Banner

Frauda nationala la consumul de gaze ; EON Gaz refuza cererile clientilor care solicita inlocuirea contoarelor

Tweet this

Resiteanul FRIEDRICH-WOLFGANG EHRMANN, ne-a scris la www.AsistentaPentruConsumatori.ro si ne-a demonstrat faptul ca EON GAZ refuza sa-i dea raspuns si sa-l lamureasca cum este posibil ca vechiul contor care este conceput sa masoare un consum in UNITATEA DE MASURA metri cubi, sa poata sa masoare in continuare noul consum care se calculeaza in UNITATEA DE MASURA kwh, acuzand in termeni duri faptul ca in primul rand ANRE si Guvernul este vinovat ca asista pasiv la aceasta frauda de magnitudine nationala, intrucat nicaieri in lume nu se folosesc contoare pentru masurarea metrilor cubi la masuratori in kilowatti ora. Este ca si cum ai masura distanta parcursa in kilometri, prin prin aparat de kilometraj ci folosind un termometru; cam tot atat legatura este si intre contoarele care masoara metri cubi si cele care masoara kwh!
In plus uitati-va la ce fel de raspunsuri evazive a primit in calitate de consumator si client de la EON GAZ; reclamatia lui a fost trimis la ANPC spre analiza.

Noua metoda de facturare a gazelor naturale, introdusa din 01 iulie 2008, nu-i lasa consumatorului final niciun mijloc de verificare a valorii trecute pe factura.Consumatorilor nu li se vor schimba contoarele de gaze si, in timp ce acestea le vor arata consumul in metri cubi, ei vor avea pe factura consumul exprimat in kwh. "Nu exista nicaieri in lume contoare in kwh pentru consumatorii casnici. Acestia isi pot verifica singuri veridicitatea facturii prin inmultirea puterii calorifice " insa asta daca acumuleaza intre timp si cunostinte fizice care sa le permite sa isi faca aceste calcule, fiind lasati la mana distribuitorilor de gaze care au ocazia sa le factureze sume care nu se vor putea verifica.
Astfel, consumatorii vor trebui să aibă încredere în puterea calorifică trecută pe nota de plată, deşi, până la clientul final, calitatea gazului pe conductă poate să scadă prin amestec cu aer. La întrebarea ce pot face consumatorii dacă vor consuma la fel de mult gaz ca înainte, dar factura va creşte în loc să scadă, reprezentanţii Distrigaz au spus că „un client poate să conteste tot ce doreşte", adica se poate adresa ANPC si Justitiei daca vor fi nemultumiti. Este adevarat ca, acesti consumatori au acest drept insa , ANRE are functionari platiti din bani publici tocmai ca sa impuna companiilor puternice din distributia de gaze, sa NU isi bata joc de clientii lor din Romania.
Pentru ca in Franta sau Germania, consumul de calculeaza prin contoare aferente unitatilor de masura inscrise pe facturi nu ca in Romania, unde li se permite orice acestor companii, de dragul lor, si in dauna tot mai pauperilor romani!

Iar consumatorii vor ajunge sa plateasca si aerul de pe conductele Distrigaz sau Eon pentru ca asta este, suntem in Romania.De la 1 iulie, odată cu scumpirea utilităţilor, s-a trecut la facturarea gazului consumat în echivalentul unităţilor de energie electrică: din metri cubi, în kilowaţi/oră. Schimbarea modalităţii de facturare va face ca factura să ţină cont în primul rând de calitatea gazului  (cu o putere calorifică superioară - n.r.), dar modificarea va complica mai mult sistemul de tarifare. Deşi noul sistem de tarifare urmează o directivă a UE, consumatorii vor fi derutaţi, pentru că pe factură va apărea consumul în kWh, iar pe contoare în metri cubi. Practic, schimbarea contoarelor intră în sarcina furnizorilor, dar nu există un termen până la care vor fi schimbate „ceasurile" de gaze, astfel incat EON a ajuns pana acolo incat asa cum i-au raspuns d-lui Ehrmann, nici nu iau in calcul posibilitatea de a schimba aceste contoare, actionand astfel ilegal si abuziv.

„Contoarele de acum sunt volumetrice şi nu pot măsura energia. Consumatorii se vor baza doar pe măsurătorile furnizorilor", spunea Jean Constantinescu, adica pagubitul trebuie sa aiba incredere in hotul care-o goleste casa , ca-i va lasa bijuteriile si va lua numai tablourile de valoare.

Urmariti aici un dialog al surzilor intre un client al Eon Gaz Distributie si aceasta companie, care nu este asa, are si ea grija de consumatorii romani,...asa cum stie mai bine.....sa-i trimita facturi cu consum estimat in kwh desi contorul masoara..metri cubi.
Uitati-va cum sunt prostiti in fata romanii, spunandu-li-se ca NOUL SISTEM NU NECESITA SCHIMBAREA CONTOARELOR;
Solutie : sa dea in judecata Eon si sa refuze sa mai plateasca factura pana ce nu li se schimba contoarele. Sanse de reusita a unui asemenea proces : 100 % !


E-ON GAZ

TIRGU-MURES



office@eon-gaz-romania.ro





Subsemnatul EHRMANN FRIEDRICH-WOLFGANG din 320137 RESITA, ALEEA GALATI Bl. 4 Sc. 2 Ap. 25, prin prezenta doresc un raspuns ferm si CLAR  referitor la urmatorul aspect:

In cazul in care se preconizeaza ca de la 1 iulie 2008 sa se treaca de la sistemul de calcul volumetric (m/cub) la sistemul de putere calorifica, DE CE NU SE SCHIMBA IN PRIMUL RIND CONTOARELE , ca sa nu mai fie DUBII REFERITOARE LA CITIRI/TRANSFORMARI CALCUL/PRET ETC.

DACĂ SE VREA O REFORMA, SA SE FACA, DAR SĂ SE ASIGURE ŞI BAZA LOGISTICA, la acest capitol, E-ON ESTE DEFICITAR.



EHRMANN FRIEDRICH-WOLFGANG

RESITA 19.06.2008

SESIZAREA A FOST DEPUSA LA CENTRUL DE RELATII CU CLIENTII STR. FINTINILOR/ CASA 1    cu nr./422679 /19.06.2008





Ovidiu Talpos către mine, Sorin, Gabriela, Adrian





arată detaliile 13:24 (acum 3 ore) Răspundeţi

<ovidiu.talpos@eon-gaz-distributie.ro>

cătrewolfmann422@gmail.com



ccSorin Sovre <sorin.sovre@eon-gaz-distributie.ro>,

Gabriela Corau <gabriela.corau@eon-gaz-romania.ro>,

Adrian Popescu <adrian.popescu@eon-gaz-distributie.ro>



Data  3 iulie 2008 13:24

Subiect răspuns sesizare



Bună ziua,



Referitor la solicitarea dvs. vă comunicăm următoarele:

- mijloacele de măsurare utilizate de E.On Gaz Distribuţie corespund reglementărilor metrologice;

-trecerea la facturarea consumului de gaze naturale în unităţi de energie nu presupune schimbarea mijloacelor de măsurare existente;

-energia facturată reprezintă produsul dintre volumul de gaze naturale consumat (exprimat în mc )  măsurat de contor şi puterea calorifică superioară a gazului (exprimată în kwh/mc).Puterea calorifică   superioara a gazelor naturale este stabilită lunar în funcţie de structura gazelor naturale din care se asigură consumul;

-în vederea familiarizării consumatorilor cu noul sistem de facturare, puterea calorifică superioară şi consumul exprimat în kWh sunt menţionate pe factura lunară de consum începând cu mijlocul anului 2007.

Dorim să vă asigurăm că E.ON Gaz Distribuţie manifestă toată disponibilitatea pentru rezolvarea problemelor clienţilor săi.



Cu stimă/Kind regards,

Ovidiu Talpoş



Specialist Departament Servicii Clienţi/Specialist Clients Services Department

T+40 365 40 36 41

F+40 365 40 36 18

M+40 749 28 25 40

Email: ovidiu.talpos@eon-gaz-distributie.ro



E.ON Gaz Distribuţie S.A.

Piaţa Trandafirilor 21

540049 Târgu Mureş

www.eon-gaz-distributie.ro



ovidiu.talpos@eon-gaz-distributie.ro



Stimate domnule Talpos

As fi de acord cu ceeace imi comunicati Dumneavoastra cu o conditie:



Sa va vind O LITRA (O MASURA LOCALA INSEMNIND 500 g) DE CIRESE LA PRETUL X, DAR SA VA ATENTIONEZ CA ATI CUMPARAT UN CAL PUTERE, ACEASTA FORMA DE EXPRIMARE MI SE PARE TOTAL ANORMALA, DAR, reformele se fac ca la noi, incet, pi loc si di loc… asa ca eu NU AM DE UNDE STI CIT ESTE PUTEREA CALORIFICA A 1 METRU CUB DE GAZ DACA NU O VAD EFECTIV… CRED CA ASA ERA NORMAL, DAR STAREA DE NORMALITATE SE PARE CA NU MAI EXISTA IN TARA ROMINEASCA…

QUOD ERAT DEMONSTRANDUM, RAMINETI DATOR CU EXPLICAREA MARIMILOR FIZICE CARE SE IAU IN CONSIDERARE SI IN CE MOD !! DAR, CUM EU NU CRED DECIT CEEACE VAD… ASTA ESTE .



Va multumesc pentru atentie si astept alta explicatie, una convingatoare si in sensul CA SA PRICEAPA TOT PROSTUL …, NU JONGLERII CU MARIMI FIZICE CARE NU AU LEGATURI UNA CU ALTA… RECUNOSC FAPTUL CA FIZICA PENTRU MINE ESTE O LIMBA STRAINA, DAR DORESC EXPLICATII CA LA CLASA A Vll-A



Va multumesc



EHRMANN FRIEDRICH-WOLFGANG

Resita 07.03.2008

răspuns sesizare

Mesaje primiteX





Ovidiu Talpos către mine, Sorin, Veronica

arată detaliile 15:17 (acum 15 ore) Răspundeţi



cătrewolfmann422@gmail.com



ccSorin Sovre <sorin.sovre@eon-gaz-distributie.ro>,

Veronica Mezo <veronica.mezo@eon-gaz-distributie.ro>



Data 4 iulie 2008 15:17

Subiect răspuns sesizare





Bună ziua

În continuarea celor specificate în scrisoarea precedentă precizăm că trecerea la facturarea gazului în unităţi de energie este în concordanţă cu legislaţia românească care la rândul ei este conformă cu legislaţia europeană în domeniu. Astfel în Legea 351/2004 cu completările şi modificările ulterioare, la art.. 17. sunt menţionate obligaţiile comune ale titulari de licenţe în domeniul gazelor naturale, respectiv litera g):"să ia toate măsurile necesare în vederea trecerii la măsurarea cantităţilor de gaze naturale în unităţi de energie, astfel încât, în termen de 3 ani de la data intrării în vigoare a prezentei legi, facturarea cantităţilor de gaze naturale să se facă în baza energiei conţinute de acestea";

Stabilirea puterii calorifice superioare a gazelor naturale este reglementată de Regulamentul de măsurarea a cantităţilor de gaze naturale tranzacţionate în România, aprobat prin ordin nr. 62/24 iunie 2008 al Preşedintelui ANRE şi publicat în Monitorul oficial nr. 489/01.07.2008.





Cu stimă/Kind regards,

Ovidiu Talpoş



Specialist Departament Servicii Clienţi/Specialist Clients Services Department

T+40 365 40 36 41

F+40 365 40 36 18

M+40 749 28 25 40

Email: ovidiu.talpos@eon-gaz-distributie.ro





Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com

Foto : mpinteractiv.ro




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 4255

21 Comentarii pana acum»

  1. Urban Viorel » Frauda nationala la consumul de gaze ; EON Gaz refuza cererile clientilor care solicita inlocuirea contoarelor said

    am August 4 2008 @ 5:11 pm

    [...] http://www.urbaniulian.ro/2008/08/04/frauda-nationala-la-consumul-de-gaze-eon-gaz-refuza-cererile-cl... Afisari: 0 « Furaciune la raft la Carrefour Militari [...]

  2. andrei said

    am August 4 2008 @ 7:50 pm

    Problema nu este neaparat DE CE NU SE MASOARA CU UN CONTOR ENERGIA, ci UNDE si CINE face masurarea puterii calorifice ce se ia in calcul la convertirea cubajului (consum in mc) in energie. Se merge pe incredere, sau…
    O problema mult mai grava, de care nimeni nu spune nimic, este PRESIUNEA volumului de gaze masurat la consumator, prin contorul individual. Contorul masoara VOLUME, fara a tine cont de presiune (din cate stiu eu).
    In aceasta situatie, mai ales iarna, cand presiunea la consumator, de multe ori, scade, contorul masoara volume de gaz la presiune mai mica, deci cu o putere calorifica mai mica/mc. Este inutil si hilar sa se considere ca, sa zicem, un mc de gaze la 20 mbari presiune are o putere calorifica “X”, din moment ce, matematic, acelasi mc de gaz, masurat de contorul individual, dar avand o presiune de 10mbari, adica jumatate, va avea o putere calorifica la jumatate fata de 1mc cu presiunea de 20mbari.
    Am discutat indelung chestiunea la EON Distrigaz Nord, si mi s-a spus ca nu se pot pune inregistratoare grafice individuale la consumatori, pentru operarea corectiilor necesare.

  3. Vasile said

    am August 5 2008 @ 8:04 am

    Si apoi in cadrul unei luni “puterea calorific? superioar? a gazului” poate varia de la o zi la alta sau chiar in cadrul unei ore, si bineinteles pe zone de distributie. Atunci ce mecanism “complex”
    se va aplica pentru a se calcula corect puterea calorica ?

  4. csaba said

    am August 5 2008 @ 8:34 am

    Problema se rezolva deosebit de usor, fara circ, fara scandal, si fara tergiversari.
    Treceti pe cazanul cu lemne !

  5. Luana said

    am August 5 2008 @ 2:23 pm

    Va multumesc pentru mail! Este extrem de instructiv, si astept in continuare cu interes mailurile dvs. Succese!

    Buca Luana

  6. Sandor said

    am August 6 2008 @ 8:35 am

    LA noi sunt contoare digitale de masurarea volumul la gaz , care arata doua consumul unu real si unu calculat dupa temperatura zic ei.
    Noi platim dupa masurare calculata si nu dupa masurare reala.
    Masurarea calculata totdeauna este mult mai mare decat consumul real.

  7. adi barbul din brasov said

    am August 6 2008 @ 3:17 pm

    Cred ca toti am uitat ca gazele naturale se cumpara din Rusia la METRU CUB si nu la kwh. De altfel cautati unitatea SI de masura pentru gaz, si ve-ti fi surprinsi sa descoperiti ca gazul se masoara in volum. :)
    De altfel kWh este multiplul de Wh, unitatea de masura pentru energie electrica (Volti x Amperi pe Ora). Este usor de contorizat deoarece tensiunea este fixa (230V) si se masoara consumul de curent in timp ….

    Putere calorica superioara: 13 284 kcal/kg (sau 9 530 kcal/Nm³)
    Putere calorica inferioara: 11 946 kcal/kg (sau 8 570 kcal/Nm³)
    In general se considera ca 1 metru cub de gaz produce prin ardere 38 MJ (obtinuti prin consumul a 10,6 kWh), si deci prin aproximari succesive 1mc de gaz superior = 10,6kWh.

    QED simplu ca buna ziua ;)

  8. Dan Coma said

    am August 6 2008 @ 10:27 pm

    Stimate domn Ovidiu Talpos,

  9. Dan Coma said

    am August 6 2008 @ 10:51 pm

    Buna ziua, Stimate domn, Ovidiu Talpos, in raspunsul dv. catre dl EHRMANN FRIEDRICH-WOLFGANG, faceti referire la:’ Legea 351/2004 cu complet?rile ?i modific?rile ulterioare, la art.. 17. sunt men?ionate obliga?iile comune ale titulari de licen?e în domeniul gazelor naturale, respectiv litera g):”s? ia toate m?surile necesare în vederea trecerii la m?surarea cantit??ilor de gaze naturale în unit??i de energie, astfel încât, în termen de 3 ani de la data intr?rii în vigoare a prezentei legi, facturarea cantit??ilor de gaze naturale s? se fac? în baza energiei con?inute de acestea”;
    BUN nu stiu nu mai inteleg eu limba romana? Pai ce masuri s-au luat PENTRU MASURAREA CANTITATILOR DE GAZE NATURALE IN UNITATI DE ENERGIE?? Parca asta spunea legea 351/2004 cu complet….Sunt de acord cu ce au spus si cei din ‘naintea mea; de fapt nu mai stiti cum sa luati pielea de pe bietul ‘roman saracu’ in loc sa face-ti ceva concret in legatura cu, presiunea gazului, calitatea lui. Ne bagati in ceata totala cu transformarea asta din mc, in kwh. Pai va garantez eu ca nici angajatii dv cred ca nici 50%nu pricep ce-i cu transformarea asta; dar ce solutii avem?? far cea propusa de dl. csaba mai inainte sa trecem la centrale pe lemn dar cine nu poate,…..Oricum explicatiile oferite sunt puerile ca sa nu zic jenante, pentru o asa companie si pentru o asa masura ce se aplica fara ca cei implicati in primul rand sa poata sa aiba vreo obiectie. Cu stima si eu tot mai cred ca in tara aceasta sa mai gandeasca cineva si pentru ‘ala PROSTUL CARE PLATESTE FARA SA POATE ZICE NICI MÎC

  10. Gabriela D said

    am August 7 2008 @ 2:03 pm

    Nu numai ca societarea de gaz a ’schimbat macazul” din mc in kwh la facturare avand aceleasi contoare care masoara mc ci s-a gandit cum sa faca rost de bani pe periada de vara cand consumul de gaze este mult redus fata de perioada de iarna -si implicit incasarile societatii diminuate- – a inventat consumul mediu!ha!au facut ei media consumului la clienti si au hotarat: x luni cu un consum y = z Si acest Z se regaseste pe facura lunara si trebuie platit eventual cu penalitati daca nu achiti la timp !
    Cum sa achitam ce nu am consumat si cum sa platim penalizari la banii care-i dam in avans?!!
    Ce se poate face in acest caz?

  11. Baboo said

    am August 12 2008 @ 8:48 am

    Dl. Adi Barbul a spus:,,Putere calorica superioara: 13 284 kcal/kg (sau 9 530 kcal/Nm³)
    Putere calorica inferioara: 11 946 kcal/kg (sau 8 570 kcal/Nm³)
    In general se considera ca 1 metru cub de gaz produce prin ardere 38 MJ (obtinuti prin consumul a 10,6 kWh), si deci prin aproximari succesive 1mc de gaz superior = 10,6kWh.”

    IN AFARA DE P?R?ILE IMPLICATE, IN ROMÎNIA MAI EXISTA CINEVA CARE E AUTORIZAT SA CERTIFICE VALOAREA CALORIFICA A GAZULUI MEU, DE LA U?A MEA? ?I NU DE LA LOCUL UNDE SE D? CERTIFICATUL IN URMA PROBELOR EFECTUATE? Asta e problema. Ca la o adica putem sa facem si noi un amarit de calcul. Dca la energia electrica, esti la capat de linie, si ai o tensiune mai scazuta, atunci contorul inregistreaza mai pu?in pentru ca in el este produs un cimp magnetic mai slab, care cotribuie la rotirea contorului. Dar daca eu primesc un gaz care e mai ,,slab sau mai tare” calorific, volumul este acelasi. Volumul se masoara in NORMAL METRICUBI. adica volumul de gaz luat la temperatura de 20 de grade celsius.Dca temperatura creste volumul masurat va fi mai mare. Cine baga corec?ia, contorul? Sa fim serio?i!Eu nu cred . Totul e facut ca sa ne fure. Inclusiv statul. Chiar si cind dormim.
    Servus toc!

  12. Gabriel Radulescu said

    am November 29 2008 @ 6:44 pm

    ce sa mai zici despre ce se intampla in ROMMania? Tara de tigani si hoti… daca ai ghinionul sa faci parte din cei CINSTITI si fara MARI hotii la activ… atunci PLATESTI tot ce-ti baga restul(hotii aflati la conducere ) , pe gat…
    o solutie la nesimtirea “liderilor” nostri este sa gasesti alta sursa de energie pentru incalzirea locuintei pe timpul sezonului rece! (dupa cum zicea si Nikola Tesla: “Viitorul e electric!!!”
    Pompele de caldura sunt o solutie la hotia cu gazele !si platesti doar KILOVATII CONSUMATI! :-)
    http://www.pompedecaldura2005.ro/pg01.php
    mai platesti si la ei , hotii , ceva gaze de metru cub masurati in KWH , dar nesemnificativ…
    Va salut respectuos!… eu m-am resemnat cu ideea hotiei din ROMMania…

  13. zach said

    am June 15 2009 @ 9:15 am

    Hai ca e greu pt. unii. O sa trec cu vederea ca E.On a instiintat clientii timp de 6 luni referitor la noua metoda de FACTURARE.
    Deci, este important de retinut, masurarea se face in m3, si facturarea se face in kWh. Zilnic, se fac masurari in PPP punct de predare primire, si se vede PCS-ul adica puterea calorifica superioara. Datele sunt postate pe site-ul distribuitorului, inspeta E.On Gaz Distributie. Se face media la finalul lunii si rezulta PCS-ul trecut pe factura.
    Referitor la presiune, cand cineva depune un proiect la vizat, i se comunica eventuala solutie tehnica. Daca clientul solicita presiuni “speciale” se depune o cerere si distribuitorul este obligat sa “rezolve” situatia. Bineinteles ca inainte de bransare se face o analiza de rentabilitate si investitia se poate impartii intre client si distribuitor.
    Intorcandu-ne la PCS, toata metodologia a fost facuta cu girul ANRE. Acest mod de facturare se procedeaza si in VEST. Corectorul de pe contor, are rolul de a furniza instant informari asupra masuratorii.

    Bafta

  14. zach said

    am June 15 2009 @ 9:21 am

    pt. gabriela.

    macazul l-a schimbat anre-ul!!!!!!!!! nu furnizorul
    si cred ca nu e cazul sa fiti paranoia, cu furatul

  15. zach said

    am June 15 2009 @ 9:41 am

  16. Toni said

    am November 30 2009 @ 7:45 pm

    In Germania ( ca si in RO) face “jocurile” la distributia de gaze firma E-on Gas si facturarea se face de ani buni asa cum s-a introdus si in Ro din 2008. Adica exista contoare ce masoara consumul in m.c. si pe factura iti vine valoarea puterii calorice a gazului pe m.c.
    Prin inmultirea, de catre utilizator , a puterii calorice ( stabilite de E-on !!! pentru perioada data) cu consumul de gaz in m.c. se stabileste consumul de energie in Kwh, la consumator.
    Daca imi amintesc bine rezultatul se inmultete cu un coeficient de corectie supraunitar si apoi cu pretul in eurocenti pe kwh.
    Per ansamblu firma E-on nu e prea agreata de consumatorii de gaz nici in Germania; si acolo isi majoreaza tarifele si coeficientii de calcul in mod dictatorial si stabileste si dezvaluie in mod unilateral puterea calorica a gazului consumat ceeace poate constitui o sursa discreta de ciupeala. Omenirea a ajuns pe luna dar (inca) nu poate ( sau nu vrea) sa inventeze dispozitive pentru transformarea volumului de gaz in energie echivalenta!!
    Dar ATENTIE !! In Germania E-on Gas are tarife diferentiate in functie de volumele de gas consumate anual, declarate cu anticipatie ( in limita treptei de consum ) , si favorizeaza -prin tarife- consumatorii mai mici de energie. Deci noi ne raliem la legislatia vestica in mod selectiv.
    Dar indiferent daca gazul se plateste la consumator la m.c.- asa cum se plateste la cumpararea de la producator- sau la Kwh. corectitudinea furnizorului de gaz, mai ales in anumite conditii, se poate “ajusta” fara ca utilizatorul sa aiba un control minimal asupra parametrului masurat. De aceea propun ca tema de rezolvat in cadrul Parlamentului UE controlul consumatorului de gaz asupra parametrilor de livrare. Cred ca ar fi democratic si onest.

  17. PATRASCU EUGEN said

    am January 4 2010 @ 10:02 am

    Am fost atentionat,printr-o scrisoare,ca trebuie sa-mi fac o verificare tehnica si va oferiti ca ati face-o chiar dumneavoastra, promiteti oferte de calitate si la timp(am primit avertizarea pe 24 decembrie prin care-mi spuneti ca oferta expira pe 5 ianuarie si azi e 4 ian.)
    Problema e ca am nevoie si de inlocuirea contorului de care va veti convinge ca are o functionare anormala.(face zgomot si functioneaza cu intermitenta,scoala vecinii, ca sa glumesc putin)
    Am uzat de adresa de pe misiva,astept sa fiu cautat la domiciliu
    Astept!nu sunt convins ca ce fac e suficient pentru a-mi
    rezolva cazul, va multumesc!
    Adresa; PATRASCU EUGEN str FAGARASULUI nr9,scaraA ap 6 RESITA
    Telefon; 0355415992 sau 0744824622(tot timpul e cineva acasa)

  18. un ardelean said

    am January 13 2010 @ 4:43 pm

    Si eu am purtat lungi discutii cu cei de la Tg,Mures pe aceasta tema,dar va d ca zic ei au dreptate.Le-am cerut sa-mi dovedeasca ca la poarta am gaz de calitate sup.in orice zi,anotimp,etc.Mai sus unul sustine ca se fac masuratori zilnic si media da gaz cu o putere calorica superioara.contorul se invarte in draci,in casa este frig,factura mare.In noul contract pe care mi l-a trimis pentru semnare am facut niste observatii pe marginea lui si am cerut sa fie returnat si cu corectiile pe care le-am solicitat dar degeaba.Eu propun ca ANRE sai oblige pe distribuitorii de gaz ca in momentul cand se preleveaza gaz sa fie cooptat in aceasta echipa si un observator din partea consumatorilor, si analiza sa se faca in laboratoare independente ,nu in laboratoarele EON sau DISTRIGAz.In aceste laboratoare hartia suporta orice valoare si s-ar putea ca in curand sa ne trezim cu niste valori (calitate sup)nemaintalnite in lume.Gaz ROMANESC.

  19. Nelu said

    am January 18 2010 @ 3:06 pm

    ,,.Eu propun ca ANRE sai oblige pe distribuitorii de gaz ca in momentul cand se preleveaza gaz sa fie cooptat in aceasta echipa si un observator din partea consumatorilor, si analiza sa se faca in laboratoare independente ,nu in laboratoarele EON sau DISTRIGAz.In aceste laboratoare hartia suporta orice valoare si s-ar putea ca in curand sa ne trezim cu niste valori (calitate sup)nemaintalnite in lume.Gaz ROMANESC.” BUNA IDEE !Cand ai un litigiu cu distrigaz ,expertiza se face tot in laboratoarele lor !!Pai cu cine o sa tina cei de acolo ,cu adevarul sau cu cine-i plateste?(bine!)

  20. vasilev said

    am March 29 2011 @ 10:45 pm

    mai rapanosilor,impreuna cu basescu ne mancati zilele,va complaceti in frauda pe fata a milioanelor de oameni amarati,cand spui politician trebuie sa intelegi imputit ordinar,porc,tarfe politice puse pe batjocura omului de rand,care va da mancare in burtile pline cu cacat.tarfele de la strada sunt mai cinstite ca voi.a-ti vandut gazele si petrolul pt al cumpara mai scump de 10 ori.jos basescu porcul si PDL cocina.rahatilor

  21. vasi said

    am November 4 2011 @ 11:01 pm

    mai muistilor de la gaze,de ce i-mi estimati voi lungimea sexului meu ?/cat mi se scoala atata realizez,nu?credeti ca beau vin rosu si realizez mai mult?infractorilor,incurcati lumea in calcule,psd-isti imputiti

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean