Petitie publica : D-le Isarescu, cereti bancilor sa ANULEZE majorarile de dobanzi si comisioane desi impuse clientilor ! Romani, astept adeziunea voastra !
Sub presiunea exercitata de Asociatia www.AsistentaPentruConsumatori.ro condusa de Urban Iulian, presiune care s-a transferat mass-media care la randul ei a prezentat si acuzat dur bancile care incepand cu 01/10/2008 s-au aruncat sa majoreze dobanzile si comisioanele romanilor care au rate, guvernatorul Isarescu a iesit in presa si a declarat faptul ca, BNR va sanctiona aceste banci asa cum puteti citi aici http://www.urbaniulian.ro/2008/10/23/isarescu-apreciaza-ca-urban-are-dreptate-si-s-a-decis-sa-sanctioneze-bancile-care-au-majorat-nejustificat-dobanzile/.
Problema este alta si anume faptul ca, BNR trebuie sa impuna bancilor care au trimis romanilor aceste majorari sa le ANULEZE.
Iata interpelarea publica trimisa de Urban Iulian catre dl. Mugur Isarescu :
PETITIE DE ANULARE A MAJORARII DOBANZILOR SI COMISIOANELOR BANCARE !
Catre Banca Nationala a Romaniei
D-lui Guvernator Mugur Isarescu
Am remarcat faptul ca, ati decis sa anuntati public faptul ca , veti sanctiona bancile care au majorat nesjustificat dobanzile si comisioanele aplicate clientilor care au contracte de credit de consum sau ipotecare , in derulare.
Vreau sa va atrag atentia si sa va cer public , sa cereti acestor banci SA ANULEZE aceste majorari si va voi explica de ce.
Am primit la Asociatia www.AsistentaPentruConsumatori.ro in intervalul 01/10/ - 23/10/2008 peste 600 de reclamatii ale romanilor carora li s-au majorat ratele contractuale cu valori procentuale cuprinse intre 20 si chiar 100 %. La unison, toti acesti romani spun ca nu au resursele financiare necesare acoperirii noilor valori ale ratelor , pentru ca si asa, traiesc la limita subzistentei, sunt loviti de valul scumpirii alimentelor, utilitatilor, si NU AU DE UNDE SA ACOPERE ACESTE SUME DE BANI pretinse de banci.
D-le Isarescu, unele banci care au majorat DEJA dobanzile si comisioanele, au anuntat ca le vor reduce in noiembrie, insa, asa cum ati remarcat si dvs. majorarea operata la 01/10/2008 , NU are nici o justificare economica.
Nu se poate imputa romanilor faptul ca o banca a avut pierderi din cauza unui management defectuos sau incompetentei propriilor angajati.
In NUMELE A ZECI DE MII DE ROMANI carora unele banci le-au majorat dobanzile si comisioanele bancare, va cer d-le Isarescu, sa dati ascultare societatii civile , sa demonstrati ca BNR face o politica pentru romani si in interesul romanilor, si sa cereti bancilor care au majorat dobanzile si comisioanele sa ANULEZE ACESTE MAJORARI.
Haideti sa demonstram romanilor ca deciziile BNR sunt luate, uneori, si in interesul lor !
NU-I LASATI PE ROMANI FARA BANI IN PRAG DE IARNA !
Astept raspunsul dvs.
Urban Iulian - Presedinte al Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro
Aceasta este petitia trimisa de mine catre Mugur Isarescu , guvernatorul BNR.
Am nevoie in acest demers al meu de sprijinul dvs. al celor afectati de aceste majorari operate la 01/10/2008. Va rog sa POSTATI comentarii la acest material de la mine de pe blog si
SA TRIMITETI E-MAILURI PE ADRESELE BNR DE MAI JOS cu mesajul " Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare"
HAIDETI SA NE UNIM SI SA LE TRIMITEM ZECI DE MII DE MESAJE ! Haideti sa luptam pentru noi si sa demonstram cat suntem de puternici !
mugur.isarescu@bnro.ro
valentin.lazea@bnro.ro
info@bnro.ro
bnr@bnro.ro
Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro






























elekes said
am October 23 2008 @ 1:19 pm
Raspunsul meu spune tot ” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Eugen said
am October 23 2008 @ 1:23 pm
Le sparg serverul la BNR !
Geta said
am October 23 2008 @ 1:28 pm
sustin aceasta initiativa.
Gelu said
am October 23 2008 @ 1:35 pm
Sustin, aprob si subscriu aceasta initiativa !!!
PS: e-mail-urile mele exista deja, de 5 minute, in Inbox-ul oficialilor BNR.
loreta said
am October 23 2008 @ 1:36 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”e super tare ce faceti d-le urban .nu cred ca a mai existat in romania de zeci de ani cineva ca dv.mergeti inainte .noi va vom sustine .sunteti extraordinar !!
Iulian Urban said
am October 23 2008 @ 1:39 pm
Trimiteti mailurile pe adresele de la BNR ! Haideti sa le aratam ca trebuie sa tina cont de VOCEA NOASTRA !
Traian said
am October 23 2008 @ 1:40 pm
Daca o tine asa Urban, ajunge Presedintele Romaniei ! Si asteptam pe cineva care sa tina seama si de noi, romanii !
Bravos, acum trimit 100 de mailuri la BNR ! Macar atata stres sa le fac si eu lor
Gelu said
am October 23 2008 @ 1:44 pm
Sustin, aprob si subscriu acestei initiative !
PS: e-mail-urile mele exista deja, de 5 minute, in Inbox-ul oficialilor de la BNR.
Toata stima.
raluca 22 said
am October 23 2008 @ 1:46 pm
Sunteti un fel de ROBIN HOOD al vremurilor noastre, doar ca nu furati de la bogati si ne dati noua, ci faceti mult mai mult….ne sustineti si luptati pentru drepturile noastre.
Va multumim mult!!!
Sa o tineti tot asa.
Ciprian Matei said
am October 23 2008 @ 1:53 pm
———- Forwarded message ———-
From: Ciprian.Matei
Date: 2008/10/23
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
To: mugur.isarescu@bnro.ro
Cc: valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro, iulian.urban@gmail.com
loreta said
am October 23 2008 @ 1:54 pm
care este mail-ul de la bnr ?
Eugen said
am October 23 2008 @ 1:54 pm
Bravo Urban Iulian.
Si eu cred ca , daca punem presiune pe BNR obtinem ce nu speram acum : ADICA ANULAREA MAJORARILOR !
Este mai usor decat sa dam fiecare in judecata banca asa ca hai sa dam petitia din mana in mana si sa strangem 20000 de adeziuni pana maine !
Hai fratilor sa ne mobilizam ce dracu ! Macar atat putem facem
Mailurile de la BNR said
am October 23 2008 @ 1:55 pm
mugur.isarescu@bnro.ro
valentin.lazea@bnro.ro
info@bnro.ro
bnr@bnro.ro
ionut said
am October 23 2008 @ 1:55 pm
si eu va sustin d-le Urban!
cornei s. said
am October 23 2008 @ 1:59 pm
sa curga mesajele…………….fara numaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Costin Untilov said
am October 23 2008 @ 2:03 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Ionut Cristian said
am October 23 2008 @ 2:03 pm
———- Forwarded message ———-
From: Ionut cristian
Date: 2008/10/23
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Ionut said
am October 23 2008 @ 2:04 pm
Hai sa le dam fratilor ca asa ne dau si ei noua rate majorate de ani de zile !
La lupta cea mare !
LUMIDA said
am October 23 2008 @ 2:05 pm
Am trimis si eu ” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”" la toate 4 adresele de e-mail.
Doamne ajuta sa-i lumineze.
Otopeni, 23.10.2008
iuliana said
am October 23 2008 @ 2:07 pm
deja le-am trimis. cred ca se vor bloca serverele lor
Altris said
am October 23 2008 @ 2:08 pm
———- Forwarded message ———-
From: ALTRIS TRANSILVANIA
Date: 2008/10/23
Subject: aderare petitie
To: office@asistentapentruconsumatori.ro
Aderam la petitia catre D-l Isarescu .
Sintem revoltati de atitudinea bancilor de a ridica dobinzile.Din 1999 daca calculam cat am platit bancilor dobinzi si statului taxe,va spunem ca noi avem cu mult mai putin profit acumulat.Noi muncim pentru banci si stat.Succes.Dorina Negrea.
SC ALTRIS TRANSILVANIA SRL
Daniela Ginju din Otopeni said
am October 23 2008 @ 2:09 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Daniela Ginju
Otopeni
Ioana said
am October 23 2008 @ 2:09 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
Codrin said
am October 23 2008 @ 2:10 pm
Sustin petitia si sunt mandru ca in sfarsit avem si noi in Ilfov [ eu sunt din Mogosoaia ] un candidat pe care ilfovenii il vor vota cu drag la alegerile din 30 nov. 2008 !
D-le Urban, va urez sa fiti mereu alaturi de noi !
Paul said
am October 23 2008 @ 2:11 pm
de la Paul Dobran
c?tre mugur.isarescu@bnro.ro,
valentin.lazea@bnro.ro,
info@bnro.ro,
bnr@bnro.ro
data 23 octombrie 2008 14:10
subiect Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Nu va dati batuti!
Iuliana said
am October 23 2008 @ 2:16 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare. Acest lucru l-am transmis si in mail-urile trimise catre BNR.
Cornel Gregus said
am October 23 2008 @ 2:19 pm
From: Cornel GREGUS
Date: 2008/10/23
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
simona said
am October 23 2008 @ 2:19 pm
sustin aceasta petitie
Titi said
am October 23 2008 @ 2:20 pm
Ma uit pe acest site si nu imi vine sa cred : Urban Iulian a reusit sa mobilizeze sute de oameni !
FRATILOR asa ceva nu veti in fiecare zi in tara asta ! Cred ca Urban chiar merita laudele noastre !
Vicentiu Albu said
am October 23 2008 @ 2:22 pm
———- Forwarded message ———-
From: VICENTIU ALBU
Date: 2008/10/23
Subject: ” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Gabriell said
am October 23 2008 @ 2:22 pm
Deoarece e-mailurile dvs au acelasi text, este foarte usor administratorului serverului de la BNR sa anuleze incarcarea acestor mesaje sau chiar stergerea lor fara a fi transmise. Textele mesajelor dvs trebuie sa fie diferite, inclusiv textele din campul Subject, altfel este foarte usor de contracarat o actiune de supraincarcare a serverelor
Emanuel said
am October 23 2008 @ 2:23 pm
Buna ziua
Doresc sa informez ca tocmai am terminat de trimis mesajul cu nr. 100 catre BNR la adresele cunoscute de toti si cred ca peste cam 1 ora mai incep o tura de 100 de mesaje. Asa ca sa inteleaga toata lumea de acolo ca nu suntem indiferenti.
jez said
am October 23 2008 @ 2:23 pm
suna a campanie electorala…
si ce roman nu ar sustine asa ceva?
Eugen said
am October 23 2008 @ 2:25 pm
Bai Jez esti penal , asa si daca suna a campanie electorala ce ? cine muschii mei face asa ceva pentru interesul tuturor ? Nu sunt 2000 de cretini angrenati in campania electorala si nu stiu altceva decat sa va cumpere voturile ?
Iar Urban face asemenea chestii de ani de zile , inainte sa se gandeasca ca o sa candideze.
Si daca candideaza si mai bine, ca am si eu pe cine vota sa nu mai trimit in Parlament toti cretinii care se duc doar sa fure !
Dan said
am October 23 2008 @ 2:29 pm
Sustin intr-totul aceasta petitie.Am un singur regret , acela legat de candidatura d-lui Urban Iulian din partea unui partid si nu ca INDEPENDENT !!! Daca chiar vrem sa schimbam ceva in tara asta atunci hai sa o facem fara nici o interferenta din partea vreunei “gasti” !!!
popa ionela said
am October 23 2008 @ 2:30 pm
si eu am trimis
ANDRIAN ANA-MARIA - PIATRA NEAMT said
am October 23 2008 @ 2:31 pm
Sustin aceasta petitie
Dinu G. said
am October 23 2008 @ 2:32 pm
———- Forwarded message ———-
From: Dinu G.
Date: 2008/10/23
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
loreta said
am October 23 2008 @ 2:32 pm
bravo !!!!!!trebuie sa fim cat mai multi !!!!!!!!!!!!!!!
DERF said
am October 23 2008 @ 2:33 pm
sustin !
Iulian Urban said
am October 23 2008 @ 2:33 pm
Raspuns pentru Dan
Stai linistit ca nu va voi schimba ; nu gasca ma schimba pe mine, eu sunt cel care va schimba gasca.
O sa vedeti !Va promit
Golf 25 said
am October 23 2008 @ 2:34 pm
bravo ! SUSTINEM INITIATIVA ASTA ! GATA CU JECMANITUL OAMENILOR ! GATA CU BATJOCURA !
Eduard said
am October 23 2008 @ 2:34 pm
Bravo, dle Urban !
Si felicitari pentru emisiunea de la Realitatea !
Sustin petitia !
loreta said
am October 23 2008 @ 2:37 pm
am doua regrete :primul ca nu candidati ca presedinte si al doilea ca nu pot vedea emisiunea de la ora 5 , pt. ca sunt la serviciu .ar trebuie alta ora de difuzare , sa fim majoritatea acasa.
Gabriela said
am October 23 2008 @ 2:37 pm
Sustin petitia si consider ca fiecare cetatean care are credite la banci sa transmita nr de contract de creditare si numele bancii catre BNR pentru a fi relevant.E doar o sugestie…
Daniela Nica said
am October 23 2008 @ 2:39 pm
CRED CA LE-AM BLOCAT SERVER-UL CELOR DE LA BNR!!!
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
stefania said
am October 23 2008 @ 2:43 pm
sustin si eu, ajunge …!
marius said
am October 23 2008 @ 2:44 pm
Intru totul de acord. Dar doar pt. majorarile NEJUSTIFICATE, in aceste momente de criza economica mondiala, e normala o revizuire a dobanzilor, insa pe criterii strict economice si justificate. Trebuie infierate si sanctionate toate abuzurile bancilor. BNR lucreaza pentru statul roman care suntem noi. Trebuie sa sanctioneze abuzurile. Si cred ca o va face.
Neculae Eduard said
am October 23 2008 @ 2:45 pm
———- Forwarded message ———-
From: Neculae Eduard
Date: 2008/10/23
Subject: Sustin initiativa dlui URBAN !
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Felicitari celor care cred cu adevarat ca ceva se mai poate face in tara asta si care chiar gasesc mijloacele sa treaca la actiune !
Unde sunt oamenii de acest fel ?
Sustin initiativa dlui URBAN !
Eduard
Antics Emanuel said
am October 23 2008 @ 2:45 pm
Buna Ziua
Sunt in aceeasi situatie cu Bancpost la fel ca poate mii de romani. A majorat banca asta dobanzile si comisioanele ca sincer m-am cam acrit de ea. de la o rata de 175 lei aprox. am ajuns la o rata de 250 lei aprox.
Problema este sa nu se intoarca banca impotriva celor ce au curajul sa se revolte si sa le ceara plata/returnarea creditului pe diverse motive, caci poate sa o faca conform clauzelor contractuale.
Asa ca ori o rezolvam ori ramanem cu buza umflata ca in marea majoritate a cazurilor.
Aici este vorba si de atitutide si de respect si de multe altele de care nu dam multi dintre noi, poate a venit ceasul ca in situatii de acest gen sa ne unim si sa luptam pentru un scop. Trebuia sa o facem demult, de 18-19 ani de zile, dar am fost si suntem adormiti.
Asa ca domnulte IULIAN eu ader la petitia dvs. si daca aveti nevoie de informatii sau copii dupa acte contactati-ma si va stau la dispozitie.
Cu deosebita stima
Antics Emanuel
Daniela Nica said
am October 23 2008 @ 2:46 pm
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Daniela Nica,
madalina said
am October 23 2008 @ 2:49 pm
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Marius Buiculescu said
am October 23 2008 @ 2:49 pm
Marius Buiculescu
Buna ziua onorabile,
Poate faci o stire si din asta.
Daca nu scad dobanzile prefer sa nu mai platesc impozite.
Calculul este simplu.
Daca nu platesc tva-ul si alte impozite, penalizarea este de 0,1% pe zi, asta inseamna 36% pe an sau 3% pe luna.
Daca dobanda la linia de credit se face 60% pe an, inseamna 5% pe luna.
Statul nu poate modifica decat in 6 luni regimul penalizarilor si risca o mare gaura la buget…
Riscul meu este sa nu mai primesc un certificat fiscal curat pt licitatii. Ei si? Oricum Tariceanu a blocat achizitiile de orice fel.
Poate aspectul asta il ajuta si mai mult pe Isarescu sa intervina cumva. Din perspectiva asta problema devine interes de stat.
Cu simpatie,
Marius
Maria Toma said
am October 23 2008 @ 2:50 pm
Sustin
Laura Bucur said
am October 23 2008 @ 2:51 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Sandu Mihaela Roxana said
am October 23 2008 @ 2:52 pm
Sustin petitia !
Lidia said
am October 23 2008 @ 2:55 pm
sunt in aceeasi situatie vis-a-vis de Banca Millenium care mi-a trimis instiintare chiar ieri ca “incepand cu 7.10.2008, se majoreaza rata dobanzii cu 1,5%”.
-Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare-
Razvan din Timisoara said
am October 23 2008 @ 2:57 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Diana said
am October 23 2008 @ 3:00 pm
…Sunt de acord cu dl.URBAN…va admir si va sustin!!!!
…Asa nu se mai poate!!!..M-au hartuit pt 10 euro ca pe o infractoare notorie!!!
noemi said
am October 23 2008 @ 3:01 pm
De acord!Am trimis mail-urile!!!!
Ana-Maria said
am October 23 2008 @ 3:03 pm
—– Original Message —–
From: Ana – Maria Ipate
To: mugur.isarescu@bnro.ro ; valentin.lazea@bnro.ro ; info@bnro.ro ; bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sent: Thursday, October 23, 2008 3:00 PM
Subject: Desi nu am nici un credit: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Stimate domn Mugur Isarescu / Stimati angajati, colaboratori, persoane de decizie din BNR,
Tot respectul meu pentru domnul Isarescu pe care il admir de multi ani, insa cred ca este momentul ca dvs. si toti ceilalti factori de decizie din tara asta sa luati niste masuri ca sa putem deveni si noi o tara normala, in care vocea multimii sa fie ascultata cu adevarat.
Nu stiu daca are vreo importanta sau nu faptul ca nu am nici un credit in momentul de fata, insa sustin cu cea mai mare ardoare initiativa domnului Iulian Urban de a stopa jaful bancilor din Romania. Este revoltator ca in conditiile in care oamenii nu isi mai permit nici macar sa manance, sa li se mareasca in asa hal dobanzile si comisioanele pentru ca au avut un moment de disperare in care au avut nevoie de bani si prin urmare au facut un imprumut.
Nu este posibil ca sa li se serveasca pe tava justificarea: criza financiara mondiala. Sunt aberatii, se pare, pur romanesti, ale unor actionari din alte tari care au venit (chipurile) sa investeasca in Romania. De fapt, au venit ca sa jefuiasca pentru ca au vazut ca romanii tac si inghit.
Nu cred ca este normal. Daca dumneavoastra vedeti situatia asta ca fiind normala, va rog din suflet sa va imbracati in straie de rand si sa dati o raita (fara coloana oficiala, sau mai stiu eu ce alte “semnale luminoase si acustice”) printre noi, vitele. Veti vedea, ca si Cuza o data, ca realitatea este mult mai dura decat asa cum se vede de pe scaunul unui “jilt”.
Tot respectul,
Ana – Maria Ipate
Ana-Maria Ipate said
am October 23 2008 @ 3:04 pm
Stimate domn Mugur Isarescu / Stimati angajati, colaboratori, persoane de decizie din BNR,
Tot respectul meu pentru domnul Isarescu pe care il admir de multi ani, insa cred ca este momentul ca dvs. si toti ceilalti factori de decizie din tara asta sa luati niste masuri ca sa putem deveni si noi o tara normala, in care vocea multimii sa fie ascultata cu adevarat.
Nu stiu daca are vreo importanta sau nu faptul ca nu am nici un credit in momentul de fata, insa sustin cu cea mai mare ardoare initiativa domnului Iulian Urban de a stopa jaful bancilor din Romania. Este revoltator ca in conditiile in care oamenii nu isi mai permit nici macar sa manance, sa li se mareasca in asa hal dobanzile si comisioanele pentru ca au avut un moment de disperare in care au avut nevoie de bani si prin urmare au facut un imprumut.
Nu este posibil ca sa li se serveasca pe tava justificarea: criza financiara mondiala. Sunt aberatii, se pare, pur romanesti, ale unor actionari din alte tari care au venit (chipurile) sa investeasca in Romania. De fapt, au venit ca sa jefuiasca pentru ca au vazut ca romanii tac si inghit.
Nu cred ca este normal. Daca dumneavoastra vedeti situatia asta ca fiind normala, va rog din suflet sa va imbracati in straie de rand si sa dati o raita (fara coloana oficiala, sau mai stiu eu ce alte “semnale luminoase si acustice”) printre noi, vitele. Veti vedea, ca si Cuza o data, ca realitatea este mult mai dura decat asa cum se vede de pe scaunul unui “jilt”.
Tot respectul,
Ana – Maria Ipate
andreea M said
am October 23 2008 @ 3:09 pm
De asemenea, va rog sa nu uitati totusi si de primul val de majorari nejustificate a dobanzilor, de la sfarsitul anului trecut – inceputul anului acesta.
In acest caz ma aflu, in calitate de client al bancii Volksbank (majorarea unui credit in lei cu 12%)
multumiri,
am
SIANA said
am October 23 2008 @ 3:11 pm
Ar fi interesanta o emisiune in care sa fie invitat si Isarescu sa il aveti fata in fata domnule Urban ca sa raspunda la intrebarile Dvs.
Ioana Pana - Bucuresti said
am October 23 2008 @ 3:28 pm
Sunt de acord cu propunerea d-lui Urban, pe care il felicit pentru initiativa!
Dan C said
am October 23 2008 @ 3:29 pm
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”, inclusiv a dobanzilor de restituire anticipata.
Spre exeplu, BCR a majorat dobanda la un contrcat de credit care decurgea absolut normal de la 10% la 15%. Efectiv, din rata lunara de rambursare, 71% reprezinta comisionul bancii, cota de risc, cota de administrare etc.
Este absolut aberant ce se intampla, toti specialistii financiari inclusiv comentariile de specialitate au concluzionat ca la baza crizei financiare este lacomia, lipsa de moralitate si de control din partea autoritatilor. Toti implicatii in acesata mizerie au vandut si au primit bonusuri exorbitante pe ceea ce nu aveau de fapt iar apoi au plect in Azore sa scape de stress.
Practic s-a furat legal la scara planetara, paguba s-a nationalizat iar omul de buna credinta este bun de plata.
Suntem la o rascruce iar aceasta fiinta numita “om” a demonstrat, a nu stiu cata oara, cat de daunatoare poate fii pentru semenii lui.
Special pentru dl.Iulian Urban: poate veti reusi sa fiti altfel decat politicienii de pana acum, daca nu, toti o apa si-un pamant!
Cu respect,
Dan Carabulea
Bogdan Pintilie said
am October 23 2008 @ 3:32 pm
Eu sunt de acord cu Isarescu. Petitia nu are sens, din punctul meu de vedere, decat electoral. Nu se iau decizii la BNR pe baza de petitii. Sigur ca nu strica. Abuzurile bancilor trebuie preintampinate/oprite.
Pe de alta parte, o initiativa buna pentru d-l Urban, (care are, se pare, ceva audienta, insistand sa trimita e-mailuri nesolicitate, dupa dezabonare), ar fi o campanie de educare a consumatorului roman de credite, a riscurilor pe care le presupune un credit pe perioada lunga, a gradului de indatorare, etc. Sigur ca s-ar putea ca impactul electoral al unei asemenea campanii sa fie mai putin bun. Ar fi apreciata doar de cei deja avizati.
In buna traditie a acestor serii de comentarii, astept sa fiu injurat de cei cativa binevoitori de serviciu pentru pocinogul de a nu fi exact pe linia laudativa tolerata. Ii asigur ca voi deosebit de impresionat de comentariile lor fine.
ildiko said
am October 23 2008 @ 3:32 pm
Sustin petitia chiar daca nu am credit la banci.
catalin moldoveanu said
am October 23 2008 @ 3:44 pm
DL Urban, sustin initiativa dvs. si va felicit pentru ea.
loreta said
am October 23 2008 @ 3:45 pm
@bogdan pintilie
un comentariu fin sau mai putin fin ar fi extraordinar de exagerat in ceea ce te priveste .iti spun doar atat :sper ca macar o zi , doar o zi sa te pui in pielea miilor si zecilor de mii de oamenii care si-au facut o rata la o amarata de masina sau pt. un acoperis deasupra capului stiind ca ai de platit o anume rata pe luna (care oricum este aberant de mare la dobanzile care se practica in romania fata de alte tari )si sa te trezesti la un moment dat ca de fapt nu mai stii cat mai ai de plata , nu mai poti sa tii socoteala , daramite sa mai si traiesti la limita bunului simt .atat deocamdata, de restul ma abtin.dar in gandul meu….
carmen said
am October 23 2008 @ 3:46 pm
GATA AM TRIMIS MAIL-URILE SI SUSTIN PETITIA PUBLICA SI IL SUSTIN PE IULIAN. SI DACA VA CANDIDA LA PRESEDENTIE CU SIGURANTA VA AVEA VOTUL MEU. O ZI BUNA
catalin moldoveanu said
am October 23 2008 @ 3:47 pm
from:
tomugur.isarescu@bnro.ro,
valentin.lazea@bnro.ro,
info@bnro.ro,
bnr@bnro.ro
dateThu, Oct 23, 2008 at 3:46 PM
subjectSustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
mailed-bygmail.com
hide details 3:46 PM (0 minutes ago) Reply
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Training. Relatii Publice » Blog Archive » Hai sa anulam majorarea dobanzilor si a comisioanelor said
am October 23 2008 @ 3:48 pm
[...] lui Mugur Isarescu, petitie care poate fi citita mai jos si la care puteti adera si voi accesand blogul lui Iulian Urban: PETITIE DE ANULARE A MAJORARII DOBANZILOR SI COMISIOANELOR BANCARE [...]
Nicu said
am October 23 2008 @ 3:50 pm
Da, sunt de acord cu asta. Opriti HOTIA BANCILOR, lucrurile se intrautatesc pe piata si Bancile majoreaza tot!!! CA, CE CHESTIE!??? Sper si eu ca toti de aici sa ajutam la imbunatatirea lucrurilor din Romania in bine deci SUSTIN ACEASTA PETITIE! O zi buna tuturor celor ce doresc binele Romaniei!
codin said
am October 23 2008 @ 3:51 pm
Am trimis mailul de sustinere
Andreea Marc said
am October 23 2008 @ 3:52 pm
From: Andreea Marc
Sent: 23 octombrie 2008 15:49
To: ‘mugur.isarescu@bnro.ro’; ‘valentin.lazea@bnro.ro’; ‘info@bnro.ro’; ‘bnr@bnro.ro’
Cc: ‘iulian.urban@gmail.com’
Subject: Petitie
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
http://www.andreeamarc.com
Dan Carabulea said
am October 23 2008 @ 3:56 pm
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”, inclusiv a dobanzilor de restituire anticipata.
Spre exeplu, BCR a majorat dobanda la un contrcat de credit care decurgea absolut normal de la 10% la 15%. Efectiv, din rata lunara de rambursare, 71% reprezinta comisionul bancii, cota de risc, cota de administrare etc.
Este absolut aberant ce se intampla, toti specialistii financiari inclusiv comentariile de specialitate au concluzionat ca la baza crizei financiare este lacomia, lipsa de moralitate si de control din partea autoritatilor. Toti implicatii in acesata mizerie au vandut si au primit bonusuri exorbitante pe ceea ce nu aveau de fapt iar apoi au plect in Azore sa scape de stress.
Practic s-a furat legal la scara planetara, paguba s-a nationalizat iar omul de buna credinta este bun de plata.
Suntem la o rascruce iar aceasta fiinta numita “om” a demonstrat, a nu stiu cata oara, cat de daunatoare poate fii pentru semenii lui.
Special pentru dl.Iulian Urban: poate veti reusiti sa fiti altfel decat politicienii de pana acum, daca nu, toti o apa si-un pamant!
Nicu said
am October 23 2008 @ 3:57 pm
Mail trimis, sper sa ne adunam atat de multi incat sa stergem aceste tarife mincinoase puse fara nici o mila impotriva puterii de cumparare a romanilor! Jos MAJORAREA TARIFELOR PRACTICATE DE BANCI!
loreta said
am October 23 2008 @ 4:01 pm
asemenea mobilizare n-am mai vazut de la rascoala din 1907.Ehhh….deci se poate …….
ThoRaK said
am October 23 2008 @ 4:02 pm
+1
Turcanu said
am October 23 2008 @ 4:03 pm
Semnez petitia lui Urban Iulian de anulare a majorarii dobinzilor si comisioanelor .
ana said
am October 23 2008 @ 4:16 pm
SUSTIN PETITIA LUI URBAN IULIAN DE ANULARE A MAJORARII DOBANZILOR SI COMISIOANELOR BANCARE
ildiko said
am October 23 2008 @ 4:22 pm
@Bogdan Pintilie
Sunt perfect de acord cu tine ca abuzurile bancilor trebuie preintampinate si oprite, dar chiar situatia creeata dovedeste ca principiul enuntat de tine a ramas doar in sfera teoreticului pentru ca cei abilitati se faceau ca ploua.
Partea practica a inceput acum, cand lumea pacalita voit de banci sau de propria ignoranta, a inceput sa se revolte sub diferite forme: actionand in judecata bancile, reclamand la diferite institutii si nu in ultimul rand subscriind petitii.
Aceasta manifestare va fi ca un barometru care va oglindi starea de spirit a consumatorilor de credite.
Poti sa nu fii de acord, nu te injur, iti respect parerea.
Pya01 said
am October 23 2008 @ 4:29 pm
Asa mai da, se poate!
Am vazut lucrul acesta in lumea viruala cu procesorul de plati Paypal…
Au avut un soc in urma unor astfel de petitii si petitionarii au obtinut ce au cerut!
Se pune problema de multe ori doar sa ceri atata timp cat nu ceri singur ci sa ceara mai multi!
Doar unitatea poate constitui o forta, o voce singulara este doar:
“Face unul galagie!”
Deci susbcriu si constient apob si semnez aceasta petitie!
Mailul inca nu l-am scris dar cred ca ma voi ocupa si de asta.
CristD said
am October 23 2008 @ 4:33 pm
Subscriu si eu
Florentina said
am October 23 2008 @ 4:37 pm
Sustin si aprob petitia Dvoastra!
Succes!
Nicu said
am October 23 2008 @ 4:43 pm
FOARTE DE ACORD, PYA01, ca individ singur pt “baietii destepti” nu faci nici 2 lei vechi sau noi nici nu conteaza dar sa presupunem ca se ajunge la o cifra de cateva sute de mii de indivizi cel putin atunci “baietii destepti” vor simti fiori pe sira spinarii cu siguranta pt ca acea masa va fi luata in seama si de la acea masa se poate ajunge la o intreaga tara. Gata, terminati cu “SUPTUL” prin toate modalitatile a banilor oamenilor din care multi traiesc de pe o zi pe alta! Da, sunt indignat dar cred ca in tara sunt mai mult de 80% cei indicati doar ca multi nu au curaj sa o spuna ce gandesc! Ar fi bine ca noi oamenii impreuna sa contracaram toate masurile NESIMTITE pe care le iau cei pe care TOT NOI ii alegem si care apoi MULTI ANI (4, 8, cine drq stie?) dorm BINE MERSI si banu’ greu vine pt ei. SA TERMINAM ODATA cu acesti nesimtiti iar aceasta petitie poate fi un inceput! Mailul meu l-am trimis, acesta e al 3-lea mesaj scris ca sa-mi exprim consternarea si indignarea asupra NESIMTIRII celor de sus care multi nu dau nici 2 bani pe TARA ASTA! Cam atat as avea de spus, deocamdata, mai am si eu treaba ca tot omu’! ROMANI, TREZITI-VA, si IMNUL NOSTRU NE SPUNE ASTA!!!
Robert said
am October 23 2008 @ 4:48 pm
Am trimis si eu un mail deoarece am un credit la bancpost si in 3 luni am 2 mariri de rate deja, si mi-au marit rata cu data de 01.10 si eu am primit o scrisoare in 18.10 cum ca s-a marit rata iar in data de 13.10 ei mi-ai tras din cont deja rata marita. Sustin demersurile dvs. in lupta cu bancile
popa elena said
am October 23 2008 @ 4:50 pm
Ma alatur tuturor acelora care sustin petitia lui Iulian Orban. Felicitari ptr. initiativa, si Dumnezeu fie cu noi toti.EleNa
A.P. said
am October 23 2008 @ 4:51 pm
Subscriu si eu acestei initiative
Andreea M said
am October 23 2008 @ 4:51 pm
Sustin! Am trimis mailurile (text si mesaj diferit)Sunt curioasa daca merge
elena said
am October 23 2008 @ 4:54 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
popa elena said
am October 23 2008 @ 4:58 pm
f bine. Sustin aceasta initiativa. ELENA
Gil said
am October 23 2008 @ 5:05 pm
Sustin aceasta initiativa chiar daca nu am si nu am avut credite.
Afacerea oricare ar fi ea are niste reguli stabilite de la inceput si care nu se schimba in tipul jocului, pentru ca una din parti sa fie etern castigator si cealalta etern perdant. In functie de ce scrii pe hartie poti fi ori una ori alta. Dar aceasta politica a fost sustinuta ani de zile -19- de BNR care a obligat cetateanu ROMAN sa capitalizeze bancile, sa acopere falimentele frauduloase, sa platesaca garantiile oneroase semnate de diverse guverne, si asa cum vedeti sa sutinem pierderile acestor HOTI, care in mare parte sunt generate de tarile de unde vin.
Am mai discutat acest lucru, si vad ca initiativa URBAN, este singura care misca, si pe care trebuie sa o sprijinim. Acesti baieti nu inteleg ca sunt in Romania nu sunt in xxx, ca trebuie sa ne respecte traditia, sa vorbeasca Romana nu xxx si daca vor bani nostri sa faca, ca noi nu ca iei.
Sunt vinovati multi incepand cu acest domn Isarescu, si terminand cu fiecare dintre noi care accepta zi de zi aroganta si nesimtirea expatilor si multinationalelor.
Felicitari URBAN.
Cristian Racasan said
am October 23 2008 @ 5:10 pm
In acest ritm, toate intreprinderile mici si mijlocii vor da faliment, pentru ca nu vor mai putea sustine ratele creditelor contractate pentru dezvoltarea afacerii lor…urmatorul pas va fi concedierea angajatilor acestor firme…si de aici cresterea somajului.
Clau said
am October 23 2008 @ 5:56 pm
nu merge site-ul asistenta pentru consumatori
NIMENI said
am October 23 2008 @ 6:06 pm
merge !
BRAVO ! LUPTAM TOTI IMPOTRIVA ACESTOR JECMANITORI, ACESTOR NEMERNICI CARE SUG SEVA OAMENILOR SI CLADESC SEDII DE SUPERLUX !
ROMANI HAIDETI SA SCHIMBAM CEVA !
zol said
am October 23 2008 @ 6:07 pm
va sustinem
ZOLTAN – BRASOV
Voiculescu said
am October 23 2008 @ 6:16 pm
necazul sa-l suportam toti. si bancile. bancile arunca toata paguba in carca noastra. sustin initiativa.
Cristian said
am October 23 2008 @ 6:21 pm
From: Cristian I.
Sent: 23 octombrie 2008 16:51
To: ‘mugur.isarescu@bnro.ro’; ‘valentin.lazea@bnro.ro’; ‘info@bnro.ro’; ‘bnr@bnro.ro’
Subject: Petitie
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
http://www.crow.ro
MIHAI DANILA said
am October 23 2008 @ 6:44 pm
sustin initiativa
bravo
ady sefa said
am October 23 2008 @ 6:46 pm
To: ‘mugur.isarescu@bnro.ro’; ‘valentin.lazea@bnro.ro’; ‘info@bnro.ro’; ‘bnr@bnro.ro’
Subject: Sustin initiativa dlui URBAN !
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Aurelian Monu said
am October 23 2008 @ 7:17 pm
Sustin initiativa d-lui Urban si adeziunile tuturor!
BAFTA!
Eugenia said
am October 23 2008 @ 8:07 pm
Felicitari domnule Urban. Sustin PETITIA-am trimis mailul la toate adresele
Sa va dea Dumnezeu sanatate si purere de a lupta cu aceasta caracatita care este sistemul bancar din tara noastra.
Cu respect Eugenia
Moi said
am October 23 2008 @ 8:12 pm
Si subsemnatul
adrian dinu said
am October 23 2008 @ 8:12 pm
subscriu
Florentina Tudor said
am October 23 2008 @ 8:57 pm
Am trimis si eu mesajele catre BNR.Sper intr-o minune.Ma bucur cand vad cata lume se alatura.
Soare Iulian said
am October 23 2008 @ 9:32 pm
Si eu mentin petitia.
Valentina E. Balas said
am October 23 2008 @ 9:51 pm
Sustin aceasta initiativa.
Eugen C said
am October 23 2008 @ 10:45 pm
subscriu
Simoni Florin said
am October 23 2008 @ 10:55 pm
Si eu o sustin
——————–
From: ProSM
To: mugur.isarescu@bnro.ro
Cc: valentin.lazea@bnro.ro ; info@bnro.ro ; bnr@bnro.ro
Sent: Thursday, October 23, 2008 10:52 PM
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Cristea Alexandru said
am October 23 2008 @ 11:16 pm
Felicitari pentru initiativa!
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare!
Sper sa ajute mailul pe care l-am trimis la adresele de mail indicate.
Spor la cat mai multe initiative de acest gen! Poti conta si pe mine!
Andreescu Victor said
am October 24 2008 @ 7:47 am
Subscriu si sustin initiativa.Poate se shimba ceva si in bine pe viitor.
dinu said
am October 24 2008 @ 8:06 am
demersul d-lui Urban este un raspuns firesc fata de un abuz major comis de catre o suma de entitati juridice si, totodata, un exercitiu “articulat” de solidaritate a comunitatii, ce ar trebui sa devina in timp, pt comunitatea romaneasca, un “gest reflex” la orice fel de abuz comis de catre o entitate juridica ori fizica impotriva comunitatii ori a individului.
Enescu Dan said
am October 24 2008 @ 8:12 am
Sustin petitia domnului Iulian Orban.
Intrebare: Camatatia este o activitate legala si onorabila?
Intrebare: De ce numai Nutu Camataru e la puscarie?
Grecu Marius said
am October 24 2008 @ 8:25 am
De?teapt?-te, române!
DIRK said
am October 24 2008 @ 8:28 am
Domnule Urban,
chiar daca nu sunt de acord cu multe dintre opiniile dv. partinice, va felicit pentru campania dv. impotriva bancilor care incearca sa isi recupere lipsa de competitivitate pe spatele nostru.
Va doresc mult succes in continuarea!
Cristi said
am October 24 2008 @ 8:44 am
doamne cit de prosti sinteti cu totii!!!!!!!!!
loreta said
am October 24 2008 @ 9:08 am
@cristi
de ce suntem prosti?sunt curioasa sa stiu raspunsul ?sau sa te tradez cu indiferenta pe car o meriti ?
ildiko said
am October 24 2008 @ 9:32 am
@Cristi
Ca sa fiu 100% de acord cu tine ar trebui sa-ti rectivici un cuvant din afirmatia ta : in loc de “sunteti” sa scrii “suntem”.
Insa este un lucru cu care 100% nu sunt de acord cu tine: daca am sta cuminti in banca noastra fara sa scoatem o vorba am fi si mai prosti. Sic!
marius H said
am October 24 2008 @ 10:08 am
Sustin petitia d-lui Urban Iulian de anulare a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
Bravo domnule Urban Iulian. Sunteti primul din tara asta care chiar face ceva nu da numai din gura.
O sa diseminez mesajul dv.
Sper sa ajungeti in parlament.
Sandra said
am October 24 2008 @ 10:17 am
Sustin aceasta petitie! Sa se faca dreptate!
A.I. said
am October 24 2008 @ 10:24 am
si eu am trims e-mail
felicitari D-le URBAN si multumim pentru sprijin si sustinere!
maury said
am October 24 2008 @ 10:42 am
SUSTIN PETITIA DE ANULARE A MAJORARII DOBANZILOR SI COMISIOANELOR BANCARE! AM TRIMIS EMAILUL PE TOATE ADRESELE BNR.
TOATA STIMA SI RESPECTUL D-LE URBAN! IN SFARSIT S-A TREZIT O MINTE LUMINATA DIN AMORTEALA GENERALA CARE A CUPRINS ROMANIA. A licarit si pentru noi, oamenii de rand, o speranta prin interventiile si demersurile pe care le faceti. Va multumim, NU VA LASATI NICI IN CONTINUARE. SUNTETI SUSTINUTI ATAT DVS CAT SI ECHIPA DVS.
LIVIUS said
am October 24 2008 @ 11:24 am
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Stefan said
am October 24 2008 @ 11:44 am
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Anca Debreczeni said
am October 24 2008 @ 12:07 pm
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Stupu Petrica said
am October 24 2008 @ 12:19 pm
Bancile sunt niste camatari autorizati.
Am un credit ( nevoi personale ) la B.C.R. si pot spune ca
ne maresc dobanzile din cauza cheltuielilor pe care le fac:
sedii, limuzine, vile, concedii, si B.N.R ce face ?, NIMIC
B.N.R ce face ?, NIMIC
B.N.R ce face ?, NIMIC
B.N.R ce face ?, NIMIC
Gabriel Enache said
am October 24 2008 @ 12:19 pm
Sustin aceasta initiativa.
Va multumesc pt acest serviciu pe care’l faceti masei de consumatori.
Cu stima,
Gabriel Enache
Bogdan Galea said
am October 24 2008 @ 12:30 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Anca Debreczeni said
am October 24 2008 @ 12:32 pm
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Mihai Heler said
am October 24 2008 @ 12:37 pm
Sustin petitia d-lui Urban Iulian de anulare a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Georgiana said
am October 24 2008 @ 1:23 pm
Sustin petitia d-lui Urban Iulian de anulare a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Mariana P said
am October 24 2008 @ 1:34 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare!!!
Mariana P said
am October 24 2008 @ 1:35 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare!!!
Mariana P said
am October 24 2008 @ 1:39 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare!
irina said
am October 24 2008 @ 2:06 pm
de vreo 3 ani isarescu recomanda romanilor sa se imprumute in lei ca ar fi mai protejati!eu l-am ascultat asa ca am luat un credit ipotecar in lei!140 000 RON! am plecat cu rata de 980 ron acum am ajuns la 1700 si probabil am sa ajung la 1900 ron dupa ultimele dobanzi afisate! am dat bancii in 2 ani si 7 luni vreo 42 000 ron din datorie mi-a scazut 3800 ron! daca luam in euro mi-ar fi scazut cu 2000 euro, si nu as fi dat 12 000 euro (euro a fost in medie 3.5)!dobanda acum in euro la creditul meu 324 euro ~1168 ron si nu 1820 ron! oricum ai socoti am iesit mult mai prost!ASA CA VREAU PROTECTIA AIA DE CARE AI TOT VORBIT! Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare!
Irina Vasile said
am October 24 2008 @ 2:30 pm
sustin cauza.
Multumesc
liviu said
am October 24 2008 @ 2:32 pm
sustin initiativa
Daniela said
am October 24 2008 @ 2:48 pm
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Andrei said
am October 24 2008 @ 3:49 pm
Si eu sustin petitia dlui.Iulian Urban de anulare a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare!!
maersk said
am October 24 2008 @ 5:25 pm
SUSTIN ! JOS MAFIA SI ESCROCII !
admin said
am October 24 2008 @ 9:22 pm
http://www.urbaniulian.ro/o2008/10/23/petitie-publica-d-le-isarescu-cereti-bancilor-sa-anuleze-majorarile-de-dobanzi-si-comisioane-desi-impuse-clientilor-romani-astept-adeziunea-voastra/
——————————————————————————– Thu, Oct 23, 2008 at 1:36 PM, bucurestiilfov@inspectorat.anpc.ro, bucuresti@opc.ro, online@reclamatii.anpcnet.ro
Viorel Urban
To: dan.vlaicu@anpc.ro, Birou Presa
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/23/petitie-publica-d-le-isarescu-cereti-bancilor-sa-anuleze-majorarile-de-dobanzi-si-comisioane-desi-impuse-clientilor-romani-astept-adeziunea-voastra/
Urban Iulian » Zeci de mii de romani revoltati de lacomia bancilor said
am October 24 2008 @ 9:31 pm
[...] Petitie publica : D-le Isarescu, cereti bancilor sa ANULEZE majorarile de dobanzi si comisioane desi… (2488) [...]
Urban Iulian » Nu luptam degeaba : Isarescu aproape sa impuna bancilor sa anuleze majorarile de dobanzi si comisioane ” presiunea lui Urban Iulian” said
am October 24 2008 @ 9:48 pm
[...] Petitie publica : D-le Isarescu, cereti bancilor sa ANULEZE majorarile de dobanzi si comisioane desi… (2496) [...]
ADEL VIORICA said
am October 24 2008 @ 9:52 pm
Sustin petitia de anulare abuziva a dobanzilor si comisioanelor bancare initiata de Urban Iulian, si daca nu era aceasta forma de manifestare apelam la justitie.
ADEL VIORICA said
am October 24 2008 @ 9:58 pm
Imi cer scuze, nu anularea este abuziva ci impunerea acestor cresteri de dobazi si comisioane este abuziva, precum si clauzele in contracte s-au impus abuziv. Sustin initiativa de a lupta impotriva abuzurilor bancilor.
Urban Iulian » I-AM INVINS !!!! Bancpost s-a declarat invinsa de consumatori si a ANULAT majorarile de comisioane ! said
am October 24 2008 @ 10:33 pm
[...] Petitie publica : D-le Isarescu, cereti bancilor sa ANULEZE majorarile de dobanzi si comisioane desi… (2501) [...]
I-AM INVINS !!!!!! said
am October 24 2008 @ 11:08 pm
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/24/i-am-invins-bancpost-s-a-declarat-invinsa-de-consumatori-si-a-anulat-majorarile-de-comisioane/#comment-28373
Viorel said
am October 24 2008 @ 11:52 pm
BANCA ‘ROMANEASCA’ (care de fapt e greceasca) mi-a majorat rata la un credit in EURO de la 464 Euro lunar la 660,1 Euro….
Este un credit ipotecar.
In aceste conditii, cred ca o sa pierd casa in care stau acum…
Ovidiu said
am October 24 2008 @ 11:55 pm
Stimate Domnule Isarescu,
Sunteti unul din putinele persoane de la volanul tarii noastre ca ramane rational chiar atunci cand e din ce in ce mai greu sa gasesti un sens in ceea ce se intampla in politica sau in economie
Sunt unul din milioanele de “capsunari”. In cazul meu, sunt un capsunar Inginer Electrotehnist de 26 de ani.
Doresc sa va spun ca nu consider normal ca nici o autoritate in Romania nu ia atitudine sa isi apere cetatenii de abuzurile bancilor.
Este obligatia dvs sa puneti capat acestor abuzuri si inselatorii ale bancilor, si nu va cerem mult, ci doar sa va faceti datoria
Sunt convins ca experientele si studiile dvs in alte tari, mai evoluate v-au ajutat sa va faceti o idee despre cum trebuie sa fie tratat un client de o banca, trebuie doar sa implementati aceste masuri si pentru poporul dvs.
Nu e nationalism, e doar bun simt. Luati 10 foi de hartie A4, si scrieti pe fiecare primele 10 banci/gruypuri bancare care activeaza in ro.. taiati foaia in doua cu un pix si pe jumatate scrieti ce comisioane au bancile in tara lor de origine si ce comisioane au in Romania. Daca timpul dvs nu va permite, va pot ajuta eu. Si ca mine, in afara tarii mai sunt cateva milioane care va pot ajuta ca intr-o luna sa aveti o baza de date cu toate comisioanele bancilor/grupurilor bancare in tara de origine.
Pe verso paginii va trebui sa scrieti dvs cu font-uri Arial de 36… DE CE ???
La aceasta intrebare trebuie sa raspundeti dvs in fata a milioane de Romani de ce ii lasati sa ne ia de prosti pe acesti CEO si bancheri ai bancilor respective?
E mai usor sa iei de prosti 20 de milioane de romani, decat cei mai influenti 5 oameni din BNR. De ce ii lasati sa o faca ? Daca ati dori i-ati putea opri chiar maine !
De dvs depinde domnii mei,
Cu deosebit respect si incredere,
Ovidiu
Cezar said
am October 25 2008 @ 12:21 am
Domnule Urban nu inteleg cum de nu ati sesizat si urmatoarea posibilitate(refinantarea):
Exista si varianta in care BNR-ul nu poate sa le impuna bancilor care se indreapta singure spre faliment(adica acelea care au transferat pierderile in spinarea noastra), nu poate sa le impuna revenirea la normalitate dar totusi le va face viata grea, dar pana atunci noi..
..Noi putem sa ne salvam apeland la banci cum este Pireus care nu a ridicat nici un cent la dobanzile oamenilor, si cerand acestor banci o refinantare a creditelor pe care le avem la bancile ticaloase.
Iar domnul de mai sus ar putea reveni de la 660 de euro la 460 euro rata pe luna.
Astfel cei care acum isi bat joc de vietile si de linistea noastra, prin impovararea peste noapte a muritorilor de rand cu dobanzi naucitoare, de maine vor trebui sa isi caute alt servici, pentru ca de la banca lor nimeni nu va mai solicita vreun credit.
Oricum va votez, dar daca erati independent si nu va bagati in troaca cu PD-L(sau orice alt partid), imi scoteam chiar si palaria..
Cezar
P.S. De mult imi doresc si chiar am luptat sa se schimbe totul in tara asta trista, de sus e mai usor de schimbat dar cum sa ajung sus?
Poate imi dati mie si altora ca mine o idee despre cum poate ajunge sus un om obisnuit, curat si luptator.
beatrix said
am October 25 2008 @ 12:58 am
sunt de acord si sustin punctul de vedere a domnului IULIAN URBAN si a celor cetateni care au fost furati de bancile la care au mers cu incredere,si care sunt de fapt cei care ii nenorocesc.DACA NOI SEMNAM ACTE SI CONTRACTE DE OBLIGATII ETC CATRE BANCI ,EI DE CE NU SEMNEAZA CU NOI UN ACT CARE II OBLIGA SA RESPECTE REGULILE JOCULUI.DE EX NOI PLATIM SI NE INCADRAM IN CERINTELE BANCILOR SI SEMNAM PENTRU ACESTE A.SA SEMNEZE SI REPREZENTANTI BANCILOR UN ACT ,IN CARE SA ISI ASUME RESPONSABILITATEA SI GARANTAREA CORECTITUDINII BSNCII SI AMENDAREA ,PEDEPSIREA ERORILOR CARE SUNT TRECUTE CU VEDERA DIN PARTEA BANCILOR .
OARE CUM LE-AR PLACE SA SEMNEZE SI EI CEVA IN CARE SUNT OBLIGATII SA RESPECTE REGULILE JOCLULUI?
ionut socol said
am October 25 2008 @ 2:11 am
Sustin, aprob si subscriu aceasta initiativa !!!
Acum am trimis deja oficialilor BNR emailul cu subiectul solicitat
Liliana said
am October 25 2008 @ 2:55 am
Are dreptate dl. Cezar, exista si varianta cu refinantarea.
Bancile nu sunt singurele care profita in continuare de acea oscilatie scurta a monedei Euro care desi si-a mai “revenit” noi continuam sa platim benzina mai scump,anumite servicii…
In fine, va sustin d-le Urban in demersul dvs.
Succes in continuare!
Liliana
dan said
am October 25 2008 @ 6:16 am
absolut de acord pt ca atunci in momentul semnarii contractului s-a facut un calcul, pt a ramine bani de trait ,iar cind l-e scad lor beneficiile,nu mai conteaza din ce traim. Stiti ca oficiantii de la banci au niste neturi in mina de ar fi invidiosi si multi directori de la multe firme?
dana said
am October 25 2008 @ 9:54 am
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Ana said
am October 25 2008 @ 10:00 am
Am 30 de ani si un credit pe tot atatia ani!!!! Trebuie sa le aratam ca si parerea noastra conteaza. Trimiteti mail-uri si sustineti aceasta initiativa. Merita incercat.
Elvis Anghel said
am October 25 2008 @ 12:22 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Relu said
am October 25 2008 @ 1:22 pm
Sustin si eu petitia!!!
VIRLAN CONSTANTIN said
am October 25 2008 @ 2:48 pm
Sustin initiativa d-nului Iulian Urban, deoarece am contractat un credit ipotecar pe 25 de ani de la Bancpost si practic de 2 ani de zile (mai precis din Mai 2006) pana la ora actuala mi s-a dublat rata lunara.Nu este posibil asa ceva avand in vedere ca mai am de platit 23 de ani creditul.Oare la ce valoare va ajunge la final?
Florin said
am October 25 2008 @ 5:20 pm
Fratilor asta e camatarie cu acte!!!!!!
TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE PREOCUPA TOT TIMPUL nici sa mai dormm nu mai putem. Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
I-AM INVINS !!!! Bancpost s-a declarat invinsa de consumatori si a ANULAT majorarile de comisioane ! said
am October 25 2008 @ 5:47 pm
[...] de Urban Iulian si in jurul careia s-au unit mii de romani , care au reusit sa invinga banca http://www.urbaniulian.ro/2008/10/23/petitie-publica-d-le-isarescu-cereti-bancilor-sa-anuleze-majora…, demonstrandu-se ca puterea noastra a celor multi este o arma redutabila. Este din cate stiu eu, [...]
Colceriu Ramona said
am October 25 2008 @ 5:50 pm
Sunt intru totul de acord cu aceasta petitie!
Colceriu Dan said
am October 25 2008 @ 6:02 pm
Da sunt de acord cu stoparea hotiilor facute de banci, si prin cresterea dobanzilor si comisioanelor, si prin alte metode, cum am vazut la Bancpost Timisoara, cand, in cazul unei popriri de la Administratia Financiara, banca a blocat banii depusi in cont, refuzand sa ii vireze la Finante(ca sa-i foloseasca),trimitand titularul contului la Finante ca sa vina cu ridicarea popririi?? iar Finantele trimitandu-l la banca ca sa obtina el virarea banilor catre Finante, sau sa plateasca el inca o data suma direct Finantelor, cu majorarile aferente statului banilor degeaba in banca cu tot
Simionescu Gratiela Monica said
am October 25 2008 @ 7:42 pm
———- Forwarded message ———-
From: Simionescu Gratiela Monica
Date: 2008/10/25
Subject: PETITIE DE ANULARE A MAJORARII DOBANZILOR SI COMISIOANELOR BANCARE !
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazarea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia inaintata de catre dl Iulian Urban cu privire la anularea majorarilor efectuate de catre banci
Gratiela S
Simionescu Iulian said
am October 25 2008 @ 7:45 pm
———- Forwarded message ———-
From: IULIAN SIMIONESCU
Date: 2008/10/25
Subject: PETITIE DE ANULARE A MAJORARII DOBANZILOR SI COMISIOANELOR BANCARE !
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Domnule Guvernator Mugur Isarescu,
sunt si eu unul din sutele de mii de romani incarcati de datorii la banci, banci care cresc dobanzile si comisioanele de la an la an.
Ajuta-ti-ne sa oprim “bulgarele de zapada” !!!
Sustin petitia dlui Urban,
Cu stima,
Iulian S.
Mona Costache said
am October 25 2008 @ 7:48 pm
———- Forwarded message ———-
From: Mona Costache
Date: Sat, Oct 25, 2008 at 1:54 PM
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro, iulian.urban@gmail.com
Florin said
am October 25 2008 @ 7:49 pm
aveti grija sa nu se faca execes de zel… pana acum pare totul bine… prea bine…
Constantin Visan said
am October 25 2008 @ 7:59 pm
———- Forwarded message ———-
From: Constantin VISAN
Date: 2008/10/25
Subject: Va rog acordati atentie acestui mail
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Buna ziua,
O sa fiu scurt.
Fata de altii, doresc sa va multumesc ca tineti euro pe loc. Daca ar fi crescut, as fi avut o problema mai mare decat cresterea dobanzilor.
Cand euro era 3,60 plateam in mod obisnuit 27 mil. lei/luna… cu euro 4,00 am platit 30 mil. lei luna asta…
Deci: euro de la 3,60 la 4,00 ma afecteaza cu 3 mil. lei/luna, iar cresterea dobanzilor cu “doar” 2 mil. lei/luna.
Am 2 credite, ambele in euro, primul ipotecar (am cumparat un teren), al doilea NPI (construiesc pe acest teren).
Nu fac afaceri imobiliare. Pur si simplu sunt un tanar care construiesc o casa in Romania pentru familia mea, am 2 copii. Muncesc, castig, pot plati, nici o problema.
Imi iubesc tara cu patima si nu as schimba-o pentru nimic in lume, asa imperfecta cum e ea.
Dar poate fi mai bine!!
De asta va scriu. Pentru ca stiu ca se poate.
Normele BNR de acordare a creditelor: va rog simplificati procedura, in felul acesta ne scadeti si noua costurile!
O sa va atasez un document simplu cu cheltuielile facute pentru casa, nu am nimic de ascuns. Veti vedea ca am cheltuit aproape 500 mil. lei si nu am pus inca o caramida!
Nu trebuie sa va incarcati memoria cu cifrele mele, retineti doar ca mai mult de 400 mil. s-au dus cu obtinerea finantarii!!!! Va dati seama ce randament am eu, comparativ cu un tanar aflat in situatia mea, dar intr-un alt sistem din Europa. N-am nici o sansa in fata lui, am un handicap din start.
Acest lucru trebuie sa se schimbe, iar dvs. puteti imbunatati aceasta situatie.
In cazul meu, principala cheltuiala si nemultumire, vine din faptul ca a trebuit sa cresc artificial salariile (al meu si al sotiei), ca sa ne putem califica pentru un credit de 77.000 euro N.P.I. -pentru construire, de fapt, si am platit impozite pe salarii aproape 300 mil.!!! Banca si notarul m-au costat inca aproape 100 mil.
In urma cu 2 ani luasem creditul ipotecar pentru teren. Si atunci a fost nevoie sa cresc salariile pentru perioada aceea minima de 3 luni care se ia in calcul, iar acum chiar am intrebat la banca daca mai ne jucam de-a “ridicatul” salariilor, cata vreme sunt cunoscut ca un client serios si bun platnic, si cata vreme garantiile puse acopera creditele.
Mi s-a spus ca nu se poate altfel, asa sunt normele BNR.
Recomandare:
Simplificati procedura, cumva!
Ar trebui sa fie suficienta o declaratie notariala de GARANTIE PERSONALA, in nume propriu, prin care sa raspund cu toate bunurile pe care le detin pentru creditul acordat. Bunuri care oricum acopera valoarea creditului.
Pentru mine nu mai puteti face nimic. Eu am acum sacii in caruta, nu mai conteaza cat de mult m-au costat sau cat de greu mi-a fost sa-i ridic.
Dar o puteti face pentru altii, macar de acum inainte.
Niciodata nu e prea tarziu sa faci un lucru bun, mai ales daca vorbim de oameni care prin actiunile lor schimba destinul unei natii.
Cu stima, si cu convingerea ca veti reflecta la aceasta,
Visan Constantin
Bucuresti, Romania
PS:
Sunt nimeni.
Dar eu sunt: ROMANUL! Impreuna cu ceilalti asemeni mie, formam o natie.
Si atunci, suntem cineva.
E pacat sa nu ne fie mai bine.
Corban Ruxandra said
am October 25 2008 @ 8:12 pm
———- Forwarded message ———-
From: Corban Ruxandra
Date: Sat, Oct 25, 2008 at 10:40 AM
Subject: Cresc dobanzile din 3 in 3 luni
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Buna ziua!
Sunt unul dintre miile de romani care au probleme cu banca, am 31 ani si sunt de profesie inginer. In data de 11.05.2007 am semnat un contract cu banca BancPost, la o sucursala a acesteia din B-dul Ferdinand din Bucuresti, in vederea obtinerii unui credit de nevoi personale in CHF (fara ipoteca, fara girant) pe o perioada de 10 ani, cu o dobanda initiala de 7,95%, DAE de 12,9 %, dobanda variabila. Acest credit mi-a fost recomandat de un “consultant financiar”, un broker de credite, tocmai datorita acestei dobanzi mici. Totul a fost frumos pana in acest an, cand am inceput sa primim scrisori de instiintare cu privire la modificarea dobanzii datorita unor “schimbari semnificative inregistrate in ultima perioada pe piata financiara internationala”. Pana acum am primit deja 3 scrisori de acest fel, cam din 3 in 3 luni, dobanda ajungand din aprilie pana in octombrie de la 7,95% la 10,95%. Ingrijorarea mea este urmatoarea. A trecut abia un an si cateva luni, mai sunt 8 ani si cateva luni si dobanda creste la 3 luni cu cate un procent. Prima dobanda intra in vigoare la data de 11.04.2008 si era de 8,95%; a doua era de la 15.08.2008 si avea valoarea de 9,95%; si ultima din 10.10.2008 este de 10,95%. Diferenta dintre o rata din primul grafic de rambursare si cea anuntata in ultima scrisoare este de aproximativ 40 CHF. Imi este teama ca in ritmul acesta vom ajunge sa nu mai fim capabili sa platim ratele. Din luna iunie a.c. suntem si parintii unui baietel, ceea ce in seamna ca venitul s-a redus foarte mult, iar cheltuielile au crescut. Pe langa dobanda crescanda, in ultima perioada a variat si cursul valutar pentru CHF. Daca initial plateam rata in jur de 800 RON, acum am ajuns sa platim aproximativ 1100 RON.
Din pacate, am vazut ce patesc si alti consumatori si am auzit de cazuri cand bancile au profitat de nestiinta consumatorilor, marind nejustificat comisioane sau dobanzi.
SUSTIN PETITIA D-ULUI IULIAN URBAN DE A SE ANULA MAJORAREA DOBANZILOR SI COMISIOANELOR BANCARE.
Dan said
am October 25 2008 @ 11:23 pm
———- Forwarded message ———-
From: Dan
Date: 2008/10/25
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Szabo Imre said
am October 25 2008 @ 11:25 pm
From: szabimuz [mailto:szabimuz@gmail.com]
Sent: Saturday, October 25, 2008 8:50 AM
To: mugur.isarescu@bnro.ro
Cc: valentin.lazea@bnro.ro; info@bnro.ro; bnr@bnro.ro
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
In calitate de beneficiar al unui credit nevoi personale acordat de VOLKSBANK pe 240 luni:
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Szabo Imre
Sf.Gheorghe, Str.Privighetorii, Nr.23
Cosmin Seimeanu said
am October 25 2008 @ 11:26 pm
———- Forwarded message ———-
From: Cosmin Seimeanu
Date: 2008/10/25
Subject: sustinem petitia lui Urban Iulian
To: mugur.isarescu@bnro.ro
Cc: valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro, iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Cosmin Seimeanu
Editie Speciala de Oltenia
Robert said
am October 25 2008 @ 11:28 pm
Noapte buna
Din pacate asa trebuie sa incep un mail in care ar trebui sa spun buna ziua, dar asta e ora la care ajung sa citesc stirile si sa mai si raspund la cate un mail. O vreme cat am avut in administrare o societate comerciala am fost pus la punct cu legislatia in special cea contabila. Din motive independente de mine am ajuns acum sa fiu un simplu angajat platitor de cas, etc. si beneficiar a unui credit la Bancpost. Din moment ce va scriu aici cred va este clar ca ma simt tras in piept de banca. Facand un remember a unei perioade faste din viata mea ma gandesc la o forma de lupta cu o anumita banca. In afara cazurilor de inselaciune sau escrocherie de care fac uz bancile cu acte in mai mica sau mai mare masura in regula ar mai fi si subminarea economiei nationale care din pacate nu mai sunt la curent daca mai exista ca incadrare juridica si care ar fi posibil de dovedit in cazul bancilor, chiar cu girul sau fara a bancii nationale, care de fapt este o institutie ca oricare alta si supusa …. a …. sa nu aprofundam. Poate in acest mail cei care sunt in domeniu ar spune ca bat campii si nu contest ca ar fi exclus dar este o idee pe care o sustin si personal cred ca este un punct de plecare in sustinerea unui abuz. Daca gresesc imi insusesc critica si de fapt as dori sa fiu convins de contrariu si ca toti partenerii sociali sunt de buna credinta si eu sunt oaia cea neagra si gica contra la o forma de asuprire.
Nu trebuie sa imi bagati in seama mailul prea tare, dar daca v-a dat o idee consider ca si-a facut datoria. In incheiere as dori sa auzim numai de bine si succes in activitate.
O dimineata minunata si o zi frumoasa va doresc.
Korber Robert
Laurentiu said
am October 26 2008 @ 9:12 am
———- Forwarded message ———-
From: Laurentiu Scîntei
Date: Sun, Oct 26, 2008 at 12:50 AM
Subject: Sustinere petitie IULIAN URBAN
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
Cu stima,
Laurentiu Scîntei
Iuliana Platarescu said
am October 26 2008 @ 11:34 am
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare. Am trimis si eu mail la cele patru adrese de e- mail. Si de mine isi bat joc cei de la BancPost. Am inteles din contract (cand l-am citit si semnat)ca sunt dobanzi variabile, dar la ei nu exista limita maxima. Suntem la maina lor! Daca vor 300% majorare,asta e, ai semnat Ai semnat contractul cu : “DREPTUL BANCII DE A MAJORA DE A MODIFICA DOBANZILE, COMISIOANELE SI TAXELE BANCARE”, plateste !
Au ajuns mai rau ca niste camatari care iti impun cand si cat trebuie sa mai dai: dobanda,comisioane si taxe, fara drept de apel. Dar ei spun ca este legal.Altfel cum ar mai avea salariile, sediile pe care le au . La un credit bancile nu au niciun risc. Isi acopera absolut totul din maririle pe care le fac “fraierilor” care au facut greseala sa ia credite.
Cristina said
am October 26 2008 @ 3:09 pm
From: cris siposs
Subject: Adeziune la petitia d-lui Urban
To: mugur.isarescu@bnro.ro
Date: Friday, October 24, 2008, 5:34 AM
Stimate Domnule Isarescu,
Sustin petitia domnului Urban Iulian; si eu trec prin experienta aceasta neplacuta cu BancPost si va asigur ca sunt o multime de cetateni ai tarii nedreptatiti astfel.
Va multumesc anticipat pentru ceea sper ca veti face!
Cu stima,
Cristina Siposs
Pitesti
Felicia Rusu said
am October 26 2008 @ 6:24 pm
———- Forwarded message ———-
From: Bevitech / Felicia Rusu
Date: 2008/10/24
Subject: sprijin initiativa Dlui Iulian Urban
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro, iulian.urban@gmail.com
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Vera said
am October 26 2008 @ 6:31 pm
———- Forwarded message ———-
From: vera Date: 2008/10/24
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
To: mugur.isarescu@bnro.ro, iulian.urban@gmail.com
Cc: valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Dan Enescu said
am October 26 2008 @ 6:40 pm
———- Forwarded message ———-
From: Dan Enescu
Date: 2008/10/24
Subject: petitia lui Urban Iulian
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, bnr@bnro.ro, info@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Enescu Dan Catalin
Ionut Radu said
am October 26 2008 @ 7:49 pm
de laionut radu
c?tremugur.isarescu@bnro.ro
ccvalentin.lazea@bnro.ro,
info@bnro.ro,
bnr@bnro.ro,
iulian.urban@gmail.com
data26 octombrie 2008 18:28
subiectSustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Eti Lupascu said
am October 26 2008 @ 8:22 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Nirvana Lupascu said
am October 26 2008 @ 8:49 pm
———- Forwarded message ———-
From: Nirvana Lupascu
Date: 2008/10/26
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin initiativa domnului Iulian Urban.
Va multumesc.
Ionut Radu said
am October 26 2008 @ 8:51 pm
———- Forwarded message ———-
From: ionut radu
Date: 2008/10/26
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
To: mugur.isarescu@bnro.ro
Cc: valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro, iulian.urban@gmail.com
Buna ziua,
Dle Isarescu, este ceva nemaiintalnit si va conjur sa nu faceti abstractie de noi romanii,asa cum fac politicienii.Multumesc anticipat!
Ionut Radu-Cta-
Ady said
am October 26 2008 @ 8:53 pm
———- Forwarded message ———-
From: ady sefa
Date: 2008/10/23
Subject: Sustin initiativa dlui URBAN !
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare!!!
Ioana Sora said
am October 26 2008 @ 9:05 pm
———- Forwarded message ———-
From: Ioana Sora Date: 2008/10/23
Subject: sustinere
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Sustin petitia lui Urban Iulian de anulare a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
Cu stima,
Ioana Sora
Viorel Simbotin said
am October 26 2008 @ 9:10 pm
———- Forwarded message ———-
From: Viorel Simbotin Date: 2008/10/23
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Andrei Berescu said
am October 26 2008 @ 9:11 pm
———- Forwarded message ———-
From: andrei.berescu
Date: 2008/10/23
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, bnr@bnro.ro, info@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
madalina Mazilu said
am October 26 2008 @ 9:14 pm
———- Forwarded message ———-
From: mazilu madalina <Date: 2008/10/23
Subject:
To: mugur.isarescu@bnro.ro
Cc: valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro, iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Dragan Constantin said
am October 26 2008 @ 9:16 pm
———- Forwarded message ———-
From: constantin dragan
Date: 2008/10/23
Subject: petitia
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro, iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
Constantin Dragan
marcu elena said
am October 26 2008 @ 9:17 pm
———- Forwarded message ———-
From: marcu elena
Date: 2008/10/23
Subject: introducere comision neexistent initial in contract – Bank Post
To: valentin.lazea@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Toma Daniel said
am October 26 2008 @ 9:19 pm
———- Forwarded message ———-
From: Daniel Toma
Date: 2008/10/23
Subject: Petitie Iulian Urban
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro, iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Marc Andreea said
am October 26 2008 @ 9:20 pm
———- Forwarded message ———-
From: Andreea Marc
Date: 2008/10/23
Subject: Petitie
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
Ramona Elena said
am October 26 2008 @ 9:23 pm
———- Forwarded message ———-
From: Ramona elena
Date: Thu, Oct 23, 2008 at 2:45 PM
Subject: Petitie
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Buna ziua!
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”.
Cred ca este absolut revoltator ca pana acum nu ati luat masuri de impunere a unor politici extrem de stricte pentru institutiile financiare care actioneaza dupa bunul plac. Stiu ca majoritatea romanilor sunt indatorati si ca, de fapt, nu ii obliga banca sa contracteze aceste credite pe care mai apoi se plang ca nu le mai pot plati…trebuie sa va ganditi ca acestia nu au ales sa se indatoreze ( uneori alta solutie nu a existat pentru a se putea descurca). Stiu ca sunt oameni care mai iau un credit pentru a cumpara un alt apartament in vederea inchirierii si a obtinerii unui venit suplimentar ( si, bineinteles, un imobil constituia o buna investitie pana mai astazi), dar majoritatea se indatoreaza pt a cumpara o masina de spalat sau pentru rechizitele copiilor de inceput de an pe care altfel nu si le-ar fi putut permite. Pentru acestia din urma aceasta actiune este justificata cu varf si indesat. Va doresc, domnilor guvernanti, sa fiti in pielea lor pentru o perioada, sa va temeti ca nu o sa mai aveti bani sa cumparati mancare la copii si nu( asa cum vedem in media in fiecare zi) ca nu aveti bani sa cumparati case de vacanta la copiii scoliti in strainatate.
Sunteti in masura sa faceti o diferenta pentru romanul de rand !
mariana radu said
am October 26 2008 @ 9:24 pm
———- Forwarded message ———-
From: Mariana Radu Date: 2008/10/23
Subject: Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro/
Cc: iulian.urban@gmail.com
Va rog, spuneti STOP majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare!
Serban Daniela said
am October 26 2008 @ 9:25 pm
———- Forwarded message ———-
From: Serban Daniela
Date: 2008/10/23
Subject: Aderare petitie
To: iulian.urban@gmail.com
Cc: mugur.isarescu@bnr.ro, info@bnr.ro, bnr@bnr.ro
Stimate domnule Urban,
Va multumim pentru demersurile pe care le faceti pentru noi, cei afectati de
majorarile bancilor, si: ” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a
majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.”
barcan florentina said
am October 26 2008 @ 9:26 pm
———- Forwarded message ———-
From: Florentina Barcan Date: 2008/10/23
Subject: Re: Mesaj de sustinere Urban iulian
To: mugur.isarescu@bnro.ro, valentin.lazea@bnro.ro, info@bnro.ro, bnr@bnro.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
Florentina Barcan wrote:
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
Florentina Barcan
Lorena said
am October 26 2008 @ 9:49 pm
Nu e o ora potrivita,poate nici conjunctura dat fiind faptul ca sunt doar eleva, dar sunt eleva la cel mai bun colegiu din judet “COLEGIUL NATIONAL MOISE NICOARA” Arad si sper ca pe viitor sa devin membru activ in Parlamentul European.Ca urmare a acestora si a faptului ca tocmai am citit despre faptul ca tocmai ii reprezentati pe cei care sunt in proces cu Bancile mi-am permis sa imi exprim opinia favorabila fata de atitudinea d-voastra vis-a-vis de “sociali” .MULTE REUSITE CARE SIGUR VOR VENI DUPA ACEASTA MEDIATIZARE
Sorin said
am October 26 2008 @ 10:52 pm
Sa speram ca numarul 200 va fi cu noroc (am al 200-lea comentariu). Sustin aceasta petitie, poate o putem duce pe petitieonline.ro, ce spuneti domnule Urban? Sper sa nu fie insa numai o miscare de campanie electorala
arhire gabriel said
am October 27 2008 @ 9:06 am
sustin, subsrciu si aprob petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
DAN said
am October 27 2008 @ 10:16 am
Urban Iulian,
nu am timp sa citesc toate notificarile de aici, pentru ca pe campul muncii e greu de ridicat capu; dar vreau sa va spun parerea mea!
Poate trebuie sa le dam solutii la banci! Si uite solutia mea (sper sa faci un forward catre Mugur Isarescu si altii):
Bancile ar trebui sa puna dobanzi calculate pentru intreaga perioada de returnare a banilor de catre acreditat. Adica, daca fac un credit pe 30ani, sa se calculeze dobanda totala pe acesti ani. Sa zicem ca in 30 ani eu platesc dublu, adica dobanda 100%. NICI O PROBLEMA PANA AICI!!!
Apoi, mi se pare rezonabil ca banca sa aiba dreputul sa decida asupra “dozei” (ratei lunare) pe care vrea sa o primeasca de la client (cu o oarecare limita BINEINTELES).
CARE AR FI NOUTATEA? Banca, pentru ca trebuie sa se incadreze in acea doband totala (dobanda de pe intreaga perioada de acreditare), daca la un moment dat mareste rata lunara cu mult fata de lunile anterioare, va fi obligata ca in viitor sa scada rata lunara pentru a se incadra in dobanda totala!
Poate nu sunt primul care propune asta!
Oricum, ce parere aveti? Sistemul actual (legat de banci) este oricum sclavagist, nedemocratic, sfidator, tupeist, nesimtit, jefuitor, neconstructiv, risipitor…este doar PROFITABIL.
Bocai Alexandru said
am October 27 2008 @ 10:48 am
sustin si aprob petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
Sunt un alt client al BancPost caruia i sa marit rata cu 100 ron in 3 luni.
Sebastian Tona said
am October 27 2008 @ 2:24 pm
sustin aceasta initiativa deoarece sunt in aceiasi situatie
VIOREL PIRON said
am October 27 2008 @ 3:13 pm
sunt de acord cu aceasta petitie
nelica said
am October 27 2008 @ 4:54 pm
felicitari! sustin petitia dumneavoastra de anularea majorarii dobinzilor si a comisioanelor de administrare. sunt in aceiasi situatie ca toti ceilalti.
nelica said
am October 27 2008 @ 5:09 pm
sustin petitia domnului urban iulian de anularea majorarii dobinzilor si a comisioanelor de administrare. este bataie de joc . e strigator la cer ceea ce se intimpla cu noi din cauza bancilor.va rugam sa stopati hotia!
emilia harabor said
am October 27 2008 @ 8:17 pm
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorariSustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancarei dobanzilor siSustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare comiSustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancaresioanelor bancare
Ciprian said
am October 27 2008 @ 11:21 pm
buna seara,
sunt de acord cu aceasta initiativa de a stopa cresterea dobanzilor la credite de catre banci cu ajutorul acestui siretlic prin care ne “asigura” ca dobanda este fixa, in timp ce ei isi rezerva dreptul de a o mari in cazuri deosebite.
Daca l-am rugat pe ofiterul de credt sa-mi explice care ar fi niste cazuri deosebite el a exemplificat: razboi , atacuri teroriste, boba atomica…
Deasemenea sunt de acord cu obligarea bancilor care au folosit acest siretlic sa revina la dobanda “fixa” initiala.
Gabriel Petrisor din Iasi said
am October 28 2008 @ 12:06 am
Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
Am trimis mail la adresele BNR-ului.
Domnule Iulian Urban, numai bine va doresc si inca o data:
ROMANI, TREZITI-VA SI LUATI MASURI, DOAR ASA VETI REUSI SA SCHIMBATI CEVA!
Dorel Pica said
am October 29 2008 @ 11:22 am
Sustin intru totul petitia. Sunt intro astfel de situatie in care Banca ABN-AMRO (acum RBS) a modificat aceste dobinzi si m-a notificat prin SMS ?!! Desi modificarea s-a facut deja de 2 luni, nu am primit nimic oficial, recomandat , etc.
Tao said
am November 2 2008 @ 10:34 pm
SUBSCRIU, SUSTIN, SUNT DE ACORD, SUNT PRO – PETITIE
Maria said
am November 3 2008 @ 2:45 pm
Sustin, aprob si subscriu aceasta initiativa !!!
Maria said
am November 3 2008 @ 2:47 pm
buna ziua,
sunt de acord cu aceasta initiativa de a stopa cresterea dobanzilor la credite de catre banci cu ajutorul acestui siretlic prin care ne “asigura” ca dobanda este fixa, in timp ce ei isi rezerva dreptul de a o mari in cazuri deosebite.
Florin said
am November 4 2008 @ 5:46 pm
Ne-am saturat de abuzurile bancilor. Nu suntem maimutele nimanui (inclusiv ale Volksbank, cu tot cu RMO), nici Romania nu este a tara a bananierilor.
DA, SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!!
PS: si tineti cont ca sunt mii de oameni care nu stiu/nu au acces la aceasta initiativa. Deci inmultiti numarul de petitii primite cu mii/zeci de mii , si veti vedea adevarata cifra a NOASTRA.
lavinia ilinescu said
am November 6 2008 @ 4:51 pm
Am subscris la petitie. Si subscriu si revoltei clientilor Wolksbank impotriva prelungirii aplicarii comisionului de risc valutar in 2009. Acest lucru nu este stipulat in contract. Ce facem?
angelica said
am November 6 2008 @ 5:01 pm
este bine asa sustin petitia…….cat mai multe mesaje…..
alin said
am November 16 2008 @ 1:00 pm
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
Stefan said
am November 16 2008 @ 11:05 pm
” Sustin petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare”
DUMITRACHE STELUTA said
am November 18 2008 @ 12:05 am
Sustin petitia lui Urban Iulian de anulare a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare.
Sunt in pragul unei depresii,nu as vrea sa gandesc ca nu mai pot plati rata lunara cand venitul meu a ramas acelasi.Nu am fost anuntata ca mi s-a marit rata,ofiterul de credite a spus ca trebuia sa primesc instiintare in plic.Am primit pe12.10.2008 un plic recomandat ,eram instiintata ca am o restanta si o sa fiu bagata in banca de date ca rau platnica.Rata era~350ron,iar acum mi s-a spus ca s-a marit dobanda de la 17,5 la 24,48 si rata este de~455ron.CE SA FAC? Am doi copii minori si un sot pensionat medical gr.2.Cand am facut creditul am etalat toata situatia mea.ACUM CE E DE FACUT?CE SA FAC???
CONSTANTINESCU IULIANA said
am November 20 2008 @ 12:56 pm
SUBSCRIU, SUSTIN, SUNT DE ACORD, SUNT PRO – PETITIE
Dana said
am December 24 2008 @ 4:44 pm
Am trimis si eu e-mailuri la bnr, daca le-o citi cineva… ca mi-a ajuns cutitul la os cu marirea asta a dobanzii la credit… sa auzim de bine si sa fiti sanatosi cu totii !
Mr. Jinx said
am December 30 2008 @ 11:13 pm
Am un venit impreuna cu sotia de 4.000 lei. Nu avem copii (daca aveam muream de foame in rahatul asta de tara). Pana in luna Octombrie 2008 am platit la doua credite unul personal, altul ipotecar cumulat 2150.00 lei. Datorita cresterii dobanzii cu 46% (!!!!) la cel ipotecar si a cursului am ajuns sa platesc aproape 3100.00 lei.
In ce tara traim daca o banca (BCR) poate in doar 1 an sa-ti ia fara voia ta 1.000 de lei in plus pe luna? Deja avem mari probleme financiare, intrucat daca socotim cheltuielile curente ale casei (asigurare locuinta, curent, intretinere, cablu) sunt necesari aproape 450.00 lei. Ne mai raman pentru mancare si una alta doar 400 de lei PE LUNA. Se poate traia asa timp de inca 29 de ani? Functionarii de la BCR ranjesc si spun ca dobanda nu scade ci doar creste? Unde Pastele masii sa mai creasca? A da 3100.00 lei/luna nu le este suficient? Ma ia de fiecare data ameteala cand spun cuiva cat platesc.
Ce se intampla daca ramane unul dintre noi fara serviciu? Avem salarii aproape egale. Nici macar creditul ipotecar nu poate fi platit.
Am trimis memorii la Guvern, Presedintie, BNR, ANPC. Nimeni nu ne-a dat o solutie de a iesi din aceasta situatie. BNR zice ca ce am semnat este bun semnat, dar uita ca ei pot controla Euro si dobanda de referinta. Acum dobanba Bancii Centrale Europene este de doar 2.5%, in Anglia de 2% pentru ca oamenii SA POATA PLATII CREDITELE. Numai in Romania este 10.25% (!!!).
Intr-o prima faza nu le voi mai plati creditul de nevoi personale. Si chiar daca imi ia casa, cui o sa vanda? O sa treaca criza si multe banci vor iesi sifonate. Lumea a vazut pana unde se poate merge din cauza lacomiei. Vor muri multe banci din lipsa de clienti.
Sustin acest protest si sper sa razolvam situatia sutelor de mii de Romani, a zecilor de mii de firme care au mari dificultati din cauza ratelor crescute peste noapte si a Euro urcat artificial pentru ca sa prospere o gasca de hoti.
Don Jons said
am January 1 2009 @ 6:40 pm
Felicitari Domnule Urban pentru initiativa. In tara asta sunt 5 milioane de persoane care au credite la banci. BNR ca supraveghetor al pietei nu face nimic. Isi iau banii de pomana, din banii nostri, si lasa bancile sa ne jupoaie si sa-si bata joc de noi. Vad dar nu fac nimic. In afara aceleasi banci au comisioane mici, in romania au cu aproape 40% mai mari comisioanele. Banca Centrala Europeana a scazut dobanda de referinta la 2.5%, iar BNR o mentine la 10.5%. JAF LA DRUMUL MARE. Isarescule demisia de onoare, ai incalzit scaunul prea mult.
Sorin said
am January 24 2009 @ 7:34 pm
Am inteles ca exista niste procese in acest sens. Eu am credit la Volksbank…..iar dupa spusele angajatilor bancii….ar fi perfect legal (din punctul de vedere a ceea ce scrie in contract) sa-mi mareasca ratele in orice moment de la 250 euro la 500.000 euro!!!!!!!!!!!!!!!!
Daca nici ANPC nici BNR nu pot lua vreo masura in acest sens….ne mai ramane varianta sa dam cu maina peste cei care ne impun aceste conditii. Sper ca petitia domnului Urban sa se soldeze cu o decizie judecatoreasca definitiva si irevocabila ca bancile care au impus astfel de clauze abuzive si au inhatat sute de mii de euro sa fie nevoite sa ii returneze celor in drept cu dobanzile pe care le practica bancile respective la depozite.
Un Roman said
am January 31 2009 @ 12:46 pm
Eu am patit acelasi lucru. Plateam 2200 lei in Septembrie, acum platesc 3300.00 lei rata credit ipotecar. Diferenta este data de 48% crestere rata dobanda si cursul Euro/Leu. Nu lasati bancile, eu voi parcurge toti pasii:
1. Reclamatie banca, cerere explicatii majorare si gasirea de solutii.
2. Daca solutiile oferite si explicatiile nu sunt OK, atunci merg la ANPC pentru clauza abuziva la contract.
3. Fac reclamatie la BNR pentru punct de vedere legat de faptul ca banca da vina pe majorare pe BNR pentru ca mentine dobanda de politica monetara foarte sus. Desi, in tarile vecine si Banca Europeana dobanzile de politica monetara au scazut la 2% – 5%, la noi este tot 10.25! D-ul Isarescu este de vina!!!!
4. Raspunsul ANPC face o adresa pentru trimitere in instanta.
5. Impreuna cu un avocat de incredere voi da banca in judecata si voi cere aducerea ratei la o valoarea care poate fi platita de mine, justificata. Modificarea contractului pentru ca banca sa ma anunte si stam de vorba inainte de a trece la majorare, sa-mi explice de ce majoreaza. De asemenea sa-mi restituie sumele platite fortat.
Daca majorarea este justificata, atunci trebuie sa platesc, doar am semnat. Sa nu lasam bancile sa puna in carca noastra “criza financiara”. Bancile din lacomie au pus rapid totul in spatele creditorilor. Dar au facut greseala si nu au luat in calcul si cresterea Euro, au facut o mare prostie, acum se vad consecintele.
Stiti cate persoane nu au mai platit in ultimele 3 luni ratele? Stiti cati si-au dus masina inapoi la societatile de leasing? Numarul lor a ajuns la 450.000 SI CRESTE! Impresionant, nu-i asa? Si totul din lacomia unor banci care au considerat ROMANII un popor de fraieri.
Nu lasati bancile, mergeti pana la capat. MERITA!
Inca unul said
am March 5 2009 @ 11:06 am
Sustin si eu petitia lui Urban Iulian de ANULARE a majorarii dobanzilor si comisioanelor bancare. am un credit la Volksbank pe care de-abia il mai pot duce. sper sa se intample si ceva bun in tara asta…
Dorin said
am March 21 2009 @ 4:28 pm
Am credit in euro si platesc rata in euro la ABN AMRO – RBS.
Pot plati in euro doar la casierie si ma obliga sa platesc pentru aceasta un comision care nu este prevazut in contract si nu a existat la inceput.
CONTRACTELE DE CREDIT AR TREBUI AVIZATE DE O INSTITUTIE STATULUI!
alin said
am August 20 2010 @ 9:51 am
nesimtirea bancilor nu are margini!!!
pentru