Am ridicat telefonul Nokia de la service Cirma plin de zgarieturi si cu carcasa infundata; ce pot face ?

Tweet this

Ana C. s-a adresat echipei de la www.AsistentaPentruConsumatori.ro cu aceasta problema :
Tocmai m-am intors de la acest "minunat " service Cirma, unde m-am dus sa-mi ridic telefonul nokia 6500slide, pe care  il cumparasem doar de 2 saptamani.am avut neplacuta surpriza sa-l gasesc plin de zgarieturi si cu carcasa infundata.am facut o reclamatie in scris si cerand sa-mi dea un numar de inregistrare a spus ca nu se poate pe motiv ca nu au stampila de intrari/iesiri si ca sa fac on-line plangere.sunt sigura ca acea hartie facuta de mine va ajunge in cosul de gunoi si nu stiu cui sa ma adresez.asa ceva nu este posibil.amadresez.va multumes refuzat ridicarea aparatului.v-as fi recunoscatoare daca as primi un sfat ,sa-mi spuneti cui sa ma c!

Raspuns
Va sfatuiesc sa va adresati ANPC sa le cereti sa efectueze un control la service-ul Cirma si de asemenea sa-i renotificati pe cei de acolo, ca vreti sa primiti o carcasa noua, in caz contrar avand dreptul sa le cereti sa va restituie pretul intregului aparat.
Daca nu vor da curs cererii dvs. in maxim 5 zile sa ne anuntati si o sa-i notificam ca le vom deschide proces si le vom cere daune in Justitie.
Si nu strica sa trimiteti un mail cu o reclamatie si la reprezentanta Nokia din Romania poate isi dau seama ca nu se afla in vreo tara arborigena, si trebuie sa acorde un minimum de respect valului de nemultumiri proferate de clientii marcii Nokia , la adresa acestei unitati service Cirma Electronics.

Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 4451

16 Comentarii pana acum»

  1. bestdeal14 said

    am September 18 2008 @ 5:05 pm

    De ce l-ai ridicat cand ai vazut ce patise. Atunci trebuia sa chemi ANPC-ul. Cand il predai stiu ca ti se completeaza o fisa cu starea telefonului. La fel si la ridicare. Nu semnai si nu-l ridicai

  2. Mihai said

    am September 18 2008 @ 5:22 pm

    Hahahaha…

    Acum ceva vreme am sunat la reprezentanta Nokia Romania.
    Primul soc – Imi raspunde o voce de femeie care imi spune:
    “Daca sunteti utilizator de telefon Nokia 8800, va rugam tastati 1. Rugam toti ceilalti utilizatori sa astepte.”

    Dupa ce nu mi-a raspuns nimeni, am dat un mail, ca de fapt era o intrebare tehnica care oricum ma asteptam sa se plimbe prin 40 de inbox-uri pana sa ajunga la persoana potrivita.
    Mi-au raspuns sa caut raspunsul pe forum la Nokia ?!?!?!

    Cu alte cuvinte, firma finlandeza, reprezentanta romaneasca, cu manageri romani, cu atitudine romaneasca.

  3. Alex said

    am September 19 2008 @ 12:36 am

    Daca ai ridicat telefonul si ai semnat procesul verbal de primire, in el mai scrie si ca e in stare buna, deci te duci frumos si iti cumperi altul!
    Daca nu l-ai ridicat ai facut ce trebuia, astfel le vei putea cere explicatii! Daca insa ai luat tel pot spune ca ai plecat cu el impecabil! Multa bafta si OCHII MARI!

  4. Andrei M said

    am September 19 2008 @ 9:01 am

    Trimite o plangere la sediul Nokia mare, cel din Finlanda. E posibil ca ei sa nici nu stie ce se intampla in romanica, pentru ca n-am auzit prieteni din alte tari sa aiba plangeri vis-a-vis de customer service-ul nokia. Firma de la noi e din punctul de vedere al atitudinii fata de clienti, 100% romaneasca.

  5. nick_d said

    am November 19 2008 @ 1:24 am

    Mi-am permis sa va prezint si eu problema mea, pe care o consider una destul de importanta, nu numai pentru mine, dar si pentru alti posesori de telefoane cu probleme … Sunt detinatorul unui telefon Nokia N82, achizitionat in iunie 2008. Acum o luna a inceput sa functineze tot mai greu, in special la deschiderea fisierelor de fotografii sau imagini video, blocandu-se ,practic. Am fost la acest service CIRMA Electronics SRL de pe Stefan cel mare , L-am lasat, am prezentat problemele si am asteptat o saptamana pana am primit mesaj sa merg sa-l ridic. Am constatat ca, stupoare!!!, merge la fel, adica nu deschide fisierele si se blocheaza la deschiderea butonului foto/video si am mers imediat si l-am lasat, inclusiv cartela de memorie, care era parte a pachetului achizionat. Astazi, 18 nov 2008 l-am ridicat a 2-a oara iar in descriere este prezentata urmatoarea explicatie: telefon testat cu mmc, functineaza perfect, ,clientul este rugat sa formateze cardul de memorie, contine fisiere ce blocheaza aplicatiile telefonului. Am sosit acasa si, stupoare!!!!!, de data aceasta cartela mea de orange nu functioneza, am bagat alta, acelasi mesaj: cartela sim nevalabila!! Am introdus una de vodafone si functioneaza! Intrebare: Cum este posibil asa ceva, in conditiile in care softul meu permitea orice cartela in telefon, fiind cumparat de la reprezentanta Nokia fara obligatii contractuale (abonament)??? De ce numai Vodafone, oare nu e posibil sa-mi fi schimbat in mare parte sistemul de la alt telefon 9ma gandesc unul care era codat pe Vodafone), pastrandu-mi doar caracasa?? Si asta deoarece seria din interior nu mai corespunde cu cea din certificatul de garantie iar la aparatul foto, in spate, se vede ca e schimbat…. Mi-e teama ca s-a intamplat asa ceva si asta este destul de grav, traim in Romania si nu e de mirare. As vrea sa stiu ce pot sa fac, unde sa ma adresez, am dat, totusi, cca 1600 ron pe acest aparat si nu vreau sa cred ca i-am aruncat in vant. Sfatuiti-ma, va rog, unde sa ma adresez, ce trebuie sa fac?

    A, ,si inca o patanie tare de tot!!!! Ce credeti ca era in telefonul meu?? O filmare de cca 34 min din timpul reparatiei (sau asa zisei reparati a telefonului), unde se filmeaza practic munca “neobosita” si mistourile angajatilor de la Cirma Electronics. Iar pe final, cand vede, unul chiar spune: “Ia uite ba’, s-a incalzit asta de l-a luat dracu’…!” Bataie de joc, ce sa mai zic…, am filmuletul ca dovada.

    Haideti sa facem ceva, astept un sfat, o recomandare de la cei trecuti prin asa ceva. Va las si adresa mea de e-amil: ditanicolae@yahoo.com

    Cu bine, Nicu Dita

  6. Elena said

    am March 17 2009 @ 4:31 pm

    Am avut si eu probleme cu Cirma Service. Am cumparat un Nokia E50, l-am folosit aproximativ un an si apoi a inceput sa nu mai receptioneze semnalul gsm, desi exista acoperire in zonele in care ma aflam. Avand garantie 2 ani, am mers la Cirma Service si am lasat telefonul pentru reparatii. Dupa 2-3 saptamani am fost sa ridic telefonul, prima observatie: avea alt joystick decat cel cu care il dusesem la service!!! Cer explicatii si mi se spune ca mi-a fost schimbata placa telefonului si ca practic am un telefon nou, exceptand bateria si carcasa. Din punctul de vedere al retelei, telefonul se comporta bine, dar nu excelent. Dupa o zi, ajung intamplator in meniul Call Duration unde ce gasesc? Exact timpii de convorbire realizati de mine intr-un an: aproximativ 60 ore!!! Atunci cum mi-au schimbat placa? Nu trebuia ca aceste contoare de timp sa aiba valoarea 0 si sa am alt cod imei al telefonului? Nu mai spun ca joystick-ul actual se comporta mediocru fata de cel initial si este mai putin sensibil la utilizare…
    Asa ca CIRMA SERVICE = TEAPA!!! Dupa parerea mea, evident!

  7. hatze said

    am March 31 2009 @ 4:46 pm

    am avut si eu o problema cu CIRMA…am telefonul nokia n81 si acum o luna l-am dus la reparat. pe bonul de predare catre service scrie clar ca reparatia se efectueaza in 15 zile. evident ca dupa 15 nu era gata…astept 20 de zile…25, 30..in cele din urma dupa 35 de zile(mentionez ca daca nici in ziua 35 nu-l primeam eram gata sa sun la protectia consumatorului) am primit mesaj ca l-au reparat. m-am dus sa-mi iau telefonul…l-am verificat daca l-au reparat si totul era ok….a 2-a zii am observat ca defectiunea revenise si camera foto iar nu functiona:(…nu stiu ce sa fac

  8. ady13 said

    am July 16 2009 @ 12:34 pm

    Salutare tuturor.

    Am cautat si eu un site ca sa-mi exprim nemultumirea si indignarea in legatura cu firma “CIRMA ELECTRONICS”. Sunt din Constanta si am un HTC TOUCH HD de aprox. 6 luni, deci in garantie. In urma cu 2 luni telefonul nu se mai incarca din incarcatorul de priza si in tot acest timp l-am incarcat prin cablul de date de la PC. Astazi m-am hotarat sa pun punct acestei situatii si am sunat la firma care acorda garantia pentru a rezolva problema. Mi-a raspuns o domnisoara si mi-a spus ca trebuie sa trimit incarcatorul CU TELEFON CU TOT la Buc. pt. garantie. I-am explicat ca telefonul nu are nimic ca se incarca fara probleme de la PC dar fatuca parca era robot. A-nceput sa-mi repete ca trebuie sa trimit incarcatorul cu telefon cu tot, ca asa e procedura. Si ca dureaza cel mult 15 zile. Am incercat sa-i propun sa ajung eu la ei la sediu in Buc. sa-l las cateva ore si sa-l iau in aceeasi zi. De neclintit fatuca: trebuie sa las incarcatorul cu telefon cu tot si ca dureaza cel mult 15 zile. Am rugat-o sa-mi dea un nr de tel al unui superior cu care sa pot purta o discutie, dar mi-a spus ca nu poate. In final i-am tras o injuratura si i-am inchis telefonu.

    Bai frate cum rezista pe piata nesimtitii astia?

  9. nick said

    am August 14 2009 @ 12:27 pm

    Nu inteleg care iti este nelamurirea.Doreai sa iti fie reparat telefonul pentru a il putea incarca de la priza.Asta este si procedura,in cazul defectului pe care tu il prezinti,lasi telefonul la service impreuna cu incarcatorul.Din cate se pare,daca telefonul mergea incarcat,atunci incarcatorul era defect.Tehnicianul trebuia sa constate defectiunea si sa iti inlocuieasca incarcatotul.Era foarte simplu,daca faceai ce domnisoara iti spunea si atunci erai si tu multumit

  10. Mihai said

    am March 24 2010 @ 7:23 pm

    Din cite citesc ma ia frica,si sa va spun si de ce!…pe 6 Februarie am cumparat la liber un htc hd2…,pe 10 Martie tach scrinul a murit, ne mai raspunzind la nici o comanda,…i-am dat un restart,…un reset hard,…nimic. functioneaza doar tastele mecanice…A ajuns la unicl service autorizat ,respectiv CIRMA.!!Inca astept raspuns…,un lucru stiu foarte bine ,pentr-u cei 2200 ron ,pretul platit, mare foc iau cu zdrentele de la “CIRMA”…,daca se confirma proasta reputatie pe care o au…

  11. crisantudorel said

    am May 10 2010 @ 7:23 pm

    am o nokia 5800 care din senin sa despris din surubul de sus din partea dreapta .Lam dus la germanos fiidnca era in garantie!toate bune si frumoase , a avenit telefonul fara ca sa i se stranga surubul mai mult miau schimbat displeiul(ecranul)telefonului!Lam dus la cirma unde sa constatat cele spuse imi schimba ce a stricat germanosul dar nu strage gurubul!mam saturat sa ma rog de niste incompetenti!ce este de facut!astept sapuns la crisantudore@ovi.com!

  12. Dana said

    am July 26 2011 @ 11:30 am

    buna ziua,tocmai am terminat de citit postarile si totodata parerile tuturor pe aici si deja nu mai stiu unde sa ma orientez.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat,un loc mai sigur ceva de genul,deoarece si eu am cateva probleme cu un nokia 5230(achizitionat in decembrie 2010-este inca in garantie),si vroiam sa ajung cu el la sediul lor din stefan cel mare,insa am inteles ca s-au mutat undeva pe magheru,dar la ce am citit pe aici parca nici nu-mi vine sa il mai las la ei…sunt sigura ca ceva din el tot imi ia:).Daca stiti un loc mai bun va rog frumos indrumati-ma si pe mine.multumesc frumos.

  13. ockiu said

    am August 31 2011 @ 4:10 pm

    wow :)) nici dupa atata vreme, vad postari din 2009, nu s-a schimbat nimic la aceasta firma care culmea – are inca licenta de a repara aparate Nokia – ba totusi s-a schimbat ceva si anume NUMELE :)) acum se numesc CORDON Electronics (alta marie cu aceasi palarie).
    am mers (din prostia mea desi stiam cine sunt dar totusi m-am dus la ei) la ei cu un C6-00 a carui difuzor nu mai functiona – nici nu stiu din ce motiv – fiind in garantie am mers la ei sa-mi rezolve aceasta problema si alte 4-5 nereguli care le avea la acel telefon de cand l-am cumparat (se bloca pe nepusa masa, stergea lista apelurilor desi eu ii zicea sa nu o faca, wirellesu` mergea doar cand eram la 2m de sursa si mai erau si alte problemute). dupa cele 14 zile primesc un telefon de la ei spunandu-mi ca in cazul telefonului meu garantia nu se mai poate aplica deoarece telefonul prezinta urme de lichid – HAIT (nu l-am scapat in apa nu l-am udat cu nici un lichid si nici nu l-am bagat in gura) zic. si tot aceasi duduie`mi zice ca reparatia telefonului ma costa 800 lei si daca vreau sa mi-l repare. evident ca nu am vrut asa ceva – mi se parea exagerat de mult faptul ca un amarat de difuzor costa atat de mult. apoi am primit o explicatie de la cineva din service spunandu-mi ca datorita urmelor de lichid s-au corodat legaturile dintre placa de baza cu ecranul si cu tastatura – zic wow adica voi acum imi schimbat pe banii mei tot telefonul? el zice nevinovat ca da. am zis ca multumesc nu – vreau telefonul LA FEL ca atunci cand l-am adus in service – mi s-a raspuns ca DA va fi identic. ei ghici ce? astazi cand m-am dus sa`l ridic nu mai functiona duduia de-acolo spunandu`mi ca probabil ca situatia (datorita acelor URME de lichid) s-a agravat si ca probabil din cauza asta nu mai functioneaza – cu alte cuvinte eu eram obligat sa ridic un telefon DEFECT – in conditiile in care atunci cand l-am adus el functiona. evident ca nu l-am ridicat si acum nu stiu in ce directie sa o iau. probabil ca voi ajunge la anpc – dar la cum functioneaza totul in aceasta tara presupun ca ar trebui sa-mi iau la revedere de la acel telefon :(
    voi reveni cu relatari – ce am mai patiti cu ilustru service CORDON vost CIRMA de telefoane nokia.

    p.s. daca pierd telefonul voi face tot ce-mi sta in putinta sa piarda si ei licenta catre nokia.

  14. Manuel Predeanu said

    am September 3 2012 @ 4:46 pm

    ,,Buna ziua!
    In data de 3.09.2012 ,adica azi, am fost cu un telefon Nokia N8 la centrul service Cordon din Auchan Titan pentru resoftare terminal in limba romana. Mi s-a spus ca dureaza 30 minute. Mentionez ca telefonul functiona in parametrii optimi. Pana aici totul bine..numai ca dupa vreo 45 de minute de asteptare am intrebat ce se intampla. Domnul care s-a ocupat de problema (nu a vrut sa-si dea numele !!) a venit cu aparatul in brate, cu bateria scoasa si a spus ca nu mai porneste si ca trebuie sa-l las ptr 30 de zile acolo. Deci vin ptr o simpla resoftare care in mod normal dureaza un sfert de ora (nu avea alti clienti) si dansul vine cu el in mana demontat si nefunctional..trec peste faptul ca e mai scump serviciul decat la reprezentanta din Grigore Alexandrescu cu 20 de ron. Dar chiar si in cazul in care l-as fi lasat acolo, stiam ca in maxim 15 zile se rezolva orice problema. Bineinteles nu mi-a mai cerut sa platesc,ar fi fost culmea. Ideea este ca nu s-a priceput si nu a vrut sa-mi dea niciun proces verbal in care sa specifice de ce nu s-a rezolvat problema si prin care sa pot si eu justifica cuiva din alta parte despre interventia asupra aparatului in cazul unei defectiuni. Asa ca l-am ridicat cu frica si m-am dus direct la Grigore Alexandrescu unde problema a fost rezolvata in 10 minute de un tanar foarte priceput si amabil ( nu spun asta doar asa..am fost acolo de mai multe ori, insa azi eram mai aproape de centrul din Titan; proasta alegere!!). V-am adus la cunostinta aceste lucruri pentru ca sunt convins ca numai in felul acesta vom avansa si noi odata in legatura cu serviciile oferite clientilor.
    Va multumesc pentru intelegere!” 0722626835

    Scuze, am copiat mail-ul pe care l-am trimis la ei..

  15. diaconu said

    am November 1 2012 @ 11:06 pm

    buna seara am citit toate postarile nu mai am cuvinte eu am luat 2 telefoane nokia 302 unul sotiei si unul pentru mine dupa 3 saptamani am dat efectiv capacul jos si a cazut bateria ca si cum n-ar fi fost bagata in telefon l-am dus la service in auchan titan la CORDON ELECTRONICS si l-am lasat la ei pe baza unui proces verbal in care au specificat la observatii urmatoarele:constatarea se va face in laborator,prezinta urme de zgarieturi pe folia de protectie .defect reclamant:bateria cade daca nu are capacul pus,nu poate fi folosit si fara capac.Dupa trei zile imi dau sms sa vin sa ridic telefonul am ajuns la service cu sotia si copilul ulterior pana sa semnez ca primesc telefonul sotia mea a vazut ca mi-au spart telefonul nu am semnat de primire si am rugat-o pe domnisoara de acolo sa incheie un proces verbal si sa specifice cum a fost deteriorat in serviceul lor .la defect reclamant:a venit din laborator cu carcasa cadru si rama carcasa fata lovite in partea de jos am depus la opc reclamatie scrisa am primit raspuns negativ si mi-a spus doamna inspector A.C. care a intocmit CA in urma cercetarilorefectuate nu au fost constatate incalcari ale dispozitiilor legaleprivind protectia consumatorilor am fost dupa acest raspuns dat de aceasta doamna inspector opc la seful de birou control si supraveghere piata CATALIN FLAVIUS POPA IN BIROU EXISTA SI DOAMNA INSPECTOR CARE A FOST LA SERVICEUL cordon electronics,eu incercam sa-mi explic nemultumirea fata de decizia care a luat-o ea si ea tipa la mine fara nici un fel de respect deci in concluzie astia sunt inspectorii care ne ingroapa in loc sa ne scoata din groapa asa ca domnilor degeaba opc si alte institutii bati drumul de pomana si te iau in batjocora ar trebui sa aiba respect fata de consumatori dar nu va exista niciodata asa ceva .Va rog daca are cineva o solutie pentru mine sa pot iesi din rahatul asta va rog respectuos

  16. Marius said

    am August 21 2013 @ 5:38 pm

    Am dus la tableta la reparat la ei pe Mosilor,Evolio Tabby,deoarece se bloca la pornire,fiind in garantie la recomandarea firmei Evolio.
    Mi-au spus ca e o problema de soft si se rezolva prin resoftare dar ca trebuie trimisa la laborator.
    Dupa vreo 10 zile mi-au dat sms ca a venit tableta si sa vin sa o iau.
    M-am dus dar cand sa o iau am aflat ca nu se poate repara si ca trebuie sa ma adresez magazinului…MadiaGalaxy/Altex alti nenorociti.
    Am luat tableta iar a 2-a zi m-am prezenta la magazin cu tableta si procesul verbal intocmite de Cordon Electronics.
    Stupoare…nu o nlocuiesc deoarece nu se specifica clar in P.V. ca trebuie inlocuita,scria ca e in garantie si nu o pot repara.
    Magazinul mi-a zis ca trebuie sa o trimita la Evolio/Televoice pntru o reconstatare si inlocuire.
    Am zis ok…asta e..cine dreaq m-a pus sa cumpar de la voi.
    Dupa cateva zile sun la magazin sa vad care e stadiul si aflu ca Evolio a trimis-o din nou in service,intreb de ce? …ca asa au decis cei de la Evolio…sa iau legatura cu ei.
    Sun la Evolio de unde aflu ca nu-mi acorda garantie …CA E SPARTA!
    Nu mi-a venit sa cred deoarece cand am predat-o la Cordon am facut si proba sa le arat cum face.Persoana de la telefon imi spune ca asta e…si ca mi-o trimite inapoi fara sa o repare.
    Sun la Cordon Electronics unde de la inceput sunt “luat tare”…fara sa-mi asculte macar povestea…ca e vina magazinului ca nu vor sa mi-o schimbe…ca nu e vina lor…ca nu ei au spart-o.
    Nici macar nu-mi pot dovedi ca e tableta mea…banuiala mea e ca au reparat-o pe a mea si mi-au dat una sparta luand-o pe a mea pentru ei.
    Acum nu mi-a mai ramas decat ANPC-ul unde reclamatie e trimisa dar scriu aici sa aiba grija si altii cu aceste firme de HOTI si NESIMTITI!
    Mare atentie!

    MEDIA GALAXY,CORDON ELECTRONICS si EVOLIO fac totul sa nu-ti acorde garantie.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: