Caz grav de furt la Cora in dauna consumatorilor ! verificati cu atentie preturile la raft si bonurile !

Tweet this

Somnul unor institutii precum ANPC sau al Politiei, face ca, romanii sa fie furati la marile hypermarketuri ca in codru. Furt care ar trebui pedepsit cu inchiderea magazinelor si cu ani grei de inchisoare.
Pentru ca deja, asa cum ne povesteste d-na Gina S. , nu mai este vorba de simple erori, ci pur si simplu aceste furturi sunt premeditate, sunt cunoscute si incurajate de angajatii magazinelor, iar aceste situatii constituie elementele constitutive ale INFRACTIUNII DE INSELACIUNE prin inducerea in  eroare premeditata a clientilor.








On Mon, Oct 27, 2008 at 9:01 AM, Gina S. wrote:



La Cora Pantelimon, un pachet de servetele umede Senza de 1,52 lei este citit de casa de marcat ca o Cafetiera Eurotec de 35,90 lei. Noroc ca am citit bonul. Culmea este ca la Serviciul Clienti stiau de aceasta eroare, pentru ca atunci cand am reclamat ca in cosul meu nu este nici o cafetiera mi-au cerut direct servetelele.

Asadar d-lor de la ANPC, angajatii Cora stiu de aceste situatii insa nu i-au nici o masura, si merg pe principiul "se prinde fraierul bine, nu , iarasi bine, noi ne luam veseli comisioanele din vanzari" !

STOP HOTIEI DIN ACEASTA TARA !


Va rog pe toti sa verificati cu atentie pretul la raft si inscrierile pe bonurile fiscale, si daca sesizati ilegalitati , furturi sau fraude, scrieti-ne pe adresa office@asistentapentruconsumatori.ro si va promitem ca noi , Asociatia www.AsistentaPentruConsumatori.ro va lupta pentru drepturile dvs.


UNITI AVEM PUTERE !


Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com










Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1115

2 Comentarii pana acum»

  1. admin said

    am October 27 2008 @ 12:31 pm

  2. admin said

    am October 27 2008 @ 1:30 pm

    http://www.urbaniulian.ro/2008/10/27/caz-grav-de-furt-la-cora-in-dauna-consumatorilor-verificati-cu-atentie-preturile-la-raft-si-bonurile/

    ——————————————————————————–
    Reclama?ii ANPC Mon, Oct 27, 2008 at 12:24 PM
    To: Viorel Urban

    Stimate domn

    - Am luat la cunostinta aspectele sesizate de dvs si va comunicam ca le vom avea
    in vedere in cadrul actiunilor tematice de control la nivel national cat si in cadrul actiunilor operative pe care le desfasoara inspectorii ANPC.
    - De asemenea va comunicam ca reclamatiile consumatorilor se rezolva de catre Oficiile Jude?ene pentru Protec?ia Consumatorilor, în func?ie de raza teritorial? în care î?i desf??oar? activitatea operatorul economic care a prestat serviciul sau de la care s-a achizi?ionat produsul.
    - Coordonatele de contact ale Oficiilor Jude?ene pentru Protec?ia Consumatorilor sunt afi?ate pe pagina web a Autorit??ii Na?ionale pentru Protec?ia Consumatorilor, accesand link-ul “Contact”.
    - Reclama?iile se rezolv? în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca acestea s? fie înso?it? de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscal?, bon fiscal sau chitan?a, contract, certificat de garan?ie sau alte documente, dup? caz.
    - În situa?ia în care consumatorii nu sunt mul?umi?i de modul în care a fost rezolvat? reclama?ia de c?tre oficiul teritorial la care a fost depus? sau acesta a r?spuns peste termenul prev?zut de lege, se poate adresa în scris Autorit??ii Na?ionale pentru Protec?ia Consumatorilor, din B-dul Aviatorilor nr. 72, sector 1, sector 1, Bucure?ti 011865.

    Va multumim,
    Echipa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: