Romanii sunt niste hoti pusi pe furat in opinia companiilor de telefonie mobila

Tweet this

Consumatorii romani sunt santajati de companiile de telefonie mobila sa accepte inscrierea ilegala in baza de date ilicita PREVENTEL
Acest material scris de mine si care se poate citi la acest link :
http://www.urbaniulian.ro/2008/08/26/firmele-de-telefonie-mobila-isi-santajeaza-clientii-si-i-obliga-sa-ramana-in-retea-folosind-baza-de-date-ilegala-preventel/
a adus in discutie ilegalitatea in care se zbate aceasta baza de date ilegala care stocheaza si prelucreaza ilegal datele personale ale milioane de romani.
Mii de angajati ai firmelor de telefonie mobila au acces la datele TUTUROR clientilor din retelele Vodafone, Orange, Cosmote si Zapp, astfel incat legea 677 din 2001 este calcata in picioare.
Desi in aceasta lege spune clar ca romanii au dreptul sa refuze sa li se prelucreze datele cu caracter personal, asa cum veti putea citi mai jos, daca nu accepti sa intri in Preventel nu ti se incheie un contract de furnizare servicii telecomunicatii.
Doar ca, acest refuz SMULS consumatorilor prin santaj este NUL SI LIPSIT DE EFECTE JURIDICE.
Asa cum aratam in acest material http://www.urbaniulian.ro/2008/06/05/baza-de-date-preventel-intra-sub-investigatia-anspdcp/, am sesizat ANSPDCP asupra ilegalitatii Preventel, insa desi au trecut 2 luni de zile de la data la care mi s-a spus ca au demarat o investigatie, NU AM PRIMIT NICI UN RASPUNS SCRIS DE LA EI PANA LA ACEST MOMENT, semn ca deranjul este mare si se chinuie sa acopere frauda denumita Preventel.

IATA CUM DECURGE O "NEGOCIERE" si cum este SANTAJAT clientul Vodafone sa semneze si accepte ilegal si prin constrangere sa i se proceseze datele in Preventel.


----- Original Message -----



Sent: Friday, May 16, 2008 4:26 PM

Subject: FW: contract Vodafone - Urban



Buna ziua,
Aveti mai jos raspunsurile noastre intercalate cu albastru:
Raspunsurile pe care vi le-am oferit sunt acordate in urma consultarii departamentului juridic, eu fiind interfata dintre dvs si compania noastra.



Multumesc,
Luiza Stoica
Account  Manager
Entreprise Business Unit, Vodafone Romania
3G Mobile:  +4 0728900800
Fax:                 +4 0372 02 1238







From: Iulian Urban [mailto:iulian.urban@gmail.com]
Sent: 16 May 2008 14:08
To: Stoica, Luiza, VF-RO; daniel.dumitru@urbansiasociatii.ro; ina.moldoveanu@urbansiasociatii.ro
Subject: Fwd: contract Vodafone - Urban




Buna ziua Luiza


Inteleg ca nu vreti sa renuntati la clauza legata de PREVENTEL.
Eu vreau sa te intreb legat de PREVENTEL urmatoarele :

[1]- care este cadrul legal al acestui sistem PREVENTEL ? aveti autorizare de la ANSPDCP ? - Legea 677/2001 cu Notificare catre Autoritatea de Supraveghere a prelucrarii datelor  cu caracter personal  -
Revenire de la Urban Iulian - pai si nu ne spuneti si noua ce numar are aceasta autorizare ?


[2]- acolo, datele personale ale noastre, pot fi vazute si de angajatii de exemplu de la ORANGE, care insa sunt terti fata de acest contract al nostru ;  adica se incalca legea 677 / 2001 care spune ca fara acordul nostru nu puteti sa ne diseminati datele cu caracter personal; este conforma cu legea 677 / 2001 baza de date PREVENTEL ? - Raspuns VFR :Nu se incalca legea deoarece avem acceptul expres al clientului .



Revenire de la Urban Iulian - pai vad ca voi smulgeti acordul clientului prin santaj; adica imi spui acum in faza de negociere ca nu imi furnizezi servicii daca nu accept sa intru in Preventel; asta este santaj si este pedepsit cu inchisoarea; deci acordul obtinut de Vodafone este nelegal si fara valoare juridica; ajunsa in Justitie problema asta cu Preventel pe care o ancheteaza si ANSPDCP , cred ca va fi desfiintata si catalogata drept abuziva de instanta din trei miscari..


[3]- ce rost mai are negocierea, daca nu doriti sa renuntati la aceste clauze; pentru ca practic noi nu avem incotro , asa inteleg eu ! - Raspuns VFR -
Nu putem sa renuntam la aceasta clauza deoarece Vodafone crediteaza clientii ( facturarea se realizeaza dupa prestarea serviciului ), iar aceasta este o masura de protectie fata de clientii rau platnici ( nu este cazul firmei Urban&Asociatii , deoarece istoricul platilor este ireprosabil)



Raspuns de la Urban Iulian - cum adica ma creditati ? ca eu am semnat contract cu voi la 01.04.2008, si mi-ati trimis prima factura la 02.04.2008 adica eu va creditez pe voi si nu invers.



[4]- putem in baza unei reciprocitati, ca si noi sa utilizam date confidentiale din acest contract in relatia cu terti, asa cum veti face voi in cazul PREVENTEL fata de Orange Romania ? - Raspuns VFR -Aveti un temei legal ?
Revenire de la Urban Iulian - pai ce voi aveti temei legal pentru Preventel ? mi-ai spus mai sus ca temeiul vostru este clauza contractuala pe care clientii Vodafone o semneaza sub presiunea santajului...prin Preventel voi plecati de la premisa ca Romania este locuita de hoti care vor sa fure de la Vodafone, insa nu aici faceti profiturile ? Preventel este ilegal

Astept raspunsul vostru si prefer sa fie in CC si cineva de la voi de la Departamentul Legal


Iulian Urban

---------- Forwarded message ----------
From: Stoica, Luiza, VF-RO <Luiza.Stoica@vodafone.com>
Date: May 15, 2008 7:41 PM
Subject: RE: contract
To: Dumitru Daniel <
daniel.dumitru@urbansiasociatii.ro>
Cc: Iulian Urban <
iulian.urban@urbansiasociatii.ro>, ina.moldoveanu@urbansiasociatii.ro

Buna seara,


In mail-ul de mai jos , a aparut o solicitare suplimentare de clarificare pe care nu am mai discutat-o pana acum. Din acest motiv, procesul devine ineficient.

Pentru a putea semna contractul, asa cum ne dorim cu totii intr-un timp cat mai scurt , va solicit respectuos o lista finala a acelor articole ramase in litigiu pe care vom continua aceasta discutie, considerand ca restul sunt deja agreate. Prin urmare va trimit varianta de contract cu acele lucruri deja agreate de catre dvs pe baza caruia, sa-mi trimiteti solicitarile dvs finale la  care va voi raspunde in cel mai scurt timp posibil.


Am scos din solicitarile dvs Art. 10 deoarece am stabilit ca vom semna pe langa actul aditional un contractul standard in care sunt trecute acele mentiuni

· „ Art. 10. Prezentul act aditional va inlocui contractul nr. _______din data de________, si intra in vigoare la data semnari de catre persoanele abilitate ale ambeleor parti pentu o perioada de 24 de luni, efectele vechiului contract incetand la data semnarii prezentului act.


Art. 10.1. Inainte cu 30 de zile de data expirarii perioadei de 24 de luni, partile se vor notifica in vederea stabilirii continuarii sau nu a efectelor prezentului act   „



Vis-a-vis de articolul de mai jos


· „Art. 14.2. Clientul declara expres ca nu este de acord cu introducerea datelor ce il privesc si prelucrarea lor de catre Vodafone in baza de date Preventel."


pozitia noastra este urmatoarea : Vodafone Romania intelege sa-si protejeze afacerile impotriva clientilor rau platnici prin inscrierea acestora in sistemul Preventel



Astfel, nu suntem de acord cu introducerea 14.2 in contractul de Servicii
Astept raspunsul dvs final agreat de toata persoanele implicate in negociere acestor clauze.
O seara buna!

Multumesc,
Luiza Stoica
Account  Manager
Entreprise Business Unit, Vodafone Romania







From: Dumitru Daniel [mailto:daniel.dumitru@urbansiasociatii.ro]
Sent: 15 May 2008 18:52
To: Stoica, Luiza, VF-RO
Subject: contract



______________________

Catre VODAFONE ROMANIA,
In atentia dnei Luiza Stoica
Buna ziua,

Avand in vedere negocierea purtata cu privire la clauzele din contractul pentru serviciile prestate de Vodafone Romania SA pentru persoana juridice, va rog sa-mi comunicati daca:

- avand in vedere ca dorim sa nu ne inscrieiti in sistemul Preventel si dorim in acelasi timp scoaterea acelei clauze din contract, va rog sa ne comunicati daca este posibil acest lucru;

- avand in vedere ca nu dorim prelucrarea datelor de catre Vodafone indiferent de scopul acestei prelucrari cu exceptia cazurilor in care acest lucru este cerut de autoritati in masura sa ceara acest lucru, sa ne comunicati daca este posibila scoaterea prevedrilor cu legatura la prelucrarea datelor de catre Vodafone din contract;

Astept raspuns.
Multumesc!
Cu stima,
Dumitru Daniel
Avocat



Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2831

5 Comentarii pana acum»

  1. SAF said

    am September 3 2008 @ 12:11 am

    Salut Iulian,

    Propunere de experiment:
    - semneaza contractul asa cum e (inclusiv clauzele de accept a prelucrarii datelor)
    - apoi inainteaza o cerere catre operatorul de date cu caracter personal (in speta Vodafone), prin care ceri, in conformitate cu Legea 677/2001, Art. 14, Alin. 2, punctul a, stergerea datelor, deoarece iti retragi consimtamantul pentru prelucrarea lor (legea vad ca nu prevede in mod expres retragerea consimtamantului, dar poate fi interpretata astfel la Art. 7, Alin. 4 si Art. 9, Alin. 2)
    - apoi ceri, in conformitate cu aceeasi Lege, Art. 13, Alin. 13, sa ti se comunice daca datele tale cu caracter personal sunt prelucrate de operator.

    Have fun.

  2. Dragos said

    am September 3 2008 @ 3:36 pm

    Un batran are un abonament de 100 de ron lunar si o pensie de 500 de ron.
    In fiecare luna intarzie cu plata (adica plateste factura dupa termenul scadent).
    Pentru luna Ianuarie plateste in Februarie si tot asa.
    In Februarie, doreste sa renunte la abonament si suna la *222 sa anunte intreruperea acestuia.

    - Buna ziua, doresc sa renunt la abonament ca nu-mi permit sa-l platesc.
    - Nu se poate !
    - De ce ?
    - Pentru ca aveti o factura restanta, iar asta va obliga sa ramaneti client vodafone si sa va facem o alta factura. SI TOT ASA !!!

    Se creeaza un cerc vicios:

    BATRANUL NU-SI PERMITE FACTURA SI EVIDENT ARE INTARZIERE LA PLATA.
    DORESTE SA RENUNTE LA ABONAMENT DAR NU POATE PENTRU CA ARE INTARZIERE. ACEST LUCRU FACE SA I SE EMITA INCA O FACTURA. DECI O SA AIBE SI MAI MULTE DATORII.

  3. ildiko said

    am September 3 2008 @ 3:54 pm

    Am citi pe internet (www.news20.ro, pescurt.ro, http://www.pahomi.ro ca Vodafone doreste , cica din considerente ecologice, ca incepand din octombrie sa nu ne mai trimita facturile pe hartie, ci sa folosim situl lor sau sa primim prin e-mail.Pana in data de 25 sept. putem opta sa primim prin posta, dar pentru asta trebuie sa le comunicam in scris. Nu ar fi normal sa fir invers.
    Ca sa folosesti site-ul lor trebuie sa te inscrii, iar pentru acesta trebuie sa fii de acord cu conditiile lor stipulate in Termeni legali si Confidentialitate.

    Nu-ti garanteaza nici o securitate, doar faptul ca iti prelucreaza datele in fel si chip si le distribuie cum le convine.
    S-au trezit sa devina mari ecologisti? Aiurea! Au gasit o modalitate ingenioasa de a economisi niste banuti si a avea acces si a utiliza cat mai multe date personale.
    Cum se impaca aceasta idee cu Codul fiscal?
    Nu primesc factura, uit, nu platesc si ajung in faimosul Preventel.

  4. Raicu said

    am November 17 2009 @ 1:25 pm

    sal am si eu o mica nel?murire eu am pl?tit 8 luni un abmonament la Cosmote si astia ma bagat in sistemul preventel e ok dar eu nu mai am bani sa pltesc in continuare si vreau sa renun? , voi avea probleme in viitor adica genu ma da in judecata si fac pu?c?rie pentru ca nu mai am bani sa pl?tesc abonamentul la ei? amnevoi de un raspuns deja eu am renuntat la abonament

  5. silviu andrei said

    am January 20 2011 @ 7:33 pm

    Ai ciuda pe Vodafone? Eu da… Mi s-a dezactivat extraoptiunea “Pentru tineri” fara a fi notificat si am avut o factura destul de mare. Ei spun ca m-au instiintat la activare ca aceasta expira dupa un an, insa mie nu mi se pare normal sa opereze modificari in contul meu, fara a ma instiinta. Daca ai patit si tu acelasi lucru hai sa trimitem zilnic catre ei pe adresa persoane.fizice_ro@vodafone.com, cate un mail prin care sa ii intrebam daca expira astazi 20 ianuarie 2011 vreuna din extraoptiunile noastre sau daca au operat astazi 20 ianuarie 2011 vreo modificare in contul nostru. Zilnic acelasi mail schimband doar data. Avand in vedere ca este o procedura normala Vodafone de a nu fi anuntati asupra modificarilor din contul nostru cand acestea apar, este dreptul nostru sa ne interesam. Va rog sa fiti solidari!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean