Nu va putem spune de ce a murit sotia dvs. pentru ca acestea sunt “date personale confidentiale chiar si dupa decesul acesteia” !
Da, acest raspuns este dat in Romania anului 2008, in Romania membra a Uniunii Europene, de catre un spital, catre un maramuresan care este in bratele disperarii, pentru ca, la peste 1 an de zile de la decesul sotiei sale, nu poate sa afle cine este de vina pentru aceasta drama imensa.
Bun, mass-media prezinta pe banda rulanta cazurile de malpraxis medical, modul in care oamenii nevinovati mor in salile de operatie din aceasta tara, care este chinuita de imensa nepasare, de dorinta de inavutire grabita, si in care nu exista solidaritate sociala si civica in oameni pentru ca , merg pe principiul " lasa , bine ca nu mi s-a intamplat mie" ; ca atare, ne uitam la TV , citim in ziar sau pe net, insa nu ne decidem sa facem nimic , stam cu mainile in san....Nu se mai poate asa ceva, haideti sa ne unim eforturile si sa luptam impotriva acestor mizerii, impotriva acestor cazuri de sfidare a dreptului omului la viata, impotriva incalcarii legilor cu dispret, mai ales ca acum avem sansa sa ne implicam in ajutorarea oamenilor, in cadrul proiectului www.AsistentaPentruConsumatori.ro .
NU trebuie sa permitem ca Romania sa devina Paradisul Malpraxisului Medical in care nici un medic nu este pedepsit, asa cum se intampla in acest moment, pentru ca s-a ajuns la un asemenea nivel de sfidare a noastra, a consumatorilor de servicii medicale, indiferent ca sunt servicii medicale private sau in reteaua spitaliceasca de stat, incat pentru decesul unui bebelus in Maternitate, ca medicul sa fie sanctionat la misto cu 20 % din salariu asa cum puteti citi aici http://www.gandul.info/actualitatea/medicul-din-scandalul-bebelusului-mort-risca-o-usturatoare-penalizare-de-20-din-salariu-video.html?3927;2768559.
Adica viata unui om valoreaza 400 de ron in fata acestor colegii si comitete ale medicilor care isi judeca "saracutii" colegi, care comit asemenea erori care arunca familii intregi in ghearele disperarii, din cauza faptului ca sunt "stresati" ? Pai duceti-va domnilor medici stresati si apucati-va de alte meserii daca nu rezistati, nu stati in sistem sa incasati spagile dar sa si bagati oamenii in cimitir. Pai 400 de ron, medicul si-i scoate la o operatie din cele vreo 5-6 pe care face pe zi, asa ca iti rade in nas intregul sistem sanitar si tu ramai cu drama si cu durerea in suflet !
Iar toate aceste cazuri ne demonstreaza inca o data faptul ca, singura cale pe care o pot alege cei care au ajuns victime ale unor asemenea asa-zise cadre medicale, este aceea de a-si angaja avocati si de a se adresa Justitiei , cerand daune morale si reparatia acestor erori medicale , pentru ca este singura posibilitate pe care o au ; ati vazut de curand faptul ca medicul Ciomu a fost obligat de judecatori sa plateasca daune morale de 500000 euro pacientului caruia i-a sectionat penisul asa cum puteti citi aici http://www.mediafax.ro/social/medicul-ciomu-va-plati-daune-de-500-000-de-euro-victimei-sale.html?1688;2758170, astfel incat , va dati seama ce daune puteti obtine in Justitie pentru moartea unei sotii, a unui sot sau a copiilor ori parintilor ? De ce sa nu va luptati pentru voi si pentru drepturile voastre , mai ales daca asta este singura cale sa obtineti ceva ? credeti ca vreodata in veci de veci vreun colegiu al medicilor ar fi dat vreo asemenea sanctiune impotriva unui cadru medical vinovat , daca ei dau la deces de bebelus sanctiuni de 400 de ron ?
Revenind la cazul lui Marius Avram, caruia medicii i-au impus sa isi traiasca viata fara sotia sa, si avand de crescut si doua fetite minore, acesta a fost sfatuit de mine si de avocatii care sustin proiectul www.AsistentaPentruConsumatori.ro , sa ceara daune morale de la spitalul Euromedica Hospital si de la cadrele medicale vinovate pentru decesul sotiei sale, de minim 3,5 milioane de euro. Numai pentru faptul ca trebuie sa isi creasca singur copii , merita toti banii din lume, si suntem dispusi sa il sustinem financiar si sa luptam alaturi de el pentru afirmarea drepturilor sale .
Mai ales in contextul in care, iata ce raspuns primeste Marius de la spitalul privat in care si-a pus toate sperantele, la care s-a dus tocmai ca sa scape de groaza care domneste in spitalele de stat, unde a platit foarte multi bani pentru ca sotia lui sa aiba parte de cea mai buna ingrijire din lume, si care alege sa il sfideze cu acest raspuns pe care il gasiti in atasament cu numarul 126 /25.07.2007, din care va citez :
" ... in ceea ce priveste detaliile legate de decesul sotiei dvs., mentiona ca ele sunt supuse unei reguli de confidentialitate impuse de legea 46 /2003, care la art. 21 prevede ca toate informatiile privind starea pacientului, rezultatul investigatiilor, diagnosticul, prognosticul, tratamentul si datele personale sunt confidentiale chiar si dupa decesul acestuia "
Adica legea 46/2003 care stabileste drepturile pacientului, este conceputa astfel incat, datele legate de modul in care sotia lui Marius Avram a decedat , sa nu i se poata comunica acestuia, astfel incat culpa si malpraxisul medical sa poata fi ascunse, tinute departe de ochii presei sau ai sotului si copiilor defunctei, ca sa il impiedice pe sot sa ceara daune si sa afle ce i s-a intamplat sotiei sale.
Este un abuz incalificabil, este un text de lege care nu a fost atacat de nimeni pana acum la Curtea Constitutionala pentru neconstitutionalitate, si care a fost strecurat in aceasta lege tocmai ca sa dea ocazia cadrelor medicale sa musamalizeze cazurile de malpraxis medical . Este cea mai mare aberatie posibila, este ca si cum Politia ar refuza sa dea sotului informatii privind modul in care s-a derulat dinamica unui accident in urma caruia i-a murit sotia, invocand aberant ca acestea sunt date confidentiale si nu pot fi dezvaluite nimanui!
Dar stau si ma intreb, daca acesti medici pentru care Juramentul lui Hipocrat este o sompla insiruire de cuvinte fara noima, nu cred ca este imoral si abuziv sa ascunzi familiei pe care tocmai ai nenorocit-o, modul si motivele pentru care, in loc sa stea cu ei la masa seara, sotia lui Marius si mama acestor doua fetite este in cimitir ? Daca credeti ca o sa mai mearga sa prostiti in fata acesti oameni, care dau bani grei pe serviciile medicale, ei bine aceste vremuri au apus pentru ca acum, toti cei care se vor adresa avocatilor implicati in proiectul www.AsistentaPentruConsumatori.ro vor avea garantia ca se va lupta pentru drepturile lor si pentru reparatia abuzurilor la care sunt supusi.
Trebuie sa vorbim si sa facem publice aceste lucruri, pentru ca toti consumatorii romani au dreptul sa isi cunoasca drepturile si sa stie cum sa procedeze in asemenea situatii.
Astfel pentru a evita ca alti medici sau spitale sa va dea, in cazuri similare [ Doamne Fereste sa se intample ! ] asemenea raspunsuri , ei bine, atunci cand celui internat i se pune in fata acea hartie pe care semneaza pentru operatia sau interventia medicala la care urmeaza sa fie supusi, sa aveti grija sa se mentioneze faptul ca, in conformitate cu dispozitiile art. 22, din legea 46/2003 cere in mod expres ca toate datele legate de aceasta interventie medicala sa fie dezvaluita catre sot, sotie, copii, parinti sau ma rog catre orice persoana caruia este de acord sa i se dezvaluie aceste informatii. Este bine ca persoanele care asista bolnavii si care sunt cei catre care acestia isi dau acordul sa le fie dezvaluite aceste informatii si date, sa ceara sa li se faca o copie a acestei declaratii, al carei original ramane la unitatea medicala respectiva. Iata ce spune textul de lege
"Art. 22
Informatiile cu caracter confidential pot fi furnizate numai in cazul in care pacientul isi da consimtamantul explicit sau daca legea o cere in mod expres".
Sper ca in cazul lui Marius Avram sa se acorde de catre instantele de judecata , cea mai mare despagubire data in Romania pentru malpraxis medical , si vreau sa cred ca suma va fi aceasta indicata de mine si anume 3,5 milioane de euro , iar avocatii care sunt implicati in acest caz, vor lupta ca o echipa pentru a obtine aceasta despagubire record pentru Romania. O sa recomand pentru a se putea ajunge la un asemenea verdict judecatoresc, sa se stramute procesul, adica sa nu se judece la instantele de judecata din maramures, unde influenta locala si notorietatea medicilor ar putea sa aiba un rol negativ si sa influenteze judecatorii, si voi cere ca acest proces sa se judece la Bucuresti; iar presa va fi tinuta in permanenta la curent cu evolutia acestui dosar, si nu concep ca acest OM si cele doua fetite ale lui sa nu primeasca aceasta suma de bani, care oricum va reprezenta o reparatie insignifianta fata de pierderea imensa care inseamna , lipsa din viata lor a mamei si sotiei.
Va invit sa cititi corespondenta purtata de mine cu Marius Avram, documentele atasate ca sa intelegeti cat s-a zbatut degeaba omul acesta in zadar in fata acestor comitii si comitete medicale care se acopera unii pe altii, si va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com. Trebuie sa vorbim , sa dezbatem , sa analiza aceste cazuri , sa nu ne ferim sa le facem publice pentru ca, numai asa ne ajutam unii pe altii, si numai asa putem sa devenim solidari si sa devenim si noi, consumatorii romani, la fel de uniti precum aceasta casta a medicilor; uniti ca sa ne aparam si protejam reciproc drepturile si libertatile noastre.
---------- Forwarded message ----------
From: marius avram
Date: Jul 10, 2008 12:48 AM
Subject: malpraxis medical?
To: iulian.urban@gmail.com
On 7/10/08, Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com> wrote:Buna ziua
Eu cred ca avocatul trebuie sa lupte pentru cauza clientului sau pana in panzele albe pentru ca acesta este spiritul profesiei de avocat asa cum se desprinde din Legea avocaturii, Statutul Profesiei de Avocat si din Codul Deontologic ; ca atare, avocatii trebuiau sa va dea sperante nu sa va descurajeze in demersurile dvs.
Cred ca aveti dreptul macar sa aflati ce s-a intamplat si daca a fost malpraxis, sa cereti daune de la spital si cadrele medicale vinovate de acest incident.
Veti fi contactat din partea noastra de catre d-na Neagu Claudia care va discuta preluarea acestui caz.
Dl. avocat Dan Iugulescu, colaborator al nostru si al proiectului www.AsistentaPentruConsumatori.ro se va ocupa de problema dvs.
Ne trebuie sa ne aduceti cat mai multe dovezi, probe in sustinerea demersurilor noastre; Ati facut sesizare la conducerea spitalului si la Colegiul Medicilor ?
Cu stima
Urban Iulian
---------- Forwarded message ----------
From: marius avram
Date: Jul 10, 2008 2:32 PM
Subject: Re: malpraxis medical?
To: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Da, am cerut in scris spitalului (clinica privata) , colegiului medicilor si ASP-ului sa-mi puna la dispozitie rezultatele anchetei desfasurate in acest caz. Am primit raspunsuri nesatisfacatoare (m-au tot amanat invocand nefinalizarea examenului histopatologic) si mi-au spus ca la finalizarea anchetei voi primi raspunsul dorit.
---------- Forwarded message ----------
From: marius avram
Date: Jul 10, 2008 5:34 PM
Subject: Re: malpraxis medical?
To: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Mai detin referatul intocmit de medicul ginecolog, cu detalierea evolutiei intre orele 7:30 si 9:45, pe care deocamdata prefer sa nu il transmit, insa amintesc cateva repere temporale: ora 6 - internare, ora 7:50 nastere, aprox ora 9:15 - 9:30 moarte clinica (asta presupun eu), ora 9:45 transport la spitajul judetean de urgenta (care e la cca 200 m de clinica privata unde a avut loc nasterea).
---------- Forwarded message ----------
From: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Date: Jul 11, 2008 4:40 PM
Subject: Fwd: informatii si intrebari
To: Avram Marius
Buna ziua d-le Marius Avram
Iata raspunsurile mele[ numerotate conform intrebarile dvs.] :
1.O asemenea sesizare este buna mai ales ca atat adresa cat si raspunsul vor fi utilizate ca probe in procesul care trebuie sa il deschideti impotriva celor vinovati de decesul sotiei dvs; daca doriti avocatii colaboratori cu noi in proiectul www.AsistentaPentruConsumatori.ro pot sa faca acest demers
2. Lamuririle la aceasta chestiune cred ca trebuie cerute tot de la aceste autoritatile medicale, insa stau sa ma intreb daca nu cumva mai are vreun sens, mai ales ca am vazut ca multe institutii nu v-au raspuns, evitand asumarea raspunderii, astfel incat , aceste lucruri se pot lamuri doar in cadrul unei expertize judiciare in cadrul procesului;
Eu de exemplu am fost consternat sa vad ca in adresa 126/25.07.2007 cei de la Euromedica Hospital au refuzat sa va dea raspunsurile legitime legate de cauzele , aspectelor si imprejurarile legate de decesul sotiei dvs., spunand in mod halucinant ca : " aceste date sunt date personale confidentiale chiar si dupa decesul acestuia" ; este inadmisibil sa va spuna asa ceva ; o sa scriu despre acest lucru pentru ca este o bataie de joc si o incalcare grava a drepturilor dvs. de consumator; pai in acest fel ne vor omora parintii, rudele, neamurile, copii si isi vor ascunde greselile in spatele acestor scuze care nu au baza legala si morala.
3.Aici cred ca lucrurile s-au lamurit pentru ca am vazut ca au licente; oricum dvs. trebuie sa dati in judecata Euromedica in solidar cu toate cadrele medicale care au participat la evenimente, ca sa fie in solidar obligati sa va plateasca daunele materiale care trebuie sa fie de cel putin 1,0 milioane euro, tinand cont de faptul ca trebuie sa cresteti doi copii in lipsa sotiei dvs.
4. V-am raspuns deja mai sus la aceasta intrebare; mergand la proces, instanta va dispune prezentarea lor , insa va repet, chiar si dvs. trebuiau sa vi le prezinte in calitate de sot, nefiind admis sa le ascunda sau sa le fi distrus in acest an de zile, invocand nelegal confidentialitatea acestor date
5. Binenteles ca trebuiau sa se autosesize insa, aceste comisii ajunga sa dea sanctiuni grosiere de genul " sanctionare cu 20 % din salariu " pentru persoana care a decedat pe masa de operatii din culpa medicilor; asa ca ele nu sunt o solutie, si dvs. trebuie sa mergeti in Justitie si sa luptati cu tot acest sistem medical infect si neprofesionist din Romania; avocatii nostri colaboratori ar fi onorati sa va sprijine in aceasta lupta;
6. Trebuie dati in judecata in solidar, atat Euromedica Hospital cat si intreaga echipa de medici, pentru ca toti raspund fata de dvs. si fata de copii dvs. pentru ca acolo a fost o culpa si o inconstienta medicala generalizata, care v-au lipsit pe tot restul vietii de sotia dvs.
7.Faptul ca medicul in cauza are si alte reclamatii sunt lucruri care vor contribui la cresterea pozitiei dvs. procesuale; campania de presa este vitala intr-un asemenea proces, iar eu va pot sustine cu o asemenea campanie media in toate trusturile de presa nationale, televiziuni, cu care eu colaborez frecvent; in afara de asta cazul trebuie popularizat si astfel sa va aduceti aportul dvs., de om distrus din cauza acestor nemernici, pentru ca toti consumatorii romani sa afle si aleaga sa rupa tacerea si sa lupte contra acestor cazuri, care se intampla in Romania tocmai pentru ca noi romanii, alegem resemnarea in locul revoltei si supusenia in locul luptei si razboiului total pentru drepturile noastre si ale familiilor noastre; nu are sens sa asteptati sa se intample alta eroare medicala de acest gen fata de o alta persoana draga, si trebuie sa alegeti sa luptati cu ei pana in panzele albe
8. Va inteleg si sa stiti ca toti romanii gandesc la fel : hai la clinica privata ca aia au grija de noi, este mai curat si asa scapam de spitalele groazei despre care vedem mereu stiri socante la TV; ei bina iata ca nici aceste clinici private nu sunt mai presus pentru ca se perpetueaza mentalitatea barbara si delasarea care predomina in sistemul sanitar de stat.
Lasati-ne sa va ajutam
Cu stima
Urban Iulian
---------- Forwarded message ----------
From: marius avram
Date: Jul 10, 2008 8:39 PM
Subject: informatii si intrebari
To: mariana.botogan@urbansiasociatii.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com
--
Marius Avram
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro












































Urban Viorel » Nu va putem spune de ce a murit sotia dvs. pentru ca acestea sunt “date personale confidentiale chiar si dupa decesul acesteia” ! said
am July 11 2008 @ 6:59 pm
[...] http://www.urbaniulian.ro/2008/07/11/nu-va-putem-spune-de-ce-a-murit-sotia-dvs-pentru-ca-acestea-sun... Afisari: 0 « Cel mai nou si scump terminal de pe Heathrow pierde 900 de bagaje pe zi [...]
maria said
am July 11 2008 @ 7:15 pm
ce tampenie fratilor!! cum e posibil ca in “frumoasa” noastra romanie sa se intample asa ceva? dupa asta ce urmeaza? se ne ascunda si bolile ce le pot avea copii nostri?? nu va putem spune..de ce?!?nu vrem sa va spunem!! ma intreb oare..cei din curatul nostru minister au macar habar de ce se intampla? cel care a putut da o asemenea lege e un las..crede ca asa se pot ascunde dupa niste cuvinte scrise … hmmm…in momentul asta..cu tot ce se intampla la tara noastra, suntem tot mai multi cei care abia asteapta o portita spre ceva mai bun.,spre un loc unde iti dau detalii cu privire la moartea sotiei/sotului si nu isi dau ei cu parerea ce ar fi mai bine asa cum au facut`o in cazul fetei de ani ramasa insarcinata in urma unui viol..cum zice mircea badea : traiam in romania si asta ne ocupa tot timpul..
da`i in judecata, mergi pana in panzele albe pentru aflarea adevarului! nu se poate asa ceva…se rasucesc in morminte cei care au avut totusi bun simt si au facut ceva ptr tara asta..noi ce facem acum? ne batem joc de tot dand tot felul de legi tampite?
vai de capul nostru…am ajuns o tara de tot rahatul…
Mister_Q said
am July 11 2008 @ 9:54 pm
Imi e scarba si rusine ca m-am nascut si ca traiesc in tara asta!
Andreea said
am July 14 2008 @ 8:48 am
Scarba si indiferenta nu ne ajuta, din pacate, cu nimic…Aceste cazuri sunt cutremuratoare, numai daca incerc sa ma pun in locul oamenilor, imi este aproape imposibil sa accept.Ce sa facem daca cei care fac legile vin de pe bancile scolilor de profesionale sau vin cu diplome gata cumparate?
Mai este vorba apoi si de nepotrivirea dintre ce studiaza si meseria pe care o au, aceea de a da legi. TOtusi, iti trebuie mai mult decat cum sa insurubezi o piulita sau cum se fac inmultirile la matematica.
Ii multumesc Lui Dumnezeu ca m-am nascut aici, altadata mi-as fi dorit sa fiu nascuta rpin nu stiu ce tari de prin occident. Nu va faceti griji, si aceia au handicapurile lor ( isi lasa parintii pe mana strainilor-vezi cazul Italiei, Germaniei etc.)
Nu am de ce sa urasc tara asta, nimic nu este la intamplare legat de toate pataniile noastre. O singura problema majora este: cum sa inlaturam comunistii de la putere? Toate aceste produse infecte si gunoaie ale masoneriei dau mai departe meseria de a cumpara oameni ( implicit creiere si suflete) pe bani.
Laura said
am July 14 2008 @ 9:35 am
Imi imaginez ca nici un fel de consolare nu v-ar ajuta cine stie ce dar daca tot exista Iulian Urban pentru dumneavoastra, va spun doar: Nu renuntati!! Atat, nu renuntati!!!
Radu Dragan said
am July 15 2008 @ 9:48 am
Trebuie sa-i doara si pe ei si altceva decat in cot (anume la buzunar), sa invete ca se poate plati mult si bine pentru malpraxis si ca nu sunt veterinari, desi pentru aceia conteaza f mult viata “pacientului”. Marius a suferit o grea pierdere, dupa ce a investit incredere intr-o clinica privata a unor smecheri care nu stiu decat sa ia banii, dar cu meseria – mai slabut, ca deh, se poate si asa… Cand au vazut ca nu fac fata (profesional vorbind), au fugit repede la Spitalul de stat, dar era prea tarziu.
Si cum vine asta: “respectarea politicii de confidentialitate” fata de un pacient deja mort? De-a dreptul stupid!
Marius, suntem alaturi de tine!
Marius G said
am July 19 2008 @ 11:27 am
Este o lupta cu un sistem intreg. Faptul ca medicii pot fi judecati doar de catre alti medici naste, inevitabil, suspiciuni. Incercarea de a muta procesul la Bucuresti si atragerea presei sunt doua miscari foarte bune. Nu exista suma de bani care sa acopere moartea unei mame, iar nesimtirea celor de la clinica privata trebuie taxata. Aveti toate sansele sa castigati acest proces.
Marius te sustinem, nu renunta!
iarina popescu said
am July 21 2008 @ 3:34 pm
am informatii despre cazul avram
iarina popescu said
am July 21 2008 @ 3:50 pm
clinica euromedica nu avea la momentul decesului nimic din ce se numeste trusa de urgenta ,medicatie de urgenta sau aparatura de urgenta totul s-a facut dupa decesul mamei. ar trebui sesizate -ministerul sanatatii si alte institutii abilitate sa faca controale pentru a se interzice functionarea acestei cilici. daca esti sanatoasa poti sa nasti acolo daca ai o problema de sanatate tu si copilul sunteti candidati siguri la moarte. au murit copii din lipsa de personal calificat atat medici cat si asistenti medicali. pentru acei copii vad ca nu se revolta nimeni .parintii acelor copii decedati au obligatia sa le ceara socoteala atat medicilor ginecologi cat si medicilor pediatri.Le-au luat dreptul de a trai din dorinta de a castiga bani. puteau sa fie sinceri si sa spuna viitoarelor mame sa mearga sa nasca in alta parte daca vor ca acei copii sa traiasca.vreau ca toate femeile care vor sa nasca la euromedica sa stie ca pentru confort nu merita sa risti viata ta si a copilului tat. spitalele de stat sunt mizere dar au personal calificat(medici, moase, asistente medicale) la orice ora din zi si din noapte fata euromedica in care medicii vin doar atunci cand sunt chemati de acasa.
Iulian Urban said
am July 21 2008 @ 4:04 pm
Buna ziua Iarina
Sa inteleg ca ai lucrat la aceasta clinica medicala ? Ne poti da amanunte ? din cate stiu eu nu se putea da licenta de functionare de la Ministerul Sanatatii daca nu existau macar aceste mimine truse de ajutor.
Multumim
Urban Iulian
iarina popescu said
am July 21 2008 @ 6:22 pm
am nascut la aceasta clinica si am avut o nastere plina de peripetii. trebuia sa nasc normal dar copilul nu cobora si au trebuit sa-mi faca cezariana. era vineri seara si nu era langa mine numai moasa care si aceea a fost chemata de acasa dupa ce m-am internat cu dureri mari, apoi a venit de acasa si medicul. Am stat in travaliu 6 ore m-am dilatat dar capul copilului nu cobora si au zis ca-mi fac cezariana de urgenta pentru ca inima copilului batea neregulat vorbeau intre ei de tahicardie si bradicardie. avand dureri mari si fiind urgenta a crezut ca in 5 minute sunt in sala. dar a durat aproape o ora pana a venit anestezistul de acasa apoi instrumentara si apoi celalalt medic .A fost un cosmar.Toti susoteau in jurul meu si nimeni nu-mi spunea ce se intampla. Asistentele alergau atunci sa cumpere antibiotic si alte medicamente care am inteles mai apoi ca erau de urgenta.
despre d-na Avram stiu ca nu aveau heparina in sapital si adrenalina.nu era nici anestezistul si nimeni nu stia sa o reanimeza din cei de acolo. ea nu a avut noroc.ar trebui sa luati legatura cu angajati sau fosti angajati ai clinicii ei cunosc o multime de lucruri din interior. si noi in oras tot de la ei aflam amanunte ca de exemplu cazul ultimului copil decedat la euromedica din vina doctorului si a mediclului pediatru care in loc sa-l transfere la spitalul de urgenta din baia mare l-au trimis cu hemoragie cerebrala la cluj unde a si murit bietul copil .alt copil a murit din cauza medicului ginecolog care nu a lasat-o pe mama sa impinga si tot asa copilul a facut hemoragie cerebrala la spital constatand decesul .am vazut intr-una din zile un afis pe care scria -dreptul la viata dreptul la noi amintiri- acesti ingerasi nu au avut nici macar dreptul la viata,dar cum sa-l mai aiba si la amintiri. acesti doctori le-au rapit acest drept si ei isi duc linistiti viata mai departe huzurind in bani si tinand oamenii in ignoranta.Cand te duci la clinica te treimit sus in sectie sa vezi cat este de frumoasa.-afara-i vopsit gardul, inauntru leopardul.
iarina popescu said
am July 21 2008 @ 6:28 pm
am inceput sa scriu din mila si compasiune pentru sotul si tatal ramas singur din dorinta de inavutire rapida a unor medici care vor in cel mai scutr timp si cu cheltuieli minime sa se imbogateasca. Dupa ce a murit mama i-au pus pe angajati sa faca cursurui de reanimare.stiu ca in acea perioada eram si eu internata cand au venit niste medici de la Cluj sa-i invete sa resusciteze.Ma intreb uneori Ministerul sanatatii nu are obligatia sa verifice daca asistenti medicali si medicii cunosc medicina sau lucreaza fiecare dupa cum se gandeste.
Marius Avram said
am July 21 2008 @ 6:29 pm
Am uitat sa va transmit linkurile catre ceea ce am gasit pe net: e vorba de aceeasi clinica si de acelasi medic
fetita cu malformatii grave:
http://emaramures.ro/stiri/stire.aspx?newsid=1256
copil mort dupa putina vreme:
http://www.newsin.ro/malpraxis-sanatate-clinica.php?cid=view&nid=7ac9130d-4807-4769-b8f7-e2b374a17b54&hid=video
http://www.axatvtransilvania.ro/detalii-stire/acuza-ie-de-malpraxis-pentru-un-medic-b-im-rean-1797.html
copil transportat urgent la cluj:
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2007-07-07/bebelus-de-o-zi-transportat-de-urgenta-la-cluj.html
aici e cazul nostru, unde scrie ca nu au avut dotarile necesare:
http://www.stirilocale.ro/maramures/Ancheta_la_Spitalul_privat_Euromedica_IDN116103.html
Iulian Urban said
am July 21 2008 @ 6:33 pm
D-na Iarina
Inteleg ca erati in salon in clinica Euromedica in aceeasi perioada in care a survenit decesul sotiei d-lui Avram ?
Urban Iulian
iarina popescu said
am July 21 2008 @ 6:46 pm
am vazut pe hartiile scanate de d-nul Avram ca apare o adresa a colegiului medicilor din baia mare in atentia doctorului Costin de la Cluj care este tot baimarean .Pai corb la corb nu-si scoate ochiul.Dar totusi ar fi bine de luat legatura aflat mai multe informatii si de laspitalul dincluj unde au fost trimisi copilasii care au decedat.
iarina popescu said
am July 21 2008 @ 6:48 pm
nu am nascut la putin timp dupa ce a fost transferata la spitalul mare
iarina popescu said
am July 21 2008 @ 6:50 pm
ar trebui sa verificati daca puteti tot ce va spun pentru a va convinge ca nu mint si pentru a atrage atentia autoritatilor in masura sa efectueze mai multe controale la euromedica. presupun ca aveti mai multa autoritate decat un simplu cetatean cu sunt eu
alta victima a Euromedica said
am July 24 2008 @ 4:58 pm
sincer lucrurile se taraganeaza de 2 ani de cand s-a deschis clinica. iar au dat-o in bara.o femeie a nascut cu cezariana la clinica ,deja se stie ca majoritatea nasterilor de acolo sunt cezariene. la ce sa-si mai bata capul cu nasterea normala ca doar vin bani mai multi de la cezariana si nici nu trebuie sa vina doctorul noaptea de acasa, ca doar ii face ziua.Cum iti spuneam iar au dat-o in bara. Au deschis-o pe biata femeie de 2 ori odata cand a nascut si inca o data ca sa incerce sa o coase din nou pentru ca i s-a deschis operatia. nu este prima data cand se intampla si aceste lucru .deja este o banalitate. numai eu stiu doua femei.dar sa continuu.dupa ce au mai operat-o odata tot nu s-a vindecat operatia (posibil un streptococ sau stafilococ)luat din spital ieri am aflat ca au transferat-o in secret la Cluj. ma tot intreb de ce nu au curajul sa-si asume greselile si sa o transfere la sptalul din baia mare care este la 50 de metri de euromedica.O poarta pe biata femeia la 3 ore distanta cu masina ca sa-si ascunda rahatul ca nu cumva sa se afle in oras si femeile sa nu mai vina la clinica. iarta-ma m-a luat valul am scris o groaza cand puteam sa-ti spun in cateva cuvinte esentialul. va rog daca puteti interesati-va la ginecologie I CLUJ la profesorul Stamatian ,cred ca pe femeie o cheama Petrus dar nu sunt sigura. sursa este un zvon mai din interiorul euromedicii.
nu va prea ajuta in cazul vostru cele relatate de mine dar scopul meu este sa se inchida acea clinica pentru a nu mai suferi si alte femei inocente si apoi sa li se faca tuturor celor care au suferit acolo dreptate. dupa cum v-a trimis si domnul Avram acele documente v-ati putut da seama ca sunt multe familii care sufera de pe urma inavutirii lor.
va rog faceti ceva!
Euromedica nu are depus bilantul din 2006 si are datorii la stat said
am July 24 2008 @ 7:16 pm
http://emaramures.ro/stiri/stire.aspx?newsid=1256
http://www.informatia-zilei.ro/index.php?sect=locale&editia=bm&data=2008-06-02&id=14983
http://www.stirilocale.ro/maramures/Ancheta_la_Spitalul_privat_Euromedica_IDN116103.html
http://anunturimaramures.ro/stiri/Stire.aspx?NewsID=7401
http://emm.ro/stiri/comentariu.aspx?id=4953
http://www.estradabaiamare.ro/arhiva/estrada_nr37/html/editorial.html
http://www.graiul.ro/?p=4807
Societatea Comerciala EUROMEDICA HOSPITAL – S.A. Baia Mare, judetul Maramures HOTARAREA NR. 1 din data de 11.01.2007 a adunarii generale extraordinare a actionarilor Adunarea generala extraordinara a actionarilor Societatii Comerciale EUROMEDICA HOSPITAL S.A., cu sediul in Baia Mare, str. George Cosbuc nr. 48, judetul Maramures, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului al Judetului Maramures cu nr. J 24/1016/2003, cod unic de inregistrare
15740619
, intrunita azi, 11.01.2007, in conditii legale si in conformitate cu actul constitutiv, avand pe ordinea de zi ca punct unic supunerea spre aprobarea adunarii generale a actionarilor a modificarii membrilor consiliului de administratie, cu unanimitate de voturi, hotaraste: 1. Dl Chertif Costache, domiciliat in Baia Mare, str. Dragos Voda nr. 4/31, judetul Maramures, posesor al C.I. seria MM nr. 013862, eliberata de Politia Baia Mare la data de 11.04.2000, cod numeric personal 1551101240019, va fi inlocuit de dl Sasaran Mircea Dumitru, domiciliat in Tautii Magheraus nr. 131, judetul Maramures, posesor al C.I. seria MM nr. 007766, eliberata de Politia Baia Mare la data de 28.01.2000, cod numeric personal 1581010054704. 2. Consiliul de administratie nou format va conduce pe o perioada de 3 (trei) ani. (12/395.941) [2007]
actionari ai Societatii Comerciale EUROMEDICA HOSPITAL – S.R.L., cu sediul in Baia Mare, str. G. Cosbuc nr. 48, avand numarul de ordine la Oficiul Registrului Comertului al Judetului Maramures J 24/1016/2003, cod unic de inregistrare
15740619
, hotaram, cu unanimitate de voturi, in adunarea generala extraordinara de azi, 9.10.2006, urmatoarele: II. Majorarea capitalului social de la 4.900 lei la 94.920 lei, dupa cum urmeaza: 1. Chertif Costache detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, reprezentand 15.820 lei; 2. Mociran Mihaela detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, reprezentand 15.820 lei; 3. Pop Calin Florin detine 1.581 actiuni a 10 lei/actiune, reprezentand 15.810 lei; 4. Pop Coriolan detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, reprezentand 15.820 lei; 5. Rosu Radu Ovidiu detine 1.581 actiuni a 10 lei/actiune, reprezentand 15.810 lei; 6. Sasaran Mircea Dumitru detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, reprezentand 15.820 lei. III. Ca urmare a aportului de numerar, capitalul social total este in valoare de 94.920 lei, reprezentand 9.492 actiuni, in valoare de 10 lei/actiune, capital care este distribuit intre cei 6 (sase) actionari astfel: 1. Chertif Costache detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, in valoare de 15.820 lei; 2. Mociran Mihaela detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, in valoare de 15.820 lei; 3. Pop Calin Florin detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, in valoare de 15.820 lei; 4. Rosu Radu Ovidiu detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, in valoare de 15.820 lei; 5. Pop Coriolan detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, in valoare de 15.820 lei; 6. Sasaran Mircea Dumitru detine 1.582 actiuni a 10 lei/actiune, in valoare de 15.820 lei. Redactat in sapte exemplare. (60/848.356) [2006]
Restante Bugetul de stat
Data: Mar 2008
Debitorul are organizate sucursale si/sau puncte de lucru : NU
Obligatii catre bugetul de stat constituite din anii fiscali precedenti: 8362
TOTAL : 8362
Impozit pe profit : 6403
T.V.A : 0
Impozit pe venit din salarii : 1459
Accize : 0
Impozit pe titei si gaze : 0
Alte impozite si taxe : 500
Dobanzi si penalitati de orice fel : 0
Date Ministerul Finantelor
CUI : 15740619
Denumire platitor : EUROMEDICA HOSPITAL S.A.
Adresa : Str. GEORGE COSBUC 48 Baia Mare
Judetul : MARAMURES
Registrul comerului : J24/1016/2003
Cifra de afaceri 2005 : 0 RON / 0 EUR
Cifra de afaceri 2006 : 634 mii RON / 186 mii EUR
Profitul net al exercitiului 2005 : 0 RON / 0 EUR
Profitul net al exercitiului 2006 : 0 RON / 0 EUR
Profitul brut al exercitiului 2005 : 0 RON / 0 EUR
Profitul brut al exercitiului 2006 : 0 RON / 0 EUR
Numar mediu de salariati 2006 : 15
Capital social subscris si varsat 2005 : 0 RON / 0 EUR
Capital social subscris si varsat 2006 : 94 mii RON / 27 mii EUR
Codul postal : 4800
Fax : 0262275188
Stare societate : INREGISTRAT din data 12 September 2003
Contributia de asigurari sociale : 31-JAN-04
Contributia de asigurare pentru accidente de munca : 31-JAN-04
Contributia de asigurari pentru somaj : 31-JAN-04
Contributia pentru asigurari de sanatate : 31-JAN-04
Impozit pe veniturile din salarii si asimilate salariilor : 01-OCT-03
Active imobilizate TOTAL : 46 mii RON / 13 mii EUR
Active circulante TOTAL : 69 mii RON / 20 mii EUR
Stocuri : 16 mii RON / 4 mii EUR
Casa si conturi la banci : 25 mii RON / 7 mii EUR
Creante : 27 mii RON / 7 mii EUR
Capitaluri : -31 mii RON / -9 mii EUR
Datorii Total : 147 mii RON / 43 mii EUR
Venituri totale : 634 mii RON / 186 mii EUR
Cheltuieli totale : 759 mii RON / 223 mii EUR
Pierderea bruta a exercitiului : 124770
Pierderea neta a exercitiului : 124770
Tipul de activitate : Activitati de asistenta spitaliceasca si sanatoria
data stare societate : 0000-00-00
time : 2008-06-15 21:41:33
Date Monitorul Oficial
nr. 2860/2003
pe scurt integral
nr. 3424/2006
pe scurt integral
nr. 3665/2006
pe scurt integral
nr. 848/2007
pe scurt integral
Date Lista Firme
Nume: EUROMEDICA HOSPITAL SA
Cui: 15740619
NrInmatr: J24/1016/2003
Judet: MARAMURES
Localitate: BAIA MARE
CAEN: 8511
Adresa: STR. GEORGE COSBUC Nr. 48
Administrator: POP CORIOLAN
Asociati: CHERTIF COSTACHE ROSU RADU OVIDIU MOCIRAN MIHAELA POP CALIN FLORIN
Telefoane:
Faxuri: 0262275188
Mobile:
Emailuri:
Siteuri:
Bilant contabil
Bilant 2003 contabil
Salariati
CifraAfaceri
Profit -158
Bilant contabil
Bilant 2004 contabil
Salariati
CifraAfaceri 0
Profit 0
Bilant contabil
Bilant 2005 contabil
Salariati
CifraAfaceri 0
Profit 0
Bilant contabil
Bilant 2006 contabil
Salariati 15
CifraAfaceri 634204
Profit -124770
Tribunalul Maramures
Num?r unic dosar: 2411/182/2007
Înregistrat în data de: 13.06.2008
Obiect dosar: infrac?iuni de corup?ie (Legea nr. 78/2000)
Materia juridic?: Penal
Stadiu procesual: Apel
P?r?i:
DIREC?IA NA?IONAL? ANTICORUP?IE – SERVICIUL TERITORIAL CLUJ : Apelant
Coza Georg : Apelant
SC BOLLEMANN S.A. : Apelant
BÎRLE I. VASILE : Intimat
LE? V. ANDREI IOAN : Apelant
STATUL ROMÂN PRIN ANAF – REPREZENTAT? DE DIREC?IA GENERAL? A FINAN?ELOR PUBLICE MARAMURE? : Apelant
LE? V. ANDREI IOAN prin ADMINISTRA?IA SPIT. EUROMEDICA : Inculpat
TERMENE DE JUDECAT?:
Data Solu?ie Detalii
15/07/2008 Termen acordat în vederea deliber?rii Amânat
24/07/2008
iarina popescu said
am July 26 2008 @ 5:43 pm
nu am inteles nimic din acele date I-ati dat in judecata sau ce se intampla? cineva trebuie sa ne explice ce inseamna acele date
par negru said
am July 26 2008 @ 5:48 pm
ar trebui sa faca niste controale si cei de la ITM ca tot sunt acolo vecini toate institutiile ar trebui puse pe ei ca sa-i terminati.am sa le sugerez sefilor un control nu strica nimanui cine stie ce mai iese la iveala. o amenda, niste prime de concediu pentru salariati.
PAUL PAUL said
am July 30 2008 @ 1:11 pm
DIRECTORUL POLICLINICII 2 NU VREA DECONTAREA CHELTUIELILOR MEDICALE PENTRU ROMANII TRIMISI IN MISIUNI OFICIALE IN STRAINATATE.ASTEAPTA ,SE PARE,CIUBUCURI PENTRU AVIZULSAU. NUMELE LUIM ESTE SERBAN RADUKESCU .
PAUL PAUL said
am July 30 2008 @ 1:12 pm
CONFIDENTIAL
iarina popescu said
am July 30 2008 @ 3:44 pm
nu ne mai tine nimeni la curent cu mersul anchetei?Mult zgomot pentru nimic! Am vrea sa stim si noi cum mai evolueza situatia.Vad ca toata lumea tace si nu stiu daca si face. Sau este perioada de concediu si mai intai distractia si apoi munca.
pe 13 august 2008 Euromedica este convocata de avocatii lui Marius Avram said
am July 30 2008 @ 4:13 pm
Catre:
SC EUROMEDICA HOSPITAL SRL
ADRESA – BAIA MARE, STR. GEORGE COSBUC 48
FAX – 0262275188
IN ATENTIA DIR. GEN. SERGIU PETRIC si dr. MIRCEA S?S?RAN.
Subsemnatul AVRAM ADRIAN MARIUS, cu sediul ales la adresa din antet, prin prezenta formulez:
NOTIFICARE
si
CONVOCARE LA CONCILIERE DIRECTA
In calitate de sot supravietuitor al numitei Avram Monica Raluca, decedata la data de 02.05.2007 in urma nasterii efectuate la clinica Euromedica Hospital, din Baia Mare va aduc la cunostinta ca nici pana in acest moment nu stiu clar care sunt motivele ce au provocat decesul sotiei mele, cum s-a ajuns la aceasta tragedie, de ce nu s-a facut nimic in acest sens pentru a fi salvata, de ce a fost nevoie de transferul acesteia la alt spital.
Pentru faptul ca am fost tratat cu indiferenta de catre angajatii spitalului, nu am primt raspunsuri la timp sau deloc si cel mai important NU ATI FACUT NICI PANA ACUM DOVADA FAPTULUI CA V-ATI OCUPAT DE SOTIA MEA, IAR ACESTA A MURIT va convoc la conciliere directa la adresa din antet pentru data de 13.08.2008 la ora 15:00, concliere la care o sa va cer toate analizele efectuate sotiei mele inainte de decesul aceteia, ce tratament i-ati administrat, daca au fost greseli in procedura efectuata, daca ar fi trebuit sa administrati alt tratament, iar tot in aceiasi conciliere va voi comunica cuantumul daunelor ce vi le voi cere.
Avand in vedere aspectele de mai sus si mai mult avand in vedere ca m-am prezentat la dumneavoastra tocmai pentru fosta mea sotie sa aiba parte de servicii si confort sporit fata de cele oferite de catre alte astfel de unitati iar acesta a murit, va pun in vedere faptul ca lipsa dumneavoastra, impreuna, de la conciliere v-a duce implicit la actionarea in instanta a SC Euromedica, unde voi cere daune morale pentru ca nu v-ati ingrijit indeajuns de sanatatea si viata sotiei mele.
In urma concilierii se va intocmi proces verbal cu rezultatul acesteia.
Atasat la prezenta este imputernicirea avocatiala si raspunsul prin care imi comunucati ca nu voi putea afla niciodata care sunt motivele pentru care a murit sotia mea.
In conformitate cu prevederile art. 720 ind 1 C.Pr.Civ. acesta este ultima incercare de solutionare pe cale amiabila.
Marius Avram
prin av. Daniel Dumitru si Dan Iugulescu
iarina popescu said
am July 31 2008 @ 5:18 pm
poate ca merita sa incercati dar nu lasati garda jos. Bani au de unde sa va plateasca. Incasarile lor sunt enorme daca in doi ani de zile si-au permis sa schimbe 3 masini au de unde sa va plateasca si daunele ca doar au facut economie la medicamente, aparatura si personal medical.De ce sa plateasca un anestezist sa-l aiba tot timplul la indemana ,las ca bun este si cel care vine cand poate de la spitalul judetean, de ce sa plateasca un pediatru bun,las ca buna este si o doctorita pensionara de peste 70 de ani, sau un medic rezident. De ce sa aiba medici de specialitate care sa fie tot timpul la dispozitia pacientului care plateste cand pot foarte bine sa faca medicina cu medici fara nume,sau proaspat absolventi,sau pensionari.Trebuie sa va sustineti cauza,ei trebuie sa plateasca tot ce au castigat stiind ca au inselat oamenii prin faptul ca nu le-au oferit servicii de calitate si siguranta pe care le meritau.
Daca nu ajungeti la un acord cu ei nu cedati pentru ca adevarul este de partea voastra.Daca acolo se fac cercetari amanuntite va iesi rahatul mare la suprafata. Nu va vindeti pe bani putini.
Vreau sa aflu si eu evolutia negocierilor.Vreau un raspuns favorabil pentru voi si o suma mare de bani in contul domnului Avram .Ii merita cu prisosinta.Bafta!
iarina popescu said
am July 31 2008 @ 5:27 pm
Domnule Avram din cate am inteles ai mai incercat pe cale amiabila sa afli unele informatii de la ei si nu ai obtinut nimic.
Oare dumneata iti imaginezi ca intr-un an de zile ei s-au schimbat sau au devenit mai buni. Nu! Au devenit doar mai bogati cu cateva miliarde in contul lor mare si gras .Acolo trebuie sa ajungi dumneata.
Chiar daca unii dintre asociati ar fi de acord cu o suma modica sa-ti scoata ochii sunt alti rechini acolo care nu vor permite ca acele conturi ale lor sa fie subtiate din cauza incompetentei unui medic.
Mai putin de 2.000.000 de euro sa nu accepti sub nici o forma.Ei toti trebuie sa pateasca( toti asociatii)pentru ca toti au fost de acord ca aceea maternitate sa functioneze si sa le aduca bani desi nu aveau ceea ce le trebuia pentru a asigura buna functinare a ei si nici macar bun simt nu au avut sa discute civilizat cu dumneata.
iarina popescu said
am July 31 2008 @ 8:23 pm
da. am vazut ca aveti ceva informatii dar sunt trunchiate. Unde sunt declaratiile celorlalti medici care au asistat la decesul femeii? Am inteles din cele spuse ca mai erau acolo inca cativa medici. Nu ca nu s-ar fi inteles ei ce sa scrie ca sa corespunda dar trebuie sa fi avut si acei medici o parere ca doar erau de alte specialitati. Nu cred ca erau toti ginecologi.
vreau sa-mi scrieti unde mai corespondati ca va gasesc din ce in ce mai greu . Imi ia cam mult timp sa va caut pentru a gasi noi informatii despre caz. Multa bafta. Cred ca ar trebui sa-i dati totusi in judecata. Nu le-ar strica niste nopti de nesomn si frecusuri prin tribunale. Bafta domnule Avram!
Dovada modului in care a fost ucisa de medici Avram Monica-Laura said
am July 31 2008 @ 9:08 pm
http://www.urbaniulian.ro/2008/07/31/dovada-modului-in-care-a-fost-ucisa-de-medici-avram-monica-laura/
cuib de escroci la Euromedica care trebuie sa infunde puscaria said
am August 1 2008 @ 6:45 pm
Administratori:
POP CORIOLAN
SASARAN MIRCEA DUMITRU
MOCIRAN MIHAELA
Asociati:
CHERTIF COSTACHE
ROSU RADU OVIDIU
MOCIRAN MIHAELA
POP CALIN FLORIN
POP CORIOLAN
SASARAN MIRCEA
atasat este un doc in care sunt info cu privire la codurile caen din care rezulta ca pot face analize pot diagnostica si cel mai important este spital de urgenta,dar nu are activitati de asistenta pe ambulante
Mociran este tovarasa de afaceri cu medicul criminal Sasaran, si fac averi traficand viata noastra a baimarenilor
- probabil d’asta au chemat ambulanta de la spit. judetean, care ar putea fi mai dotata decat sectia de urgente a euromedica; sau au chemat-o doar pentru a arunca pisica – in cazul de fata, mortul – in curtea vecinului (vecin care este ori in asociatie si este pregatit pentru astfel de primiri ori este doar intelegator peste masura si accepta clienti pentru morga in schimbul unui cadou substantial de Craciun adica atunci cand se analizeaza daca peste an beneficiarii au fost “cuminti” ori de Paste cand sarbatorim Invierea Mantuitorului si spera in iertarea pacatelor lor de care nu ii pot acuza decat cei ce sunt operati din cap si pana in picioare pentru ultima data in subsolul spitalului, operatie in care li se coase gura la propriu)
este interesant cum decurg lucrurile intr-un oras atat de mic incat singurii medici sunt rude, singurii asociati ai unei SC sunt si administratori, iar daca acetsia au nevoie de sfaturi apeleza la altcineva dar tot dintre cei din “neamul” lor pentru ca practic in referatul primit de Avram exista nenumarate legaturi intre personajele acestuia, cu exceptia clientului si defunctei sale sotii, .
desi javrele astea le-au transformat una dintre cele mai frumoase zile din viata lor intr-o zi neagra, acum se ascund dupa litera legii cum ca nu ii pot arata omului de ce a murit cu adevarat sotia lui dupa ce i-a adus pe lume o fetita sanatoasa.
desi a incercat sa afle singur motivul mortii sotiei lui vracii de la euromedica s-au ascuns el in spatele degetului mijlociu, aratand-ui cientului doar ce vor ei pentru ca daca ar fi aratat lumii intregi ca sunt niste incompetenti care “produc” crime si in consecinta adevarate drame se inchide robinetul de la conducta cu bani, cu foarte multi bani, bani insangerati care achita facturi pentru excursii si masini de teren care stropesc oameni precum clientul nostru cand se duc sa aprinda o lumanare la capataiul victimelor acestor animale salbatice aflate in libertate.
negrupar said
am August 2 2008 @ 8:47 am
va intreb cum credeti ca ar fi putut fi salvata aceasta femeie cand la euromedica asistentii medicali sunt elevi la scoala postliceala sau sunt proaspat absolventi care nu au dat in viata lor nici un examen pentru a-si dovedi profesionalismul,cand asistenta sefa pe spital nu are nici macar examenul de debutant in profesia de asistent medical? daca asistenti medicali cu pregatire si ani vechime in meserie au vrut sa vina sa lucreze la euromedica directorul petric nu a vrut sa le dea salarii pe baza profesionalismului lor si i-a dat afara multumindu-se intr-o sectie cu un risc atat de mare sa lucreze cu asistenti care nu au lucrat niciodata la patul gravidei sau al nou nascutului.daca ei nu sunt dispusi sa plateasca personal calificat cu ani de practica facuta in sectiile spitalului judetean de urgenta unde te lovesti de cazuri grave si le faci fata nu trebuie sa sufere pacientii ci acei doctori care accepta sa lucreze cu asistenti medicali fara nici o pregatire.
Daniel Dumitru said
am August 5 2008 @ 2:31 pm
MOARTEA
INTRA NUMAI CAND I SE DESCHIDE
Din:
NOUL DICTIONAR UNIVERSAL AL LIMBII ROMANE – 2007 – EDITURA LITERA INTERNTIONAL
“Malpraxis: tratament incorrect sau negijent aplicat de un medic unui pacient, care ii cauzeaza acestuia prejudicii de orice natura, in relatie cu gradul de afectare a capacitatii fizice si psihice: asigurari pentru cazurile de malpraxis [Din fr. malpraxis]”
!!! Precizare: toate opiniile urmatoare sunt formate pe baza actelor medicale oficiale puse la dispozitie de catre Euromedica, SML Maramures cu privire la acest caz si imaginile inregistrate la nastere coroborate cu articole din siteuri de specialitate de pe internet.
In urma unei sarcini de noua luni, Avram Laura Monica alaturi de sotul ei, la prima ora a diminetii se prezinta la Euromdica Hospital, in travaliu de 2-3 ore pentru a transforma acea zi intr-un dintre cele mai fericite din viata lor, aducerea pe lume a celui de-al doilea copil al lor.
Ceea ce se dorea a fi o zi de sarbatoare de aici inainte pentru cei doi urma a se transforma rapid intr-un cosmar groznic ale carui personaje draconice nu iti dau voie sa te mai trezesti niciodata…
La ora 7:30, Laurei, care era foarte aproape de momentul nasterii, i se admistraza prima data prin intermediul unei perfuzii, ser glucozat 500 ml intr-un ritm de 20 de picaturi / minut (fara a i se masura valorile glicemiei in prealabil); nu trece mult timp si efectul serului se face simtit, pacienta (Laura Avram) incepand sa isi schimbe culoarea intr-una din ce in ce mai violacee, iar in 10 minute intra in primul soc.
Ora 7:40, Laura este asezata pe masa de nasteri, iar faptul ca persista socul in care a intrat, este suspicionata o reactie alergica si se schimba perfuzia cu ser glucozat cu una cu ser fiziologic in plus administrandu-i pacientei Calciu Gluconic. Starea sanatatii se depreciaza progresiv iar inainte de expulzia fatului isi pierde cunostinta.
Ora 7:55, pacienta isi recapata starea de constienta, insa este confuza si prezinta dispnee, puls peiferic present, tegumente palide, reci si umede.
Intre ora 8:05 si 8:30 se efectueaza proceduri de rutina, i se prezinta noul nascut, se transpune de pe masa de nasteri fara a fi ridicata in pozitia verticala si se solicita de urgenta un consult interne si cardiologic; in urma acestui consult se suspicioneaza hipoglicemie.
Ora 8:35, in urma consultului, de comun acord medicii prezenti in consult administreaza pacientei prin perfuzie glucoza 33%(iar fara a determina valoarea glicemiei inainte de a ii administra glucoza); la determinarea glicemiei se depisteaza valoarea de 430mg%
Ora 8:40 dupa consultarea telefonica a unui medic specialist in diabet, iar imediat dupa s-a administrat pacientei insulina ceea ce a dus la scaderea glicemiei in cateva momente la 333mg%
Ora 8:50 dupa o scurta ameliorare a starii generale pacienta acuza dureri toracice si in membrele inferoare cu aracter ischemic, cianoza a extremitatilor, stari de confuzie ce se accentueaza si se instaleaza starea de agitatie; se administreaza nitroglicerina si se solicita de urgenta ATI de la spitalul de judetean urgenta (aflat pe aceiasi la diferenta de cateva numere postale); se recolteaza probe bilogice pentru analize de laborator; incepe sangerarea vaginala radusa dar persistenta; locurile de punctii venoase sangereaza cu sange care nu coaguleaza;
Ora 9:00 are loc consultul de la ATI (ANESTEZIE – TERAPIE INTENSIVA) consult in urma caruia pacienta prezinta polipnee, tegumente reci, este cianotica, sangereaza fara sa coaguleze, fara puls periferic; se decide transfer la spitalul judetean sectia ATI;
Aproximativ 9:15 se solicita serviciul de ambulanta pentru transfer la spitalul judetean; se transpune pe targa; isi pierde constienta; se instaleaza stop respirator => se intubeaza si se ventleaza pe masca, se efectueaza masaj cardiac extern;
Aproximativ 9:25-9:30 soseste echipa de la ambulanta care preia activitatea de resuscitare a functiilor vitale; la transferul pe targa echipei mobile se instaleaza stop cardiac cu fibrilatie ventriculara – se continua resuscitarea cu socuri electrice; pacienta fara puls la vasele centrale;
Ora 9:45 se decide transportarea la spitalul judetean de urgenta; pe parcursul manevrelor de resuscitare a persistat sangerarea vaginala cu sange care nu coaguleaza.
Cu 4 zile inainte de implinirea varstei de 37 de ani, pe 02.05.2007, Avram Laura Monica moare dupa ce da nastere unei fetite sanatoase.
O zi mai tarziu, pe 03.05.2007, in urma autopsiei, se intocmeste certificatul de deces din care aflam cauza decesului:
- hemoragie exteriolizata
- coagulare intravasculara diseminata
- tromboembolie pulmonara
Acum sa analizam pe baza opiniilor specialistilor unde s-a gresit pe parcursul acestor ore in care un om a murit in chinuri:
La ora 7:40 dupa ce Laura a fost asezata pe masa de nasteri si dupa ce i-a fost pusa perfuzia de ser glucozat, aceasta – aflata la a doua nastere – il anunta pe medicul ginecolog ca nu se simte bine si ca are ameteli. Medicul Mircea Sasaran ramane impasibil la simptomele pe care pacienta le acuza. La cateva clipe dupa, Laura il anunta iar pe medic ca nu se simte bine dar de data asta ii pune in vederea ca de cand i s-a pus perfuzia cu ser glucozat inima a luat-o la goanna si vede stele verzi = medicul iarasi impasibil.
Laura intra in soc si dup ace naste isi pierde cunostinta, iar dupa o serie de palme administrate de catre medic dar si de catre asistentele care intrau incet in alerta, acesta isi revine oarecum din starea de soc in urma schimbarii perfuziei cu ser glucozat cu una cu ser fiziologic care a mai diluat “otrava” ce i s-a administrat.
La cca o ora mai tarziu in urma unui control, gresit se considera (fara probe de laborator) ca pacienta are glicemia scazuta si urmeaza actiunea fatala prin care i se administraza glucoza 33% si abia dupa se masoara glicemia care avea valoarea record, pentru un om inca in viata, anume 430 mg% motiv pentru care se consulta prin telefon un medic specialist in DIABET care recomanda de urgenta administrare de insulina. Zis si facut, rezultatul = in mai putin de 5 min valoarea glicemiei scade cu aproape 100 mg% ajungan la o valoare de 333mg% valoare de asemenea foarte mare.
CONCLUZIE
Pacienta Avram Laura Monica, ca urmare a administrarii de catre personalul medical a unor substante care au bagat-o in coma profunda urmata de deces.
Substantele au fost administrate din eroare prin neintelegerea corecta a simptomelor prezentate de catre pacienta; in momentul in care pacienta a fost diagnosticata cu hipoglicemie acesta de fapt prezenta simptome de acidoza lactica la diabetici, insa in loc sa se masoare valoarea glicemiei s-a considerat necesara perfuzia de glucoza 33%; trebuie precizat faptul ca acesta glucoza se administreaza de urgenta in cazul starilor de coma hipoglicemica – stare de coma ale carei simptome au fost “confundate” cu cele ale starii de coma in care de fapt de afla clienta si in consecinta i-a fost administrata glucoza 33%.
Mai jos este prezentat tabloul clinic al acidozei lactice la diabetici:
* Debut brutal (ore)
* Astenie rapid progresiv?
* Crampe musculare ?i abdominale
* V?rs?turi
* Dispnee Kussmaul
* Tendin?? la ?oc, cu oligurie ?i hipotermie
* Com? profund?
* Deces frecvent
Toate aceste simptome au fost acuzate de catre pacienta si chiar i-au fost comunicate de care pacienta medicului inainte de a intra in coma profunda ce a provocat decesul, insa medicul nu a luat-o in seama, continuand procedurile ca si cum nimic anormal nu s-ar fi intamplat desi pacienta il anunta si care este motivul starii de rau.
Tratamentul necesar de administrat era urmatorul:
* În ATI
* Obiective
o îndep?rtarea cauzei precipitante
o men?inerea DC ?i refacerea perfuziei tisulare
o alcalinizare
o cre?terea utiliz?rii lactatului
Durata de timp scursa pana la sosirea echipei mobile pentru transfer la sectia ATI, a condos de asemenea la decesul pacientei.
In conformitate cu definitia termenului malpraxis in cazul de fata este vorba de un caz ordinar din ceea ce inseamna malpraxis.
Trebuie precizat ca desi intre codurile caen ale Euroclinica se regaseste si cel privitor la asigurarea de servicii de urgenta insa acest incident tragic a aratat ca o ambulanta a spitalului judetean de urgenta este mai bine dotata decat serviciul de urgenta al celui ce se doreste a fi unul dintre cele mai mari spitale din Maramures, dar si unul in care incepand cu cei care conduc pana la cei mai mici sunt numai profesionisti dovada fiind informatiile de mai jos in care se regasesc printre administratorii si asociatii acestui spital spuma medicilor locali printer care se regaseste si cel care a asistat la nasterea Laurei, dl. Dr. Sasaran:
Administratori: Asociati:
POP CORIOLAN CHERTIF COSTACHE
SASARAN MIRCEA DUMITRU ROSU RADU OVIDIU
MOCIRAN MIHAELA MOCIRAN MIHAELA
POP CALIN FLORIN
POP CORIOLAN
SASARAN MIRCEA
Domenii de activitate principale
Cod CAEN 8511
Obiect Activitate Activitati de asistenta spitaliceasca si sanatoriala
Obiect Activitate Aceasta clasa include:
– activitati spitalicesti, cum ar fi:
. servicii medicale, chirurgicale si tehnice, ca: diagnosticare, tratamente, interventii chirurgicale, analize, servicii de urgenta etc.;
. servicii de spitalizare, ca: intretinere, mese etc.
Aceasta include activitati pe termen lung sau scurt, ale spitalelor generale sau specializate, a sanatoriilor, preventoriilor, azilelor-spital, spitalelor psihiatrice, centrelor de reabilitare, leprozeriilor si a altor institutii de sanatate, care ofera servicii de cazare, inclusiv spitalele militare si penitenciare.
Activitatile sunt orientate in special catre pacientii internati si sunt efectuate sub directa supraveghere a medicilor.
Aceasta clasa exclude:
– activitati referitoare la sanatatea umana, pentru personalul militar, in campul de instructie;
– servicii de consultatii particulare pentru pacienti;
– activitati de asistenta stomatologica fara cazare;
– activitati de asistenta medicala pe ambulante
Ultima precizare cu privire la aceasta drama: Medicul Sasaran este cel la care pacianta Avram Laura Monica a fost pentru verificari ale evolutiei sarcinii pana la nastere
Concluzie finala – moartea nu intra decat atunci cand i se deschide usa si niciodata in vizita…
Euromedica refuza sa vina la concilierea directa ceruta de Marius Avram said
am August 12 2008 @ 2:31 pm
Prin adresa 216 din 11.08.2008 Euromedica Hospital prin director general ec. Sergiu Petric , refuza sa vina la concilierea directa ceruta de Marius Avram, invocand faptul ca , acest caz se afla INCA in analiza Colegiului Medicilor Maramures, unde dosarul sta la sertar de peste 12 luni de zile !
In plus in adresa se spune faptul ca ” nu cunoastem si nu avem posibilitatea sa cunoastem stadiul in care se afla investigatiile demarate de institutia mentionata”………
Chiar asa d-le Petric ? ASADAR SUSTINETI CA AZI 12 AUGUST 2008 Colegiul Medicilor Maramures nu ar fi finalizat investigatia si nu ar fi stabilit nici o sanctiune ?
O SA SCRIEM CHIAR AZI LA ACEST COLEGIU AL MEDICILOR SA VEDEM DACA ISI ASUMA ACEST PUNCT DE VEDERE, SI DACA ATI MINTIT, CRED CA O SA VA ALEGETI CU PLANGERE PENALA
avocat Daniel Dumitru
Urban Iulian » Dovada modului in care a fost ucisa de medici Avram Monica-Laura said
am August 12 2008 @ 3:43 pm
[...] am July 31 2008 @ 9:09 pm http://www.urbaniulian.ro/2008/07/11/nu-va-putem-spune-de-ce-a-murit-sotia-dvs-pentru-ca-acestea-sun... [...]
maria roman said
am August 13 2008 @ 3:15 pm
ce aveti de gand sa faceti in continuare. banuesc ca nu veti renunta la proces.acolo este o mare cardasie intre toate institutiile implicate in acest dosar.
maria roman said
am August 13 2008 @ 3:17 pm
stiu ca sunt multe cazuri in romania dar presimt ca acest caa se va rezolva favorabil si toti cei de la clinica vor plati pretul corect.
Marius Avram said
am August 15 2008 @ 6:24 pm
In Maramures nu sunt cazuri de malpraxis la medici, in schimb exista numeroase acuzatii
Medicul ginecolog Mircea Sasaran a adunat mai multe reclamatii la Colegiul Medicilor Baia Mare
12:38:43 2 iulie 2008
Conform legii dupa care se ghideaza reprezentantii sanatatii din Romania, toti medicii trebuie sa se asigure in caz de malpraxis. Pentru o asemenea „hartie”, medicii maramureseni scot zeci de milioane de lei vechi din buzunare. In fiecare luna. Legea nu spune si cat va primi acesta in caz de nenorocire.
Specialitatile care aduc cele mai multe acuzatii din randul pacientilor sunt cele de chirurgie – urologie, ginecologie, ORL si oftalmologie. Medicii maramureseni nu au primit nici macar o sanctiune in primele sase luni ale acestui an in ce priveste malpraxisul. Acuzatii au existat insa, iar cel mai recent caz il are ca protagonist pe doctorul ginecolog Mircea Sasaran.
O femeie din Satu Mare care a venit sa nasca in Baia Mare, sub indrumarea doctorului Sasaran, si-a pierdut copilul la numai cateva zile de la nastere. Zilele trecute, familia a depus o cerere-acuzatie la Colegiul Medicilor pentru a se face lumina in aceasta problema. Medicul baimarean a fost tinta si a altor plangeri, ceea ce i-a determinat pe colegii sai din Colegiul Medicilor sa creada ca e ghinionist.
Titlu din ziar:
Desi companiile de asigurari incaseaza sume fabuloase
Medicii nu sunt despagubiti in caz de malpraxis
Revista presei din Baia Mare – 2 iulie 2008. Glasul Maramuresului
Autor: Doina Ferent
–
Marius Avram
am preluat din:
http://anunturimaramures.ro/stiri/stire.aspx?newsid=14172&title=Medicul-ginecolog-Mircea-Sasaran-a-adunat-mai-multe-reclamatii-la-Colegiul-Medicilor-Baia-Mare
Marius Avram said
am August 18 2008 @ 7:17 pm
Am uitat sa va intreb:
In raspunsul lor catre dumneavoastra afirma ca: “nici un act procesual nu va putea fi facut pana ce Colegiul Medicilor se va pronunta asupra cazului”.
Cum vine asta? Hotarasc ei ce pot sau nu pot eu sa fac? Vor sa ma influenteze sau sa-mi ingradeasca dreptul de a ma adresa justitiei? (daca nu ma insel asta e un drept constitutional). Considera ca nu le-am acordat suficient timp pana acum?
Daca deschid acum un proces, Justitia nu va obliga Colegiul Medicilor si ASP sa se pronunte? Altfel pot sa astept inca 80 de ani si ei tot nu vor da nici un raspuns.
Ca veni vorba, daca eu nu reusesc acum sa-mi castig dreptatea, decesul asta se prescrie sau vor putea fetele mele sa continue sa lupte? (probabil ca in viitor si Romania va deveni o tara in care Justitia va functiona la parametrii normali, ca acum in alte tari mult mai civilizate si unde cetateanului de rand ii sunt respectate drepturile si isi poate castiga dreptatea).
Am sa insir cateva cuvinte, nu stiu daca ele in sine pot constitui un motiv de chemare in judecata, dar sunt sigur ca imbracate in forme corespunzatoare pot (si sunt sigur ca sunt mai multe insa acum doar astea le gasesc) : omor, “furtul” (nu gasesc alt cuvant) dreptului copilului de a fi crescut de mama, sau indepartare abuziva a mamei de langa copil, indepartare sotie de langa sot, eroare medicala, obligatia de a semna un act sub presiune, lipsa dotari, lipsa medicamente, lipsa personal calificat, ascunderea si/sau denaturarea adevarului, inducere in eroare. Sigur mai sunt si altele.
Ma simt ingrozitor sa ma gandesc ca voi merge in concediu fara Laura. Voi merge doar eu cu Irina, pe Miruma o las cu mama mea.
Cum se poate ca o familie sa mearga fara mama si sotie in concediu? Ce concediu va fi ala? Dar trebuie sa ies putin din orasul asta ca nu mai pot.
Cu stima,
Iulian Urban said
am August 20 2008 @ 1:22 pm
Colegiul Medicilor Maramures, refuza sa finalizeze investigatia asupra medicului Sasaran desi Laura Avram a fost ucisa in spitalul Euromedica acum 15 luni zile.
In 15 luni de zile CM Maramures nu este in stare , adica nu vrea, sa dea un verdict
Memoriu catre Ministrul Sanatatii said
am August 20 2008 @ 1:39 pm
From: daniel.dumitru@urbansiasociatii.ro [mailto:daniel.dumitru@urbansiasociatii.ro]
Sent: Mi 20.08.2008 10:49
To: Eugen Nicolaescu
Cc: Iulian Urban
Subject: Avram Marius
Marius Avram
Sediu procesual ales: Bucuresti, Preciziei Business Center, bd. Preciziei nr. 1, etaj 4, sector 6 la Urban si Asociatii srl
Telefon: 311.53.32 /35 /36 /37 Fax: 311.53.30 / 311.53.31
Nr. Iesire :2579/daniel.dumitru@urbansiasociatii.ro/20.08.2008
Cod Unic: 20247089953795
CATRE:
[1] Ministerul Sanatatii Publice
In atentia dlui Ministru Gheorghe Eugen Nicolaescu
e-mail : ministru@ms.ro
[2] Colegiul National al Medicilor
In atentia prof. dr. Vasile Astarastoae
Fax: 021-413.77.50
[3] Colegiul medicilor Maramures
Maramures, Strada Narciselor 2, Baia Mare, 430084
Tel/Fax: 0262 218 018
Stimati domni
Subsemnatul Marius Avram, cu sediul procesual ales la adresa din antet, prin avocat Daniel Dumitru, formulez prezenta:
NOTIFICARE
Prin care va aduc la cunostinta urmatoarele:
[1] la data de 02.05.2008, sotia mea Avram Laura, a decedat in urma nasterii la termen la Euromedica Hospital;
[2] la nastere a fost asistata de medicul Mircea Sasaran;
[3] inca de la demararea procedurilor premergatoare nasterii sotia mea s-a simtit foarte rau, fapt ce a fost comunicat si medicului, medic ce nu a bagat-o in seama, cu toate ca sotia mea se afla la a doua nastere deci stia care simptome sunt normale si care nu;
[4] desi s-a demarat o ancheta cu privire la acest deces pe care eu il consider ca fiind provocat prin malpraxis, nici acum la un an si jumatate de la acest tragic aveniment care mi-a distrus viata, eu nu am aflat clar de ce a murit sotia mea;
[5] am facut nenumarate adrese catre autoritatile competente insa fara rezultat, peste tot m-au amanat in vederea prezentarii unui rezultat clar pana ain ziua de azi;
Avand in vedere cele relatate mai sus va aduc la cunostinta ca in cel; mai scurt timp voi actiona in instanta absolute toate persoanele care ar fi trebuit sa imi raspunda – si nu a facut-o – de mai bine de un an la intrebarile mele.
Pentru a ma asigura ca voi primi raspunsuri voi apela la toate trusturile de presa si mass-media, mediatizand cazul si artatind care este valoarea unui om in fata medicilor si in fata celor pe care i-au ales sa ii conduca.
Nu este posibil sa fiu batjocorit in ultimul hal de acesti nemernici care dupa ce mi-au omorat sotia acum se ascund de mine si mai mult decat atat ma paseaza de la unul la altul incercand sa ma convinga sa renunt.
Desi am facut adrese catre autoritatile competente acestea nu mi-au raspuns iar eu nici in acest moment nu stiu decat de la apropiati ai medicului Sasaran si de la surse din interiorul Euromedica informatii conform carora medicul Sasaran ar fi fost amendat doar pentru ca mesteca guma si nu era imbracat corespunzator.
Daca este adevarat atunci voi porni un adevarat “razboi” cu Euromedica Hospital din Baia Mare, Colegiul Medicilor din Maramures, Colegiul National al Medicilor si Ministerulm Sanatatii Publice, pentru cva este inadmisibil un asemenea razultat pe care, repet, il stiu din alte surse deoarece la mai mult un an de la deces nu am primit raspunsul oficial desi l-am cerut in nenumarate randuri.
Iar, daca din acte reiese ca ancheta s-a desfasurat si incheiat mult mai devreme voi considera ca bataia de joc trebuie facuta publica si mai mult la Comisia Europeana a Drepturilor Omului.
Astept raspusul dumneavoastra in 5 zile de la primirea acesteia.
Cu tot respectul cuvenit,
Avram Mircea
Prin av.
Cu stima.
Av. Dumitru Daniel
in 20 august 2008 Laura si Marius Avram ar fi implinit 14 ani de casatorie ! au avut grija medicii sa nu mai aniverseze ! said
am August 21 2008 @ 1:48 pm
In 20 august 1994 se casatoreau Laura si Marius devenind familia Avram.
Citind azi ultimele postari de pe internet nu pot decat sa va multumesc si sa remarc coincidenta.
Eu nu prea ma simt bine, azi ar fi trebuit sa sarbatorim.
Daca nu mi-a iesit gluma, va rog sa ma scuzati, repet, azi trebuia sa sarbatorim. Asa doar stau si ma uit pe pereti ascultand cum suspina Irina in somn. Ma enerveaza ca ea ma simte, stie cumva organic la ce ma gandesc eu si este si ea afectata de fiecare data cand ma inec si eu in amintiri. Tot timpul trebuie sa ma ascund de ea, nu vreau sa o supar mai mult decat este. (Azi am vazut artificii si ea a spus ca sunt frumoase la vedere dar ca sunt rele, strica stratul de ozon si ii dau lui mami dureri de cap cu galagia pe care o fac in cer. Eu iarasi am ramas mut, ca de multe ori, la alte remarci ale Irinei)
Cu stima,
—
Marius Avram
Bianca said
am August 22 2008 @ 9:57 pm
Domnule Avram,
Nu renuntati la lupta! Vinovatii trebuie sa plateasca pentru greselile lor. Nu va lasati, faceti-o pentru fetele dumneavoastra, pentru dumneavoastra, pentru Laura si pentru miile de oameni care sufera de pe urma neglijentei, a inconstientei, a nepasarii si a lipsei de profesionalism din sistemul medical.
Mult curaj!
Bianca
Sara said
am August 23 2008 @ 12:06 pm
Mda…domnul dr. Sasaran are nevoie de bani, doar are o familie numeroasa de intretinut!
Multa bafta, Marius AVram!
Marius M. said
am August 27 2008 @ 12:24 pm
Marius e?ti victima unui sistem orientat 99,9 % dupa profit , putini sunt cei care mai au constiinta faptelor atat in profesie cat si in afara ei . Sistemul e mutilat de goana dupa bani iar oamenii sunt deformati de acest viciu. Legile sunt facute prost si suferim toti la tot pasul din cauza asta. Poti invinge doar cu multa rabdare , sa nu renunti ! Ar trebui sa ceri instantei sa oblige firma Euromedica sa-si puna un panou la intrare cu numarul de cazuri de malpaxis avute in palmares ( sau numarul de plangeri ). Numai asa ai putea sensibiliza administratia firmei sa lupte pentru cresterea calitatii serviciilor . Poate dupa 5 ani de cazuri cu 0 decese se va putea spune ca lupta ta sa rasfrint intr-un bine si pentru comunitate. Sunt ferm convins ca administratorii acestui SRL nu au grija zilei de maine , au cel mult grija sa numere cat mai multi bani in contul lor. Si mai e o zicala populara : “Nu te duce la doctorul care-si face casa !”
o precizare said
am August 28 2008 @ 10:58 am
as vrea sa fac precizarea ca echipajul Ambulantei a venit de pe Str Progresului unde isi are sediul Serviciul de Ambulanta si nu din curtea Spitalului Judetean. Iar acel timp de 10 minute a fost mai scurt 2-3 minute maxim de la inregistrarea apelului la 112 care de altfel se poate si verifica. In rest sanatate si putere tatalui sa isi creasca fetele sa devina OAMENI MARI.
coicoiut said
am October 14 2011 @ 11:16 pm
Sincer nu am cuvinte! O experienta urata cu Dr.Chertif Costache din BM o avusesem si eu.Cativa ani in urma mi-am facut o operatie la dansul ,de chirurgie estetica la sani(de ridicare).Imi promisese ca dupa cca 2 luni cicatricile vor fii absolut invizibile,ceea ce nu este adevarat,ba chiar ajunsesera sa se extinda de marimea unui deget.Am fost revizitata gratuit in strainate si mi s-a spus ca ei nu mai vazusera asa ceva pana acum.Am refacut operatia in regim cu sistemul sanitar,adica gratuit,si ceva am reusit sa remodelez.NU ESTE CHIRURGIE ESTETICA DR.CHERTIF,CI MACELARIE!