Vodafone distruge viata unei pensionare din Iasi, pe care vrea sa o lase fara locuinta !
Gardianul a prezentat un caz incredibil pe care il veti putea parcurge mai jos.
Eu vreau sa pun accentul pe altceva, si anume pe faptul ca, si eu ma ocup de colectarea debitelor, insa NICIODATA NU ASI INDRAZNI MACAR SA INCERC SA LAS IN STRADA O BATRANA CARE NU ARE BANI SA ISI PLATEASCA O DATORIE mai ales cand stii ca totul a fost o frauda ordinara. Nu este moral , nu este omenesc, mai ales pentru Vodafone Romania care a facut in 2007 un PROFIT DE 1 MILIARD DE EURO.
D-lor de la Vodafone Romania, incetati sa credeti ca Romania este tara din care voi puteti sa furati si sa va construiti sedii luxoase la Londra. Cum va permiteti sa va ganditi macar ca ati putea sa o aruncati pe aceasta batrana in strada ?
D-le manager general de la Vodafone, daca tot aruncati milioane de euro pe sponsorizarea a tot felul de pseudo-evenimente, de ce nu puneti din BUZUNARUL VOSTRU GROS SI PLIN CU BANI FURATI DE LA ROMANI, suma de bani pe care nici macar nu o datoreaza aceasta batrana ? Chiar atat de nemernici ati ajuns ?
O pensionara din Iasi va ramane fara locuinta, pentru ca nu a platit factura la telefonul mobil timp de sase ani. Rodica Vasiliu a ajuns in aceasta situatie dupa ce, in urma cu sase ani, a facut un contract pe numele sau cu compania de telefonie mobila, Vodafone, pentru o cunostinta. Acum, garsoniera ei, evaluata la 71.000 de lei, va fi scoasa la licitatie pentru ca persoana respectiva are peste 4.500 lei la plata facturii telefonului. "La sfarsitul anului 2002, Gabriel Gaita m-a rugat sa fac pe numele meu un abonament la telefon, deoarece el avea buletinul expirat si nu putea face contractul. El este un prieten al fostului meu sot, prieten de familie si credeam ca este om de incredere. Prin 2003 am aflat ca nu a platit telefonul. Avea atunci vreo 700-800 lei datorii, dar mi-a promis ca rezolva si ca e vorba de o neintelegere intre el si companie", a declarat femeia. In timp, penalizarile au crescut, iar acum au depasit 4.500 lei. Astfel, Vodafone a solicitat sprijinul Biroului Executorului Judecatoresc Andrei Cezar din Iasi, pentru a-si recupera banii. „Am incercat la inceput plata esalonata a creantelor, dar creditoarea nu a platit. Era vorba de o esalonare de 500 lei lunar, dar Rodica Vasiliu a motivat ca are doar 300 lei pensie si nu-si permite acest lucru. Am demarat procedura de aplicare de sechestru asupra garsonierei sale, care va fi scoasa la licitatie pentru recuperarea debitului", precizeaza reprezentantii companiei intr-un comunicat. Intre timp, Gabriel Gaita a recunoscut la Politie ca este beneficiarul abonamentului, dar nimeni nu poate acum stopa procedura legala de recuperare a debitului.Sursa
IATA DOVADA NESIMTITII UITATI-VA CE PROFITURI A AVUT VODAFONE
Bilant 2007
| Tip situatie | RON |
| Capital social subscris si varsat | 70.341.714 |
| Cifra de afaceri | 3.839.898.698 |
| Profitul net al exercitiului | 881.563.371 |
| Numar mediu de salariati | 2.836 |
| Tipul de activitate | 0 |
| Datorii Total | 1.167.298.595 |
| Cheltuieli totale | 2.961.805.368 |
| Profitul brut al exercitiului | 1.053.066.960 |
| Pierderea bruta aexercitiului | 0 |
| Pierderea neta a exercitiului | 0 |
| Active imobilizate TOTAL | 1.999.075.809 |
| Active circulante TOTAL | 536.848.985 |
| Stocuri : | 77.979.500 |
| Disponibilitati banesti | 0 |
| Creante | 317.568.272 |
| Capitaluri | 1.223.877.901 |
| Patrimoniul regiei | 0 |
| Patrimoniul public | 0 |
Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Alex said
am October 11 2008 @ 12:04 am
Profitul vodafone nu este relevant.
Doamna a semnat ca va achita si nu a achitat…asta este.
Daca vodafone ii vinde garsoniera si ia mai mult decat pagubele create de dansa ii va returna diferenta!
Asa spune legea din tara asta ca trebuie facut si asa va face.
Daca doamna vrea sa scape sa dea in judecata prietenul rauplatnic si scapa..
Dar sa fim seriosi..6 ani unde a fost doamna…?
De ce nu s-a interesat…si eu am facut unei vecine ab..si dupa 2 luni de neplata i-am blocat cartela si am achitat deitele restante..asta e.teapa mea…facerea de bine…
Sa nu dam domnule Urban degeaba in vodafone..este o firma ca si urban si asociatii sau orice alt platitor de impozite d in tara..
Din banii vodafoen doamna isi ia luna rpensia alaturi de alte mii de pensionari amarati!
Sa nu nstigam la revolta ci sa educam oamenii.
Vodafone nu e o societate de caritate ci o firma, un producator de servicii, si in final ca orice alta activitate econoimca urmareste profitul..
O zi placuta
Alex said
am October 11 2008 @ 12:09 am
In concluzie, nu vodafone distruge viata batranei ci “prietenul” care si-a batut joc de increderea doamnei si macar nu a anuntat la timp….
sa nu uitam ca in momentul de fata vodafone este creditor pentru ca cheltuit resurse si bani pentru a putea crea servicii in acea valoare care nici dupa 6 ani nu s-au platit….dezgustator……atunci ne mai miram ca nu vin investitorii end-user in Romania…pai de ce ar veni?
painkiller said
am October 11 2008 @ 12:23 am
D-le Alex, angajat al Vodafone, nu ar trebui sa ne transformam in niste roboti si sa nu ne pese de oamenii pe care ii distrugem. In spatele tuturor firmelor sunt de fapt tot oameni, care iau decizii. Nu cred ca ar fi falimentat firma Vodafone pentru 4500 lei, nici chiar pentru 100000 lei. S-a profitat aici de buna-credinta a unei amarate de pensionare cu pensie de 300 lei/luna si asta este dezgustator. De asta se duce dracu tara asta, pentru ca vrem sa fim corecti numai atunci cand este in favoarea noastra. Daca cumva firma mai sus mentionata nu ar fi avut dreptate, sa vedeti cum ar fi iesit basma-curata din situatia respectiva… Dar pentru unii, dreptatea si legea se aplica numai in anumite circumstante, ceea ce iar este dezgustator.
Mioss said
am October 11 2008 @ 1:01 am
Porcarie !!!
“Prin 2003 am aflat ca nu a platit telefonul. ” Din 2003 pana in 2008 sunt 5 ani. Datoria e prescrisa de 2 ani deja. Si inca ceva. Vodafone nu da in judecata persoanele fizice care au ramas restante la plata ci vro firma hoata precum EOS sau alta care a cumparat datoria de la vodafone… Deci va rog Domnule Urban… nu acuzati fara cunostiinte de cauza.
Miha said
am October 11 2008 @ 7:32 am
Eu altceva nu inteleg…. din cate stiu, in scurt timp dupa neplata, telefonul nu mai poate face apeluri, respectiv contul este blocat. Sau nu?
Cristi said
am October 11 2008 @ 8:34 am
Domnu’ Alex. Eu cred ca si Vodafone ii distruge viata pt. ca insista in continuare sa recupereze creanta de la cineva care nu ia folosit o secunda serviciile. Intrebarea e cum de nu a notificat-o in 6 ani= 72 luni de abonament pe aceasta femeie firma care pretinde datoria?
Dar Vodafone, ca de altfel toate serviciile de telefonie, ii FURA pe toti abonatii. Cum? Poate luati aminte domnul Urban. Asta o stiu de la un inspector OPC care mi-a spus ca oricand i-ar da in judecata i-ar castiga dar nu e lasat sa o faca. Iata:
Oricare abonat vorbeste la telefon mai mult sau mai putin. Dupa ce mi-am vazut listingul am constatat ca 50% din convorbirile mele aveau o durata cuprinsa intre 35″ si 45″ insa ele sunt facturate la un minut. Asta pentru ca la ei furtul e reglementat:primul minut e indivizibil. Minciuni. Ei pot factura de la prima secunda insa nu o fac pentru ca profiturile de care vorbeati s-ar reduce la jumatate. Intr-o vreme chiar ma gandeam sa-i dau in judecata dar m-am gandit ca e tambalaul prea mare pentru prea putin.
Oricum e cert ca e furt pentru ca se factureaza servicii de care in realitate nu ai beneficiat. Cu alte cuvinte esti furat la “cantar” de marea si cinstita VODAFONE.
Poate puteti face o actiune impotriva acestor companii care cred ca ar trebui sa se lase cu o lege care sa-i oblige pe toti inclusiv pe aia cu fix sa factureze serviciile la secunda
ildiko said
am October 11 2008 @ 8:52 am
Daca vodafone nu a cerut 6 ani datoria, acesta nu se prescrie dupa 3 ani?
bomba said
am October 11 2008 @ 9:04 am
Sunt de acord cu Alex, nu vodafone distruge viata acelei batrane ci Gabriel. Maimult, datoriile catre odafone sunt cumparate de firme de recuperare terte, deci nu Vodafone se judeca in acest caz.
Kramer said
am October 11 2008 @ 9:17 am
Cifra de afaceri la Vodafone Romania a fost 1 miliard de EURO, nu profitul.
E o mare, mare diferenta…
maia said
am October 11 2008 @ 9:59 am
Pai si daca doamna ar trece in lumea celor drepti, de la cine ar mai recupera paguba?
Nu este o limita de timp in care sa-ti fie intrerupte servciile prestate si neachitate?
Dar oricare ar fi raspunsul la intrebari… acest articol ne spune cat de vulnerabili sunt batranii in fata profitorilor. Ce facem sa ii protejam? Sunt batrani singuri si fara aparare. Gandirea lor ajunge sa fie o gandire limitata, de copil si daca sunt lasati fara aparare in fata hienelor (ca se numesc prieteni, sau binevoitori) sunt devorati.
Valentin said
am October 11 2008 @ 10:08 am
Este o vorba: “Luxul si Prostia se platesc in Romania!” … ca peste tot de altfel …
Si eu sunt de acord cu Alex … problema nu este Vodafone ci acel individ care a pacalit batrana sa-si faca abonament.
rafy said
am October 11 2008 @ 10:15 am
Sunt absolut de acord cu faptul ca vodafone nu nu distruge nimic. Vina este jumatate cel putin a respective doamne ca a acceptat sa faca acel contract si a indvidului care a fraudat-o.
Se poate opri colectarea debitului dar nimeni de la firma de colectare nu este interesat sa o faca. Si ca sa va spun una si mai tare: vodafone probabil nici nu mai are vreo legatura cu asta. A plasat datoria sau cum se numeste la firma de colectare, acestia au platit si vodafone isi vede de treaba.
Una din firmele la care am lucrat s-a izbit de o situatie similara si exact asa a procedat partea adversa.
Plaur said
am October 11 2008 @ 1:23 pm
A face tam-tam pe tema asta, cel putin intr-un asemenea caz, mi se pare putin ,,demagogic”.
1. In primul rand, Vodafone, Cardofone, Picafone sau orice alta firma prestatoare de servicii pana la urma, nu este societate de binefacere.
2. Nu exista prezumtia de inselatorie, atata timp cat respectiva doamna a semnat contractul de buna-voie si in cunostinta de cauza. Se poate indrepta, eventual, impotriva ,,prietenului” dator, desi daca intre ei nu exista un act incheiat, cum se poate dovedi ca el a utilizat abonamentul? Pentru ca, chiar si acea recunoastere si-o poate retrage oricand, nu-l obliga nimeni si nimic.
3. Sustin si eu ca nu Vodafone face demersurile de recuperare, ci vreo firma de recuperari debite, cu obiect de activitate asemanator firmei Urban.
4. Povestile astea ,,lacrimogene” dau bine la imagine pentru ca este vorba de o pensionara, care nici macar inselata n-a fost si care oricum s-a culcat pe o ureche atatia ani, insa scoaterea ei in fata poate crea un precedent de nedorit in materia corectitudinii, incurajand si pe alti eventuali ,,doritori” sa arunce cu noroi in imaginea unei firme, care cu toate bubele ei (stiu ca are destule), in acest caz nu poate fi invinovatita.
5. Daca tot ii plangeti de mila, de ce oare Urban&Asociatii nu fac ceea ce pretind Vodafone sa faca, sa plateasca datoriile batranei si apoi sa se indrepte cu actiune impotriva cui vor, cred si sunt siguri ca merita, pe baza experientei lor de avocati de succes?!!!
Nota: NU sunt angajat Vodafone, NU sunt nici macar client in vre-un fel al Vodafone (am abonament Orange (Dialog) de vreo 12-13 ani), NU cunosc nici o persoana implicata.
Insa cunosc cate putin din legile din Romania si stiu ca acolo unde exista o datorie, cineva trebuie sa plateasca. Pentru ca de la astfel de datorii mici pana la uriasele datorii anulate in industrie, intr-un fel sau altul ajung sa fie platite la un moment dat tot de noi (daca nu-si recupereaza datoria, Vodafone gaseste un mod de a o scade din impozitele platite statului, de a o include in costuri, etc)
Just me said
am October 11 2008 @ 9:12 pm
E normal ca Vodafone sa recupereze suma aceea cumva. Haideti sa luam toti bani imprumut de la banci si sa giram prietenii iar apoi lor sa nu le mai pese de nimic ca ne ‘iarta’ bancile sau companiile catre ei.
FLORIN CRISTEA said
am October 11 2008 @ 9:59 pm
SA SE DUCA CU ” AMICUL” LA VODAFONE SI SA PREIA DUMNEALUI CONTRACTUL CU TOT CU DATORIE..CARE-I PROBLEMA..??? NICI PENTRU FRATE NU FACI IN ZIUA DE ASTAZI ACTE DE BINEFACERE….
Anton said
am October 12 2008 @ 5:57 pm
Inca un articol prost.
Doamna cu pricina sa il invinuiasca pe “prieten” nu Vodafone.
Sincer, nu vad cum poti gandi ca Vodafone este vinovata in acest caz.
Ei furnizeaza servicii contra cost. Ei nu sunt institutie de caritate. Cineva a vorbit acele minute, cineva trebuie sa le plateasca. Este o lipsa de informare tipic romaneasca: noi inca mai credem ca un contract este ceva banal, ce nu trebuie luat in seama, o semnatura data pentru un prieten, o hartie fara valoare. Acum invatam pe pielea noastra ca un contract este mai mult decat atat.
Iar dumneavoastra, domnule Urban, nu aveti nici o sansa la parlament cu astfel de articole populiste.
Alana said
am October 13 2008 @ 9:20 am
Domnule Urban, inainte de a acuza, v-as ruga sa va ganditi la modalitatea de recuperare: Operatorul de telefonie “vinde” suma restanta catre firma recuperatoare. Vodafone isi recupereaza cei 5 lei pe care titularul ii avea datorie la el.firma x de recuperare aplica penalizari si se ajunge de la 5 lei la 50000 lei. Apoi fac demersurile pentru recuperarea celor 50000lei.
In plus, o alta rugaminte pe care o am, din respect pentru cei care va citesc periodic si pentru cei care, ca mine, ajung aici cand si cand,sa scrieti corect gramatical, intrucat “asi” nu reprezinta altceva decat pluralul de la “as”- “cel mai bun, A-ul acela de la carti s.a.m.d”, nicidecum o particula a conditionalului optativ!
Multumesc!
kryna said
am October 13 2008 @ 10:07 am
buna,
si eu m-am judecat timp de un an cu orange-ul.
mi-am angajat avocat care sa ma reprezinte pt ca mi-a explicat cum stau lucrurile..adica: ceea ce numesc ei “penalitati” nu sunt leagle.
sa va explic:am avut o factura neachitata la orange de 290 lei.nu am mai platit-o, m-au anuntat ca mi se va inchide de ot abonamentul si voi fi data in judecata pt neplata.intr-adevar, m-au dat in judecata, dar numai dupa in prealabil mi-au dublat suma de plata…cica asa se face.
ok…pana la prima dat de proces la care nu m-am prezentat suma dublata o data in urma cu 3 luni mi-au dublat-o din nou(ajunsesem la 1160 lei plus cheltuieli de judecata=1280 lei).
a inceputal doilea proces, din nou s-a dublat suma.
la al treilea cand aveam deja de plata 2980 lei cu toate dublarile si penlizarile si cheltuielile de judecata, am trimis avocatul.
s-a judecat procesul de 3 ori. nu am mai platit nimik pana la urma. de ce?????
pt ca acele penalizari nu sunt legale, cheltuielile de judecat trebuie suportate de ei pt ca ei m-au dat in judecata si eu pierdut procesul si au pierdut si din cauza faptului ca acele firme de colectare debite nu sunt legale.
am ajuns sa se implineasca cei 3 ani de la inceputul calvarului cu orange-ul chiar inainte de ultimul proces. asa ca mi s-a subscris datoria de 290 lei e care o aveam fata de ei.
asa ca ….multa bafta la toti cei care ajungeti in situatia mea.
ar fi indicati sa-mi urmati exemplul.
Gabi said
am October 13 2008 @ 11:23 am
Kryna ai PERFECTA DREPTATE!!!
Din fericire lucrez in domeniul telecomunicatiilor si pot sa confirm ceea ce ai scris si tu si anume ca PENALIZARILE la facturile restante in ROMANIA sunt ILEGALE!!!
Toate contractele comerciale sunt ILEGALE adica nu mai respecta ce a impus fosta ANRCTI, actuala ANCT
Am fost abonat CONNEX inca din 1996 pe vremea cand eram student si atentie ABONAMENTELE se faceau ILEGAL si atunci ptr ca se faceau doar cu buletinul..dar deh atunci se alerga dupa clienti si nu mai contau actele.Principalul concurent nu facea asa ceva.
In anul 2002 cand mi-am luat un apartament pe numele meu primesc instiintare de la Musat si Asociatii ca am datorii catre Conex de aproximativ 7 mil de lei (factura restanta fiind doar de 1,5 mil),pentru ca eu am cedat fizic sim-ul unui amic de al meu care a Uitat sa mai plateasca Factura.
Acestea sunt proceduri de camatarie, care sunt legalizate de justitia din Romania fara ca nimeni sa se sesizeze.
La mine nu a fost problema ca nu am avut bani ca sa plateasc aceasta suma,am facut-o imediat cu lehamite si scarba catre acest Operator, pentru ca nu a fost in STARE sa ia legatura cu mine si sa ma informeze de aceasta restanta! (aveau adresa unde locuisem inainte)
Dupa COD NUMERIC PERSONAL poti sa afli multe…daca nu sa le trimitem kit-ul de pe ODC sa caute acolo nesimtitii…SA LE FIE RUSINE CA s-au transformat in societate imobiliara!!!
Cei care sunt Pro sa plateasca in continuare salarii de zeci de mii de euro catre procurori ca ei inhate in continuare bani de la Populatie.
Asa CEVA NU EXISTA IN EUROPA!!!
Lucia said
am October 13 2008 @ 12:45 pm
D-le Urban dupa cum vedeti nimeni nu va da dreptate! Incepeti din ce in ce mai mult sa semanati cu d-l Diaconescu de la OTV! Penibil!
Gabi said
am October 13 2008 @ 3:01 pm
Lucia mai citeste si ce posteaza altii…asta asa pentru cultura ta generala…eventual mai pune mana pe niste carti…
Plaur said
am October 13 2008 @ 8:02 pm
Sunt de acord ca intara asta se fura pe rupte si pe fata, trebuiesc scoase la iveala mecanismele prin care diferite firme isi inseala clientii mai mult sau mai putin legal.
Insa e o distanta mare pana la a instiga la neplata, doar asa din principiu, din spirit de fronda. FIecare caz are specificul lui si trebuie judecat prin prisma caracteristicilor particulare pe care le prezinta. Nu putem generaliza.
Nu putem spune: hai sa nu mai platim datoriile la apa, gaze, lumina, hai sa circulam cu RATB-ul fara bilet, hai sa consumam de toate, sa nu platim, apoi cand vine scadenta si suntem luati la rost, ,,pac la Rasboiul!” (adica scriem la Urban si aratam ce victime suntem si ce misei sunt cei ce ne cer banii).
Judecati fiecare caz obiectiv si nu mai generalizati! Pentru ca altfel se ajunge la anarhie, nu la justitie, nu la dreptate sociala. Revolutiile sunt bune doar cand sunt drepte!
Plaur said
am October 13 2008 @ 8:06 pm
A propos, cer scuze pentru ,,intara” in loc de ,,in tara”, insa sunt de acord total cu persoana care atrage atentia ca gramatica limbii nu accepta derogari.
Utilizarea Internetului nu trebuie sa ne transforme in analfabeti. Unele greseli, datorate vitezei, sunt scuzabile, insa nu ne e permis sa schilodim limba cu mesaje pline cap-coada cu greseli!
Scuze pentru ,,off topic”, dar …. ,,parerea mea”!
rafy said
am October 14 2008 @ 10:46 am
penalizarile sunt perfect legale cata vreme ai semnat un contract in care sunt specificate.
nu l-ai semnat sa se sepele cu el pe cap
Mihai said
am October 15 2008 @ 9:06 pm
Majoritate ati aparat vodafonul si ati vazut CORECT, ca vina e aceluia ce se angajeaza si nu plateste.
Ne pare tuturor rau de batrana, dar ar fi trebuit sa vorbeasca cu magaru’ ce vorbeste da’ nu plateste.
Nu sant sigur de loc ca povestea nu a sarit amanunte, adica solicitari de plata aruncate la cos.
Datoria nu se sterge, pt. ca magaru’ a vorbit si batranica primea facturi, care nu stia cum sa lichideze, SAU, credea ca erau platite.
Ma mir de pozitia d-lui Urban (in acest caz) care noi toti stimam F.MULT.
cosmin said
am October 15 2008 @ 10:02 pm
Domnule Urban,
Noi, membri ai site-ului dumneavoastra, consideram ca trebuie sa ne exprimam in mod liber parerea fata de afirmatiile facute aici.
“Asistenta pentru consumatori” am crezut ca este un loc de intalnire al consumatorilor si nu un site unde sunt STERSE opiniile contrare detinatorilor acestui portal.
Cu respect,
Cosmin
Rose said
am October 16 2008 @ 1:03 am
Situatia asta e ca si atunci cand ai face un credit la banca , dar banii pe care i ei cu imprumut nu i folosesti tu ii dai unui prieten ca are nevoie de suma respectiva .
Titular de credit si supus conditiilor contractului respectiv esti tu persoana care ai primit imprumutul .Asa ca daca nu platesti rata lunara in nici un caz banca nu va trage de prietenul caruia tu de buna credinta si nesilit de nimeni i ai dat banii.Responsabil de respectarea conditiilor contractuale este persoana care a semnat contractul.Ce ai facut tu mai departe cu banii e strict problema ta .Problema multora dinte noi e cu totul alta : e greu sa recunoastem atunci cand gresim e mult mai usor sa facem pe altul vinovat de greseala noastra.
Trebuie sa fim constienti ca indiferent de natura contractului ,atunci cand semnezi insemna ca iti asumi atat drepturile cat si obligatiile ce decurg din contractul respectiv .Restul de detalii sunt nesemnificative ca e Vodafon ,ca e o batrana etc putea fii orice alta firma si o persoana de o cu totul alta varsta etc, chiar sunt detalii lipsite de importanta.Conflictul si problema este strict intre batrana si persona caria dansa i a permis cu bunastiinta sa folosesca serviciul Vodafon.
Nu tin nici cu Vodafon nici cu batrana ,ma deranjeaza faptul ce ne e greu sa fim corecti si sa privim obiectiv lucrurile . De cele mai multe ori ne e mult mai comod sa apelam la latura emotionala, sau sa incercam sa lovim in cineva care ni se pare noua ca are ceva mai mult ca noi( dar poate ca a facut si ceva bun firma asta ???)
Parearea mea e sa faceti abstractie in analiza acestei situatii de persoanele implicate si sa le catalogati ca 2 necunoscute respectiv X si Y sa vedem atunci cine o sa vi se para vinovat
PS .ex de dat ar fi mult mai multe cel cu creditul e primul care mi a venit in minte
Cu respect si toate cele bune
Rose said
am October 16 2008 @ 1:40 am
Inca ceva ce nu se mentioneza in articol ar fi de ex cel putin din ce imi amintesc ca pe contactele vechi se mentioneza suma de 300 usd in cazul rezilierii anticipate sau nerspectarii contractului .Din moment ce semnezi esti bun de plata.Eu zic ca din “ecuatie” lipsesc unele detalii.
Penalitatile sunt discutabile.Ele pot face obiectul unui proces care va stabili daca sunt sau nu justificate.
daca activitatea pe care o desfasurati are ca obiect recuperarea debitelor ar trebui D le Urban sa stiti daca aceste penalitati au sau nu suport legal si de ce nu chiar sa i dati batranei in cauza un sfat cum ar putea iesi din aceasta situatie .Experienta in domeniul ar trebuie sa si spuna cuvantul . Nu cred ca e primul caz care se intampla sau de care ati aflat.
Cu tot respectul
Rose
Liviu said
am October 16 2008 @ 11:06 am
Nu am vreo legatura cu Vodafone, Orange, Cosmote sau Zapp. Dar avind in vedere experienta “delcarata” a d-lui Urban, nu pot decit sa trag concluzia ca acest articol este scris la comanda!
Refuz sa cred ca un astfel de articol poate fi publicat in mod absolut dezinteresat!!!
Se intelege de ce.
Numai bine.
Eugen said
am October 16 2008 @ 11:12 am
Bai Liviule
Ce articol scris la comanda ba nebunule ? ce nu intelegi ca Vodafone vrea sa dea o femeie in varsta afara din casa desi ea nu a fost niciodata clienta a acestor hoti ? ce scris la comanda hai ? daca era maica-ta femeia asta tot asa mai guitai ?
Este plina tara asta de cretini
Ovidiu said
am October 17 2008 @ 2:14 pm
Din articolul de mai sus plus comentarii deduc mai multe lucruri interesante:
1. Dl Urban are un stil grosolan de a incerca sa manipuleze opiniile cititorilor ,presupunand ca(si sincer, imi pare rau ca de fiecare data cand trec pe aici sa citesc articolele populiste si ineptiile debitate de unii, care se lasa dusi de nas, cresc numarul vizitatorilor si rankingul blogului. Alex si alti cativa nu se incadreaza mai sus, dimpotriva, keep it up!):
- nu stim care e diferenta intre PROFIT (cu majuscule, asa cum e scris si in post) si venituri!
- nu stim ca o factura se prescrie dupa 3 ani, iar datoria a fost de fapt urmarita de Kasolvenzia (EOS) sau alte firme care se ocupa cu asa ceva;
- nivelul unei companii este relevant in a comenta astfel de cazuri in mod rational (si nu populist).
2. Unele persoane care il sustin pe Dl Urban (sau sunt chiar dansul), ascunse sub pseudonime ca “painkiller” sau “eugen”, acuza orice comentator anti-Urban ca este angajat al (si aici citez doar din ce am citit pana acum): Nokia, Vodafone, diverse banci, Ford parca, etc, in lipsa de alte argumente trecute prin sita ratiunii, nu a natiunii.
3. Desi avocat, Dl Urban sunt sigur ca intelege valoarea unui contract, si ca “verba volent, scripta manent”, exact motivul pentru care pensionara din poveste este acum pusa in fata faptului implinit: ea este titulara contractului, iar cutarescu, autorul tepei, nu are nici in clin nici in maneca cu vodafone.
4. Repet, desi avocat, Dl Urban stie probabil ce poate insemna un precedent, atat in domeniul juridic, cat si pur si simplu la nivelul maselor: daca doamna din poveste este pasuita, maine va fi coada la Vodafone cu oameni carora le-a murit soacra si au dat banii de factura pe inmormantare, au cumparat bilet la loto si ar fi platit factura din castig, dar n-au nimerit numerele, etc. Poate suna cinice exemplele, dar odata precedentul creat, cum veti decide limita intre buna credinta, rea vointa, ghinion sau pur si simplu prostie?
Andra said
am October 17 2008 @ 2:18 pm
Dupa ton, dar si dupa exprimare, as putea sa jur ca Eugen e chiar… dl Urban!!!!
PS. Daca era mama femeia asta (trecind peste faptul ca mama nu e atit de credula incit sa faca abonament pe numele ei), i-as fi platit eu datoria si apoi mergeam la “prieten” sa imi recuperez banii.
PPS. penalizarile nu pot fi mai mari decit suma de plata, prin uramre ori omu’ a avut de platit mai mult de 700 – 800 lei, ori Vodafone incearca sa vada daca ii merge cu cei 4.500, caz in care poate fi atacat drastic (verbal e suficient, am cunostinte care s-au trezit cu astfel de penalizari la Orange, care au scazut subit dupa discutii in care cuvintul “lege” aparea de mai multe ori).
Liviu said
am October 17 2008 @ 5:16 pm
Eugen (daca te numesti asa), ai dreptate: “Tara aceasta este plina de cretini”. Mai adaug eu: si de manelisti! (desi este off-topic, daca stii ce inseamna)
De prima chestiune (tara plina de cretini) iti dai seama citind comentariile postate pe acest blog, cu exceptia citorva (evident cele contra articolului). De a doua chestiune iti dai seama iesind pe strada.
In privinta ‘guitatului’ nu am comentarii dar nici nu pot sa-ti dau dreptate. Imi pare rau, fiecare se exprima asa cum poate/stie.
Daca este ceva ce n-ai inteles din ceea ce a scris Ovidiu, Andra sau eu, te rog sa spui astfel incit ideile sa fie rescrise cu cuvinte simple, pe intelesul tau.
Altfel, weekend placut!
Andreia said
am October 18 2008 @ 7:16 pm
acum 4 ani am facut 2 abonamente la Connex. unul pe numele meu si unul pe numele mamei. pe ambele am incetat sa le mai platesc la un moment dat. dupa 2 ani de zile de la ultima plata a facuturii, mi au venit 2 plicuri acasa cu somatii de plata in valoare de 300 ron, respectiv 360 ron pt cel de al doilea abonament. am platit ambele sume prin depunere numerar la BRD in contul pe care l-am gasit in somatie (depunderi diferite pt fiecrae abonament) si am trimis prin fax copia depunerii (nr. de fax gasit tot pe somatie). acum, dupa inca 2 ani primesc o alta somatie doar pt unul din abonamente cu suma de plata de 500 ron. din pacate, dovada platii nu o mai am
si nu stiu ce sa fac… m-am interesat la BRD sa scot din arhiva copia dovezii de plata, dar imi trebuie data exacta cand s-a facut depunerea, lucru pe care oricat m-as stradui, nu mi-l amintesc.
in nici un caz nu-mi doresc sa mai platesc INCA ODATA aceasta suma.
Va rog sa mi dati un sfat. cum sa procedez?
Iulian Urban said
am October 19 2008 @ 11:44 am
Uite solutia
http://www.urbaniulian.ro/2008/06/19/cum-procedam-cand-ni-se-cere-plata-unei-restante-de-catre-o-agentie-de-colectare-debite-strategia-de-validare-a-restantei/
ildiko said
am October 21 2008 @ 9:22 am
Penalitati de 4500 lei, chiar este legala penalitatea mai mare decat prejudiciul? Datoria nu se prescrie dupa 3 ani?(prezentarea cazului este destul de confuza, nu se stie cat are de platiti in total, pe ce perioada, de ce nu mai exista cale de atac la executarea silita etc.. etc..).
Imi pare rau de batrana.
De azi numerele de telefonie mobila sunt portabile, dar nu s-a rezolvat problema identificarii retelei in care se afla numarul.
doru imre said
am August 18 2009 @ 8:51 pm
de unde credeti ca vodafone a realizat aceste profituri uriase ? din serviciile de tot cacatu si peste masura de scumpe comparativ cu oferta.eu am de cativa ani telefon cu cartela si primesc foarte des tot felul de oferte de cacat care mai de care mai cretie fara ca cineva sa-si puna intrebarea daca merit sau nu sa fiu deranjat.
traian said
am May 24 2010 @ 7:43 am
salut am si eu o problema asemanatoare in iulie 2008 am facut un contract cu vodafone decit ca am facut cu o adeverinta de la primarie si buletinul .o adeverinta ca locuiesc in comuna respectiva acum zic ca imi fac executare silita pentru 1300 de lei pot oare cei de la top factoring sa faca o executare silita pe baza unei adeverinte ca locuiesc in conuna respectiva astept un raspuns
puiu said
am December 12 2011 @ 4:49 pm
noi santem de vina , nu batrana , sau vodafone ,si prietenul , toti romani sant de vina , pentru crearea de abonamente la toate retelele de telefonie