Bagabontul care ocupa “banda” si smecherii de la RDS

Tweet this

Duminica dimineata m-am trezit decis sa lucrez cate ceva; m-am asezat la
PC si surpriza, nu se poate accesa nici un site afara de blog-ul meu.
Nu se incarca Google, nu imi puteam accesa contul de g-mail.
Mai sa fie ? ce conspiratii mondiale se petrec , ma intrebam eu. Da-i suna
la Google sa vad daca nu cumva au decis sa ma matraseasca pentru ca tot
scriu de fraude, de escrocherii si chiar unii se "indispozeaza' pentru ca
, romanul este bine sa fie lasat in bezna, sa nu fie aparat de nimeni.
"Nu este de la noi" spune un amic de la Google.
Cum nu sunt un specialist in internet, ma intrebam ca prostu ce naiba are
Google si Gmail de nu merg.
Trimit o reclamatie la RDS, si ce credeti ?
Ma suna un tip Alexandru, binenteles de pe numar ascuns, ca nu cumva sa
sunam inapoi si sa-i hartuim cu reclamatiile noastre.
Ce credeti ca imi spune Alexandru de la RDS ?
" Da asa este nu aveti acces pentru ca nu aveti prin contract garantata
banda metropolitana"
" Pai si cum ma influenteaza pe mine acest lucru ? de ce nu pot sa accesez
nimic afara de site-ul meu ? de ce nu imi pot accesa contul de Gmail ?"
" Nefiind banda garantata, sunteti bagati la gramada, adica IP-ul dvs. cu
IP-uri ale altor utilizatori, si probabil vreun bagabont, face un
down-load mare si consuma toata banda"
" Cum adica sunt la gramada ? Pai eu va platesc pe firma 24000 ron de ron
? Adica la banii astia sunt bagat la gramada cu cineva care plateste 50
ron lunar ?"
" da asa este; daca vreti banda garantata, trebuie sa luati legatura cu
cei de la vanzari de la noi de la RDS, si daca veti plati in plus , vi se
va garanta banda"
" Adica faptul ca platesc acum 24000 ron/lunar nu este suficient si
trebuie sa platesc mai mult ? in afara de asta eu stiu ca in contract ni
se garanteaza ceva, minim, nu este asa ?
" Nu vi se garanteaza nimic"
" Adica platesc 24000 ron si nu mi se garanteaza nimic ? sunt tratat la
fel ca cel care plateste putin sau nimic ?"
" Exact"
" Si cand voi putea sa imi accesez iar contul de Gmail ? "
" Nu stiu, cred ca atunci cand va termina bagabontul down-load-ul...asta
daca nu se baga altul pe fir.."

Deci, a fi client la RDS este echivalent cu a fi inchis intr-un lagar de
concentrare. Mizeria si dispretul fata de client, creste pe masura ce
cresc si sumele care le platim lunar catre aceasta companie-mamut care a
devenit sinonima cu bataia de joc la adresa clientilor.
Binenteles ca am sesizat ANRCTI si le voi deschide un nou proces [ mai
avem vreo 4 cu RDS ] pentru ca nu vreau sa-i las asa, insa , eu zic ca
aceasta firma RDS trebuie sa primeasca o sanctiune crunta din partea
autoritatilor.
Adica deja ce se intampla aici, miile de reclamatii ale celor nemultumiti
de serviciile RDS & RCS trebuie sa oblige ANPC si ANRCTI sa ia o decizie
de sanctionare a acestei firme.
De exemplu, noi la www.AsistentaPentruConsumatori.ro , dupa publicarea
acestui material
http://www.urbaniulian.ro/2008/08/22/nesimtire-la-rds-rcs-bucuresti-la-adresa-clientilor-ce-ar-fi-daca-anpc-ar-decide-sa-suspende-autorizarea-firmei/,
am strans peste 722 de reclamatii de la bucuresteni, in numai 11 zile !
Oricum Justitia va incepe cat de curand sa aplice sanctiuni tot mai dure
impotriva RDS & RCS, si vom avea grija ca acest lucru sa se intample.
Este inadmisibila aceasta furaciune care are marca RDS !

Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati
trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si
reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa
iulian.urban@gmail.com
CORESPONDENTA CU RDS :

From: Viorel Urban <viorel.urban@ gmail.com>
Date: 2008/8/31
Subject: probleme grave - internet locatie URBAN & ASOCIATII BALOTESTI , 31 august 2008 - acces MAN negarantat ?
To: Sorin IONITA <sorin.ionita@ rcs-rds.ro>, Mircea Tica <mircea.tica@ rcs-rds.ro>, Catalin Secui <catalin.secui@ rcs-rds.ro>
Cc: Support <support@ rdsnet.ro>, Alex <ionita.alexdaniel@ gmail.com>
Domnilor

am fost sunati acum de o persoana de la tehnic RDS care ne-a spus : "exista un bagabont care downloadeza filme, muzica si dasta nu va merg alea bine; VOI NU AVETI MAN GARANTAT "

Deci noi care platim peste 200 milioane lunar la RDS nu avem banda garantata ? Cum e posibil asa ceva ? Si mai ales cum e posibil ca un "bagabont" care da jos filme si muzica, probabil face piraterie , sa ne blocheze noua activitatea, tinand cont ca acel individ poate ca plateste maxim 1 milion/ luna ?!?! Acum noi suntem blocati, nu ne putem accesa conturile de pe yahoo si gmail, hotmail, paginile externe , nu putem comunica si astea toate din cauza faptului ca RDS nu ne garanteaza noua banda si lasa astfel de indivizi sa ne blocheze activitatea ? De ce iar va bateti joc de noi ? De ce credeti ca va puteti bate joc de o persoana, o firma si apoi sa asteptati sa nu vi se reproseze aceste lucruri si de ce ne cereti sute de milioane pe luna ?? DE CE ? Ca SA NE SPUNETI CA NU AVEM MAN GARANTAT SI TREBUIE SA Asteptam pana termina acel "bagabont" de downloadat ? E posibil asa ceva ? Vorbiti de servicii profesionale, promtitudine , comunicare si totusi nici Catalin Secui si nici Mircea Rozolea nu ne-au raspuns la telefon si este a doua oara cand avem o problema grava si nu dam de oamenii desemnati speciali pentru relatia cu firma noastra ! In schimb ne suna o persoana care a vazut mailul si a avut bunavointa sa ne zica ce are .


Nu asa se procedeaza si va cer ca in 5 minute sa rezolvati problema altfel o sa va intentam un nou proces deoarece se depaseste orice limita cu aceasta noua problema ! Daca voi ati avea de platit sute de milioane si vi s-ar zice sa asteptati pana termina unul de dat jos filme si muzica cum ati reactiona ? V-ati bucura sa va stiti furati, umiliti, prostiti si asa mai departe ?

asteptam in 5 minute sa ne dati drumul la intertnet adica sa functioneze in mod normal !

NU SUNTEM BATAIA DE JOC A NIMANUI !


VIOREL URBAN - URBAN & ASOCIATII
---------- Forwarded message ----------
From: Viorel Urban <viorel.urban@ gmail.com>
Date: 2008/8/31
Subject: probleme grave - internet locatie URBAN & ASOCIATII BALOTESTI , 31 august 2008
To: Sorin IONITA <sorin.ionita@ rcs-rds.ro>, mircea.rozolea@ rcs-rds.ro., Catalin Secui <catalin.secui@ rcs-rds.ro>
Cc: Mircea Tica <mircea.tica@ rcs-rds.ro>, Alex <ionita.alexdaniel@ gmail.com>

CATRE RDS & RCS


Va informez ca astazi 31 august 2008 inca de dimineata - orele 09;00 - am avut probleme cu internetul si anume :

1/ Gmail, Yahoo, Yahoo mail , Google nu se incarca sau se incarca foarte greu ( 15 minute pentru o incarcare )

2/ MSN.COM , pentru a accesa hotmail nu se incarca DELOC (am asteptat 25 min si nimic)

3/ site -urile noastre urbansiasociatii.ro, urbannews.ro , vrajitorul.eu se incarca repede , la fel ca si ziare precum gardianul.ro, ziua.ro, libertatea.ro , etc.

s-ar putea ca problema sa fie cu banda pentru EXTERN insa va rog sa rezolvati problema de urgenta intrucat nu ne putem desfasura activitatea

am sunat si pe Catalin Secui si pe Mircea Rozolea inca nimeni nu ne-a raspuns la telefon

foto:www.romanialibera.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 7559

67 Comentarii pana acum»

  1. Geo Scripcariu said

    am August 31 2008 @ 2:24 pm

    Bravo Iulian,

    Uite, de curand am avut si eu o noua “situatie” cu acesti idioti de la

  2. Geo Scripcariu said

    am August 31 2008 @ 2:46 pm

    Bravo Iulian,

    Uite, de curand am avut si eu o noua “situatie” cu acesti idioti de la RDS & RCS..

    Pentru ca abonamentul curent de tip Fiber Link mi se pare ca imi ofera o viteza penibila, m-am gandit sa fac un upgrade..

    Zis si facut: am facut solicitarea la casieria RDS & RCS de langa Casa Poporului, din apropierea sediului SRI, unde imi platesc facturile.

    Fetele de acolo mi-au zis ca nu e de competente lor si ca trebuie sa merg la sediul lor de pe str. dr. Staicovici. De ce oare, ma intreb, si te intreb si pe tine? De ce oare nu au un one-stop-shop, cum ar fi firesc pentru orice business, mai ales unul de genul asta de tip “click & mortar”, care se presupune ca te ajuta sa fii eficient, rapid si expeditiv? De ce sunt oamenii astia precum croitorashul rupt in fund?!?

    Merg unde au zis ele si sunt luat in cangi inca de la intrere de un tembel analfabet si agresiv, care este cica omul de securitate, si care probabil ca a fost intrigat peste masura de pantalonii mei scurti si atitudinea degajata.

    Trec de dobitoc (desigur dupa ce imi fac o gramada de nervi) si ajung la etajul 2 unde sunt chipurile (un soi de accounts executives timorati) cei care ar trebui sa-mi dea o solutie civilizata la nevoile mele.

    Aflu insa ca exista tarife distincte pentru persoane juridice, desigur mult mai mai mari decat cele pentru persoanele fizice!

    Ca pe vremea lui Ceausescu, ce sa mai zic, cand — de exemplu — turistii straini aveau alte tarife, mult mai mari decat romanii, sau daca vroiai sa cumperi o carte buna ti se baga pe gat un pachet de carti despre Nea Nicu, si cand erau tot soiul de alte aberatii anti-economice cum e si aceasta a RDS & RCS.

    Cum eu am trecut acum vreo doi ani abonamentul de pe persoana fizica pe persoana juridica, nu am decat sa fac pasul inapoi daca nu vreau sa arunc cu banii pe ferestra.

    Si desigur chiar daca as fi suficient de fraier sa accept oferta aberanta RDS, asa cum ai aflat si tu Iuliane, nu mi s-ar garanta nimic!

    Povestea asta se intampla dupa ce am fost deja deconectat de nushtiu cate ori de la furnizarea serviciilor RDS & RCS pentru intarzierea (minimala — cateva zile!) cu plata facturilor care nu mi-au parvenit deloc sau la timp, sau pur si simplu am intarziat plata cu cateva zile.

    Harsht! Deconectare de la TOATE serviciile, chiar daca eu nu am platit o singura factura, sa zicem cea de cablu TV, care e oricum pe persoana fizica, dar duce la aceeasi adresa de posta. Factura pe care oricum o platesc de peste 10 ani, luna de luna.

    Asta in conditiile in care idiotii au la dispozitie pe langa Posta Romana (de care voi vorbi in alta ocazie) o intreaga retea ultrasofisticata (teoretic, cel putin!) pe care au putea-o folosi pentru comunicare continua si inteligenta cu TOTI clientii, sau macar pentru comunicarea in format electronic a amaratelor de facturi lunare.

    Nici macar de sarbatori nu se ostenesc sa trimita un e-mail de felicitare si asta in conditiile am cu ei o asa-zisa relatie comerciala de peste un deceniu!

    M-as lipsi oricum de felicitarile lor daca serviciile lor ar fi de calitate si daca atitudinea generala a angajatilor RDAS & RCS ar fi de minim respect fata de clienti. Dar nu este asa. Ei stiu ca intr-un fel esti clientul lor captiv si te trateaza in consecinta.

    Ar merita intiata o miscare mai mare de boicotare a acestor idioti aroganti prin renuntarea in masa la “serviciile” lor si trecerea la servicii alternative, retele de acrtier sau concurenta, acolo unde este posibil.

    Doar o gaura in venituri ar putea sa-i mai trezeasca la realitate pe tovarashii de la RDS & RCS.

    – Geo Scripcariu

  3. Geo Scripcariu said

    am August 31 2008 @ 2:49 pm

    P.S. Aaa, am uitat sa spun ca reconectarea la “serviciile” idiotilor dureaza cateva zile (de oportunitati pierdute aiurea) si se face dupa ce platesti o taxa de reconectare de cca. 10 Euro.

  4. Costica said

    am August 31 2008 @ 4:00 pm

    RDS sunt cea mai reclamata companie la ANPC si va spun asta pentru ca sotia mea lucreaza la ANPC;
    Inclusiv cei de la ANPC se crucesc cand vad ce li se intampla oamenilor, insa pana acum sefii nu au avut curaj sa le taie decisiv craca acestor nesimtiti de la RDS.
    Dar, se pare ca in toamna acestui va apare o mare supriza pentru ca, in preajma alegerilor, ca sa dea bine la popor Dan Vlaicu de la ANPC va rade o sanctiune soc impotriva RDS.
    Adunati plangeri impotriva lor si trimiteti-le la ANPC ca sa o vedeti ca pana la urma o sa fie rasi RDS-ul astia.

  5. Dan DC said

    am August 31 2008 @ 6:46 pm

    Hai ca asta e prea de tot. Cum adica platiti 240.000.000 lei vechi lunar la RDS?. Eu cred ca glumiti.
    La RDS la un contract de 250 de dolari ai banda garantata cel putin 3Mb/sec.
    Asa ca 10.000 de dolari mi se pare o minciuna cam mare.
    Ca sunt cei de la RDS neseriosi sau pica netul nu am nimic de zis dar nici sa vehiculam sumele astea pe aici de dragul senzationalului.

  6. antianonim said

    am August 31 2008 @ 6:57 pm

    Va felicit pentru initiativa de a da in judecata aceasta companie sunt curios daca mai apar acei “anonimi” (http://www.urbaniulian.ro/2008/08/23/vrajeala-fiber-link-de-la-rds/)care apara cu inversunare interesele acestei compani

    Va citez mai joc cateva comentarii a acestor reprezentanti ai RDS care posteaza aici

    “anonim said

    am August 23 2008 @ 10:46 pm

    Sunteti praf.
    La casa a existat si exista doar cablelink.La bloc a existat cablelink si acum exista fiberlink.
    Sunt contracte diferite si nu e discriminare.
    Sunt infrastructuri diferite.
    Firma isi expune posibilitatile tehnice prin diferite contracte pentru diferite infrastructuri.
    La casa nu se poate implementa fiberlink.
    Va agitati degeaba.
    D-le Urban,prea credeti ca le stiti pe toate.Sunt de acord ca informati lumea,dar mai si dezinformati.
    La cate stiri dati si pare ca le verificati si va agitati pentru rezolvare,nu cred ca aveti timp sa verificati prea bine contractele sau legislatia in vigoare.”

    “csaba said

    am August 24 2008 @ 12:48 am

    Cu cat are clientul mai putine cunostinte tehnice, cu atat abereaza mai mult despre calitatea liniei si viteza semnalului.
    Va recomand ca inainte sa reclamati orice, cititi un articol care va poate ajuta sa intelegeti care sunt factorii tehnici pe care ii puteti influenta voi, ca si utilizatori finali ai serviciului de internet, la adresa de mai jos:
    http://delazxspectrumlawindowsxp.blogspot.com/2008/01/clicknet-upc-rds-si-altii-ce-e-cu-adsl.html

    “Calin said

    am August 24 2008 @ 1:30 pm

    RDS iti da si in contract viteza de PANA la 4 Mbps. Deci nu scrie ca ai garantata viteza de 4 Mbps. Cautati pe net si vedeti cat va costa un abonament lunar cu viteza garantata de 4 Mbps. Tot asa am zis si eu dar sa siti ca RDS are cele mai mici preturi la internet in Europa la viteza pe care o are internetul la noi. Si cam rar gasesti in Europa viteza asa buna la net la consumator final casnic.”

    de aici se vede clar cum apara interesele acestei compani care ne fura pe noi toti

    “constantin said

    am August 24 2008 @ 2:04 pm

    … pai …. va legati degeaba de RDS ….chiar sant cu oferta cea mai buna din tara …. eu am fibra de 4 ani si pot sa zic ca sant extrem de multumit …. mergeti la romtelecom sa vedeti banda aiure-n tramvai … sau al upc … vai mama lor … ideea e simpla … nu va convine schimbati providerul”

    “ionut said

    am August 24 2008 @ 7:56 pm

    cei 2 reclamangii din textul original al blogului exagereaza, cel putin : sunt abonamente diferite dpdv al vitezei, minutelor incluse la telefonie samd

    in primul rand sunt curios ce fac ei cu 10mega, eu nu am nici macar pe jumate, am serioase indoieli ca descarca doar programe freeware samd (iar pt jucat pe net iti tb f.putina banda)

    hai sa nu ne mai ascundem dupa deget……am vazut genul asta de oameni, descarca taspe giga de soft pirat sau filme deocheate si dc le scade viteza putin incep sa plinga…..

    nici nu stiti cate sesizari sunt pt Romania vis-a-vis de piraterie, practic furnizorul de net te apara indirect pe tine desi ar tb sa lase la mana legii sa faci puscarie….

    iar in contract scrie clar ca NU este o viteza garantata, nici nu are cum sa fie…pt cativa mega GARANTAT se platesc sute sau mii de dolari lunar…

    este ridicol, doar nu o sa puna cisco de zeci de mii de euro pt 10 “ghita ion” care se pling ca dau 25 de ron per luna.(ca si cand iti cumperi ceas de mana cu 50 de mii si te plingi ca nu e rolex…ca pe tine nu te intereseaza , tbuia sa puna platina pe el, hai cu opc-ul peste ei)”

    “gigel said

    am August 24 2008 @ 8:04 pm

    pt nenea Zoltan din Satu Mare

    dc ai modem si ai si catv, poti sa platesti linistit doar baza si ai toate programele extra moca (desi ar tb sa le platesti)

    stie toata lumea ca daca vor sa iti puna filtre d-alea pt catv in casuta, ti s-ar bloca modemul de net, si rds-ul nu face d-astea”

    Si lista poate continua nu vreu sa umpu aceasta pagina cu measjele acestor sustinatori da cred ca numarul celor care nu sunt multumiti de aceste dervici este mai mare decat al celor care sunt multumiti

    Mai nou compania ameninta ca daca va fi sanctionata opri internetul ba chiar va face publica o asa zisa lista a celor care fac download de filme , programe etc , daca stam sa ne gandim programe fara licenta gasesti in majoritatea institulilor statului gasesti la procurori acasa la judecatori si lista poate contunua , toate lumea descarca fel de fel de lucruri de pe internet

    Sunt curios de comentatile celor mentionat mai sus si de data aceasta sustin si apara interesele acestei compani

    Sau vor spune si de data asta deca nu iti convine du-te la Romtececom sa vezi ca platesti mai mult si iti merge internetu mai greu si asa mai departe

  7. VIOREL URBAN said

    am August 31 2008 @ 6:59 pm

    @ DAN DC – tu stii mai bine ca noi ce platim ? Stiu sigur ca daca ai plati atat si ai fi tratat in halul asta ai scrie si tu, ai face la fel sau chiar mai rau decat noi PENTRU CA MUNCIM PENTRU BANII ASTIA ! Daca ne faci mincinosi inseamna ca tii cu rds si e ok, insa recunoaste nu te preface ca esti un inocent care vrea sa arate lumii ce monstrii sunt clientii “astia ai RDS”, ce minciuni spun ei ….NE-AM SATURAT SA PLATIM BANI GREI SI SA NI SE RADA IN FATA , SA NU NI SE DEA NICI MACAR INTERNETUL PENTRU CARE PLATIM ! Daca crezi ca e senzational poate ar trebui sa platesti cateva luni sumele astea si sa primesti “astfel de servicii” si apoi sa vorbesti!

  8. VIOREL URBAN said

    am August 31 2008 @ 7:00 pm

    @ Costica – trebuie sa ne unim si sa facem ceva deoarece ne aduc in pragul nebuniei datorita modului in care isi trateaza clientii, platesti si iar platesti insa uite ce primim noi : BATAIE DE JOC SI NESIMTIRE !

  9. Simion said

    am August 31 2008 @ 7:40 pm

    Domnilor va dau o veste proasta: cei de la fostul ASTRAL (nu stiu cum se numesc acuma) sunt si mai rai. Eu am avut adrese fixe de IP din 1998 si m-au exasperat. Atat RDS cat si ceilalti sunt imprevizbili in a asigura conexia la INternet. Problema este cea de monopol zonal: nu ai cum sa scimbi ISP-ul fiindca si-au impartit zonele si deci nu exista concurenta. Este o problema de sistem in furnizarea de astfel de servicii. Nu stiu ce temeiuri legale ar fi astfel ca vreo autoritate statala sa reglementeze aceasta situatie de fapt.

  10. bestdeal14 said

    am August 31 2008 @ 7:57 pm

    @VIOREL URBAN ideea e simpla … nu va convine schimbati providerul

  11. cristi said

    am August 31 2008 @ 9:49 pm

    Noi folosim Romtelecom si Suntem multumiti….Mutate la ei.Nu am avur probleme mari…la firma si internetul functioneaza chiar bine.

  12. anonim said

    am August 31 2008 @ 10:27 pm

    @Simon – Sa stii ca s-a trecut pe ip-uri dinamice,pentru ca se termina plaja de ip-uri.Inca nu s-a trecut la ipv6.Iar cu recuperarea ip-urilor nefolosite,prin metoda dinamica,se mai conecteaza si altii cu acelasi ip (aleator) ,cand tu nu esti pe net si nu te conectezi la retea.

    @Viorel – Nu cred ca aveti abonament negarantat.
    La cate cunostiinte considerati ca aveti,dpdv legal sau juridic,credeam ca a-ti citit deja contractul.Scrie acolo negru pe alb.Daca va conectati de la firma si aveti probleme cu accesarea internetului,faceti niste log-uri cu verificarile de rigoare si sa verifice cineva reteaua voastra interna ca aveti mai multe calculatoare pe acelasi abonament.E normal sa traga vreun angajat sau sa aveti probleme cu DNS-ul si sa nu va rezolve adresele.
    Imposibil sa nu aveti un prieten si pe la RDS.
    Aveti la google si nu aveti la rds.

    Mi se pare cam absurd si scris in graba acest articol.

  13. florin said said

    am August 31 2008 @ 10:40 pm

    Sunt de meserie ing retea , dar distre toate seerviciile de internet pe care le-am testat si folosit la diverse firme, zic, ca rds e cu multi pasi deasupra tuturor; un exemplu simplu si elecovent ar fi : un vpn pe rds over internet gestionat de un prg gratuit platit cu 9 euro/luna merge de 2 ori mai repede decat un vpn romtelecom platiti cu aproape 1000 euro/luna.
    In cazul de fata se poate sa aveti dreptate, dar cert este, ca in alta parte nu o sa fie mai bine!

  14. anonim said

    am August 31 2008 @ 11:00 pm

    Vezi ca ai pierderi foarte mari:

    PING urbaniulian.ro (82.76.214.156) 56(84) bytes of data.
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=3 ttl=58 time=6.04 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=7 ttl=58 time=6.22 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=9 ttl=58 time=6.25 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=10 ttl=58 time=6.14 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=11 ttl=58 time=28.3 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=12 ttl=58 time=6.17 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=13 ttl=58 time=6.18 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=19 ttl=58 time=6.14 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=27 ttl=58 time=6.15 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=32 ttl=58 time=6.08 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=35 ttl=58 time=6.22 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=36 ttl=58 time=6.16 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=40 ttl=58 time=6.20 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=45 ttl=58 time=31.9 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=48 ttl=58 time=6.08 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=50 ttl=58 time=6.11 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=51 ttl=58 time=6.13 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=52 ttl=58 time=6.14 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=54 ttl=58 time=6.17 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=58 ttl=58 time=6.23 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=60 ttl=58 time=6.13 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=61 ttl=58 time=6.15 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=68 ttl=58 time=6.26 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=69 ttl=58 time=6.15 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=72 ttl=58 time=6.19 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=90 ttl=58 time=6.10 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=91 ttl=58 time=33.9 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=94 ttl=58 time=6.15 ms
    64 bytes from 82-76-214-156.rdsnet.ro (82.76.214.156): icmp_seq=100 ttl=58 time=6.12 ms

    — urbaniulian.ro ping statistics —
    100 packets transmitted, 29 received, 71% packet loss, time 99098ms
    rtt min/avg/max/mdev = 6.044/8.774/33.969/7.730 ms

  15. Dragos said

    am September 1 2008 @ 12:01 am

    La banii astia imi faceam firma mea de internet! hihihihihihi!…la 7000 de Euro/luna???…cred ca nu vorbiti serios!!!la banii astia stiu niste oameni care iti aduc internetul cu galeata, pe jos, oriunde te-ai afla!

  16. Dan DC said

    am September 1 2008 @ 12:16 am

    @Viorel Urban: Eu spuneam ca mi se pare absurd asa suma si pe deasupra nici sa nu ai netul garantat. Eu am la ei un abonament de 250 de dolari cu 3Mb/sec garantat. Timp pt rezolvarea caderii netului maxim 4 ore. Si in plus de asta mai am si la Romtelecom o legatura la internet pt backup. De asta mi se pare suma atat de absurda.

  17. Catalin Hutanu said

    am September 1 2008 @ 12:26 am

    si mie mi se pare absurd ca la un abonament de 24000 ron sa nu fie nimic garantat
    adica este garantat la ab de 25 ron la ilink
    si mai ales metropolitan… asta e chiar aiurea
    extern da, putea sa fie viteza mai mica..
    si cum adica “platiti mai mult si o sa aveti garantat”
    mai mult de 240 mil? eu unul nu am auzit de un asa abonament..
    la banii astia, la ilink va tragea fibra separata
    sunt curios care este viteza maxima pe care o poate atinge acest abonament.. acel “pana la …”
    oricum, daca toate spuse mai sus sunt adevarate cuvant cu cuvant, va sugerez sa verificati contractul si sa il rediscutati cu rds

  18. deedee said

    am September 1 2008 @ 12:58 am

    Mda, mie unu mi se pare stupid sa dai o caruta de bani pe internet (aka 24000 RON) si sa nu stii pe ce ii dai. Oricum toata povestea asta pare mult prea trasa de par. Toti providerii din romania au numere speciale pentru clientii Business, care platesc peste o anumita suma, clienti pe care ii trateaza preferential fata de restul gloatei; eu zic ca inainte de a va certa cu toti mojicii la telefon ar fi cazul sa luati legatura cu responsabilul comercial si sa ii cereti mai multe informatii in legatura cu abonamentul si cu beneficiile pe care le aveti la suma asta. Pentru 10.000 USD ar trebui sa aveti cel putin o banda garantata de 20Mbps, daca o asemnea banda se justifica in compania dvs. mi se pare incredibil sa nu aveti implementata o solutie de monitorizare si management a benzii si a conexiunii la internet. Daca totusi articolul asta e adevarat singura concluzie este ca trebuie sa schimbati administratorul de retea cu unul mai competent.

  19. Mihai said

    am September 1 2008 @ 3:15 am

    Este posibil sa fie adevarate afirmatiile din deschiderea acestui subiect, insa o rezolvare mult mai buna ar fi prin o reducere a abonamentului la valoarea care o are acel “bagabond” cu banda negarantata si mutarea serverelor tale pentru servicii intr-un centru de colocare.Este o solutie mult mai economica in astfel de cazuri cand nu exista si alti furnizori in zona ce pot satisface cerintele activitatii.

  20. Liviu said

    am September 1 2008 @ 4:05 am

    240 mil pentru internet? ………
    Sunteti sigur? Pentru suma asta ar trebui sa aveti 150 mbps in international garantat si port de gbit in metropolitan.
    E putin cam greu de crezut ca platiti aceasta suma la rds pentru … banda negarantata ….

  21. Liviu said

    am September 1 2008 @ 4:05 am

    240 mil pentru internet? ………
    Sunteti sigur? Pentru suma asta ar trebui sa aveti 150 mbps in international garantat si port de gbit in metropolitan.
    E putin cam greu de crezut ca platiti aceasta suma la rds pentru … banda negarantata ….

  22. Liviu said

    am September 1 2008 @ 4:05 am

    240 mil pentru internet? ………
    Sunteti sigur? Pentru suma asta ar trebui sa aveti 150 mbps in international garantat si port de gbit in metropolitan.
    E putin cam greu de crezut ca platiti aceasta suma la rds pentru … banda negarantata ….

  23. Timmy said

    am September 1 2008 @ 6:39 am

    RDS are mai multe bube. De ex. nu merge faxul pe telefonia lor. Ei se jura ca merge dar nu merge. Pot doar primi fara sa expediez. E motivul pentru care mi-am luat numar de Romtelecom. Ei nu recunosc ca au aceasta problema desi le-am facut zeci de reclamatii.
    De asemenea, nu pot expedia email prin contul meu propriu, decit prin gmail. Rareori imi permit sa folosesc contul meu (am propriul domeniu).
    In septembrie renunt la RDS total si va sfatuiesc sa faceti la fel pentru ca au servicii mizerabile.

  24. Radu said

    am September 1 2008 @ 8:28 am

    24.000 lei = 6.818 euro, platesti banii astia in fiecare luna pentru net? Cred ca e o gluma sau te cheama si Becali

  25. Moi said

    am September 1 2008 @ 8:55 am

    Dle Urban, noi de 3 duminici incoace, dupa ora 9, aproximativ, nu mai merge netul. Pus mana pe telefon, sunat RDS, sesizare. Raspuns, probleme tehnice. Se lucra. Aseara am ramas uimiti, am crezut ca nu am inteles bine, am pus operatorul sa ne zica numele din nou. Il cheama Impotentu Cichicean. Oare bascalie, sau chiar exista numele asta in RO? Stima.

  26. Adrian said

    am September 1 2008 @ 8:55 am

    D-le Urban, eu folosesc internetul celor de la RDS acasa si am fiberlink, si sunt destul de multumit, si platesc 15 $ pe luna, la 7000 euro imi trageam antena satelit cu ajutorul baietilor destepti de afara, si nu mai plateam la providerii din Romania.

  27. Moi said

    am September 1 2008 @ 8:56 am

    Dle Urban, noi de 3 duminici incoace, dupa ora 9, aproximativ, nu mai avem net. Pt. vreo 2 ore. Pus mana pe telefon, sunat RDS, sesizare. Raspuns, probleme tehnice. Se lucra. Aseara am ramas uimiti, am crezut ca nu am inteles bine, am pus operatorul sa ne zica numele din nou. Il cheama Impotentu Cichicean. Oare bascalie, sau chiar exista numele asta in RO? Stima.

  28. marius said

    am September 1 2008 @ 9:05 am

    Nu este cam mult 24.000 lei lunar? Si sa mai ai si probleme pe deasupra …! Urat. De ce nu cauti alta oferta? Eu sunt dintre cei care platesc putin (12,5 euro luna), am facut abonamentul de 3 euro si acum il am de 6 euro la acelasi pret. Nu vreau sa le fac reclama, dar internetul oferit de romtelecom merge struna, si nici nu am nevoie de “banda mea personala”.
    La 24.000 lei lunar cred ca orice firma, cat de mica iti ofera serivicii mai bune.
    Bafta

  29. Adrian said

    am September 1 2008 @ 9:11 am

  30. Victor PASCA said

    am September 1 2008 @ 9:35 am

    Personal folosesc serviile celor dela RDS de peste 2 ani si contrar celor afirmate aici pot mentiona ca sunt foarte multumit de ele.

    In aceasta perioada nu am trecut prin situatiile descrise mai sus,

    adica viteza este mai mult decit buna la un abonament de 15 dolari / luna, iar cu intreruperea serviciilor daca ai intirziat cu pata citeva zile nu stiu cit este de real. Personal platesc o data cam pe la 2 luni serviicile si nu am avut intreruperi sau majorari.

    Cert este ca facturile nu prea vin la timp, dar trec eu pe la 2 luni pe la caseria RDS si achit.

    Citind mesajele voastre ma intreb un lucru, daca sunteti atit de nemultumiti de serviciile oferite de ei, de ce nu schimbati providerul doar in prezent sunt destule alterantive ?

  31. CC said

    am September 1 2008 @ 9:49 am

    Explicatia este extrem de simpla. Daca platesti 240.000 RON pentru abonament internet + hosting/colocatie + what_ever_you_want / luna si patesti asa ceva, fara suparare, meriti toate astea.

    “Adica platesc 24000 ron si nu mi se garanteaza nimic ?”
    - este 100% vina voastra!
    “sunt tratat la fel ca cel care plateste putin sau nimic ?”
    - de unde rezulta ca RDS face si actiuni caritabile. Schimbati-va abonamentul.Poate ca “bagabontul” a castigat abonament nelimitat fara sa plateasca nimic !

    Daca la contractul in suma de 240.000 RON/luna nu aveti atasat si un om de vanzari, ei bine, asta e iarasi o chestiune de negociere la care ar trebui sa va pricepeti.

    Rds-ul nu este cu nimic mai breaz decat orange sau … cum nici orange, …. nu este cu nimic mai breaz ca rds.

    Si asta nu e singura filiatie corporate care aplica teorema clestelui pe clienti.

    O zi buna !

  32. Razvan said

    am September 1 2008 @ 10:14 am

    Draga comentatorule,

    1. Daca abonamentul platit de tine este de 24k RON atunci inseamna ca la rindul tau esti un “mic provider de I-NET” sau un fel de reseller de servicii, altfel o banda de peste 10mb/s nu ar avea rostul. Companii cu multe mii de angajati au punctul central de intnernet nu mai mare de 15-20mb/s.

    2. Domnule URBAN, citesc de ceva timp aceste comentarii care mai de care mai haioase si mai ne la locul lor. Cred ca in primul rind ar trebui sa va instruiti oamenii care ve prezinta acesre reclamatii SA CITEASCA inainte sa semneze.

    De asemenea, acest citit sa nu fie precum lectura de duminica seara dinaintea somnului, ci chiar sa incerce sa inteleaga despre ceea ce este vorba acolo. In cazul in care nu sunt sigur pe ceea ce semneaza, sa se prezinte la un prieten care are cunostinte despre lege, interpretarea ei, pentru a putea lua la cunostinta drepturile si obligatiile pe care si le asuma.

    In cazul in care este vorba de un contract de furnizare de servicii de internet, pentru partea tehnica la care marea majoritate a romanilor sunt praf: 80% eu idee despre calculatoare, 10% stiu ca se pot lega intr-o retea intre ele, 5% stiu ca le mai trebuie si altceva pe un calculator in afara de un sistem de operare, si nu mai mult de 5% stiu cu adevarat ce inseamna calculatoare, retele, internet, verificari, latime de banda, viteza garantata si multi alti termeni tehnici, acesti viitori/potentiali consumatori de I-NET din romania ar trebui sa se adreseze unei firme/om in care a re incredere pentru a le explica aceste lucruri, pentru a intelege de la bun inceput pentru ce conditii tehnice semneaza acel contract.

    Cred ca in primul rind ar trebui sa incepeti cu sloganul “CETATENI GINDITI” si dupa aia sa luati la criticat diverse firme si intimplari din ROMANIA. Mai toate aceaste reclamatii se intimpla pentru ca 99% din romani “semneaza ca popa” fara sa citeasca un rind din hirtia care li se pune in fata. (si aici nu este vorba numai de internet, ci si de leasing, de imprumuturi bancare si multe altele).

    Probabil ca in momentul in care peste 80% din romanii, care oricum sunt bolnavi de “reclamatita cronica” vor incepe sa si gindeasca inainte de a face o reclamatie, vor lua din nou contractul si vor citi si vor si intelege despre ceea ce este vorba acolo, toate aceste lucruri nu s-ar mai intimpla iar acest b-log v-a deveni din ce in ce mai gol.

    Respect si bafta multa in ceea ce v-ati propus sa faceti, dar pe de alta parte, incercati sa va si educati clientii si potentialii clienti in arta GINDIRII. Desi probabil ca ascet lucru nu va convine, pentru ca daca oamenii ar gindii de la bun inceput, ar stii ce semneaza si la ce se inhama, atunci reclamatiile nu ar mai exista, iar avocatii, firmele de recuperare si alte institutii private de acest gen ar ramine fara servici.

  33. cristi said

    am September 1 2008 @ 10:20 am

    nu stiu ce abonament e ala de 24.000 ron. mi se pare total exagerat. Eu am la firma internet+vpn pe fibra si backup wireless de la GTS (cu banda garantata) si platesc 2000 de euro pentru doua locatii !!!

  34. tedora said

    am September 1 2008 @ 10:33 am

    Yeah, well, daca ai de exemplu o conexiune securizata (VPN)intre 2 sau mai multe sedii, si mai ai nevoie si de multa banda pentru un sistem integrat care sa functioneze sincron in toate sediile cu pricina, nu vad nici un motiv sa nu platesti si 10.000 de euro…
    Asa ca suma nu mi se pare fantezista. Si cei care “duc internetul cu galeata” nu au posibilitatile tehnice pentru a asigura nici macar o singura conexiune securizata, necum mai multe…
    Apropos, eu am contract la RTC, dar m-am dus la RDS sa-i intreb de VPN si n-au fost in stare sa-mi spuna nici macar un pret aproximativ…ca “sa vedem ce echipamente sunt necesare, ce solutie tehnica se foloseste…”…daca asta nu e lipsa de profesionalism, io mi-s martian

  35. Bogdan Filip said

    am September 1 2008 @ 10:34 am

    Nu stiu cum o fi cu rds-ul dar cu Ilink e groaznic. Adica e totul ok cand AI net, dar cand nu ai ,atunci nu ai cateva zile spre o saptamana. In plus la telefon ori iti inchid in nas, ori te ameninta cu un contract inexistent. In Galati, dupa ce au preluat Aitel-ul, nu au trimis fostilor abonati nici un contract cu noua entitate juridica pe care sa-l semnam si noi, in schimb clauzele acelui contract sunt fluturate cu nesimtire in fata clientilor.

    Mai mult, acel termen de 48 de ore in care echipa tehnica ar fi trebuit sa intervin s-a depasit astazi cu inca 48 de ore. Tot respectul, Ilink, dar sunteti niste nesimtiti si poate sa fie rds-ul cel mai hulit, dar la ei ma mut cu netul. Mai rau nu se poate. Daca mai sunt clienti care au avut probleme de genul acesta va rog postati mesaje ca sa ma simt indreptatit. Va multumesc.

  36. cristi said

    am September 1 2008 @ 10:37 am

    despre RDS pot sa va spun ca tocmai ce am inchis contractul cu ei, ii doare in cot ca noua nu ne merge internetul… pentru ei este mult mai simplu sa spuna ca este de la reteaua noastra, desi le-am demonstrat ca nu este asa. Nu il recomand pentru firme, nu rezolva problemele in timp util si cei de la suport tehnic sunt sub orice critica.

    Acasa in schimb sunt foarte multumit de viteza pe care o am( mult, foarte mult peste romtelecom sau upc) si cum merge, chiar daca mai sunt si intreruperi.

  37. Paul Popescu said

    am September 1 2008 @ 10:47 am

    Am fost si eu abonat la … astia… Treceti pe “click net” sunt mult mai buni si nu e scump.

  38. Eu said

    am September 1 2008 @ 11:16 am

    Citesc si ma minunez…

    Domnule Urban, va place sa suferiti? Va aduce senzatii deosebite? 24000/luna? Cum platiti atat in fiecare luna, avand in vedere ca va plangeti frecvent de serviciile deplorabile ala RDS? Aveti vreun avantaj in contractul asta? Vi se ofera totusi ceva? Daca nu, cei de la RDS nu trebuie invinovatiti pentru nimic… Dumneavoastra sunteti singurul vinovat :) ) Hai sa fim seriosi… Sunteti ca o nevasta care e batuta in fiecare zi de sot, dar tot acasa vine dupa serviciu, unde se plange colegelor. Va victimizati degeaba. Specialistii de la Urban&Asociatii are trebui sa se intereseze de procesul de REZILIERE.

    A fost amuzant, ca de fiecare data. Multumesc, sa ne mai auzim!

  39. Mihai said

    am September 1 2008 @ 11:18 am

    Stiti cat platesc eu internet prin fibra optica, tras acasa?

    40 EUR + TVA

    Fara nici o combinatie, nu ma cunosc cu nimeni, nu mi-a facut nimeni nici un discount. Si nu e vrajeala de la UPC cu “fibra optica” care de fapt iti aduc cablu de retea acasa. Am fibra optica adusa pana in casa, si media convertor.
    256kbps garantare in extern (care desi nu am cerut, urca uneori pana la 384kbps – adica ceva ce furnizorul imi ofera de la el in mod gratuit).

    Zona in care stau este teritoriu UPC, dar ei sunt un provider care au inceput ca retea de cartier dar se pare ca au niste oameni foarte priceputi care fac administrarea retelei, pentru ca au servicii de nota 11. Linii redundante, timp de interventie foarte foarte mic. Foarte amabili cu clientul…

    Mi-e frica de momentul in care patronul se va plictisi de afacere si o va vinde catre UPC. Ca atunci, sa te tii…

  40. ics said

    am September 1 2008 @ 11:33 am

    LOOOL nu prea cred eu ca cineva din eRDeeSh a pomenit ceva de un bagabont, asta e tare, si da metropolitanul nu este garantat cel putin la mai sus mentionatii, banuiesc ca a fost cineva atent si la un trace / mtr si se vede clar ca pachetele nu ajung in nici un echipament numit QR, MAN ma refer. Si ce rost are sa garantezi ceva in reteaua propie deci chestia cu “am ‘nspe megi in metro de la RDS si nu imi functioneaza in garantare” e cea mai mare idiotenie care poate fi spusa, care garantare? Ca e la liber, macaroana se taie la cat ai pe man, ai 50 de megi ai limita pe port la 50 megi ai 10 ai portul in 10FD sau in 100FD si limita in 10. Dar daca switchul din care e conectat clientul are uplink pe 100 de Mbits normal ca se suge tot cand ai X clienti care au 10 Mbits MAN si fac trafic in prostie, DC / torrente / flood / etc.

    Si eu sunt pe RDS, firma ma lasa rece, insa fiberlinkul pe care il am isi face treaba okay, bine nu ma crizez si fac spume daca nu se comporta cum trebuie ci ma pun frumos si fac minunatie de troubleshooting si vad si eu unde e buba.

    Da managementul in eRDeeSh e de kko, unii angajati sunt ametiti, nu stiu daca au treaba cu networkingul la o retea de cartier da’ ei sunt angajati la un ISP vezi doamne mare, asta e vina managementului care si-a batut joc de oameni muncitori si i-au lasat sa plece deh e romania unde traim si vorbim de eRDeeSh.

    Singurul lucru garantat e externu’ ca de aia e extern platesti mult in functie de CIRul avut CIR 1Mbit si MIR 10Mbit e intotdeauna mai ieftin decat CIR = MIR = 5 Mbits, garantezi mai putin si daca ai teava libera se duce sus daca nu merge in cat ai CIR. Garantezi externul ca pe ala il plateste si ISPistul, fie UPS fie RDS fie RTC fie iNES, Mediasat, Evolva si cine mai e.

    Am cunostiinte in RDS si stiu ce se face acolo si ce conditii au si din ce mi s-a spus stiu ca nu se prea freaca menta insa la o firma mamut e normal sa se duca totul de rapa orice are o crestere cum a avut RDSu’ ajunge la un moment dat sa nu mai faca fata si se vede ce se intampla. Eu am asteptat 2 ani sa ajunga la bloc sa il cableze si apoi sa se semneze contractele de net + telefonie si catv.

    Ce vreau sa zic, nu ma refer la clientii eRDeeSh ci la orice client al unui ISP, frate / soro / mamaie / tataie / duduie / nene / mosu’ nu orice zboara se mananca si networkingul nu e o jucarie care merge ca unsa cand vrem noi clientii, nu sunt prea multe variabile care intervin in procesul eu client intru pe el, google sa caut ceva, cum nu tot ce e .ro e si metro sau cum nu orice .com e extern. Asa ca inainte de toate mai oameni buni ganditiva la ce debitati si apoi aruncati cu noroi.

    Parere personala si propie mie unui individ posesor de ceva cunostiinte de networking, nu multe da binevenite.

  41. emil said

    am September 1 2008 @ 11:36 am

    ce sa spun…. – povestea miroase…
    RESPECT >:)

  42. abis said

    am September 1 2008 @ 12:20 pm

    E clar ca sunt niste tzepari cei de la RDS, si nu sunt singurii din Romania, in domeniul serviciilor furnizori publici sau privati.

    E VINA NOASTRA DOMNILOR

    VINOVAT E CEL CARE DA NU CEL CARE CERE

    Daca, de la EON nu poti sa te debransezi, la net ai o oferta foarte variata. Eu tocmai ce-am plecat de la RDS la Romtelecom (recunosc am promis acum citiva ani ca nu vreau sa am de-a face cu romtelecomul) dar nici sa dau 100 de euro pe ceva care am dublu cu 7 euro . Asa se pune problema la o firma care are cel putin un specialist.

    In rest daca prinzi FRAIERUL ARDE-L ia-i 10.000 de euro pe net.

    E ABERANT !!!! Urban trebuie ca eshti un MAAAARE FRAIEEER da un search pe Google (dintr-un iCafe :) ) shi vezi cit e pretul pe MB de net….. (poti sa ai si mama hostingului si mama serverului de mail , tot mult plateshti. ) Nu-i da in judecata DESHTEAPTA-TE Mutati provider- ul. Ia-ti din UNGARIA, din CEHIA din GERMANIA… numai nu fi PROST.

  43. Au uitat.... said

    am September 1 2008 @ 1:05 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Viorel Urban
    Date: Aug 31, 2008 6:30 PM
    Subject: ati uitat sa ne informati ??
    To: Mircea Tica , Sorin IONITA , mircea.rozolea@rcs-rds.ro.
    Cc: Catalin Tanasescu , Support

    CATRE RDS & RCS

    Domnilor

    dupa o zi intreaga in care nu ne functionat internetul la parametrii normali , nu se incarca site-urie pe extern, doar cateva se incarca FOARTE GREU (astepti 15, 20 sau chiar 35 de minute ) , dupa ce am lasat si o reclamatie la call-center-ul RDS , am fost sunati de o persoana (avea numar ascuns ) care ne-a informat ca TOCMAI NE-A EXPIRAT GARANTAREA INTERNETULUI PE EXTERN – PE 31 AUGUST A REPETAT ACEASTA PERSOANA , NOI AM RAMAS FARA GARANTAREA INTERNETULUI PE EXTERN PENTRU TOATE LOCATIILE NOASTRE ! Nimeni NU NE-A ANUNTAT IN LEGATURA CU ACEST LUCRU SI CREDEM CA DEJA TOATE ACESTE LUCRURI SUNT FACUTE INTENTIONAT CA SA VA BATETI JOC DE NOI, CA SA NE CAUZATI PIERDERI FINANCIARE SI CREDEM, CA SA TERMINATI DEFINITIV, Cum este posibil o asemenea situatie ? Deci noi platim sute de milioane pe luna catre RDS si RDS-ul ne anuleaza garantarea, fara sa ne anunte, fara sa ne intrebe daca vrem sa o prelungim, FARA SA FACA NIMIC ! Acum aceasta persoana nu stia daca se poate rezolva problema urgent si ne-a recomandat sa luam legatura cu persoana de legatura de la comercial – Mircea Tica. Noi am sunat la Mircea insa ambele telefoane le avea inchise, la Mircea Rozolea am sunat de asemenea si nu ne raspunde, la Catalin Secui la fel. Noi in acest moment ne dam seama ca suntem luati de prosti, de ultimii prosti si iata cum suntem tratati .

    asteptam raspunsul vostru urgent si rezolvarea problemei, care este de asemenea urgenta

    VIOREL URBAN

  44. Sfat said

    am September 1 2008 @ 1:51 pm

    LA BANII ASTIA BAGI INTERNET PRIN SATELIT 2 WAYS ( http://www.lamit.ro/ )sau fibra optica de la romtelecom (tel 1930) nu te mai chinui cu RDS firma manageriata de romani cu proprietari romani -cu bozgoru batut in cap— teapa teapa teapa. Un prieten virtual. . LAURENTIU RECOMAND ROMTELECOM ii va cumpara DEUTSCHE TELEKOM VOR AVEA SI IP TV IN VIITOR viitorul pt companii — fibra optica BYE. O ZI BUNA. PS -TOULUSSE oras din franta 2000 de ani atestare documentara, ITALIA apa calda si incalzire centrala acum 2000 ani iar ROMANIA acum 500 ani trecea STEFAN CEL mare (a carui sabie e la turci) pe drum cu calul si ieseau din tufe moldovenii si strigau SA TRAIESTI MARIA TA. RECOMAND TOP 100 UNIVERSITATI si cati din romania au premiul NOBEL. ROMANIA cea mai murdara tara din cele 27 ale UE .SI ASA VA FI INCA 100 ANI ca INDIA – care are sateliti arma atomica programatori dar arunca cadavrele in GANGE de saracie. Singura sansa este sa fim ocupati de o natie germanica sau anglosaxona si sa fim asimilati, altfel ramanem india parfumata a estului cu cel mai putin detergent si pasta de dinti consumate pe cap de manelist cu 1 neuron.

  45. Puiu Hrenciuc said

    am September 1 2008 @ 3:47 pm

    Buna ziua,

    Numele meu este Puiu Hrenciuc si va contactez in legatura cu unele probleme
    legate de RCS&RDS si comportamentul abuziv al acestora fata de clienti :

    In luna Aprilie 2008 m-am decis sa depun la AJPC Caras-Severin o sesizare prin care
    solicitam stabilirea caracterului abuziv/neabuziv al unor clauze din contractul
    de telefonie si internet incheiat cu RCS&RDS, printre acestea fiind :
    - limitarea dreptului de contestare a facturii la 30 de zile de la emiterea ei, in conditiile in
    care aceasta ajunge la client cu foarte mare intarziere (deobicei dupa cele 30 de zile)
    - perceperea abonamentului de telefonie si internet chiar pentru perioadele in care
    RCS&RDS suspenda aceste servicii
    - posibilitatea ca penalizarile totale sa depaseasca suma penalizata
    - declinarea responsabilitatii si posibilitatii de a cere despagubiri pentru cazul in care
    serviciul nu functioneaza sau functioneaza prost

    Toate clauzele de mai sus au fost documentate corespunzator cu legea, articolul si
    alineatul pe care il incalca (Legea 193/2000, Legea 469/2002, etc).

    Dupa mai mult de o luna de zile primesc raspunsul de la AJPC, raspuns in care
    se specifica faptul ca acest contract nu s-ar incadra in legea 193/2000 invocand
    art. 4, alin. 1 din lege, deoarece contractul ar fi fost “negociat si asumat”,
    inspectorul AJPC omitand insa citirea si citarea urmatorului alineat din articol care
    include in mod explicit contractele standard preformulate.

    Ca urmare, am facut la ANPC o solicitare de reanalizare a plangerii initiale, invocand
    tocmai art. 4, alin.2 din legea 193/2000. Am primit un raspuns in scris de acceptare
    a reanalizarii plangerii in data de 18 Iulie. Din pacate de atunci nu am mai primit niciun
    raspuns la sesizarea initiala, la telefoanele date la ANPC pentru a solicita explicatii,
    raspunzandu-mi-se ca sunt foarte ocupati si ca vor rezolva si sesizarea mea “candva”.

    In aceste conditii as dori sa depun o plangere in Contencios Administrativ prin care
    sa solicit obligarea ANPC in a furniza un raspuns (avand in vedere ca au trecut
    deja 3 luni de la depunerea plangerii, cu doua luni peste termenul legal).

    Din pacate nu am cunostintele si experienta juridica necesara pentru a face acest lucru.
    De asemenea beneficiez si de resurse limitate (timp/bani).

    Avand in vedere interesul pe care dv. il acordati atat relatiilor pe care RCS&RDS
    le are cu clientii sai cat si clauzelor abuzive din contractele incheiate de acestia,
    as dori sa va solicit ajutorul in continuarea demersurilor legale.

    In speranta unui raspuns prompt si pozitiv, as dori sa va multumesc anticipat
    pentru timpul acordat.

  46. Mihai said

    am September 1 2008 @ 6:36 pm

    hai,ma, ce tot vorbiti de rds. mai bine actionati in loc sa va tot plangeti. am citit mii de comentarii (nu exagerez) in care oamenii se plangeau de ei. de ce nu faceti ceva, fratilor? de ce mai stati la ei? nu va inteleg.

  47. indignat said

    am September 1 2008 @ 7:14 pm

    rds-ul e de cacao, ca sa ma exprim frumos. ia banii, dar servicii ioc. o adevarata bataie de joc nesanctionata de nimeni. hai sa luam masuri! m-am saturat de ei si am ajuns la concluzia ca doar sa schimb providerul nu e de ajuns. dar ce e de facut? petitiile, dupa cum am tot vazut, nu au niciun rezultat, decat poate o amenda. apa de ploaie. astept solutii.

  48. Iulian Urban said

    am September 1 2008 @ 7:15 pm

    Raspuns pentru Mihai

    EU le deschid deja proces pe aceasta tema; cred ca este singura cale si trebuia urmata de toti

  49. Iulian Urban said

    am September 1 2008 @ 7:59 pm

    URBAN & ASOCIATII

    Sediu procesual ales: Bucuresti, Preciziei Business Center, bd. Preciziei nr. 1, etaj 4, sector 6 la Urban si Asociatii srl

    Telefon: 311.53.32 /35 /36 /37 Fax: 311.53.30 / 311.53.31

    Nr. de inmatriculare la O.N.R.C.: J23/654/2005
    C.U.I.: 17417879
    Nr. Iesire :2600/daniel.dumitru@urbansiasociatii.ro/01.09.2008
    Cod Unic: 20247079924902

    Catre

    RDS & RCS S.A.

    Adresa : Str. Dr. N. Staicovici nr. 73-75
    Sector 5, Bucuresti, Romania

    Subscrisa URBAN SI ASOCIATII SRL, cu datele si sediul ales la adresa din antet, prin reprezentantii sai legali, formulam prezenta:

    CONVOCARE LA CONCILIERE DIRECTA

    Avand in vedere faptul ca in data de 31.08.2008, ati restrans abuziv accesul nostru la reteau de internet EXTERNA, motivand ca ne-ar fiexpirat contractul.

    In aceasta perioada desi v-ati recunoscut vina in sensul in care ati avut impresia ca ne-ar fi expirat contractul pentru garantarea externa insa in fapt aceasta este in continuare garantata prin un contract in vigoare, va convocam la conciliere pentru data de 18.09.2008 ora 16:30 la adresa din antet.
    In conditiile in care nu va prezentati ne rezervam dreptul de a va actiona in instanta pentru incalcarea abuziva a drepturilor noastra pentru care platim facturi lunare.
    In conditiile art. 720 ind. 1, C. Pr. Civ. acesta este ultima incercare amiabila de rezolvare a diferentului aparut intre partile unui contract commercial.

    Asteptam raspunsul dumneavoastra cu privire la prezenta covocare pana cel tarziu cu 5 zile inainte de data stabilita pentru conciliere.

    URBAN SI ASOCIATII

    Urban Iulian

    Prin av.

    Daniel Dumitru

  50. puiu said

    am September 2 2008 @ 12:21 am

    Toata lumea se leaga de RCSRDS, dar nimeni nu se leaga de incompetemta celor de ANPC . Am depus mai multe reclamatii la OPC si inspectorii de acolo cand aud ca e vorba de companii mari si banci , dau din colt in colt , nu stiu cum sa te ameteasca sa nu mai depui reclamatie . In schimb , sunt cei mai viteji inspectori cand e vorba de amendat un amarat de comerciant care a luat marfa stricata din marile lanturi comerciale .

    Astept un articol referitor la incompetenta inspectorilor ANPC.

    _somnul RATIUNII, monstrii naste_

  51. Urban Iulian » Inselaciune si frauda de la Romtelecom ” ce daca nu aveti net? trebuie sa platiti” said

    am September 2 2008 @ 1:55 pm

    [...] Bagabontul care ocupa “banda” si smecherii de la RDS (2715) [...]

  52. Laura said

    am September 2 2008 @ 1:58 pm

    Am o problema sacaitoare, legata de vestitul UPC. Am incheiat un contract cu ei pentru internet si TV, dar merge foarte prost. La fiecare ploaie care se iveste pica de tot legatura de internet, iar posturile TV se vad deplorabil – unele deloc. Ca sa fiu sincera nu se vad niciodata bine. Am renuntat la providerul de internet anterior, am renuntat la 29 lei, pentru UPC care, pentru 35 lei imi oferea o viteza dubla fata de cea anterioara, dar asta doar pe hartie pentru ca internetul functioneaza la fel ca inainte sau mai rau.
    Nu stiu cum sa procedez pentru remedierea acestei probleme pentru ca eu nu lucrez si nu’mi permit sa dau atatia bani pe luna pentru niste cifre scrise pe o hartie. As anunta OPC’ul, dar nu stiu ce sa le spun si de dovedit nu stiu cum sa dovedesc.

    Va multumesc,
    Laura

  53. Kint Verbal said

    am September 2 2008 @ 4:15 pm

    Haai las-o. Platesti la net 24000 ron lunar? Adica 7000 de euro pe luna? Si nu merge? Nu e garantat?? alea garantate sunt deja de la cateva sute, let’s get real.

  54. adi said

    am September 3 2008 @ 1:53 am

    teodora esti martiana, tu mergi sa vorbesti de vpn cu secretara sau alte angajate (comercial sau nu)?

    tu ii spui reprezentantului comercial de ce ai nevoie ……si te asiguri ca in contract scrie x mega garantat samd

    asta daca stii ce si cat iti trebuie….sau dc ai de gand sa platesti 24000 ron pt nustiucat metropolitan si de fapt tie iti trebuie maxim 1024k extern (pt ca ai 2 pc-uri si dai 3 mailuri pe saptamina de exemplu)

  55. Raducu said

    am September 3 2008 @ 9:10 am

    Jura-te cu mana pe biblie ca exact asta ti-a spus nenea alexandru

  56. Stefan said

    am September 4 2008 @ 2:46 am

    Ce ma amuza e ca toata lumea a inceput sa se laude cu cat plateste el pe net.
    Sunt sau nu oare informatii confidentiale? sunt sau nu mailurile oamenilor din companii confidentiale? sunt sau nu oare contracte negociate? Daca io ma supar pe vasile ca el plateste cu 2 lei mai putin ca mine ?
    oricum ar fi , tehnica cu cei xxx de euro a mers…

    have fun …ppl

    PS: daca sunt chiar asha de rai astia de la RDS, fac si eu reclama : http://www.vipnet.ro

  57. ildiko said

    am September 5 2008 @ 10:59 am

    Cred ca cei de la RDS au inceput sa ia in serios reclamatiile primite. Dimineata m-a sunat un operator si printre altele m-a intrebat daca am probleme cu serviciile lor.
    Adevarul este ca, de circa trei luni de cand firma la care lucrez are telefonie si internet de la ei, nu am avut probleme. De la inceput m-au avertizat ca dureaza mai mult instalarea deoarece au foarte multe cereri si primesc putine materiale. Am prieteni care au RdS acasa sau la firma si sunt multumiti. Asta se intampla in Baia Mare. Probabil calitatea serviciilor oferite si modul de tratare al clientilor de pinde si de administrea locala a afacerii. Sper ca lucrurile sa nu se inrautateasca si aici.

  58. Dragos said

    am September 5 2008 @ 2:32 pm

    Buna ziua,

    Am citit articolul cu fortarea abonatilor de a trece pe RCS&RDS.

    Poate ca unii din viitorii clienti ar trebui sa stie ca nu primesc factura aferenta serviciilor prestate de catre dumnealor (nu stiu daca in viitorul apropiat se vor reglementa lucrurile) .

    Despre ce e vorba:

    Sunt abonat de internet si telefonie RCS& RDS ( si mentionez ca nu intentionez sa trec si pe TV, chiar cu riscul sa ma duc la prieteni sa vad meciurile ligii 1), iar de 14 luni nu am primit nici o factura fiscala aferenta serviciilor.

    Am platit doar cand mi-am amintit sau cand mi-au taiat internetul.

    Explicatiile lor sunt puerile: Sunt emise din Bucuresti si le trimitem prin curierat.

    Dar la nivel local nu au habar cine e curierul rapid care nu-si face treaba.

    Eram dispus sa ma interesez chiar eu la el, cum de isi permite un document fiscal de importanta pentru RDS (ca sa-si incaseze serviciile prestate) si pentru mine(care daca nu sunt anuntat, e posibil sa raman dator).

    Poate viitorii abonati se vor gandi de doua ori inainte de a alege RDS & RCS.

  59. Haiduk said

    am September 7 2008 @ 7:32 pm

    Incredibil ce se poate intampla unuia care plateste o suma coosala, ce sa mai spunem de noi muritorii de rand.
    Felicitari Iulian , sper sa reusesti sa bagi frica in ei,aduna-ti pe langa tine cat mai multi oameni potenti financiar care nu pot fi platiti sa taca !S-au mai vazut cazuri cand s-a renuntat la acuzati ”din lipsa de probe”!
    Succes!

  60. marius said

    am November 4 2008 @ 4:17 pm

    Comentarii si iar comentarii…va dau un exemplu:
    Timisoara, fiberlink, abonament de baza 9$-5mbps extern/10mbps intern.
    1KB=8kb
    Viteza download in KB reali: 870 KB/sec
    Viteza download Torrent: 3-3,5 MB!!/sec
    SpeedTest Romania: 18,9 Mbps!!!!
    Speedtest Australia: 11,12 Mbps!!!

    Daca faceti un calcul o sa vedeti ca viteza reala depaseste cu mult limita teoretica din contract de 5mbps extern sau 10mbps intern.

    Al doilea exemplu:
    Timisoara, UPC, abonament 35 RON/una 10mbps banda externa
    Viteza download 2-2.5 MB/sec
    Viteza download torrent- 1-1.4 MB/sec
    Rezultate teste de viteza pe itbox/ro:
    Server Romania Bucuresti: 40,78 Mbps !!!!!!
    Server Chicago America: 23,56 Mbps!!!!

    Si acum concluzia–>
    Cu cat se depaseste banda inscrisa pe contract in ambele exemple??? Mentionez ca testele de viteza au fost facute de 5 ori pe server din Romania si de 5 ori pe server din America si Australia.
    Asa ca nu mai urlati ca nu merge ca figuri ca probleme, se intampla sa mai cada conexiunea, dar sa nu facem din tantzar armasar..

  61. marius said

    am November 4 2008 @ 4:19 pm

    P.S
    Dupa cum se observa rezultatele in testele de viteza arata cifre muuult mai mari decat acelea inscrise pe foaia semnata la RDS sau UPC, asa ca nu mai faceti speculatii aiurea.

  62. LUPU said

    am November 4 2008 @ 4:19 pm

    mariuse nu e asa cum zici tu caci ne-am saturat sa ne fure ok? lasa-ma cu alea tehnice, eu daca reclam ca nu merge sau merge foarte greu nu reclam de nebun sau ca nu am ce face ok? hai sa lasam astea si sa te gandesti la cati bani incaseaza rds si cum isi bat joc de oameni si multi angajati RDS inclusiv au recunoscut asta

    RDS sunteti niste nesimtiti insa o sa va bage cineva mintile in cap

  63. LUPU said

    am November 4 2008 @ 4:21 pm

    nu sunt speculatii , e adevarul si nu trebuie sa spun si eu ca daca am problema reclam, daca nu am nu reclam ca nu-mi face placere sa vorbesc la rds

    ok>?

    lasa vrajeala asta ca nu tine , sincer gandeste-te ca nu toti fura de pe dc sau profita de pe urma altora, ci unii ca astia (firme ma refer) dau bani multi si primesc servicii de rahat

  64. avu mit said

    am November 26 2008 @ 10:28 am

    Cred ca omul habar nu are cat plateste. La banii aia cei de la RDS ii trageau cablu numai pt el. RDS nu merge bine, mai ales in zonele de case unde ai modem. Dimineata mai merge dar seara e dezastru. Ca si consumator de net pe mine nu ma intereseaza de bagabonzi si asa mai departe. Sunt interesat de o viteza normala la abonamnete de pana la 15 E. La RDS nu se poate. Eu renunt la toate serviciile lor si trec la Romtelecom. Poate fac cea mai mare greseala dar imi e la fel. La pret nu dar asta e. Incerc si altceva.

  65. anonim said

    am May 3 2009 @ 11:58 am

    In loc sa va plangeti faceti ceva semnati petitia impotriva taxelor de “deconectare” http://www.petitieonline.ro/petitie-p46153046.html

  66. cvasi said

    am November 15 2009 @ 12:20 pm

    Nu e credibila problema asta, dar poate imi scapa ceva. Un utilizator casnic foloseste 1-4 mbps (la 35 ron/luna), asta fiind suficient pentru navigarea in zeci de siteuri simultan, iar la download, nu stiu cine poate descarca cu mai mult de 4-5 mbps extern si astea sunt exceptii. In fine sunt o puzderie de firme care iti ofera prin fibra optica metropolitan garantat 100 mbps la cca 100 euro, sau chiar 1 gbps la cca 400 euro. Costurile mai cresc cu cateva zeci de euro pentru 4-5 mbps garantat extern. La 1 gbps descarci un film de 700 mb in mai putin de o secunda, deci face si zgomot cand cade in calculator. Asa ca nu stiu ce face personalul tau din departamentul IT de la firma. O fi auzit de Mediasat ori de alte firme mai mari sau mai mici?

  67. daniel said

    am September 9 2011 @ 7:26 pm

    Cautam pe net informatii legate despre aceasta problema cu legatura RDS MAN care nu este garantata si nu se stie de fapt ce este cu ea.

    Noi avem o legatura de la RDS pe firma cu 1 Mb garantat internet cu maxim 10 Mb in internet si 100 Mb in MAN.
    Am crezut ca 100 Mb in MAN inseamna un trafic decent in Romania. Ei bine nu inseamna asta, conform celor de la RDS chiar daca eu ma conectez la DataCenter-ul nostru care este doar 2 Km mai departe de noi pe Platforma Pipera asta nu inseamna ca este MAN. Pentru RDS MAN inseamna doar reteaua RDS si atat.

    Tinand cont ca restul companiilor care ofera fibra optica in Romania considera MAN ca fiind trafic metropolitan catre orice ISP major, tind sa cred ca RDS ca intodeauna incearca sa-si pacaleasca clientii.

    Ce mi se pare cel mai interesant este ca eu in contractul cu ei nu am vazut definit termenul de MAN pe care il am in oferta. Oricum contractul este o gluma pentru ca se spune ca este un contract intre 2 companii care in teorie are termeni negociabili. Asta bineinteles nu este cazul la RDS contractul este de fapt standard si nu se poate modica vrei ca ei sau iti cauti net in alta parte.

    Probabil ca autoritatea statului roman care ofera aceste licente trebuie sa stabileasca un set de reguli si o terminologie comuna astfel incat utilizatorul final sa nu fie pacalit.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean