
Persoanele care aduc prejudicii de imagine instituţiilor de credit, denumite de guvernatorul Isărescu "răspândaci", ar putea fi sancţionate penal pentru faptele comise, adica SA INFUNDE PUSCARIA PENTRU CA VORBESC DE RAU BANCILE !
Preşedintele Asociaţiei Române a Băncilor (ARB), Radu Graţian Gheţea, a declarat că a vorbit cu ministrul Justiţiei, Cătălin Predoiu, despre posibilitatea introducerii în Codul penal a unei prevederi care să sancţioneze denigrarea unei bănci. Şeful bancherilor spune că băncile sunt susţinute în acest demers şi de către procurorul general al României, Laura Codruţa Kövesi care a avut "o atitudine pozitivă" la aflarea acestei propuneri.
D-le Ghetea, D-le Isarescu pai dvs. nu va uitati in calendar sa vedeti ca nu suntem in 1956 ci in 2008 ? Dvs. uitati ca bancile fura de romani si isi bat joc de legi, nu le respecta drepturile, le incalca drepturile de consumatori, le majoreaza ratele in mod abuziv, si sarabanda de abuzuri se pot consulta aici :
Va recomand sa ma dati pe mine in judecata pentru ca "vorbesc de rau " bancile adica prezint aceste cazuri de frauda ; Maine seara de la 23:10 la Antena 3 , echipa lui Stelian Muscalu, alaturi de care sunt mandru sa va prezint Jocurile Bancherilor adica un film de 60 de minute in care sunt demascate modurile in care sunt furati romanii ! Si apoi aiba astept sa ma dati in judecata, daca asta credeti dvs. ca inseamna democratia, adica cetatenii nemultumiti de banci, si care reclama aceste lucruri , sa fie amenintati in cel mai nazist sau sovietic mod ca vor infunda puscariile pentru opiniile lor ! Adica hai sa le bagam frica in minte oamenilor, sa nu mai reclame abuzurile bancilor, in cel mai stalinist mod cu putinta ! Ei bine, va obtine exact contrariul pentru ca OAMENII INCEP SA ISI DEA SEAMA CA TREBUIE SA LUPTE SI DEMASTE ABUZURILE BANCILOR ! Daca spun ca o banca fura de la mine, ca imi incalca drepturile, nu o destabilizez , si daca nu poate sa faca fata adevarului atunci sa se autodenunte pentru incalcarea drepturilor consumatorilor romani de servicii bancare !
Nu ne spuneti noua sa nu mai criticam ca nu suntem in bolsevism si cei care nu suporta adevarul crunt trebuie sa imi raspunda la intrebarea asta : DAR CEI CARE SUNT JECMANITI DE BANCI CE SA FACA ? SA TACA DIN GURA ? SA ACCEPTE SUPUSI FRAUDA ? NU ! EI VOR LUPTA PENTRU DREPTURILE LOR SI PENTRU CA GLASUL LOR SA SE FACA AUZIT ! Asta este democratia d-le Ghetea si d-le Isarescu , iar zvonurile despre falimentul BRD de acum doua saptamani au fost raspandite de la IP-ul unei alte banci ! Asa ca, faceti-va curat intai in ograda si explicatia oamenilor de sunt furati !
Vreti sa cautati raspandacii despre falimentele bancare "preconizate" ale BRD sau Unicredit care au circulat prin piata ? ei bine anchetati IP-urile de la banci si o sa aveti mari suprinze sa vedeti cat de 'corecte " sunt bancile si ce legaturi au ele in mass-media !
Eu si consumatorii o sa continuam sa reclamam si afisam public toate modurile in care sunt furati romanii, pentru ca oricum aceasta este singura arma cu care ei se apara SI NU VETI REUSI SA INCHIDETI GURA CONSUMATORILOR CARE SUNT FURATI SI JECMANITI DE BANCI si nu va faceti ca nu stiti aceste lucruri pentru ca ele EXISTA si se intampla !
Nu o sa reusiti niciodata sa puneti botnita oamenilor si internetului romanesc ! Si mai bine ati ameninta bancile care incalca legea ca pot sa infunde puscaria in loc sa amenintati oamenii incalcand dreptul la libera exprimare ! Avem dreptul sa ne aparam de frauda bancilor !
Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com
Marin said
am October 16 2008 @ 10:18 pm
Eu vin sa va apar daca hotii din banci au curaj sa se ia de voi ! Urbane esti singurul care zice lucrurilor pe nume , si ne dai curaj ca sa ne spunem offurile !
Stai linistit ca , lacheii din ziare care fac pe ei de frica, citesc toata ziua ce scrii; ai ajuns tu sa le dai curaj/
Pai daca banca ma fura ce sa spun ca nu este asa ?
Jos cu cei care ne fura !
cristian said
am October 16 2008 @ 10:30 pm
mai lipsesc lagare de concentrare pentru cei care vorbesc prea mult . kafka era mic copil fata de ce se face azi in domeniul legislativ. in ritmul asta o sa ramana singuri in tara romaneasca .
Eugen said
am October 16 2008 @ 11:01 pm
Nu o sa reuseasca niciodata sa ne puna botnita hotii astia din banci ! Pe mine m-au lasat fara casa desi am platit 90 % din credit, asa ca eu unul imi dau foc in fata BNR ; Huoooo
Liberalu said
am October 16 2008 @ 11:39 pm
Isarescu si Ghetea, ar trebui sa infunde puscariile si nu oamenii care reclama jafurile bancilor ! Mi mi se mareste lunar rata la banca ba Ghetea, asa ca ia zi, nu ar trebui bankeru ala zapciu de la Piraeus sa faca parnaie ca ma fura ca in codru ?
MirceaA said
am October 17 2008 @ 2:37 am
exista un precedent. Tot libertate de exprimare este si daca as nega public existenta holocaustului. Si se pedepseste penal. Asa ca nu ma mai mira nimic
Ori said
am October 17 2008 @ 7:39 am
Sa ne fie rusine.
Adica vorbim despre o banca totusi.
Nu banca din parc,ci o institutie extrem de corecta.Ce daca “baga”miinile in buzunarele noastre pana la umar?
Ce daca nu vezi dosarul decat atunci cand trebuie sa il semnezi?
Ce daca iti “baga”pe gat tot felul de costuri ascunse
Ce daca iti mareste rata arbitrar ?
Ce daca….etc????????
Fii un roman cuminte si apreciaza acest lucru.
Banca iti deschide de fapt ochii si incepi sa vezi cat de mirsav este de fapt statul roman,acest hot al hotilor.
Si cine stie,poate incepi sa te lupti cu acest sistem de Hotii
Simion said
am October 17 2008 @ 7:40 am
Bravo Iulian Urban! Iata, astfel de oameni sunt necesari pentru alegerile viitoare.
Daniel said
am October 17 2008 @ 8:39 am
Sunteti voi cu vaca ! Anuntul cu denigrarea se referea la cu totul altceva , numai ca voi le-ati scos din context. Era vorba strict de banca transilvania si de atacul informatic la care a fost supusa , nu de alte chestii cu comisioane si dobanzi.Si-apoi s’avem pardon : voi nu cititi contractele de credit cand le semnati ? Ca nu vine boul ala de bancher de la Piraeus sa-ti bage banii in buzunar cu forta !
UNFORGIVEN said
am October 17 2008 @ 8:57 am
Nesimtire si tupeu la Isarescu si Greatzian asta care si-a lasat nu numai barba dar si nesimtirea sa-i creasca. Am tot dreptul sa vorbesc despre neregulile din banci in calitate de pagubit care am indurat plata falimentului BANCOREX trecut la datoria publica.Cum a dat socoteala Isarescu de toate falimentele bancilor Bancorex, Columna, Religiilor, Turco-Romana, Agricola, Banc-Post si toate scandalurile bancare care or mai fi fost.Era de datoria lui sa avertizeze depunatorii si sa ia masuri de protectie si control la nivel de BNR c a sa nu se ajunga aici, nu sa stea cu nesimtire si sa-si molfaie marele salariu. Isarescu cu Banca Nationala este principalul vinovat si trebuia sa plece de la primul faliment bancar din tara ca sa nu mai vorbim de cea mai mare banca romanesca, care a fost BANCOREX.
pliscu mic Daniel said
am October 17 2008 @ 8:57 am
Bai prietene te bagi aiurea-n lapte, ca sa fiu diplomatic.Da tu te-ai uitat vreodata pe clauzele contractuale ale vreunei banci?Daca omiti antetul contractului si prima parte contractanta adica in cazul nostru banca oricare ar fi ea, toate contractele bancilor sunt identice, difera exprimarea mai politicoasa sau mai nesimtita cand isi rezerva dreptul si stangul sa-ti haleasca bani aiurea pe perioada de desfasurare.Omu’ care are nevoie de bani tace si inghite si semneaza ca dincolo nu era mai ieftin, era la fel de rau, asa ca ia-tzi pliscu’ si da-ti cu desteptaciunea prin alte parti, ca aici ne lasi mai rece decat ne lasa o sexagenara.Mars!
Cat despre topic, imi rezerv si eu dreptul odata cu alte multe milioane de restantieri sa le transmit public si-n gura mare pe strada ca le-o trag la M**E tuturor bancilor, bancherilor care ne fura legal, si mi-as da chiar si viata ca din oi sa ne transformam in caini si sa ii spanzuram ca pe Mussolini in piata la Universitate cu toata rasa lor……numa’ ca pana una alta ei sunt putinii cainii care mana oile adica pe toti romanii.
ildiko said
am October 17 2008 @ 9:07 am
Exista deja lege pentru calomnie, n-au decat s-o foloseasca.
Apropos, ce ziceti de o lege sa nu-l denigrati pe becali, guta, basescu, tariceanu, stolo, iliescu….., vecinul meu de la parter…
ioan said
am October 17 2008 @ 9:11 am
Acest Isarescu este bolnav cu capul. Cum sa pui pumnul in gura la nici 20 de ani de la revolutie. Chiar au murit degeaba tinerii aceia.
Cel mai mare dictator in viata este Mugurel nemiscat de pe scaun de 20 de ani. Mugurel a tras toate sforile economiei si stie in mare si ce s-a intamplat cu privatizarile, cu pierderea flotei, cu fondurile de investitii si mai ales cu falimentele bancare. E vinovat cel putin pentru faptul ca a tacut favorizand infractorii sau poate a participat? Iata DNA-ule dosar de favorizare nu antrenorul nationalei pe care l-ati ridicat ca pe vremea Gestapoului. Ce sa facem sa scapam de astia ? Cu alegerile nu vom schimba decat in mica parte. Vom ajunge iar sa avem haiduci? In mod sigur da. Daca nu va treziti domnilor conducatori vor aparea justitiari de jos care nu vor mai tine seama de lege democratie si alte vrajeli sub care va ascundeti? Mugurel vezi ca o sa ajungi sa spui Victoras ai grija de copii? Ca tot o acadenmiciana esti si sub alta forma! Apropo, cine ii scoate din puscarie pe cei doi mosnegi vinovati de nimic care trebuie sa taca sa nu iasa afara noroiul altora? Rusine!
UNDE E JUSTITIA IN TARA ASTA? CE FACE EA/ CAND INCEPE SA LUCREZE?
alegatorul liber de manipulare said
am October 17 2008 @ 9:19 am
domnu’ Urban,
daca ajungi Senator de ILFOV, sa promovezi o lege in care bancile sa fie obligate sa ofere, pe langa acele credite cu dobanzi “promotionale”, si credite cu rate si dobanzi egale.
Sper ca ai o agenda personala pentru oameni si nu cea a PDL-ului (asa cum ai spus ..
)
Cine are credite stie despre ce vorbesc …
Succes!
Elcili said
am October 17 2008 @ 9:22 am
PARTEA CU FURTUL SI COMISIOANELE… E PERFECT ADEVARAT. PROBLEMA E CA BANCILE INCA NU AU PROBLEME DIN CAUZA ACESTOR METODE DE A LUA BANI MAI MULTI ROMANILOR-SE STIE CA LUAM DE LA BANCA CELE MAI SCUMPE CREDITE DIN EUROPA, INSA IN PRIVINTA ASTA NU SE FACE NIMIC. NICI TRUSTURILE DE TELEVIZIUNE NU FAC NIMIC, NICI PARLAMENTARII NU FAC NIMIC. Bancile TRE SA ISI FACA 100 DE AGENTII IN FIECARE ORAS. IN IASI DE EX INTR-UN CARTIER CU 6 STRAZI LUNGI DE MAXIM 150 M SI BLOCURI DE 4 ETAJE SUNT 6 agentii: CEC BANK(ORICUM ERA ACOLO – TOT JEGOS SI MURDAR, CU DOUA HANDICAPATE CARE INCA SCRIU REGISTRE PRAFUITE), CARPATICA, BCR, BRD, TRANSILVANIA, BANC POST, UNA LANGA ALTA. IN FIECARE DIN ELE LUCREAZA OAMENI CARE TREBUIE PLATITI, CHIRII EXORBITANTE ETC, DE UNDE SA CASTIGE ATAT ??? MAI MARESC SI EI CA EURIBORU CRESTE DE 3 ANI INCOACE INTR-UNA… in privinta zvonurilor: Are dreptate aici domnul Isarescu, despre care cred ca e singurul capabil sa tina leul romanesc pe linia de plutire. Prabusirea unei banci acum in Romania (mai ales ca era vorba de Transilvania – capital romanesc majoritar) ar fi afectat puternic leul, il vedeam cum aluneca usor spre 5 lei. Pe de alta parte stie el unde batea cand a tinut acel discurs, in nici un caz nu se referea la romanii de rand.
Goa_uld said
am October 17 2008 @ 9:31 am
Mai Iulian, inteleg ca esti in plina campanie electorala, dar abtinete de la chestiuni care ( cu buna stiinta ) le faci doar pentru a atrage “prostimea” de partea ta.
Ceea ce a spus Isarescu se refera strict la “raspandacii” angajati ai bancilor/ institutiilor financiare.
Crede-ma ( vorbesc din propria experienta ), cei mai “raspandaci” sunt cei din Raiffeisen Bank. Pai, astai ii vorbesc de rau pe colegii lor din alte banci de nu iti vine sa crezi.
Ti se pare corect ca, o alta firma de avocatura sa te vorbeasca pe la spate si sa te huleasca toata ziua, pentru ca asa sunt invatati?
Vorbesc in calitate de contractant al unor credite ( ca deh! nu se poate fara ele…) si al “beneficiarului” ( sper ca sesizati ghilimelele ) de servicii de la respectiva banca. Nici la BCR nu este diferit, dar aici dupa ce mi-au pereceput un comision de care nu am fost anuntat, si am facut reclamatie, si, deci nu l-am platit, am primit acasa instiintare ca nu datorez nici un comision bancii.
Revenind insa la problema din articol, este necesara o lege bazata pe o conduita morala si profesionala pentru angajatii bancilor, care, majoritatea, nu au nici o pregatire in domeniu.
Nu cred, Iulian, ca esti de acord ca in momentul in care vrei un credit de la o banca ( si ceri mai multe oferte…) si te duci in alta banca, si acolo spui ca mai ai si alte oferte, sa inceapa consilierul respectivei banci sa improste cu noroi in concurenta, doar pentru faptul ca nu are nimic care sa-i diferentieze oferta lui de a concurentei.
Intradevar, majoritatea bancilor ( in special cele grecesti si cele franceze ) sunt cele mai jegmanitoare banci. Dar, ce sunt bancile altceva decat niste camatari cu acte in regula?
Dar, ele sunt un rau necesar fara de care nu poti merge mai departe. Ce sa faci, daca nu ai bani, te imprumuti…
Asadar, revino cu picioarele pe pamant, si nu-ti mai fa campanie bazandu-te pe labilitatea multora dintre cititorii tai. Nu mai da circ poporului aiurea.
cristimar said
am October 17 2008 @ 9:33 am
SEFUL CLIENTILOR SPUNE : PEDEPSE EXEMPLARE PENRU BANCILE HOATE!!
dey said
am October 17 2008 @ 9:44 am
?
Iulian Urban said
am October 17 2008 @ 9:48 am
raspuns pentru Goauld
Daca tii mine si eu am scris ca sursa raspandacilor este in banca numita de tine !
N. said
am October 17 2008 @ 9:56 am
parerea mea este domnii respectivi se refera la sistemul bancar per ansamblu si la faptul ca zvonurile pot destabiliza orice sistem bancar, deoarece in orice moment bancile au mai multi bani acordati sub forma de credite si plasamente decat in conturi si retragerile masive pot destabiliza oricand sistemul si atunci as vrea sa va vad pe Dvs., cei care ii calomniati cum va plangeti ca si ultimul banut il veti recupera dupa o gramada de timp.
Dupa parerea mea la asta se refera – sa nu se spuna ca banca X si Y are probleme, zvonuri lansate uneori chiar de competitori pentru a-si termina concurenta, zvonuri nefondate, si in nici un caz laproblemele pe care le-am avut toti ca si clienti cu bancile. Alea nu au efectiv cum sa le interzica – este dreptul fiecaruia la libertatea exprimarii – doar ca cei de la banci nu tin seama de legile marketingului, prin care o persoana multumita le va spune la maxim 2 persoane despre serviciul/produsul respectiv, in timp ce o persoana nemultumita le va spune cel putin la inca 7 persoane. si pe urma se intreaba, probabil, cu totii de unde are sistemul bancar romanesc faima asta….
opinia mea
Vasile Ioan said
am October 17 2008 @ 10:01 am
Vreau de la nenea urban sa imi spuna un lucru ca poate ma insel.nu cumva in lege scrie ca societatile comerciale sunt obligate sa aiba afisat nr. de la OPC la vede?Poate ma insel eu dar cred ca si credit europe bank e societate comerciala si ieri,dupa un mic scandal cu casiera lor care nu a fost in stare sa-mi dea un PIN ,am vrut sa sun la OPC si mi sa spus ca ei nu sunt obligati sa afiseze nr de la opc.
Poate am luat-o eu razna dar astept sa ma lamureasca cineva.
IULIAN DOFTOREANU said
am October 17 2008 @ 10:09 am
Ia uitati-va fratilor pentru ce am facut noi revolutia si am adus in Romania DEMOCRATIA. Pentru ca anumiti domni ce se considera cetateni de prim rang, sa-si poata permite modificarea codului penal dupa cum vor muschii lor si dupa cum le dicteaza interesul.
Asa ca fiti foarte atenti ce vorbiti despre banca ce va jecmaneste cu nerusinare si care in orice contract de credit pe care-l semnezi regulile sunt numai pentru tine, nu si pentru banca. Daca sunteti nemultumiti, aveti grija sa fiti nemultumiti numai in gand, ca daca deschideti gura, s-ar putea sa va lege. Si aveti grija sa nu umblati pe strada in grupuri mai mari de trei ca se va considera ca sunteti complotisti impotriva bancilor. De unde stiu eu oare regula asta de pe urma? Parca a mai dat un cretin odata un astfel de ordin si l-au impuscat unii nebuni de revolutionari in 89.
IN PUSCARIE CU DUSMANII BANCILOR!!! « MKB ROMEXTERRA BANK said
am October 17 2008 @ 10:20 am
[...] IN PUSCARIE CU DUSMANII BANCILOR!!! http://www.urbaniulian.ro/2008/10/16/seful-bancherilor-uita-esenta-democratiei-si-spune-ca-ar-vrea-s... [...]
Urbane - nenoroceste dusmanul de clasa - minciuna si hotia practicata de banci. said
am October 17 2008 @ 11:08 am
Zi-le Urbane, mama lor de hoti. Nicaieri in Europa bancile nu te mai fura atat de pervers ca in Romania. HOTI, TALHARI cu acte in regula. Asta sunt bancile. CAMATARIE LEGALA. Asta e parerea mea despre banci si o sustin caci am simtit-o pe propria piele. Nenorocitii. Nu au nici un pic de respect fata de clineti. Il fura de la semnarea contractului si inclusiv dupa (au clauze care se pot schimba dupa voia lor) si clinetul plateste ca prostul lasand copii sa moara de foame. HOTILOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRr
Iulian Urban said
am October 17 2008 @ 11:09 am
Raspuns pentru Vasile Ioan
Da ai dreptate BANCILE SUNT OBLIGATE SA AIBA AFISAT LA LOC VIZIBIL NUMARUL DE TELEFON DE LA OPC !
andreada said
am October 17 2008 @ 11:16 am
Devine un obicei..in a interpreta orice afirmatie, in asa fel incat sa faceti senzatie. Deveniti un ziar de scandal,,,nu un ziar pentru popor…
Daca un om simplu nu intelege, e de asteptat ca Dvs sa veniti sa explicati, nu sa scoateti din context. Tara asta are nevoie de ajutor nu de disensiuni…Un articol in minus, daca nu sunteti capabil sa il faceti de senzatie fara a deforma adevarul, nu cred sa va scada popularitatea, sau sa va afecteze buzunarele…
m1ha1 said
am October 17 2008 @ 11:54 am
Deci Kovesi si Isarescu sunt de acord cu revenirea Securitatii.
Comunistilor.
As vrea sa va vad si pe voi consumatori. Sigur nu veti avea aceeasi reactie, dragilor conducatori.
dracones said
am October 17 2008 @ 12:48 pm
Ce fac dl Ghetea si Isarescu se numeste instigare la incalcarea libertatilor si drepturilor omului si la discriminare. Bancile sunt un business oarecare – din punct de vedere economic au aceleasi drepturi ca un dozator de inghetata.
Mai opritiva fratilor ca apoi spuneti ca nu stiati ca mamaliga pocneste.
Andrei said
am October 17 2008 @ 2:37 pm
incep sa ma gandesc serios la emigrare…
loreta said
am October 17 2008 @ 3:31 pm
eu cred ca iulian urban vine in folosul nostru al tuturor celor care suntem pacaliti si furati si nu aveti cum , voi cei care sunteti contra, sa ne faceti pe noi ceilalti (majoritatea ) sa gandim altfel. iar cei care sunteti contra , mergeti langa isarescu .dar roata se intoarce…….
SIANA said
am October 17 2008 @ 3:45 pm
Poate ar trebui tras putin de urechi si Isarescu pentru ca a permis bancilor din tara sa isi faca de cap.
deruginol said
am October 17 2008 @ 6:08 pm
da…da… incompetenta aia ar fi trebuit sa iti afiseze si PIN-ul la loc vizibil…
)
)
de unde sa stie fata aia pinul tau domnule?
Vasile Ioan said
am October 17 2008 @ 10:01 am
Vreau de la nenea urban sa imi spuna un lucru ca poate ma insel.nu cumva in lege scrie ca societatile comerciale sunt obligate sa aiba afisat nr. de la OPC la vede?Poate ma insel eu dar cred ca si credit europe bank e societate comerciala si ieri,dupa un mic scandal cu casiera lor care nu a fost in stare sa-mi dea un PIN ,am vrut sa sun la OPC si mi sa spus ca ei nu sunt obligati sa afiseze nr de la opc.
Poate am luat-o eu razna dar astept sa ma lamureasca cineva.
deruginol said
am October 17 2008 @ 6:15 pm
Domnule Iulian, cred ca uitati un “amanunt elementar”…
Dupa ce bancile isi “jecmanesc” clientii si acestia ajung sa nu isi mai poata plati ratele(de… nu am bani sa fac la un wc-u public dar imi iau unul de portelean in rate…) Cine le bate cu paru’ la usa sa recupereze creditele????
Nu cumva Urban si asociatii
M S (de la o banca) said
am October 18 2008 @ 9:29 am
Cu parere de rau pentru titlu, dar democratia se refera la altceva. Aici ar trebui sa discutam de o incompatibilitate cu libertatea de exprimare. Dar cum un mare ganditor spunea, libertatea se intinde pana acolo unde incepe libertatea celorlalti. Denigrarea unei banci incalca libertatea celorlalti, afectand imaginea (am putea sa o comparam cu calomnia-si cui ii place sa i se puna in carca ceva ce nu a facut).
constantin s. said
am October 18 2008 @ 6:08 pm
1. Pentru M.S.= a spune cu voce tare despre jecmaneala practicata de banci, despre faptul ca esti un umil sclav in fata ghiseului de unde te patrunde stapanul cu privirea inghetata si cu zambetul pe buze spunandu-si in sinea lui “lasa ca vezi tu cine e jupanul pana in final cand te vom cocosa cu dobanzi, comisioane si taxe ascunse” nu inseamna denigrarea bancilor pentru ca aceste fapte sunt perfect reale, voi ce din banci sunteti adeptii dictonului: unii mai egali decat altii, asa ca las-o prietene….
Referitor la dl Ghetea, probabil ca era dupa o cina de afaceri prelungita la Heritage unde este actionar alaturi de alti rechini din banci iar hostessa nu i-a zambit cum trebuie…..
Privind pe Isarescu, nu e de mirare, a jonglat cum a dorit el si muschiul lui reglementarile bancare astfel incat sa impace mai mult capra decat varza……O liota de comunisti sustinuti si de Lulutza Kovesi care si acum se mira cum a ajuns ea procuror general cu o asemenea coloana vertebrala de consistenta meduzei.