Apel al lui Urban Iulian catre mamicile din Romania : haideti sa schimbam legea indemnizatiei pentru copii !
Dupa ce a citit acest material
http://www.urbaniulian.ro/2008/09/22/o-botosaneanca-lupta-in-justitie-pentru-indemnizatia-copiilor-ei-gemeni/
Malic Mihaela din Dorohoi mi-a trimis acest mesaj :
Comment:
si eu sunt mama de 2 gemeni,din dorohoi,nascuti prematuri pe 3 iunie 2008 in torino italia,in prezent sunt in dorohoi,in afara problemei indemnizatiei,eu am avut si problema certificatelor de nastere,am platit vaccinurile,si 2 luni nu am avut dreptul la asistenta medicala pentru copii,as vrea sa stiu cum este posibil sa lasi 2 copii nascuti prematur la 7 luni de 1.340kg respectiv 1.700 fara un document de unde sa rezulte codul numeric sau sa aiba cel putin dreptul la asistenta medicala,unde traim???in europa???unde sunt drepturile copilului???pot da in judecata statul roman???multumesc
Joi 09/10/2008, mai multe familii cu gemeni si tripleti au protestat in fata Guvernului pentru a atrage atentia ca legea care prevede acordarea indemnizatiei la nastere nu face referire la cazurile cand mama aduce pe lume gemeni si au amenintat ca vor da in judecata statul pentru a obtine fonduri pentru toti copiii, nu doar pentru unul singur cum prevad normele in vigoare.
Deja o prima familie care are gemeni, s-a adresat echipei de la www.AsistentaPentruConsumatori.ro pentru a depune actiune in Justitie astfel incat vreau sa laud faptul ca, MAMICILE DIN ROMANIA se demonstreaza a fi cu adevarat niste romani deosebiti, pentru ca au un curaj si o determinare care trebuie sa o spunem ne lipseste multora dintre noi, barbatii !
De altfel, la putin timp dupa terminarea pichetului din fata Palatului Victoria, Curtea de Casatie si Justitie (ICCJ) i-a dat castig de cauza Ionelei Danciu care a dat in judecata Directia Muncii Alba, in 2006, intrucat primise indemnizatie doar pentru un singur copil.
Vreau sa subliniez faptul ca, aceasta hotarare data de ICCJ pentru care Ionela Danciu ar trebui sa se aleaga cu o statuie, pentru ca vreau sa o laud intrucat nu s-a lasat invinsa de sistem si nu a acceptat sa fie calcata in picioare ea, dar mai ales copii ei, pentru ca, pana la urma fiecare din noi luptam pentru copii nostri.
Ei bine, intrucat in sistemul de drept din Romania, hotararile judecatoresti nu constituie izvoare de drept, aceasta hotarare data de ICCJ este benefica doar Ionelei Danciu, pentru ca, toate celelalte circa 4000 de familii care au gemeni sau tripleti din aceasta tara, vor trebui sa treaca prin furcile caudine ale proceselor care sa obtina aceste drepturi.
Senatorii , demonstrand cat de putin le pasa de romani, au decis, luni 06/10/2008 , diferentierea cuantumului indemnizatiei pentru cresterea copilului pentru nasterile de gemeni, tripleti si multipleti si au dispus ca diferentierea cuantumului indemnizatiilor pentru cresterea copilului sa se faca astfel: 600 lei pentru nasterile simple, 800 lei pentru nasterile gemelare si 1.000 lei pentru nasteri de tripleti sau multipleti.
Adica, ei considera viata a doua sau trei minuni de bebelusi, la KILOGRAM, pentru ca altfel nu se explica cum pot sa fie atat de nesimtiti incat , in loc sa modifice legea si sa dea cate 600 de ron pentru fiecare copil nascut indiferent de faptul ca sunt gemeni, tripleti sau qvadrupleti, ei le dau sume la KILOGRAM !
Am un sfat si o propunere pentru toate mamicile din Romania , chiar si pentru cele care nu au gemeni sau tripleti :
HAIDETI SA FACEM O PETITIE, SA STRANGEM SEMNATURI SI ADEZIUNI si pentru ca tot suntem in campanie electorala, adica in perioada aceea fasta care vine odata la 4 ani in care suntem bagati in seama, si sa le cerem parlamentarilor, sa modifice legea astfel incat sa se tina cont si sa se acorde indemnizatie de nastere fiecarui copil nascut !
Va propun ca toate mamicile care sunt de acord cu aceasta initiativa, sa postati in continuarea acestui material, sa va spuneti numele si prenumele precum si localitatea de domiciliu + judetul, insotita de mentiunea " sustin aceasta initiativa".
Eu voi strange si voi printa aceste adeziuni si le voi duce la Senat si Camera Deputatilor [ pentru ca nu ma astept la nici o sustinere din partea mass-media care nu isi vad decat interesul lor direct sa faca rating ] si le vom spune parlamentarilor :
VRETI VOTURILE NOASTRE ? DEMONSTRATI CA LE MERITATI SI MODIFICATI LEGEA ASA CUM VREM NOI CONTRIBUABILII , NU LA MISTO.
Va astept urgent adeziunile si semnaturile.
Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































daniela.m said
am October 10 2008 @ 12:59 pm
sunt in totalitate de acord si cu aceasta ocazie vreau sa mai ridic o problema…si anume alocatiile pentru copiii care depasesc varsta de 2 si respectiv 3 ani si care este in suma de 40 ron…cum presupun domnii parlamentari ca acesti bani ajung pentru haine, mancare, rechizite…etc, deci cred ca pe langa indemnizatiile nemaipomenite pe care statul le acorda tinerelor mamici si anume cei 800 ron lunar care oricum nu acopera nici 30 % din nevoile unui copil mic…ce se intampla cand copiii cresc si categoric ai nevoie de mult mai multi bani pentru a le sustine un trai decent si o educatie corerspunzatoare…cu 40 ron???????
ALINA SANDU said
am October 10 2008 @ 1:00 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA…si oricare alta ar mai veni in ajutorul copiilor si al mamelor.
Felicitari Ionelei Danciu!!!
Alina Sandu
ioana said
am October 10 2008 @ 1:02 pm
Sustin aceasta initiativa!
Ioana Maria Ghioc,loc. Nasaud, Jud. Bistrita-Nasaud!
Copii au dreptul la viata (si la una decenta)si la o educatie!Fiecare copil are acest drept!
ionita adrian said
am October 10 2008 @ 1:04 pm
sint tata de gemeni si sustin modificarea legii. nu se poate trai cu 1000 lei mama si doi copii
Irina Chiper said
am October 10 2008 @ 1:05 pm
Irina Chiper, Brasov,BV, – SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
ionita adrian said
am October 10 2008 @ 1:06 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
CALARASI , JUD CALARASI
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 1:06 pm
Va multumesc si astept sustinerile voastre masive.
Si sotia mea Mihaela Urban sustine total aceasta initiativa, chiar daca nu este mamica de gemeni !
Haideti , mamicilor demonstrati ca sunteti cu adevarat MOTORUL schimbarilor din aceasta tara !
faceti-ne mandri pe noi barbatii care , suntem mai lipsiti de curaj si initiativa decat voi !
bors daniela said
am October 10 2008 @ 1:11 pm
Sustin aceasta initiativa!
Daniela Bors
Jud. Neamt
Copiii trebuie sa fie prioritate pentru noi toti!Ei reprezinta viitorul,un viitor mai bun sper pentru copiii nostri.
FELICIA RUSU said
am October 10 2008 @ 1:12 pm
Ma numesc Felicia Rusu, sunt din Bucuresti si sustin aceasta initiativa. Am un baietel in varsta de 3 ani. E greu cu un copil, dar cu 2 sau 3! Sper sa adunati cat mai multe adeziuni.
Felicia Rusu, o mamica din Bucuresti
Marinescu Razvan said
am October 10 2008 @ 1:12 pm
Marinescu Razvan, Bucuresti, sustin aceasta initiativa.
alina militaru said
am October 10 2008 @ 1:14 pm
sustin aceasta initiativa, mai mult de atat cred ca ar trebui sa se mareasca si indemnizatiile pe care statul le acorda tinerelor mamici.
Turturea Daniela said
am October 10 2008 @ 1:14 pm
Turturea Daniela, Bucuresti
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA.
beti said
am October 10 2008 @ 1:16 pm
” sustin aceasta initiativa”
Si oricare alta poate ajuta copii sa se dezvolte sanatos, sa fie fericiti, inconjurati de dragoste.
Am doua fete superbe si le doresc tuturor fericirea mea.
Mirela Dicu said
am October 10 2008 @ 1:18 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA. Este inadmisibil de crescut un copil cu banii care sunt alocati in acst moment. MIRELA DICU, Bucuresti.
O viitoare mamica said
am October 10 2008 @ 1:19 pm
Stimate Domnule Iulian Urban,
va urmaresc activitatea zi de zi, citesc newsletter-ele cu interes si va felicit pentru tot ceea ce faceti. E de apreciat initiativa de a sprijini mamicile, dar ma intreb, semnaturile si adeziunile acelor mamici sub acoperisul carei organizatii vor fi protejate de “furia” parlamentarilor? Intentionati sa formati Partidul Mamiclor din Romania?
Semnat:
O viitoare mamica
( stiu ca sunteti o persoana foarte ocupata dar tare mi-as dori ca dumneavoastra personal sa cititi aceste randuri )
ion cornelia said
am October 10 2008 @ 1:21 pm
Da, suntem de acord; succes!
Stamatie Laura said
am October 10 2008 @ 1:23 pm
sustin aceasta initiativa !!!
Stamatie Laura, Bucuresti
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 1:27 pm
MAMICILOR
VA ROG SA NU UITATI SA TRECETI SI LOCALITATEA SI JUDETUL DE UNDE SUNTETI !
CA SA NU NE TREZIM CA VOR SPUNE PARLAMENTARII CA LISTELE VOASTRE DE ADEZIUNI SUNT INVALIDE !
VA ROG FRUMOS !
bone bianca said
am October 10 2008 @ 1:31 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!!!
bone bianca said
am October 10 2008 @ 1:33 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
BONE BIANCA, TIMISOARA, JUD TIMIS
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 1:33 pm
Multumesc Bianca
Geta said
am October 10 2008 @ 1:35 pm
sustin aceasta initiativa si sper sa reusim o modificare. Mamica de gemeni
Ana Matei said
am October 10 2008 @ 1:36 pm
Am doi baietei pe care ii creste mama pentru ca eu muncesc 14 ore pe zi ca sa le pot oferi toate lucrurile de care au nevoie mai putin prezenta mea in copilaria lor. Cel mare are 22 de luni si cel mic 6 luni. Am stat acasa doar 4 saptamani dupa ce am nascut, sunt atat de obosita ca nici nu stiu ce m-a lovit … As fi stat acasa macar sase luni dupa ce am nascut, dar din banii pe care ii primesc de la stat nu pot sa-mi platesc rata la banca si sa-mi cresc copiii.
Iubesc Romania dar urasc statul roman.
Sustin aceasta initativa.
Ana Matei
Bucuresti
alina militaru said
am October 10 2008 @ 1:36 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA,
Galati, jud. Galati
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 1:37 pm
Raspuns pentru ANA MATEI
Excelenta sintagmna cea spusa de tine
Iubesc Romania dar urasc statul roman.
Cred ca o sa o folosesc in campania electorala pentru ca acelasi lucru il resimt si eu !
BATINCU STEFANIA said
am October 10 2008 @ 1:37 pm
Sustin aceasta initiativa!!!
Este revoltator ce vor sa faca din noi acesti oameni fara suflete. Oare ei ar putea sa-si creasca copii cu aceste sume? Oare nu le este rusine sa se priveasca in oglinda si sa priveasca oamenii de rand in fata?
Stefania Batincu-Iasi
Scarlat Raluca said
am October 10 2008 @ 1:38 pm
Toate femeile ar trebui sa sustina aceasta cauza!!!!!
In viziunea d-lor parlamentari doar pensiile si salariile lor sunt importante. Daca au pensii de peste 30000 RON, … va dati seama ce salarii au????????? Asa ca, … ce importanta au copii fraierilor care ii voteaza? Pot creste si fara vitamine si cu haine de la fratii lor mai mari!!!!
… Sa fim seriosi, nimeni nu va schimba situatia asta, poate doar o va inrautatii.
… Tara arde, parlamentarii se piaptana!!!!
Baracn Florentina said
am October 10 2008 @ 1:38 pm
Sunt de acord cu aceasta petite si felicitari inca odata doamnei Ionelei Danciu.
Ioana said
am October 10 2008 @ 1:41 pm
sustin aceasta initiativa
Ioana Frent
Cluj-Napoca
Cluj
ROTARU IONELA said
am October 10 2008 @ 1:41 pm
Sustin aceasta initiativa !
Rotaru Ionela – Bucuresti
NICU ELENA said
am October 10 2008 @ 1:41 pm
Sustin aceasta initiativa. Si nu este singura problema . Eu trebuie sa cresc 2 baieti singura, pentru ca soarta a facut sa ramin vaduva la 34 ani, iar pensia de urmas pentru cei 2 copii este o bataie de joc.
Nicu Elena- Iasi
Catana Camelia said
am October 10 2008 @ 1:42 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
Bucuresti
me said
am October 10 2008 @ 1:44 pm
Va sustin 100 %, poate reusiti sa schimbati legea.
Monica Ionescu, Bucuresti
Emanuel said
am October 10 2008 @ 1:44 pm
Sunt de acord cu initiativa domnului Urba Iulian si de asemenea consider ca cei mici au nevoie de o alocatie mai mare de 400 RON dupa ce trec de varsta de doi ani. Poate domnii parlamentari ar fi putut rupe un pic din pensiile lor babane pt cei mici. Halal mai incurajeaza`statul natalitatea si tanara generatie.
Scarlat Raluca said
am October 10 2008 @ 1:44 pm
Imi cer scuze, am uitat sa-mi trec adresa:
Scarlat Raluca, Bucuresti, sectorul 3.
otilia braila said
am October 10 2008 @ 1:45 pm
Otilia Braila,
Bucuresti, sect 1,
1 copil 13 luni
sustin aceasta initiativa!!!!
Lupu Bianca Ramona said
am October 10 2008 @ 1:45 pm
Sustin Aceasta Initiativa
Sibiu -Sibiu
Elena said
am October 10 2008 @ 1:46 pm
Mda…ce sa zic numai vorbe…de parca pe acest domn Urban…il intereseaza de noi…nu se va schimba nimic, sunt alte prioritati in romania….eu am mai participat la astfel de campanii…dar toate au fost fara rezultat….in fine…minciuni….
Mari Moisuc said
am October 10 2008 @ 1:49 pm
Sunt foarte de acord cu aceasta initiativa!
felicitari Iulian…
Eu am o fetita si astept al doilea bebelus.
mari
Brasov
Arhire Mihaela said
am October 10 2008 @ 1:50 pm
Continuati lupta pentru ca noi va sustinem.
Georgescu-Vladareanu Andreea said
am October 10 2008 @ 1:51 pm
Sustin aceasta initiativa!
(1 copil – 6 luni)
Brasov
Elena said
am October 10 2008 @ 1:51 pm
Elena Danciu, 28 de ani – 1 copil(baiat) de 4 luni, Tulcea…incerc si acum…poate..poate se schimba ceva, Sustin campania!!!!
Moholea Daria said
am October 10 2008 @ 1:51 pm
Sustin aceasta initiativa! Eu am un fiu de 5 1/2 luni si ma gandesc cat de greu trebuie sa le fie mamicilor cu gemeni sau tripleti! Sper sa se schimbe ceva in viitorul apropiat!
iulia varga said
am October 10 2008 @ 1:52 pm
sunt de acord cu toate mamicile si taticii ca nu se poate trai asa cu sumele acordate de ei si e sfidator ca ei voteaza pensiile si salariile lor de parlamentari asa de exorbitante si nu se gandesc si la noi iulia varga galati
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 1:52 pm
Raspuns pentru SCARLAT RALUCA
Nu merita sa gandim asa; daca nici acum in campanie electorala, adica odata la 4 ani cand contam si noi in fata politicienilor, nu actionam si nu le cerem sa ni se dea drepturile pretinse, atunci cand o sa o facem ?
De ce sa aleg sa fiu pesimist cand POT SA GANDESC POZITIV SI SA NE CANALIZAM ENERGIILE PENTRU A SCHIMBA O LEGE STRAMBA ?
Nu , eu vreau sa cred ca UNITI SUNTEM PUTERNICI si va invit sa credeti in acest lucru si voi !
Lupan said
am October 10 2008 @ 1:52 pm
Sustin aceasta initiativa!
Lupan Calina
Targovite – judet Dambovita
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 1:54 pm
Raspuns pentru Elena
Daca esti pesimista si nu ai incredere in aceasta initiativa, te rog sa intelegi ca NU AI DREPTUL sa ceri altor mamici care VOR SA LUPTE sa nu o faca.
Daca nu existau mamici precum Ionela ASTAZI NU AM FI VORBIT DE PRIMA FEMEIE, PRIMA MAMICA DE TRIPLETI CARE A DISTRUS MITUL INVINCIBILITATII LEGILOR PROASTE.
Daca nu esti de acord te rog sa nu ne insufli si noua acest pesimism pentru ca nu il vrem
Iuliana said
am October 10 2008 @ 2:01 pm
Buna ziua,
sustin din tot sufletul aceasta initiativa. Si eu am crescut gemeni, care acum au 25 de ani si stiu ce greu este sa-i cresti si s-i intretii. Daca generatia mea nu a beneficiat de anumite ajutoare pentru cresterea copiilor, doresc din tot sufletul ca macar mamicile tinere sa fie ajutate, sa poata creste copii sanatosi.
Iuliana
OANA ROTARU said
am October 10 2008 @ 2:03 pm
Acelasi lucru ar trebui facut si pt aprobarea indemnizatiei de crestere copil la nivelul de 85% din salariu sau minim 600 lei (la alegerea mamei).
OANA ROTARU said
am October 10 2008 @ 2:03 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Zaharia Alina said
am October 10 2008 @ 2:07 pm
Sustin aceasta initiativa.
Zaharia Alina, Giroc, Jud. Timis
BALINT JUDIT said
am October 10 2008 @ 2:09 pm
Sustin aceasta initiativa. Inca odata se dovedeste ca legile sunt facute prost, negandite din toate aspectele.
Cand se nasc gemeni sau tripleti, unul nu este intreg, celalat 1/2 si al treilea 1/3, dupa cum au calculat cu atata precizie domnii parlamentari!!
Elena MURARU said
am October 10 2008 @ 2:09 pm
Sustin aceasta initiativa
Alina said
am October 10 2008 @ 2:11 pm
Am si eu insa o nemultumire: nu sunt de acord cu aceasta suma fixa. De ex o persoana cu un salariu net de 3000 ron si care lucreaza de 10 ani si a contribuit in toti acesti ani cu % aferent din salariu nu mi se pare corect sa primeasca aceasta suma modica. Eu preferam varianta cu 85% din salariul brut.
Imi pare rau daca nu e toata lumea de acord insa aceasta este parerea mea. Cred ca cel mai bine era daca faceau o separare intre venituri la fel cum era la impozitul pe salariu mai demult.
Gheorghe Alina said
am October 10 2008 @ 2:12 pm
Sustin aceasta initiativa!
Bucuresti
Sonia said
am October 10 2008 @ 2:12 pm
Sustin aceasta initiativa
FlorentinD said
am October 10 2008 @ 2:13 pm
sustin si eu aceasta modificare. eu nu am gemeni,dar am o fetita si inca una pe drum
.este ceva cat se poate de normal cererea pe care o au parintii cu x2, x3, xN. si oricum aia 2 mil. alocatia de pana la 2 ani sunt ca si inexistenti. nu stiu cum sunt alti parintii dar cei pe care ii cunosc eu au cam aceleasi cheltuieli ca si mine; si u unul merg cam o data la 2 saptamani in supermarket si ma costa in jur de 2-3 mil. cumparaturile facute pentru cea mica. nu vreau sa ma plang petru ca reusesc sa acopar aceste cheltuieli. este foarte greu sa sustii astfel de cheltuieli. dar acm ce sa facem noi astia cu votu in mana decat sa ii votam pe ei, ca ei sa isi poata da lefuri mai mari, pensii inimaginabil de mari, si noua alcatii de 400 mii lei vechi pentru copii, care intre noi fie vorba, daca iesi cu un copil de 3-4 ani in parc se cheltuie dinainte de intrarea in parc. Dumnezeu sa ne ajute, si sa dea Dumnezeu sa avem cu totii copii sanatosi si frumosi!
oana said
am October 10 2008 @ 2:14 pm
sustin aceasta initiativa
Valeanu Ruxandra said
am October 10 2008 @ 2:19 pm
sustin aceasta initiativa.
de asemenea,sunt de acord si cu problema ridicata de o corespondenta de mai sus, Oana Rotaru, in legatura cu cuantumul indemnizatiei pt cresterea copiilor.
LUENA said
am October 10 2008 @ 2:20 pm
Sustin aceasta initiativa!
Luminita Fatu – Bucuresti!
Marcela Dobre said
am October 10 2008 @ 2:23 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA! BRAVO!
Geta Bordeiu said
am October 10 2008 @ 2:29 pm
sustin aceasta initiativa
Geta Bordeiu
Bucuresti,Sos Nicolae Titulscu, sector 1
ANDRIAN ANA-MARIA - PIATRA NEAMT said
am October 10 2008 @ 2:33 pm
Sustin aceasta initiativa!
Athena Pacuraru said
am October 10 2008 @ 2:34 pm
Sustin aceasta initiativa!
Macar daca in urma acestei petitii colective s-ar schimba ceva…ca degeaba votam de fiecare data!.
Athena Pacuraru, Bucuresti, Sector 3
Nicoleta Ciocoiu - Bucuresti said
am October 10 2008 @ 2:35 pm
Sustin aceasta initiativa desi sansele mele de a fi mamica sunt foarte mici.
Va doresc success.
Nicoleta Ciocoiu
LAURA GHEORGHIU said
am October 10 2008 @ 2:38 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Si initiativa de acordare 85% din salariu indemnizatie crestere copil!
lidia said
am October 10 2008 @ 2:39 pm
Este o initiativa laudabila, sunt de acord nu numai cu schimbarea acestei legi de bataie de joc dar si cu schimbarea valorii acelei alocatii din care nu poti cumpara nici macar laptele praf pentru copii sau cativa pantalonasi (nu mai vorbim de hrana sau imbracamintea celor mai mari. Daca pentru Domnisoara Director de la Fondul Proprietatea s-a creat un salariu “decent” de 25.000 Euro pe luna sa-si poata duce zilele, inseamna ca se poate mai mult si pentru copiii Romaniei. Sau ei nu sunt tot ai Romaniei decat in preajma alegerilor?
Alina Giorgiana said
am October 10 2008 @ 2:43 pm
Ma numesc Alina si sunt din Oradea. Sustin si eu aceasta initiativa. Ceea ce mi se pare deasemenea “deplasat” este faptul ca guvernul prin cei 800 de lei oferiti mamelor in concediul de maternitate sprijina doar mamele cu venituri mici. Intelectualii sau femeile care se chinuie cat de cat sa isi construiasca o cariera, in momentul in care se decid sa devina mamici nu sunt deloc motivate sa aduca pe lume un copil. Cu siguranta acel copil daca ar fi adus pe lume ar putea beneficia de o educatie corespunzatoare si de un nivel de viata decent, Dar in momentul in care venit este redus la doar 30%, de exemplu, fata de cel anterior si apar costuri mult mai mari la aparitia unui copil, nu stiu ce ar determina-o pe aceea femeie sa faca acest pas…. si eu astept in continuare motivatia necesara… si imi fac calcule si inca nu am ajuns la “break even” ….
ANA CRISTINA SERBAN said
am October 10 2008 @ 2:43 pm
SUNT DE ACORD CU ACEASTA INITIATIVA!!!
ANA CRISTINA SERBAN, BUCURESTI, SECTOR 5
P.S. CU COMPLETAREA FACUTA DE D-NA/D-RA OANA ROTARU: 85% DIN SALARIU SAU 600 RON – LA ALEGEREA MAMEI
Simona said
am October 10 2008 @ 2:44 pm
Sustin aceasta initiativa.
Simona Hariton
Sf. Gheorghe , Covasna
Ivan Olguta said
am October 10 2008 @ 2:46 pm
Sustin aceasta initiativa
Alexandria, jud. Teleorman.
serban bianca said
am October 10 2008 @ 2:47 pm
sustin aceasta initiativa!
Mirela Stanciu said
am October 10 2008 @ 2:49 pm
Sustin si eu!!!!!
Popa Alina said
am October 10 2008 @ 2:50 pm
sa fim seriosi, si asa banii pe care ii dau ei pentru un singur copil sunt putini ,dar daca ai gemeni sau tripleti, ce faci????????????
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!!!!!!!!!!!!!!
BAFTA!
Daniela said
am October 10 2008 @ 2:55 pm
Sustin aceasta initiativa.
Ar trebui modificata si alocatia pentru copii, care in momentul actual e o bataie de joc. Ce ii poti cumpara unui copil cu 40 Ron? Daniela Calujac, Ipotesti, Suceava
Mirela Alexe said
am October 10 2008 @ 2:57 pm
Sustin aceasta initiativa.
Constanta
Serban Bianca said
am October 10 2008 @ 2:57 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
Bodin Andreea said
am October 10 2008 @ 3:03 pm
Ma numesc Bodin Andreea sunt din Bucuresti si sustin aceasta initiativa.
ciprian said
am October 10 2008 @ 3:03 pm
Nemultumirile ar trebui sustinute in strada, nu pe net.Pe net nu ne ia nimeni in seama. Ce? Nu aveti curaj?
De ce nu iesim in strada pentru orice drept care ni se incalca?
Tocmai pe asta mizeaza si ei: pe lipsa romanilor de a se organiza si de a intreprinde miscari de masa.
De la revolutie incoace am adormit la loc…
Noapte buna, ultimul stinge lumina.
Andreea said
am October 10 2008 @ 3:05 pm
SUSTIN ACEASTA INTIATIVA
si o sa mai deschid si eu inca una…
Indemnizatia de maternitate (cele 126 zile pre si post natal) = 85% din venitul brut, dar nu mai mutl de 6 salarii minim brute pe economie… (aceeasi lege este si pt indemnizatia de concediu de boala…)
STIATI ASTA?
Andreea Bodola
Cluj-Napoca
Cluj
Anca-Iulia Broc said
am October 10 2008 @ 3:08 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Felicitari Ionelei Danciu pt tenacitate si reusita si dlui. Iulian Urban pentru aceasta initiativa. Succes!
Anca-Iulia Broc Bucuresti
Luciana Spinu said
am October 10 2008 @ 3:08 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA…si oricare alta ar mai veni in ajutorul copiilor si al mamelor.
Felicitari Ionelei Danciu!!!
SURDU LUIZA said
am October 10 2008 @ 3:09 pm
SUNT DE ACORD CU ACEASTA INITIATIVA,
SURDU LUIZA, CONSTANTA
Florentina said
am October 10 2008 @ 3:12 pm
sustin aceasta intiativa si doresc succes!!
Florentina Ilinca said
am October 10 2008 @ 3:12 pm
Sustin aceasta initiativa!
Florentina Ilinca , Bucuresti , sect 2
iulia ionescu said
am October 10 2008 @ 3:12 pm
sustin aceasta initiativa!
Iulia Ionescu,Ploiesti
Ioana Sim bacau said
am October 10 2008 @ 3:14 pm
sustin aceasta initiativa!
Binainteles ca trebuie mult mai mult pentru un copil, nu mai spun cand ai 2 sau 3…parlamentarii nostri nu stiu decat sa isi faca ei salariile si pensiile cat mai mari, dar de restul nu le pasa. Iar copii nostri sunt viitorul acestei tar, de ce sa nu le oferim ce e mai bun, sa incercam sa le oferim conditii mai bune de crestere?
Poate ca acesta e primul pas si vor mai urma si altii, nu ne vom opri doar aici!
Livia said
am October 10 2008 @ 3:15 pm
Sustin aceasta initiativa.
Livia Alecu-Bucuresti
daniela said
am October 10 2008 @ 3:16 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA. BUCURESTI, SECTOR 3
DANIELA ARITON
Sunt o viitoare mamica si voi naste peste 3 saptamani. Stiu deja ca voi fi nevoita sa ma intorc la munca dupa cateva luni pentru ca nu voi putea sa intretin copilul si pe mine din indemnizatia data de stat, mai ales dupa ultimele scumpiri anuntate. Am terminat o facultate si am muncit 4 ani ca sa ajung la un nivel salarial acceptabil (si in acelasi timp am cotizat corespunzator la stat) in ideea de a oferi o viata decenta copiilor mei, iar acum statul ma obliga sa renunt la pomana data de el (nu pot numi altfel suma de 600 ron pe care mi-i ofera atat de generos) si sa ma intorc la lucru (automat, asta inseamna alte cotizatii catre stat, deci se pare ca iese mai castigat decat mine din aceasta situatie). In conditiile in care natalitatea tarii scade, masurile luate pentru a impulsiona acel segment al populatiei care are un salariu mediu sau peste medie sunt nule. In orice caz, indemnizatia de 600 lei nu acopera cheltuielile cu intretinerea unui copil, indiferent ce venit avea mamica lui, dar eu sunt discriminata si nu mi se pare corect.
Asa cum se pot gasi finante pentru mariri salariale ale alesilor (si e mai mult de cat rusinos modul in care isi voteaza pe ascuns aceste mariri) sunt sigura ca se poate gasi o solutie ca sa fie un pic mai bine si pentru restul populatiei. Alesii trebuie sa inteleaga ca ei reprezinta interesele unui intreg popor, nu ale lor….
In speranta ca se va rezolva pana la urma ceva, aveti sustinerea mea.
nilufera said
am October 10 2008 @ 3:17 pm
Sustin aceasta initiativa, si mai mult, propun ca in loc de cei 600 de lei aruncati in scarba de stat sa se dea mamelor procent din salariu ca si indemnizatie pentru cresterea copilului.Sunt insarcinata si nu ma gandesc ce inseamna sa nu mai am salariu luni de zile, ca ii fac rau copilului!!
Brighidau Daniela
Bucuresti
Alina said
am October 10 2008 @ 3:17 pm
SUSTIN ACEASTA INTIATIVA !
Cluj Napoca
Cluj
Gina said
am October 10 2008 @ 3:18 pm
Sustin aceasta initiativa!
Mandra mamica de gemeni.
Gina Rosu, Iasi
Andreea NASTASE said
am October 10 2008 @ 3:19 pm
Sustin aceasta initiativa. Si mai vreau sa intreb daca alocatia e in functie de venit sau e fixa. Intelesesem ca exista un proiect ca alocatia sa devina procent din venit. Nu este corect ca, avand un salariu mai mare sa fiu obligata sa imi cresc copii cu 800 lei pe luna, cat crede statul ca merita. Multumesc.
Constantin Irina said
am October 10 2008 @ 3:20 pm
Sustin aceasta initiativa.
Irina Constantin, Bucuresti, sector 4.
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 3:23 pm
Raspuns pentru Andreea Nastase
Alocatia este fixa indiferent de nivelul veniturilor asa cum puteti citi in acest material
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/10/mamici-de-care-statul-roman-isi-bate-joc-contribui-lunar-cu-2000-ron-la-cas-si-mi-se-plateste-o-indemnizatie-de-crestere-a-copilului-de-600-ron/
Nicoleta Olah said
am October 10 2008 @ 3:25 pm
sustin si eu aceasta initiativa , fiind mama a doi copii, Satu Mare
Stroe Anca said
am October 10 2008 @ 3:25 pm
Sustin aceasta initiativa.
Stroe Anca – Bucuresti.
Loredana Zaharia said
am October 10 2008 @ 3:26 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
Nu trebuie sa fii mama pentru a fi om. Este inacceptabil o asemenea bataie de joc.
Bucuresti
Silvia said
am October 10 2008 @ 3:28 pm
E o aberatie sa platesti mai putin, tu ca stat, doar pentru ca ai avut norocul sa ai cateva mii de nasteri (chiar! cate mamici cu mai mult de un copil la o nastere exista in Romania?)! Si cum am spus si aici http://www.urbaniulian.ro/2008/10/08/indemnizatia-unica-de-crestere-a-copilului-justifica-primirea-de-daune-morale-de-catre-mamici/#comment-24265, statul, pe langa faptul ca plateste putin, mai plateste si prost. Adica dupa cateva luni bune de cand ti-ai inceput concediul de maternitate… zic functionarii publici ca dureaza atat datorita verificarilor. Care verificari? Ca depui cateva acte, care pot fi verificate in 10 minute.
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Silvia Chindea, Magurele, Jud. Ilfov, mama unei fetite de 8 luni.
Pe cand o initiativa similara pentru marirea indemnizatiei de 6 milioane? Sau macar corelarea acesteia cu impozitele mari pe care le platim timp de mai mult de 2 ani, cat am sta – teoretic – cu copilul acasa???
Cristian Chelaru said
am October 10 2008 @ 3:28 pm
Sustin aceasta initiativa!
Inca nu am copii, nici nu sunt casatorit, dar imi doresc copii in viitor, cu atat mai mult gemeni sau tripleti!
Cristian Chelaru
Iasi
Corina Georgescu - Bucuresti said
am October 10 2008 @ 3:30 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA.
MIOARA STAN said
am October 10 2008 @ 3:30 pm
STAN MIOARA IOANA
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
OARE DOMNII SENATORI CARE SE LAFAIE PE SALARII IMENSE NU SE GANDESC SI LA MAMICILE CARE NASC GEMENI SAU TRIPLETI??? LE-AS RECOMANDA CU CALDURA SA INCERCE SA HRANEASCA 2 SAU 3 COPII CU MANCARE CAT PT UNUL, SA- IMBRACE PE TOTI CU UN SINGUR RAND DE HAINE, SI SA MAI TRAIASCA SI PE DEASUPRA….OARE DOMNII SENATORI STIU CA UN BAX DE PAMPERS COSTA APROAPE 100 RON??? SI LA 3 COPII UN BAX DE PAMPERS SE DUCE DE AZI PE MAINE….
RUSINE SA LE FIE!!!!!! CA PT DELEGATII SI ALTE DECONTARI ALE LOR SE VOR GASI MEREU BANI….
SI MAI FACETI FEMEI COPII!!!!!!!!!!
andreea firescu said
am October 10 2008 @ 3:32 pm
Sustin aceasta initiativa!!!
Bucuresti
Silvia Chindea, Magurele, judet Ilfov said
am October 10 2008 @ 3:33 pm
Ar fi politicos sa spun “Stimate domnule Urban” in deschidere. Dar iti citesc de mult timp site-ul si iti admir parerile, asa ca imi permit sa iti vorbesc la persoana a doua. Ca atare, voi incepe asa:
Buna Iulian,
Am trimis un comentariu, singurul de altfel, pe site, sub articolul “Indemnizatia unica de crestere a copilului JUSTIFICA primirea de DAUNE MORALE de catre mamici” si acum pregatesc semnarea petitiei de care vorbesti in articolul “Apel al lui Urban Iulian catre mamicile din Romania: haideti sa schimbam legea indemnizatiei pentru copii”. Ai mai jos raspunsurile mele.
Multumesc mult!
Primul comentariu: Oricum aceasta lege se stie ca este discriminatorie. Toate lumea o stie, dar nimeni nu face nimic. Nu este normal ca o femeie, care a platit impozite la un salariu de 40 milioane brut, sa aiba tot 6 milioane pe luna, cat primeste o femeie care a platit impozite la un salariu de 10 milioane brut. Aproximativ 40% impozit din 40 milioane inseamna 16 milioane – PE LUNA! – iar aproximativ 40% impozit din 10 milioane inseamna 4 milioane – PE LUNA. Daca nu vor sa plateasca 85% din salariu, atunci sa ne plateasca macar impozitul pe care l-am bagat la buget mult mai mult timp decat cei 2 ani, pe care, TEORETIC, i-ar sta o mama acasa cu copilul. Am spus teoretic, pentru ca, in cele mai multe cazuri, femeile se simt amenintate, ca atare se intorc in primul an inapoi la locul de munca. Dar e frumos sa contribui cu 4 milioane pe luna si sa primesti 6. Dar nu mai e la fel de frumos sa contribui cu 16 milioane si sa primesti 6.
Lavinia Sandru si alte persoane care cica au initiat un proiect de lege spera sa castige voturi la alegeri acum, pentru ca practic a ramas doar o petitie online si nimic mai mult.
PS: Si sa nu va imaginati ca primiti cei 6 milioane incepand cu luna cu care ii meritati. Nuuu… Eu am intrat in concediu de maternitate pe data de 5 mai si am primit 17 milioane pe data de 25 august. Ia incercati sa hraniti/imbracati/amuzati/incaltati un copil, ca sa nu mai vorbesc de mobila, pampersi, pudra, servetele, lapte praf, cereale, cu cei 8 milioane adunati pe luna cat stai acasa!!!!!!
Al doilea comentariu: E o aberatie sa platesti mai putin, tu ca stat, doar pentru ca ai avut norocul sa ai cateva mii de nasteri (chiar! cate mamici cu mai mult de un copil la o nastere exista in Romania?)! Si cum am spus si aici http://www.urbaniulian.ro/2008/10/08/indemnizatia-unica-de-crestere-a-copilului-justifica-primirea-de-daune-morale-de-catre-mamici/#comment-24265, statul, pe langa faptul ca plateste putin, mai plateste si prost. Adica dupa cateva luni bune de cand ti-ai inceput concediul de maternitate… zic functionarii publici ca dureaza atat datorita verificarilor. Care verificari? Ca depui cateva acte, care pot fi verificate in 10 minute.
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Silvia Chindea, Magurele, Jud. Ilfov, mama unei fetite de 8 luni.
Pe cand o initiativa similara pentru marirea indemnizatiei de 6 milioane? Sau macar corelarea acesteia cu impozitele mari pe care le platim timp de mai mult de 2 ani, cat am sta – teoretic – cu copilul acasa???
Noemi Csilla Hitter said
am October 10 2008 @ 3:36 pm
sustin aceasta initiativa
Satu Mare, Jud. Satu Mare
Simona said
am October 10 2008 @ 3:37 pm
Sustin aceasta petitie.Felicitari pentru initiativa!
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 3:39 pm
Sigur ca imi poti spune Iulian pentru ca trebuie sa ne domnim mai putin si sa facem mai mult, desi mamicile trebuie respectate pentru ca de ele depinde viitorul Romaniei, o tara in care tot mai multi tineri au probleme grave de infertilitate. Dar asta este alta discutie.
Majorarea indemnizatiei nu cred ca se mai poate cere in actuala legislatura a Parlamentului, pentru ca oricum nimeni nu isi va asuma majorari financiare daca Tariceanu si PNL & PSD au distrus economia nationala cu pomenile lor electorale.
In schimb, sper ca in viitorul Parlament, unde sper ca ilfovenii sa ma trimita , dandu-mi voturile lor la data de 30/11/2008 [ Magurele este in colegiul in care eu candidez si sper sa ai incredere in mine si sa imi faci onoarea sa ma votezi ] eu ca SENATOR pot sa propun modificarea legii in sensul majorarii acestui cuantum penibil de mic de 600 ron lunar cu care nu cumperi nici pampersii necesari.
Insa eu cred ca primul lucru care trebuie modificat la lege, este, instituirea unui prag minim al indemnizatiei de crestere a copilului care ar trebui sa plece de la minim 1000 ron adica sa fie mereu egala cat de cat cu , cuantumul salariului minim , si , in plus, TREBUIE NEAPARAT CORELAT NIVELUL CONTRIBUTIILOR FACUTE DE MAMICI LA CASS si valoarea indemnizatiei.
In plus cred ca trebuie sa se tina cont si de contributiile sotului, adica al taticului pentru ca, daca taticul contribuie lunar cu 2300 de ron la CASS si sotia cu doar 1000 ron lunar eu cred ca trebuie sa se faca media lunara la nivel de familie si la aceasta medie a contributiilor trebuie sa fie raportat cuantumul indemnizatiei de crestere a copilului.
Altfel , s-ar mentine actualele nedreptati si aberatii cuprinse in lege
Manuela said
am October 10 2008 @ 3:39 pm
Felicitari mamicei care a castigat procesul, pacat ca toti cei care au fost in situatia ei nu au luat initiative de acest gen.
Mai bine mai tarziu decat niciodata.
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
BAFTA!!!!
PASCU CRISTINA said
am October 10 2008 @ 3:40 pm
SI EU SUSTIN ACEASTA CAUZA, SUNT MAMICA UNEI FETITE, SI ABIA ACUM II INTELEG PE CEI CARE AU 2-3 COPII. SUNT FOARTE MULTE CHELTUIELI PENTRU NISTE FIINTE ATAT DE MICI. VA UREZ MULTA BAFTA
carmen burciu said
am October 10 2008 @ 3:41 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
Sunt mamica a doi copii (14 ani si 9 1/2 ani) si consider ca ceea ce se intampla este un lucru demn de admirat.
Daca un singur mesaj .. de exemplu acesta scris de mine … poate sprijini macar “moral” aceasta initiativa … si daca cineva acolo “sus” ia in considerare ceea ce spunem noi, mamicile copiilor de AZI … aceiasi copii care in viitor vor fi cei ce ne vor sprijini LA BATRENETE, PAREREA MEA ESTE CA ACUM ESTE “MOMENTUL” SA ACTIONAM …
TOATA STIMA PENTRU MAMICILE CARE INCEARCA … SI REUSESC … SA OBTINA ACEL “RESPECT” IN FATA AUTORITATILOR … MULT SUCCES STIMATE DOAMNE SI DOMNI… IN PERSOANA MEA AVETI UN SUSTINATOR TRUP SI SUFLET …
Carmen Burciu, Bucuresti
Alina Anastasoaie, Bucuresti said
am October 10 2008 @ 3:44 pm
Sustin aceasta initiativa.
Si mai mult decat ata, vreau ca indemnizatia pentru copii sa fie corelata cu veniturile.
loreta said
am October 10 2008 @ 3:47 pm
sustin aceasta initiativa .am 3 copii(nu sunt gemeni) si am trecut de stadiul de 800 lei.felicitari ionelei danciu , care prin initiativa ei devine un precedent in romania de care guvernul nostru cel de toate zilele ar trebui sa tina cont .de asemenea , sper ca alesii nostri sa citeasca aceste randuri postate de noi aici si sa raspunda la intrebarea :ce cumperi pt.un copil cu 40 lei , cat ne dau ei alocatia pe luna ?nu ne vom lasa !!!!
Cristina said
am October 10 2008 @ 3:47 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA DIN TOT SUFLETUL !
Cristina Simion
Ploiesti-jud Prahova
sper viitoare mamica
loreta said
am October 10 2008 @ 3:47 pm
am uitat , dambovita -loreta mateescu
adelina said
am October 10 2008 @ 3:47 pm
de ce nu se solicita majorarea alocatiei? indemnizatia ii este acordata mamei…in schimb copilului ii revin 200 lei. Cresteti un copil cu 200 lei.Din nefericire eu il ii dau copilului lapte praf,ceea ce inseamna ca 200 lei se “duc” lunar doar pe acesta.restul cheltuielilor nu mai conteaza?!!?
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 3:48 pm
Multumesc frumos LORETA MATEESCU oricum tu esti o veche luptatoare pentru dreptate in Romania ! si tin sa remarc si declar public acest lucru legat de tine
Maria Vasile -Pitesti said
am October 10 2008 @ 3:48 pm
Buna ziua!
Ca de obicei aveti excelente initiative. Daca avem indemnizatii decente pentru copii inseamna o viata decenta pentru noi toti. De aceea cred ca orice om responsabil din aceasta tara se va implica in aceasta campanie. Daca nu se mai nasc copii, vom ramane o tara de oameni imbatraniti, si cine isi doreste acest lucru? Cred ca nu realizam pericolul care urmeaza!!
Va urez toate cele bune si cred ca veti fi uimiti de sustinerea noastra,
o zi buna!
Maria Vasile
Pitesti Arges
O viitoare mamica said
am October 10 2008 @ 3:50 pm
Am revenit ca sa va anunt ca SUSTIN ACEASTA INITIATIVA cu o singura conditie: SA NU SE TRANSFORME IN UNEALTA POLITICA DE MANIPULAREA A MASELOR ( MASE FORMATE DIN SUSTINATOARELE ACESTEI INITIATIVE), CE VA FOLOSITA ULTERIOR DE VREUN PARTID NOU INFIINTAT – SI MAI ALES AVAND O ORIENTARE DE STANGA
Stimate domnule Iulian Urban, va multumesc pentru prezenta pe blog/site. Si da, iata ca sistemul initiat de dumneavoastra functioneaza ( nici nu e de mirare, subiectul este foarte HOT )Mi-as dori sa infiintam un Sindicat al Mamicilor, un ONG ceva, cu statut bine conceput, etc. Ce parere aveti? Puneti ceva la cale ? ( si gandesc pozitiv, evident?
)
Violeta Padurean, Arad said
am October 10 2008 @ 3:51 pm
Sustin aceasta initiativa si in plus, cea prin care se solicita 85% din venit pentru cresterea unui copil.
ENACHE ALINA MANUELA said
am October 10 2008 @ 3:51 pm
Sustin aceasta initiativa
dana popescu said
am October 10 2008 @ 3:51 pm
sustin aceasta initiativa!
ENACHE ALINA MANUELA said
am October 10 2008 @ 3:52 pm
BUCURESTI
Magnolia Tudor said
am October 10 2008 @ 3:52 pm
Sustin aceasta initiativa!
Oradea, jud Bihor
PIRVU LORENA said
am October 10 2008 @ 3:53 pm
sustin aceasta initiativa
PIRVU LORENA
SECTOR 3 – BUCURESTI
Serban Irina said
am October 10 2008 @ 3:53 pm
Sustin aceasta initiativa…doamne ajuta sa reusiti….sa tin pumnii!!
Serban Irina Buhusi/Bacau said
am October 10 2008 @ 3:54 pm
Sustin aceasta initiativa!!!1
gabi nedelcu said
am October 10 2008 @ 3:54 pm
Copilul meu este mare acum, insa cred este nevoie de o politica coerenta si ferma pentru cresterea natalitatii in Romania (alocatii,sprijinirea familiilor tinere, a familiilor uniparentale,s.a.).Intr- adevar, acum au nevoie de votul nostru, acum ii putem forta ! Altfel se va perpetua aceeasi stare jalnica de neimplicare in schimbare aducatoare de frustrari, si, curand ne vom transforma intr-un popor de plangaciosi,asteptand un binefacator din neant.D/le Urban sper sa aveti forta necesara pentru a nu renunta ! Fara copii un popor este condamnat sa dispara! Chiar daca detestam ce se intampla acum in tara, nu asta ne dorim ! Am permis sa se intample lucruri pe care le regretam.Sprijin initiativa Dvs.!
Cristina said
am October 10 2008 @ 3:56 pm
Sustin aceasta initiativa si in plus majorarea indemnizatiei sau corelarea ei cu impozitele platite din venituri.
Cristina Iliescu
Bucuresti
Claudia Dinu said
am October 10 2008 @ 3:58 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
BUCURESTI, SECTOR6
Catana Camelia said
am October 10 2008 @ 3:58 pm
Iulian, mi-am exprimat acceptul imediat ce am primit newsletter-ul de la voi. Voiam sa iti spun ca sunt membra a unui club de mamici online (desi eu nu sunt inca mamica), si am trimis o mica notificare mai multor mamici si viitoare mamici sa se alature acestei initiative. Deja am vazut post-urile catorva. Sper ca ne vei tine la curent cu evolutia lucrurilor.
mihaela urban said
am October 10 2008 @ 3:58 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA a sotului meu pentru toate femeile care in loc sa se bucure ca vor deveni mamici(mai ales de gemeni)se gandesc cu teama cum isi vor permite sa ii creasca cu banii cu care Guvernul Romaniei intelege sa ajute familia si cresterea copiilor,bani pentru care mai trebuie sa te si umilesti strabatand drumuri lungi si stand la cozi interminabile.
Balotesti,Ilfov
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 3:59 pm
Raspuns pentru Gabi Nedelcu
Asa este , UN POPOR FARA COPII NU ARE NICI VIITOR, astfel incat aceasta este si tema centrala a campaniei noastre.
Trebuie sa sprijinim familia si viitorul acesteia care sunt COPII !
TREBUIE SA PUNEM FAMILIA SI OMUL IN CENTRUL TUTUROR INITIATIVELOR NOASTRE
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 3:59 pm
Raspuns pentru Mihaela Urban
MULTUMESC PENTRU SUSTINERE SOTIEI MELE !
lita alina said
am October 10 2008 @ 4:01 pm
sustin aceasta initiativa!!!!!! bucuresti, sector 3
Dana said
am October 10 2008 @ 4:03 pm
Sustin aceasta initiativa. Si pentru pensia de urmas trebuie facut ceva. Si eu am 2 copii minori pt care primesc o pensie de urmas de tot risul(sau plinsul)
Legea dupa care se calcula pensia a fost pina in 2000 legea 3/1977.
Legea 19/2000 nu aduce multe modificari .Oricum , nu se pot creste 2 copii cu 300 ron
Daniela Moraru Iasi
Florentina said
am October 10 2008 @ 4:05 pm
Eu nu sustin aceasta intiativa daca e utilizata ca o propaganda electorala si un mijloc de manipulare.!!!!!!!!!!!!!!
Suntem satui de minciuni si de promisiuni d-le Urban Iulian.!!!
Alina E said
am October 10 2008 @ 4:06 pm
Buna ziua!
Mi se pare excelenta initiativa si va felicit pentru acest fapt!
As dori sa extrapolez putin discutia si sa aduc in prim plan CUANTUMUL ACESTEI INDEMNIZATII, care dupa parerea mea este o mare bataie de joc. Ma numar desigur printre acele femei care au muncit pentru cariera pana la varsta de aproape 30 de ani (platind asigurari si zeci de taxe din salariu) si care va fi obligata sa stea acasa dupa nasterea copilului si sa traiasca dintr-o indemnizatie al carei cuantum se plaseaza net inferior sub salariu; in acelasi timp va fi obligata sa revina imediat dupa nastere in campul muncii, intrucat indolenta unora se va transforma treptat in lupta pentru supravietuire. Nu inteleg rezerva alesilor nostri in a stabili, accepta si adopta legislativ acel procent de 70-80% din salariu sau oricare ar fi el (despre care am citit prin presa), in cazul acelor femei al caror salariu cantareste mai greu decat suma tradusa ca indemnizatie.
Cu ganduri alese,
Alina E
cami said
am October 10 2008 @ 4:07 pm
Fiecare copil are aceleasi drepturi !
Camelia , Constanta
Dan Carabulea said
am October 10 2008 @ 4:07 pm
Sutin initiativa!
In timp ce unii dintre parinti se zabat sa obtina cei 600+600 Lei pentru gemeni, aflam din presa cat de grijuliu este statul roman cu sefii de la ANRCE unde salariile ajung si la 50000.00Euro pe luna! Asta da’ grija parinteasca!
Dan Carabulea, Bucuresti
Omul Lapte said
am October 10 2008 @ 4:11 pm
Let’s rock domnule Urban!
Incepeti demersul si-l vom sustine!
Succes!
Vali said
am October 10 2008 @ 4:11 pm
Sustin aceasta initiativa. In loc sa dea dovada de ipocrizie, daca tot se bate cu pumnii in piept ca sustine natalitatea si doreste cresterea demografica, statul roman ar fi trebuit sa fie primul care sa repare aberatia legislativa conform careia conteaza doar numarul de nasteri, nu si numarul de copii nascuti. Din pacate, asa cum au dovedit-o recent “alesii” nostri, mult le pasa lor de normalizarea acestei situatii!
Bine a zis o doamna/domnisoara ceva mai devreme: Iubesc Romania, dar urasc statul roman!
Valentin Nas, Bucuresti, sector 2
Andreea, Iasi said
am October 10 2008 @ 4:14 pm
SUSTIN ACESTA INITIATIVA!!!
Claudia Vladescu said
am October 10 2008 @ 4:16 pm
Sustin initiativa si doresc multa sanatate si succes in tot ceea ce intreprind familiei Mihaela si Iulian Urban.
Claudia Vladescu
Bucuresti, Sector 2
ana-maria giurca said
am October 10 2008 @ 4:16 pm
sustin initiativa!!!succes!
Dana said
am October 10 2008 @ 4:23 pm
Buna ziua
Nu sunt inca mamica dar in 2-3 ani sigur voi fi. Sustin din toata inima aceasta initiativa!Fi capitanul nostru, dle Urban.
Dana Maria, Constanta
Gabriela Matarau said
am October 10 2008 @ 4:28 pm
Sustin aceasta initiativa!
Gabriela Matarau , Bucuresti
ana-maria giurca said
am October 10 2008 @ 4:33 pm
si eu sustin aceasta initiativa!
PROISTOSU DANIELA said
am October 10 2008 @ 4:35 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!!!!!!!!
Gabriela Nastase said
am October 10 2008 @ 4:42 pm
sustin aceasta initiativa! succes!
Gabriela Nastase, Bucuresti.
Olteanu Valeria said
am October 10 2008 @ 5:01 pm
Viitoare mamica de gemeni SUSTIN ACEASTA INITIATIVA…si oricare alta ar mai veni in ajutorul copiilor si al mamelor.
Felicitari Ionelei Danciu!!!
Priceputu Ruxandra said
am October 10 2008 @ 5:12 pm
Sustin si eu aceasta initiativa, dar in plus as vrea sa aduc in prim plan si modificarea indemnizatiei in functie de veniturile mamicii. Eu sunt o mamica care castigam destul de bine inainte de nastere si acum sunt defavorizata, deoarece nu imi permit sa stau prea mult acasa cu copilul meu din cauza diferentei prea mare a veniturilor. Vreau sa precizez ca lucrez in sectorul privat si contribui cu sume considerabile la bugetul de stat in fiecare luna.
Iuliana said
am October 10 2008 @ 5:20 pm
sustin aceasta initiativa!
Iuliana Petruta Angheluta said
am October 10 2008 @ 5:27 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA.+indemnizatia functie de cotizatia la buget
BRAVO IONELA!!!
Stefan Florin said
am October 10 2008 @ 5:37 pm
Suntem o familie de tineri care ne-am dorit gemeni si am facut un baiat superb, mai incercam o data si poate reusim sa facem si gemeni, nu ne-am gandit nici o clipa la faptul ca statul Roman nu ne-ar ajuta financiar pentru al doilea copil (in cazul gemenilor), adevarul este ca prin apelul Dl-ui Urban (e-mail) am realizat ce se intampla, Multumim si sustinem aceasta initiativa
Roxana said
am October 10 2008 @ 5:38 pm
Sustin aceasta initiativa …desi am 27 de ani nu sunt inca mamica …si imi este groaza de in momentul in care va trebui sa renunt la salariul de 2000 lei (am muncit 8 ani sa ajung la nivelul acesta) pentru 800 lei pentru mine si copil …oare de ce nu s-a ramas la legea anterioara care oferea 75!% din salariu brut (in cazul medu de la 2000 la 1500 lei … oare de ce am facut studii superioare si am facut atatea sacrificii… sa ajung sa iau indemnizatie pentru copil la nivelul salarial pe care il aveam cand am terminat liceu? Mamicile cu gemeni, tripleti… sunt cele mai defavorizate de legea actuala…
MIHAELA POHONTU said
am October 10 2008 @ 5:42 pm
SUSTIN DIN TOATA INIMA ACEASTA INITIATIVA!!! ESTE REGRETABIL CA SE INTAMPLA TOATE ACESTE LUCRURI IN ROMANIA DE AZI, DAR SI MAI REGRETABIL E CA POPULATIA NU REACTIONEAZA CORESPUNZATOR SI CA PERMITEM SA FIM CALCATI IN PICIOARE, DE MULTE ORI FARA SA LUAM ATITUDINE.
flory said
am October 10 2008 @ 5:43 pm
Sustin spusele Cameliei din Constanta:fiecare copil trebuie sa aiba aceleasi drepturi.Prin asta se intelege tot…Deci un copil nu trebuie sa fie mai defavorizat fata de altul.Si sustin initiativa!
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 5:45 pm
Raspuns pentru Stefan Florin
Ma bucur ca v-am putut oferi aceasta informatie
TIRNOVAN OANA said
am October 10 2008 @ 5:59 pm
Sustin aceasta initiativa.
Chiar daca nu am gemeni,am doua fetite,de 6 ani,respectiv 2 luni si jumatate.
Cred ca ar tb. majorata atat alocatia pt. toti copii, nu numnai pana la doi ani,iar mamele cu gemeni/tripleti ar tb. sa primeasca bani pt. fiecare copil.
Bafta!
Clientu007 said
am October 10 2008 @ 6:11 pm
Sunt tatic si subscriu si eu!
Felicia Popescu said
am October 10 2008 @ 6:51 pm
Si noi am crescut copii si nu am beneficiat de atitia bani si de ani de concediu , sa mai treaca si la munca fetele astea tinere, nu decit sa plece din tara pe bani multi si sa vina acasa cind au copii si sa le plateasca statul roman milioane de lei.Am muncit ani buni de zile doar pe 300 lei si am reusit multe in viata, nu ca acum pentru orice sa cereti la statul roman, oare nu va intrebati de unde atiitea subventii si atitea bani fara munca?
Simona Mocioi said
am October 10 2008 @ 6:53 pm
Viitoare nasa de gemeni! Bafta multa si sa mai auzim de astfel de initiative!!!
Iulian Urban said
am October 10 2008 @ 7:01 pm
Multumesc frumos SIMONA MOCIOI
Laura Benea said
am October 10 2008 @ 7:04 pm
Sustin aceasta initiativa !
Laura Benea
Arad
veninosu said
am October 10 2008 @ 7:10 pm
traiasca aceasta campanie electoralaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Binca Scarlat said
am October 10 2008 @ 7:32 pm
Si eu am inceput serviciul ca sa imi pot creste cei 4 copii.Cu cei 600 de ron nu se creste un copil.Sustin aceasta initiativa
Gheorghevici Angelica - Bucuresti said
am October 10 2008 @ 7:41 pm
Sustin si eu aceasta initiativa!
Mihaela Goia said
am October 10 2008 @ 7:42 pm
Sustin aceasta initiativa deoarece cred cu convingere ca si cu o singura floare se poate face primavara, daramite cu mai multe.
Mihaela Goia, Seini, MM
CSEP ILDIKO - CLUJ-NAPOCA said
am October 10 2008 @ 8:00 pm
sustin si eu aceasta initiativa , fiind mama a doi copii! SUCCES!!!
cristina oita said
am October 10 2008 @ 8:33 pm
sustin initiativa.
max said
am October 10 2008 @ 8:35 pm
sustin initiativa.mergeti inainte,poate se va schimba ceva in romania
flory said
am October 10 2008 @ 8:40 pm
D-na Felicia Popescu si eu sunt in varsta si sustin aceasta initiativa pentru ca nu mai traim pe vremea comunistilor cand a plati rata la apartament era egal cu a plati in ziua de azi o rata la un produs de uz casnic.Macar atunci aveam ce plati,dar acum copiii nostri nu au aceasta sansa ci sunt condamnati sa plece din tara sau sa locuiasca cu parintii.Pentru ce s-a facut Revolutie?Ca sa traim mai rau iar alesii sau nealesii nostri sa se lafaie in tari straine si cu sute de proprietati in tara?Ganditi-va ca traim in alta epoca,avem alta gandire…Macar pe timpul comunistilor eram egali majoritatea in drepturi,pe cand acum se fac atatea discriminari din cauza banilor,caci stiti prea bine ca fara spaga nu poti face niciun pas in Romania zilelor noastre.Dar problema este ca nu toti avem acesti bani de spaga.Iar lar de preturi aduceti-va aminte bine ca nu o luau razna mereu ca acum…caci cum majoreaza putin salariile ori paensiile,preturile explodeaza incredibil.Dar cine se complace in situatia asta,e problema lui.Alte popoare evolueaza iar noi stagnam prostiti de cei care ne conduc.Cu respect Flory din Constanta.
nineta said
am October 10 2008 @ 8:57 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!!!! Mamica de tripleti
Ioana , Mara si Anton-Ovidiu
cristina ilea said
am October 10 2008 @ 9:06 pm
sustin aceasta initiativa
cristina ilea said
am October 10 2008 @ 9:07 pm
bucuresti sectorul 3 cristina ilea sustin initiativa mamicilor
FLORIN VLAD said
am October 10 2008 @ 9:09 pm
Sunt tata de gemeni si ” sustin aceasta initiativa ” pentru ca eu consider ca toti copii trebuie sa aiba aceleasi drepturi si sanse in viata!!!!
jud Brasov, loc. Brasov, str. Parcul Mic
Tara asta are nevoie de oameni ca d-l Urban Iulian si Ionelei Danciu !!!
Succes !!!
Tudor Alina said
am October 10 2008 @ 9:11 pm
Sustin aceasta initiativa!
Tudor Alina
Bucuresti
Ionescu Oana said
am October 10 2008 @ 9:41 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!!!!!!!!!!!!
Ionescu Oana said
am October 10 2008 @ 9:43 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!!!!!!!!!!!
Ionescu Oana
Bucuresti
Ioana Caraghiaur said
am October 10 2008 @ 9:58 pm
http://www.petitieonline.ro/petitie-p57900047.html – petitie pt sustinerea gemenilor si tripletilor
aceasta petitie a fost inceputa in urma cu un an si sper ca va avea ecou impreuna cu toate celelalte mijloace care vor fi inaintate pentru schimbarea legii, inlaturarea discriminarii la care au fost supusi gemenii, tripletii (sau mai multi) fata de copii nascuti intr-o sarcina unica
virginia popescu said
am October 10 2008 @ 10:10 pm
sustin aceasta initiativa !!!!!!
madalina said
am October 10 2008 @ 10:16 pm
buna
ma aflu si eu in aceasta situatie ptr ca urmeaza sa nasc in 2/3 sapt, sarcina (gemelara) obtinuta cu ajutorul fertilizarii in vitro cu multe sacrificii si pe banii mei dupa ce am contribuit la “buget” ptr binele parlamentarilor … o sa primesc extraordinara suma de 600 ( 800 cred) ron deci subscriu ideii si
” sustin aceasta initiativa”
madalina dodu
iasi
Cristina Radu - Alba Iulia said
am October 10 2008 @ 11:15 pm
Sustin si eu aceasta initiativa!
Si as adauga si eu… la cat au crescut preturile, taxele, in ultimii 3-4 ani, nu ar fi cazul sa creasca si indemnizatia?…
mihaela said
am October 10 2008 @ 11:35 pm
sustin initiativa voastra, trebuie facut ceva, e revoltator, Mihaela Muresan. Baia Mare
edi sultan said
am October 11 2008 @ 12:53 am
da, legea in forma ei actual? este o b?taie de joc la adresa copiilor ?i p?rin?ilor. este o ru?ine faptul c? statul român ?i cei care-l conduc consider? c? în condi?iile actuale po?i cre?te în condi?ii decente unul sau mai mul?i copii cu aloca?iile acordate, f?r? s? lu?m în calcul salariile. sper ca la un moment dat s? se poat? repara aceast? nedreptate. a?a cum ei (conduc?torii no?tri)î?i pot vota indemniza?ii ?i sporuri pe band? rulant? cred c? ar putea s?-?i rup? din timpul lor ?i s? se gândesca ?i la noi cei ce mai mult sau mai pu?in i-am pus în fruntea ??rii.
Laura Dobrescu said
am October 11 2008 @ 1:11 am
Sustin initiativa dvs.
Laura Dobrescu – Pantelimon jud Ilfov
mamica Dianei de 3 ani
Lucretia stoian said
am October 11 2008 @ 7:44 am
Bravo! Eu am un sigur copil dar va sustin initiativa.
Tineti-o tot asa!
savin gabriela said
am October 11 2008 @ 8:01 am
Am trei copii din care 2 sunt gemeni (acum au 6 ani). Am avut noroc cand erau mici pt ca am firma mea, dar oare cei care nu au alta sursa de venit decat indemnizatia ce se fac ? SUSTIN INITIATIVA ! BAFTA !
savin gabriela said
am October 11 2008 @ 8:02 am
Savin Gabriela Iasi
andreea said
am October 11 2008 @ 8:32 am
Andrus Andreea, Botosani, Botosani,sustin aceasta initiativa.
Eu am ramas insarcinata in timpul liceului,dar nu beneficiez de indemnizatia de 600 de lei, pentru ca nu am lucrat…dar mi se pare o prostie, tinand cont ca a trebuit sa imi fac datoria de elev….ce-ar fi sa renunte copiii la scoala ca sa lucreze?!Nu ar fi ceva nou pentru Romania, sunt sigura.
Valentin Chiper said
am October 11 2008 @ 8:44 am
Sustin aceasta initiativa
Brasov,Brasov
ROTARU GINA said
am October 11 2008 @ 9:32 am
Sustin aceasta initiativa ! Multa bafta !
Rotaru Gina – Or. Lehliu Gara – Jud. Calarasi
VIVIANA said
am October 11 2008 @ 9:32 am
Sunt indignata de discriminarea sociala care s-a instalat in toate sistemele pentru categoriile de oameni onesti care au muncit cu daruire o viata intreaga. Haideti saa ne opunem nebuniei unora dintre guvernanti cat si altor coordonatori de sisteme care au salarii uriase si pensii la fel de “nesimtite”. Acesti derbedei ar merita sa traiasca neajunsurile fiecaruia dintre noi sa vada cat de bine ne este noua romanilor care inca ne mai iubim tara si cei care mai spera aalte vremuri pentru copilasii sau nepotii nostri. Felicitari celor care au avut initiativa pe care o sustin si eu din tot sufletul cu speranta ca acolo sus sunt si oameni de caracter care mai au si ei suflet, sper.
KAKA said
am October 11 2008 @ 9:37 am
Dle Urban,
Sunt de acord cu indemnizatia de platit pentru fiecare copil. Normal ar fi sa fie aceeasi. Si mai normal ar fi ca fiecare sa primeasca indemnizatie in functie de contributia efectuata. Nu mi se pare normal ca eu care contribui cu mii de RON la stat lunar sub forma de taxe si impozite aferente salariului sa primesc de la acelasi stat 600 RON, aceeasi indemnizatie cu o tziganca nespalata care sta acasa, nu o intereseaza sa munceasca si face copii si ia bani de la stat pentru care nu a contribuit cu vreun leu in viata ei, iar barbatul ei in majoritatea cazurilor nu contribuie nici el la stat cu ceva…. Statul roman are obligatia sa asigure resursele de integrare sociala si profesionala a claselor defavorizate in virtutea dreptului de dispunere si decizie pe care il are asupra resurselor provenite de la contribuabili, dar deja in cazul de fata statul roman nu face altceva decat o discriminare crasa printr-o asemenea masura stupida de etatism social pe o problema financiara deja spinoasa (haideti sa fim realisti ca 600 RON nu sunt o suma care sa fie nici macar minima si decenta pentru asigurarea conditiilor de trai unui bebelus). Nu mai vorbesc de faptul ca nimanui din clasa contribuabililor activi nu ii convine sa stea acasa nici macar 2 luni daramite 2 ani pentru cresterea copilului, dar esti nevoita sa stai acasa macar 2-3 luni….
La modul in care s-au facut, se fac si sunt convinsa ca se vor face legi in tara asta (pentru ca nici uninominalul nu ne va scapa de frauda si incompetenta), nu vad pe termen scurt sau mediu o solutie.
KAKA said
am October 11 2008 @ 9:42 am
Si in continuare ar mai fi trebuit sa adaug ca mai trebuie si mama sa traiasca pe langa bebelusul acela. Si ar mai fi trebuit sa adaug ca toti se plang ca peste nu stiu catzi ani populatia RO o sa scada si o sa imbatraneasca ingrozitor si un contribuabil activ mai mult sau mai putin trebuie sa sutina 9 inactivi….
Vad ca statul roman chiar incurajeaza cu toate fortele si sub toate aspectele acest lucru… si implicit si-l si asuma…
KAKA said
am October 11 2008 @ 9:43 am
Si de fapt statul roman suntem NOI sau ar fi trebuit sa fim NOI.
tatiana said
am October 11 2008 @ 9:50 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!!!!
Sunt mamica unei fetite de 7 ani,consider ca e bataie de joc din partea parlamentarilor sa dea acea suma de mizerie pentru cresterea copilului,ADICA 800 .Nu conteaza ca ai gemeni sau tripleti pentru ei e tot una, considera ca e suficient,parintii sa ii creasca,pe ei nu ii intereseaza cum putem si ce putem sa ne permitem pentru ai creste. Referitor la alocatie sa nu mai vorbim ,acei 40 ron nu ajung sa ii cumperi copilului nici macar o haina dar sa mai il hranesti si sa il trimiti la scoala.
Domnilor parlamentari si Ceausescu dadea mai multi bani pentru copii,el premia mamicile daca aveau mai multi copii ,voi in schimb ne furati si visele de a mai face copii.
Bine ai spus stimate domnule Iulian “VRETI VOTURILE NOASTRE ? DEMONSTRATI CA LE MERITATI SI MODIFICATI LEGEA ASA CUM VREM NOI CONTRIBUABILII , NU LA MISTO.
,iar daca nu o modifica ar trebuii sa ne unim toate mamicile si femeiile din Romania si sa nu votam,la fel cum nici ei nu voteaza o lege pentru majorarea indemnizatiei de crestere a copilului si pentru marirea alocatiei.
Bafta multa tuturor mamicilor!!!
TATIANA TINTISAN
CLUJ-NAPOCA,CLUJ
Vasiliu Nicolae said
am October 11 2008 @ 9:59 am
Sunt Vasiliu Nicolae din Constanta si sustin aceasta initiativa. Sunt si eu tatal a doua fetite, una de 2 ani si 2 luni, cealalta de 2 saptamani. Sunt de acord si sustin acordarea indemnizatiei pentru FIECARE COPIL NASCUT. Si, mai mult decat atat, sustin si marirea acestei indemnizatii de la 800 lei la cel putin 2.000 de lei pe luna pentru fiecare copil nascut (consider ca o mama cu un copil se poate descurca destul de onorabil cu 2.000 de lei pe luna pentru ea si copil, iar o mama cu 2 copii, cu 4.000 de lei pe luna) sau, la alegere, 85 % din salarii pentru fiecare copil nascut. Iar cand spun “salarii” ma refer la salariile ambilor parinti, la media acestora. De asemenea, “saracutii” nostri guvernanti si parlamentari ar trebui sa modifice si alocatia copiilor dupa varsta de 2 si 3 ani. 40 lei pe luna ? Sa-i inmulteasca cu 20 pana la varsta de 18 ani, mai ales pentru copiii proveniti din familii sarace. Sau sa se ofere aceasta alocatie in functie de veniturile familiei, 40-50% din venituri sau ceva de genul asta. Si tot legat de indemnizatia de 600+200 lei, de ce se cer 12 luni lucrate anterior nasterii copilului pentru toata lumea ? Ceilalti copii nu au dreptul la ocrotire din partea statului ? Asta nu este o discriminare ? Sau guvernantii se gandesc asa cum fac pentru ei insisi, un copil este mai egal sau mai putin egal decat alt copil ?
Asa ca sustin cu toata inima aceasta initiativa ! Si o sa o pun si pe sotia mea sa se alature acesteia. Si mai spun si la altii.
Succes domnule Iulian Urban !
BAKO CLAUDIA said
am October 11 2008 @ 10:29 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
BAKO CLAUDIA -mamica de gemeni , Cluj-Napoca , Jud Cluj
Multumim dnei Ionela Danciu ca facut ceva ce noi toate am fi dorit sa facem. Pacat ca mamicile de gemeni si tripleti sunt f ocupate si nu au timp si posibilitati finnciare (din 600 ron nu iti permiti sa platesti avocat) sa actioneze toate statul in judecata.
doar se stie : in lupta cu statul cetateanul este intotdeauna in inferioritate si de cele mai multe ori pierde. Pierde bani, timp si rabdarea pe la usile birocratiei.
madalina bohuncanu said
am October 11 2008 @ 11:48 am
Bineinteles ca sustin aceasta initiativa, ar trebui totusi sa vada si parlamentarii, plini de bani, cum se poate ca un bebelus, care are nevoie de atat de multe, sa traiasca cu 600 lei lunar, in conditiile in care mama lui trebuie sa stea acasa numai pe aceasta suma
madalina said
am October 11 2008 @ 11:59 am
Cand am nascut primul copil, in 1992, am stat acasa 1 an cu 80% din salariu si nu inteleg de ce nu se modifica legea in acest sens, sunt si mame care pentru enorma munca depusa la serviciu primesc mai mult decat salariul minim pe economie si deci mi se pare normal ca dupa o contributie de 22 de ani la asigurarile sociale, sa primesc o indemnizatie de 80% din salariul meu lunar si nu suma derizorie de 6oo lei in conditiile in care o cutie de lapte praf costa 50 lei iar un copil de un an consuma 4 cutii pe luna… Dar mai sunt si pampersii, mancarea, medicamentele, atentiile pe care trebuie mereu sa le dai oriunde ai cate o problema. Domnii parlamentari cunosc pretul fructelor, al legumelor, si al celorlalte alimente necesare cresterii unui copil, si in definitiv si pentru supravietuirea unei familii, pentru ca din acesti bani trebuie, TEORETIC, sa traiasca si mama acelui copil, care doamne fereste sa aiba si ea nevoie de vreun medicament sau altceva, ramane copilul nemancat daca iti permiti sa dai banii pe altceva. E O BATAIE DE JOC IMENSA !!!!!
ildiko said
am October 11 2008 @ 1:04 pm
De acord. Unde trebuie sa semnez?
Gabriela said
am October 11 2008 @ 3:32 pm
Sustin initiativa!Sa speram intr-o minune!!!Bucuresti,sector 6
Ce s-ar mai putea adauga la cele ce s-au scris…rusinos,revoltator…lor sa le fie bine(guvernantilor),sa-si achizitioneze ultimele aparitii in materie de masini,de vestimentatie,de vacante care de care mai exotice si indepartate,branduri costand sume cu multe zerouri…,slugilor(contribuabililor) cum o da Dumnezeu…Copiii nostri merita tot ce e mai bun si frumos in lume…Ei merg mai departe,ei ne reprezinta si invata de la noi.Ce?Despre sudoarea fruntii,despre neajunsurile vietii,despre nedreptati si inechitati??!!Am cazut in pesimism,dar exista si momente din acestea.Eu va urez succes domnule Iulian si sa REUSITI!Sa REUSIM!!
Ionut said
am October 11 2008 @ 4:10 pm
Sunt total de acord! Unde trebuie sa semnez?
Mai mult decât atât, mi se pare normal ca îndemniza?ia, sa fie direct propor?ional? cu contribuia lunara/anuala a p?rin?ilor c?tre stat. Pana la urma un salariu mare nu se ob?ine stand într-o rana! Reprezentan?ii no?tri nu au de unde sa ?tie ce înseamn? sa munce?ti pentru un salariu care tinde sa se apropie de pensia pe care o vor primi dân?ii de pe spatele nostru.
Într-un final trebuie stârpit? NESIM?IREA, NEP?SAREA si INCOMPETEN?A!
camelia choma said
am October 11 2008 @ 5:12 pm
DA ,sustin aceasta initiativa .!!!!
Daniela Ginju said
am October 11 2008 @ 6:03 pm
Sustin aceasta initiativa.
Daniela, Otopeni , jud.Ilfov
carmen-lacramioara pop said
am October 11 2008 @ 11:06 pm
sustin aceasta initiativa!
sunt mamica de gemene nascute in iunie 2007;
cluj-napoca
pop sorin ioan said
am October 11 2008 @ 11:09 pm
sustinem aceasta initiativa , dar probabil pentru a primi indemnizatie dubla,retroactiv,singura solutie este de a actiona in instanta ;
cluj-napoca;cluj;
mult succes!
ana bob said
am October 11 2008 @ 11:13 pm
sustin aceasta initiativa!
sunt bunica de gemene nascute in iunie 2007;e foarte greu cu o singura indemnizatie
cluj-napoca; cluj
LIANA VASIAN said
am October 12 2008 @ 12:06 am
Sustin aceasta campanie! Am doi baieti, unul de 3 ani si 9 luni si cel mic are 1 an si 9 luni. “Norocul” meu a fost ca am avut doua nasteri si astfel am fentat statul roman in sensul ca am primit cei 600 lei pentru fiecare copil. Precizez ca legea actuala prevede ca indemnizatia de crestere a copilului sa se acorde pentru fiecare NASTERE (a se citi sarcina dusa la termen = parturitie) si nu pentru fiecare copil nascut. O prostie mai mare ca asta nu am auzit in nici o tara care se crede democrata. Rusine celor care au adoptat legea in trecut si sper din toata inima sa reusim sa schimbam ceva in bine legat de aceasta lege imbecila care este in vigoare acum.
Ca sa nu mai vorbim de alocatiile pentru copii…..sa-si creasca guvernantii copiii cu 40 lei pe luna.
Liana Vasian, Bucuresti, sectorul 6
Anca Paiusan said
am October 12 2008 @ 6:31 pm
Sustin aceasta initiativa!
Fiecare copil ar trebui sa aiba dreptul la aceeasi indeminzatie de crestere
Anca Paiusan, Timisoara, Timis
Vasile Gheorghiu said
am October 12 2008 @ 8:22 pm
Sustin aceasta initiativa. Poate se iau niste fonduri de la nesimtitii de la Agentiile Nationale.
Eugenia said
am October 13 2008 @ 1:09 am
Sustin aceasta initiativa !! bafta !
Ghiuzan eugenia , Iasi
Giorgiana said
am October 13 2008 @ 7:57 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Agachi Violeta said
am October 13 2008 @ 8:01 am
Si eu sustin aceasta initiativa. Oare parlamentarii astia de “doi bani” n-au fost si ei copii? Nu au si ei copii si nepoti? E o nedreptate absurda? Cine plateste? De ce nu-i spinzura nimeni pe ticalosii astia? Va urez succes maxim! Cu stima,
oana craciun said
am October 13 2008 @ 9:31 am
Oana Craciun, Bucuresti – sustin aceasta initiativa
Dida Constantinescu , Bucuresti said
am October 13 2008 @ 9:35 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA…si oricare alta ar mai veni in ajutorul copiilor si al mamelor.
Copii au dreptul la viata (si la una decenta)si la o educatie!Fiecare copil are acest drept!
Eu am 2 fetite superbe diferenta de 1 an si 3 luni, iar ca sa beneficiez pt indemnizatie la cea de-a 2 fetita a tb sa renunt la indemnizatia de la primul copil, ceea ce nu mi s-a parut corect, dar suntem in Romania.
MULT SUCCES PT TOATE MAMELE!
HAI SA FIM UNITE PT COPII NOSTRII!
ENEA GIANINA said
am October 13 2008 @ 9:57 am
Sustin aceasta initiativa. Si eu am un baiat de 5 ani si 8 luni si alocatia pe care o primeste de la statul roman este bataie de joc.
Zina Marculescu said
am October 13 2008 @ 10:17 am
Sustin aceasta initiativa , trebuie sa ne luptam pentru drepturile copiilor nostrii , cu 40 ron nu poti lua nici macar un pulover sau o camasuta , daca merge la scoala deja sint alte cheltuieli , si daca o familie are mai multi copiii, ma intreb cu ce ii incalta ? Cei ce ne conduc si voteaza legile le cumpara copiiilor lor ceva de acei 40 ron ? de la ce firme i-as intreba ?
Szasz Andrea said
am October 13 2008 @ 10:29 am
Sustin aceasta campanie!
Sunt mamica de gemeni (fetita si baiat).
Szasz Andrea, Sf. Gheorghe, jud. Covasna
Szasz Alpar said
am October 13 2008 @ 10:32 am
Sustin aceasta initiativa!
Szasz Alpar, Sf. Gheorghe, jud. Covasna
adina moldovan, iasi said
am October 13 2008 @ 10:54 am
“sustin aceasta initiativa”
Alina said
am October 13 2008 @ 11:01 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Alina Daniela Aurica, Brasov BRASOV
Marilena Petcu said
am October 13 2008 @ 11:06 am
Sustin aceasta initiativa!
Ioana said
am October 13 2008 @ 11:10 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Gregus Ioana Florentina, Oradea, jud. Bihor
Ruxandra B said
am October 13 2008 @ 12:29 pm
Foarte buna initiativa!
Ar trebui sa ne mobilizam si pentru alte probleme in acest fel!!
Iulian Urban said
am October 13 2008 @ 12:32 pm
Raspuns pentru Zina Marculescu
Asa este cu acesti bani nu poti sa faci nimic , sunt o bataie de joc la adresa tinerilor care decid sa aiba copii.
Trebuie sa luptam sa schimbam aceste lucruri si pentru asta trebuie sa demonstram ca suntem dispusi sa ne implicam in initiative civice
Adina Tiu said
am October 13 2008 @ 1:28 pm
Sunt o viitoare mamica din Bucuresti, insarcinata in 6 luni si doresc sa precizez ca SUSTIN ACEASTA INITIATIVA.
Fireste ca pentru “adoratii” alesi sa ne conduca tara e usor sa-si creasca nepotii si copii, indiferent la ce numar ar ajunge acestia, si fara ajutorul acestor indemnizatii, ca la ce salarii au dumnealor ……………. si la ce pensii ………………
De fapt, daca stam sa ne gandim mai bine, copiii lor sunt crescuti tot de noi ca doar noi suntem cei care cotizam luna de luna prin sute de taxe si impozite pentru ca preaiubitii nostri conducatori sa-si innoiasca parcul auto in fiecare an si sa-si mareasca pe ascuns pensiile si salariile.
Am ajuns la concluzia ca, pentru oamenii de rand, este un lux in ziua de astazi sa ai un copil. Incredere in sistemul sanitar de stat nu poti avea, iar ca sa apelezi la cel privat este nevoie de o situatie finnaciara nu buna ci extrem de buna si dupa ce apare copilul apar, in mod evident, si o multime de cheltuieli pentru cresterea si bunastarea lui.
Iulian Urban said
am October 13 2008 @ 1:29 pm
Bine ai venit in campania noastra Adina Tiu
Ioana L said
am October 13 2008 @ 1:32 pm
Sustin aceasta initiativa!
Ioana Lakatos, Oradea, Bihor
Irina Bejan said
am October 13 2008 @ 2:00 pm
Sustin aceasta initiativa!
Irina Bejan, Bucuresti
Ciobanu Camellia said
am October 13 2008 @ 2:49 pm
” sustin aceasta initiativa”.
Camelia Ciobanu
Claudia said
am October 13 2008 @ 3:03 pm
Claudia Creanga, Brasov, Brasov – Sustin aceasta initiativa
CRISTINA ANA said
am October 13 2008 @ 3:17 pm
SUSTIN INITIATIVA DUMNEAVOASTRA
PENTRU VIITORUL COPIILOR NOSTRI
Sorina Vlaicu said
am October 13 2008 @ 6:46 pm
Sunt o viitoare mamica de tripleti si sustin aceasta initiativa! O felicit pe Ionela Danciu ca nu s-a lasat “rapusa” de legislatia romaneasca plina de lacune si de indiferenta senatorilor si deputatilor nostri, care sunt platiti din banii contribuabililor sa ne reprezinte interesele! Si eu doresc sa-i urmez exemplul la momentul potrivit si sa dau statul in judecata!
De asemenea, va urez succes domnule Iulian Urban, in demersurile pe care le intreprindeti pentru mamicile din Romania!
Sustin aceasta initiativa!
Sorina Vlaicu, Oltenita, jud.Calarasi
BINTINTAN NICOLETA said
am October 14 2008 @ 3:40 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
NICOLETA BINTINTAN, ALBA IULIA, ALBA
macovei ana said
am October 14 2008 @ 4:50 pm
dragele mele, am doi copii 13si 4 ani.cel mic l-am nascut cu handicap,plecand in italia ,2luni jumatate am ramas fara servici aici,deci fara indemnizatie,abia pe la 2 ani i-am facut certificat de handicap si eu insotitor.stiti cat castig? 160lei copilul si eu salarul minim pe economie!un copil cu handicap,are de 3-4 ori mai multe cheltuieli,necesitati decat unul sanatos.cum sa ies din toata lupta asta? spuneti? cititi o parte din poveste si judecati…. http://apreuteseicostel.webs.com/ajutama.htm
Alina Camelia - Lugoj TIMIS said
am October 14 2008 @ 9:13 pm
Va sustin 100 %, poate reusiti sa schimbati legea.
Daca reptilele din parlament s-ar gandi si la viitorul tarii nu numai al lor ar pune pret pe acesti copii, care spre nenorocul lor s-au nascut in tara asta cacacoiasa numita Romania.Oriunde in lume (in tarile civilizate) se pune mare pret pe copii si sunt considerati o binecuvantare si nu o povara.
Tineti-o tot asa.
ana maria said
am October 15 2008 @ 9:00 am
sunt de acord cu aceasta initiativa.am o fetita de 3 ani si in curand tre sa nasc.nu voi avea gemeni dar imi imaginez cat de greu este pt cei care au gemeni sau tripleti.si in plus asi mentiona ca ar trebui marita aceasta alocatie de 40 lei.e inadmisibil.nu poti cumpara aproape nimic cu acesti bani. schimbati urgent legea!!!
ana maria said
am October 15 2008 @ 9:01 am
ana maria ilie -botosani
Liliana TITA said
am October 15 2008 @ 11:22 am
Ma alatur si sustin initiativa dumnevoastra.
Liliana TITA – BUCURESTI
popisteanu alexandra said
am October 15 2008 @ 11:42 am
SUSTIN ACCEASTA INITIATIVA SI SPER CA IN VIITOARU APROPIAT SA SE VOTEZE LEGEA.EU AM DOIA FETITE UNA DE 6 ANI SI CEALANTA DE 2 ANI INCHIPUITIVA DACA SE POT CRESTE CU 80 DE LEI PE LUNA,NICI MACAR GRADINITA NU O POT PLATI DARMINTERI SI ALTCEVA. SA LE FIE RUSINE PARLAMENTARILOR CARE AU SALARII EXAGERATE DE MARI.
Ioan Ana said
am October 15 2008 @ 2:37 pm
Sustin aceasta initiativa.
Iulian Urban said
am October 15 2008 @ 2:40 pm
Iata ca lucrurile se misca
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/15/iata-cat-de-puternici-sunt-consumatorii-uniti-in-jurul-nostru-infractorii-care-defrisau-padurile-din-valcea-anchetati-de-autoritati/
Sonia Stan said
am October 15 2008 @ 2:51 pm
De acord
Sonia Stan
Bucuresti
Mica Dragomir said
am October 15 2008 @ 3:00 pm
daca ni se opresc din salarii sume procentuale si nu fixe, de ce sa nu ni se si dea la fel cum ni se ia ?
Iulian Urban said
am October 15 2008 @ 3:01 pm
Raspuns pentru MICA DRAGOMIR
Pai si atunci de ce nu semnezi ? de ce nu ne sustii ?
Ana Maria Niculae said
am October 15 2008 @ 3:49 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Si initiativa de acordare 85% din salariu indemnizatie crestere copil!
Ana Maria Niculae
Ioana Pana - Bucuresti said
am October 15 2008 @ 3:57 pm
Sustin aceasta initiativa!
Florin Dracea said
am October 15 2008 @ 4:09 pm
De acord cu initiativa cu mentiunea ca statul trebuie sa garanteze un minim decent si pentru cei cu salarii minime.
Cat priveste maximul in alte tari europene indemnizatia e egala cu salariul net pe care asiguratul l-a avut. De ce nu si la noi?
Curpan Elena Corina said
am October 15 2008 @ 4:43 pm
Da, sustin aceasta initiativa!!!
Ioana Burzo said
am October 15 2008 @ 5:02 pm
DA sunt de acord cu initiativa, si eu am trecut prin aceasta si e greu si nu e corect sistemul actual.
avram marius said
am October 15 2008 @ 5:15 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Liliana Andrea said
am October 15 2008 @ 5:27 pm
Sustin cu toata taria acest proiect.Au ajuns cu furtul pina la a lua si de la copii, ceea ce li se cuvenea pe drept, din cotizatia mamei.
stelian muscalu said
am October 15 2008 @ 5:31 pm
ideea este excelenta. eu de exemplu tot aman conceperea unui copil din cauza sumelor de mizerie pe care le ofera statul. Daca s-ar vota legea care prevedea un ajutor de cresterea al copilului de 85% din salariu ca s anu mai spun de o lege care ar presupune un ajutor de 100% din salariu atunci clar ca ar creste natalitatea cu cel putin 2 copii
Emilia Serban said
am October 15 2008 @ 5:34 pm
da, sunt de acord
Puskas Sarolta said
am October 15 2008 @ 5:44 pm
Satu Mare, Jud. Satu Mare.
Sustin aceasta initiativa !
mihaela stancu said
am October 15 2008 @ 6:44 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA AM DOI COPII SI NU II POTI INTRETINE CU ALOCATIA LOR DE 80 DE LEI
Iulian Urban said
am October 15 2008 @ 6:47 pm
Eu si echipa mea multumim pentru sustinere lui STELIAN MUSCALU de la Antena 1 si sper ca TOT MAI MULTI TATICI SA SE ALATURE ACESTEI INITIATIVE !
AVEM NEVOIE SA FIM UNITI CA SA INVINGEM !
Wily Coyote said
am October 15 2008 @ 7:29 pm
Domnule Urban,ma numar printre cei ce doresc o imbunatatire a calitatii vietii romanului de rand…Intrebarea este de unde vor proveni acesti bani?Exista posibilitatea creeri mamelor care pot da nastere la 1 copil la fiecare 2-3 ani si sa beneficieze de acest salariu 20 de ani???Exista aceasta situatie in vest…Imi cer scuze mamicilor,sunt de partea lor,ar trebui marita alocatia dar sa nu sarim dintr-o extrema in alta ca sa obtinem voturi…Poate ar trebui sa fim mai responsabili,mai intai sa fim in pozitia in care putem creste un copil si ii putem oferi o copilarie frumoasa.
Vad copii care saliveaza la prajitura sau ciocolata altor copii si asta mi se pare cel mai trist lucru…Poate dumneavoastra aveti alte vederi…ma rog…
Baciu Monica said
am October 15 2008 @ 7:39 pm
Sunt de acord cu aceasta initiativa. Sunt mamica de gemeni si stiu exact cum sta treaba. Am apelat si eu la Ion Solcanu, senator de Iasi, in saptamana de dinaintea procesului de la Bucuresti a Ionelei Danciu si nu s-a sinchisit de nimic. Vedeti cat de importanti suntem NOI pentru EI? Suntem specii diferite…
Baciu Monica, Iasi.
Ana Banica said
am October 15 2008 @ 8:09 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA.
Si eu sunt mamica de gemeni si este foarte greu sa traiesti doar cu 1000 lei pe luna .Eu am facut deja primii pasi ,adica am primit raspunsul la contestatia pe care am facut-o impotriva deciziei Directiei muncii.Acum urmeaza sa depun cerere ja Judecatorie.As dori sa stiu daca ma puteti ajuta cu reprezentarea in instanta? Multumesc si mult succes in demersurile dumneavoastra . Ana Banica localitatea Cazanesti , judetul Ialomita .
andrei nicoleta said
am October 15 2008 @ 8:33 pm
sunt mamica a 2 baietei gemeni de 4 luni si sustin aceasta initiativa si vreau sa cred ca orice guvernant normal stie ca avem dreptate. Oare cu ce drept sustin ei ca , copiii mei trebuie sa fie defavorizati????????
Ana Banica said
am October 15 2008 @ 8:37 pm
Inca o data , SUSTIN ACASTA INITIATIVA .
Banica Ana Cazanesti Ialomita
Dorinel said
am October 15 2008 @ 9:21 pm
Sunt de acord. Ar trebui sa mareasca si alocatiile copiilor peste 2 ani la 200 macar cum iau cei pana in 2 ani nu 40 de lei cum au acum .
Simoni Florin said
am October 15 2008 @ 9:57 pm
Ca viitor tatic…sustin aceasta actiune.
Simoni Florin Satu Mare
Profesorii au invins Guvernul ; majorarea salariilor cu 50 % este constitutionala; Guvernul somat de demisionze ! said
am October 16 2008 @ 1:23 am
[...] http://www.urbaniulian.ro/2008/10/10/apel-al-lui-urban-iulian-catre-mamicile-din-romania-haideti-sa-… copii nostri si sotiile noastre trebuie sa primeasca o indemnizatie de crestere a copiilor egala [...]
Irina V. said
am October 16 2008 @ 8:43 am
SUSTIN ACASTA INITIATIVA
Irina V., Bucuresti
Camelia Maxim said
am October 16 2008 @ 9:32 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
Sustin si legea modificata recent, care ne ofera posibilitatea de a opta pentru 85% din venit, pe perioada concediului de ingrijire a copilului. Mai sustin si faptul ca plafonul inferior, cel de 600 ron, ar trebui corelat cu salariul mediu pe economie, care a crescut mult de cand s-a adoptat legea care inca este in vigoare, lege care modificata fiind acum, nu pomeneste nimic in acest sens! Sunt mamica a doua fetite, una de 7 ani, cealalta de 9 luni.
Camelia Maxim, Cluj-Napoca, jud.Cluj
Arabela R. said
am October 16 2008 @ 10:02 am
CA VIITOARE MAMICA,SUSTIN ACEASTA INITIATIVA!
ARABELA R.
LOC. JILAVA, JUD ILFOV
jill said
am October 16 2008 @ 10:09 am
desi nu se modifica nimic in tara asta spre noi, doar spre buzunarele alor care se cred smecheri, sustin aceasta initiativa, macar generatiile viitoare sa nu se tarasca in noroiul si mizeria batjocoritoare a celor 800 lei.
jill
BETA JANELIA , PETROSANI, JUD. HUNEDOARA said
am October 16 2008 @ 10:24 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA !
SUNT O VIITOARE MAMICA
GINA MINDRUT said
am October 16 2008 @ 10:27 am
Sustin aceasta initiativa!
Daniel S said
am October 16 2008 @ 11:37 am
Sustin aceasta initiativa!
Sunt un viitor tatic de gemeni.
Constantin Alina said
am October 16 2008 @ 12:49 pm
SUSTIN ACEASTA INITATIVA
Ilie Ioan Marius said
am October 16 2008 @ 1:26 pm
Sustin aceasta initiativa.
Tata de gemeni.
Sebes, jud. alba
Dicher Monica said
am October 16 2008 @ 5:44 pm
Problema este spinoasa de multa vreme…….,dar vorba veche “mai bine mai tarziu, decat niciodata… !” sper sa devina valabila in cazul de fata.
Aberatiile sistemului legislativ romanesc, au dus si duc inca, la destule drame……… ale cetatenilor din aceasta tara.
Se pare ca asta ne e soarta …..sa induram inca multa vreme pe acei politicieni fara creier si setosi de inavutire peste noapte…….
Sper insa ca mai exista o speranta, in fiecare din noi, care sa ne faca sa gandim si altfel.
Eu doresc succes acestei initiative si celor care urmeaza sa beneficieze o lege dreapta !
Dicher Monica said
am October 16 2008 @ 5:45 pm
P.S.
Tg. Mures – judetul Mures – viitoare mamica
Vintila Andreea said
am October 17 2008 @ 6:52 am
Sustin aceasta initiativa
Carmen Salagean said
am October 17 2008 @ 9:26 am
Bine-nteles ca sustin aceasta initiativa!!!As vrea sa-i vad eu pe guvernantii nostri minunati cum s-ar descurca daca ar avea 3 bebelusi si 10 mil. de lei indemnizatie. Nici de Pampersi si lapte praf nu ajung banii astia! Sustin de asemenea revenirea la 85% din salariu pt. mamicile care au salarii bune si care an de an si-au platit impozitele si taxele! Vorba lui Badea, “Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!”.
andrada said
am October 17 2008 @ 9:35 am
sustin aceasta initiativa !
georgiana paun,bucuresti said
am October 17 2008 @ 11:03 am
sunt mamica a 2 gemeni si sustin aceasta initiativa si am sa dau si statul in judecata
adrian sorodoc said
am October 17 2008 @ 9:15 pm
sunt cu totul deacord. O TARA SANATOASA ARE NEVOIE DE COPII SANATOSI, IAR COPIII SANATOSI SE CRESC CU BANI , NU CU PROMISIUNI POLITICE.
Carlan-Mihai Laura said
am October 17 2008 @ 9:34 pm
Sustin aceasta initiativa.
Carlan-Mihai Laura , Bacau , jud. Bacau
chipurici daniela oradea BIHOR said
am October 20 2008 @ 9:19 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
SI EU SUNT MAMA A DOUA GEMENE SI POT SA VA SPUN CA E IMPOSIBIL SA CRESTI 2 COPII CU BANII CARE AR TREBUI SA II REVINA UNEIA DINTRE ELE
MARIANA BUSE ORADEA BIHOR said
am October 20 2008 @ 9:20 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
MIRELA TIC ADRIANA said
am October 20 2008 @ 9:22 am
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA
Oana said
am October 20 2008 @ 5:42 pm
SUSTIN aceasta initiativa. In plus sa se face ceva si pt sarcinile multiple.
Din cauza legii actuale (cu 600 lei) a trebuit sa imi las fetita de 5 luni acasa si eu sa merg la serviciu.
Sorina Badea said
am October 20 2008 @ 9:54 pm
Sustin aceasta initiativa.
Sorina Badea, Bucuresti
impreuna cu Matei-Alexandru si Stefan-Paul, 8 luni
Datorita acestui sistem am fost nevoita sa reincep activitatea cand baietii mei aveau doar 7 luni.
Ma bucur ca cineva vrea sa face ceva pt noi
Antipa Roxana Mihaela said
am October 21 2008 @ 11:33 am
Sustin aceasta initiativa impreuna cu Alexandra Maria si Ruxandra Elena 8 luni , cele doua gemene ale mele.
Toca Valentin Craiova said
am October 23 2008 @ 7:29 pm
Avem ghinionul ca parlamentarii nostrii nu pot face gemeni….. Poate cand unul sau una dintre ei vor putea face gemeni sau tripleti va fi mai bine………
MIHAELA ALEXANDRU said
am October 26 2008 @ 12:10 am
sustin si eu acasta initiativa
Zlei Laura-Claudia said
am October 29 2008 @ 10:17 am
Sustin intru totul aceasta initiativa, caci sunt mama de gemeni de un an si jumatate si trebuie sa admit ca este foarte greu sa ii cresti cu 6+2+2 milioane de lei.Inadmisibil!
gabi nedelcu said
am October 29 2008 @ 12:33 pm
Domnule Urban, vreau sa fac referire la un aspect relevat de Coyote, si anume acela al responsabilitatii cu care se ia decizia de a aduce pe lume copii.Intr-adevar, este nevoie sa stii exact pe ce resurse te bazezi(si cat din aceste resurse poti si esti dispus sa aloci pt.noul membru al familiei), pentru ca altfel nu poti sa cresti copilul asa cum ti-ai dori. Cu alte cuvinte nu-i poti oferi ceea ce are el nevoie pentru a creste si a se dezvolta pe masura zestrei genetice. In privinta resurselor as dori sa precizez ca acestea sunt formate pe de-o parte din veniturile familiei (asupra lor decide familia unde se cheltuie in functie de prioritatile sale) si pe de alta parte, din asa numitele alocatii sociale (asupra lor decide societatea in functie de cat dispune si ce prioritati are). Alocatiile sociale functioneaza dupa principiul solidaritatii sociale, respectiv din inpozitele colectate azi, societatea distribuie anumite portiuni celor « la nevoie »,in functie de anumite obiective (in cazul nostru ce isi propune societatea in legatura cu viitorul natiei romane, atat cantitativ cat si calitativ), utilizand principii (descrise in legi) si metodologii, ce se aplica de institutii sociale de stat (reprezinta autoritatea sociala). Asadar, responsabilitatea aducerii pe lume a copiilor, cresterea si educarea lor , vine din doua directii : una de la familia in cauza si una de la societate. Fiecare familie stie ce resurse si ce obiective prioritare are. Fiecare familie cu copii are autoritatea asupra resurselor proprii si isi cheltuie cu mare responsabilitate resursele ( in cele mai multe situatii toate resursele merg catre cei mici, cei mari « scotandu-se de pe lista de cheltuieli » aproape la tot). D/le Urban, cred ca rolul pe care vi-l asumati se refera in primul rand la a face vizibil grupul de oameni care se afla « la nevoie » ;in al doilea rand la a pretinde institutiilor statului (care detin autoritatea deciziei sociale, asa cum am hotarat noi,cetatenii prin votul/ne-votul nostru)sa actioneze cu responsabilitate,respectiv sa puna de acord obiectivele de politica sociala urmarite pana acum, cu aspiratiile cetatenilor care le-au dat puterea si in al treilea rand la corectarea principiilor si metodologiei de realizare a obiectivelor sociale care corespund aspiratiilor cetatenilor acestei tari (in cazul nostru s-a pornit de la cazul mamicii cu gemeni, iar pe parcurs a reiesit ca problema este mai larga, privind toate famiile cu copii, si necesitatea corectarii in ansamblul si complexitatea ei)
Ma insel cumva ? In cazul in care acesta este rolul care vi-l asumati, intr-adevar nu este usor ! Aveti nevoie de sprijinul cetatenilor, de perseverenta si abilitate pentru a va lupta cu sistemul(care este deja “furat”si utilizat pentru implinirea intereselor partinice meschine). In plus sunt necesare multe resurse (umane, informatii, financiare,etc) pe care vad ca deja le puneti in miscare pentru a sprijini rezolvarea unor probleme ale consumatorilor si (de ce nu,ale cetatenilor !)
Va doresc succes, si va sprijin (daca am cu ce) in demersul Dvs.!
Georgiana Visan said
am October 30 2008 @ 1:10 pm
Poate viitoare mama de gemeni…:))))
Sustin aceasta initiativa.
stefan steluta said
am November 3 2008 @ 2:32 pm
sustin aceasta initiativa ca sunt o mamica de gemeni de 4 luni’felicitari si succes.din toata inima o sustin
Lucia Bocica said
am November 5 2008 @ 3:22 pm
Sustin din tot sufletul aceasta cauza , mai ales ca am si inceput demersurile , adica am obtinut negatia de la Directia Muncii, unde am fost tratata in asa fel incat am iesit afara plangand din cabinetul juristului(….)care se credea buricul pamantului,si s-a simtit ofensat de rugamintea mea de a elibera mai repede negqatia la cererea mea. pentru toata lumea care se afla in asfel de situatii mult curaj ,tupeu si rabdare.
lucia Bocica , Cluj-Napoca
Poppa Cristina said
am November 5 2008 @ 3:26 pm
SUSTIN ACEASTA INITIATIVA !!!!!!!!!!!!!!!!!
Sora mea este in aceasi situatie adica are si ea gemeni si nu ii este deloc usor.
mult curaj!!!!!!!!!!!!
CODRUTA CRACIUN said
am November 6 2008 @ 10:47 pm
SUSTIN INITIATIVA SI SPER SA SE FACA DREPTATE.
steluta said
am November 10 2008 @ 4:04 pm
sustin aceasta initiativa
Plastoi Marian-Florin said
am November 12 2008 @ 10:58 am
sant tata de gemeni de 3 luni si sustin aceasta initiativa!
Marosan Vasilica said
am November 16 2008 @ 8:15 pm
Sustin aceasta initiativa!!!!
Baia Mare ,Maramures.
Tatiana said
am November 17 2008 @ 3:51 pm
Sustin aceasta initiativa!
Sunt mamica de gemeni in varsta de 10 luni si sunt in proces cu statul de 6 luni, din cauza unor legi facute prost si aplicate si mai prost. Ma intreb unde e dreptatea daca unei mame cu salariu de 5000 ron i se acorda daune morale pentru ca a fost nevoita sa se intoarca la serviciu din cauza lipsurilor (avand un singur copil, nu putea sa-l creasca cu cei 600 ron), iar unei mame cu gemeni sau tripleti nu i se da nici macar ceea ce i se cuvine de drept? Mie judecatorii de la Curtea de Apel Bacau mi-au respins actiunea pe motiv ca “aceasta indemnizatie este un drept al mamei si nu al copilului”. Si atunci mamele cu gemeni sau tripleti nu sunt discriminate?!! La urma urmei, orice mama o stie, cand ai copii, nu te gandesti la tine, ci la ei in primul rand, sa le asiguri conditii decente pentru a creste si a se dezvolta… ca sa devina cetateni destionici ai acestui stat care are atata grija de… el
Tatiana Uruioc, Zanesti, Neamt
Nicoleta Crisan said
am November 18 2008 @ 7:50 pm
Sustin aceasta initiativa!
Dobai Iosif said
am November 21 2008 @ 8:25 am
Dobai Iosif – Agnita jud. Sibiu
Sunt tata de gemeni si sustin aceasta initiativa.
Crihana norina said
am November 26 2008 @ 12:18 am
Sunt din Galati si am o fetita de trei luni. Stiu cat de greu si din acest motiv sustin aceasta initiativa!!!!
craciun nicolae said
am December 9 2008 @ 7:44 pm
Sustin aceasta initiativa! Felicitari!
claudia raduica said
am December 11 2008 @ 9:59 am
Sunt din Dr.Tr.Severin si astept si eu 2 gemeni
Sustin aceasta cauza.Felicitari!
adina said
am January 4 2009 @ 2:26 pm
sunt de acord cu aceasta initiativa!
sunt din Galati si sunt mamica a 2 gemenute de 5 luni…va spun cu mana pe inima ca nu se poate creste 2 bebe cu 1000 lei,totul e calculat la dublu…e foarte greu! de aceea visez si sper sa se mai poata face ceva ceea ce mi se pare imposibil pentru statul roman…asta e tara in care traim.oare copii astia nu au dreptul la viata,nu merita un trai decent?
Bejenaru Elena,Ovidiu,Judetul Constanta said
am January 21 2009 @ 2:33 pm
Sunt viitoare mamica de gemeni si mi se pare normal sa ca aceasta indemnizatie sa se acorde ambilor copii! Sustin aceasta initiativa si sper sa reusim impreuna!
Julianna Zsok said
am May 6 2009 @ 7:12 am
sustin aceasta initiativa!!!
stefan steluta fanica said
am October 2 2009 @ 1:30 pm
sustin aceasta initiativa !!nu este corect pt ca toti sunt copii si traiesc la fel amandoi!sa le fie rusine de ceea ce fac ca pt ei se gaseste intotdeauna bani de salarii!!!multumesc din suflet tuturor ce se implica in aceasta problema
stefan marcel said
am October 2 2009 @ 1:32 pm
sustin aceasta initiativa!FELICITARI LUI IULIAN ORBAN!
Lup Ionela said
am January 8 2010 @ 11:04 pm
Sustin aceasta idee.Era si cazul ca cineva sa ia initiativa.Felicitari!