Vodafone Romania refuza sa raspunda in scris la sesizarile clientilor

Tweet this

originalaspx.jpg Va povesteam aici http://www.urbaniulian.ro/?p=4819 , aici http://www.urbaniulian.ro/?p=4947 si aici http://www.urbaniulian.ro/?p=5048 , despre peripetiile ocazionate de faptul ca am decis intr-un moment de ratacire, sa imi trec numarul de telefon pe care l-am avut timp de 10 ani de zile pe o cartela reincarcabila, pe abonament.
Lasand la o parte aspecte "banale" gen notificari si amenintari cu penalitati si inchiderea telefonului daca nu platesc o factura care nu am primit-o din astazi 25 aprilie 2008, ideea este ca, in contractul incheiat de mine cu Vodafone Romania, se precizeaza faptul ca. orice comunicare intre partile contractante se va face in scris, totusi desi am trimis pana acum 5 reclamatii la Vodafone, nu am primit din partea lor nici macar un singur raspuns scris prin e-mail, fax sau posta, pentru ca Vodafone are timp si sisteme doar sa stoarca banii de la tine, sa te ameninte insa uita constant ce fel de obligatii are conform nu numai contractului incheiat cu clientii, dar si conformcu Legea nr.193 din 6 noiembrie 2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianti si consumatori

Aceasta lege 193/2000 care se poate consulta aici http://www.urbaniulian.ro/?p=5056 , este extrem de clara si stabileste obligatii clare in sarcina unui furnizor de servicii precum Vodafone Romania SA. Obligatii pe care insa aceste companii uita repede ca trebuie sa le respecte, intregul sistem ruland de fapt doar in jurul ideii ca in Romania, daca consumatorii tot nu prea obisnuiesc sa faca scandal si sa dea in judecata companiile pentru ca nu le respecta drepturile de consumatori si/sau clienti, nu are sens sa se agite sa investeasca timp si bani pentru multumirea deplina a celui care se trezeste atras de mirajul unei oferte si constata apoi ca are numai obligatii nu si drepturi.

Afisez mai jos notificarea trimisa astazi 25 aprilie 2008 la Vodafone Romania, si astept sa imi scrie si altii care pot sa imi povesteasca experiente similare cu aceasta, scriindu-mi la adresa iulian.urban@gmail.com .
---------- Forwarded message ----------
From: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com >
Date: Apr 25, 2008 2:12 PM
Subject: Notificare catre Vodafone - 24 aprilie 2008 - limitare acces apeluri international

Catre VODAFONE ROMANIA SA

In Atentia Departamentului de Relatii cu Clientii

Prin prezenta, in calitate de abonat si clienti al Vodafone Romania, va notific faptul ca astazi, 25 aprilie 2008, am incercat sa apelez un numar de telefon din Olanda si nu am putut sa sun , mesajul inregistrat spunandu-mi ca am limitat accesul la apelurile internationale.

Precizez faptul ca, pe langa faptul ca regret inca o data ca de la 01.04.2008 am trecut numarul de telefon 0722.726.450 de pe cartela pe abonament, faptul ca atunci cand aveam cartela reincarcabila [ am acest numar de telefon de 10 ani de zile ] aveam activ atat serviciul de apeluri internationale cat si serviciul de roaming , insa dupa ce am trecut pe abonament, acest serviciu mi-a fost blocat , desi am cerut sa mi se acorde pe abonament, aceleasi servicii pe care le aveam active pe cartela reincarcabila.

Intrucat nu am putut sa apelez numarul de telefon din Olanda, am suferit in grav prejudiciu, intrucat nu am putut sa dau un ordin de vanzare pentru un pachet de actiuni la Bursa de la Rotterdam, pierzand astfel peste 55.000 de euro, bani pentru care voi cere Vodafone Romania sa fiu despagubit.

Va rog sa imi trimiteti un raspuns scris, asa cum este legal contractual, la aceasta notificare. Astept raspunsul dvs. scris la adresa iulian.urban@gmail.com .

Nici la notificarea mea din data de 24 aprilie 2008 nu am primit nici un raspuns scris din partea dvs. desi am cerut acest lucru !
Urban I. Iulian

Foto : ruidoso-homes.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Forwarded message ----------
From: Gheorghe, Mihaela, VF-RO Date: Apr 25, 2008 2:12 PM
Subject: Out of Office AutoReply: Notificare catre Vodafone - 24 aprilie 2008 - limitare acces apeluri internationale
To: Iulian Urban <iulian.urban@gmail.com >


Buna!
Momentan nu sunt la birou, revin in data de 30.04 la ora 2.00 Eventualele faxuri sau solicitari din partea clientilor va rog sa le redirectionati catre Ploiesti Team 3
Multumesc
Mihaela Gheorghe


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buna ziua

Eu vreau sa incepem aceste clarificari prin a pleca de la problema primordiala : suntem in 30 aprilie 2008 si inca nu am primit nici un fel de factura de la dvs. asa ca nu am ce sa platesc; cum este posibil sa imi spuneti ca ati emis factura pe 2 aprilie 2008 insa sa nu imi parvina pana ala acest moment, rastimp in care imi trimiteti mesaje de SMS de amenintare cu penalitati si blocarea convorbirilor ?

Haideti sa imi raspundeti la acest mesaj si continuam clarificarile

Cu stima

Urban Iulian

On 4/30/08, asistenta_on_line < > wrote:

Domnule Urban,

Va multumim pentru faptul ca ne oferiti posibilitatea de a clarifica anumite aspecte legate de utilizarea serviciilor Vodafone. Confirmam primirea si parcurgerea cu atentie a sesizarii pe care ne-ati adresat-o. Referitor la cele semnalate, va aducem la cunostiinta urmatoarele:
In conformitate cu paragraful 5 alineatul 2 al contractului de servicii Vodafone agreat de catre dvs.: "Facturile vor fi trimise Clientului prin posta la adresa indicata in prezentul contract. Clientul se obliga sa plateasca contravaloarea serviciilor Vodafone in maximum 14 zile de la expirarea perioadei lunare de facturare care se calculeaza luand in considerare data incheierii contractului. Informatii privind suma de plata si informatii actualizate privind tarifele aplicabile pot fi obtinute de catre Client de la Departamentul de Relatii cu Clientii al Vodafone Romania S.A. in cadrul programului normal de lucru."

In urma celor relatate de dvs., precizam ca factura emisa pentru contul dvs. client 233806255 este expediata in fiecare luna prin posta la adresa solicitata de dvs.: Str. Ion C. Bratianu nr.101; Balotesti Jud. Ilfov Romania 077015.
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente create de intarzierea facturii si dorim sa va informam ca va punem la dispozitie mai multe canale de verificare a informatiilor despre ultima factura:
- serviciul Sumarul facturii prin e-mail, prin care va oferim datele ultimei facturi la 48 de ore de la emitere, printr-un e-mail;
- serviciul MyVodafone de pe pagina www.vodafone.ro <http://www.vodafone.ro >.
Mentionam ca aceste informatii sunt publice, disponibile pe site-ul nostru accesand <http://www.vodafone.ro/myvodafone/vodafone-pentru-tine/factura-vodafone/ > sau prin apel la *222 sau 0372.022.222, Departamentul Relatii cu Clientii.
In cazul in care doriti, este posibila schimbarea adresei de facturare, catre o alta adresa unde considerati ca nu veti intampina dificultati la primirea corespondentei. De asemenea, dorim sa va informam ca Vodafone Romania SA foloseste pentru distribuirea corespondentei catre clienti serviciile oferite de Compania Nationala Posta Romana.
Referitor la cele semnalate de dvs., va reamintim ca activarea numerelor care apartin contului dvs. client 233806255 s-a produs la data de 27 martie 2008, in conformitate cu contractul comun agreat intre dvs. si Vodafone SA, iar prima factura a fost emisa in data de 2 aprilie 2008. Totodata, dorim sa va infomam ca Vodafone SA pune la dispozitia abonatilor sai posibilitatea de a modifica data de facturare aleasa automat la activare. Pentru a solicita aceasta modificare, va rugam sa apelati Departamentul Relatii cu Clientii la *222 sau 0372.022.222, apel gratuit din reteaua Vodafone.
Domnule Urban, regretam ca, in momentul apelarii Departamentului Relatii cu Clientii, timpul de asteptare nu a corespuns cerintelor dvs. Numarul din ce in ce mai mare de utilizatori si abonati Vodafone si serviciile tot mai variate pe care le oferim atrag dupa sine un numar mare de apeluri.
Tocmai in acest sens, pentru ca suntem in permanenta preocupati sa raspundem cat mai prompt solicitarilor clientilor nostri, punem la dispozitia dvs. mai multe modalitati de a obtine informatiile de care aveti nevoie. Pentru orice neclaritate sau intrebare privind utilizarea serviciilor noastre aveti posibilitatea sa accesati:
- mail la adresa contact_ro@vodafone.com <BLOCKED::mailto:contact_ro@vodafone.com >;
- apel catre Departamentul Relatii Clienti la *222 sau 0372.022.222;
- sms catre Departamentul Relatii Clienti la *222;
- fax la 0372.021.413.
Referitor la activarea serviciului international pentru numarul dvs., va informam ca, acesta reprezinta un serviciu suplimentar si nu se activeaza decat la cererea titularului de contract. In acest sens va rugam sa apelati Departamentul Relatii cu Clientii la numerele de contact afisate mai sus. In legatura cu cele descrise de dvs., dorim sa subliniem faptul ca, singurul caz in care societatea noastra va poate compensa ca urmare a nefolosirii serviciilor sale, este precizat in articolul 14.1 din contract: "clientul nu va putea folosi serviciile Vodafone datorita unor defectiuni in sistemul GSM al Vodafone Romania (…). Cu exceptia celor prevazute mai inainte, Vodafone Romania nu raspunde pentru daune, oricare ar fi acestea (…)".
Domnule Urban, va asiguram ca Vodafone Romania este o companie care isi propune sa acorde in totalitate suportul si implicarea necesare in sustinerea clientilor sai cu privire la utilizarea serviciilor sale in conditiile respectarii termenilor legali si a standardelor de functionare propuse.
Va invitam sa vizitati pagina www.vodafone.ro <http://www.vodafone.ro > pentru a fi in permanenta la curent cu noutatile din domeniul comunicatiilor mobile si a serviciilor oferite de Vodafone. Pentru orice neclaritate sau intrebare privind utilizarea serviciilor noastre aveti posibilitatea sa accesati <http://www.vodafone.ro/asistenta >. Aici veti primi toate lamuririle necesare pentru a preintampina orice situatie care ar putea deveni un inconvenient pentru dvs.

Echipa Vodafone va multumeste pentru timpul acordat si va sta permanent la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre.

Cu stima,
Veronica Taranu
Specialist Relatii cu Clientii
Prezentul mesaj si orice fisier atasat constituie informatie confidentiala si este proprietatea exclusiva a Vodafone S.A.. Mesajul se adreseaza numai persoanei fizice sau juridice mentionata ca destinatara autorizata sa-l primeasca. In cazul in care nu sunteti destinatarul vizat, va aducem la cunostinta ca dezvaluirea, copierea, distribuirea sau initierea unor actiuni pe baza prezentei informatii sunt strict interzise si atrag raspunderea dvs. civila si penala. Daca ati primit acest mesaj dintr-o eroare, va rugam sa ne anuntati imediat si sa-l stergeti apoi din sistemul dvs. Nu putem garanta ca transmisia acestui mesaj este securizata sau fara erori.
This message and any files or documents attached are classified as Vodafone SA confidential and Propietary Information. It is intended only for the individual or entity named to receive it. If you are not the intended recipient authorized to receive it, you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking any action in reliance on the contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you have received this communication in error, please notify us immediately then delete it from your system.Please also note that transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pai vedeti stimata doamna exact de aia m-am suparat eu.
Saptamana trecuta am discutat cu dl. George Nastasache si mi-a spus ca a luat masurile ca factura emisa gresit sa fie reemisa si trimisa catre mine, si astazi dvs. imi scrieti ca doar din 30.04.2008 s-a luat acceasta masura. Ca atare iata cum ma dezinformati si va rog sa cititi scriptul convorbirii dintre mine si angajatul dvs. sa vedeti ca am dreptate.

In afara de asta, NICIODATA nici factura emisa pe nume gresit, nu mi-a fost livrata pana la acest moment ci am primit-o doar prin fax de la d-na Mihaela Gheorghe, timp in care curgeau mesajele de amenintare la adresa mea, care mi-au adus prejudicii si pentru care inteleg sa imi manifest revolta, mai ales ca este ilegal ca Vodafone Romania sa trimita mesaje de amenintare, setate automat, fara sa verifice faptul ca acestea ajung la oameni care au reclamat niste situatii si asteapta lamurirea lor ! In Anglia v-ayti fi ales cu cel putin 500.000 de euro daune sa mi le platiti, insa deja revolta mea este maxima cand vad ca nici pana la zi, adica pana astazi 30.04.2008 factura datata 02.04.2008 nu a fost transmisa catre mine, si se va suprapune cu factura pe mai, creiindu-mi o suprasarcina financiara intrucat o sa trebuiasca sa platesc doar facturi ! Este numai vina Vodafone pentru faptul ca nu ati reusit sa manageriati si rezolvati o asemenea problema si ma consider o victima a modului in care sistemele dvs. "automate" ne desconsidera in calitatea noastra de clienti, fata de care nu manifestati nici un fel de grija sau interes.

O sa traduc toata aceasta poveste si o sa o postez pe site-uri din Marea Britanie sa cer sa mi se spuna ce anume patea Vodafone in UK daca isi permitea sa trateze astfel situatia unui client britanic. Nu este posibil ca noi romanii sa fim buni doar de plata , si sa fim ignorati, asa cum mi-ati confirmat acum cand imi spuneti ca am fost degeaba amenintat de softul dvs. de trimitere a SMS-urilor, cand de fapt nici pana azi nu mi-a fost comunicata factura corecta pe care eu ar trebui sa o platesc. Ati fi putut sa va recunoasteti greseala si sa imi acordati o compensatie pentru tot acest deranj si amenintari insa nu mi-ati reconfirmat decat faptul ca nu va intereseaza real sa va indepliniti obligatiile pe care le aveti fata de clienti.

Vreau sa stiu cum a fost posibil sa primesc SMS-uri de amenintare de la Vodafone desi stiati ca nu am nici o culpa contractuala ? Este acest soft licentiat conform legislatiei romanesti si are certificarile de la ANRCTI si ANPC ?

Urban Iulian

On 4/30/08, asistenta_on_line < > wrote: Domnule Urban,
Va confirmam primirea si parcurgerea mesajului pe care ni l-ati adresat. Va asiguram ca Vodafone Romania SA manifesta un interes egal atat pentru aprecierile, cat si pentru nemultumirile utilizatorilor retelei sau a celor interesati de serviciile noastre.

In legatura cu cele semnalate, dorim sa va confirmam prin prezenta trimiterea in data de 2 aprilie 2008 a facturii Vodafone nr-ul VDF17722900, la adresa indicata dvs. la semnarea contractului. Regretam eventualele inconveniente produse de trecerea gresita a numelui titularului de contract, alaturi de numele corect al societatii.
In acest sens va confirmam stornarea facturii la care facem referire in prezenta cu data de astazi, 30 aprilie 2008, si emiterea acesteia cu numele corect al titularului de contract.
Avand in vedere cele semnalate si pentru a va dovedi suportul nostru, dorim sa va informam ca termenul de plata al facturii in cauza a fost amanat, astfel incat veti putea achita suma in discutie in termen de 14 zile de la data prezentei.
Vodafone Romania este o companie care isi propune sa sustina un parteneriat a carui valoare se bazeaza pe respectul si grija fata de clientii sai. Echipa Vodafone va multumeste pentru timpul acordat si va sta permanent la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre.
Cu stima,
Veronica Taranu
Specialist Relatii cu Clientii




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 8084

21 Comentarii pana acum»

  1. Eugen F. said

    am April 29 2008 @ 4:02 am

    Interesant !
    Ma minunez, imi dau palme si nu cred ce vad.
    Hypermaeketurile dau shit oricarui producator, companiile de telefoane, gaze, curent trateaza clientii ca pe niste contribuabili vasali…..Oare ce au in comun toate aceste magarii.Simplu.Lipsa oricarei implicari a statului prin institutiile abilitate sa frineze abuzurile corporatiste.Probabil ca afara de procesele desfasurate cu succes in afara Romaniei, bietului consumator roman ii mai ramine doar alternativa de a …..nu mai consuma serviciile respective.Nici vorba sa se poata ajunge la vreun compromis cu acesti sacali.Dati-i in judecata si jupuiti-i.In paralel fortati pe domnii guvernanti sa schimbe anumite legi de protectie a consumatorului.Va puteti inspira la cele de peste ocean.Simple si usor de aplicat.In store.Ca sa folosesc o expresie comerciala…..Mult suscces !

  2. Iulian Urban said

    am May 16 2008 @ 4:30 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Iulian Urban
    Date: May 16, 2008 4:29 PM
    Subject: NOTIFICARE
    To: Luiza Stoica , veronica.taranu@vodafone.com, mihaela.gheorghe@vodafone.com, george.nastasache@vodafone.com, alexandru.sima@vodafone.com

    Catre VODAFONE ROMANIA SA

    In atentia Departamentului de relatii cu Clientii

    Va informez ca nici pana la data de 16 mai 2008, nu am primit de la dvs. factura despre care mi-ati spus ca a fost emisa pe data de 02 aprilie 2008.
    In aceste conditii, neavand factura emisa de dvs., conform legii contabilitatii 82/1991 precum si Codului Fiscal Roman, nu am cum sa opereze plata catre Vodafone Romania SA.
    Va cer pe aceasta cale, sa verificati care este cauza pentru care nu am primit nici o factura de la dvs.
    De asemenea va solicit sa nu imi mai trimiteti SMS-uri de amenintare cu penalizari, sau restrictionarea accesului la convorbiri pentru ca nu am nici o culpa contractuala fata de aceasta situatie, astfel incat asemenea practici le consider ilegale.
    Va solicit de asemenea sa imi raspundeti in scris si sa imi confirmati faptul ca nu ati raportat pana la aceasta data nici o data relativa la subsemnatul, catre PREVENTEL !

    Astept raspunsul dvs. scris in 24 de ore la adresa iulian.urban@gmail.com

    Cu stima

    Urban Iulian

  3. Tescan Virgil said

    am September 22 2008 @ 2:05 pm

    Am facut un abonament;internet mobil nelimitat 1Mbps.la icheerea contractului mi sa spus ca in zona Cernatesti sat Manasia jud/Buzau am semnal- si nu am. De trei luni platesc facturile fara sa folosesc intrnetul.Am facut tri sesizari aratand situatia in care ma aflu,am fost tratat cu o indiferenta crasa.Deci pot sa platesc un serviciu pe care nu-l primesc ?Daca locuinta mea de vara nu intra in aria de acoperire a Vodafene de ce mi-a facut contractul? Bine,sa facut o gresala,dar de ce nu se reziliaza contractul? Pot sa platesc 2 an fara sa primesc serviciul pe care cu onoae i-l achit ?

  4. Iulian Urban said

    am September 22 2008 @ 2:07 pm

    Raspuns pentru Tescan

    Cereti in Justitie rezilierea contractului pentru ca nu puteti fi obligat sa platiti un serviciu de care nu beneficiati

  5. Tescan Virgil said

    am September 23 2008 @ 3:18 pm

    Domnule Iulian,daca nu platesc factura,ce se intampla ? MULTUMESC

  6. S.C.Paciolo srl said

    am October 17 2008 @ 2:12 pm

    cod client10852138
    nr.tel:0723251593,0723192972
    cerere reziliere contract cu raport transmisie fax din 8/10/2008 va rog verificati fax si dorim rezilierea contractului aferent celor 2 numere
    Nu ne mai asumam facturilor emise ulterior

  7. Olteanu Marinel said

    am February 20 2009 @ 5:23 pm

    Am sunat la un operator vodafone pentru a inchide abonamentul deoarece vroiam sa imi fac un alt abonament la cozmote avand oferte mai bune si imi oferea telefon gratis.Acest operator mi-a facut la randu lui o oferta la care mi-a promis si un telefon gratuit. Cand m-am dus sa rodic telefonul cei de la vodafone mi-au spus ca acest telefon pot sa il obtin numai pe puncte.Punctele pe care le aveam am achitat factura cu el deoarece vroiam sa inchid abonamentul.Operatorul trebuia sa ma informeze ca telefonul pe care mi-la promis se dadea pe puncte nu gratis cum mi-a spus.Nu am ce sa mai fac cu acest abonament deoarece nu mai am telefon.In sitoatia mea se mai afla si un prieten la 2 zile dupa ce am facut eu abonamentul tot la fel a procedat si el si i-sa dat telefon fara puncte.

  8. sucevescu rozalia / soc.handicapatilor neuropsihic Speranta said

    am May 20 2009 @ 2:33 pm

    am fost nevoita aici sa scriu am fost atentionata de 3 ori
    pt.plata, dar am efectuat plata cu op. 1 din 11.mai.2oo9
    in termen. s-a facut si precizari pt. compensare puncte.

  9. ienciu maria said

    am July 16 2009 @ 10:17 pm

    In ziua de16.02.2009,fica mea a fost sunata de la compania vodafone si s-a incercat lamurirea ei in legatura cu rezilierea abonamentului0728043131. Fica mea se numeste constantinescu Ionela Izabela.Abonamentul figura pe numele de Ienciu Maria.As dori sa stiu cu ce drept salariata dv.a dat detalii despre factura neantreband-o macar datele uzuale.I.N ACESTE CONDITII VA ROG A DISPUNE REZILIEREA abonamentelor0722647820,si0721317947,deoarece detalii se dau numai personal titularului de abonament.Nefiind confidentiale numai putem colabora.Doresc ca eventualele penalizari sa fie platite de salariata care nu a fost bine instruita.TOTODATA DORESC SA VA INFORMEZ CA VOI APELA SI LA PROTECTIA CETATEANULUI,SI LA ALTE INSTITUTII PENTRU A-MI SUSTINE CAUZA.

  10. dragos said

    am October 11 2010 @ 7:09 am

    netu pe abonament ba merge ba nu merge la ce dracu mai platim factura

  11. dragos said

    am October 11 2010 @ 7:10 am

    fac reclama la televizor degeaba vreau net cu viteza pana diseara vor sa atraga cat mai multi clienti dar degeaba

  12. Biziche Marin said

    am August 29 2011 @ 9:24 pm

    De nu se trimete la domiciliu prin Fan Curier cartela sim activa pe abonament cu nr. 0721033101 cu vechiu abonament Vodafone Complet 800 si extr. Tarif Unic active pina la 04-03-2011, mai mentionez si va rog sa imi dati atentie: la abonamentu cu nr. 0721033101 factura sa emis in 06-02-2011 avind o perioada de plata de 14 zile intre, pe 20 februarie a solicitat o amanare de plata la factura de 13 zile, daca am intirziat cu plata la factura, abonamentu cu nr. 0721033101 trebuia sa fie restrictionat, de ce pur si simplu sa inventat motive de cei de la Departamentu Tehnic si departamentu Facturare si Plati sa fie deconectat abuziv in 04-03-2011 chipurile pentru neplata ?, iar toate neregulile care sau comis intre 17-10-2010 si 04-03-2011 din vina celor care sa ocupat de conturile numerelor de abonament 0721033101 si 0720280820 cei care nu sa ocupat corect pina la 17-10-2010 de separarea celor doua abonamente, oare cine face plata la o factura care a fost incarcata in urma unor nerguli de facturare comise la Vodafone ?, degeaba am tot felu de sesizari prin apel telefonic la *222 departamentu Relati cu Clienti nu ma luat nimeni in seama, nu am fost luat in seama nici cind am solicitat o Recalculare la factura abonamentului cu nr. 0720280820 , din contra am fost tratat cu dispret si rea credinta de consultanti Vodafone, sa incercat musamalizarea neregulilor la Vodafone chiar de cei care au comis nergulile in asa fel sa apara basma curata.

  13. Biziche Marin said

    am August 29 2011 @ 10:01 pm

    De ce la Vodafone nu sint buni de plata, cei care sa ocupat de conturile numerelor de abonament 0720280820 si 0721033101 din pacate sint cei care nu sa ocupat corect de separarea celor doua abonamente, de la dinsii au pornit toate neregulie care sau comis la Vodafone intre 17-10-2010 si 04-03-2011 urmatorii care mai au o parte din vina 50% sint, cei de la departamentu Tehnic care au deconectat in mod abuziv abonamentu cu nr. 0721033101 in data de 04-03-2011 si cei de la departamentu Facturi si Plati si dinsi au o parte de vina de neregulile comise la Vodafone, acum se stie cei care comis nereguli de facturare la Vodafone, in perioada 17-10-2010 si 04-03-2011.

  14. Biziche Marin said

    am August 29 2011 @ 10:08 pm

    De ce la Vodafone nu sint buni de plata, cei care sa ocupat de conturile numerelor de abonament 0720280820 si 0721033101 din pacate sint cei care nu sa ocupat corect de separarea celor doua abonamente, de la dinsii au pornit toate neregulie care sau comis la Vodafone intre 17-10-2010 si 04-03-2011 urmatorii care mai au o parte din vina 50% sint, cei de la departamentu Tehnic care au deconectat in mod abuziv abonamentu cu nr. 0721033101 in data de 04-03-2011 si cei de la departamentu Facturi si Plati si dinsi au o parte de vina de neregulile comise la Vodafone, acum se stie cei care comis nereguli de facturare la Vodafone, in perioada 17-10-2010 si 04-03-2011

  15. Biziche Marin said

    am August 30 2011 @ 1:32 am

    Daca in o anume zi as fi sunat de un consulatant Vodafone si ar spune: Domnu Biziche in 5 zile veti primi prin Fan Curier cartela Sim activa cu abonament Complet 800 minute in retea, 100 minute nationale si extr. Tarif Unic, asa cum au fost active pina la 04-03-2011, ar fi pentru mine o minune de la Dumnezeu, din pacate nu se poate din cauza birocratiei de la Vodafone.

  16. Biziche Marin said

    am November 17 2011 @ 6:38 pm

    De ce nu imi pot recupera prin Fan Curier cartela sim activa pe abonament cu nr. de telefon 0721033101 cu abonament Complet cu 800 minute in retea, 100 minute nationale si extraoptiunea Tarif Unic active pina in 04-03-2011cind a fost deconectat in mod abuziv, factura pentru nr. 0721033101 activ pina la 04-03-2011 este achitata , iar cartela sim activa pe abonamet poate sa fie cu un numar ales de Vodafone dar sa aibe abonamentu si extraoptiunea active pina la 04-03-2011.

  17. Biziche Marin said

    am November 23 2011 @ 9:16 am

    De ce Vodafone refuza sa imi livreze la domiciliu cartela sim cu nr. 0721033101 activa pe abonament, avind active abonamentu Complet cu 800 minute in retea 100 minute nationale si extraoptiunea Tarif Unic active pina la data 04-03-2011 cind nr. 0721033101 a fost deconectat in mod abuziv

  18. Pop Mariana said

    am February 13 2013 @ 4:35 pm

    Incerc de 4 zile sa trimit un email firmei Vodafone. Nu vreau sa-mi primeasca scrisoarea. Va rog sa ma ajutati.Va trimit dvs. aceast scrisoare poate asa o vor primi si solutiona. Dupa ce mi-a ars casa mai primesc si asa surprize.Sunt satula de surprize> Va multumesc.
    Cu stima Mariana Pop

    Catre VODAFONE ROMANIA SA

    In Atentia Departamentului de Relatii cu Clientii

    Catre VODAFONE ROMANIA SA

    In Atentia Departamentului de Relatii cu Clientii

    Sunt abonata in reteaua Vodafone De aproape 20 de ani si nu am avut probleme cu dvs. Am 3 telefoane : 0722223410, 0722599088 si 0728907481. Telefonul cu nr. 0722599088 este la nepotul meu si se factureaza pe adresa lui la Bucuresti nu figureaza in factura despre care vreau sa va sesizez. Nu prea vorbesc la telefon. Pentru 0722223410, care este la sotul meu platesc, dar nu vorbesc, toate convorbirile fiind deviate pe alt telefon primit de la serviciu. La telefonul 0728907481 vorbesc eu, dar f.putin. Acum de sarbatori mi-a venit o factura de 264,98 lei, iar urmatoarea acum de 246,86 lei. Mi s-a spus ca am dat SMS si nu erau gratuite si am vorbit in alte retele. Este inadmisibil ca la mine sa vina asa o suma mare cand altii, pe cartela Vodafone platesc 27 lei si au convorbiri nelimitate, sau ma rog mii de minute in orice retea si SMS-uri cat vor. Dvs. nu vreti sa va pastrati clientii? Credeti ca am pensie de milioane? Cred si sunt convinsa ca pe teleofonul 0728907481 au vorbit altii din alta parte, ca atare sa inteleg ca serviciul de telefonie Vodafone este nesigur. Imi pare rau, dar am de atata timp inchise telefonele renunt la abonamente si trec pe cartela. Va rog verificati si veti vedea ca nu mint, iar sumele platite in cei aproape 20 de ani de mine personal se ridica la cifre astronomice, de aceea doresc sa reziliez contractul cu dvs. pentru telefoanele a caror contract expira, la celelalte voi reduce la minim abonamentul. Ma voi prezenta la magazinul Vodafone din Ocna Mures la data la care doriti dvs. pentru a solutiona problemele.Va multumesc pentru intelegere.

    Cu stima Mariana Pop

  19. Daniel Costache said

    am December 19 2013 @ 11:18 am

    Astia de la Vodafone, ar trebui dati in judecata! In multe feluri comportamentul lor fata de clienti este inadmisibil! Este inadmisibil ca nu exista o adresa de mail la vedere! Sa fie contactati! O adresa la care le-am scris acum un an, cerand o reziliere de contract, a fost desfiintata! Rusine Vodafone!

  20. urlan ioana said

    am February 2 2014 @ 4:03 pm

    ce mi s-a intamplat e strigator la cer, ma intreb daca sa sun OPC-ul sau sa va dau in judecata sau amandoua. In 13 dec.2013 am intrat la un broker vodafone (auchan) si am intrebat care e pretul cel mai mic pe care-l pot oferi la o cartela vodafone. Un operator andrei iorga mi-a spus ca exista ceva la 22 lei lunar fara sa precizeze ca e vorba de abonament si ca la cei 22 lei se adauga TVA,(pretul de 22 lei imi convenea) mi-a cerut cartela, a operat ceva pe calculator si mi-a spus ca deocamdata nu poate finaliza operatia (fiind o problema in program)urmand sa revin eu. Am fost sunata in aceeasi zi de operator si anuntata ca mi-a incarcat 500 minute, urmand sa vin eu ulterior sa semnez.Nu am mai ajuns sa semnez gandindu-ma ca e vorba totusi de abonament dar fara CI si fara contract de domiciliu? Bomba a venit la sfarsitul lui decembrie si in ianuarie a.c. cand am primit 2 facturi de 33.17 si 29.51 lei .De ce? cand eu ii spusesem clar operatorului andrei iorga, care si-a dat demisia ulterior, ca nu doresc abonament si nici nu am semnat nimic(dovada ca cei de la acel centru nici nu mi-au gasit contractul azi 2.02.a.c..Nu sunt dispusa sa achit facturile si nici nu am de unde.Am incercat sa iau legatura telefonic cu un operator sa incerc sa rezolv amiabil problema dar nu se poate. Ma poate ajuta cineva? citeste cineva mesajul meu? Ce sa fac? Mentionez ca sunt persoana fizica si am cont client 235752174. Pot spera ca primesc un raspuns pana nu se mai emite vreo factura?

  21. panait said

    am June 5 2014 @ 1:01 pm

    În data de 28.05.2014 m-am prezentat la Vodafone Ploiești cu un telefon samsung deoarece nu se mai încarca.Am fost preluat de un domn care mă întrebat dacă are cartela sim în el.Deoarece îl folosea fiul meu a zis ca nu știu. Atunci domnul respectiv a folosit un cutter pentru al desface și la folosit cu așa forță ca sa rupt lama de la cutter,la care l-am întrebat ce sa întâmplat mi sa atras atenția este lovit și zgariat,iam zis ca nu a fost zgariat și ca pentru a desface un telefon nu se folosește asemenea scula,și am desfăcut telefonul în fata lui cu unghia de la deget.Am făcut reclamație la Vodafone cu număr și la care domnul respectiv a recunoscut ca la zgariat. Ce pot cere ca despăgubire?
    (Telefonul se afla în garantie)

    Mulțumesc!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: