ABUZ ! Politia catre tinerii de la Electrofish : ” ba drogatilor, aveti 5 minute sa plecati dracu de aici !”
1000 de tineri care asistau la un concert la Arenele Romane, abuzati de Politia Romana !
Politia Romana isi bate joc de consumatorii romani. Daca acestia mai sunt si tineri si asculta muzica electronica, gata sunt catalogati drept drogati, satanisti, sunt batuti, sunt abuzati, si de catre cine ? de Politia Romana care :
[1] la Borsa s-a predat bandelor de infractori eliberand un arestat asa cum puteti citi aici http://www.urbaniulian.ro/2008/08/04/pierdut-in-romania-tara-in-care-politia-este-alergata-cu-batele-de-infractori/
[2] la Craiova nu a avut curajul sa retina imediat numerosii urmariti general care defilau in cortegiul funerar al unui interlop, asa cum puteti citi aici http://www.urbaniulian.ro/2008/08/29/prabusirea-statului-de-drept-la-craiova-politia-platita-din-bani-publici-a-urmarit-defilarea-unor-urmariti-general-fara-sa-i-retina/
In toate aceste situatii, Politia Romana, a fugit din fata baietilor cu muschi, a smecherilor, a durilor a interlopilor in schimb, si-a permis sa isi bata joc, sa jigneasca si abuzeze de drepturile a 1000 de tineri care asistau PASNIC la un concert la Arenele Romane, adica intr-un loc public unde nu deranjau pe nimeni.
Acesti 1000 de tineri, platisera cate 70 de ron pe bilet, astfel incat acum, Politia Romana va trebui sa le plateasca daune de 70000 ron plus daune pentru jignirile si abuzurile comise impotriva acestora.
Iata ce poveste Codrut un martor ocular la actiunea in forta , abuziva si nelegala a Politiei din seara zilei de 29 august 2008 :
" D-le Urban, este ora 4 dimineata insa vreau sa va scriu prin ce am trecut la concertul ElectroFish...Nu ma gandeam ca pe mine, om la 26 de ani, care ocup un post de director de agentie la o importanta banca din Bucuresti, care am doua facultati si un masterat MBA, un cap de creta, un militian va ajunge sa ma faca drogat si satanist si sa ma ameninte ca ma rupe cu bataia daca nu plec din aria de desfasurare a concertului.Prietena mea este medic pediatru si a fost imbrancita de alt nemernic care isi spune politist si care capuseaza de doua ori pe luna salariul meu, din care isi ia el banii, prin filtrul banului public.
La 2 noaptea, am trait aievea sentimentul abuzului statului de drept asupra romanilor. Daca la inmormantarea lui Caiac nu am vazut nici un politist si am inteles ca pe strazile din Craiova au fost recunoscuti inclusiv urmariti general condamnati pentru OMOR, ei bine la Arenele Romane, Politia s-a dedat la o bataie de joc, a desfasurat o actiune in forta impotriva a circa 1000 de tineri care ascultau pasnic muzica la un concert la care platisem bilete.
Au sarit ca apucatii pe scena, fiind circa 70 de politai, au inceput sa urle sa parasim incinta, desi concertul nu se terminase, desi in jurul Arenelor Romane nu sunt blocuri adica nu derajeaza pe nimeni desfasurarea unui concert....desfasurarea de forte pe bani publici a fost impresionanta si tot asa va fi si procesul pe care cel putin eu si prietena mea vrem sa il deschidem acestor capuse care traiesc din banii nostri si care isi bat joc de noi. Am numarat 24 de masini de politie , ziceai ca se pregateste arestarea unor interlopi periculosi, iar noi cei prezenti la concert nu intelegeam nimic, pentru ca nu se batea nimeni , nu era scandal, nimic.
Cand am intrebat un nemernic de militian de ce ma da afara, ca eu am platit bilet, mi-a zis : Ba drogatule, ba satanistule iesi dracu afara de aici ca o iei pe carca..
Va dati seama cum am ramas cand mi s-a vorbit asa, in conditiile in care idiotii de politisti care vin la mine la banca sa ia un credit nici macar un formular de cerere nu sunt in stare sa scrie fara ajutor de la cap la coada.
Prietena mea a sarit si ea sa il intrebe cum isi permite sa ne vorbeasca asa si i s-a raspuns printr-o imbrancitura si " Taci fa din gura, muisto..!"
Fac o pauza....Ma scuzati insa dupa ce am invatat 20 de ani nu permit ca un nenorocit cu creier de gaina sa imi vorbeasca asa mie si prietenei mele.
Si va dati seama cum aratau toti cei de acolo...DE CE DRACU SUNTEM IDIOTI SI PLATIM IMPOZITE D-LE URBAN ? Noi suntem de vina...in America cred ca un altul in locul meu se ducea acasa lua un Uzi si facea macel intre politistii astia...Este incredibil cum si-au batut joc de noi....Nemernica tara, asta in care eu, care port 6 zile pe saptamana costum sunt bataia de joc a acestor nenorociti si tara in care ciorile fac nunta pe strazi, blocheaza cate un bulevard in sectorul 5, deranjeaza cate 30 de blocuri cu manele date la maxim si nu patesc nimic, ba chiar mai primesc si autorizatie de la Politie sa faca circ la cort.
Ah, sa nu inchei fara sa va zic ca am intrebat un militian dinasta , un zbir, ce s-a intamplat si am inteles ca cineva a sunat la 112 si a spus ca muzica este data prea tare...Adica manelele care rasuna din corturile in care ciorile fac nunti si care imi zgaltaie geamurile, nu fac zgomot, in schimb se aude muzica tare la un concert. Bai de aia este concert si de aia se tine la Arenele Romane ca sa nu deranjeze pe nimeni...SI cine o fi sunat la 112 , boschetarii din parc ? Aurolacii din canale ? Stiti ceva, de luni eu unul nu mai semnez in veci nici un dosar de credit pentru politisti, las ca o sa vedeti ce-i plimb eu pe astia sa ma tina minta. Adica le-o intorc eu dupa ce pe mine m-au facut drogar si satanist si pe prietena mea muista...
Ma duc sa ma culc ca sunt obosit si este deja 4 :30, scuze ca am scris asa de mult dar vroiam sa ma descarc.Noapte buna..ca eu o sa-i tot visez pe cretinii astia platiti din bani publici"
Asadar, asta a facut Politia Romana la Arenele Romane.
Acolo unde se desfasura la 29 august - Prima editie a festivalului Electro- fish! Tinerii erau asteptati sa participe la acest festival de muzica elctronica. Invitatii au fost unii de marca pentru muzica electronicaprecum Audio Bullys,, Birdy Nam Nam, Gojira, Zicu si Ufe, Vali Chincisan.
Pretul unui bilet a fost de 70 de lei, iar spectacolul a inceput la orele 21:00
Programul concertelor a fost urmatorul:
21:00 - Zicu si Ufe
22:45 - Birdy Nam Nam
00:35 - Audio Bullys
01:45 - Gojira
Ca atare, concertul era programat sa se termine pe la 2:30 insa Politia l-a intrerupt abuziv pe la 02:00 pentru ca " asa s-a dispus de la Politia Capitalei"...De catre cine ? In baza carui motiv si-au permis sa isi bata joc de drepturile a 1000 de oameni care au cumparat bilete?
Stau sa ma intreb : daca politistii asculta doar manele , atunci toti ceilalti care asculta muzica , intre care si muzica electronica , sunt satanisti si drogati doar pentru ca la Politie nu li se explica ca pe lumea asta, afara de Guta, Salam si alti manelisti, mai fac si altii muzica ?
Uite ca sunt si directori de banca sau medici care asculta muzica din asta satanista, si care refuza sa se alinieze trendului general al concertelor de manele care se tin la Sala Palatului, gen Miss Piranda sau alte capodopere de gen..
A fost o bataie de joc si acest caz va ajunge in Justitie insa pana la urma ramane totusi intrebarea : DE CE PLATIM TAXE SI IMPOZITE din care se formeaza salariile politistilor ? Ca sa-i apere pe infractori si sa ne bata pe noi " satanistii" si " Muistele" ? Ia spuneti d-le purtator de cuvant Christian Ciocan, daca copii dvs. erau catalogati drept " drogati" sau "muisti" ce mai spuneati ? Sau daca isi luau un baston pe carca ? Hai incetati cu demagogie facuta pe bani publici, ca vorbiti pe banii nostri ..
Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com
Foto : ziare.com
Te-ar mai putea interesa:
- ElectroFish ajunge in Justitie !
- In tara vecinilor nesimtiti politia nu face nimic
- Am sunat la 112 si NU A VENIT NICI UN POLITIST sa opreasca nunta din Doamna Ghica ! Am cerut sa dea muzica mai incet si m-au trimis in mortii mamei
- Corul medicilor de la Spitalul de Nebuni ! Ascultati aici
- Nuntile intre blocuri si manelele date la maxim in miez de noapte, in discutia Comisiei Juridice din Senat
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro






























zeno said
am September 1 2008 @ 12:46 pm
1. Da, tiganii dau petreceri asurzitoare in strada cu complicitatea Primariei si a Politiei. E o porcarie inimaginabila! Si ar trebui sa ii capiem cu telefoanele pe tampitii care au dat autorizatie pentru asa ceva: capiem noi, capiati si voi, cretinilor!
2. Faptul ca tiganii pun manele si nu patesc nimic nu cred totusi ca justifica actiuni similare din partea altora, cu alt gen de muzica. Din cate stiu, pe langa Arenele Romane trece strada Cutitul de Argint care e plina de case. Oamenii de acolo chiar s-ar putea sa fi fost deranjati de concertul ala. Si inca o chestie: domnul de mai sus tot insista ca spectacolul avea autorizatie, fara sa i se para in neregula autorizarea unui spectacol pana la 2.30 dimineata (???) Asa zic si tiganii cu nuntile lor: avem autorizatie! In principiu, care e diferenta?
3. Desigur, comportamentul politistilor e si el o porcarie.
2008 - 18 Ani de DEMOCRATIE said
am September 1 2008 @ 1:36 pm
Mi-aduc anminte de o “actiune” similara produsa pe vremea lu’ Ceausescu : era Cenaclul Flacara, Paunescu avea microfonul , muzica folk curgea, biletele trimise din sala se citeau la microfon … si noi incercam sa dansam ! “Efectivele de militieni” ne tot inghesuiau sii nu ne dadeau voie ! La un moment dat , “cineva” din sala a trimis un bilet in care a scris ca militia nu ne da voie sa dansam ! Atunci Paunescu s-a ridicat in picioare , cautind “locul” in care noi incercam sa dansam si nu suntem lasati si a spus “ce minte constipata nu intelege sa aici se cinta muzica si tinerii trebuie sa danseze … ”
Vremurile au trecut , militienii (care au tras in noi in 1989) nu au inteles nimic din faptul ca nu au fost linsati ATUNCI !
Oricine un intelege istoria “este obligat sa o repete” .
Si POLITISTII trebuie sa invete asta !
Si trebuie sa stie ca sunt platiti din banii publici ca sa “fie in slijba comunitatii” ,in traducere directa A OAMENILOR !
Si ar trebui sa fie platiti DUPA REZULTATE , nu dupa cit de mare au cascheta !
Ca dupa cum se vede si de aici , si din celelalte articole , rezultate IOC ,politistii nu fac altceva decit sa inregistreze AN-uri iar infractorii sa faca ce vor. In timp ce politistii sunt platiti din banul public LA ORDINUL CUI ?
PS Problema asta nu are nici o legatura cu tiganii si cu interlopii deoarece si ei pot sa asculte ce muzica vor , unde vor … cu respectarea legii. CIVILIZATIA incepe prin a ne respecta mai intii unii pe altii, iar fortele de ordine SA FACA ORDINE, adica SA RESPECTE LEGEA si SA RESPECTE OAMENII.
Blue said
am September 1 2008 @ 1:38 pm
Asa dupa cum am mai spus-o, POLITIA ROMANA este un organism de protectie de tip MAFIOT, de protectie DOAR a “prietenilor” si a celor ce cotizeaza sau au influenta politica, SI de opresiune asupra populatiei !! Sunt niste incapabili cu pile care s-au strecurat pe un loc caldut ! Cunosc numeroase cazuri de politisti care pot fi incadrati la huligani/mafioti/redusi mintali !! Zilele trecute am fost la Politie sa-mi iau o adeverinta de reparatie pe CASCO a unor daune (stiti cum sunt soselele noastre : pietre, nebuni care trec cu 200 km/h, etc) si stiti cum m-a tratat militianul dupa ce am asteptat “organul” sa vina la serviciu 1 ora si jumatate ? Cu un ton de sictir si superioritate de imi venea sa-l bat numai peste gura acolo in sediul politiei !! M-am simtit ca un iobag venit cu jalba, pe care boierul il azvarle cu o cizma in cur afara din conacul lui !! Asaaa … si cum spuneam, vroiam adeverinta, asta incepe cu figuri, de ce nu am venit la timp ? Si i-am spus : pentru ca sunteti de negasit de cateva zile, de-aia !! Haaaa, a inceput, cum sa nu fim, chestii … si aaa, da, cat pe-acii sa ma aleg si cu o amenda !! ASTA MI S-A PARUT CULMEA : MA DUC SA IAU UN ACT SA-MI REZOLV UN NECAZ SI NESIMTITUL VREA SA-MI FACA SI EL UNUL !! SI ASTA FIIND PLATIT DIN BANII MEI !!
La baietii cu muschi Politia nu are trecere said
am September 1 2008 @ 5:43 pm
Doi politisti din Alba-Iulia au iesit ‘’sifonati” dintr-un scandal izbucnit in centrul orasului. Au fost chemati sa chemati sa aplaneze un conflict intre niste tineri, dar in timp ce ii legitimau, s-au trezit si ei luati la bataie.
Spre dimineata, la 112 s-a primit un apel din partea unui tanar de 18 ani, care sustinea ca fusese agresat de patru indivizi. Cei doi politisti trimisi la fata locului au reusit sa ii identifice repede pe suspecti. Nu a fost insa tot atat de simplu sa ii legitimeze.
Desi scandalul s-a petrecut in apropierea unei benzinarii, camerele de supraveghere nu au surprins incidentul, iar putinii martori se feresc sa vorbeasca despre incident.
Cei patru tineri implicati in scandal s-au ales cu dosare penale. Doi dintre ei vor avea insa probleme mari, mai ales ca au ridicat mana asupra unor politisti, iar ultrajul se pedepseste cu 3 ani de inchisoare.
Urban Iulian » Va vine sa credeti ? Politia romana se lauda ca a distrus” mafia patrunjelului” in vreme ce in tara clanurile mafiote misuna si se fura cu tirul! said
am September 1 2008 @ 8:03 pm
[...] Politia Romana, atunci cand nu snopeste in bataie tinerii prezenti la concerte asa cum scriam aici http://www.urbaniulian.ro/2008/09/01/abuz-politia-catre-tinerii-de-la-electrofish-ba-drogatilor-avet... ? Ei bine, domnii politisti platiti din bani publici, se lupta din greu, folosind oameni “sub [...]
România, stat poli?ienesc! :: ULTRAS said
am September 1 2008 @ 8:37 pm
[...] dar organele de dezordine o respect? m?car? Sau o scot în fa?? de fiecare dat? când comit un abuz. O s? ne interzice?i în curând ?i s? flutur?m steagul românesc cum mai fac niste comuni?ti [...]
Garcea la platane « Eu, cronicar! said
am September 2 2008 @ 1:42 am
[...] Mai multe despre intamplarea cu pricina aici. Pozele sunt de un realism izbitor! Si o marturie de la eveniment aici. [...]
PULANE-BULANE said
am September 2 2008 @ 2:17 am
asta imi aduce aminte de un film cu Michael Moore(fahrenheit9/11) cand a incercat in America sa angajeze un somer ca politist , si culmea ironiei era ca respectivul era prea destept ptr.a fi politist.
Cred ca Politia Romana a copiat testele din America(care se stie ca e o natie de analfabeti ) si le-a aplicat aici .
Oricum, desi sunt oameni corecti in Politie, cei mai multi sunt niste tarani de la coada vacii , si acei putini si destepti prefera sa nu isi bata capul cu cei multi , da’ prosti
Mai rau ca pe vremea comunismului! « Romania, un stat totalitar said
am September 2 2008 @ 2:56 am
[...] ce poveste Codrut un martor ocular la actiunea in forta , abuziva si nelegala a Politiei din seara zilei de 29 august 2008. Alte [...]
Marian said
am September 2 2008 @ 9:53 am
Stau si ma intreb daca solutia, pina la urma, nu este aceea de a pune mina pe o arma si a rari din rindurile lor.
Oare daca azi omor un politai corupt, miine un ministru si poimiine un procuror… celorlalti nu li se va face putin frica si vor gindi de doua ori inainte de a face un abuz, inainte de a fura din banul public sau inainte de a face scapat un tigan care in urma unui accident de circulatie in care a omorit un copil… scapa in urma spagilor date in justitie?
web design said
am September 2 2008 @ 10:34 am
Nu vreau sa fiu rau dar am intalnit numai politisti nesimtiti. Poate ii nemultumeste ceva… salariile?
tzao said
am September 2 2008 @ 10:46 am
They’re the hooligans
cosmin said
am September 2 2008 @ 10:58 am
nu intzelegetzi fratzilor ca politzia din romania nu e in stare de nimk…nishte pupincurishti shi slugoi al celor care au fost suficient de curajoshi sa-shi scoata un uzi la vedere
)
Dan said
am September 2 2008 @ 11:46 am
In zona nu sint blocuri dar sint case locuite. De zece ani tot reclam la Primarie si la Politie sa inceteze aceste concerte puse tembel in weekend la miez de noapte. N-au decit sa le puna in miezul zilei cind nu ne-ar deranja asa mult. Noi trebuie sa suportam atit repetitiile cit si concertele, toate la miez de noapte. Si sa stiti ca ce se aude pe scena e una, iar ce se aude in case e alta. Poate domniile voastre ascultati numai muzica in amfiteatru, dar noi percepem numai duduieli in case. Poti sa pui si mama termopanelor ca nu se rezolva cine stie ce. Duduie tot, iar noaptea, dupa cum bine se stie, sunetele sunt mult amplificate.
Poate nu stiti, dar zona afectata este foarte mare tocmai din cauza faptului ca spectacolul este la miezul noptii.Si poate locuiesc si ceva politisti prin zona. Poate unii chiar au fost acolo. Daca eram eu unul din politistii din weekend-ul trecut cred ca-i impuscam pe toti. Stiu despre ce e vorba si aveam grija sa-mi iau incarcatoare suficiente.
Da, eu sint unul care am reclamat si acum la Politie. Sint satul de weekend-uri de nesomn. Stiti cum e stimabililor participanti sa va duduie geamurile termopan de la 10 la 2 noaptea. Stiti cum e sa ti se sperie copiii, sculati din somn de diferite performate “muzicale”? Stiti cum e sa nu mai poti circula pe nici un trotuar, caci masinile sint parcate total pe trotuar, nelasind loc de circulat pietonilor? Iar daca mergi pe sosea esti zburat, daca nu de masina, de curentul acesteia, caci fitosii nu pot merge sub 100km/h. Nu mai vorbesc de motociclisti. Stiti cum e sa va porneasca la geam zeci de masini la 2 noaptea? Asa una dupa alta timp de o ora, cu motoare diesel, cu muzica data la maxim, cu usi trintite, alarme pornite si oameni urlind de fericire? Stiti cum e sa vii acasa cu copilul de 4 ani bolnav la 11 noaptea si sa nu poti intra in casa nici macar pe geam din cauza masinilor parcate tembel? Ce sa mai intri cu masina in curte, ce sa mai intri pe portita per pedes, masinile erau parcate la 10cm de ele. Iar cu copilul am venit de la spital intr-o Duminica de concert, la 11 noaptea. Tocmai ce fusese dimineata operat de polipi si amigdale. Asa ca ne-am suit pe masina parcata sub fereastra si am intrat pe fereastra. Iar la unu noaptea au sunat doi, asa cam la 20-25 ani, cum ca vor sa scoata masinile si nu pot. Au sunat la plesneala, poate una din masinile parcate era a mea. Dar nu era cazul. Nenorocitul de mine am parcat masina in spate, pe alta straduta, in caz de urgenta sa pot percuta. Ca erau drogati sau euforici, ca erau satanisti, ca erau directori de banci (in trecat fie spus: proaste), ca aveau 2 facultati, sau doctorate, etc., nu stiu. Cert este ca sufereau de ceva, si erau sigur zeci ca ei. Poate mii. Poate chiar imi spuneti domniile voastre de ce suferiti, si ce tot va place sa veniti in bomba aia de Arenele Romane. De ce va place sa va comportati ca niste imbecili (vroiam sa zic tigani, dar nu vreau sa-i jignesc pe tigani). Sau poate este suficienta constatarea lui Mircea Badea (ca explicatii rationale nu cred ca exista) privitor la comportamentul de astazi al romanilor: “Unde este cacatul mai mare, toata lumea buluc! Nu se mai poate trai fara o portie zilnica de cacat!”
sealview said
am September 2 2008 @ 12:33 pm
…N-ai ba cu cine,
niste tarani,
Niste inculti,
basca si retardati,
Suntem satui pana in gat,
De ei si de acolitii lor…
alex1987is said
am September 2 2008 @ 12:48 pm
Si eu ascult muzica electronica si asta in seamna ca sunt drogat:). Sa se lege de tigani, ca stau toata ziua pe strazi si fura.
Dragos said
am September 2 2008 @ 12:48 pm
E vina noastra pentru ca nu stim sa ne cerem drepturile in masa. Ar trebui facute niste petitii si dati in judecata in masa nesimtitii astia. Plus televiziune si tot tacamul, ca de abia asteapta sa invite vreo 2-3 dintre noi in studio
Politisti prea grasi ca sa care cu ei doi arestati in masina said
am September 2 2008 @ 1:03 pm
Poli?i?ti prea gra?i s? care cu ei doi aresta?i în ma?in?
de Bogdan MUNTEANU | 02 SEPTEMBRIE 2008
Dolofanii oameni ai legii, înc?rca?i cu arme, veste antiglon?, laptopuri ?i alte echipamente se apropie de limita de greutate admis? a vehiculelor
Astfel, ma?ina e greu manevrabil? în curbe ?i frâneaz? ineficient
Cu cât sunt mai gra?i poli?i?tii ie?i?i în patrulare cu atât mai mult cresc ?ansele unui punga? s? nu poat? fi pus pe bancheta din spate a ma?inii de poli?ie ?i dus la sec?ie. Din pricina greut??ii corporale, la care se adaug? cea a armelor, a vestelor antiglon?, laptopurilor ?i altor echipamente, oamenilor legii mai durdulii din Edinburgh ?i împrejurimi li s-a interzis s? înghesuie doi aresta?i pe bancheta din spate, relateaz? The Telegraph. A?adar, dac? ei sunt prea grei, trebuie s? cheme un alt echipaj pentru a-l prelua pe cel de-al doilea arestat.
Ori s?-l înghesuie în ma?in?… pe riscul lor. Pentru c? poli?i?tii gr?sani nu vor beneficia de asigurare pentru accidente, dac? au înc?rcat ma?ina peste limita stabilit? de produc?tor, astfel c? s-ar putea trezi da?i în judecat? de cei aresta?i. Comandan?ii de poli?ie sunt îngrijora?i c? automobilele folosite în mod curent la patrulare (Ford Focus cu motor de 1,6 litri ?i Vauxhall Astra – 1,3 litri) sunt foarte aproape de greutatea maxim? admis? doar cu doi poli?i?ti corpolen?i la bord, echipa?i complet, dar?mite s? mai încarce doi r?uf?c?tori. Temerea exper?ilor auto de care au ?inut seam? autorit??ile sco?iene este c? un autovehicul prea greu poate fi mai greu manevrat la curbe ?i necesit? o distan?? de frânare mai mare.
Sindicatul poli?i?tilor cere ma?ini mai mari
În schimb, Federa?ia Poli?i?tilor din Sco?ia (sindicatul ofi?erilor de poli?ie) consider? c? vina apar?ine responsabililor din poli?ie care decid achizi?ionarea unor ma?ini de serie, apoi înc?rcarea lor cu toate echipamentele necesare unei patrule de poli?ie f?r? a ?ine cont de greutatea maxim? recomandat? de produc?tori. Cu toate acestea, poli?i?tii supraponderali nu ar trebui privi?i drept lipsi?i de vreo vinov??ie, consider? Partidul Liberal-Democrat. Chris Huhme, un parlamentar al partidului, a propus ca poli?i?tii din prima linie s? primeasc? ore gratuite la s?lile de fitness, urmate de „teste care s? asigure c? sunt în form? pentru a face fa?? golanilor ?i infractorilor din cartiere”. Sindicatele poli?i?tilor sunt de acord c? oamenii legii care patruleaz? str?zile trebuie s? de?in? ni?te aptitudini fizice, dar nu sunt de acord cu „marginalizarea” celor care nu se ridic? la nivelul standardelor.
Membri de sindicat doresc ca cei inap?i fizic s? nu fie da?i afar? din poli?ie, ci s? li se atribuie sarcini de birou. Or, aceast? solu?ie nu s-ar dovedi deloc „salvatoare”, ci ar spori ?i mai mult problemele cu greutatea corporal? ale celor prea gra?i s? utilizeze ma?inile de patrulare.
Politistii se plang de lefuri de mizerie said
am September 2 2008 @ 1:05 pm
– Politistii se plang de lefuri de mizerie si de stirbirea autoritatii * Ministrul ordona toleranta zero pentru coruptii in uniforma
Sindicatul “Pro Lex” denunta managementul defectuos al conducerii Ministerului Internelor si Reformei Administrative si in special al ministrului Cristian David, care au condus la “scaderea nivelului de trai, a conditiilor de munca, precum si a autoritatii politistilor”.
“Inainte de a suspecta proprii subordonati de legaturi cu lumea interlopa, ministrul Cristian David ar trebui sa se informeze cu privire la cauzele scaderii autoritatii politistilor”, arata sindicalistii.
Presedintele Sindicatului National al Politistilor si Vamesilor “Pro Lex” i-a recomandat ministrului Cristian David “sa vorbeasca mai putin si sa sustina politic in fata Guvernului proiectele de acte normative referitoare la salarizarea si protectia politistului”, precum si la modificarile Legii nr. 360/2002 privind Statutul politistului, cum a fost negociat si convenit cu sindicatele.
Legaturi “oculte” intre politisti si interlopi. Ministrul Internelor si Reformei Administrative, Cristian David, a declarat, intr-o conferinta de presa sustinuta la Constanta, ca va da dovada de toleranta zero fata de orice politist care are legatura cu membrii gruparilor infractionale.
“Este toleranta zero fata de orice complicitate, de legatura de natura oculta intre agenti, ofiteri, lucratori ai serviciilor de politie si orice membri ai gruparilor infractionale. Toleranta zero inseamna ca nu va fi niciun fel de ezitare in aplicarea si propunerea celor mai severe masuri pentru politistii care intretin astfel de legaturi”, a declarat Cristian David. Ministrul a sustinut ca a dat un avertisment inspectorilor sefi pentru a nu mai tolera o activitate ineficienta a Politiei.
Pulanul pe sefi
El a avertizat ca sefii inspectoratelor judetene din tara vor fi schimbati din functie in cazul in care nu isi vor face datoria asa cum se cuvine.
Piriu Vlad said
am September 2 2008 @ 2:33 pm
Electrofish calcat in picioare de “Militia” Romana
Aseara, pe 29 August a avut loc la Arenele Romane festivalul Electrofish. La acest festival au participat Audio Bullys, Birdy Nam Nam, Gojira si Zicu si Ufe, trupe apartinand scenei de gen din strainatate dar si din romania.
Concertul a inceput la ora 21 cu Zicu si Ufe pentru a demara in tromba cu performanta celor de la Audio Bullys, Birdy Nam Nam care au facut ca atmosfera sa devina cu adevarat incendiara. Incendiara si totusi mult prea linistita pentru a necesita interventia in forta a trupelor de politie in jurul orei 12. Interventia fortelor de politie deplasate in numar excesiv de mare (au fost in jur de 12 masini de politie care au descins la fata locului)a culminat cu oprirea concertului si cu alungarea tuturor oamenilor care erau la fata locului.
Tocmai se terminase recitalul celor de la Birdy Nam Nam si trebuia sa intre pe scena Gojira, cand scena si stadionul au fost impanzite de politisti. La inceput am crezut ca aceia erau defapt “militieni” si ca faceau parte din figuratia concertului. Hilara si nastrusnica idee ceea ce pe moment mi-a produs un sentiment de admiratie pentru organizatorii concertului. Ce idee, si ce curaj. Sa imbraci 50 de oameni in “militieni” si sa-i pui sa defileze pe scena. Totul a pierit subit cand mi-am dat seama ca totul era pe bune si ca cei de pe scena erau politisti adevarati si ca intreg concertul era oprit, fara vreo explicatie. Cei de pe scena si cei de la sunet au fost obligati sa paraseasca zona si la fel toti cei ce erau acolo.
Repet, intreaga manifestare a avut un caracter extrem de linistit, s-a dansat, s-a aplaudat, s-a aclamat, s-a baut bere si energizante, cola si alte sucuri, atmosfera a fost destinsa, de concert. In nicio secunda nu a fost vorba de vreo incalcare a legii, in nicio secunda nu a fost vreun moment de violenta din partea publicului sau a organizatorilor. Chiar si in momentul in care politia ii scotea in forta pe oameni de pe stadion, cei de la organizare au fost calmi si nu au raspuns cu violenta. Parca pentru o secunda am revazut scenele din filmul The DOORS, cand politia urcase pe scena sa il scoata de acolo pe “infamul” Jim Morisson care isi striga cu nepasare lozincile anti-politie si anti-sistem, si pentru a intrerupe orgia din public. Dar nu, in aceasta seara nu a fost nimic asemanator, a fost liniste, lumea a fost calma si a venit sa se distreze.
Ce vreau sa subliniez este ca acest concert nu a fost unul deloc ieftin si totusi destul de multi oameni au decis sa vina la aceasta manifestare pentru a asculta muzica buna. Intrebarea este, si ma refer aici din punct de vedere al Protectiei Consumatorului: In momentul in care concertul a fost oprit inainte de terminarea lui, acest fapt nu aduce o lezare a dreptului consumatorului? In momentul in care ai platit un ban, ai platit un ban pentru a primi ceva in schimb si ai tot dreptul de a primi acel lucru pana la capat. In momentul in care politia a intrat abuziv pe stadion si a intrerupt concertul, ce se intampla cu cei care nu au primit ceea ce au platit? Sau trebuie sa luam lucrurile ca atare si sa acceptam ca in fiecare secunda sa ne fie furat dreptul, sa mergem la magazin si noi sa platim un kg si in loc de 1kg sa primim 800g, ca asa e normal. nu? Sa inteleg ca starea de fapt si normalitatea acestei tari inseamna defapt un furt? Ca romanul de rand trebuie sa se astepte la a fi furat in fiecare secunda? Sa ne obisnuim ca abuzul de orice fel e ceva bun, ca trebuie sa traim cu el? Ca orice entitate, fie ea politie, fie ea administratie poate sa ne abuzeze dupa bunul plac, fara ca noi sa nu avem nimic de spus? Si daca cumva avem curajul de a spune ceva impotriva acestui abuz, sa ne obisnuim sa ni se dea si mai tare peste obraz?
Personal am fost luat pe sus de catre doi agenti de politie, ca de ce le fac eu lor poze. Si tratamentul aplicat nu a fost unul deloc civilizat, unul dintre ei luandu-ma de antebrat si scuturandu-ma bine si injurandu-ma ca: “Ce ma`sa imi faci tu mie poze, drogatule si imputitule?” Ma indoiesc profund ca asta este un lucru pe care trebuie sa il accept, faptul ca am fost apoi luat pe sus si dus la o masina de politie unde am fost supus la un interogatoriu si unde toti ceilalti politisti au inceput sa ma injure ca uita-te la el cat e de drogat, cum isi da ochii peste cap si cum tremura. Trebuie sa mentionez ca stateam foarte bine pe ambele picioare si ca in seara respectiva am baut numai o bere. Discutia pe care am avut-o cu unul dintre sefii lor a fost una calma si i-am prezentat ce s-a intamplat. Am cerut sa primesc si eu un nume, dar nu am primit. In schimb am fost eu cel care a fost obligat sa se legitimeze. Nu am primit vreun raspuns cu privire la motivul pentru care eu fusesem luat pe sus si imi erau aduse injurii de la cei care ar trebui sa NE SERVEASCA SI SA NE PROTEJEZE!!!! Imi pare rau ca nu mi-a venit atunci in minte sa le cer sa ma duca la Institutul de Medicina Legala si sa imi faca un test de toxicologie, sa vada exact nivelul de substante halucinogene pe care il aveam in sange, 0. Pentru asta au facut ei razie, se asteptau sa gaseasca droguri? As vrea sa stiu, au gasit macar o singura persoana cu droguri sau sub influenta vreunei substante alta decat alcoolul? Nu cred ca in vreo secunda m-am comportat violent la adresa acelor politisti ci le-am cerut calm sa isi ia mainile de pe mine si sa nu ma mai traga incoace si incolo ca pot sa merg si singur si ca nu e nevoie sa ma ia pe sus. Dar m-a ascultat cineva, nu!
Pana acum nu a fost furnizat vreun motiv pentru intreruperea concertului si pentru tratamentul abuziv fata de participantii la concert.
Intrebarile care apar la acest moment, inafara de cea cu privire la motivul descinderii in masa a fortelor de politie, sunt legate de persoana sau persoanele care vor fi gasite ca responsabile pentru intreruperea concertului, ce se va intampla cu cei care au platit un bilet si au fost alungati acasa in mijlocul concertului, cine si de ce a avut un interes in a opri acest eveniment si nu in urma, ce se intampla cu libertatea personala daca in orice moment un politist cu doua clase isi poate permite sa brutalizeze orice persoana, dar si mai mult un reprezentant al presei. Unde este libertatea de opinie? Din cate stiam acest drept este aparat de Constitutia Romaniei. Cum ne putem apara ca persoane impotriva acestor abuzuri? Sa inteleg ca de acum va trebui sa iesim pe strada numai in grupuri de 3 persoane, caci asa suna unul dintre raspunsurile aruncate cu dispret de catre reprezentantii politiei, in timp ce organizatorii incercau sa afle motivul pentru care aceasta manifestare a fost stopata: “`pen ca asa spune art 125 cu privire la infiintarea de grupuri sau de adunari fara autorizatia oficialitatilor…”Chiar sunt curios daca exista un asemenea articol.
Am trimis acest email catre majoritatea agentiilor de presa si companiilor media in incercarea de a trage un semnal de alarma cu privire la acest abuz, la atacurile din ce in ce mai dese la adresa liberei opinii dar si la libertatea personala a individului. Daca dumneavoastra nu puteti face nimic in aceasta directie, macar trimiteti acest articol catre persoanele care pot aduce ceva lumina in acest caz.
English Version:
Last night, on the 29th of August, we had the pleasure to go to the Electrofish festival at the Arenele Romane, Bucharest. The stars of the show were Audio Bullys, Birdy Nam Nam, Gojira, Zicu si Ufe. Everything started around 9 o`clock with Ufe and Zicu. The real show erupted with the live performances from the guys from the Audio Bullys and Birdy Nam. The atmosphere was sometimes explosive but not in such a way that would explain the forceful intervention from the police forces around 12 0`clock. The police forces deployed there were excessive in number, at the spot being deployed around 12 cars. Everything culminated with the concert being abusively stopped and the public being sent home, even if the concert didn`t finish.
Birdy Nam Nam just ended their concert and Gojira was about to start his, when the scene and the auditorium were invaded by the Police Forces. The first thought was: “Wow, how cool, these guys must be part of the organization of the show, they are just Militia dress-alike!! How clever, and in the way how funny, how courageous, to dress around 5o people in Militia dresses and to make them go round around the place!!” But the dream has ended when I realized that they were serious and that they were going to stop the concert and send everybody home. I repeat, the entire manifestation was extremely calm, there was dancing, applauses, the people were singing along with the band, they were drinking local beer and energizers, soda, everything was relaxed. There was not a single moment whatsoever of violence from the public and from the organizers of the show. Even when the police abusively stopped the concert and told the people to go home, there was not a single gesture of violence from the organizers and the people there. I could recall then some scenes that I saw a long time ago, in THE DOORS movie, by Orson Wells, when the same thing happened, the Police invaded the auditorium and the scene to arrest the “infamous” Jim Morrison, that just wouldn`t stop cursing the police and the system, and he couldn`t care less. But not, on the 29th of August there was nothing of that kind.
What I want to underline by writing this is the fact that this concert was nothing but cheap but still a lot of people decided to pay the ticket and come to the concert, to listen to good music. The question is, and I am talking here from the point of view of the Consumer and the Protection of his rights: Taking into consideration that the concert was abruptly stopped by the police, before its time to end, isn`t this fact a neglect ion and an abuse against the Consumers` Rights? When you know that you paid goob money, money that you have earned sometimes through hard work, isn`t it normal that you should expect to get exactly what you paid for? So given the fact that the police has abruptly stopped the concert well before it had to end, what will it happen with those who didn`t receive what they have paid for? Should we be taling the things for granted, as they are and say, well that`s life? Should we get accustomed to paying for a kilogram of sugar and instead be givem 800g? Shoul i understand that the current status of this country and that the reality of the facts is that of a theft? That the Romanian people should get accustomed with being abused and stolen, that in fact this is a good thing? Should I understand that any sort of entity , being it police or whatever, can take advantage of the normal guy and abuse him at their own discretion, without even giving us the right to fight back? This is not freedom. Personally I was abused by two police agents, because I was taking pictures of the event. The treatment wasn`t nice at all and not civilized also. One of the police agents took me by my arm and started shaking me and pushing my like I was a puppet and he started cursing at me saying :”You fuckin` drog addict, you mother fucker, why are you taking pictures of me?! “ I doubt profoundly that this is the way that the police should behave, and also, that this is a thing that I should get accustomed with. After this thay took me to one of their cars and started questioning me while all the other cops were cursing me and shouting things like: “Look at him, fucking drug addict, he can barely stay on his two feet, look at him, I saw him trembling…!!” I have to mention that in that night I only drank a single beer and that I was standing pretty well on my two feet, given the fact that I had a 3000 euro camera with me and all sort of other photographic equipment. The discussion that I had with one of the higher officers was a calm one, but this still didn`t provide with the answer for the violent treatment that they applied on me. I was even asked to ID myself. I deeply regret that it didn` t cross my mind there to tell them totale me to the Legal Medical Institute and test my blood composition. That is what they expected to find there, drugs? I have to say that for not a single second I was violent or rude in any way with the police guys, asking them calmly to take their hands off of me given the fact that I was completely capable of walking and of taking care of myself.
But did anyone listen to me? No!
The main questions that come as a result of this event, besides the one that is clear to all of us, what is the reason for all this abuse… These questions are evolving around the people that would be found and whether somebody will be found responsible for this abuse. What is going to happen with the right to free expression and also with the freedom of speech? As far as I know the Romanian Constitution is currently granting all this rights. Then why, these that are supposed to SERVE AND PROTECT us, are doing exactly the opposite?
This email has been sent to the main press agencies in the country and also to some external agencies. I am very curios if any of this agencies will take this email seriously. If you cannot do anything about this, at least send it to somebody that has the power to something about this!
Sunt curios daca cineva din presa romana va prelua si va investiga acest eveniment si daca cineva va raspunde pentru abuzurile ce au avut loc.
Iulian Urban said
am September 2 2008 @ 2:41 pm
RAMANE DESCHISA OFERTA PE CARE O FAC TUTUROR PARTICIPANTILOR LA ELECTROFISH SA MERGETI IMPREUNA CU MINE IN JUSTITIE SI SA DAM IN JUDECATA POLITIA.
AVOCATII DE LA http://WWW.ASISTENTAPENTRUCONSUMATORI.RO au facut deja o adresa scrisa la Politia Capitalei sa ne spuna care este motivul faptic si juridic al acestei actiuni ilegale si functie de raspunsul primit sau neprimit vom merge in Justitie.
Cine vrea sa vina alaturi de noi sa ne scrie
Flo said
am September 2 2008 @ 2:44 pm
As vrea sa va zic si eu cateceva… dar vati facut de tot rasul lumii… Voi nu ati fost niciodata tineri ? Mai evitati televizorul si priviti si voi cum se deruleaza viata in europa… Sunteti tarani si frustrati pe tot ce nu puteti face… Cel mai mare esc l-am avut ca mam nascut in tara asta si ca-mi sunteti compatrioti… era weekend domnilor negativisti… Alegeti violenta pentru rezolvarea tuturor problemelor… Ce vina aveau mai spectatotii??? De ce nu faceti ceva la primarie mai frustratilor… Va faceti tara de kkt si va mai si laudati…ElectroFish veniti mai la mare… e ditamai plaja! Hai ca vam pupat!
112 Militia in concert said
am September 2 2008 @ 2:48 pm
http://www.menreport.ro/guilty-pleasures/noises-your-head/112-militia-concert.html
Birdy Nam Nam versus politia capitalei la Electrofish said
am September 2 2008 @ 2:50 pm
Birdy Nam Nam versus politia capitalei la Electrofish
Perceptia generala asupra show-ului Birdy Nam Nam de la Arenele Romane din Bucuresti a fost una pozitiva. Asta si pentru ca cei patru turntablisti francezi au meritat-o cu varf si indesat. Ce ne facem insa cu organizarea mai indoielnica si cu abuzurile politiei capitalei?
Vineri seara, singurul lucru pe care puteai sa-l faci la 11 PM era sa mergi la Arenele Romane. Afisul comic, ambalat cu mult bun gust de catre cei de la Pestele Electro, ne spunea ca vor concerta Birdy Nam Nam (niste cantareti ai platanelor), britanicii de la Audio Bullys (aceiasi care faceau Bang Bang I shot you down acum cativa ani) si o Mana de DJi romani talentati: Gojira, Zicu si Ufe. Ca bonus, primeai una bucata show vizual semnat de catre maestrul Vali Chincisan.
Vezi galeria foto de la Electrofish @ Arenele Romane AICI!
Birdy Nam Nam au prezentat un show deosebit, muzica electronica de toate soiurile controlata abil de catre opt maini gingase. A fost techno, electro, drum and bass si chiar trip-hop in concertul Birdy Nam Nam. S-a multumit publicului si in limba romana, si cel putin din Respect , nu s-a stat Jos .
Berea ieftina si daca aveai ghinion, calda. Desi au fost destul de putini oameni (organizatorii spun 1000 de persoane), au existat si vestitele cozi de la bar, care insa mergeau foarte relaxat. Audio Bullys au fost mai putin inspirati din punct de vedere muzical; atmosfera foarte buna si mult chef de dans. Desi la baza sunt doar Simon Franks si Tom Dinsdale, Audio Bullys live a insemnat toata trupa.
Gojira nu a mai apucat sa mixeze, pentru ca la sfarsitul concertului britanicilor, Arenele au fost asaltate de zeci de polististi care au oprit muzica din motive bizare (deocamdata) pentru noi.
Dragos, unul dintre organizatorii evenimentului, povestea in Guerrilla de dimineata de la radio Guerrilla ca a fost vorba despre un abuz al politiei. Sau poate ca existau si pasionati intre organele “legii” doritori sa puna muzica. Oricum, din cate se povesteste prin media, abuzul a venit, intr-adevar, din partea politiei.
Dupa ce au amendat organizatorii pentru ca era muzica prea tare, politistii au inceput sa scoata lumea afara, cu forta; de parca ar fi fost ultima batalie data vreodata intre fanii Birdy Nam Nam si fanii Audio Bullys; sau fanii Gojira?
Fotograful nostru a patit si el ca si ceilalti participanti (si platitori de bilet) care au fost scosi afara. Personal am fost luat pe sus de catre doi agenti de politie, ca de ce le fac eu lor poze. Si tratamentul aplicat nu a fost unul deloc civilizat, unul dintre ei luandu-ma de antebrat si scuturandu-ma bine si injurandu-ma ca: “Ce ma`sa imi faci tu mie poze, drogatule si imputitule?”
Ma indoiesc profund ca asta este un lucru pe care trebuie sa il accept, faptul ca am fost apoi luat pe sus si dus la o masina de politie unde am fost supus la un interogatoriu si unde toti ceilalti politisti au inceput sa ma injure ca uita-te la el cat e de drogat, cum isi da ochii peste cap si cum tremura. Trebuie sa mentionez ca stateam foarte bine pe ambele picioare si ca in seara respectiva am baut numai o bere.
Discutia pe care am avut-o cu unul dintre sefii lor a fost una calma si i-am prezentat ce s-a intamplat. Am cerut sa primesc si eu un nume, dar nu am primit. In schimb am fost eu cel care a fost obligat sa se legitimeze. Nu am primit vreun raspuns cu privire la motivul pentru care eu fusesem luat pe sus si imi erau aduse injurii de la cei care ar trebui sa NE SERVEASCA SI SA NE PROTEJEZE!!!!, povesteste pe blogul lui (click pentru cei interesati sa citeasca toata povestea).
UPDATE: In aceasta dimineata (luni 1 sept 2008) purtatorul de cuvant al Politiei Capitalei, Cristian Ciocan, a facut urmatoarele precizari apropo de interventia politiei la Arenele Romane:
* organizatorul avea autorizatie pentru 4 ore, incepand cu orele 21
* politia a intervenit la ora 2, adica la o ora dupa expirarea autorizatiei
Urban Iulian » ElectroFish ajunge in Justitie ! said
am September 2 2008 @ 4:26 pm
[...] ABUZ ! Politia catre tinerii de la Electrofish : ” ba drogatilor, aveti 5 minute sa plecati dracu de… (1295) [...]
cosmin said
am September 2 2008 @ 9:43 pm
politzia romana ar trebui pusa la zid shi impuschata…fara regrete…nishte incompetentzi shi nesimtzitzi shi shpagari shi proshti shi tot ce vrei…nu sunt in stare de nimik bun o sa se ajunga in tzara asta sa iasa infractorii pe strada shi politzia sa se ascunda in beci de frica lor… pe bune daca in maxim 2 -3 ani no sa traga jmecheri cu trancanul dupa curcani pe strada sa-mi zice-tzi mei cutzu…shi de vina vor fi desiguri tot oameni nevinovatzi…ba curcani jegoshi cat credetzi ca va mai merge???? o sa o luatzi in mana rau de tot…trebuie dati in judecat shi despuiatzi de bani sa-shi vanda shi casele shi mashinile ca sa plateasca incompetentza de la locul de munca….asha poate se civilizeaza shi ei
zodracel said
am September 20 2008 @ 2:52 am
Apropo de politia romana; ca sa iei sala la examenul auto tre’ sa dai gaborului 200 euro.
X said
am September 20 2008 @ 6:23 pm
Care politie? Retardatii imbracati in verde si care incurca circulatia pe strazi? Aia cu un fes jegos si gaurit pe fata care bat copii si femei batrane ca de tigani n-au curajul sa se apropie? Trogloditii cu 8 clase facute in 12 ani, toti Garcea din Romania s-au adunat sub titulatura pompoasa de politia romana. Vai de mamele lor care au nascut asemenea lepre puturoase bune de scuipat in gura.
Bun, acum dupa ce am vorbit pe intelesul politistilor romani este vremea sa ne intrebam care este calea cea mai buna de rezolvare a acestor incidente din ce in ce mai numeroase. Eu zic ca mesajul este clar: voi astia cu scoala si spalati, la bulau, manelistii si tiganii, tinuti in brate. Tribunalul domnilor, tribunalul, daca fiecare incident s-ar lasa cu 2-300 de procese impotriva “vitejilor” cu fesul pe fata, dupa 3 luni s-ar gandi de 5 ori inainte sa scoata porumbelul pe rât…
Florin said
am September 22 2008 @ 9:02 am
X a descris politistii cel mai corect !
Niste ZERO ai tarii, daca nu au curaj de ce mai se fac politisti..
Pupa-n p… toti tiganii cu 2kg de aur la gat si cu icoane cu guta in masina.
Dan said
am August 10 2009 @ 1:44 pm
ROMANIA POLICE STATE!!
Dan said
am August 10 2009 @ 1:50 pm
Mie mi s-a intamplat sa mi se sparga casa. Am fost la politie si un politist, nervos probabil ca trebuie sa inregistreze declaratia, mi-a zis sa renunt la plangere pentru ca oricum nu au cum sa ii prinda pe hoti. Cand i-am spus ca trebuie macar luate amprente, caci poate hotii sunt recidivisti si le gasesc amprentele in baza de date, mi-a zis sa nu ma mai dau “mare” in fata “pizdei” mele (cu referire la prietena mea). Asta este politia romana.
DZ said
am August 14 2009 @ 5:49 pm
http://romaniatotalitara.wordpress.com/2008/09/02/noi-reactii-fata-de-intreruperea-concertului-electrofish/
http://romaniatotalitara.wordpress.com/2008/08/30/mai-rau-ca-pe-vremea-comunismului/