Am numai probleme cu masina Renault Symbol ; ce pot face ?

Tweet this

Ovidiu M. s-a adresat lui Urban Iulian si echipei de la www.AsistentaPentruConsumatori.ro in aceasta problema :

Stimate domn,
Ma numesc M. Ovidiu si va contactez pe aceasta cale in
speranta ca ma puteti ajuta macar cu un sfat.
Am o masina "Renault Symbol "din 2006, si de curand am inceput sa am
probleme cu ea .Am sesizat problema la service si apoi la Renault
Romania, dar pana acum nu am reusit sa obtin un rezultata favorabil
din partea constructorului.Din incursiunile dumnavoastra privind
problemele avute cu acest constructor neserios fata de clienti, care a
fost cea mai buna metoda de abordare a problemelor cu acesta ?
Va multumesc pentru timpul acordat.
Cu respect


Raspuns
Buna ziua
Va recomand sa faceti o adresa oficiala catre importatorul Renault din Romania si sa-i spuneti de aceste probleme si sa-i cereti sa le rezolve.
Daca nu va raspunde, va recomand sa faceti reclamatie la ANPC , sa trimiteti o reclamatie catre Renault Franta si chiar sa-i dati in judecata sa le cereti daune pentru problemele tehnice in functionarea masinii care va afecteaza dreptul la linistita exploatare a acesteia
Daca veti avea nevoie de sustinere va stam la dispozitie

Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 7769

20 Comentarii pana acum»

  1. veninosu said

    am October 10 2008 @ 10:21 pm

    nu stiu ce probleme ai, dar …
    1. clio symbol e facut in turcia
    2. motorina in romania e ffffff proasta
    3. drumurile in romania… sunt cum sunt….

    e destul sa iti distrugi masina in 2 ani.

  2. Parmalat said

    am October 11 2008 @ 12:30 am

    Lol!!! Extraordinar bai frate n-am pomenit una ca asta… atata dai atata face, ia-ti Mercedes sau mergi cu metroul! Daca garantia te acopera inca – e bafta ta, daca nu te mai acopera era oricum previzibil ca o sa ai probleme cu ea! Ti-ai mai luat si Clio, Logan-ul nu era bun!!
    Pe cuvantul meu daca pot sa va inteleg bai fratilor, voi nu stiti ce inseamna un risc?!?! Masina are doua cicluri de viata de 4 ani, primul in garantie si al doilea post-garantie. In vest lumea isi vinde masina dupa primul ciclu si isi cumpara alta. Au ei motivele lor pentru care o fac, doar nu o vind de tampiti!! Sigur, du-te si da-i in judecata, fa reclamatii – daca poti sa le probezi!

  3. Roxana said

    am October 11 2008 @ 12:40 am

    Parmalat, cam expirate comentariile tale… te contrazici singur si mai ai si pretentii pe deasupra. Auzi brau, Mercedes sau metrou, cata inteligenta!

  4. Parmalat said

    am October 11 2008 @ 9:55 am

    Roxana, eu imi permit si Mercedes si Clio Symbol si totusi merg cu metroul. Am eu motivele mele!

  5. aurelian said

    am October 11 2008 @ 9:57 am

    Lucrez la vanzari Renault si am o astfel de masina care are 2 ani vechime si 72000 km diesel ! Pana acum sincer nu am avut nicio problema cu ea ! Motorina OMV, Petrom sau Moll iar reviziile facute la Service-ul din Bucuresti. Este adevarat ca masinile pot sa aiba probleme ( Mercedes, BMW au probleme de asemenea )iar acestea apar de regula in primele luni “de viata ale masinii ” si tocmai de aceea ai garantie la masina ! Iti recomand sa mergi la un Service (serios) din Bucuresti si sa-ti rezolvi problema !

  6. aurelian said

    am October 11 2008 @ 10:02 am

    Pentru Veninosu : Se pare ca nu cunosti procesul tehnologic din Turcia ! Subansamblele si multe piese ale masinii sunt aduse din Franta iar in Turcia la Bursa se realizeaza ansamblarea masinii de o uzina care este complet robotizata iar factorul uman nu are prea mare legatura cu , constructia masinii ! Uzina din Bursa este printre cele mai mari si moderne uzine din S-E Europei. Un alt aspect: Clio Symbol este una din masinile cele mai fiabile din Romania si nu numai ! Daca se respecta intretinerea masini, altfel ……..

  7. Petre said

    am October 11 2008 @ 1:06 pm

    Daca Ovidiu ar spune care sunt problemele cu masina? Din cate stiu eu, Renault da cam aceasi garantie ca si Dacia, adica 18 luni. Probabil are o garantie extinsa pe caroserie si/sau pe vopsea, dar anumite chestii la masina se pot strica, fie din cauya exploatarii necorespunzatoare (supraincarcare, viteza excesiva pe carosabil impropriu s.a.) sau din cauza unui defect ascuns de fabricare. De ce nu merge Ovidiu la un alt service, intr-un alt oras. Poate acolo o sa-l poata ajuta sau macar sa aiba bunavointa sa il indrume undeva, desi cei de la Renault, indiferent de concesionar, toti sunt niste nesimtiti. Parerea mea! Nu detin un autoturism din cadrul concernului, am un autoturism nemtesc, dar am multi prieteni care detin un autoturism din cadrul concernului si numai probleme au la service.

  8. Patriotul said

    am October 11 2008 @ 3:16 pm

    Daca tot aveti net, trimiteti email-uri incepand cu depart. de service a dealerului, patronului, reprezentantului renault romania, reprez. european,in franta, guv. frantei chiar si presedintelui frantei…Eu am avut o problema cu un cauciuc tot de la un producator francez si am trimis email-uri dupa metoda de mai sus si am fost sunat din germania, din franta si bineanteles ca pana la urma mi-a fost inlocuit cauciucul (avea doar 500 km. ce drk.) .
    Am si eu mai multe masini printre care si doua simboluri, in general sunt ok, probleme simple aparute rezolvandu-se simplu cu interventii la esalonul unu …
    Problemele care apar dupa cativa ani, sau dupa cca. 40-50mii km. (la toate masinile… de la 5 la 80 mii ) sunt,d.p.d.v. personal, in ordine :
    1. modul de conducere propriu ;
    2. drumurile ;
    3. uleiul ;
    Revenind la schimbul de ulei aici se constata faptul ca daca acum cativa ani , cand parcul auto nu explodase inca, dealerii ne recomandau sa inlocuim uleiul (reviziile…) la 5000 km, acum service-ul de la dealer e full si ne recomanda sa efectuam reviziile la 20.000 km . Noi suntem bucurosi, daca inainte plateam 450-20.000 lei pentru o revizie simpla la 5 mii, acum merg de patru ori mai mult…
    Dar…credeti-ma. nici un ulei nu rezista atat…indiferent de conditiile de trafic .
    Verificarea e simpla, ca toate pe lumea asta, verificati ph-ul uleiului la fiercare 1000 km. si o sa vededeti cat de corosiv este incepand de la 4000km…e adevarat ca depinde si de tipul uleiului, dar am pus diferite tipuri de ulei la masini, de la 20 la 100 litru …
    Asa ca schimbati uleiul si filtru la max. 6500km pt. un ulei mai economic si la max. 10mii pt. unul lux .
    Elementele trenului de rulare depind in principal de noi…

  9. FLORIN CRISTEA said

    am October 11 2008 @ 10:27 pm

    STIMATI DOMNI…..NU VA LUATI DUPA “DEALER”….DACA TOT AI DAT UN BAN PE MASINA….FACETI SCHIMBUL DE ULEI LA 5-6 MII DE KM E MAI SANATOS. NU TREBUIE SA VA LUATI DUPA EI. SI MIE MI-AU INDICAT SCHIMB DE ULEI LA 20 DE MII SI FILTRELE LA FEL (POLEN,AER,ULEI).
    LA 5 MII DE KM PRIN FILTRUL DE POLEN NICI AERUL NUMAI TRECEA ERA PLIN…NEGRU….LA FEL SI CEL DE AER. ASA CA AM PUS MANA SI LE-AM SCHIMBAT + ULEIUL…AM PUS ULEI BUN….SI LA 10 MII LA REVIZIE INTERMEDIARA ..PAC….. L-AM SCHIMBAT DIN NOU. E PACAT DAI O POALA DE BANI PE O MASINA SI SA-TI BATI JOC DE EA. HAI CA PE VREMEA LUI CEASCA NU GASEAI UN ULEI BUN..DAR ACUM…..DACA STII SA CAUTI GASESTI SI LA PRET BUN SI DE CALITATE. IN CONDITIILE DE TRAFIC DIN ZIUA DE ASTAZI LA 5-6 MII KM..ULEIUL SI FILTRELE TREBUIESC SCHIMBATE OBLIGATORIU INDIFERENT CA E LEXUS CA E PORSCHE SAU LOGAN. CAND TE LASI PE PEDALA CU 130-160 KM/H VARA LA 30-45 DE GRADE AFARA CE CREDETI CA SE INTAMPLA CU ULEIUL ALA DE 20 DE MII DE KM…???? SE DUCE SI MOTOR SI TOT..ASA CA ATENTIE MARE…LASA-L PE DEALER…E INTERESUL LUI NU AL TAU SA-TI SPUNA CA MASINA PE CARE O VINDE EL ARE ULEI DE NAVETA SPATIALA SI TINE 20 DE MII DE KM….
    V-AM SALUTAT

  10. IONEL GRAMA said

    am December 3 2008 @ 11:23 am

    Am un Renault Symbol din anul 2006, ?i nu am avut probleme cu ea. Am f?cut ?i Italia cu ea; acum trebuie s?-i fac a doua revizie bineinteles în garan?ie ( am garan?ie extins? la 4 ani); care ?ti?i s?-mi da-?i un r?spuns competent în leg?tur? cu revizia aceea obligatorie la 2 ani, care se face la toate rablele ( la acelea în?eleg, dar la o ma?in? nou? în grana?ie cu 27.000 la bord nu-i v?d absolut de loc rostul). Oricum se face revizia la service-ul autorizat se înscrie în carnetul tehnic al ma?inii, ce drk, mai trebuie ?i revizia aceea care se înscrie în talon. Cine o cere?

  11. eblasteredy said

    am March 23 2009 @ 8:36 pm

    Bai fratilor credeam ca numai eu am probleme.Hai sa va spun ce am patit eu. Am un renault clio 3 din 2006 si 16.000 de chilometri facuti in 2 ani. Dupa 8 luni au schimbat balamalele de la portierele din fata pentru ca clancaneau la deschidere si inchiderea usilor. Inainte sa iasa din garantie a inceput sa haraie la franare si sa trepideze la plecare. Am fost la service ipso otopeni si au urcat-o pe rampa au invartit de cateva ori de roti si au zis ca este toutul ok inclusiv placutele de frana. Am plecat cu ea si de la service si am avut acelesi probleme. Aceleasi simptome. Ma duc la ei anul asta dupa 2 luni dupa ce a iesit din garantie . Ma prezint la seful de atelier de la ipso si ii spun problema. Imi spune urmatoarele ………” Asteptati sa vina un constatator sa faceti o tura sa vedem daca se manifesta cum spuneti dvs” . am asteptat cam 20 de minute la receptie si apare acelasi sef si imi spune ca masina este pe rampa pentru verificare. Mi se pare dubios ce au facut ei ,atata timp cat au spus ca mergem o tura sa constatam fizic ce are masina. O dau jos de pe rampa si urcam sa facem o tura la insistentele mele. Opaaaaaa Masina nu mai are simptomele pe care le-am reclamat. Soferul era chiar constatatorul de la ei. Dupa o tura pe DN 1 nu avea ce sa constate. Ma urc eu la volan. Merg un pic mai sportiv( nu este stilul meu de condus , dar am incercat un condus extrem) si incepe sa faca talente. Il intreb daca aude ceva si imi confirma ca “da” Coboara saracu din masina cand ajungem la service spunandu-mi ca ii este rau . Se duce baiatu la WC si se intoarce dupa 5 minute sa faca raporul la sefu de service. Fara nici un schimb de informatii din partea lor cu privire la constatare , masina este urcata pe rampa. si incep sa imi spuna ce ar putea sa aiba. Va relatez incontinuare ce mi sa spus: ” Placutele de frana sunt tocite doar jumatate dar in urma unui condus mai sportiv discurile de frana au o culoare albastruie ceea ce indica franari bruste ce au dus la calirea materialului de pe placute si durificarea acestora. Va sfatuim sa le schimbati si sa vedem ce se intapla. Replica mea a fost urmatoarea : Imi garantati ca daca dau 300 ron ca nu va mai face acel zgomot la franare? Ei mi-au spus ca NU. Pai in situatia asta va rugam sa o lasati in service sa vedem ce este si cu abreajul . ok zis si facut. Un alt mecanic ( un prieten bun ) care va spun sincer ca nu este un agiamiu in ale meseriei el reparand cam tot pe la masinile din classa lux, in special cutii de viteze automate a facut si el o tura cu ea inainte sa ma duc la ipso si mi-a spus ca are probleme la rulmenti , la bucsi, la cupla ambreaj.Maine ma duc sa vad ce au facut. Sa vad daca au rezolvat problema care trebuia sa o rezolve cat a fost in garantie si nu au rezolvat-o din cauza incompetentei sau din “alte motive” cum ar fi repararea defectelor in tipul garantiei. Si va spun fratilor service-ul la renault te usuca.Vand masina ieftin si te fac pe partea cu service-ul.

  12. adrian bogdan said

    am November 17 2009 @ 6:56 pm

    dute peste ei nui lasa fale skndal eu am avut ieri accident cu renou symbol ma lovit frontalun tir mia inpins motoru cu tot cu cutia de viteze spre interior si nu au sarit erbegurile si am sunat la ei si au zis sa maduc cu masina la ei politia mia spus sai dau in judekta k nu sau declansat erbegurile si cred k asta voi face asa k nu ii lasa fale skndal k au defecte din fabrik

  13. iulia neacsu said

    am February 11 2010 @ 4:16 pm

    am cumparat un renault symbol in 2008 – nou – este condusa numai de mine si merg si foarte putin ( o folosesc mai mult pentru naveta); aproximativ un an totul a fost bine; la revizia de 1 an – totul Ok;dar in ultimile 3-4 luni mi-au aparut probleme la schimbatul vitezelor si mai da si ceva fum!.am fost cu ea la service si m-au ” aranjat”: la cutia de viteze nu sunt probleme iar fumul- merg eu subturat!. OK! problema este ca acum aproape nu mai intra deloc in viteza 1.la rece (cu motorul oprit) intra foarte usor , normal dar cand sunt in mers si trebu1e sa dau viteza 1 este pericol, se opreste masina daca nu sunt atenta! ce poate fi ? intreb pentru ca vreau sa o programez iar la service si trebuie sa merg cu temele facute pentru ca astfel iar imi vor spune “baietii “ca nu sunt probleme si in iulie va iesi din garantie!va multumesc!

  14. adrian said

    am February 14 2010 @ 9:00 pm

    Iulia, eu cred ca problema este modul in care o conduci, in general viteza 1 este pentru plecarea de pe loc, in timpul mersului este contraindicat sa folosesti viteza 1, foloseste viteza 1 numai daca masina s-a oprit complet, daca nu foloseste viteza a 2-a. Detin un renault symbol din 2007 si nu am avut niciodata probleme.

  15. iulia neacsu said

    am March 19 2010 @ 7:50 pm

    Multumesc, Adrian! asa mi-au zis si cei de la Service( si am fost de doua ori!); pe mine m-a nelinistit deoarece pana acum nu am sesizat defectiunea desi am condus la fel!la Service mi s-a spus ca nu tebuie sa dau vitaza 1 daca rotile sunt in miscare!!asa este??si daca da, atunci de ce pana acum nu am observat?

  16. done8989 said

    am July 5 2010 @ 6:47 pm

    @iulia
    Pui problema ciudat pentru cineva care are carnet de conducere.

  17. ClaudiuArad said

    am February 9 2011 @ 8:03 pm

    azi mi s-a blocat portbagajul la Renault Symbol (2007 decembrie, doar 33000km), butonul nu mai functioneaza si nu se poate deschide apasand pe el, cheia functineaza adica telecomanda usile se deschid si se inchid, doar portbagajul nu!! ce sa fac? rog ajutor! o idee ceva?

  18. marian said

    am February 12 2012 @ 9:10 am

    nu-mi mai merge radio-cd-ul,siguranta e buna,indica doar temp si ceasul fara contact pus

  19. VALY- IASI said

    am April 28 2012 @ 9:17 pm

    Am un RENAULT SYMBOL din 2008,1.5 dci,astazi am pornit A/C si am constatat ca nu mai raceste desi compresorul/electroventilatorul au pornit.ce problema poate sa fie?.Mentionez ca am verificat daca are presiune in circuit ,apasand pe o supapa de pe circituitul de racire si avea presiune.INSTALATIA DE A/C A FOST INCARCATA ANUL TRECUT.VA ROG DATI-MI O IDEE CE POATE SA AIBA?

  20. cristescu said

    am July 2 2014 @ 4:10 pm

    Si mie mi sa blocat portbagajul la renaultul meu symbol din 2008,care se deschide numai electric .accesul la portbajajul masini se poate face rabatind sptarul din spate ,cu o lanterna sau lampa poti constata ca firele care actioneaza incuietoarea electrica sunt rupte ,sau unul din ele . se reface contactul firului rupt ,se izoleaza si gata treaba .

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean