Clientii vechi ai Vodafone sunt discriminati in raport cu cei noi ” Numai clientii noi au acces la ofertele mai ieftine”;

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=11150




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


12 Comentarii pana acum»

  1. cedrik said

    am September 1 2008 @ 2:34 pm

    e o formulare gresita acolo: ” Asa cum a patit si Marcus Florin din Arad, clientii noi sunt total discriminati fata de cei vechi, adica nu au acces la ofertele noi, mai avantajoase financiar, acestea fiind destinate exclusiv..clientilor noi.”
    e invers.. clientii vechi sunt discriminati fata de cei noi

  2. Dana S. said

    am September 1 2008 @ 3:38 pm

    Aceeasi problema (cu acelasi tip de abonament + o extraoptiune) am avut-o si eu in urma cu ceva vreme. Vroiam ceva mai mult decat … ceea ce le ofera clientilor noi, din simplul motiv ca le sunt CLIENT de cel putin 5 ani!! Ca sa nu va transmit toate detaliile privitoare la schimbul meu de mesaje intre Vodafone si intre mine, va atasez pe scurt doar raspunsul Vodafone (“ori faci ca noi, ori out!”). Puteti analiza oferta “extraordinara” pe care eu indrazneam sa o refuz …

    “In urma acestui ultim mesaj astept sa imi comunicati decizia Dvs. Va asigur gratuitate nu se poate oferi unei optiuni care constituie deja o promotie ca optiune in sine.

    Timp de 6 luni specialistul contului Dvs. se pastreaza ceea ce inseamna ca odata ce acest cont mi-a fost alocat voi continua sa ma ocup personal pe partea de ofertare.

    Sincer este o oferta extraordinara avand in vedere ca acele 50 min nationale + 300 in retea ar valora 8.5 EUR + 36 EUR = 44.5 EUR (conform tarifelor proprii abonamentelor), la care s-ar fi adaugat si costul unui abonament de minim 3 EUR (cel fara minute incluse).

    Oferta personalizata presupune sa alegem solutia cea mai potrivita pentru fiecare tip de client si din tot ce am povestit mai sus si din ceea ce mi-ati comunicat telefonic cred ca reiese ca este cea mai potrivita varianta. Lunar pentru acea optiune platiti 2.93 EUR nu 4.19 EUR ca in cazul optiunii “Dublu TOT”.

    E regretabil ca nu sunt apreciate beneficiile insa e ceea ce puteti primi in momentul de fata, ba chiar mai mult, este o oferta extraordinara.”

    Si ca sa nu mai spun ca pentru a-mi debloca un telefon vechi (achizitonat prin puncte de loialitate si o diferenta in bani), iesit de sub contractul de 24 luni, ma lupt de cateva saptamani cu ei … bineinteles, raspunsul lor: “il puteti debloca la unul din centrele service Vodafone, contra unei sume de ….. 50 euro!!!”. Sincer, nu cred ca mai merita efortul …

    Multumesc!

  3. Alina said

    am September 1 2008 @ 5:06 pm

    Numai romanul are o astfel de mentalitate: “Dincolo era mai ieftin!” Tarani!

  4. Dana S. said

    am September 1 2008 @ 5:27 pm

    Alinuta, draga, sincer, cred ca habar nu ai ce inseamna fidelitatea unui client si probabil, dupa cum gandesti, probabil ca nici macar nu ai avut vreodata vreun job unde trebuia sa intrii in contact cu un client. Dar intr’adevar, tu ai mentalitatea romanului care mai bine e pacalit decat sa riposteze in vreun fel la serviciile proaste primite :)

  5. Iancu Mariana said

    am September 2 2008 @ 9:10 am

    Asta este tara, astia suntem cei ce o populam, sau poate gresesc.
    Sunt clienta connex din 1997, si nu am primit nici un fel de oferta de la ei, doar 30 minute de fidelitate lunar, si inca 30 minute de ziua de nastere.
    Asta inseamna stimularea fidelitatii ?

  6. stefan.c said

    am September 2 2008 @ 11:14 am

    Dar acest lucru este o practica uzuala la Vodafone si cu clientii mari-corporate.Intrebati orice client corporate daca a reusit sa mai schimbe ceva in contractul in curs, care se incheie pe doi ani.Orice facilitati apar, si care ti-ar putea reduce factura,sunt numai pentru clientii noi, si nu le poti discuta cu Vodafone decat dupa expirarea contractului.

  7. bancile chiar sunt diavolul pe pamant said

    am September 2 2008 @ 1:02 pm

    eu fac in fiecare an abonament la ei pe cate un an valabilitate pt ca nu ofera conditii avantajoase clientilor fideli. anu asta au incercat sa ma pacaleasca si sa imi faca abonament pe 2 ani. mi au zis ca nu se mai fac pe 1 an. am facut pe 2 ani am ajuns acasa si am sunat la *222 relatii cu clienti. aia mi au spus ca am fost mintit si ca se fac abonamente pe 1 an, m am intors la magazin am fost extrem de calm. practic ma pufnea rasul pt ca tipa era o tiganca si fiind angajata nu putea sa tipe la mine si sa ma injure ca la usa cortului. pana la urma am sunat din magazin la *222 i am dat la telefon pe proasta celor de la vodafone au vbit cu ea, si cei de la vodafone m au rugat sa TAC DIN GURA CA SE FACE ABONAMENT DE 1 AN. mi au inchis gura dar am obtinut ce am vrut. CONCLUZIE: abonamente pe 1 an. dupa un an treceti pe cartela si imediat mergeti sa va faceti alt abonament. SAU NU :))) ca sunteti comozi si lenesi fi ti ai dreaqu :)))) =)))) sunt prea destept pt tara asta. pacat ca sunt bolnav.

  8. solutia abonamente pe 1 an said

    am September 2 2008 @ 1:05 pm

    prea va incanta ofertele astea cu 10 luni reducere 50 % la abonament daca deveniti sclavii lor cu abonamente pe 2 ani. daca s ar putea ar face abonamente pe 100 de ani :))))

  9. Minnie said

    am September 2 2008 @ 3:11 pm

    Si la Orange e la fel. Daca, in calitte de client vechi, vreau o oferta mai atractiva, trebuie sa imi cumpar numar nou (… alt abonament). Ceea ce inseamna ca fie ajung sa platesc doua abonamente (daca nu vreau sa renunt la numarul vechi, pe care il stie toata lumea) fie schimb numarul (si nu ma mai gaseste lumea la telefon). … Pur si simplu companiile de telefonie mobila nu cred ca se gandesc la alt public tinta decat la tineretul care isi schimba numarul o data la cativa ani. Oamenii mai in varsta, sau oamenii al caror numar de telefon e cunoscut de mai multa lume (si deci oarecum incomod de schimbat) nu intra in categoriile vizate de ei.

  10. Adrian Serghei said

    am September 18 2008 @ 4:34 pm

    Acum o saptamana am fost la Vodafone sa-mi iau un telefon nou. Dupa o discutie du o domnisoara de la reprezentanta am aflat ca aparatul ma costa 462 RON daca imi prelungesc abonamentul cu un an, si asta in conditiile in care am gasit acelasi aparat la un magazin online la pretul de 363 RON “la liber”. Bineinteles ca in final am comandat aparatul de la respectivul magazin online. Halal fidelizare…

  11. JIJI BK LEE said

    am July 16 2009 @ 4:52 pm

    Prietenii mei. Aveti un singur mod de a va bate cu ei. Prelungirea abonamentului. Cand stiti ca va expira abonamentul, sunati la *222 si le spuneti ca vreti sa va reinnoiti abonamentul si ca vreti sa va faca o oferta. Sau daca stiti pe cineva care are un abonament mai bun, le spuneti pur si simplu ca ati vazut la ei si ca, fiind client fidel vreti si voi. In cele mai multe din cazuri merge.

  12. “Convorbire la relatii cu clientii la Vodafone” sau “daca nu-i santajezi, te fura pe fatza” « life according to cedrik said

    am February 12 2011 @ 2:49 am

    […] conflictele mele mai vechi cu ei , aici:  Urbaniulian.ro […]

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: