Baza de date PREVENTEL intra sub investigatia ANSPDCP

Tweet this

tel.jpeg In mai multe cazuri m-a referit la baza de date personale PREVENTEL, folosita in comun de catre operatorii de telefonie mobila din Romania si care functioneaza ilegal, intrucat se dau acces la datele personale ale clientilor unei companii de telefonie mobila, angajatilor tuturor celorlalte companii din piata , argumentele putand fi cititi de dvs. aici , si intrucat am depus o sesizare in acest sens la ANSPDCP, am primit un raspuns de la aceasta institutie, care a retinut cererea spre "solutionare" cerandu-ne sa le trimitem lamuriri si documente suplimentare.
Puteti citi mai jos raspunsul dat de mine catre ANSPDCP la care am atasat si documentele cerute de Simona Sandru, sef serviciu investigatii, solicitand totodata sa mi se comunice decizia care se va emite odata cu finalizarea investigatiei, acuzatia principala adusa sistemului PREVENTEL fiind neconformitatea acestuia cu dispozitiile legii privind protectia datelor cu caracter personal 677 / 2001, dar si modul in care li se refuza orice drept de negociere, celor care cer conform legii 677 / 2001 sa nu li se inscrie datele personale in baza de date PREVENTEL , care tinde sa devina un fel de birou de credit ilegal operat de companiile care furnizeaza servicii de telefonie mobila in Romania. Extrem de multi clienti sunt amenintati cu inscrierea in Preventel atunci cand nu platesc o factura , desi in foarte multe randuri, ei de fapt nu primesc aceste facturi asa cum puteti citi aici, ajungand sa figureze ca rau-platnici, desi nu au nici o vina sau culpa contractuala..
Daca ati avut probleme in sensul ca ati fost inscrisi ilegal in baza de date PREVENTEL si doriti sa va sustinem in reclamarea unui asemenea abuz, va rog sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com

---------- Forwarded message ----------
From: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com>
Date: Jun 5, 2008 1:37 PM
Subject: raspuns catre ANSPDCP legat de investigatia lansata asupra bazei ilegale de date personale PREVENTEL
To: ANDPDCP <anspdcp@dataprotection.ro>, relatii_cu_publicul <relatii_cu_publicul@anrcti.ro>, anrcti@anrcti.ro

Catre ANSPDCP
Doamnei Simona Sandru - Sef Serviciu Investigatii

Stimata doamna

Urmare a adresei de raspuns primita de la dvs. cu numarul 0008126 - 02.06.2008, va transmitem atasat la prezenta actele doveditoare in sustinerea plangerii noastre legate de ilegalitatea sistemului PREVENTEL, precum si dovada faptului ca, odata cu negocierile purtate cu reprezentantii VODAFONE ROMANIA, acestia au refuzat sa dea curs solicitarii noastre si opozitiei formulate cf. legii 677 / 2001, de a nu ne inscrie si transmite datele noastre personale si ale angajatilor care vor activa SIM-urile , in baza de date PREVENTEL.
Mai mult de atat, conform clauzelor contractuale, daca le cerem acum sa nu ne inscrie in PREVENTEL, Vodafone ar solicita rezilierea contractului nostru, adica daca am cere sa ni se respecte drepturile pe care le avem conform legii 677 / 2001, ni s-ar refuza acest lucru , clauza contractuala fiind abuziva.

Referitor la ilegalitatea in care se afla baza de date personale PREVENTEL, observati ca am cerut Vodafone sa ne spuna daca aceasta baza de date indeplineste conditiile legii 677/2001 pentru a opera, mai ales in conditiile in care de exemplu noi, am cerut sa nu fie incluse datele noastre personale in acest sistem si ne-a fost refuzata cererea ; am intrebat Vodafone ce numar de autorizare de la ANSPDCP are aceasta baza de date personale denumita PREVENTEL si ni s-a refuzat sa ni se dea un raspuns concret, astfel incat va trimitem aceste documente pentru a putea derula investigatia .

Va rugam sa observati faptul ca, un consumator sau un client care incheie un contract cu Vodafone Romania, nu are nici o sansa sa negocieze nici una din clauzele contractuale legate de preluarea , prelucrarea si diseminarea clauzelor cu caracter contractual, pentru ca se refuza pur si simplu sa se elimine aceste clauze contractuale dupa principiul " daca nu acceptati clauza asa cum este , nu vi se furnizeaza serviciul"; ca atare, faptul ca aceste date personale ajung in PREVENTEL numai pentru ca acesti clienti sunt FORTATI sa accepte clauzele abuzive [ intrucat din cauza monopolizarii neconcurentiale a pietei, acelasi tip de clauze si de refuz de negociere se intalneste la toti furnizorii de servicii de telefonie mobila, astfel incat drepturile si libertatile contractuale, civile si economice ale consumatorilor sunt grav afectate ] nu poate sa constituie o explicatie din partea Vodafone sau a celorlalti operatori de telefonie mobila, drept pentru care va cer sa ne tineti la curent in legatura cu investigatiile derulate asupra sistemului de date personale PREVENTEL.
Este ilegal ca, la datele personale ale unui client al Vodafone, sa aiba acces si angajatii Orange, Telemobil, Cosmote, desi acestia sunt terti desavarsiti fata de contractul dintre consumator si Vodafone, mai ales cand acesta demonstreaza faptul ca, a cerut in faza negocierilor sa nu i se disemineze datele persoanale catre acesti terti, si i-a fost refuzata aceasta cerere.

Asteptam raspunsul ANSPDCP

Foto : anunturi-diverse.ro


adresa ANSPDCP




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 11363

15 Comentarii pana acum»

  1. Diana said

    am June 5 2008 @ 4:25 pm

    On 6/5/08, cikonella wrote:

    Buna ziua, Ma numesc CSIKOS DIANA si vreau sa va relatez o situatie asemanatoare cu cea a dvs,doar ca se petrece la o alta companie de telefonie mobila si anume la COSMOTE. Pe perioada campaniei electorale am lucrat la un partid unde mi se deconta factura.factura mea se emite pe data de 16 a fiecarei luni,fiind scadenta pe 02 a urmatoarei luni.Niciodata nu primesc factura inainte de data scadenta,dar primesc pe tel sms-uri cu suma de plata si termenul scadent.Nu am facut niciodata nici o sesizare pana pe data de 27 mai 2008,cand am avut nevoie de acea factura ca sa mi-o pot deconta.am sunat la rel clienti si mi s-a sus ca factura mea a fost trimisa pe data de 17.am cerut o explicatie pt faptul ca eu nu primisem acea factura si mi-au dat vina pe posta romana.Cel cu care am vb m-a asigurat ca voi primi factura prin curierat rapid in 48 ore,deoarece eu mai aveam la dispozitie 3 zile ca sa-mi pot deconta factura.Pe 30 era ultima zi in care eu mi-o puteam deconta.Am asteptat pana pe data de 30 mai 2008 cand am constatat ca nu mi-a sosit nici un curier la usa.la mine acasa este tot timpul tatal meu,deoarece este bolnav si nu munceste! Am revenit pe data de 30 mai 2008 cu un telefon la relatii clienti unde mi s-a spus ca s-a retrimis acea factura,dar poate ca nu a fost nimeni acasa si curierul nu a lasat-o la cutia postala.Le-am explicat ca este ultima zi in care o pot deconta si le-am cerut sa faca ceva in sensul acesta.mi-au spus ca imi pot trimite pe mail sau prin fax o copie,dar doar a paginii cu cat este de plata,pe cand eu aveam nevoie de desfasurator.Am cerut explicatii…a cui este vina?cine imi plateste mie factura? singura care are de suferit fiind eu,prin suspendarea initierii apelurilor si apoi suspendarea abonamentului.se tot scuzau ca nu e vina lor,ca e vina postei,am cerut sa mi se comunice prin ce firma de curierat trimit ei facturile si mi s-a spus ca nu au aceasta informatie.cum este posibil?am pierdut decontarea facturii…bun….dar eu in continuare nu am primit factura….pe data de 2 iunie 2008 am revenit cu un tel la relatii clienti…sesizand faptul ca eu tot nu am primit factura…intre timp…tatal meu s-a dus si a platit factura pt ca pe numele lui este abon si nu a vrut sa se trezeasca cu penalitati si sume enorme restante la COSMOTE.cu cateva zile inainte cititsem intamplator povestea dvs de la vodafone si retinusem despre legea codului fiscal…le-am spus-o si celor de la relatii clienti si mi-au spus ca ei nu au pregatire juridica si ca nu stiu despre asta….le-am cerut in continuare explicatii ..de ce nu am primit factura,cine este vinovat,dak nu plateam factura ce se intampla…cine ma despagubeste? nu au stiut sa-mi raspunda la aceste intrebari…dar…mi s-a spus ca pot face o sesizare scrisa…asta am si facut,dar de ce nu mi s-a spus de aceasta sesizare din data de 27,cand am sunat prima oara la ei?poate se solutiona ceva,zic eu.nu au stiut sa-mi rasp nici la aceasta intrebare.m-am dus la un dealer cosmote apoape de casa si am facut acea sesizare scrisa…..pe data de 2 iunie,repet! D-soara de acolo m-a asigurat ca acea sesizare se va duce la sediul central si ca voi fi contactata in cel mult 30 zile.ok…am asteptam…ieri 04-06-2008 am fost sunata de un domn…sincer nu le retin numele…sa ma intrebe ce nelamuriri am…i-am explicat…i-am cerut explicatii,bineinteles,degeaba.Eu nici pana astazi nu am primit acea factura acasa….suntem in data de 05-06-2008 si eu nu am vazut acea factura.Sunt foarte pornita pe ei din cauza faptului ca din cauza sistemului lor prost de trimiteri a acestor facturi nu mi-am putut deconta factura.norocul meu ca era doar de 155 Ron.dar dak vorbeam de 2000 Ron? cine imi platea mie factura?ca nu mi-as fi permis sa platesc din buzunar!poate ma puteti ajuta cu niste modele de sesizari privind situatia mea pt a merge mai sus de COSMOTE.M-am convins ca pe ei in doare in fund de ce am patit eu….nu-i intereseaza… Va multumesc si astept un raspuns. Cu stima, CSIKOS DIANA.

  2. Urban Viorel » Baza de date PREVENTEL intra sub investigatia ANSPDCP said

    am June 6 2008 @ 1:57 am

    [...] http://www.urbaniulian.ro/2008/06/05/baza-de-date-preventel-intra-sub-investigatia-anspdcp/ Afisari: 0 « Furt incredibil in dauna unui consumator la Carrefour Militari [...]

  3. seaq said

    am June 10 2008 @ 3:31 pm

    Am o mica ne intelegere cu cei de la vodafone, m-i sa furat tel. din masina fiind plecat din oras pers. care a furat tel mi-a facut un prejudiciu de 470 ron trimitand sms-la un concurs la vremea respectiva am platit o parte din acesta suma si taxele aferente abonametului si convorbirilor de care am beneficiat eu ca titular (ian 2006) Problema este ca tel.era restrictionat din cauza intarzieri de plata acesta a facut o confirmare de plata catre operatorul de telefonie mobila.Cei de connex au ridicat restrictia in baza unui bun istoric de plata o alta pb este ca la vremea respectiava aveam o parola pe contul de abonat. cei de la voadfone au trimis toate datele si datria mea catre o firma de recuperari in data de 10 nov 2007 cand figuram cu o datorie catre cei de la vodafone 370 ron cand am fost preloat de firma de recuperari la finele anului 2007 acestia au recalculat cu o penalitate de 0,56 % pe zi la suma de 370 din data de feb 2006.Am toate actele trimise de vodafone notificrile de plata in care imi zic cum sa facut si confirmare de plata” fara a cere date specifice”.

  4. TUDOREL CONSTANTIN said

    am August 27 2008 @ 11:16 am

    SINT DIN ARAD;AM PATIT SI EU TOT LA FEL CA SI CEILALTI,DAR UN CAZ APARTE,SI DEEXEMPLU LA FIRMA ” ORANGE ” .SI ANUME : – acum un an(2007), am facut un abonament la firma orange pe numele meu,totul a fost ok.dar inainte de sarbatorile de craciun 2007,au fost unele oferte ptr. abonatii fizici la orange si anume,pe internet la tel.un abonament de 70 EU pe doi ani si pe un an 35 EU, acces nelimitat la internet pe telefonam facut acel abonament cu ORANGE,totul a fost ok.dar dupa o luna doua sa ma trezesc cu o factura f.f. mare si sa constat ca defapt nu este 70 EU pe doi ani / 35 EU pe an ci 70 Eu pe luna.scris si calculat la factura care mia venit.Iam sunat si liam spus despre ce este vorba,au spus ca nu este cum zic eu ab.70Eu/35 Eu , ci este 70EU pe luna.leam spus si leam trimis la bucuresti in copie abonamentul cel care mia facut de la Arad,si mau sunat dupa citeva zile cei de la Bucuresti si miau spus ca am de plata 3000 RON si totul este ok. ei nu au gresit si ca este vina mea ca nu am citit bine contractul.si daca nul platesc in curs de 30 zile ma actioneaza in judecata,eu am spus ca nu le platesc nimica si ca ne vom intilni in judecata.Totul a fost ok. sa ma trezesc dupa citeva zile ca nu mai pot suna numai sa fiu sunat.Am asteptat vreo citeva luni nu am platit nimica si nici pina in prezent,am luat o cartela reincarcabila si am spus in gindul meu fie ce-o fi. Dupa citeva luni sa ma trezec ca ma cautat la serviciu si pe tel. fix o doamna de la firma ” EOS ” din Buc.si ca este din parte firmei Orange si ca am o datorie pe numele meu de 6000 RON,si daca nu platesc ma vor actiona in judecata.bun,totul a fost ok. le-am explicat ca nu am nici o datorie si nu am semnat nimica pe numele meu cu firma dv.” EOS “si daca am datorie am datorie la Orange si nu la dv. la ” EOS “si ca daca am ceva de rezolvat si datorie pe numele meu semnat contract cu Orange si nu cu EOS.Eu acum vreau sa va intreb pe dv. oameniilor si pe domnul Urban Iulian,cine este devina in cazul acesta al meu??? si mai ales asa spun eu si stiu conform legiilor din romania si legiilor orange ca nici o firma nu are voie sa declare si sa dee adresa mea cu datele mele personale altei firme fara acordul meu si semnatura mea,mai ales ca este confedential contractul ,in speta cel facut la Orange,intre abonat si firma.si sa nu mai spunem ptr. ca sau incalcat si alte legii din Romania si UE.

  5. TUDOREL CONSTANTIN said

    am August 27 2008 @ 11:23 am

    in speta daca ma vor actiona in judecata firma EOS , am sa vin cu toate contractele facute cu orange si nu cu EOS,si in special cu hirtiile ce mia trimis pe adresa mea cei de la EOS,cu amenintari in scris si tel.si daca nu ii voi acctiona eu in judecata ptr. incalcarea drepturilor si libertatiilor oamenilor din romania si UE.va rog sa imi trimiteti raspuns sau sa scrieti cum pot sa imi rezolv acest caz al meu,si sa ii facem sa dispara aceste firme fantoma in speta EOS,dupa harta si din romania.

  6. doispefix said

    am August 29 2008 @ 1:34 pm

    Daca ai semnat contractul, cel mai probabil vei plati. Este vina ta ca n-ai inteles “oferta”. EOS este imputernicita de catre Orange sa recupereze datoria de la tine. Parerea mea!

  7. malin said

    am October 7 2008 @ 11:11 pm

    si pe mine m-au frecat 2 ani din cauza refuzului de a plati o factura FURT a orange. In mijlocul satu mare, la mine in casa,
    cu antenele la 100m , vorbeam in roaming(panon si vestel)pt ca domnii slabeau intentinat puterwea in antenele de pe granita ca sa iti ia banii. n-au vrut punctele care acopereau de doiua ori valoarea magariei lor,asa ca nu le-am platit. dupa trei ani de tel primite de la 4 firme de recuperari la cere reaspunsul meu era clar (am avut contract cu orange si sunt in litigiu cu ei…),am varsat suma valorii facturii neachitate in contul orange, cand nu mai valora mare lucru, si am tacut 30 zile.
    cand m-au sunat iar recuperatorii le-am spus clar ca am platit la orange si plata nu afost refuzata in termen de 30 zile, deci conf legii acceptata. au injurat, au… dar au inteles ca au pierdut banii ca idiotii (ei preiau creantele platind o parte din datoria ta, dupa care recupereaza\de la tine cu 1% pe zi.

  8. vlad said

    am February 9 2009 @ 11:34 pm

    vad ca va vaitati unii ca ati fost dati in baza de date a recuperatorilor. Pt cei care folosesc Cosmote, cititi ce scrie in contractul semnat de dvs fara sa-l cititi!:
    Datele cu caracter personal, incluzând codul numeric personal, vor fi
    prelucrate de COSMOTE în scopul execut rii prezentului Contract, respectiv
    pentru activare, facturare, rela ii cu clien ii, recuperarea sumelor datorate, în scopul
    verific rii respect rii limitelor de utilizare ale cartelei SIM, etc. În cazul în care
    aceste opera iuni sunt realizate de c tre ter e p r i, datele cu caracter personal vor
    putea fi comunicate acestora în vederea îndeplinirii obiectivului Contractului. De
    asemenea, COSMOTE va putea transfera datele cu caracter personal c tre al i
    furnizori de comunica ii electronice dac acest lucru este în legatur cu sau este
    necesar pentru executarea Contractului.

    prin urmare…daca nu cititi si nu va platiti facturile, mucles.
    si apropo…si firma Urban este unul din recuperatori :D

  9. sergiu said

    am February 24 2009 @ 12:09 am

    da

  10. sergiu said

    am February 24 2009 @ 12:17 am

    buna ziua ma numesc sergiu si as avea si eu o intrebare sunt plecat din tara de mai bine de 4 ani anul trecut in decembrie cineva mia facut 2 contracte cu cosmote pe durata a 2 ani. cu un buletin pierdut de mine in 2002 si o factura furata de la mama din posta .Acel indivit mi-a facut contractele cu cosmote. Intrebarea mea e ce sa fac ca eu nu am platit facturirile ce mi lea facut acea persoana si cosmote ma dat pe mana lui preventel .imi spune si mie cineva pe cine sa dau in judecata pe cosmote sau pe acea persoana daca vreodata o va gasi politia si daca am ceva sanse sa castig ceva bani daca tot am atatea suparari din cauza asta multumesc

  11. Greenu said

    am November 27 2009 @ 12:06 am

    “si pe mine m-au frecat 2 ani din cauza refuzului de a plati o factura FURT a orange. In mijlocul satu mare, la mine in casa,
    cu antenele la 100m , vorbeam in roaming(panon si vestel)pt ca domnii slabeau intentinat puterwea in antenele de pe granita ca sa iti ia banii.”

    Daca stai langa granita consulta si tu telefonul acela si pune pe manual. Daca atata minte nu ai …asta e…dai vine pe orange aiurea…no comment

  12. FREDUCJ said

    am June 13 2011 @ 8:14 am

    BUna ziua

    am avut o factura neachitata timp de 3 luni la ORANGE 82 de lei, am primit o notificare de la o firma de RECUPERARI si dupa 2-3 zile am platit acea suma.

    Cum pot verifica daca figurez sau nu in lista rauplatnicilor la telefonie mobila in ROMANIA? exista vreun site?

    Multumesc.

  13. Dan said

    am June 14 2011 @ 2:38 pm

    Buna ziua,
    Cunoaste cineva numarul de telefon pentru CONTACT al celor de la preventel, sau la cine ma pot adresa cu privire la perioada mea de stationare in baza de date PREVENTEL?
    Doresc sa fac un abonament la o retea mobila de telefoane, si desi am inchis abonamentele trecute fara nici o problema de peste 4 luni de zile eu figurez in baza de date Preventel si nu pot face alt abonament fara a da o garantie de peste 300RON.
    Multumesc!

  14. bobans said

    am October 20 2011 @ 2:15 pm

    Buna ziua,

    Cel mai simplu mod prin care se pot evita aceste neplaceri cu firmele de telefonie este de a nu semna nici un contract.
    Luati-va cartele prepaid si scapati de bataile de cap.
    Si daca va face-ti contracte va rog frumos sa le cititi, si in cazul in care sunt clauze care nu va convin este simplu, nu le semnati.
    Ce naiba ca sunteti oameni in toata firea.

  15. ROTARU65 said

    am December 24 2011 @ 10:19 pm

    BUNA ZIUA ,

    MA NUMESC ROTARU IULIAN IN ANUL 2008 AM ACHIZITIONAT UN ABONAMENT LA COSMOTE PE 28.11.2008 LA CATEVA LUNI PE 25.03.2009 ERA FACTURA SCADENTA EU ACHITASEM APROAPE TOATA FACTURA SI MAI RAMASESE DE ACHITAT 2.25 RON IN CARE IAM ACHITAT PRIN OP LA VOLKSBANK ROMANIA SI MAM TREZIT IN LUNA AUGUST PE 19.08.2009 CAND AM VRUT SA IMI IAU UN TELEFON LA CASMOTE CA AM AVUT PROBLEME CU CONTRACTUL DAR PROBLEMA ERA DE LA DIFERENTA DE 2.25 RON CARE ERA ACHITATA SI PENTRU ASTA MI-AU CERUT ABONAMENTUL IN AVANS PE 4 LUNI ADICA 75 LEI x 4 LUNI = 300.00 RON SI PE LANGA SUMA DE 300 RON MI-AU CERUT CA SA SE ACTIVEZE CONTRACTUL TREBUIE SA ACHIT SUMA DE 500.00 RON GARANTIE ( DEPOZIT ) SI DUPA CE AM ACHITAT GARANTIA LA CONTRACT CEI 500 RON IMI MAI CERE O PLATA IN VALOARE DE 5000 RON CA DEPOZIT 2 – ADICA O ALTA GARANTIE LA CONTRACT SI ACHIT SI SUMA ACEASTA SI IN FINAL ASTEPTAM SA SE FINALIZEZE CELE 4 LUNI CA SA POT PUNE CERERE DE RESTITUIRE LA GARANTIILE DEPUSE SI DUPA 4 LUNI SA IMI ZICA CA TREBUIE SA MAI ASTEPT INCA 8 LUNI LA INPLINIRE 12 LUNI DE CONTRACT AM REUSIT SA RECUPEREZ ACELE DEPOZITE DAR CU GREU CA MI LEA DAT DUPA 2 LUNI DE LA DEPUNEREA CERERI SI ASA CA AM SUNAT LA EI SA IMI DEA LAMURIRI IN PRIVINTA GARANTIILOR NERECUPERATE .IN DATA DE 30.11.2010 AM RENOIT PRIMUL CONTRACT CARE ERAM DEJA EXISTENT LA EI SI LA 8 ZILE MAM TREZIT CA AM DE PLATA 190 RON CA RESTANTA SI A TREBUIT SA MERG LA UN AMANET SA IMI AMANETEZ TELEFONUL CA SA PLATESC 55% DIN SUMA RESTANTA CA MA TERORIZA CEI DE LA EOS CA SA LE CONFIRM SUMA TELEFONIC SI NUMARUL CHITANTEI + MAGAZINUL UNDE TREBUIA SA PLATESC SUMA 100 RON TELEFONUL LAM RECUPERAT DUPA CE AM PLATIT SUMA DE 110 RON SI LA 10 ZILE PANA IN DATA SCADENTA AM PLATIT CAT FACEA FACTURA NORMAL 190 RON IN LOC DE 90 RON . ANUL ACESTA AM AVUT 2 PROBLE CU UN FURNIZOR DE TELEFONIE MOBILA ADICA CU VODAFONE ROMANIA . CEI DE LA VODAFONE AM SOLICITAT LA DATA 19.09.2011 SA IM SEPARE FACTURILE PE ANUMITE NUMERE DE TELEFON CEREREA SA ACCEPTAT CA IN DATA DE 17.10.2011 SA EMIS 5 FACTURI CU CODURI DE CLIENT DIFERITE DAR DOUA CODI DE CLIENT SE VAD IN APLICATIA DE PLATI SI 3 CODURI DE ABONAT NUAPARE IN APLICATIA DE PLATI SI ASA CA NICI CEI DE LA MAGAZIN NU POT SA VADA CAT AM PE ACELE CODURI DE ABONAT DECAT SA INTRODUCA INTR-O ALTA APLICATIE IN CARE SA APARA NUMARUL DAR TOT NU SE VEDE APLICATIA DE PLATI . CE TREBUIE SA FAC IN ACEASTA INCURCATURA AM LUAT LEGATURA CU DEPARTAMENTUL DE RELATII CU CLIENTI DAR TOT ACEEASI PROBLEMA SE INTAMPLA SPUNEAM NUMARUL DAR NU APAREA IN APLICATIA DE PLATI . CU TOATE CA ERA PE ACELASI CNP SI ACELASI TITULAR DE CONTRACT ACEEASI PROBLEMA SE INTAMPLASE . MA PUTETI AJUTA CUN RASPUNS CA AM INCERCAT SA IMI FAC UN ABONAMENT DE DATE LA ZAPP SI IMI CEREA O GARANTIE DE 10500 RON + O PLATA IN AVANS DE 9900 RON + SA PLATESC FACTURA PE 12 LUNI IN AVANS ADICA ABONAMENTUL MA COSTA 20 EURO x 12 LUNI = 240 EURO LA UN CURS VALUTAR DE 4.5599 RON ADICA 1096.39 RON TOTALUL CARE AR TREBUI SA IL ACHIT AR FI FOST DE 21496.39 RON CA SA IMI ACTIVEZE ABONAMENTUL DE DATE ASTA CA ASI AVEA PROBLEME IN PREVENTEL SI CA MASURA DE SIGURANTA TREBUIA SA ACHIT ACEASTA SUMA .

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: