Alerta : cainii maidanezi imbolnavesc copiii cu TOXOCAROZA o boala fatala la om !
Eu impreuna cu echipa de avocati de la www.AsistentaPentruConsumatori.ro continui lupta pentru rezolvarea problemelor generate in societatea romaneasca de cainii maidanezi.
Iar galeria materialele scrise de mine pe aceasta tema si care se poate parcurge aici http://www.urbaniulian.ro/category/social-2/cainii-strazii/, creste pe zi ce trece.
Inconstienta autoritatilor care in urma unei legi idioate, si de dragul spagilor si castigurilor care se fac de pe urma afacerii si sumelor rulate pe spinarea si in scopul fals al protectiei pentru cainii strazii, NE CONDAMNA DE FAPT PE NOI SI IN SPECIAL COPII NOSTRI , mai ales ca aceasta boala este extrem de parsiva si destul de greu depistabila.
Chiar are sens sa ne condamnam copii la suferinta , boli sau chiar deces, in loc sa intelegem ca acesti caini fara stapan trebuie sa dispara odata pentru totdeaunade pe strazile din orasele noastre ? Merita sa platim acest crunt pret ? Pentru ce ? Nu vedeti ca aceste ONG-uri care sunt finantate de Guvern si de Primarii adica de cei care castiga bani de pe urma "ingrijirii" cainilor fara stapan, ne manipuleaza ? de fiecare data cand se intampla o drama sau o crima si un copil sufera , este sfasiat sau ucis de cainii fara stapan, imediat suntem aiuriti cu dragostea pentru animale, si au oameni platiti care incep sa injure si sa scuipe in sensul celor care spun ca acesti caini nu au ce sa caute pe strazile si in parcurile din orasele noastre. Ce are a face dragostea pentru animale, cu viata celorlalti ? Cei care vor sa creasca animale sa o faca in intimitatea lor, cei care le plang de mila cainilor strazii le spun " luati-i acasa" insa nu ne obligati pe noi ceilalti si pe copii nostri sa suferim si sa ne alegem cu boli nevindecabile sau chiar sa fim ucisi din cauza ca vreti voi sa vedeti pe strazi haladuind haitele de caini care nu sunt ai nimanui dar, de pe urma lor, castiga o mana de smecheri o gramada de bani !
Parcurile din orasele noastre, strazile sunt pline de germeni de Toxocaroza imprastiata in aer de cainii fara stapan .Adica exat locurile unde se joaca copii vostri !
Ia cititi aici sa vedeti ce drame poate genera aceasta TOXOCAROZA :
Stefy a scris :
Eu am o prietena care a facut Toxocaroza de la un caine lup, vaccinat.E operata de la stern pana la buric si de la staga buricului la dreapta.Operatiile i-au salvat viata.Parazitul se asezase pe ficat, care se regenereaza, a avut noroc.Dar medicul i-a spus ca se putea aseza si pe inima, creier etc.Pe toate organele.Sunt periculoase animalele.
Ei , d-lor Primari ai oraselor noastre, d-lor care nu mai puteti de grija cainilor strazii , pai ce mama dracu aveti cu noi ceilalti ? Vreti sa ajungem la operatie, sa ne imbolnavim din cauza dementei voastre ? Ca sa nu mai vorbesc de senatorul Marinescu care a modificat legea astfel incat, datorita lui , si sper sa nu il mai votati in toamna ca nu merita, acum este LA LIBER CRESTEREA EXPONENTIALA A NUMARULUI DE CAINI MAIDANEZI prin oprirea euthanasierilor. Dar de ce nu ati luat acasa cainii astia dvs. d-le senator ? De ce-i lasati sa ne imbolnaveasca ? Sa va fie rusine
Iata mesajul Mihaelei din Bucuresti :
Ma numesc Mihaela si am o fetita de 4 ani si 8 luni.
Ca orice mamica care isi iubeste copilul si vrea ce este mai bine pentru el.
Printe altele imi duc copilul in parc zilnic ca respire aer "curat"si sa se joace.
Din cauza cainilor fara stapan sau cu stapan , care vin in parcurile de copii si isi fac nevoile in locul unde ei vin si se joaca .
Din aceste locuri,copilul meu a fcut infectie cu:" TOXOCAROZA"
Toxocaroza este o boala parazitara provocata de infectarea cu larvele unor paraziti de animale domestice, de exemplu Toxocara canis (caine), Toxocara cati (pisica), Ascaris suum (porc).Parazitii adulti sunt eliminati din intestinul animalui in mediul extern pentru a se embriona. Dupa ce sunt ingerate de om, ouale parazitului eclozeaza la nivel intestinal trecand in circulatia sanguina prin peretele intestinal.La omul adult, parazitul se fixeaza in viscere sub forma de larve. Migrarea parazitilor prin tesuturi determina necroze, hemoragii si infiltrate pe eozinofile. O parte de infiltrate determina granuloame, altele raman viabile tot restul vietii si produc hepatita, pneumonie, miocardita.Exista migrari preferentiale pentru sistemul nervos central, unde larvele rar sunt inchistate in granuloame.Localizarea oculara se face in polul posterior al ochiului si poate duce la dezlipirea de retina si la orbire. |
Eu ii multumesc lui Dumnezeu ca am gasit medici buni (dupa foarte multe cautari)care au descoperit la timp acesta boala .
La fetita mea se manifesta la inceput ca o alergie,apoi au inceput varsaturile,ametelile,lipsa apetitului,oprirea respiratiei……
Nu este usor pentru o mama sa isi vada copilul asa.
Si de ce toate astea?!
Doar pentru ca unii oameni sunt inconstieni sau nu sunt informati de catre veterinari despre aceasta boala care la om este fatala.
De ce trebuie sa sufere copii nostri sa ajunga sa creada ca a merge la medic este ca o plimbare in parc sau medicamentele in locul unei bomboane?
Chiar sunt mai importanti cainii decat viata unui om?!
Eu sincer , nu cred.
Sper sa nu intelegeti gresit,iubesc animalele foarte mult.dar fiecare isi are locul lui.
Nu este usor deloc ca mama sa te trezesti noaptea sa vezi daca copilul mai respira.
Trebuiesc luate niste masuri mai severe in aceasta privinta,dar nu sunt decat foarte multe vorbe.
Iata mesajul scris de Daniela Apachita :
Am o problema.Alin in varsta de 3ani si 5luni a fost diagnosticat cu un virus luat de la catei anume toxocaroza.In urma cu doua luni a tinut tratament zentel pastile 200mg-10zile cate 2 past/zi si LIV52.Saptamana trecuta i-am repetat analizele care n-au iesit bine.Azi medicul pediatru mi-a dat iar reteta adica iar zentel care din cate mi-a zis med de familie nu-i foarte bine sa se dea asa des. sunt disperata si nu mai stiu ce sa fac, ca baietelul meu se simte rau de tot; rog un sfat un ajutor...
Copil de 2,5 ani internat la Timisoara si salvat cu mare eforturi de medici :
Conditiile socio-economice precare, geofagia, contactul direct si repetat cu caini, respectiv cu sol contaminat cu oua de T. canis reprezinta factori de risc pentru toxocaroza. Din aceste motive, consideram util de prezentat urmatorul caz:
B.V. - sex masculin, din Timisoara, a contactat boala jucandu-se in parc si stand pe iarba frecventata de caini ; in varsta de 2,5 ani cu conditii socioeconomice precare, internat in Clinica II Boli Infectioase Timisoara, in perioada 23.06-09.07.2004. Din afirmatiile mamei, boala a debutat in urma cu cateva saptamani anterior primei internari cu aparitia unor elemente eruptive maculopapuloase pe torace, abdomen ulterior si la nivelul fetei si membrelor, intens pruriginoase, stare de agitatie, subfebrilitate, necesitand interventie chirurgicala. Din antecedente personale retinem faptul ca este al doilea copil nascut la termen cu angine si alergii repetate; conditii socio-economice precare, igiena deficitara. Ulterior, la reluarea mai atenta a anamnezei, s-a mentionat de mama si prezenta simptomelor si la celalalt copil de numai 8 luni de zile.
Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com
Foto : romania libera
Te-ar mai putea interesa:
- Tot mai multi romani sunt infestati cu Toxocaroza luata de la cainii maidanezi; Pe ei cine-i apara ?
- D-le senator va rugam sa ne ajutati sa scapam de cainii maidanezi !
- Maidanezii din Capitala, bolnavi de leptospiroza, o boala care se transmite cu usurinta la om
- Interpelare catre ASA pentru eradicarea pericolului creat de cainii vagabonzi
- Minciuna : edilii vor sa ne resemnam si ne spun ca nu vom scapa niciodata de blestemul cainilor vagabonzi !
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro






























Tiberiu Popescu said
am August 30 2008 @ 4:40 am
A nu se confunda toxacara cu toxoplasmoza!
Infestarea cu toxacara canis nu este letala.
http://www.emcb.ro/article.php?story=20030111193819000&mode=print
http://www.eva.ro/sanatate/medicina-generala/toxoplasmoza-o-boala-periculoasa-pentru-viitorul-tau-copil-articol-4178.html
sorinel said
am August 30 2008 @ 9:45 am
Da ar trebui un site de informare pentru ca multi copii sunt expusi de parinti inconstienti. Si problema nu este numai a cainilor vagabonzi ci si canilor de lupta cu stapani inconstienti care ii plimba fara lesa si fara botnita printre copii pentru ca in Romania desi este interzis sa umbli astfel cu un caine periculor putini respecta pentru ca aici orice minune tine trei zile.
Am cunoscut pe cineva care era medic veterinar si prietena lui, cea care hranea si mangaia cainele a fost atacata si probabil ar fost ucisa daca prietenul ei nu ar fi fost acasa pentru a-l eutanasia. Cred ca ar trebui in acesta problema sa cerem asistenta UNICEF, copii nu sunt protejati. Va dati seama la ce risc sunt expusi oamenii pe strada, in parc daca pitbului a atacat-o pe cea care il hranea si iubea.
Violeta said
am August 30 2008 @ 12:25 pm
Super articolul. Chiar nu stiam de aceasta boala si cat de groaznica este aceasta situatie. Ar trebui facut ceva pentru in 10-15 ani ne vom imbolnavi cu totii indiferent ca mergem sau nu in parc.
Lucian said
am August 30 2008 @ 4:26 pm
Bai, dar multe boli mai descoperiti voi. Ma mir cum de romanul a putut supravietui pina in anul 2008. Voi pe unde ati copilarit mai oameni buni, chiar ati trait in globuri de sticla? Dupa capul vostru e un miracol ca rasa umana mai exista.
Petronel MALUTAN said
am September 1 2008 @ 8:06 am
Ce e foarte clar e ca ar trebui sa puneti o petitie online sa vedem cum stam ! Iubesc cainii, dar sunt total impotriva maidanezilor, a celor care cu dispret iti spun “tu nu iubesti cainii”. Am la blocul unde locuiesc 2 caini crescuti ilegal, care pzesc niste magazii ale vecinilor locatari, in care acestia tin lemne de foc taiate din parcul din apropiere. halal paza. Halal motiv de latrat toata noaptea ! Sunt legat de maini si de picioare, insa as dori sa vad acesti caini vagabonzi legati astfel si dusi la centre speciale pana mor ! Eu credeam ca aceste ONG uri asta fac… Preiau de pe strazi cainii si ii adaposteasc dupa eutanasiere pana la moartea lor naturala.
Unde e Ministerul Sanatatii ? Ar trebui sa se autosesizeze si domnii de la Politie. Unde sunt sectoristii care ar trebui sa constate din oficiu cresterea ilegala a unor animale la bloc si la identificarea proprietarilor !
Unde e bunul simt si respectul pentru cei din jur ?
Se pare ca ne prostim de tot ! Sau o fi reducerea stratului de ozon (oxigen mai putin) de vina ? Probabil ca delirsm, intrega omenire da semne de pierdere a bunei judecate.
Lumi said
am September 1 2008 @ 9:26 am
Eu am mai scris pe undeva, legat de acest subiect, al cainilor maidanezi. Cu toate pericolele pe care ei le reprezinta (muscaturi, boli etc). Fac o paranteza: nu numai cainii maidanezi sunt o problema, ci si cei plimbati de stapani lor, care-i… lasa sa-si faca nevoiele pe oriunde, de faci slalom prin parc printre rahatii de caine. Cel mai elocvent exemplu: parcul Tineretului!
Deci, revin cu intrebarea: pe cand o actiune in care sa ne implicam pentru a face ceva? Pe cand ceva cu rezultate, nu doar sa ne plangem?!
Din ziua in care copilul meu a fost speriat de un caine (speriat, din fericire nu si agresat, pentru ca am fost langa copil si l-am aparat), am declarat razboi total maidanezilor.
Roxana Mimi said
am September 2 2008 @ 12:42 pm
———- Forwarded message ———-
From: roxana mimi
Date: Sep 2, 2008 8:35 AM
Subject: Domnului Iulian Urban
To: iulian.urban@gmail.com
Buna ziua domnule Urban!
Am primit de o prietena link-ul catre site-ul d-voastra si am ramas pur si simplu stupefiata.Lupta care o duceti impotriva cainilor si a pisicilor ma duce cu gandul la altceva.De fapt care va sunt valorile morale? Numai de distrugere si ucidere?Din fotografia pe care o afisati pe site denota multa aroganta.De fapt ce urmariti facand aceasta campanie impotriva animalelor?Doriti sa incitati populatia la crime impotriva animalelor?Imi pare rau ca timpul nu-mi mai permite sa va scriu mai multe dar sigur voi reveni.
Valeriu said
am September 2 2008 @ 3:19 pm
Catre Mimi Roxana
Am citit comentariul tau. La ce te gandesti? La placerea ta? sau a Copiilor care au probleme? Sunt uimit? Stitii ca japonezii acopera cu folie peste noapte locurile de joaca pentru copii. Viitorul nostru sunt COPII, care ii avem avem asa cum ii crestem. SANATOSI!!!!!!
Am o colega care din cauza unei pisici crescute de ea, nu putea tine sarcina pentru un copil. A facut tratament si a reusit sa aiba o fetita.
Apropo, stii cum au rezolvat rusii problema cainilor vagabonzi: cu gloante de razboi……
cu stima, Valeriu Georgescu
3pi said
am September 2 2008 @ 8:03 pm
si stalin a zis la fel vali…..
si hitler daca mai traia…..eradica manelele si….dobanzile camataresti ale bancilor controlate de purtatorii de stelute…
3pi said
am September 2 2008 @ 8:11 pm
“lipsa ratiunii naste monstrii”
acentuarea unei informatii in romania naste efectul de turma(paranoia)
vezi exemplul: cainilor (animale ucigase direct sau indirect), termenul de garantie, elodia…..
Dyanna said
am September 2 2008 @ 9:21 pm
Bravo!!! Dati vina si razbunati-va pe caninii maidanezi (care sunt pe starda tot din cauza noastra, a oamenilor), descarcati-va pe ei pt toate frustrarile si lucrurile de care nu sunteti voi in stare gen toleranta, compasiune, sacrificiu etc si ignorati factorii care sunt cu adevarat importanti…gen invatamant de ex..ne trebuie o tara plina de copii imbecili dar sanatosi??? Luati odata masuri in domeniile care merita investiti bani si energie cu adevarat si dupa mai vedeti…
Valeriu said
am September 3 2008 @ 11:07 am
Paranoia…..
Noi romanii sunt fudui si puturosi si NE ASCUNDEM sub cuvinte GEN PARANOIA.
Catre Dyanna: Un copil sanatos, inseamna un copil sanatos din din toate punctele de vedere, nu numai fizic…. Toleranta, sacrificiu de acord, dar urma scapa turma (apropo de efectul de turma). Civilizatie – efectul biciului chiar daca nu vrem sa recunoastem.
Lumi said
am September 3 2008 @ 11:26 am
Cu tot respectul pentru toata lumea, ca nu ne cunoastem si nu imi permit sa judec pe nimeni. Am doar o intrebare pentru aparatorii maidanezilor: ati fost vreodata incoltiti de o haita de maidanezi? Si cand spun incoltiti, ma refer si la finalitate: camera de garda si cu tot ce decurge de aici! Eu da! Cand plimbam copilul cu carutul, in parc.
Nu sunt eu de vina ca pe strazi sunt maidanezi. Am spus si repet: mi-a fost mila de ei pana la acel moment de groaza.
Am acasa pasari, pesti, hamsteri si o broscuta testoasa. Deci nu urasc animalele. Si discutia ar putea continua. Dar la ce bun?!
Iulian Zisu - medic veterinar said
am September 4 2008 @ 12:11 pm
Articolul cuprinde confuzii intre Toxocaroza si Toxoplasmoza! Toxocaroza este o boala produsa de Toxocara canis la caine sau T. felis la pisica si este o ASCARIDIOZA , parazitul “omolog” de la om fiind Ascaris suum. Acesta este un vierme care se trateaza foarte simplu la animale prin administrarea celor mai banale antiparazitare. Numai un posesor inconstient care nu se prezinta cu animalul la medic contacteaza aceasta boala sau lipsa igienei elementare la om – sunt si oameni care elimina oua ale acestor viermi.
In ceea ce priveste TOXOPLASMOZA problemele sunt mult mai grave, aceasta fiind o boala cu adevarat serioasa atat la om cat si la animale insa trebuie mentionat ca totusi cainele este animalul care manifesta boala ceea ce poate da de banuit proprietarului sau altor oameni. Nu acelasi lucru se intampla si la pisica sau sobolani a caror urina poate infesta mediul! Atentie PISICA FACE FOARTE FRECVENT FORME INAPARENTE DE TOXOPLASMOZA!
Ce sa mai discutam… pentru un mediu cu adevarat sanatos trebuie sa ucideti si pisicile si sobolanii si pasarile ca si ele poarta microbii.
Dar, nimeni nu se intreaba… CUM SE FACE CASUL LA STANA? UNDE SE SPALA PE MAINI CIOBANUL SI UNDE ISI FACE NEVOILE? Te pomenesti ca nici acolo nu sunt caini, pisici si sobolani! Si cu siguranta sunt deparazitati la timp si sigur! Si , noi… mancam!
Va rog sa va ganditi ca exista si alte surse de contaminare mai frecvente decat va imaginati!
Sunt de acord ca trebuie gasite solutii de limitare a miscarii cainilor vagabonzi dar nu sunt de acord cu MOARTEA! In fata lui Dumnezeu si a naturii avem aceasta responsabilitate daca dorim sa fim OAMENI! Cainele este o fiinta evoluata, care are o inteligenta superioara, manifesta sentimente ca si omul si inca nu cunoastem gradul adevarat de evolutie spirituala al animalelor. Acest lucru ii este accesibil deocamdata numai lui Dumnezeu! Noi catalogam evolutia unui animal dupa standardele noastre umane!
Ganditi-va, fratilor!
Raluk said
am September 5 2008 @ 11:17 am
Am si eu o intrebare referitoare la “cainii cu proprietari”…..este normal sa stai la curte si sa iti scoti cainele sa se plimbe si sa isi faca nevoile(scuzati expresia) in poarta vecinului, sau oriunde pe strada????deoarece vecinii mei asa fac si sunt sigura ca sunt prea multi oameni care fac chestia asta. Nu mai punem la socoteala si prezenta cainilor vagabonzi in tot orasul, care musca, fac mizerie si dau un aspect foarte urat si neangrijit orasului. Si eu am caine, de 5 ani, dar niciodata nu l-am lasat afara,poate cel mult a scos putin capul din curte, in prezenta mea. Cei de la bloc au o scuza…..dar chiar sa stai la curte(unde cainele are aer, are loc sa se miste, sa alerge) si sa iti scoti cainele sa faca mizerie la vecini in poarta doar pentru ca iti este prea lene sa le stranga mizeria din propria ta curte!!! M-am saturat sa strang mizeria altora din fata curtii mele, mi-e scarba si sila, nu e nimeni obligat sa le stranga lor mizeriile….daca ai caine, ai si grija de el, cu tot ce implica asta.
Si stiti ce este ciudat…faptul ca atunci cand se dau legi referitoare la taxa auto, tot felul de impozite si obligatii se da zvon in tara si se fac cunoscute aceste legi prin intermediul mass-media, dar o lege in privinta asta nu se elaboreaza, sau daca aceasta exista, nu este cunoscuta sau nu se iau masuri pentru respectarea ei. In principiu oamenii sunt de vina, sunt nesimtiti si inconstienti, cum este posibil sa faci asa ceva…lor le convine sa mearga pe strada si sa calce in r….t, sau sa vada peste tot asa ceva…? De ce nu se fac controale, de ce nu se anunta faptul ca se amendeaza astfel de gesturi, poate asa ii sperie pe dobitocii care fac asta si poate devin costienti de gestul lor….. cum pot sa reclam astfel de lucruri, sa solicit sa se faca controale??? Eu am incercat sa le explic vecinilor, sa le zic cu frumosul sa nu mai isi scoata cainii ca nu e normal, si ca fac mizerie, nu numai la mine la poarta….dar nu ai cu cine sa te intelegi…tot ei sunt revoltati, nesimtiti si considera ca ei au dreptate si au tot dreptul sa faca ce vor. Pur si simplu nu inteleg cum pot gandi asa…sunt oameni la 40-50 de ani, ar trebui sa gandeasca altfel. Fiecare din noi putem ajuta cumva la imaginea orasului, acum depinde de noi….IN BINE SAU IN RAU.
Va multumesc foarte mult si va rog sa nu ocoliti mesajul meu!!!
Laura said
am September 12 2008 @ 12:19 pm
Am observat in foarte multe articole ale domnului Urban erori! Preia un articol insa nu se informeaza asa cum trebuie. Expune niste detalii insa doar ce ii convine.. Asa face un avocat de succes! Stie sa manipuleze. Insa, domnule Urban, mai sunt si oameni pe care nu ii puteti invarti pe degete dupa bunul plac!
Dragilor, fiecare are drepul la o opinie nu la drepul de viata si de moarte asupra coabitantilor! Da, imi doresc si eu ca viitorii mei copii sa traiasca intr-o lume sigura, insa nu cu pretul altor vieti (chiar daca pentru unii din voi viata animalelor nu inseamna nimic). Tot din vina oamenilor iresponsabili animalele ajung pe strada.
Am citi comentariul unei domnisoare care spunea ca este de acord cu animalele de casa, dar nu si cu maidanezii. Intrebare: ai impresia ca fac parte din alta specie? Singura lor vina este ca sunt lasati pe strazi de niste oameni (daca le pot spune asa) care prefera sa rezolve problema prin abandonarea lor! Simplu,nu? Nu te mai doare capul de ei! Nu trebuie sa-i mai hranesti, nu trebuie sa-i mai ingrijesti… nimic…. ii duci intru-un loc de unde nu se mai poate intoarce si gata! Problem solved! What the f**k is wrong with you people?
Reveniti cu picioarele pe pamant!
Glontul sau eutaniasierea este rezolvarea? Ciudat cum noi oamenii recurgem la astfel de metode, nu?
Prefer sa am grija de un animal dacat de un om! De ce? Animalul nu ma va trada nici odata insa un om iti poate intoarce spatele cand iti este lumea mai draga! Te loveste cand esti la pamant, te injura cand ar trebui sa-ti spuna o vorba buna, te tratreaza ca pe un nimic!
clauida said
am November 4 2008 @ 8:52 pm
spunetimi si mie cum ati scapat de ” toxocaroza canis” eu am urmat tratament cu albendazol si telfast 120 si inca nu am scapat de boala.. cn poate saimi dea raspuns sa dea add la idd claudia32_crina
George Dan Preda said
am May 4 2009 @ 8:55 am
Buna ziua, tuturor! Vreau sa adaug in primul rand ca nu este normal ceea ce se intampla in Romania! Sigur, ati putea spune, ca asa este la noi, anormal, asa cum sunt si existenta cainilor vagabonzi pe strazi, in parcuri si parcari. Desi toti suntem induioasati de privirea si inteligenta unor caini, totusi ei sunt niste animale, care conform instinctelor proprii cauta nu numai sa supravietuiasca, dar sa si domine! Oameni buni, ceea ce va lipseste unora este empatia, caci altfel nu inteleg de unde atata iubire nejustificata pentru acele patrupede violente si uneori bolnave si nu cel putin atata iubire si pentru oamenii sau copiii nostrii care sunt muscati si sufera traume psihice si fizice!!!
Trebuie sa scapam de ei de pe strada, asa cum au facut si celelalte tari civilizate si cum o vor face daca va mai fi cazul.
In al doilea rand vreau sa le amintesc acelora care eludeaza subiectul conversatiei si incearca cu tot felul de tertipuri sa deturneze atentia opiniei publice de la adevarata problema deschisa in acest topic, fratilor, si eu vreau ca Romania sa fie o putere nucleara, dar nu e!!! Lasati alte comentarii si concentrati-va pe jungla asta cu animale.
PS: Sa stiti ca leoparzii sau chiar leii sunt mai inteligenti decat cainii, de ce sa nu-i avem si pe ei pe strazi???