Banner

BRD isi bate joc de clientii si “uita” sa le raspunda la reclamatii

Tweet this

From: C I
Date: Wed, Oct 22, 2008 at 4:42 PM
Subject: FW: Reclamatie BRD - Finance dl. Cristian
To: clienti.brdf@brd.ro, brd-net@brd.ro, brd.sogelease@brd.ro, all@brd.ro, ancuta.popescu@brd.ro, gabriela.dolea@brd.ro, luminita.ghinea@brd.ro, recrutare@brd.ro, webmaster@brd.ro, daniel.pocorea@brd.ro, bogdan.paunete@brd.ro
Cc: bucuresti@opc.ro, iulian.urban@gmail.com,












Stimabili angajati BRD,


V-am transmis de doua ori aceeasi sesizare atat pe data de 3 septembrie cat si pe data de 14 septembrie. V-am comunicat din start ca este necesara provizionarea unui raspuns in termenul legal de 30 zile conform statutului juridic al companiei dvs, insa ati refuzat orice colaborare in acest sens. Pana in prezent nu mi-ati oferit niciun email sau scrisoare prin care sa lamurim aceste situatii.


Cu toate ca am 3 numere de telefon oferite in contract, nici pe acestea nu s-a incecrat contactarea mea.


Deasemenea avand in vedere faptul ca in data de 14 septembrie v-am somat asupra acestei situatii si asupra faptului ca nu voi mai efectua plati in contul contractului daca nu mi se raspunde, consider necesara transmiterea acestei reclamatii catre organele abilitate de cercetare si ancheta.


Avand in vedere incompetenta si nepriceperea personalului call center BRD finance, am incercat timp de 4 zile prin apeluri telefonice sa iau legatura cu cineva care poate sa imi comunice statusul reclamatiei mele. Am fost refuzat si mi se comunica ca mi se va face transferul catre dep. Abilitat. Insa de 3 ori o dsoara Andreea si o dat dsoara Gabriela mi-au inchis in loc sa mi se faca transferul. Mai mult, o dsoara tot Andreea astazi cand am sunat s-a repezit verbal la mine refuzand sa se mai prezinte inca o data si consider ca a avut un comportament jignitor fata de mine ca si cum ar fi lucrat pt camatar (scuzati-mi expresia), nu pt o institutie financiara si nu a aratat nici macar o secunda profesionalismul de care ar fi trebuit sa dea dovada si nici macar 8 clase in exprimare.





Cand am incercat macar sa mi se ofere un nr de inregistrare a sesizarii facute, dsoara Andreea mi-a spus ca ea nu a primit nici o reclamatie din partea mea si nu are ce sa imi ofere si ca ea ar fi trebuit sa primeasca reclamatia daca am depus asa ceva (sa inteleg ca operatorii de la nr 021.301.91.62) se ocupa de solutionarea acestui email ? Exact oamenii incompetenti care imi inchid telefonul si apoi spun ca "a fost o problema de sistem si astazi nu se pot face trasferuri de apel" vor solutiona reclamatia mea ?







In concluzie va rog sa suspendati contractul cu nr 509612923 in valoare de 2.834,62 RON sau sa oferiti raspunsul reclamatiei din data de 3 septembrie in scris conform legilor in vigoare.


-

From:
Subject: FW: Reclamatie BRD - Finance
To: 'all@brd.ro', 'brd-net@brd.ro', 'contact.brdf@brd.ro', 'brd.sogelease@brd.ro', clienti.brdf@brd.ro
Cc: 'ancuta.popescu@brd.ro', 'gabriela.dolea@brd.ro', 'luminita.ghinea@brd.ro', 'recrutare@brd.ro', 'webmaster@brd.ro', 'daniel.pocorea@brd.ro', bogdan.paunete@brd.ro
Date: Sunday, September 14, 2008, 10:04 PM






Sper sa nu se depaseasca termenul legal de raspuns al unei reclamatii care conform statultului juridic al companiei este de 30 zile lucratoare.


Curiozitatea am vazut ca exista avand logurile ipurilor BRD Finance in cadrul websiteului, dar raspunsul sesizarii ?



Multumesc anticipat !







Buna seara,

Numele meu este C I  si sper sa fie ultima data cand va mai transmit vreun fel de email, urmand sa iau calea legala de analiza a dosarului contractului meu cu BRD Finance.

Concret : In primavera lui 2007 am avut un credit BRD Finance la un laptop achizitionat dintr-un Ultra-Pro, credit ce avea o perioada de rambursare de 2 ani. M-am aflat in imposibilitatea de a achita inainte de termen acest produs acum cateva luni deoarece o functionara a dvs modificase in system numele titularului si la ghiseu aparea o minora ca titulara (!!!) si cu CNP meu. Dupa zeci de minute de convorbiri cu cca 4 consulatnti ai dvs si emailuri transmise am reusit sa platesc anticipat creditul. Apoi am primit o scrisoare (care cred ca se da tuturor fostilor creditati) prin care mi se multumea pt utilizarea serviciilor si ca voi beneficia de conditii special la urmatorul credit.

In perioada aceea cazul meu era arhicunoscut si spun acest lucru mahnit  in contextul in care am sunat in callcenter si o d-soara mi-a spus : " aaa, dvs aveti cazul Iosub, nu?".

Am trecut peste aceste greseli din partea BRD si in data de 06 august 2008 am incheiat un nou contract de credit in E-Mag pt un laptop HP6820s , contract cu nr 509612923 in valoare de 2.834,62 RON (2.602,96 produsul plus 231,66 cheltuieli dosar). Prima rata scadenta culmea trebuia sa o platesc peste 5 zile.

Nu am platit pe data de 13 august rata de 114 ron ci am platit-o pe data de 22 august.

Imediat in aceeasi zi am primit din partea BRD un apel cu un meniu IVR ce imi comunica o rata neplatita de 119,70 RON. Mi-am dat seama ca nu avea cum sa se confirme plata asa repede si cu siguranta este un apel programat de mai mult timp anterior platii mele. Asa ca zic sa sun inapoi sa confirm cu agentul CC plata in sistem. Urmarile si halul execrabil in care domnul Bogdan paunete mi-a discutat l-am postat si pe blogul personal (http://cristianiosub.wordpress.com/2008/08/22/comportament-neadecvat-in-brd-bogdan-paunete/) avand peste 3800 accesari din acea zi numai acel post.

Mi s-a sugerat sa depun o reclamatie scrisa via fax dar ar insemna abuz in functie din partea mea daca v-as trasmite acel fax, avand acces numai la faxul de la service . Nu am timp sa alerg pe la Posta Romana sau alte unitati ce pun la dispozitie faxuri.

Am sunat si a doua zi incercat tot acest timp sa discut cu un supervisor , coordinator de proiect si sa  confirmam plata in sistem . Am fost refuzat de o dsoara din callcenter revenind la sugestia de fax.

Am lasat lucrurile asa si nu mi-am mai facut griji. Acum o saptamana primesc SMS din partea BRD aducandumi-se aminte de neplata ratei.  L-am ignorant sperand ca macar in 2 saptamani poate vi se inregistreaza plata !

Azi primesc scrisoare intrata in post ape data de 01.09.2008 !!!  Asta pune capac la orice relatie amicala si orice incercare ulterioara a dvs de aplanare a conflictului.

Am chitanta din data de 22 august 2008  cu seria 0808221625260011 de la agentia Rahova, Bucuresti.

Avand in vedere hartuirea BRD Finance, hartuire de natura psihica ce creeaza un discomfort total si o relatie tensionata totodata, apoi frauda sau deturnarea fondurilor depuse de mine pentru contractul cu numarul 509612923 care apare pe scrisoarea de azi ca fiind din 08 august (in loc de 06 august real), voi sista orice plata in conturile BRD Finance urmand ca in urma analizei acestui email daca nu puteti face dovada ca banii depusi de mine au ajuns in ziua de 22 august in contul creditului, sa ma adresez organelor abilitate de cercetare , in prima faza fiind ANPC .

Deasemenea voi face public aceste practice bancare de pierdere a banilor depusi de mine si cu siguranta nu cred ca sunt un caz unic.

Modul de abordare in call center a clientului este jalnic. Modul de plata dupa 2 ore de stat in transpiratia casierelor este jalnic. Modul de inregistrare a platilor este jalnic. Modul in care se hartuieste clientul prin apeluri nesincronizate cu platile, sms-uri si scrisori este janic.

Acum va intreb domnii mei, ce este de buna calitate la dvs in companie ? Chiar aveti nevoie de publicitate negativa? Chiar doriti sa inregistrez apelurile cu dvs si sa le public cum v-am mai scris pe blog ?

In aceste conditii, restul de penalizari (culmea, tot eu sunt penalizat) de 5,7 ron plus rata aferenta lunii septembrie voi refuza sa le platesc  pana in momentul in care BRD Finance imi va dovedi ca banii depusi conform chitantei de mai sus mentionate exista inregistrati in contul creditului meu !

Va rog sa tineti cont de aceste aspect in analiza dosarului urmand ca orice abuz sau hartuire din partea BRD Finance sa fie raportata de catre mine organelor de cercetare penala !




Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.co




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 6185

17 Comentarii pana acum»

  1. admin said

    am October 24 2008 @ 9:23 pm

  2. Maria said

    am October 26 2008 @ 3:54 am

    Domnule urban, va incepeti sa deveniti penibil cu astfel de postari dar deh… incepe campania :)
    Am urmarit cazul de la inceput si vreau sa rog presedintele companiei “urban si asociatii” sa imi raspunda la cateva intrebari.
    Prima ar fi, care este termenul limita de raspuns la o reclamatie in cazul unei institutii private ?
    A doua, ce numar si data de inregistrare are declaratia domnului Iosub ?
    A treia intrebare, sunteti sigur, dumneavoastra sau oricine cinteste acel email, ca domnul Iosub l-a redactat? Oricine poate trimite emailuri folosind acea adresa si daca este nevoie o pot demonstra.
    A patra intrebare, va ocupati si de recuperarea creantelor, vina cui este daca banii nu sunt depusi in contul institutiei financiare ?
    Si a cincea si ultima intrebar, este ca ati facut postul asta pentru campanie ? :)

    Cu stima si respect,
    unui mare avocat..
    Maria

  3. alina said

    am November 6 2008 @ 10:44 pm

    Vreau sa va spun ca ma numesc AliNA NICOLAE si am avut mari probleme cu cei de la BRD si se mai si acopera uni pe alti iar directori iti dau un raspuns de genul” si ce a ti vrea acum sa i dau afara cu ce va multumste”,ceea ce nu se poate iar daca vrei saiei un credit mai mare si sa ti-l aprope cer BANI.Iar de reclamatii sa nu mai spun uita sa raspunda si sunt MINCINOSI mai ales cei de la BRASOV RUSINE RUSINE RUSINE
    Un sfat: NU MAI LUATI CREDITE DE LA BRD o banca……….ALINA

  4. raducanu raluca gabriela said

    am September 3 2009 @ 11:32 am

    BUNA ZIUA AM AVUT SI EU PROBLEME CU CEI DE LA BRD IN ANUL 2005 AM FACUT UN IMPRUMUT LA DANSI PENRU O CUNOSTINTA ACESTA A PLATIT CATEVA RATE IAR APOI A PLECAT DIN TARA DEOARECE AM FOST NEVOITA SA MA MUT DE LA ADRESA UNDE LOCUIAM NU AM MAI PRIMIT NICI UN FEL DE SCRISOARE INSA DUPA O PERIAODA AM PRIMIT PE ADRESA BUNICII MELE UN PLIC DE LA ASIBAN FIRMA DE RECUPERARE UNDE MA INSTIINTA CA MA DE PLATA O ANUMITA SUMA DE BANI REPREZENTAND VALOAREA NEACHITATA A CREDITULUI PLUS DOBANZILE AFERENTE A CREDITULUI FACUT LA BRD AM ACHITAT SUMA RESPECTIVA
    LA ORA ACTUALA SUNT NEVOITA SA FAC UN ALT IMPRUMUT DE NEVOI PERSONALE PENTRU MAMA MEA INSA NU SE POATE PE MOTIV CA BRD MA INSCFIS IN BAZA DE DATE LA BIROUL DE CREDIT AU TRECUT 4 ANI SI DE LA BIROUL DE CREDIT AM VORBIT CU O DOMNISOARA FOARTE DRAGUTA IAR ACEASTA MI-A SPUS CA CU PUTINA BUNAVOINTA SE POATE STERGE DIN BAZA DE DATE INSA CEI DE LA BRD FOISOR AU AVUT UN RASPUNS FOARTE “”DRAGUT”” CUM AI STAT PANA ACUM MAI POTI SA STAI INCA 3 ANI APOI INTORCANDU-SE CU SPATELE SI PLECAND DIN BIROU LASANDU-MA FARA REPLICA
    DE CE LEGEA SPUNE 4 ANI SI DANSI SPUN 7 ANI?
    OARE BOALA MAMEI MELE MAI POATE SA ASTEPTE INCA 3 ANI CA SA SE AJUNGA LA 7 ANI CUM DORESC DANSII?
    MULTUMESC MULT .

  5. Doru said

    am September 4 2009 @ 6:10 pm

    d-na Raducanu Raluca Gabriela, inainte sa va ganditi cum sa fiti scoasa din baza de date a rau-platnicilor, mai bine va gandeati ca daca faceti un credit pentru o cunostinta, nu cunostinta trebuie sa se duca la banca sa plateasca ratele, ci dvs. Luna de luna trebuia sa ii cereti banii de rata si sa ii platiti dvs si sa fifit informata de situatia curenta a creditului. Ideea e ca nu mai puteti sa faceti un alt credit pt ca ati avut creditul declarat cu scadenta anticipata si probabil scos in afara bilantului, caz in care 7 ani nu mai puteti face alt credit. Daca aveati doar intarzieri de pe contract, nu ati mai fi putut face alt credit 4 ani, dar nu este si cazul dvs. Deci nu BRD e de vina pt ca nu ati fost mai atenta cu “cunostintele” si nici pt ca v-ati mutat de la adresa. Nu lucrez la BRD, dar am observat ca ne este cel mai la indemana la injuram bancile pt anumite practici. Haideti sa le injuram pt dobanzi mari, comisioane ascunse, etc, dar nu pt greselile noastre.

  6. oszlanczi tibi said

    am September 3 2010 @ 5:06 pm

    Buna ziua am platit factura la B.R.D din JIMBOLIA si era casieru VARGATU CRISTI a gresit numaru de client in loc de 4 a scris 5 si asa a intrat in alt cont bani si asa ma pune in fiecare zi pe drumuri vodafone cind la banca cind sa csriu un imel si acuma imi precepe o penalizare de 5% pe zi si asta cine imi plateste ca eu am platit factura in data de 12 august si era termenu de plata in 20 august va rog sa-mi raspundeti la intrebarea mea cine imi plateste penalizarile acestea va multumesc anticipat

  7. Sandru Marius said

    am September 25 2010 @ 6:35 pm

    Buna ziua am un credit la BRD sunt cu ratele toate la zi si in urma cu o luna, dupa anuntarea ordonantei 50 am mers la BRD pt a cere actul aditional. Vreau sa precizez ca nici acum la o saptamana de la expirarea termenului pt. semnarea sau refuzarea actului aditional eu nu am primit aditionalul fiind refuzat de catre angajatii RRB ei gasind diferite pretexte pt. a nu da aditionalele clientilor.Mentionez ca in momentul actual nu stiu ce mi sa modificat in clauzele particulare din contract si in situatia mea sunt mai multi clienti BRD.Am fost refuzat fara a mi se da vreun nr de inregistrare la sesizare.Ma refer aici la agentia BRD Ciprian Porumbescu din timisoara.

  8. ardeleanu lucian mihai said

    am February 14 2011 @ 11:06 pm

    DOAMNA AVOCAT MARIA ACELASI LUCRU L-AM PATIT SI EU. AM TRIMIS 250 EURO DIN STRAINATATE PT ACHITAREA UNEI DATORI CATRE FIRMA EOS BANI AU FOST TRIMISI INAPOI DAR BRD BUC MI-AU OPRIT80 EURO DIN SUMA SI CIND AM CERUT EXPLICATII MI-AU TRINTIT TEL IN NAS SPER SA AIBA UN AVOCAT BUN

  9. Fantu Constantin said

    am June 9 2011 @ 5:54 pm

    Eu sunt un cetatean al acestei tari de 50 ani dar atita prostie si tupeu de rahat nu am vazut la nici o banca din Romamia parca suntem niste sclavi ai acestei banca BRD si suntem obligati sa inghitim toate mizeriile pe care ni-le servesc angajatii lor, sa va dau un exeplu: daca ai nesansa sa-ti ei salariu prin acesta banca pe card ai cea mai mare problema deoarece nu poti face nici un transfer bancar din contul tau de salariu iar angajatii acestei banci se comporta cu tine de parca banii tai sunt de fapt ai lor sii enervazi daca vrei sa faci vreo tranzactie cu ei.Ti se umbla in contul de salariu de catre acesti angajati ca si cum ar fi contul lor iar daca le ceri socotela pentru faptele lor te trimite la Dumnezeu sa-ti dea raspuns, sau iti blocheaza in totalitate salariu dupa bunul lor plac lasindute muritor de foame fara sa respecte nici o lege. Sau una si mai timpita situoatie ex, daca din cauza unui comision mai gras SEFII acestei BAnci pot face contracte cu ce institutie vrea ei fara sa te intrebe si pe tine amaritul daca vrei sa-ti ei salariu prin acesta banca de nimic si ce e si mai timpit si mai prostesc este ca daca ai nenorocul sa ti se dea un card de salariu de la o sucursala din alt sector sau alt judet indiferent daca ai o sucursala la prterul blocului esti obligat de angajatii acestei banci sa faci toate tranzactiile din contul tau de salariu numai si numai de la acea sucursala???/ ce timpenie mai mare poti gasi la acesta Banca??? BRD-ul nu este aceiasi institutie in toata tara sau este parcelata prin prostie, de ce nu poti face orice tranzactie de la orice sucursala? se tem angajatii unii de altii ca unii fura mai multi si altii mai putin?

  10. Pentru Domnul Fantu Constantin said

    am June 10 2011 @ 12:26 am

    Buna ziua, Domnule Fantu Constatin, m-ati lasat cu gura cascata la fraza:
    “Ti se umbla in contul de salariu de catre acesti angajati ca si cum ar fi contul lor iar daca le ceri socotela pentru faptele lor te trimite la Dumnezeu sa-ti dea raspuns, sau iti blocheaza in totalitate salariu dupa bunul lor plac lasindute muritor de foame fara sa respecte nici o lege.”
    Du-te domnule la Politie daca e asa cum spui tu, nu mai sta ca un ignorant si mincinos pe site-uri sa ne povestesti tu cum iti umbla angajatii bancilor prin conturi!Cum sa-ti blocheze banca salariul tau?? Dar chiar nu mai gandim un pic????????
    Atentie, daca pentru tine “a se lua comision lunar” este acelasi lucru cu “a umbla angajatii in conturi”, atunci trebuie sa ti se interzica sa mai ai vreun card la vreo banca din simplu fapt ca nu ai nici cea mai mica baza de informatie sa-l folosesti si devii paranoic, din pacate!!! Nu se poate asa ceva!!! Sa-ti incasezi pe viitor salariul in mana, ca pe tine te omoara paranoia asta!!!!

  11. mihai said

    am August 11 2012 @ 12:26 pm

    buna ziua
    eu am o reclamati privind Call Center brd,rog din suflet face-ti ceva cu Call Center sun de zile intregi la nr dumneavoastra 021…6763 si nu raspunde absolut nimeni.
    chiar asa bataie de joc.

  12. mihai said

    am August 11 2012 @ 12:27 pm

    021…6163

  13. jojo said

    am August 16 2012 @ 11:01 am

    Astia de la brd o sug grav astept de cateva ore sa imi bage banii care i-am depus acum 3 zile.sa le iau familiile in pula

  14. BORTICA ELENA said

    am August 19 2013 @ 9:31 am

    BUNA ZIUA
    Sunt din ROZNOV JUD NEAMT si avem o sucursala in oras cu un singur ghiseu si UN SEF BINEINTELES .Daca ai de facut o oeratiune stai la rand cel putin 1 ora.
    Se poate sa mai revizuiti un pic personalul sa fie si clientul multumit SAU EVENTUAL SEFUL SA DESCHIDA SI CELALALT GHISEU CA DIN ACESTEA SUNT IN SUCURSALA DOTATE CU TOT CE LE TREBUIE????

  15. OANA HUMELNICU said

    am December 13 2013 @ 11:42 am

    Reclamatie stimatelor doamne RALUCA EMILIA BALAN si OANA FLORENTINA MIHAI
    Buna ziua,doresc a face cunoscuta atitudinea ostentativa a celor doua doamne mentionate mai sus si anume RALUCA EMILIA BALAN si OANA FLORENTINA MIHAI,sucursala BRD MIZIL.Nefunctionarea bancomatului fara a fi pus un afis in atentia clientilor si blocarea cardului meu in acesta a dus la un conflict prin care am pierdut timpul,ridicandu-se tonul si ignorandu-mi dorinta de a sti cum se poate rezolva problema,iar la cererea mea de a discuta cu unul din superiorii acestora stimata doamna RALUCA EMILIA BALAN a sunat la agentia de paza DAB in incercarea de a ma intimida,in locul solutionarii pe cale amiabila a problemei.Vin si eu cu o intrebare asa sunt instruiti angajatii SUCURSALEI BRD MIZIL?

  16. canciu iulian said

    am May 10 2014 @ 12:46 pm

    Scuze am avut o parere bunda despre voi. Dar miam schimbato. Am un credit la voi si am avut o problema , am ramas fara loc de munca , si am fost la banca si nu era nici o varianta sa ma poata ajuta. Am ajuns cu rata la zii, am aflat ca se outeau face anumite chestii. Si mi sa tras banii din cont toti si nu mam plans . e ultima data cand lucrez cu brd. sunteti niste hoti

  17. marius said

    am July 15 2014 @ 6:53 pm

    luni 14 iulie a.c. am avut de platit facturile la rds respectiv electrica. dupa incasarea banilor de catre robot mi-au fost eliberate chitantele insa cu mentiunea eroare de comunicatie.m-am adresat unei angajate care mi-a comunicat ca nu pot fi restituiti banii pe loc decat a doua zi. mi s-a spus ca voi fi sunat a doua zi adica azi si niciun apel din partea brd.inteleg ca pot aparea probleme la acel robotel dar consider ca si banca trebuie sa se implice in repararea problemei fara sa poarte clientul pe drumuri. astfel ar putea vira banii spre conturile dorite de client nu sa il trateze umilitor cu verificari si blocarea banilor.sant curior pentru ziua de maine daca voi fi apelat.am facut acest comentariu ca semnal de alarma pentru cei ce utilizeaza robotelul.atentie se poate bloca si banii va vor fi restituiti cine stie cand…..nu stiu nici eu astept sa vad.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: