Cum pot sa determin firma de distributie energie electrica sa isi ia STALPUL DE PE TERENUL MEU ?

Tweet this

dl. Dr. Popa Ioan Eugen s-a adresat echipei de la www.AsistentaPentruConsumatori.ro in aceasta problema care afecteaza extrem de multi consumatori romani :

Doresc sa va consult in urmataoarea problema: Pe  terenul meu  trece o retea de medie tensiune, inclusiv un stalp separator (un fel de intrerupator mare care izoleaza un transformator). Am trimis mai multe adrese la Electrica prin care am solicitat sa isi mute reteaua sau sa imi plateasca chirie pentru teren. Am PRIMIT RASPUNS CA... CONFORM LEGII ei pot sa-mi foloseasca terenul cum si cand  doresc si cand imi fac pagube in gradina sa ii actionez in instanta si sa le cer daune. In prezent un stalp s-a lasat spre casa si consider ca poate sa cada. Am primit deocamdata un raspuns verbal ca daca sunt deranjat pot sa solicit scoaterea retelei de pe terenul meu.... dar pe banii mei ....  adica sa cheltuiesc mai multe miliarde de lei....

Ce parere aveti despre aceasta situatie si despre legea energiei electrice care este ...impotriva Constitutiei si a Dreptului de proprietate.

Va multumesc si astept raspunsul dvs.

Pentru toti cei aflati in asemenea situatii, eu am un mesaj : Va sfatuiesc sa dati in judecata Electrica mai ales ca in alte procese Justitia a decis ca stalpul trebuie mutat, iar in proces puteti sa le cereti :
[1] sa isi mute stalpul pe cheltuiala lor [ daca este stalp de joasa tensiune ]
[2] sa va plateasca chirie la nivelul pietei pentru TOT terenul afectat de acest stalp
[3] sa va cumpere terenul daca nu se poate construi pe el [ daca este un stalp de inalta tensiune ] platindu-va pretul pietei


Din punct de vedere juridic si prin prisma dispozitiilor art. 480 si urmatoatele din Codul Civil ,
ART. 480 Proprietatea este dreptul ce are cineva de a se bucura si dispune de un lucru în mod exclusiv si absolut, însã în limitele determinate de lege (C. civ. 475, 479, 481 si urm., 489 si urm., 585, 586, 620 si urm., 841 si urm., 1001, 1002 ; C. civ. fr. 544).
--------
1. Potrivit art. 135 al Constitutiei României din anul 1991, proprietatea este publicã sau privatã (alin. 2). Bunurile proprietate publicã sunt inalienabile. În conditiile legii, ele pot fi date în administrare regiilor autonome ori institutiilor publice sau pot fi concesionate sau închiriate (alin. 5). Proprietatea privatã este, în conditiile legii, inviolabilã (alin. 6).
ART. 481 Nimeni nu poate fi silit a ceda proprietatea sa, afarã numai pentru cauzã de utilitate publicã si primind o dreaptã si prealabilã despãgubire (C. civ. 475, 480, 597, 616 ; C. civ. fr. 545).

Terenul fiind proprietatea dvs privata, nu aveau dreptul sa instaleze stalpul pe proprietatea dvs indiferent de "interesul public" ce defineste distributia energiei electrice.
Daca stalpul a fost instalat inainte ca dvs. sa deveniti proprietar sau a fost amplasat inainte de 1989 cand notiunea de proprietate privata nu exista in Romania, aveti dreptul sa actionati in Justitie si sa cereti repararea acestei situatii de fapt si de drept care va prejudiciaza.
Legea 13/2007 a energiei electrice prevede ca, in cazul in care pentru realizarea unei capacitati energetice (si retelele electrice sunt capacitati energetice, conform legii) este necesara utilizarea unui teren proprietate privata, titularul autorizatiei de infiintare fie va cumpara terenul de la proprietar, fie poate initia proceduri de expropriere dar in nici un caz nu este acordat prin lege un drept asupra vreunui teren proprietate privata. I

Puteti notifica societatea de distributie a energiei electrica careia-i apartine stalpul, si :
[1] sa-i cereti sa isi mute stalpul amplasat ilegal pe proprietatea dvs in lipsa acordului dvs..
[2] .puteti incerca si sa le solicitati chirie dotorita lipsei de folosinta si utilizate a terenului ...
Cu toate acestea, Legea 13/2007  acorda proprietarilor terenurilor din vecinatatea capacitatilor energetice (in masura in care proprietatea privata este afectata de capacitatea energetica) dreptul de a fi despagubiti pentru pagubele produse de titularul autorizatiei/licentei (de ex. pentru lucrari de reparatii la un obiectiv energetic titularul de autorizatie/licenta are voie sa treaca prin terenul dvs, sa depoziteze temporar materiale, sa distruga culturile etc, insa pentru asta trebuie sa va despagubeasca).

Cum spuneam, nu exista un text de lege pentru solicitarea unei plati in cazul in care capacitatea energetica este amplasata chiar pe proprietatea privata (ceea ce pare logic, avand in vedere conceptul principal si ideea de baza a proprietatii private ca nu se poate construi nimic pe un teren proprietate privata fara acordul proprietarului, care in mod normal conditioneaza acest acord de o contraprestatie). Cu toate acestea, sustin in continuare ca ii puteti notifica solicitandu-le sa ridice stalpul de acolo (in caz contrar, va trebui sa ii dati in judecata pentru asta) sau, puteti sa le fortati mana solicitandu-le chirie/despagubiri.

Avem deja hotarari judecatoresti pronuntate in acest sens de catre Justitia Romania, cum este de exemplu procesul Mihaly Negy vs. Electrica Transilvania Nord - filiala a Electrica SA

Mihaly Nagy, din satul Bercu, judetul Satu Mare, construieste o casa care are un stalp electric intre antreu si bucatarie. Localnicii spun ca stalpul a fost montat in 1964, iar constructia imobilului a inceput dupa Revolutie. Omul s-a judecat cu Electrica SA pentru a-i fi mutat stalpul, dar justitia a decis ca mutarea sa se faca pe cheltuiala lui. "Mutarea ma costa mai mult decat casa si terenul aferent. Plus ca trebuie stabilit un alt amplasament si intocmit un proiect, tot pe banii mei", s-a plans proprietarul. Acesta e suparat si, drept razbunare, le-a interzis angajatilor de la Electrica sa mai lucreze la stalp, atunci cand se impune acest lucru. "Cand avem interventii trebuie sa mergem la separatorul aflat in camp. Pentru asta ocolim vreo cativa kilometri", a spus Valer Darida, purtatorul de cuvant al SC Electrica SA. Vecinii rad pe seama lui Mihaly si a constructiei. Ei spun ca familia Nagy trebuie sa se bucure ca nu trebuie sa mai cheltuie bani pentru introducerea curentului.

Iata niste argumente care se pot folosi in Justitie in procesele deschise distribuitorilor de energie electrica care va ocupa abuziv terenurile cu stalpi de curent , contra vointei dvs. :

Orice curent electric emite radiatii electromagnetice, important e impactul acestor radiatii asupra organismului. Cele mai nocive radiatii se situeaza în domeniul de frecvente numit în general microunde (peste 800 MHz). A se vedea si studiile relativ la telefoanele mobile, cuptoarele cu microunde (care emit radiatie la aproximativ 2.4 GHz).
Frecventa curentului din retelele de înalta tensiune este 50 Hz, deci aparent nu ar trebui sa fie daunator. Totusi, la puterile imense care tranziteaza retelele de înalta tensiune, chiar un câmp electric de aceasta (joasa) frecventa influenteaza organismul uman.

Parerile sunt împartite actualmente. În general, se pare ca a sta o perioada îndelungata sub linii de înalta tensiune afecteaza negativ sanatatea, înregistrându-se cazuri de leucemii la copii .
Studiul la care se face referinta în acest articol a fost efectuat pe mai mult de 29.000 copii suferinzi de cancer, din care 9.700 de leucemie, si a aratat ca riscul de leucemie creste cu 69% pentru copiii al caror domicilu se gaseste la mai putin de 200 m de liniile de înalta tensiune, la nasterea lor, si de 23% pentru cei domiciliati la o distanta situata între 200 si 599 m, în raport cu cei domiciliati la mai mult de 600 m de aceste linii.


Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com

Foto : moldova.org




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 15726

67 Comentarii pana acum»

  1. Urban Viorel » Cum pot sa determin firma de distributie energie electrica sa isi ia STALPUL DE PE TERENUL MEU ? said

    am August 21 2008 @ 6:39 pm

    [...] http://www.urbaniulian.ro/2008/08/21/cum-pot-sa-determin-firma-de-distributie-energie-electrica-sa-i… Afisari: 0 « Jaf la banca : ca sa transfer 50 de euro intr-un cont am platit la BRD….310 RON !! [...]

  2. draghia marius said

    am September 26 2008 @ 8:10 pm

    Va salut!
    Fi-ti amabili si sfatuiti-ma si pe mine , ce sanse as avea daca i-as intenta un proces unei companii private (deci nu regie de stat ) care exploateaza o retea de inalta tensiune, al carei fire, trec exact in diagonala intregului teren intravilan pe care il detin in proprietate, sa-si mute firele prin subteran pe extremitatea terenului, astfel sa imi rezolv si problema estetica, cat sa fiu si asigurat tehnic din punct de vedere al poluarii electromagnetice?

    Din cauza acestei probleme , nu pot sa-mi construiesc casa pe acest teren, nu ca nu mi s-ar da autorizatiile de constructie necesare , ptr ca oricum liniile trec peste multe proprietati, (tranziteaza intreaga localitate pe deasupra caselor) si deci nu ar mai conta inca o casa, dar nu vreau sa risc sanatatea copiilor mei .
    Va multumesc!

  3. Iulian Urban said

    am September 27 2008 @ 9:47 am

    Raspuns pentru Draghia

    Aveti sanse reale sa obligati firma sa isi mute firele de pe terenul dvs.
    Dati-mi date concrete

  4. avramescu a said

    am February 10 2009 @ 12:22 pm

    as vrea sa va intreb daca se poate obliga societatea de distributie energie e.n.e.l.sa imi alimentze casa cu energie electrica avand in vedere ca locuiesc in municipiul Timisoara si enel-ul nu vrea sa investeasca in contruirea unei retele de distributie de cca.100m .va multumesc

  5. admin said

    am February 10 2009 @ 3:38 pm

    @avramescu a

    Raspuns:

    Legea nr. 13/2007, energiei electrice cu modificarile si completarile ulterioare nu contine dispozitii imperative referitoare la obligativitatea societatilor de distributie a energiei electrice de a racorda la retea orice solicitant.
    Actul normativ in cauza reglementeaza generic conditiile de electrificare a localitatilor, institutiile care proiecteaza si finanteaza in domeniu (a se vedea art. 12).
    In completare, art. 31alin. 1 al aceleiasi legi – stipuleaza : “(1) La cererea scrisa a unui utilizator de retea, nou sau preexistent, operatorul de transport si de sistem sau operatorul de distributie, dupa caz, este obligat sa comunice, in scris, in termen de 30 de zile, conditiile tehnico-economice de racordare la retea si sa colaboreze cu solicitantul pentru alegerea celei mai avantajoase solutii de racordare”

    Fata de cele de mai sus, recomandarea ar fi sa solicitati operatorului de transport si de sistem sau operatorului de distributie sa va comunice in scris in termen de 30 zile, conditiile de racordare la retea sau justificarea imposibilitatii de racordare.

    COSMIN CHITU
    http://www.asistentapentruconsumatori.ro

  6. doru said

    am March 1 2009 @ 4:40 pm

    Buna ziua
    Am o parcela de teren in Cluj pe care as vrea sa construiesc o casa.
    Exact in coltul parcelei este un stalp de medie tensiune care cred ca are si transformator.Exista vreun risc ( ma refer la radiatii).Casa va fi amplasata la mai putin de 10 m de stalp.
    Multumesc anticipat

  7. duma lucian said

    am March 12 2009 @ 12:06 pm

    buna ziua!
    as dori sa stiu si eu, pana la urma este o reglementare care sa oblige societatea de distributie a energiei electrice la plata unei chirii catre cei care au pe terenul lor stalpi de inalta tensiune?
    va intreb pentru ca tatal meu are un teren in mun. bacau si pe le se fala 3 stalpi de inalta tensiune care parctic fac acest teren sa fie inutilizabil.
    va multumesc anticipat!

  8. Vasiliu Daniel said

    am March 19 2009 @ 10:04 am

    electrica ca sa nu mai munceasca sa taie niste salcami plantati pe marginea terenului bunicului meu si aflati pe marginea drumului, a facut o ruta ocolitoare , liniile de joasa tensiune trecand peste mijlocul terenului.De aceea, nu pot planta copaci, nu pot construi o casa.In plus, au montat 4 stalpi in plus(deviati) pe o alta latura a terenului ca un transformator de 220v sa fie aproape de casa si de drum si de acolo se aprinde iluminatul public.Casa este in camp dar in intravilan. Ar fi putut sa-l monteze la o distanta de 100 m de casa pe un stalp deja existent pe marginea drumului, fara ca sa mai monteze si cei patru stalpi pe marginea terenului ca sa-l aduca aproape de drum, caci ceilalti stalpi sunt deja pe marginea drumului. Ca sa nu taie niste copaci au montat 4 stalpi in plus.Ii pot obliga sa-i desfiinteze? Ca sa va imaginati, cei 4 stalpi sunt ca un apendice deviat

  9. Achim Mihaela said

    am March 24 2009 @ 10:20 pm

    Buna ziua ca toti ceilalti am si eu o problema cu CEZ(electrica)
    Anul trecut am achizitionat un teren in intravilan in Slatina pe care il tranziteaza fire electrice de tensiune medie, initial am vorbit cu cineva de la electrica sa il intrebam cati metri trebuie sa lasam de aceste fire si ni s-a spus ca 5m.Ne-am facut proiectul si am obtinut toate avizele mai putin electrica acestia refuzand sa ne dea acordul decat daca mutam firele.
    Practic noi nu ne putem folosi de teren, nu putem construi.Stalpii nu sunt pe terenul nostru sunt exact langa.
    Putem sa-i dam in judecat sa-si mute firele?Ce sanse avem?
    Va rog din suflet sa-mi raspundeti.

  10. Adina said

    am May 7 2009 @ 5:49 pm

    Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu un raspuns in urmatoarea problema. Urmeaza sa ne racordam la reteaua de curent (Magurele, Ilfov) si, in urma discutiilor cu cei de la electrica, pentru ca racordarea se face de la stalpul vecinului de vizavi (10m), ni se solicita plata unei despagubiri – pentru vecin – in valoare de 2.300 RON. Mentionez ca vecinul este cel care solicita banii, iar Electrica cea care a stabilit suma (nu stiu daca in colaborare cu vecinul). Vecinul a platit pentru acest stalp 1.000 RON in anul 2005. Este corect sa se intample asa, se justifica aceasta suma?

    multumesc,
    Adina

  11. IMariana said

    am June 2 2009 @ 8:10 am

    Buna Ziua

    Va rog sa-mi dati un sfat.
    Mama mea, are o casa in comuna Varsag din Jud Harghita).
    Cand s-a facut racordul la alimentarea cu energie electrica , respectiv in anul 1987,a fost obligata sa plateasca contravaloarea a 4 stalpi de lumina.
    Atunci s-a spus ca acei stalpi sunt pentru alimentarea casei si sunt capat de linie.iar daca cineva va mai dori sa se racordeze si sa-i folosesca va suporta cota parte din cost.
    Acum pornind de la acei stalpi s-a continuat alimentarea si altor gospodarii si chiar firmei Orange fara ca mama sa primeasca nimic din suma platita initial de ea.
    Putem oricand dovedi suma si plata efectuata ,contravaloarea stalpilor ,si va rugam sa ne spuneti cum putem incasa cota parte din cheltuielile efectuate . Stim ca firma d-vs nu a existat in acea perioada dar a preluat patrimoniu si deci si obligatiile in momentul infintarii.
    Va rog sa-mi spuneti care este regimul juridic al instalatiei( –cei 4 stalpi platiti) .
    Mai concret stalpii care au fost platiti de mama sunt ai ei sau sunt intrati in patrimoniul d-vs?
    Daca sunt ai ei inseamna ca ii si poate oricand muta sau desfinta, daca sunt preluati de d-vs atunci inseamna ca in primul rand trebuie sa dovediti cu acte in ce baza au fost preluati si trebuie sa-i platiti mamei mele contravaloarea lor.
    In al doilea rand pe proprietatea mamei fara acordul ei a fost plasat unul sau doi stalpi fara acordul ei si as dori sa stiu in ce baza s-a realizat acest lucru.

    Raspunsul primit de la furnizorul de energie electrica se refera la faptul ca dupa trecerea perioadei de 5 ani nu mai pot incasa cota parte din costul instalatiei initiale,dar Hotararea a fost votata in 2008 iar instalatia construita in 1987- si se cred ca legea nu opereaza retroactiv.
    As dori sa consult si parerea unui specialist neutru si in functie de sfatul lui voi actiona in consecinta.
    De altfel si firma Orange a pus un cablu subteran fara sa anunte .
    Va rog sa-mi spuneti parerea d-vs.
    Va multumesc anticipat !

    Cu stima! IMariana

  12. STEFANESCU said

    am November 3 2009 @ 4:16 pm

    As avea si eu o intrebare, daca ma puteti ajuta?? Detin un teren pe care o societate electrica de la autostrazi vrea sa amplaseze un stilp de inalta, daca nu le dau acordul ei ma pot exproprietarii??

  13. STEFANESCU said

    am November 3 2009 @ 4:20 pm

    Sunt obligat in vreun fel ca sa accept,sau sa fiu de acord,ei nevrind sa faca un contract de inchiriere de nici un fel, vrind doar sa-mi ofere o suma de bani

    multumesc anticipat

  14. zaharia loredan said

    am November 11 2009 @ 10:40 am

    Detin o casa peste a carui terene trec fire de inalta tensiune de 110 kw si de 20 kw . Ma intreb ce efecte asupra corpului uman pot avea radiatiile si care sunt limitele lor normale?

  15. mihaela balauta said

    am January 8 2010 @ 6:58 pm

    alimentarea orasului in care locuiesc se face pe terenul meu in suprafata de 8000 mp ,pe care sant 3 stalpi de inalta tensiune ,este extravilan .ce sanse am sa primesc chirie sau contravaloarea terenului? Multumesc

  16. edy n said

    am January 8 2010 @ 7:44 pm

    Va salut!
    Fi-ti amabili si sfatuiti-ma si pe mine , ce sanse as avea daca i-as intenta un proces unei companii private (deci nu regie de stat ) care exploateaza o retea de inalta tensiune, al carei fire, trec exact in diagonala intregului teren intravilan pe care il detin in proprietate, sa-si mute firele prin subteran pe extremitatea terenului, astfel sa imi rezolv si problema estetica, cat sa fiu si asigurat tehnic din punct de vedere al poluarii electromagnetice?

    Din cauza acestei probleme , nu pot sa-mi construiesc casa pe acest teren, nu ca nu mi s-ar da autorizatiile de constructie necesare , ptr ca oricum liniile trec peste multe proprietati, (tranziteaza intreaga localitate pe deasupra caselor) si deci nu ar mai conta inca o casa, dar nu vreau sa risc sanatatea copiilor mei .
    Va multumesc!

    in plus am si un stalp de mare tensiune pe terenul proprietate,in rest am aceeiasi problema

    multumesc

  17. ELENA CASIMINDRA said

    am February 14 2010 @ 7:35 pm

    Buna seara! Am si eu o problema de acest gen si nu stiu cum sa procedez. Sunt proprietara unei locuinte si a unui teren aferent din anul 1992. Pe acest teren se fla 2 stilpi de inalta tensiune si cu transformator.Acesti stilpi se afla in curtea mea foarte aproape de casa si imi este foarte teama de ei pentru ca s-au elctrocutat animale in timp ce trecea prin dreptul lor, ies scintei si sar in momentul in care este frig afara sau ploua. Am fost la E-on sa cer lamuriri in legatura cu aceasta situatie si mi s-a spus ca ei nu ma pot ajuta cu nimic, daca doresc ceva sa-i actionez in judecata. Dvs ce ma sfatuiti?

  18. VLAD said

    am March 30 2010 @ 11:49 am

    buna ziua. sunt administratorul unei societati pe proprietatea careia se afla amplasati stalpi de tensiune medie apartinand Electrica SA ce alimenteza sondele de la OMV Petrom(deci utilizte privata nu publica). Unul din stalpi a fost amplasat dupa ce societatea a devenit proprietar pe teren. ce sanse am sa castig proces cu electrica. nu ma intereseaza chiria. ma intereseaza ca acestia sa-si mute satlpii. mai nou angajatii electrica sar si gardul penntru a face interventii la stalpi. mentionez ca pe terenul societatii se afla plantat o livada de pruni

  19. Nan Costel said

    am May 18 2010 @ 4:06 pm

    Buna ziua.Am si eu imensa rugaminte fata de dumneavoastra vizavi de o situatie similara cu cele expuse pe pagina dumneavoastra. Intr-un contract incheiat cu Petrom asupra terenului ce-l detin in proprietate, extravilan si pe care ei au sonde binenteles alimentate de la instalatii electrice-stalpi de tensiune, racorduri prin LEA si LES la reteaua de energie electrica. Problema e ca stiam ca statul acorda despagubiri pentru acele retele de energie fapt pentru care m-am adresat Electrica Distributie Muntenia Nord Galati. Acestia au facut, zic ei,asa o fi, cercetari la fata locului unde s-a constatat cu reprezentantii Primariei cumunei si ai Petrom-ului ca reteaua apartine Petrom-ului de fapt-asa ca s-au spalat pe maini. Petrom-ul nu considera ca am vre-un drept iar eu nu stiu daca am sau nu dreptul totusi de a primi de la ei chirie sau nu si ce reglementari legale ma sustin . Va multumesc anticipat.

  20. veronica said

    am July 19 2010 @ 8:12 pm

    Buna ziua,
    Am rugamintea sa-mi spuneti ce pot sa fac pentru a cere despagubiri in cazul in care pe proprietatea mea sunt amplasati 2 stalpi de inalta tensiune si firele aferente acestora, insa actul de proprietate este pe bunica mea care a decedat.
    Daca pot sa cer despagubira va rog sa-mi spuneti daca este o suma fixa sau trebuie sa cer eu, in cazul in care trebuie sa solicit eu suma va rog sa-mi spuneti cam la ce suma pot ajunge ….sa nu fiu nici exagerata nici…fraiera….
    Multumesc mult.

  21. IOANA said

    am July 29 2010 @ 9:31 am

    LOCUIM INTR-O CURTE COMUNA CU CHIRIASU ICRAL AVEM O HOTARARE JUDECATOREASCA DE GRANITUIRE SI IESIRE DIN INDIVIZIUNE DECI SEPARARE PRINTRUN GARD .PROBLEMA MEA ESTE CA AM ACTUL DE URBANISM DAR NU POT OBTINE AUT DE CONSTRUCTIE DEOARECE FIRELE DE CURENT ELECTRIC TREC SUBTERAN SI TRAVERSEAZA TOATA CURTEA DE LA NOI LA CELALALT VECIN CARE NU ARE TABLOU EL A TRAS DE LA NOI IN LIPSA NOASTRA DE ACASA CURENT AUM 10 ANI .ELECTRICA A FOST SESIZATA SI NE-A RASPUNS CA SEPARAREA SE POATE FACE PE BANII NOSTRI .CUM PUTEM SA O DETERMINAJ SA NE DEA AUTORIZAREA DE CONSTRUCTIE DACA FIRELE TREC PE SUB GARD? CINE TREBUIE SA PLATEASCA SEPARAREA ?CUM SA PROCEDEZ PT A PRIMI AUT DE CONSTRUIRE A GARDULUI ?

  22. pop said

    am August 7 2010 @ 7:17 pm

    Am construita o casa pe un teren intravilan.am toate aprobarile ,inclusiv receptia de la primarie.Am cerut electricii cerere pentru introducerea curentului electric, mai precis extindere de retea. Mi-au facut proiect care a costat 7000 lei,dar au cerut si un transformator electric in acveola, spunan-d ei ca asa este legea,iar acesta costa un miliard si jumatate.Nu avem atatia bani , chiar daca suntem vreo zece care avem case in acea zona.De la ultimul stalp pana la noi mai sunt nevoie de 9, pe care am fost de acord s-ai platim noi. Spunetimi o modalitate de a rezolva aceasta problema, dupa ce am cerut si ajutorul primariei care mi-au spus ca nu au bani pentru asa ceva- fiindca intra in patrimoniul electricii.

  23. adelina said

    am September 9 2010 @ 12:47 pm

    Buna ziua ma numesc Adelina si tatal meu a primit de la bunica mea o masterire cu un teren extravilant unde sunt amplasati 3 stalpi de electricitate ce putem face ca acesti stalpi ori sa fie scosi(mutati) ori sa ne dea chirie la loc pt.ca noi acolo vrem sa ne facem o sera sau o balta ce putem face atept raspuns va multumesc

  24. Cabinet Individual CONACHI -TULCEA said

    am October 16 2010 @ 8:04 pm

    puteti contacta nr telefon 0743 035 224 si veti afla detalii in privinta modului de actiune

  25. Moraru Emanoil said

    am October 28 2010 @ 9:07 pm

    As dori un raspuns pertinent la o situatie deosebita si anume: Intentionez sa cumpar un teren cu casa pe el, dat pe una din laturile terenului este amplasat un stalp de tensiune si firele tranziteaza proprietatea. Problema mea este ca nu voi putea construi nimic sub aceste linii de tensiune. Care credeti ca poate fi rezolvarea acestei probleme?

  26. cristescu catalin said

    am February 17 2011 @ 9:39 am

    In anul 1996 am mostenit un teren in Predeal pe care se afla un transformator electric Terenul face obiectul legii 18 /1991 si transformatorul ce ocupa cam 20 mp se afla pe acest teren inainte de reconstituirea dreptului de proprietate Potrivit lg 18 /1991 terenul afectat de utilitati publice este exceptat de la aceasta lege deci primaria ar fi trebuit sa -mi dea alt teren Apoi lg 318 /2003 spune ca terenul afectat de retele electrice este si ramine in proprietatea publica Sa inteleg ca am fost practic expropriat . platesc impozit anual pe teren dar nu ma pot folosi de el nu se poate construi ciar daca se muta transformatorul din cite am inteles pe cheltuiala mea si costa cam 15000 euro ramin cablurile din pamint Ce sa fac Pot da in judecata Statul Roman prin autotitatile publice locale sau dupa atita ani mi s-a prescris acest drept In 2004 am dat in judecata SC ELECTRICA TRANSILVANIA SUD dar actiunea a fost respinsa pirita neavind calitate procesuala

  27. aris said

    am September 6 2011 @ 10:44 pm

    dap, da’ “praftica” ne omoara dom’le:)

  28. valentin said

    am November 3 2011 @ 11:01 pm

    am cumparat un teren pe care am construit o casa, care nu e inca racordata la curentul electric, partea proasta e ca intr-o zi am gasit un stalp de joasa tensiune in curte fara sa fiu intrebt daca sunt de acord cu amplasarea lui acolo, practic a fost ”plantat” abuziv prin violarea proprietatii
    proprietatea se afla in ilfov

  29. carmen said

    am November 14 2011 @ 7:45 pm

    am un teren in suprafata de 5 ha teren intravilan , traversat de 6 stalpi de inalta tensiune.Terenul a fost cumparat dupa 1989,stalpii existand in momentul cumpararii.Care este modalitatea prin care pot obtine despagubiri, mutarea stalpilor sau chirie?

  30. gavril mariana said

    am November 15 2011 @ 2:29 pm

    am pe terenul meu doi stalpi de inalta tensiune ce pot sa fac cui trebuie sa ma adresez si unde sa merg

  31. COSEREANU FLORINA said

    am January 8 2012 @ 5:28 pm

    Prin curtea mea trece o retea de inalta tensiune care are vreo 8 stalpi.Ce as putea sa fac si cui ar trebui sa ma adresez?

  32. mihai ionut said

    am March 16 2012 @ 3:51 pm

    am si eu un teren.. de fapt parintii mei detin acest teren,pe suprafata acestuia aflandu se un stalp de inalta tensiune mai exact este traversat de linia de tensiune ploiesti nord valea calugareasca… m ar interesa cam care ar fi suma pe care as putea sa o cer pentru chiria pe acel stalp.. cu aproximatie..va multumesc si daca a ti auzit ca cineva a castigat aceasta chirie pe cale amiabila
    va multumesc anticipat

  33. vasile neacsu said

    am March 21 2012 @ 6:18 pm

    Pe terenul meu se afla un stalp de inalta tensiune. Terenul este intravilan unde fiinteaza o vie . Care sunt sansele mele de a percepe o chirie firmei transportatoare , atat pe cale amiabila cat si in justitie
    Multumesc

  34. vasile said

    am April 2 2012 @ 8:15 pm

    am un teren extravilan arabil pe care sunt amplasati 5 stalpi de inalta tensiune. pot fi despagubit?

  35. Nicolaescu said

    am April 12 2012 @ 12:54 pm

    Firma noastra a cumparat In anul 2000 un teren de la proprietara unei mari platforme industriale.In actul de vanzare ,ca si in cadastru si cartea funciara nu este specificat ca terenul ar fi grevat de sarcini sau servituti.Dupa cumparare am constatat ca terenul este traversat(subteran)de retele de distributie de medie tensiune(max 10kV,ale unei statii de distributie cumparate de la acelasi proprietar de catre o firma particulara specializata in electrice.Deci aceasta statie (ca si montajul cablurilor) s-a realizat inainte de 1989 si deservea aceasta platforma industriala,proprietara acestei statii.Actuala proprietara a statiei si a cablurilor refuza sa plateasca pentru terenul afectat o chirie,in urma unui acord cadru.Legea 13/2007 specifica la art.41(4)ca toate terenurile pe care se afla retele electrice la data aparitiei acestei legi(Ian 2007),SUNT si raman in proprietatea publica a statului.Puteti sa-mi explicati daca aceasta lege se refera si la terenul nostru,pt ca noi suntem proprietarii terenului,platim de 12 ani impozite si avem numai restrictii pe zona de trecere a cablurilor .Adica firma de distributie se foloseste de terenul nostru si are drept de uz si servitute in mod gratuit iar noi cu toate ca nu ne putem folosi de teren nu avem nici un drept?Proprietarul de la care am cumparat terenul,a cumparat de la statul roman aceasta platforma industriala in mod legal si cu carte funciara,cadastru etc.Cel putin asa ne inchipuim pt ca statul nu credem ca putea vinde ceva fara sa aiba toate informatiile.Ne puteti lamuri in aceasta problema sau sa ne indicati o casa de avocatura specializata in astfel de probleme pt ca ANRE ne-a dat un raspuns aiuritor,citandu-ne din aceasta lege 13/2007.Noi credem ca ar fi trebuit sa ne exproprieze(sau pe fostul proprietar) si sa treaca terenul in proprietate publica pt a se considera ca aceste restrictii din legea 13/2007 sunt valabile si la terenul nostru. Va multumim si asteptam raspusul dumneavoastra!
    D.NIcolaescu

  36. CĂPĂŢÎNĂ FLORENTIN said

    am April 18 2012 @ 10:44 am

    Am un teren extravilan arabil pe care sunt amplasati 7 stalpi de inalta tensiune. dacă dau în judecată firma de distribuţie (CEZ),pot să obţin ca şi chirie un anumit număr de Kw?

  37. septimiu toader said

    am May 23 2012 @ 1:54 pm

    buna ziua!
    as dori sa stiu si eu, pana la urma este o reglementare care sa oblige societatea de distributie a energiei electrice la plata unei chirii,sau despagubiri catre cei care au pe terenul lor stalpi de inalta tensiune?
    va intreb, pentru ca pe terenul meu se afla 2 stalpi de mare tensiune amplasati inainte de 1989 si terenul este inutilizabil. ce pot face in aceasta privinta? va multumesc!

  38. Dan Ionut said

    am June 4 2012 @ 10:14 pm

    Buna, am si eu o rugaminte. am un teren proprietate privata si un stalp de tensiune medie la mine pe teren am vreo sansa sa scap de el. avand in vedere ca nu mi se acorda autorizatie de constructie. va rog ult ajutati-ma cu un raspuns.

  39. Dan Ionut said

    am June 4 2012 @ 10:15 pm

    nu vreau despagubiri si nici alte favoruri vreau doar sa scap de el de pe terenul meu

  40. GAVREA SANDA said

    am August 27 2012 @ 9:19 pm

    Am si eu un stalp care trece diagonal peste gradina.Stalpul a fost amplasat inainte de 1989.Am construit casa in 2006.
    Nu vreau despagubiri si nici alte favoruri vreau doar sa scap de el de pe terenul meu pentru ca ne strica toata curtea si nu cred ca este sanatos sa stam cu capul sub firele de medie tensiune.Va rog sa-mi spuneti ce pot face in aceasta privinta.

  41. Spatacian_Adrian said

    am October 14 2012 @ 8:48 pm

    Buna! Am si eu o problema. Am primit o mostenire din partea bunicului sotiei, un teren de aproximativ 5300 mp intravilan. La cca 5-10 m de intrarea pe teren este amplasat un stalp de inalta tensiune. Vreau sa-mi construiesc o casa si ma intereseaza daca se pot face demersuri legale si dupa intabularea pamantului pe numele nostru, sau ar trebui ca bunicul sotiei sa faca demersurile legale de mutare a stalpului sau a eventualelor despagubiri. Ma intereseaza si daca as putea obtine ceva beneficii, fara mutarea stalpului, insa si cand se pot cere aceste daune sau beneficii, inainte sau dupa intabulare. Rog daca se poate si un raspuns pe e-mail. va multumesc

  42. tania said

    am November 19 2012 @ 8:40 pm

    Am construit o casa exact sub liniile unei retele de inalta tensiune de 110 kw, cine ni-a zis mie a spus ca e dezafectata, auorizatie am dar ma inereseaza ce efecte nocive ar fi, la ce sa ma astept. Dar as dori raspuns de la cei care stiu si nu sa-si dea cu presupusul. va multumesc.

  43. predoe ionel said

    am December 29 2012 @ 10:46 am

    parera mea personala este ca n tara asta pentru oameni normali nu prea mai sunt legi normale daca nu esti din grupul baietilor destepti adica HOTI terenul meu si banii incaseaza ei asta este in tara asta

  44. tanase vasile said

    am January 12 2013 @ 12:01 am

    BUNA SEARA PENTRU INCEPUT,
    AS AVEA SI EU O INTREBARE (AM UN TEREN DE 60000 MP SU UNU DE
    40000 MP LA CARE SUNT PROPRIETAR SI TRECE FIRELE DE INALTA TENSIUNE DE MII DE KW SAU MW SI NU POT CONSTRUI SI NICI SA LE VIND DATORITA CABLURILOR CE TRECE PE TEREN PE LUNGU TERENULUI SI NU POT SA FAC NICI MACAR O HALA ,
    ASTEPT RASPUNS CE POT FACE IN SITUATIA ASTA NEPLACUTA
    TEL 0741112600 / 0724180018

  45. tanase vasile said

    am January 12 2013 @ 12:04 am

    AM SI STILPE LE TEREN PE CEL DE 60000 SUNT 2 STILPI SI PE CEL DE 4000 UN STILT
    ASTEPT RASPUNS CE POT FACE IN SITUATIA ASTA NEPLACUTA
    TEL 0741112600 / 0724180018
    SI DORESC SA MERG IN INSTANTA LA GUVERNU EUROPEAN CA VEDEM CA IN ROMANIA NU SE POATE

  46. Adina Luca said

    am January 12 2013 @ 2:58 pm

    Buna ziua,

    Sunt proprietarul unui teren in jud. Timis aproape de o comuna, care l-am dobandit prin mostenire de la matusa mea acum de curand. Pe acel teren este amplasat un stalp de inalta tensiune sau medie tensiune nu stiu chiar exact, inainte de 1989. Problema mea este, ca vreau sa stiu daca acel stalp este amplast legal pe terenul meu si daca pot primi o despagubire pt. ca se afla acolo sau pot primi o chirie. Mentionez ca in zona sunt sonde de petrol si din auzite, cineva mi-a zis ca s-ar putea sa fie stlpul Petromului care are propriile statii in zona prin care distribuie curent.
    Acum pt. mine nici nu conteaza al cui este stalpul al Enel Banat sau al Petrom Banat, ceea ce ma intereseaza este daca exista o baza legala prin care eu pot primi o despagubire sau chirie pt. ca eu sunt proprietar de teren si ma deranjeaza ca stlpul imi ocupa loc acolo, unde ma pot adresa, care este legea care ma poate lamurii daca am drepturi sau nu?

    Multumesc, si astept cat mai urgent raspuns tel.0723.022214
    adynaluca@yahoo.com

  47. TAMAS IOAN said

    am February 2 2013 @ 8:13 pm

    Salutari din sat. Lazuri, com.Varfurile, jud. Arad,as avea o intrebare referitor la construirea unui mini teren de fotbal. pozitia unde as dori sa il amplasez este sub o linie de 110 kw. Aceasta linie ar tranzita peste un colt din teren. trebuie sa tinem cont de faptul ca terenbul va avea nevoie de plasa pana la inaltimea de 3 metrii si probabil in timp de o nocturna care se mai ridica maxim un metru. ce recomandare imi puteti face?…este posibil realizarea lui, sau nu pot face acest lucru sub nici o forma? va multumesc

  48. viorel said

    am March 5 2013 @ 11:43 am

    as dori sa sti ce se poate face in aceasta situatie; am un transformator de inalta tensiune situat langa terenul meu propietae personala si nu pot sa construiesc nimic in apropiere de 20m fata de el de ce? campul magnetic ma afectat sunt bolnav si mai multi din fam. am pierdut si un copil la 3 ani diagnostic de etiologie neprecizat va rog sa ma ajutati in aceasta privinta.

  49. simona said

    am April 15 2013 @ 10:29 pm

    Buna ziua,
    Detin un teren pe care doresc sa introduc utilitati( apa-canalizare, curent, gaz)deoarece in zona nu sunt,cu toate ca am donat strada catre primarie sunt nevoit sa platesc din buzunarul meu ca sa nu imbatranesc pana introduc ei utilitati sau pana vecinii se hotarasc sa cotizeze si ei,intrebarea mea catre d-voastra ar fi daca eu platesc toate aceste utilitati din banii mei exista posibilitatea ca vecinii sa se branseze linistiti fara sa cotizeze cu nimic sau distribuitorii trebuie sa i-mi ceara mie accordul,
    Va multumesc anticipat!
    Cu deosebit respect.

  50. PURCAREA ION said

    am July 15 2013 @ 9:53 pm

    SA TRAITI.DETIN UN TEREN PE CARE SE AFLA UN STALP DE INALTA TENSIUNE ,FIRELE STALPULUI IMI TRAVERSEAZA PROPRIETATEA, CASA AM FOST OBLIGAT SA O PUN LA CEL PUTIN 30 METRI,SI CU TOATE ACESTEA VECINII MEI AU CURENT IAR EU NU. SUNT SITUAT INTRE EI.ELECTRICA NU VREA SA FACA UNIFICAREA RETELEI CA SA PUN SI EU UN STALP SI SA OBTIN CURENT ELECTRIC .IMI CER SA PLATESC EU UNIFICARAEA RETELEI PE BANII MEI DISTANTA DINTRE EI ESTE DE 200 METRI.CE POT FACE ???

  51. Nagy Sandor said

    am July 20 2013 @ 12:22 pm

    Buna ziua, ma aflu intr-o situatie asemanatoare…Mama mea are un teren 30 Ari. Pe acest teren sunt instalati 3 stalpi de inalta tensiune care ocupa cam 10 ari…Am dori sa vindem terenul…dar cine sa-l cumpere daca nici nu poate sa construiaca si sa planteze ceva din cauza celor 3 stalpi?? Am vreo sansa daca ii dau in judecata?? Va multumesc anticipat si astept o parere.

  52. crina said

    am August 28 2013 @ 7:21 pm

    am pe terenul meu amplasat un transformator de curent electric ce pot face pentru a beneficia macar de o scutire cat de mica a facturilor de curent macar….din cauza transformatorului am numai probleme cand ploua in special

  53. mihai said

    am August 30 2013 @ 6:44 am

    Buna ziua, ma numesc Mihai, de foarte putin timp am cumparat un teren de la parintii mei cu contract de vanzare-cumparare, aceat teren se afla intre drumul comunal si o ulita care desparte terenul meu de terenul alor mei unde se afla si casa parinteasca. Pe acest teren tatal meu a pus un stalp din banii lui acum cativa ani pentru ca distanta de la drumul comunal unde este si reteaua principala pana la el acasa era destul de mare si necesita un stalp. Nici asta nu mi se pare corect dar in fine… Pe terenul meu vreau sa cunstruiesc o casa si nu pot evita nicidecum firele care imi traverseaza terenul, pentru ca nu am loc, terenul e foarte mic si mai este si in panta. Daca fac o constructie de 7 m inaltime ating firele.
    Am nevoie de un sfat, va multumesc

  54. stan said

    am September 11 2013 @ 8:11 am

    buna ziua, as dori da imi spuneti va rog care sunt costurile pentru devierea unui cablu de tensiune medie pe o distanta de 100m ce imi traverseaza curtea. Va multumesc

  55. Cazacu George said

    am November 8 2013 @ 11:17 am

    Buna ziua ,
    Am si eu o intrebare despre cum as putea sa profit de pe urma
    a 4 stalpi de inalta tensiune care sunt amplasati pe propietatea
    mea unu din stalpi fiind un transformator ei imi ocupa 250m patrati din 1000 pe care ii detin respectiv platesc impozit
    si pe suprafara lor , pe care nu o pot folosi decat ca o mica
    gradina pentru zarzavaturi , in plus ca sunt constient ca au o
    putere mare de radiatii pentru familia mea respectiv vecinii .
    Daca ati putea sa imi dati un sfat , v-as fi recunoscator.

  56. Velici. Emil fost asan. said

    am November 28 2013 @ 8:14 pm

    Domnul. Avocat. Va rog. Sa dați. Si mie. Un răspuns. Sint mostenitor. La un teren. Care este. Ocupat. Toată suprafața de tere. Pe 15.200mp. De. Eletrica cez. Am făcut. Cererea 15.200 mp. Si mea dat. Actu de proprietar 14 . 180 mp. 1000. De metri. Nu mea dat. A zis ca sint clădiri. E folosesc. Terenu. Am actu din 2008. Pe. 14. 180 mp am cadastru. Terenu este ocupa de stâlpi. Si cabru. Sub teran. 1000. De mp. Sint. Clădiri. Am hotărârea. Comisie. Județean. Care scrie. Ca nu pot sa dea pe toată suprafața. Ca sint. Statia. Eletrica. Cez. E caseaza. Bani comisia. Judetana eu nimica. Terenu se afla in burila. Mica. Comuna. Gogosu. Județul. Dr. Tr. Severin. M-a numesc. Velici. Emil. Fost. Asan.

  57. Velici. Emil fost asan. said

    am November 28 2013 @ 8:26 pm

    M-a scuzati. Am. Pus. Cerea. Legia 247. Am. Cerea. Din 2005. Care. Mia dat. Actul de proprietar. 14 180. Mp. Care. Este. Ocupat. De eletrica. Cez. Va. Multumesc. Eu. M-a aflu. Cu toată. Familie in Canada. Am fos. Amenințat. De. Ei. Si am pleca. In Canada. Din cauza. La. Lume. Nu pot sa va dau nume. Cind vin in romnia. Vreau sa vin la Dvs. Va multumesc. Nr. Meu. Din. Romnia 352803956. Dr tr Severin vorbitor cu tata. Meu daca vreți lăsați un nr care. E bun. Am sunat pe. Acesta si nu suna.

  58. Velici. Emil fost asan. said

    am December 10 2013 @ 3:53 am

    Da. Ti. Si. Mie. Un. Raspun. Ce. Trebuie. Sa fac. Terenu. Meu. Este. O cupat. De eletrica. Cez. Este. Confiscat 1948. Pe. Tipul. Comunistilor acest. Teren. Este de interes. Mare. Esti statia. Eletrica. Pe. Acest teren. 15. ,200 mp. Cu cabru. Sub. Teran cu. Stilpi. Total irate este ocupat de. 15200 mp.

  59. Velici. Emil fost asan. said

    am December 10 2013 @ 3:53 am

    Da. Ti. Si. Mie. Un. Raspun. Ce. Trebuie. Sa fac. Terenu. Meu. Este. O cupat. De eletrica. Cez. Este. Confiscat 1948. Pe. Tipul. Comunistilor acest. Teren. Este de interes. Mare. Esti statia. Eletrica. Pe. Acest teren. 15. ,200 mp. Cu cabru. Sub. Teran cu. Stilpi. Total irate este ocupat de. 15200 mp.

  60. Gagea Vasile said

    am December 15 2013 @ 11:10 am

    detin un teren intravilan in mun TOPLITA HARGHITA pe aceasta suprafata proprietate personala electrica are 6 stilpi de joasa inaltime si 1 stilp de inalta tensiune si doresc ca electrica sa plateasca chirie iar in cazul in care nu vor sa plateasca chirie sa-si ridice stilpi de pe proprietatea mea pe cheltuiala electrica. Consider ca electrica trebuie sa plateasca chirii pt stilpi de transport a energiei electrice nu numai sa incaseze de la consumatori Astept raspuns Va multumesc

  61. Nicu Boboc said

    am December 21 2013 @ 12:08 am

    * Domnule avocat! nu mai dezamagi oamenii cu vorbe desarte si fara rezolvare, spuse la un sprit de vin.
    * Sunt oameni, care sunt grav afectati din cauza radiatilor energiei electrice sau care au murit si care cauta ei, sau urmasii lor care cauta dreptate!
    * Nu va lasati cautat prin mesaje!!! ca va pierdeti credibilitatea! si nu o sa va mai caute nimeni!
    * Va rog dati exemle de rezultate pe care le-ati dobandit, si apoi puteti da si altora un inpuls ca se poate!
    * Pot vedea si oamenii un scop ca trebuie sa lupte cu TALHARII!!!
    * Am de 21 de ani cabluri de inalta tensiune care strabat locuinta mea si pe toti din CEZ(ELECTRICA) ii doare in (SPATE),am 2 copii care nu au liniste noaptea si ii dor capul si chiar sotia mea nu se poate linisti din cauza radiatiilor.
    * Raspundeti la cereri!!!!!!
    * Nu mai dati sperante daca nu puteti rezolva nimik!!!!!!!!
    * Ms Fain.

  62. cristian perju said

    am December 21 2013 @ 10:39 pm

    Buna seara,am o intrebare la dvstra,detin un teren intravilan situat langa DN15 in com.Zanesti,jud.Neamt.Pe acest teren mi am costruit o casa avind circa 15 m fata de drumul national.Luna trecuta cei de la E.O.N.au montat la circa 10 de casa pe drumul lateral trei stalpi pe care se afla si un transformator cred de medie tensiune.As vrea sa stiu cum ma afcteaza campul magnetic al acestui transformator avand trei copii mici si daca pot actiona legal impotriva celor de la E.O.N.(stalpii montati de ei se afla pe drumul public avand de la primarie autorizatiile necesare)Va multumesc ,astept raspunsul dvstra

  63. Ciolea Daniela said

    am December 30 2013 @ 12:34 am

    Buna seara!
    Pentru constructia unei case, cf. Legi?! care este distanta minima vis-a-vis de un stalp cu transformator de tensiune 220V … Va rog, daca se poate sa imi comunicati prin email nr. legii, art./distanta minima si cea recomandata. Multumesc!
    Cu stima, Daniela Ciolea. Petrosani.

  64. ionut modrisan said

    am May 9 2014 @ 7:33 pm

    buna seara.Am si eu o singura intrebare ,ce sanse as avea daca dau electrica in judecata daca pe terenul meu trec sarme de 20 kv .Cum ar trebui sa fac ca nu-mi pot lua avizul de amplasament si astfel numi pot legaliza casa care este deja construita.Dar pe terenul nostru adica cel al parintilor mei trec 4 stalpi de acest gen fara a beneficia de ceva,este legal sa nu-mi pot lua tot ce trebuie pentru constructie doar ca asa vrea electrica dar ei cum pot trece pe terenul meu fara sa imi ceara aprobarea si fara sa fiu despagubit in niciun fel doar cu usii trantite in nas

  65. Adrian Giurgiu said

    am June 4 2014 @ 3:21 pm

    buna ziua.
    Va rog daca se poate sa-mi raspundeti si mie pe adresa de eMail.
    -pe terenul parintilor mei este amplasat din timpul comunismului un stalp de inalta tensiune care ocupa o suprafata de 40mp.
    As dori sa stiu daca apartine de Electrica si baza legala de a actiona in instanta pentru mutarea stalpului sau pentru a negocia alte forme cu aceasta institutie.Credeti ca o sa castig procesul?
    Mentionez faptul ca datorita stalpului nu pot construi in apropierea acestuia stalpul aflandu-se in mijlocul terenului.
    Multumesc!
    Cu stima Adrian Giurgiu-jud Hunedoara

  66. Adrian Giurgiu said

    am June 4 2014 @ 3:32 pm

    Va rog daca se poate sa-mi raspundeti la intrebarile anterioare pe aceasta adresa de email.
    Va multumesc

  67. Aurel Popescu said

    am June 10 2014 @ 7:39 am

    Buna ziua! Pe terenul pe care il detin trec 3 stalpi de inalta tensiune care imi afecteaza aproximativ 1/3 din proprietate. Angajatii Electrica intra când vor pe proprietate, defriseaza copacii fara discernamant, lasa remasitele in urma lor! Ce pot face in acest caz? Pot obliga Electrica in vreun fel: mutarea stâlpilor, plata chirie,etc…? Multumesc pentru atentie!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: