti si amortizoare,nu de circulat. Din 2004 este masurat anual de 1-2 ori,dar nu se face nimic
Mbm said
am October 30 2008 @ 9:43 pm
Pana cand fratilor veti mai inchide ochii si veti incepe sa faceti curatenie pe drumurile publice? Sunt in aceeasi situatie familiala si cateodata ma ingrozeste ca pe langa comportamentul de nebunii al tiristilor mai sunt tot felul de capcane (canalizari sparte-OMV-Aurel Vlaicu Constanta; jdemii de gropi pe singurul pod de pe soseaua de centura-cu o singura banda de mers , parcari pe trecere si foarte aproape de colturi, etc) si evit aceste zone pe cat posibil pentru ca n-as vrea sa patesc ca acea familie care a fost spulberata din prostia unora lipsiti de morala. Multa fericire si sanatate voua si celor ca voi si sa nu patiti ca ei.
vasile ombun said
am October 30 2008 @ 11:19 pm
“sigcirc”,”drum”,”autorizatii”
Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ?
Nu mai bine, ati crapa voi?!?
ramsui40 said
am October 30 2008 @ 11:21 pm
“sigcirc”,”drum”,”autorizatii”
CRIMINALILOR!!!!
Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ?
DE CE VA BATETI JOC DE VIATA OAMENILOR ? DE CE NE UMILITI SI SFIDATI ? DE CE NU AVETI RESPECT PENTRU VIATA OAMENILOR ? CUM ESTE POSIBIL SA NU VA GANDITI LA ASEMENEA TRAGEDII ? VA PLATIM SUTE DE TAXE SI IMPOZITE SI NE DATI MOARTEA IN SCHIMB ?
NU MAI ACCEPTAM SA NE OMORATI ! AJUNGE !
VDTot said
am October 31 2008 @ 11:26 am
In primul rand buna ziua si imi pare bine ca pot sa comunic cu Dvs.!
Asta le-am scris in 4 august 2008:
de la vdtot
c?trecabinetprefect@prefecturaconstanta.ro,
prefect@prefecturatulcea.ro,
c.mobile@andnet.ro,
sigcirc@andnet.ro,
circulatie@politiaromana.ro,
victor.ciutacu@jurnalul.ro
data4 august 2008 12:46
subiectStarea drumului national Constanta – Tulcea(sau cum sa mai furam reparand!)
trimis degmail.com
ascunde detaliile 4 Aug R?spunde?i
“Ca orice roman ocupat ,prindem odata pe saptamana macar o zi de deconectare si fugim acolo unde ne permite buzunarul sau timpul disponibil!
Eu am ales sa ma relaxez impreuna cu familia la mare,pe plajele insorite.Toate bune si frumoase dar nu si la locul lor! De ce? Pentru ca pe tot mai
multe portiuni din drumul national( ba chiar european!) dintre Constanta si Tulcea au aparut imense denivelari in asfalt care pot provoca adevarate tragedii!
Chiar nu intereseaza pe nimeni dintre cei platiti sa urmareasca starea acestor drumuri,chiar nu sint constienti ca pot fi considerati vinovati in cazul producerii unor
evenimente nedorite? Acum insa urmeaza ce-i mai interesant: multi transportatori care poseda masini de mare tonaj supraincarca masinile pentru a creste profitul lor si implicit distrugand un bun public(drumurile!) – nu, sa nu-mi spuneti domnilor de la CNADNR ca nu se verifica asta! Va “vand” un pont: o mare societate tulceana(FERAL SRL) isi transporta minereul de la Constantza cu camioane de 20 t.m. capacitate dar incarcate cu minim 32 tone. Nu aveti cum sa prindeti in flagrant transportatorul pentru ca acesta schimba avizele emise de furnizor cu unele emise de societatea sa ( in care trece o cantitate conforma cu autorizatia de transport) iar cand pe traseu este amplasat cantarul mobil el deja stie asta( are informatia direct de la sursa din Tulcea sau din Constantza). Va dau eu solutia: controlati avizele originale emise de operatorul portuar din Constanta(MINMETAL-ul) sau la primitorul marfii – avizele inregistrate ,sau mai simplu – verificati registrul de cantar de la furnizor sau primitor( FERAL SRL Tulcea)! ESTE SIMPLU NU? TOTUL ESTE SA DORITI OPRIREA ACESTEI BATJOCURI ASUPRA BUNULUI PUBLIC(in acest caz drumurile nationale care inghit milioane in fiecare an). ASTEPT REACTII DIN PARTEA DVS.
VOI URMARI DIN POZITIA DE ANONIM DERULAREA ANCHETELOR DVS. !”
……..si n-au facut nimic,nu au avut macar curiozitate sa vada daca eu spun sau nu adevarul! Se scuza ca ei nu au dreptul sa mearga la furnizor sau la beneficiar sa ceara acele acte mentionate de mine dar Garda Financiara sau alte porgane ale statului au acest drept ,nu? S-a invechit treaba asta ,drumul a ramas la fel dar din fericire nu s-a ajuns la o nenorocire ca cea descrisa de Dvs. in cazul celor trei persoane teribil de ghinioniste din cauza unor nemernici!
Tara asta se duce de rapa curand din cauza nepotismelor si a relatiilor clientelare din varful institutiilor publice – acesta este motivul neimplicarii in rezolvarea problemelor de genul multora mentionate de Dvs sau semnalate de noi ,muritorii de rand(buni doar in zile gen 30 noiembrie 2008!)
Cu respect domnule Urban,apreciez si incerc sa sprijin demersurile Dvs.!
VDTot
Iulian Urban said
am October 31 2008 @ 11:27 am
Tocmai de aceea nu trebuie sa-i mai lasam sa isi faca de cap; sa stiti ca uniti fiind , noi cetatenii avem puterea suprema sa schimbam lucrurile.
La noi este puterea nu la ei sau la cei care se scalda in bani !
Haideti sa ne unim sa le aratam cat de puternici suntem
Cu stima
Urban Iulian
Alin Faur said
am October 31 2008 @ 11:29 am
Salut,
Sunt Alin si am si eu de reclamat o situatie similara, cu un final mult mai “norocos”.
Parintii mei calatoreau sambata, 25 octombrie, dinspre Sighisoara catre Brasov, pe DN13/E60.
Intre localitatile Bunesti si Fiser, din judetul Brasov, pe o portiune mai lunga de urcare, tata a depasit un tir imediat ce o alta masina a efectuat aceeasi manevra. Depasirea era perfect legala – portiune cu vizibilitate ridicata, drum liber, linie intrerupta, tirul circula aproape de marginea din dreapta – deci nu era nici un semn ca ar fi existat vreun pericol.
Imediat dupa depasire, tata a sesizat o “manevra mai ciudata” a soferului din fata si a reactionat in concordanta – frana si o mica actionare a volanului. In monentul acela, masina s-a rasucit cu 180 de grade si a derapat in santul adanc de 1m de pe marginea drumului. Soferul din fata si-a continuat drumul fara sa stie ce se-ntampla in spatele lui (ulterior am aflat ca omul nu avea, oricum, nici o vina).
La sosirea reprezentantului politiei, tata a primit o amenda pentru “neadaptarea vitezei la conditiile de drum” (in dimineata anterioara ploase putin, si drumul prezenta, din loc in loc, portiuni umede, insa tronsonul de drum e foarte bine construit si nu putea fi asta cauza). Speriat, soferul a semnat procesul-verbal, insa a ramas cu masina in drum.
Ulterior a aflat de la politist ca in acea zona fusese un alt accident cu 24 de ore inainte, in care a fost implicat un camion care s-a rasturnat si a umplut drumul de motorina, iar tata era deja al patrulea (!) “norocos” care avaria masina in acel loc.
Cauza accidentului in care au fost implicati parintii mei e foarte clara: in urma unui accident rutier, drumul nu a fost nici curatat nici semnalizat corespunzator, iar politistii urmau sa sanctioneze soferii care “nu adapteaza viteza la conditiile de drum”, si nu pe cei care trebuie sa asigure buna stare a drumurilor.
Familia mea a fost foarte norocoasa pentru ca masina a fost destul de rezistenta si toti pasagerii purtau centura de siguranta, insa situatia de acolo era, de fapt, un pericol public – bineinteles – nesemnalizat.
In momentul de fata, parintii mei sunt convinsi sa-si faca dreptate, in limitele legii, actionand vinovatii in judecata.
Stim ca va fi un drum lung, dar speram ca macar sa tragem un semnal de alarma pentru a minimiza sansele ca astfel de situatii sa se repete.
Urati-ne succes!
Alin Faur
Hidroconstructia vinovata de nesemnalizarea lucrarii said
am October 31 2008 @ 11:34 am
In noaptea de 26 spre 27 noiembrie, pe raza comunei Dragoslavele s-a produs un grav accident de circulatie. Adrian Balan, de 39 de ani, mergea dinspre Câmpulung Muscel înspre Rucar, împreuna cu sotia sa, Izabela, si cu fiul lor de numai un an, Adrian Ionut. Se aflau toti trei in masina familiei, o Dacia 1310. Pe raza comunei Dragoslavele, soferul nu a vazut la timp un morman de nisip si pamânt, lasat nesemnalizat pe carosabil de muncitorii care au lucrat ziua la reabilitarea retelei de canalizare din sat. Barbatul a pierdut controlul masinii si a intrat pe contrasens, unde s-a izbit frontal de un camion de mare tonaj, încarcat cu busteni. Barbatul si fiul sau au murit pe loc, iar sotia sa, Izabela, a decedat in noaptea de marti spre miercuri la Spitalul Judetean din Pitesti.
Impactul Daciei a fost nimicitor. Masina a fost distrusa în întregime. Din nefericire, micutul Arian Ionut Balan a murit înainte ca Ambulanta sa ajunga la Spitalul Municipal din Câmpulung Muscel. Pentru tatal sau nu se mai putea face nimic, el murise pe loc. Sotia acestuia, Izabela Vasilica, a fost singura care a supravietuit accidentului. Medicii musceleni, si ulterior cei de la Spitalul Judetean Arges, unde femeia a fost transportata imediat ce a fost stabilizata, au fost insa rezervati cu privire la sansele acesteia de a supravietui traumatismelor multiple si extrem de grave. Din nefericire, verdictul lor s-a confirmat, femeia murind, in urma traumatismelor craniene severe, in cursul noptii de marti spre miercuri. În noaptea respectiva, femeia se afla, împreuna cu baietelul ei de numai un an, pe bancheta din spate a Daciei 1310 conduse de sotul ei, Adrian Balan. Pentru ca nu era semnalizat corespunzator, masina s-a urcat cu doua roti pe valul de pamant, a ajuns pe contrasens si s-a izbit in plin de un TIR plin cu lemne. „Masina s-a urcat pe gramada de pamânt, s-a lasat pe doua roti si, parca mai mult în aer, a venit drept în cabina!“, a declarat soferul camionului, Gheorghe Madularea.
Fara autorizatie
In conditiile in care accidentul s-a consumat pe un drum european, investigatiile au fost preluate de
comisarul-sef Dan Ungureanu, de la Politia Rutiera Arges, care a explicat, limpede, ca în urma anchetei s-a constatat ca Hidroconstructia SA, firma care efectua respectivele lucrari de canalizare pe maginea carosabilului, in comuna Dragoslavele, nu ceruse si in consecinta nu avea autorizatia Politiei Rutiere pentru a executa lucrarile respective. Acesta a mai precizat ca firma urma sa obtina autorizatia de executare, dar ca probabil oamenii s-au grabit si s-au apucat de treaba inainte de a primi acordul de la Politia Rutiera si Sectia Drumuri Nationale, Bucuresti, asa cum scrie in lege.
În plus, a mai spus Ungureanu, valul de pamant lasat pe marginea drumului nu fusese semnalizat in nici un fel. “Din punctul meu de vedere, muncitorii, sefii care supravegheau lucrarile au dat dovada de neglijenta criminala”, a conchis ofiterul. Potrivit Politiei Rutiere din Câmpulung Muscel, accidentul ar fi putut fi evitat daca mormanul de nisip si pamânt care acoperea aproape în întregime o banda de rulare ar fi fost semnalizat corespunzator. In prezent, lucrarile au fost oprite, toate obstacolele din carosabil au fost inlaturate, iar marcajele au fost refacute. „Muncitorii au lucrat, în timpul zilei, la reteaua de canalizare a localitatii. Nu s-a preocupat nimeni sa semnalizeze locul. Asa ca, daca nu intra Dacia in valul de pamant, intra sigur altul… Practic, noapte fiind, locul nici luminat, nici semnalizat, accidentul era iminent”, a afirmat unul dintre politistii care au facut constatarea la fata locului.
Conducerea Hidroconstructia se ascunde
Conducerea sucursalei Arges a firmei Hidroconstructia a promis, initial, o ancheta interna. Directorul general Ion Prioteasa nu a dorit însa sa ofere mai multe informatii, dar a lasat de inteles ca tragedia consumata la Dragoslavele il intereseaza si ca nu va lasa lucrurile asa. Repetatele noastre tentative de a-l contacta pe directorul general al sucursalei Arges a Hidroconstructia SA, Ion Prioteasa, au esuat. De 48 de ore, domnia-sa este fie ocupat cu sedintele, fie „este pe santiere”, daca ar fi sa dam crezare secretarei sale. Ieri, spre exemplu, nici unul dintre cei nu mai putin de sase directori ai sucursalei respective n-a fost de gasit la birou. Cazul nu va ramåne insa abandonat, pentru ca ancheta a fost preluata de Parchetul Arges, care are responsabilitatea de a-i gasi pe cei vinovati de moartea celor doi si a copilului lor de numai un an. Conform Legii 195/2002, persoanele vinovate sunt pasibile de inchisoare, de la trei luni la doi ani sau amenda penala.
Sorin Simion
ioan said
am October 31 2008 @ 11:38 am
Am mai scris la Jurnalul national tot dupa un asemenea eveniment, cel cu pasarela de la Tancabesti si cu basculanta. Acum nu mai stie nimeni nimic s-a turnat asfalt sa zic asa. Ca si la Mihailesti.
Spunea cineva ca Politia sta calare pe radar. Corect si stiti unde unde nu sunt zone periculoase sau aglomerate. Si uneori blocheaza traficul cu masinile oprite pentru viteza. Nici nu e nevoie de exemple peste tot e la fel. Cand ai treaba la politie pentru vreun act cozi de nu mai poti si la ghiseu aceeasi aroganta :Ce vrei sa fac eu treaba altora. Pentru o zgarietura pe masina stai sa iei anexa 2 4 ore la tamponari , iar la asigurari mai stai o tura ca au treaba dansii si parca nu traiesc pe spinarea noastra.Sunt agentii de asigurari care nu au parcari unde sa tii masina pentru constatare? Cine a autorizat functionarea acestora?
Revenind miercuri seara parca domnul Vochina afirma la TVR 1 foarte corect ca toate accidentele grave sunt mai grave decat ar fi normal din cauza lipsei de infrastructura. Reprezentantul politiei a intarit si a afirmat ca in 2007 pe (micile) autostrazi nu s-a inregistrat nici un accident mortal. Desi stim cu totii ca din lipsa mijloacelor de supraveghere (defecte) s-a circulat cu viteze mult mai mari decat limita legala.
Nu ni se spune dar va dezvalui eu ca DN 1 este un succes de cand limita de viteza a fost marita, statistica aratand ca deplasarea fiind suficient de rapida cei mai multi conducatori se conformeaza, sigur si datorita sistemului de supraveghere. Mai exista cateva intersectii tampite in zonele de viteza langa Baicoi si chiar siesti unde mai sunt accidente, pentru ca intersectiile aglomerate ar trebui sa aibe pasaj denivelat.
In alta ordine de idei anual termina sectia de trafic rutier din sectiile de autovehicule rutiere ale politehnicilor romanesti circa 100 – 150 de absolventi. Faceti un studiu si sa vedeti cati isi gasesc de lucru in domeniu. N-o fi nevoie de ei?
Nici in politia rutiera nu au loc, pentru ca acolo crestem numai militieni la Baneasa Campina si mai stiu eu care sa ne asculte ( pe sefi adica) si sa faca planul la amenzi, permise suspendate etc. Si inca un lucru : demilitarizarea politiei nu s-a produs: un politist de la rutiera are grade in ministerul de interne si iese la pensie mare si devreme pe la 50 de ani. examenele de conducere trebuiau ca in toata Europa din care facem parte sa fie date cu persoane fizice autorizate. Adica luati inginerii aceia someri si datile domnule de lucru. este una sa dai un examen cu un inginer om cunoscator educat s.a.m.d. si altceva cu un politist cu studii facute cu forcepsul la o scoala militara de 2 sau 3 ani. Astazi politia sare pe scolile de soferi mici care sunt afaceri ale unor oameni meseriasi care isi dau interesul si care nu prea au multi bani. Se face jocul marilor afaceristi care au scoli mari , dar care v-au lasat pe mana unor instructori cu studii medii si cu un atestat luat cum necum la ARR, pusi pe jupuiala si capatuiala , unde ora de conducere are 15 minute (uite ce relativ e timpul asta la unii). Evidenta populatiei si circulatia trebuiau sa apartina de primarii ca sa nu mai dea avize tampite privind amplasarea unor semne iar primarul care e ales de noi sa-i tina din scurt, macar la 4 ani o data. Desi au fost mutati la prefecturi (adica tot la ministerul de interne) nu sunt civili ci au grade. Si functioneaza si se dezvolta in aceleasi sedii ale Politiei nu la prefectura. Adica au vopsit numai gardul. De aici tot ce stiti: coruptie, permise fara examen etc, adica imbogatire . ce militian mai umbla cu Loganul azi. Ia vedeti din salariul ala de bugetar ce masini si vile au? Si nu se autosesizeaza nimeni. Pentru ca sunt ei intre ei. Politia care trebuia sa aplice legea fura benzina de la masina de serviciu si Ia prins Piedone.Aia de la Pitesti dadeau permise prin corespondenta. Si nimeni nu mai zice nimic. Totul sa asfaltat ca sa acopere mizeria.
Inainte de a incheia fac o propunere in ceea ce priveste infrastructura:
propun ca prima urgenta construirea unei jumatati de autostrada pe tronsonul Comarnic-Predeal-Brasov-Sighisoara-Tg Mures-Cluj-Oradea, adica un sens. Comarnic -Brasov ar fi cel mai urgent. Aceasta sosea ar putea fi separata cu separatori din plastic fiecare sens benficiind de 1,5 benzi circulatie adica o banda normala si o rezerva care impreuna ca acostamentul sa permita opririle de urgenta si sa nu blocheze traficul. Depasirile vor fi interzise , dar viteza obligatorie va fi de 80 sau 90 km/h. Toate iesirile intrarile vor fi denivelate ca la orice autostrada cu acces numai din drepta si banda de lansaj. Aceasta constructie va costa circa 60 % din pretul total al autostrazii dar va oferi un ragaz de 4-5 ani maxim pentru constructia celeilalte jumatati. Intrew timp scade presiunea asupra actualelor rute mai mult de 50 % si se va calatori si in conditii civilizate. O Ora de la Comarnic la Brasov sau 4 ore la Oradea de la Brasov deja reprezinta vise pt. romani.Sensurile separate ar reduce si nr. de accidente grave. Ziceti! Se poate aplica si la celelalte rute aglomerate.
Corin said
am October 31 2008 @ 12:03 pm
Exista sanctiuni grele pentru blocarea cu materiale a carosabilului. Cu toate acestea politia se face ca nu vede si drumurile sunt pline de tot felul de obstacole. Facutul mortarului si cimentului in drumul asfaltat este deja banal in zona rurala dar asta vara unul prin Mehedinti isi usca la soare boltari si caramizi. Politistii asteapta marire de salariu si pensia !
Viorel said
am October 31 2008 @ 12:27 pm
Buna Iulian.Nmele meu e..Viorel si sunt de peste 11 ani in insulele Canare.Am citit mesajul tau si am trimis deja doua emailuri criminalilor familei Balan..si deasemeni am lansat un mesaj in ziarul local de Botosani..de unde sunt,,,pentru a ne mobiliza impotriva acestor excroci.Sper sa reusim…sa reusesti sa-i punem la punct.Voi urmari indeaproape desfasurarea evenimentelor si daca tu crezi ca va pot ajuta cu ceva..cu cea mai mare placere.Un salut…si numai succes.
maury said
am October 31 2008 @ 1:24 pm
Voi ati omorat familia Balan. Noua cand ne vine randul?!?
Un lucru este SIGUR in tara noastra! ,,NIMIC NU MAI ESTE SIGUR!,,
cernea monica - simona said
am October 31 2008 @ 2:31 pm
———- Forwarded message ———-
From: cernea monica – simona
Date: 2008/10/31
Subject: ” Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ? ”
To: iulian.urban@gmail.com
Cc: sigcirc@andnet.ro, drum@andnet.ro
” Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ? “
cri said
am October 31 2008 @ 5:25 pm
” Voi ati omorat familia Balan ! Noua cand ne vine randul ? “
Bogdan said
am November 1 2008 @ 12:40 am
Niste nenorociti! Intrebarea corecta ar fi: Voua cand va vine randul ?
Sa muriti …evident!
Sa scapam de criminalii astia si sa facem ordine in tara asta!
Bani pentru infrastructura said
am November 3 2008 @ 10:40 pm
Banca Europeana pentru Investitii (BEI) ar putea finanta Romania cu pana la un miliard de euro pentru proiecte de infrastructura, parte a programelor UE care se vor desfasura pana in 2013, costul total al acestora fiind de 12 miliarde de euro, informeaza Mediafax. Facilitatea BEI ar contribui la dezvoltarea si implementarea unor proiecte cheie de infrastructura, precum si la imbunatatirea gradului de absorbtie a fondurilor europene prin oferirea de fonduri inca din fazele incipiente ale lucrarilor, se arata intr-un anunt al institutiei internationale. Sectoarele vizate pentru acest proiect sunt infrastructura, transporturile si serviciile de canalizare. (F.B.)
alina said
am August 19 2009 @ 3:03 pm
Toti banii din lume nu ne poate aduce inapoi membrii familiei…am ramas fara trei persoane dragi din viata noastra…nu avem nevoie de bani, vrem doar sa se faca dreptate.
mihai said
am December 12 2011 @ 10:25 am
Daca in perioada ceausista exista net unde sa ne plangem , nu ar mai fi avut loc Revolutia . Treziti va romani !