Am sunat la 112 si NU A VENIT NICI UN POLITIST sa opreasca nunta din Doamna Ghica ! Am cerut sa dea muzica mai incet si m-au trimis in mortii mamei

Tweet this

Traian S. din Bucuresti descrie cosmarul nuntii tiganesti care a avut loc ieri in Doamna Ghica

"D-le Urban, cui sa-i mai scriu, cui sa-i mai reclam domne ? Numai la Sfantu Petru nu am sunat ieri
Bucurestiul arata ca un oras din Africa Centrala sau din India
Politistii nu stiu decat sa ceara sporuri salariale, despagubiri pentru cazul ca ar fi ucisi la datorie, vor acum si case subventionate de stat, si cica din 2009 li se maresc salariile .
Ma numesc Traian S. si locuiesc in Doamna Ghica din Burkina Faso, nu din Bucuresti si vreau sa reclam faptul ca in data de 18 septembrie 2008, am asistat la cel mai grotesc spectacol din viata mea si era sa fiu linsat de asa-zisii nuntasi care ocupasera strada blocului meu.
Am vecini care nu au putut sa iasa cu masinile din parcare, alti vecini si-au gasit masinile zgariate de tiganii care au facut nunta. Cine le-a dat autorizatie sa faca nunta in strada ? Pai va spun eu ca aici AU LUAT SPAGA POLITIA CAPITALEI si PRIMARIA SECTORULUI pentru ca ei au lasat aceasta nunta de ciori sa se intample. Le spun ciori pentru ca eu am prieteni rromi care sunt civilizati nu ca burtosii si magraoancele alea de ieri care isi zbantuiau straturile de grasime altoite cu lanturi groase de aur, in timp ce manelele se auzeau din boxe pret de cativa kilometri.
D-le Primar Ontanu, d-le ministru de interne, d-le sef al politie capitalei de ce trebuie sa suferim noi, 5-6000 de oameni , din cauza a 2-300 de ciori maneliste care isi bat joc de noi ? Am sunat la 112 si am cerut sa vina politia, si ce credeti ? a venit un politai tanar, de la circulatie, care a fost inconjurat de burtosii de la nunta, care i-au explicat foarte clar " cara-te ba de aici ca avem autorizatie ". Asta este autoritatea Politiei, adica este strivita de lanturile de aur de la gatul ciorilor, iar demnitatea politistilor sta ascunsa sub fustele puturoase ale tigancilor .
Si stiti de ce sunt revoltat ? pentru ca am coborat din bloc intrucat un vecin al meu vroia sa iasa cu masina din parcare , pentru ca pleca la serviciu, si un cioroi i-a spus " ba tu pleci cand terminam noi nunta si daca nu iti convine ia in p..la mea autobuzul". M-am dus la acest cioroi si l-am intrebat cum isi permit sa faca nunta direct in strada pe domeniul public, si mi-a spus " Pleaca in mortii matii de aici ca bag gatu asta de sticla in tine".
Da, m-a trimis in mortii mamii aceasta cioara borata, la nunta caruia a venit sa cante handibel ala de Minune, sau de Vito cum l-o mai chema pe idiotu ala de juma de metru. Si unde era Politia ? Nu erqa nicaieri ca au primit consemn de la Cpitala sa nu se bage; aici nu se baga, la Craioa nu s-au bagat....
EU CER PE ACEASTA CALE DEMISIA PRIMARULUI SECTORULUI 2 PENTRU CA  A  AUTORIZAT ACEASTA NUNTA adica si-a baut joc de noi cei din Doamna Ghica, si CER PUBLIC SI DEMISIA SEFULUI POLITIEI CAPITALE pentru ca nu au imprastia cu gaze lacrimogene aceasta adunatura de manelisti si ciori  care m-ai zis sa ma taie cu gatul de la sticla de bautura si care m-au trimis in mortii mamei . Iar despre 112 ati avut dreptate d-le Urban cand ati spus ca este o facatura si ca nu are nici un efect. sa verifice cretinii de la STS cate apeluri la 112 au fost ieri de la locuitorii din Doamna Ghica....LA CARE NU A VENIT NIMENI.
Iar televiziunile sunt niste profitori ordinari pentru ca nimeni nu sufla o vorba despre spectacolul grotesc de ieri. Masini zgariate in parcare asta am gasit dimineata.
Lasa ca data viitoare imi fac curaj cu o sticla de bautura, iau toporul si sa vezi ce macel fac. Asta este, cred ca este mai bine sa stau la puscarie dupa ce am omorat cativa manelisti stradali, daca asta este pretul care trebuie platit ca sa se inte;leaga ca nu suntem tara de lumea a V-a sa se faca nuntile pe strada, pe bulevard sau pe autostrada in curandf.
Ma scuzati ca am greseli de scris dar nu mai suport domnule , sa fiu trimis in mortii mamei de imputititii astia care isi bat joc dee noi, stiind ca au spaguit politia, primaria, pe toti !
Ce canal facea Ceausescu cu ei, daca mai traia, ca pe vremea lu ala nu misca nimeni in front, dar acum si-au luat lumea in cap
. "



Asa cum au relatat cei de la realitatea TV, intre blocurile din cartierul Doamna Ghica au fost întinse mai multe corturi iar limuzinele au fost parcate la întâmplare. Naş a fost nimeni altul decât interpretul, Adi Minune, iar socrul mare patronul unui supermarket bucureştean. Locuitorii cartierului au anunţat poliţia după ce în stradă au fost scoase boxe pentru ca invitaţii să-l asculte pe interpretul de manele Florin Salam. Poliţiştii au dat două amenzi de 500 şi respectiv 900 lei.Auziti si voi doua amenzi de 1400 de ron !!!! CONFORM LEGII ACEASTA NUNTA TREBUIA IMPRASTIATA IMEDIAT DE MASCATI ASA CUM AU PROCEDAT CU DROGATII DE LA HAPPYFISH - ati uitat deja dragi romani de incidentul din august de la Arenele Romane nu este asa ? ei bine hai ca va proboc eu memoria si va invit sa vedeti cum au VENIT ATUNCI 60 DE MASINI DE POLITIE pentru ca era vorba de niste tineri fara burti si lanturi de aur la gat http://www.urbaniulian.ro/2008/09/01/abuz-politia-catre-tinerii-de-la-electrofish-ba-drogatilor-aveti-5-minute-sa-plecati-dracu-de-aici/ si cum au stat in sectii tremurand de frica in chiloti, politistii , fata de nunta din 18 septembrie. Si vor salarii mari, case subventionate de la stat adica inclusiv din banii lui Traian S. care a fost amenintat ca va fi taiat si trimis in mortii masii ca a cerut sa se dea muzica mai incet! Ce va supara limbajul ? pai de ce nu va puneti voi in locul lui Traian si a celor din zona care au fost bataia de joc a lui Ontanu, a sefului Politiei Capitalei si a nuntasilor manelisti !


REALITATEA.NET - O nuntă de romi a blocat o stradă din Bucureşti - VEZI IMAGINI


Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com



------------------------------------------------------------------------------------

poze de pe crocodilu.ro



--------------------------------------------------------------------------------




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 6998

78 Comentarii pana acum»

  1. Sebi said

    am September 19 2008 @ 1:05 pm

    Ciorile slinoase sunt mana in mana cu capii Politiei in toata tara; acum l-au spaguit si pe Ontanu ca sa arate pe strada ce bogati sunt ei; Pai cum m..ii lor sa nu fie plini de aur daca nu platesc taxe si impozite statului roman ? Minune, Salam sunt niste parveniti ordinari care nu au fost niciodata executati de stat pentru ca nu au platit un leu taxe si impozite; dar boul de contribuabil caucazian este stors de fisc de ultimul leu.

  2. Dragoteo said

    am September 19 2008 @ 1:09 pm

    Asa e hai sa vedem sursaprovenientei banilor acestui tigan? de unde are 70 mii euro pt o nunta? Un alt lucru ciudat este cum de, la banii lui, nu are o casa cu teren proprietate unde sa-si fi facut nunta? Sau de ce nu a [Citeste] inchiriat un restaurant cu spatiu pentru hora miresei. Nu are nimeni nimic cu obieceiurile tiganesti atata vreme cat este respectat dreptul la liniste al celorlalti.
    Nu platesc nici un impozit nimic si ne ameninta ca ne taie pe strada pentru ca noi nu suntem in stare sa venim vreo 50-60 cu sabii cu cutite si sa-i facem Salam la propriu pe faraonii astia. Ca despre Politie daca te dai la ei , se caca pe ei in pantaloni

  3. Romanul said

    am September 19 2008 @ 1:11 pm

    Intr-o tara fara justitie si fara cei care sa vegheze la respectare ordinii publice,grozaviile tiganilor sunt normale!Aceasta etnie, nu vrea sa invete nimic, nu doreste integrarea in lumea civilizata. Ei vor de capul lor si in Romania au gasit mediul propice! Tara fara stapani !!!!Mai ramane sa se incerce cu stricnina…………..

    Eu ma duc sa imi cumpar sabie sa vezi ce fac cu ei. Dar la nunta de ieri era buna o bazooka; sa vezi ce ordine faceam eu cu astia.

    Stati linistiti ca nu va dura mult pana o sa se intample ca o ceata de romani o sa linseze niste tzigani, si cred ca asta si vor imputititi astia de militieni

  4. La fel a fost si in Rahova - autorizarii de nunta date pe spagi said

    am September 19 2008 @ 1:22 pm

    O nunt? ?ig?neasc?, organizat? în strad?, dup? reguli deja ?tiute de toat? lumea. Corturi imense montate între blocuri, maneli?ti care nu fac niciodat? playback, obiceiuri respectate pîn? la ultima virgul?. Mirii Petric? ?i Camelia Mihai au avut o autoriza?ie de la Prim?ria Sectorului 5 pentru 10 metri p?tra?i, amplasa?i pe un teren viran pe de Strada Mihail Sebastian. Nunta?ii, lua?i de val, n-au mai ?inut cont de spa?iul dat de prim?rie ?i au ocupat parcarea, accesul într-un loc de locuin?e, mai exact cam toat? strada.

    A urmat o petrecere în stil ?ig?nesc, cu hore, mese întinse, momente “inedite” oferite de Dan Bursuc, Adi Minune, Florin Salam. Deranj. Vigilen?i, poli?i?tii au reac?ionat imediat în momentul în care vecinii au sunat deranja?i de zgomotul infernal al petrec?re?ilor. Urmarea. Mirii s-au ales cu dosare penale pentru ultraj contra bunelor moravuri ?i tulburarea lini?tii publice ?i amenzi de aproape 2.000 de euro.
    O nunt? ?ig?neasc?, de o asemenea amploare, este un eveniment de care auzim cam o dat? pe lun?. ?i atunci poli?i?tii nu rateaz? ocazia s? ias? în fa??. A?a s-a întîmplat ?i luni, cînd purt?torul de cuvînt al Poli?iei Capitalei, Christian Ciocan, s-a transformat într-un adev?rat “erou na?ional”. Potrivit acestuia, ajuns la fa?a locului, s-a impus în fa?a nunta?ilor n?b?d?io?i din fire ?i în cele din urm? a reu?it s? opreasc? nunta. De l?udat succesul domnului Ciocan, îns? se întîmpl? lucruri cu mult mai grave, la care nu prinzi picior de poli?ist. Fericitul eveniment s-a terminat, conform legii. Nu aceea?i lege se aplic? ?i pentru “lumea bun?” a Capitalei. Acolo, poli?i?ti precum Ciocan danseaz? dup? cum cînt? muzica. ?i nu orice muzic?, ci cea de la terasele Marie Celeste ?i Bonton.

  5. Vele said

    am September 19 2008 @ 1:25 pm

    Vreti sa vedetzi cum arata niste tzigani la nunta cu blanuri pe ei de zici ca sunt Fram ursul negu polar ?

    http://www.220.ro/Nunta_la_tigani-70081.html

  6. izabela said

    am September 19 2008 @ 1:45 pm

    pe langa faptul ca toti imputitii de tigani nu platesc taxe si impozite, iar banii ii fac din trafic de droguri si carne vie, mai nou isi fac nuntile unde au chef. vinovati suntem toti pt ca le permitem mizeriile. eu am batut un puradel in statie la tramvai pt ca a pus mana pe geanta mea si imediat a venti un altu mai mare sa ii ia apararea. m-am luat la batie si cu ala, si nimeni din statie nu s-a bagat, s-au uitat toti cu frica. astia trebuie impuscati, nu dusi la canal ca pe vremea lui ceausescu.

  7. Urban Iulian » De ce este nelegala decizia lui Oprescu sa-i amendeze pe bucurestenii care nu isi spala trotuarele ! Argumente said

    am September 19 2008 @ 1:52 pm

    [...] una din p?r?iCe pot sa fac daca nu am platit ratele si firma de leasing mi-a reziliat contractul ?Am sunat la 112 si NU A VENIT NICI UN POLITIST sa opreasca nunta din Doamna Ghica ! Am cerut sa dea …Urmare a demersurilor Urban si Asociatii, Chiliman a fost amendat pentru discriminarea bolnavilor [...]

  8. Cucuta said

    am September 19 2008 @ 2:19 pm

    Un cartier cum nu mai gasesti in Europa… poate prin Istanbul insa, nu cred.
    locul privit ziua pare rupt din filmele SF – apocaliptice: blocuri gata de atac in cazul unui cutremur, aurolaci la tot coltu, vinzatorii ambulanti de obiecte furate, smecheri pe la fiecare terasa, hoti gata sa-ti “arate” drumul in caz ca ti-ai “pierdut” portofelul… si intr-unele zile daca, ai norocul ii poti zari si pe cei care conduc din umbra toate afacerile in aceasta zona. capii lumii interlope par a semana leit cu renumitii gancsteri americani ai anilor ‘30.
    nunta intre blocuri este modul cel mai potrivit in care isi pot manifesta “suprematia”. nimic nu-i poate opri in conditiile in care politisti fac cale intoarsa ori de cite ori ajung la fata locului.
    PS: se pare ca, unii dintre cetatenii acestei tari au maimulte drepturi de cit noi ceilalti.

  9. Schimbati numele tarii in TZIGANIA said

    am September 19 2008 @ 2:19 pm

    nu sint antisemit sau rasist dar, trebuie facut ceva. cit mai repede. altfel o sa ajungem sa ne numim Tigania.
    tiganii au mai multe drepturi de cit orice cetatean al acestei tari.
    nu isi plateste niciodata darile la stat. energia in general o primesc moca sau in unele cazuri si-o procura singuri – vezi caul furturilor de curent electric; practicat ca al doilea sport national. spun asta pt ca la nici cini minute dupa ce au fost taiate cablurile, ei au reusit sa refaca legatura.
    nu mai spun de statul la rind undeva – chiar si la alimentara. ei nu suporta sa stea la rind si invoca motivul ca sint discriminati. hotia o au in singe indiferent ce ar spune… cine ar spune…
    ei nu se pot impaca cu ei insisi daca merg undeva si nu fura ceva.
    eu unul am studiat indeaproape mentalitatea acestora.
    in concluzie nu ar fi rau sa punem tunurile pe ei – metaforic vorbind. si cred ca daca li s-ar aplica o amenda pe masura nu ar mai face a doua oara ce au facut.

  10. BUrtosu said

    am September 19 2008 @ 2:20 pm

    pentru ca “si-au tras” strada si au “perturbat” linistea din cartier exista AMENZI !!!!!! politistii cat si-au”tras” pentru nunta asta?????
    ar trebui cautat mai adanc ADEVARUL . oamenii astia traiesc intr-o tara in care exista legi si care trebuiesc respectate . daca n-o fac sa plateasca si o sa vedem ca nunti cu strazi confiscate or sa fie cat mai rare. politistii sunt corupti si pe asta se bazeaza si …nuntasii. de ce crezi ca-n germania numarul celor care arunca hartii pe strada sunt foarte putini ,doar pentru ca sunt ei mai educati ??!! acolo cel care trebuie sa vegheze …ca nimeni sa nu arunce hartii ,chiar o face.

  11. DAN said

    am September 19 2008 @ 2:21 pm

    in toate emisiunile de tv apar tot felul de aparatori ai acestei minoritati(deocamdata),care deja au devenit tupeisti ,obraznici si au ajuns sa arunce vina pe populatia majoritara pentruca ei sint cum sint.peste tot se discuta despre drepturile tziganilor,dar despre obligatiile pe care le au nu se vorbeste deloc.nu au niciun fel de respect pentru legile tarii si normal ar fi ca cei care aplica legea sa raspunda la fel(adica fara niciun respect).

  12. Victor said

    am September 19 2008 @ 2:38 pm

    La noi in tara e ca la nimeni. Atunci cand ai nevoie de ei nu vib, iar atunci cand n-ai nevoie vin. Probabil se gandeau si eu ca nu are nici un rost sa vina, pentru ca stiau ca nu aveau sa rezolve nimic.

  13. Iulian Urban said

    am September 19 2008 @ 2:48 pm

    Raspuns pentru Victor

    Pai daca tot nu vin cand sunam la 112 atunci sa nu mai aiba pretentii la majorari salariale, locuinte subventionate de la stat si alte asemenea aberatii.
    Atata timp cat stiu sa bata doar tineri si batrani, sa nu le mai platim nici noi taxele si impozitele din care isi trag salariile

  14. Minune & Salam wedding said

    am September 19 2008 @ 3:05 pm

    Manele de la nasu’ mare, sampanii consumate ?i-abandonate pe masinile din parcare, pahare ?i farfurii de plastic aruncate pe toat? lungimea strszii.
    S-a întîmplat ieri în Bucure?ti, pe ?oseaua Colentina nr 26. Alt? nunt? de romi s-a f?cut în strad?, cu na?ul Adi Minune live, în parcare. Avem nunt?. Cum proced?m? Ne-a?ez?m cortu-n spatele blocului, punem de-un gr?tar care s? fumege bine, ne parc?m limuzinele în cap?tul str?zii, ca s? nu ne mai deranjeze traficul, ne scoatem chelnerii de la naftalin? ?i-i punem s? serveasc? regulamentar invita?ii, între dou? locuri de parcare.

    Nu-s ale noastre, da’ nu ne intereseaz?. F?r?-num?r-f?r?-num?r, de la na?u’ ?i socru’ mare, pentru to?i vecinii de bloc. A?a gîndesc romii din Bucure?ti, care-au început deja s? cread? c? e absolut firesc s? abuzeze de spa?iul public în scopuri personale ?i s? calce pe r?bdarea ?i pe nervii celor din jur.

    TE CUNUN? MINUNE sI-sI CiNTa SALAM
    Ca s? intre în istorie – sau m?car s? apar? la ?tiri – nunta?ii î?i pot alege un na? deja celebru, cum ar fi Adi Minune, care-a cununat ieri fericitul cuplu de Colentina. E floare la ureche dac? socru’ mare-i patron de supermarket ?i-i musai s-o ridice pe tîn?ra-i nor? de la domiciliu, din ?oseaua Colentina 26, în ritmuri de Salam. ?i-au dat seama oamenii c?-n fa?a blocului, adic? exact în intersec?ie la Doamna Ghica, era imposibil s?-?i pun? corturile, gr?tarele fumegînde ?i limuzinele, deci s-au orientat spre “dup? blocuri”. Poli?ia Capitalei a intervenit destul de repede ?i i-a împr??tiat, îns? spre surprinderea lor vecinii nu erau deloc sup?ra?i pe nunta?i, dup? ce se-ncinsese petrecerea cu ?ampanie, caviar, friptane la gr?tar ?i manele direct de la regele lor.

  15. Bogdan said

    am September 19 2008 @ 3:43 pm

    La arme Romani ! La arme si iesiti in strada sa va luptati pt dreptul la odihna, intre 2 si 5 dupa-amiaza :) ))))))))))))))))

    Dar voi n-aveti BEY banii si aurul lor si masinile lor, DA ? Ei au muncit in Germania duPE revolutie, DA ? Ei este smecheri, DA ?

    La arme romani, iesiti cu periuta si cu pixul si invatati-i pe rromi sa dea muzica mai incet.

    La urma urmei cui pasa ? Cine v-a pus sa va mutati in zona asa BUNA plina de d-astia ? Trebuia sa va asteptati ca o sa aveti parte de Distractii.

  16. La OItenita se poate; nuntile in strada interzise said

    am September 19 2008 @ 4:04 pm

    Primaria Oltenita nu mai vrea nunti in strada

    Reprezentantii etniei spoitorilor s-au intalnit in cursul zilei de ieri cu politistii de proximitate din Oltenita si cu viceprimarul municipiului, Florian Cercel. Subiectul dezbatut a fost problema nuntilor ce se organizeaza in corturi pe domeniul public, deranjandu-i astfel pe ceilalti locuitori ai municipiului Oltenita, prin zgomotele produse. Muzica celor din cartierul unde locuiesc spoitorii a acoperit fonic toate casele din oras, sunetele puternice deranjand ordinea si linistea publica.

  17. Cornel said

    am September 19 2008 @ 4:05 pm

    Pentru Bogdan

    Pai unde sa ne mai mutam frate ? ca vin astia peste tot dupa noi.
    Ai dreptate, sa vezi ce sabie imi cumpar ca sa tai cu spor la rrrrromii astia.

    PS – Nu ati vazut ca peste tot este invitat cioroiul de Madalin Voicu ? Hai sa incepem cu el

  18. Si la Vaslui tiganii fac nunti in strada said

    am September 19 2008 @ 4:09 pm

    Locuitorii din zona strãzilor Siret si Vasile Pârvan au avut ieri parte de un eveniment de zile mari: o nuntã tigãneascã în plinã stradã. Masini luxoase, manele cât încape si lume ca la circ… fiind prezenti si politistii bârlãdeni care au supravegheat ca evenimentul sã se desfãsoare în liniste, fãrã incidente în limitele autorizatiei emise de Primãria Bârlad, pentru nuntasi.

    Timp de câteva ore strãzile au rãsunat de manele, orchestra fiind amplasatã pe spatiul verde din fata blocului, iar românii si tiganii s-au adunat ca la « urs » pentru a privi nunta unuia dintre membri formatiei Misto Band din Bârlad, care s-a petrecut ieri, în plinã zi, în stradã.. Timp de câteva ore, pânã în jurul orelor 17.00, au cântat de au rãsunat blocurile, o formatie de manelisti, postatã chiar în fata blocului unde se desfãsura nunta, s-au adunat oamenii ca la circ, s-a dansat hora miresei în stradã, blocând traficul spre disperarea soferilor care au avut ghinionul sã se afle în trafic exact atunci si s-au dat explicatii la jandarmii si politistii chemati imediat la fata locului de «invidiosii » români colocatari ai zonei. Spre marea mirare a politistilor, oamenii aveau autorizatie de la Primãria Bârlad pentru a face câteva dansuri în stradã si pentru muzicã, doar pentru orele respective, asa cã jandarmii si politistii au supravegheat de la distantã manifestarea de bucurie a tiganilor. Imediat dupã traditionalul dans al miresei, alaiul de nuntã s-a mutat la «Poienita », unde s-a desfãsurat evenimentul la care, se pare cã a fost invitat si Nicolae Gutã, regele manelelor, un bun prieten al formatiei Misto Band Bârlad, unde se produce ca artist mirele ce s-a însurat în « sfânta zi de marti », 9 septembrie.

  19. Ginerica said

    am September 19 2008 @ 4:10 pm

    Ce-ti trebuie restaurant cand poti sa faci nunta in strada? Se practica zilele astea.

  20. SoldatuDac said

    am September 19 2008 @ 4:13 pm

    nunta tiganeasca a blocat intreg traficul. Invitat, nimeni altul decat consilierul PSD, Adrian Minune sau cum naiba si-o mai zice si alti monstri manelisti. Un politist a intervenit timid pe langa un nuntas. Acesta i-a zis ceva si politistul a plecat cu capul plecat si cu onoarea facuta zdrente. Nimeni nu intervine pentru deblocarea traficului se restabilirea linistii in zona. Vecinii sunt disperati. Degeaba. Tiganii joaca in continuare si manelele rasuna in boxele gigantice instalate langa blocurile nevinovatilor vecini. Aflam ca s-au dat totusi 2 amenzi in valoare de 500 si respectiv 900 de lei. Cam cat au primit cativa camarazi pentru ca au lipit afise fara autorizatie. Mai bine blocau tot traficul si isi transmiteau mesajul prin boxe gigantice…
    In alt cartier bucurestean, Salajan, avea loc o alta nunta tiganeasca. Parca trasa la indigo. Asa ceva este deja un fapt obisnuit pentru orasul Bucuresti, capitala Romaniei. Arareori politia intervine. E probabil ocupata cu snopirea in bataie a suporterilor care vor sa vada un meci de fotbal sau care marsaluiesc fara autorizatie pentru a-si manifesta atasamentul fata de clubul favorit. A.C.A.B. …

  21. Valentin said

    am September 19 2008 @ 4:15 pm

    Situatiile de acest gen se vor generaliza si din pacate ne pun o amprenta negativa in ochii lumii civilizate. Cine a permis ca aceste specimene sa se autoboteze romi un cuvant mult prea apropiat de roman si din pacate acum se pune o linie de egalitate intre aceste cuvinte. Ce au in comun acesti indivizi cu istoria acestei tari si nu trebuie sa ne mire cat de permisivi sunt cei din conducerea tarii cu aceasta minoritate jenanta pentru orice colectivitate deoarece uitati-va putin la Dl. Iliescu sau la Dl. Adrian Nastase si o sa intelegeti multe (corb la corb nu-si scoate ochii).Cat despre politie cred ca nimeni nu are vreo urma de indoiala cat de corupti sau manjiti sunt marea majoritate a acestor bugetari care sunt platiti din impozitele noastre nu din cele inexistente ale tiganilor. De fapt obiceiurile acestor tigani nu pot fi schimbate si furtisagul si smecheria sunt din definitie in genele lor nu uitati cazul Dlui Madalin Voicu care cu greu si oarecum in urma unor amenintari cu procese a inapoiat vioara Stradivarius primita spre folosinta de tatal sau. Deci cred ca este clar pentru toti ca nu pot fi nici schimbati nici educati si singurul lucru bun este ca am inceput sa exportam aceste specimene occidentului care ne-a condamnat in trecut ca ii discriminam , ma bucura ca acum constata si ei ce inseamna coexistenta cu acesti urmasi de indieni.

  22. Daniel said

    am September 19 2008 @ 4:56 pm

    Da Valentin has right

    Pai aici este cheia VOTURILE PE CARE LE ADUC CU EI ACESTE CIORI ORDINARE. Mai tineti minte la alegerile din Ilfov, cand bulibasa din Stefanesti negocia pe zeci de mii de euro si cu PSD si cu PNL si cu PDL ?
    Votul lor asta conteaza .
    Am ajuns sa fim terorizati in tara noastra de aceasta minoritate care are mai multe drepturi ca noi;
    SI IN PRIMUL RAND DREPTUL SA :

    - ne scuipe
    - ne injure
    - sa bage cutitu in noi
    - sa ne taie cu topoarele si sabiile
    - sa ne impuste
    - sa ne fure si talhareasca
    - sa ne violeze nevestele si copilele

    EI cate dovezi mai vreti domnilor romani sa va treziti si sa incepem sa le bagam mintile in cap ?

  23. Kodex said

    am September 19 2008 @ 5:14 pm

    Constantin Adam, adjunctul Politiei Capitalei spunea la Realitatea TV :
    ” Politia nu poate face mai mult…”

    HUoooo, si vreti bani de la noi nesimtitilor ? huoooo

  24. Cosmin said

    am September 19 2008 @ 5:21 pm

    Haules, Baules

    Dar de carnatii de la Primarii care autorizeaza PE MII DE EURO aceste nunti in strada nu se vorbeste ?
    Pai cum sa intervina Politia daca cioroii aveau autorizatie de la Primarie , hai ?
    Luati nene ciomagele si pe pe ei, sa vedeti atunci dispersare.
    Nu l-ati vazut pe caraliul ala de la circulatie care dupa ce si-a luat vreo doua injuraturi de la cioara aia imbracata in alb, a plecat spasit ?

    DAR MASCATII UNDE ERAU MASCATII ? L-am bagat la inaintare pe fraierul de la circulatie.

    In conturi de gatea mancare, pe spatiul public

  25. Kodex said

    am September 19 2008 @ 5:22 pm

    ULTIMA ORA \: cica tiganii de ieri din Colentina nu aveau nici o autorizatie asa ca Politia a facut-o de oaie incat puteau si erau obligati sa intervina in forta sa-i disperseze pe t\igani

  26. Florin Popa said

    am September 19 2008 @ 5:23 pm

    Nu mai cumparati nimic de la ei, nici muzica nici legume din piata, nimic din ce provine de la ei, nu mai ascultati manele, schimbati postul TV cand apar ei pt a nu mai face audienta si astfel nu vor mai fii mediatizati, sa vedem de unde or sa mai aiba bani pt aceste sfidari. Tot noi romanii i-am indestulat cu milioane de euro pt o muzica care vine din incultura lor de rahat. De unde au limuzine cu care depasesc coloanele si se baga in fata la semafor sau ti se opresc in fata masini si nu mai poti sa-ti continui drumul, de cate ori nu ai fost injurat in trafic de ei sau agresat pe strada?? si de unde au banii? de la noi, prin manele si prin hotie, talharie si cersetorie, pt ca asta sunt, niste talhari in BMW-uri, dar care put de-ti vine sa vomiti.

  27. alin said

    am September 19 2008 @ 5:24 pm

    Incredibil ce se poate intampla in Bucuresti-capitala bananiera -cu complicitatea organelor si pasivitatea complicitara a politiei,care ar fi extrem de dura in cazul unei batrane sau a unui minor.Dar la fel de mult ma uimeste si pasivitatea mass-mediei fata de maimutele alea retardate

  28. oana said

    am September 19 2008 @ 5:25 pm

    De vina este si mediatizarea EXCESIVA a presei a acestei etnii de salbatici, in special PROTV. Cum era o nunta sau o inmormantare, cum erau cu camerele de filmat pe ei. Cum se taie si se omoara, cum apar la stiri, de parca pe noi, oamenii cinstiti, platitori de taxe si impozite ai acestei tari ne-ar intersa asa ceva!!!!!!!! Ati observat in filmarea de ieri de la acest balci, cum scarbosenia aceea de Adi Minune (am vrut sa-i zic maimuta, dar jignesc specia), ii indesa canteretului sute de euro in mana??? Cu siguranta vor plati impozite pt. veniturile obtinute…Este revoltator si umilitor pt. toti ROMANII sa vedem asa ceva!!!! Si mai amintesc de acea campanie aberanta a televiziunii Realitatea, cu amprentarea tziganilor, in care li s-a luat apararea ca ar fi discriminati…bietii de tzigani…!! Dar noi cum suntem??? UMILITI si SFIDATI in propria noastra tara, asta suntem…

  29. Oana said

    am September 19 2008 @ 5:26 pm

    Politia Comunitara platita din banii celor din sectorul 2 trebuiau sa intervina .
    MInt ca porcii ca nu au stiut nimic, si ca au fost sesizati telefonic doar la 17:00 seara, in vreme ce ei ar trebui sa patruleze pe strazi.
    Platim bani ca prostii ca sa le facem salarii babane.

    La arme, asta este

  30. elena said

    am September 19 2008 @ 5:27 pm

    Brav lor. Prosti sunt politistii care nu-i bat cu salbaticie. Politia este organ de represiune si sa se comporte ca atare, nu sa stea la negocieri si aplanare de conflicte, ori sa fie “neputincioasa” in fata acestor situatii.

  31. Florea said

    am September 19 2008 @ 5:28 pm

    TIGANI, de unde asta cu romi, sunt niste jegosi, sunt viermii societatii romanesti, pe care o imput din interior catre exterior si din pacate deja au iesit la suprafata si si-au aratat fata intunecata si la propiu si la figurat in Europa ca reprezentanti ai Romaniei. Imi este rusine sa spun ca sunt roman cand vad cum se poarta si ce fac pe unde s-au dus in Europa. Sunt perfect de acord cu ce le face guvernul italian, pt ca nu sunt oameni, sunt animale, se comporta ca ele.Dar cum a zis cineva, cancerul nu se trateaza cu aspirina ci cu bisturiul, tai in carne vie ca sa-l extermini, pt ca este bine infit acum in societatea romaneasca. Noi vorbim, nimeni nu actioneaza(ma refer la autoritati), atunci sa actionam noi ROMANII adevarati, sa ne aparam tara de comportamentul lor de viermi, hai sa ne organizam si sa nu-i mai lasam sa-si faca de cap in tara noastra, ROMANIA, ca multi dintre romani au ajuns sa le fie frica de ei, si de ce??? pentru ca ei sunt organizati in clanuri/neamuri sau cum s-or mai numii(sunt cu cateva sute de ani in urma ca civilizatie fata de noi), iar noi daca vedem un roman batut pe strada de ei, ne ferim sa nu fim si noi batuti. Haideti sa ne organizam si noi si cand ne deranjeaza sa le aplicam o corectie, daca autoritatile(fortele speciale – mascatii) nu intervin, sa inteleaga ca nu toleram astfel de obiceiuri care priveaza de ciculatie si liniste populatia majoritara.

  32. Luca said

    am September 19 2008 @ 5:28 pm

    —–HAI SA NU MAI FIM IPOCRITI SI SA SPUNEM CU VOCE TARE SI RESPONSABILI — TIGANII DECLARATI PERSOANE NONGRATA SAU INDEZIRABILI PE INTRG TERITURIUL ROMANIEI –SI ACEASTA LEGE SUTINUTA INDIFERENT CE VOR SPUNE SAU URLA UMANISTII SAU ALTE MIZERII APARTINAND SISTEMULUI DEMOCRAT SISTEM POLITIC CARE FAVORIZEAZA TIGANUL , CRIMINALUL , TARFA , HOTIA , HAOSUL SI ANARHIA CONTRA STATULUI SI NATIEI –AM ZIS –! SI MAI SEMNATI CU NUMELE VOSTRU ,ESTE UN ACT RESPOSABIL SI CU ASTA SE INCEPE – O LUPTA IMPOTRIVA ACESTEI RASE INFERIOARE DE BIPEZI-NUMITI PESTE TOT IN LUME TIGANI—-!

  33. Sandu said

    am September 19 2008 @ 5:28 pm

    Din ce in ce mai rau. Impuscaturi, urmariri, tigani care isi ridica tupeul la nivel de lege. Legislatia si-a dovedit in ultimii ani inutilitatea. Prosticeanu isi expune putinele realizari, pe 600 de pagini albe, in fata unei natiuni in criza. O tara in pragul anarhiei. Asta e Romania astazi. Ce e de facut? Plangem in pumni! Intram devreme in casa, de frica bandelor tiganesti, ne luam copiii in brate si incercam sa le cantam cantece de leagan, cu o voce putin mai puternica, incercand sa acoperim manelele urlate la maxim, din boxele masinilor de lux ale tiganilor, parcate in fata blocului. Ne intrebam: oare peste douazeci de ani, copiii nostri vor trebui sa invete romales, ca sa-si castige si ei o paine, umiliti de viitorii supraponderali, analfabeti, patroni tigani? Eu cred la ora actuala, ca singura solutie e imigrarea pe orice meridian al globului terestru. Ca inca mai e timp!

  34. VIOREL URBAN said

    am September 19 2008 @ 5:29 pm

  35. Politia bate numai bosoroage said

    am September 19 2008 @ 5:30 pm

  36. admin said

    am September 19 2008 @ 5:34 pm

  37. VIOREL URBAN said

    am September 19 2008 @ 5:47 pm

    Uitati-va aici la mobilizare, comunicare si interventie in forta ATUNCI CAND SE VREA : http://www.youtube.com/watch?v=GENtfSnMZxo !

    deci chiar credeti ca doar atat se poate ? sa fim seriosi , sa lasam minciunile ca suntem satui. Politia , jandarmerie si celelalte institutii ar putea face ordine in cateva minute VA ASIGUR EU ! deci sa lasam prostiile ca interlopii si bla bla

    e vorba de interese , lasitate si nesimtire fata de cetatean si siguranta sa !

  38. VIOREL URBAN said

    am September 19 2008 @ 5:53 pm

  39. VIOREL URBAN said

    am September 19 2008 @ 5:55 pm

    Deci uite ca se poate interveni si mentine siguranta CAND SE VREA : http://www.youtube.com/watch?v=GY6V5JQs87w

    Nu uitati ca daca fiecare si-ar face datoria nu am mai avea asemenea individi Interlopi sau nu) care sa bage spaima in oameni , sa-i ameninte sau sa-i bata pana lesina !

  40. sandu said

    am September 19 2008 @ 6:39 pm

    Pana la filosofii dinastea , trebuie pus parul pe tziganii astia ca sa invete sa ne respecte

  41. traian said

    am September 19 2008 @ 6:42 pm

    UIte aici material pentru politai sa bage pe puskarie ciorile

    http://www.youtube.com/watch?v=8PeMTeUGZR8&feature=related

  42. Exorcizer said

    am September 20 2008 @ 1:58 am

    Make WAR, not SEX!
    Let,s start the WAR against Boraturilor !

  43. Dada said

    am September 20 2008 @ 5:28 am

    Romanul tot roman ramane…si asta e unul din “rezultatele” pe care le avem in ziua de azi: o gramada de cacaciosi plangand-usi de mila:”vai ce rau e cu tiganii”!…dar nici unul din voi nu a avut curajul sa “sarbatoreasca” nunta cu ceva coctailuri MOLOTOV…sau alte initiative ad-hoc de genul asta. Comunismul de ieri ne-a dresat sa fim “muncitori fruntasi”, capitalismul infuriat de azi ne spune sa fim prosti si sa ne facem ca avem de toate…de ce dracu credeti ca a murit Decebalus Per Scorillo?…Loviti si faceti ceva ptr. omul de rand in loc sa “asteptati politia” (care oricum nu lucreaza pr. voi) iar daca nu va simtiti in stare…lasati tiganii sa se cace pe interesele voastre, ca sa va simtiti carpe in toata regula.

  44. swat said

    am September 20 2008 @ 8:01 am

    ciorile astea trebuie omorate!!!ar trebui sa se bage pedeapsa cu moartea si ciorile trebuiesc haituite si omorate!!!

  45. coolasice said

    am September 20 2008 @ 9:19 am

    Unde esti tu…Antonescu?

  46. anonim said

    am September 20 2008 @ 9:44 am

    DE UN AN DE ZILE M-AM MUTAT IN STR.PETRICANI NR 1 DIN SECTORUL 2 SI TOT DE ATUNCI ZGOMOTUL DE LA ORCHESTRELE RESTAURANTELLOR DIN ZONA (PLASATE ATIT IN VESTUL CIT SI IN ESTUL CASEI) ESTE ASA DE TARE DE NU NE PUTEM ODIHNI.
    PRIMARIA NU FACE NIMIC, POLITIA NU REUSESTE SA-I POTOLEASCA .
    CE PUTEM FACE CA SA NU MAI CINTE ASA DE TARE (PINA PE LA ORELE 5 DIMINEATA) ?)

  47. dragoscst said

    am September 20 2008 @ 11:02 am

    Singura solutie impotriva cioroilor obraznici este doar exterminarea. Avem nevoie de vanatori, pentru ca starpiturile sa nu ne mai “fure recoltele”, sa nu ne mai agreseze chiar si cu prezenta lor obraznica. Haideti sa creem unitati de lupta inpotriva ciorilor obraznice. Nimeni nu ne apara asa cum o putem face chiar noi. Sa nu mai le mai permitem sa faca din noi victime, sa stie ceea ce inseamna sa traiasca printre oameni !
    Asa cum pentru ei NU EXISTA lege si autoritati, pe care sa le respecte, in acelasi fel va trebui sa procedam si noi !

  48. dragoscst said

    am September 20 2008 @ 11:15 am

    Sa-i punem sa-si construiasca la maraginea localitatilor asezari, cu scoli, dispensare etc. unde SA-I PUNEM (OBLIGAM)SA MUNCEASCA, daca vrem sa-i educam si sa facem din ei OAMENI. Asta este singura solutie in afara exterminarii, educatia si MUNCA FORTATA !

  49. ivally said

    am September 20 2008 @ 11:28 am

    la fel se intampla si cu florariile din centrul capitalei si din coturile celor mai mari bulevarde. tzaranul roman nu are voie sa vanda legume pe strada insa tziganul are voie sa vanda flori. ocupa trotuarele abuziv si parcarile pentru ca se dau spagi unde trebuie. NE MERITAM SOARTA. Propun infiintarea unei echipe justitiare care sa desfiinteze cetele astea de tzigani !

  50. dan said

    am September 20 2008 @ 12:33 pm

    Propun tuturor sa organizam o demonstratie impotriva cresterilor salariale ale politistilor in urmatorii 5 ani. Asta vorbind serios. Iar in acesti 5 ani sa se dea o lege care sa dea putere trupelor de voluntari organizate sa ii toace pe nesimtitii astia cu fiecare ocazie. In 5 ani se aduna fonduri de la buget (politistii fiind neplatiti) si trupelor de voluntari le va fi platita logistica (bate, topoare s.a.m.d) si sa trecem la batalie, ce mama lor. Stau in sectorul 5, am parte ded doua ori pe luna, joia, de cate un bairam pana dimineata in fata blocului, iar politia se plimba si ii admira. Am facut reclamatie la 112, mailuri, dar nik. Cred ca voi trece la casapit politisti in prima faza.

  51. Cristi said

    am September 20 2008 @ 12:42 pm

    eu zic sa-i omorim pe toti!
    cum a zis si Dragoscst!

  52. mihai said

    am September 20 2008 @ 12:49 pm

    1. Exista o mafie tiganeasca.
    2. a)Politia nu este organizata pentru a lupta impotriva ei;
    b)politiei ii e frca sa lupte impotriva ei. Este o urmare a punctului a.
    c)politia e in cardasie cu aceasta mafie.

    Personal cred in punctul c.
    Acum 2-3 ani am reclamat si eu la 112 o nunta asemanatoare intre blocurile din zona b-dului Brancoveanu din Bucuresti. Nu a aparut nici un politist in urmatoarele 4 ore. Oare cei ge la 112 ce-au scris ca raspuns la sesizarea mea care n-a fost anonima. Daca au transmis-o mai departe la politie, acolo cum s-a inregistrat? Personal cred ca aceste sesizari nici macar nu se inregistreaza.
    Anul asta a mai avut loc una. Tot joia. Eu intr-o zi mi-am parcat masina din cauza unor lucrari pe locul cuiva, in aceiasi zona, si imediat m-am trezit cu politia la usa….

    Concluzie: incredera mea in Politia Romana (si in general in justitia din tara asta) e aproape nula.

  53. Mr. Jinx said

    am September 20 2008 @ 2:22 pm

    Auziti fratilor, lege exista, oameni care sa o puna in aplicare exista. Aici nu s-a dat niciun ordin. Toti oamenii legii, justitia nu-si primesc salariile din contributiile acestor infractori. Ci noi, oamenii cinstiti care platesc taxe si impozite, le dam lor si familiilor lor sa manance.

    Iar ei ce fac? Isi bat joc de noi infectii naibii din Politie, Jandarmerie, Justitie si Primarie. Ah ce as vrea sa le vad fetele cind nimeni nu va mai plati un ban si nu vor mai avea bani de salarii.

    Daca se intimpla in Germania chestia asta, poporul iar fi ars de vii. Nu era nevoie de interventia Statului. Oricum ar fi venit si Statul sa-si justifice activitatea.

    RUSINE BAI NENOROCITILOR DIN STRUCTURILE STATULUI CARE INCHIDETI OCHII LA DUREREA POPORULUI ROMAN, CEL CARE PLATESTE PENTRU CA VOI SA MANCATI.

  54. X said

    am September 20 2008 @ 6:06 pm

    Daca toti cei care au scris aici ieseau in strada sa dea cu toporul in ei, se termina repede balciul. Si atunci ati fi vazut la fata si “mascatii”, ar fi venit sa apere jegosii, asa se intampla mereu, daca ciorile ar fi linsate ar avea buba la UE, asa daca 2-3000 de romani sunt jigniti si terorizati nu are nimeni nimic de spus. Sa-i trimitem pe toti in UE, ca sa-i amprenteze ca la noi n-are politia cerneala…

  55. Clientu007 said

    am September 21 2008 @ 2:18 am

    NU e prima nunta intre blocuri si nu va fi nici ultima atat timp cat nici o autoritate a statului nu vrea sa faca ordine. Puteau sa fie si chinezi, nu conteaza etnia ci faptul ca nu exista nici cel mai mic respect din partea lor si a altora, care cred ca democratie egal anarhie. Pai daca faceau asa ceva la nemti sau americani, astia nu stateau de vorba cu ei, ii impuscau. Mortal.
    Degeaba avem legi daca nu le respecta decat fraierii, iar smecherii sunt in afara lor. Era o poezie, care zicea cam asa:
    “In lumea asta prost facuta
    KKtzii f*… in loc sa puta,
    Iar f*…gii consacrati
    Nu pot sa f*… de KKtzi”

    Cam asa ceva se intampla si la noi. Nu e nevoie decat de niste gloante ca sa faci ordine.

  56. Bebe said

    am September 21 2008 @ 9:26 am

    Doar la voi, la “mitici” se poate intampla asa ceva, la noi in zona (Ardeal), mor instant. Doar voi, in LUME la spuneti rromi, la noi si peste tot in Europa, sunt TIGANI, doar atat si sunt tratati ca atare. Cand se intampla sa apara unul mai destept, gen madalin rahatvoicu, il trimitem la locul lui. La spalat jegul de la vaca, porc, cal, etc. Acolo este locul “jairului” si acolo trebuie tinut. Daca-i dai “democratie”, el crede ca are dreptul sa-ti ia gatzii, casa si familia. Parerea mea este ca ar trebui trimisi la dracu’ de unde au venit, in India mamii lor, sau facut din cate 32 buc. sapun 8×4, diferite arome.

  57. Razvan said

    am September 21 2008 @ 10:02 am

    Da asa este ! Au politistii un tupeu de NECREZUT. Am sunat la 112 ca mi se viola proprietatea de niste muncitori angajati FARA carte de munca, fara mutatie in Bucuresti … fara calificare si mi-au spus ca pe ei nu-i INTERESEAZA asta !!!!!!!!!!!!!!! Cum mai Militienilor NU ?
    RUSINE
    Dar daca facea reclamatia unul PE SMEN cu ei sa vezi ce acte etc cera la muncitori …

  58. Justitiarul said

    am September 21 2008 @ 6:37 pm

    Solutia se cheama 7.62. Daca in loc sa cheme o politie corupta, locatarii din blocuri ar fi pus mana pe ciomege si-ar fi zburatacit cioroii si cioropinele, sa vezi cum nu s-ar mai intampla “traditiile” astea vechi de numai 18-19 ani. Cate strazi ati vazut blocate pe vremea Marelui Gaurit de la Targoviste?

  59. Vali said

    am September 21 2008 @ 9:08 pm

    Cine pleaca ultimul din tara sa stinga lumina!!!…
    Doar in America nu au ajuns inca TIGANII,da,asa se numesc acest neam,din mosi stramosi!Sunt peste tot in Europa,veniti din toate tarile estice,dar ei prefera sa declare ca sunt din Romania,ne fac de rusine ca nu mai putem deschide gura sa vorbim pe strada!De la Budai-Deleanu citire,vedeti caracterul lor,naravurile,si toate imputiciunile firii lor!
    Din pacate,se extind,se inmultesc in asa hal pana vor ajunge MAJORITARI,si ne vom cere drepturile la ONU,in calitate de minoritari care vom deveni!!!

  60. Alex Adrian said

    am September 22 2008 @ 2:17 am

    Nu prea inteleg de ce va mirati,aceasta mizerie pleaca de la televiziuniile care promoveaza astfel de gunoaie.Daca si reclamele de la radio si TV au ajuns sa inceapa cu manele,si promoveaza rromii?De ce sa ne mai miram ca au ajuns sa faca nunta in strada,si nimeni nu ia masuri impotriva lor.Cum spunea cineva mai sus, apropo de spagi,acolo este vorba de bani grei.Cat despre legiuitori,nu are rost sa vorbim de Politia Romana,ca ea oricum este inexistenta,ea exista pentru omul cinstit, nu pentru hoti si criminali.

    Rusine sa le fie celor de la televiziuni,pentru ca niciodata nu am vazut sa revina asupra unei stiri,cu un rezumat,sau sa ia contact cu cineva de la Politie sa auzim si noi,cum a fost posibil asa ceva si nu au fost trimisi mascatii.
    In concluzie,si posturile de televiziune au vina lor,si este destul de mare.

  61. Just Me said

    am September 22 2008 @ 4:25 am

    Alex Adrian are dreptate, de la televiziune pleaca promovarea prostiei, manelelor, ciorilor si obiceiurilor proaste care nu fac decat sa strice mentalitatea.
    Si totusi ..nu numai de acolo, ci si de la conducerea tarii.

    Iliescu == Cioara
    Basescu == Escroc

    —- E loc si pentru altii.

    Moarte sau deportare ciorilor din Tara Romaneasca!

  62. cosmin said

    am September 22 2008 @ 8:54 am

    TREZIREA…ASTA E TZARA INFRACTORILOR MAI DRAGI ROMANI
    POLITZIA NU E IN STARE DE NIMIK…
    POLITZIA APARA HOTZII DE NOI

  63. cosmin said

    am September 22 2008 @ 8:55 am

    DUMNEZEU SA AIBA GRIJA DE SUFLETUL LUI ADOLF CA MULT BINE FACEA DACA MAI SAPUNEA 2-3 TZIGANI :) )

  64. Florin said

    am September 22 2008 @ 8:58 am

    Romania…tara de rahat, plina de adriani, guti, salami.
    Televiziunea si mai de rahat, promoveaza tigania si prostia la maxim. Trebuie sa vad eu la stiri ca boierica minunica a facut botez si ca a avut alai, limuzine, etc… MARE STIRE DE MARE AUDIENTA.

    Iar Politia…niste papagali care intorc fundu la maciucile tiganilor si se fac ca nu ii vad. Nu au nici o autoritate, sunt ZERO. In schimb daca e vreun tanar mai recalcitrant sau in cine stie ce “neregula” aplica imediat o amenda de 5 mil, la fel ca la nunta de imputiti. Mai sunt si tigani oameni, dar putini.

    DE KKT TOT CE SE INTAMPLA IN TARA ASTA.

  65. Valentin said

    am September 22 2008 @ 9:17 am

    Este bine ca incepe sa se simta constiinta nationala dar vorbele nu ajuta prea mult. La revolutie in 1989 s-a spus ca in sfarsit mamaliga romaneasca a explodat. Cand va mai exploda si pentru aceste specimene care nici animale nu merita sa fie numite ? Cine trebuie sa organizeze lucrurile si cum ? Cand ne vom recapata demnitatea care nu este aparata de cei pe care culmea ii mai si platim din banii nostri si care ne sfideaza cu nerusinarea hotului care striga hotul ? Unde este Tepes romanilor ?

  66. elena said

    am September 22 2008 @ 10:21 am

    Nu se intampla numai la nunti: sunt tot felul de “evenimente” tiganesti (chiar si o “impacare” intre soti are parte de o petrecere cu invitati si mese puse pe strada, boxe date la maximum si dans in mijlocul strazii). Locuiesc pe o strada din sectorul 4 si am ghinionul sa fiu vecina cu o familie de tigani foarte numeroasa, care a facut si 3 nunti intr-un an. Cu tot dichisul, cort, manele, puzderie de invitati, strada blocata o zi jumatate. In urma lor au ramas mizerii, seminte, sticle de bautura, tigari, hartii, confetti…aruncate si in curtile noastre, fireste. Politia a fost sunata de numerosi vecini, eu insami am sunat de 3 ori la 112, la Politia comunitara (unde n-a raspuns nimeni), si raspunsul politistului de la circa 16, la care s-a transferat apelul, a fost: “de unde stiu eu ca muzica nu se aude de la dvs. din casa” (sic!)…abia dupa ce am sunat a 4-a oara la 112 si am anuntat ca mesajul este inregistrat, a venit in sfarsit politia si s-a spart balciul.
    Acum sunt fericita: toata satra s-amutat in Spania, sper sa le mearga asa de bine acolo incat sa nu se mai intoarca niciodata!!!

  67. dorina said

    am September 22 2008 @ 11:39 am

    regret din suflet ca Antonescu nu a reusit sa isi duca la bun sfarsit intentia (aceea de a scapa Romania de toti tiganii)

  68. Mircea said

    am September 22 2008 @ 1:10 pm

    Nu le mai faceti atata reclama microbilor astora de tigani, specie de paraziti sociali nespalati de la manelistii analfabeti pana la ultimul puradel fatat. Cred ca este nevoie de o miscare sociala ca sa-i putem cel putin marginaliza. Sub scuza discriminarii n-o sa se ia niciodata masuri legale impotriva lor de catre autoritati fara interventia populatiei, oricate crime ar comite si chiar daca infractionalitatea ar apartine 99,99% tiganilor. Eu as fi dispus sa platesc pentru orice actiune impotriva lor, sunt sigur ca sunt si altii; Haideti sa gasim o solutie, cel putin sa incercam si sa lasam vorbaria, sunt convins ca oameni pregatiti, ca dvs. & Comp. domnule Urban, pot contesta in mod justificat valoarea umana ce pe nedrept li se atribuie.

    Cum spunea cineva mai sus, este un inceput dar nu destul sa nu le mai dam pomana cand cersesc, sa nu mai cumparam de la ei, sa evitam comertul cu ei, sa-i privam de gratuitati, sa ne aparam proprietatile cu pusca si sa-i lasam in plata domnului sa moara de foame.
    Sper sa traiesc destul sa-i vad crapand unul cate unul in virtutea unei singur cuvant: dreptate.

  69. Urban Iulian » Scandalul sexual cu politisti prezentat de CanCan dezvaluie dezmatul pe bani publici din Politia Romana said

    am September 22 2008 @ 4:08 pm

    [...] Am sunat la 112 si NU A VENIT NICI UN POLITIST sa opreasca nunta din Doamna Ghica ! Am cerut sa dea … (1192) [...]

  70. Mihai said

    am September 22 2008 @ 8:50 pm

    Ne convine sau asta e.

    Politia va “confirma” faptul ca nu au existat plangeri de acest gen….

  71. VIOREL URBAN said

    am September 22 2008 @ 9:29 pm

    Mihai eu (si altii) nu gandim ca asta e , ba te asigur ca ne-am saturat sa platim bani grei la stat si sa prim ASTA E DOMNE’ sau NU AVEM CE SA LE FACEM sau NU NE BAGAM …Gandeste-te sa fi tu in situatia in care trebuie sa pleci cu masina urgent si esti abordat de indivizi care te injura (daca esti cu sotia, copilul se iau si de acestia) si daca zici ceva “ti-o iei la greu” si ajungi si prin spital , ti se pare ca asta e? Daca da e opinia ta, noi vrem sa schimbam ceva si nu acceptam asta e in conditiile actuale in care bataie de joc, sictirul, sfidarea si ipocrizia depasesc orice limite ! E TIMPUL SA PUNEM MANA SI SA FACEM CEVA !

  72. bobi said

    am September 25 2008 @ 7:07 pm

    bai boule nu “cretinii de la sts” sunt devina ca nu a intervenit politia ci militienii de la politie care le pupa talpile cioroilor

  73. Urban Iulian » Brailenii umiliti si jigniti de Politie care le-a “testat” spiritul civic in cazul unei talharii said

    am September 26 2008 @ 1:20 pm

    [...] Am sunat la 112 si NU A VENIT NICI UN POLITIST sa opreasca nunta din Doamna Ghica ! Am cerut sa dea … (1800) [...]

  74. Dan said

    am October 9 2008 @ 8:02 am

    Bravo pentru articol!!!! E de plans ce se intampla si cata putere au tiganii la noi in tara. Ma uitam in Germania ca o tipa politist (frumoasa foc) oprise pe un tip care nu prea arata a copil cuminte. Nu a comentat ala in fata politistei. Politia la noi nu are autoritate! Am intrebat un politist intr-o zi de ce nu a trecut pe langa o caruta trasa de cai ce circula pe o strada destul de mare din orasul asta de cacat numit Bucuresti. Mi-a raspuns ca ce sa faca? Sa lege caruta de Logan? A zis ca daca-i da amenda nu rezolva nimic pentru ca oricum cioara nu o plateste. Asta lipeseste Politiei . AUTORITATEA!!!!!!! Asa ca decat sa auzim manele la fiecare pas mai bine surzim!

  75. sonson said

    am January 3 2009 @ 9:08 pm

    yo…

    memorized…

  76. nasc mihaela said

    am June 6 2009 @ 5:46 pm

    in noaptea de 29 0 5 2009 am sunat la112 pentru ca cineva mi a spart geamurile cu o piatra dupa care sau apucat sa mi curete geamurile de sticle pentru a putea intra in casa m am speriat foarte tare(deoarece stau singura in casa ) am strigat cind am vazut ce se intimpla si am sunat la 112 iar domnul respectiv care mia raspuns la tel mi a zis si ce vrei doamna sa ti faca politia sa vina sa doarma cu dumneata nu am raspuns eu va rog sa mi faceti legatura cu poliyia ludus mia inchis am mai sunat de 3 ori dar am primit acelasi raspuns dupa care i mi inchidea tel.

    am apelat la o cunostinta care a sunat la politia ludus dupa care a venit politia ludus .
    pentru ce sunam la 112 daca ne ignota si ne inchide telefonu daca se poate va rog sa ma sunati pentru ca nu este prima data cind mi se intimpla asaceva nr meu este 0742261050 va rog sa luati masuri va multumesc

  77. DZ said

    am August 14 2009 @ 6:20 pm

  78. geanina said

    am May 21 2011 @ 9:31 pm

    NU MAII DISCRIMINATII TIGANIII

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean